AR・VRディスプレイの世界市場規模調査、デバイスタイプ別(AR、VR)、技術別(ポリメラーゼ連鎖反応(PCR)、次世代シーケンサー(NGS)、キャピラリー電気泳動、核酸分離・精製、自動液体処理、マイクロアