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AR・VRディスプレイの世界市場規模調査、デバイスタイプ別(AR、VR)、技術別(ポリメラーゼ連鎖反応(PCR)、次世代シーケンサー(NGS)、キャピラリー電気泳動、核酸分離・精製、自動液体処理、マイクロアレイ、迅速DNA解析)、ディスプレイ技術別(LCD、OLED、その他)、用途別(消費者、商業、エンタープライズ、自動車、ヘルスケア、航空宇宙・防衛、エネルギー、その他)および地域予測 2022-2028


Global AR and VR Display Market Size study, By Device Type (AR, VR), By Technology (Polymerase Chain Reaction (PCR), Next-generation Sequencing (NGS), Capillary Electrophoresis, Nucleic Acid Isolation and Purification, Automated Liquid Handling, Microarrays, Rapid DNA Analysis), By Display Technology (LCD, OLED, Others), By Application (Consumer, Commercial, Enterprise, Automotive, Healthcare, Aerospace & Defense, Energy, Others), and Regional Forecasts 2022-2028

世界のAR・VRディスプレイ市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。 ARディスプレイ(Augmented Reality Display)とは、デジタ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年5月9日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のAR・VRディスプレイ市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
ARディスプレイ(Augmented Reality Display)とは、デジタル映像要素や音、感覚刺激などを用いて、物理世界を改良したものを、新しい技術の採用によって提示するものです。VRディスプレイ(仮想現実ディスプレイ)は、3D仮想世界とユーザーを結びつける刺激によって、コンピュータで生成された環境を提供します。様々な用途でのAR・VR機器の採用が進み、AR・VR機器におけるOLEDディスプレイの需要が高まり、さらにゲーム業界におけるAR・VR機器の需要が高まっていることが、全世界の市場需要を高めている主な要因となっています。例えば、Statistaによると、世界のビデオゲーム市場は1783億7000万米ドルを占め、2025年には2688億1000万米ドルに達すると予想されています。したがって、ビデオゲーム市場の急成長は、ARおよびVRディスプレイの需要を促進し、ひいては近い将来の市場成長を増大させることになります。しかし、ARおよびVRディスプレイの製造に関わる複雑なプロセスや、関連コンテンツの入手が限られていることが、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、ARおよびVRエコシステムへの投資の増加や技術開発の増加、ARおよびVRデバイスにおけるマイクロディスプレイの使用の増加は、予測期間中に市場需要の触媒として作用すると予想されます。

AR・VRディスプレイの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、教育、ヘルスケア、自動車、その他多くの分野でのアプリケーションの増加とともに、ARおよびVRディスプレイの需要の急増により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022年から2028年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。主要なディスプレイメーカーの存在や、最終用途産業の成長などの要因が、アジア太平洋地域全体のARおよびVRディスプレイ市場に有利な成長見通しを生み出すでしょう。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
サムスン電子(株)
ソニーグループ株式会社
LGディスプレイ
株式会社イーマジン
株式会社コパン
AUオプトロニクス株式会社
株式会社ジャパンディスプレイ
バルコ NV
(株)BOEテクノロジーグループ
株式会社シンジアント

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
デバイスタイプ別
AR HMD
VR HMD
AR HUDs
VRプロジェクター
テクノロジーで
AR
仮想現実
ディスプレイ技術別:
LCD
有機EL
その他
アプリケーション別
ARディスプレイ用途
VRディスプレイアプリケーション
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界のAR・VRディスプレイ市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global AR and VR Display Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global AR and VR Display Market, by Device Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global AR and VR Display Market, by Technology, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global AR and VR Display Market, by Display Technology, 2020-2028 (USD Million)
1.2.5. Global AR and VR Display Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global AR and VR Display Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global AR and VR Display Market Dynamics
3.1. AR and VR Display Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing adoption of AR and VR HMDs in various industries
3.1.1.2. Increasing demand for OLED displays in AR and VR devices
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Complex processes involved in manufacturing AR and VR displays
3.1.2.2. Limited availability of relevant content
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising investments in AR and VR ecosystem
3.1.3.2. Increasing technological developments and growing use of micro displays in AR and VR devices
Chapter 4. Global AR and VR Display Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global AR and VR Display Market, by Device Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global AR and VR Display Market by Device Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Device Type 2018-2028 (USD Million)
6.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. AR HMDs
6.4.2. VR HMDs
6.4.3. AR HUDs
6.4.4. VR Projectors
Chapter 7. Global AR and VR Display Market, by Technology
7.1. Market Snapshot
7.2. Global AR and VR Display Market by Technology, Performance - Potential Analysis
7.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Technology 2018-2028 (USD Million)
7.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. AR
7.4.2. VR
Chapter 8. Global AR and VR Display Market, by Display Technology
8.1. Market Snapshot
8.2. Global AR and VR Display Market by Display Technology, Performance - Potential Analysis
8.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Display Technology 2018-2028 (USD Million)
8.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. LCD
8.4.2. OLED
8.4.3. Others
Chapter 9. Global AR and VR Display Market, by Application
9.1. Market Snapshot
9.2. Global AR and VR Display Market by Application, Performance - Potential Analysis
9.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million)
9.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. AR Display Application
9.4.2. VR Display Application
Chapter 10. Global AR and VR Display Market, Regional Analysis
10.1. AR and VR Display Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America AR and VR Display Market
10.2.1. U.S. AR and VR Display Market
10.2.1.1. Device Type estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.2. Technology estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.3. Display Technology estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.4. Application estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.2. Canada AR and VR Display Market
10.3. Europe AR and VR Display Market Snapshot
10.3.1. U.K. AR and VR Display Market
10.3.2. Germany AR and VR Display Market
10.3.3. France AR and VR Display Market
10.3.4. Spain AR and VR Display Market
10.3.5. Italy AR and VR Display Market
10.3.6. Rest of Europe AR and VR Display Market
10.4. Asia-Pacific AR and VR Display Market Snapshot
10.4.1. China AR and VR Display Market
10.4.2. India AR and VR Display Market
10.4.3. Japan AR and VR Display Market
10.4.4. Australia AR and VR Display Market
10.4.5. South Korea AR and VR Display Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific AR and VR Display Market
10.5. Latin America AR and VR Display Market Snapshot
10.5.1. Brazil AR and VR Display Market
10.5.2. Mexico AR and VR Display Market
10.6. Rest of The World AR and VR Display Market
Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Samsung Electronics Co., Ltd.
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Sony Group Corporation
11.2.3. LG Display
11.2.4. eMagin Corporation
11.2.5. Kopin Corporation
11.2.6. AU Optronics Corporation
11.2.7. Japan Display Inc.
11.2.8. Barco NV
11.2.9. BOE Technology Group Co., Ltd.
11.2.10. Syndiant Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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Summary

Global AR and VR Display Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028.
AR display (Augmented Reality display) that presents an improved version of the physical world by the usage of digital visual elements, sound, or sensory stimuli by the adoption of novel technology. VR display or virtual reality display offers a computer-generated environment by the utilization of stimulus that facilitates connects users with the 3D virtual world. The increasing adoption of AR and VR devices in various applications, growing demand for OLED displays in AR and VR devices, coupled with the increasing demand for the AR and VR devices in the gaming industry is the primary factors that are bolstering the market demand across the globe. For instance, according to Statista, the global video game market was accounted for USD 178.37 billion and is expected to increase and reach USD 268.81 billion by 2025. Therefore, the rapid growth of the video game market is propelling the demand for AR and VR displays, which, in turn, augments the market growth in the near future. However, complex processes involved in manufacturing AR and VR displays and the limited availability of relevant content impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, rising investments in the AR and VR ecosystem and increasing technological developments, and growing use of micro displays in AR and VR devices are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period.

The key regions considered for the global AR and VR Display market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the surging demand for AR and VR displays, along with rising application in education, healthcare, automotive, and many other sectors. Whereas, Asia-Pacific is anticipated to exhibit the highest CAGR over the forecast period 2022-2028. Factors such as the presence of leading display manufacturers, as well as the growth of the end-use industries, would create lucrative growth prospects for the AR and VR Display market across the Asia-Pacific region.

Major market players included in this report are:
Samsung Electronics Co., Ltd.
Sony Group Corporation
LG Display
eMagin Corporation
Kopin Corporation
AU Optronics Corporation
Japan Display Inc.
Barco NV
BOE Technology Group Co., Ltd.
Syndiant Inc.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Device Type:
AR HMDs
VR HMDs
AR HUDs
VR Projectors
By Technology:
AR
VR
By Display Technology:
LCD
OLED
Others
By Application:
AR Display Application
VR Display Application
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global AR and VR Display Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global AR and VR Display Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global AR and VR Display Market, by Device Type, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global AR and VR Display Market, by Technology, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global AR and VR Display Market, by Display Technology, 2020-2028 (USD Million)
1.2.5. Global AR and VR Display Market, by Application, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global AR and VR Display Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global AR and VR Display Market Dynamics
3.1. AR and VR Display Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing adoption of AR and VR HMDs in various industries
3.1.1.2. Increasing demand for OLED displays in AR and VR devices
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Complex processes involved in manufacturing AR and VR displays
3.1.2.2. Limited availability of relevant content
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising investments in AR and VR ecosystem
3.1.3.2. Increasing technological developments and growing use of micro displays in AR and VR devices
Chapter 4. Global AR and VR Display Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global AR and VR Display Market, by Device Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global AR and VR Display Market by Device Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Device Type 2018-2028 (USD Million)
6.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. AR HMDs
6.4.2. VR HMDs
6.4.3. AR HUDs
6.4.4. VR Projectors
Chapter 7. Global AR and VR Display Market, by Technology
7.1. Market Snapshot
7.2. Global AR and VR Display Market by Technology, Performance - Potential Analysis
7.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Technology 2018-2028 (USD Million)
7.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. AR
7.4.2. VR
Chapter 8. Global AR and VR Display Market, by Display Technology
8.1. Market Snapshot
8.2. Global AR and VR Display Market by Display Technology, Performance - Potential Analysis
8.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Display Technology 2018-2028 (USD Million)
8.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. LCD
8.4.2. OLED
8.4.3. Others
Chapter 9. Global AR and VR Display Market, by Application
9.1. Market Snapshot
9.2. Global AR and VR Display Market by Application, Performance - Potential Analysis
9.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million)
9.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. AR Display Application
9.4.2. VR Display Application
Chapter 10. Global AR and VR Display Market, Regional Analysis
10.1. AR and VR Display Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America AR and VR Display Market
10.2.1. U.S. AR and VR Display Market
10.2.1.1. Device Type estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.2. Technology estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.3. Display Technology estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.1.4. Application estimates & forecasts, 2018-2028
10.2.2. Canada AR and VR Display Market
10.3. Europe AR and VR Display Market Snapshot
10.3.1. U.K. AR and VR Display Market
10.3.2. Germany AR and VR Display Market
10.3.3. France AR and VR Display Market
10.3.4. Spain AR and VR Display Market
10.3.5. Italy AR and VR Display Market
10.3.6. Rest of Europe AR and VR Display Market
10.4. Asia-Pacific AR and VR Display Market Snapshot
10.4.1. China AR and VR Display Market
10.4.2. India AR and VR Display Market
10.4.3. Japan AR and VR Display Market
10.4.4. Australia AR and VR Display Market
10.4.5. South Korea AR and VR Display Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific AR and VR Display Market
10.5. Latin America AR and VR Display Market Snapshot
10.5.1. Brazil AR and VR Display Market
10.5.2. Mexico AR and VR Display Market
10.6. Rest of The World AR and VR Display Market
Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Samsung Electronics Co., Ltd.
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Sony Group Corporation
11.2.3. LG Display
11.2.4. eMagin Corporation
11.2.5. Kopin Corporation
11.2.6. AU Optronics Corporation
11.2.7. Japan Display Inc.
11.2.8. Barco NV
11.2.9. BOE Technology Group Co., Ltd.
11.2.10. Syndiant Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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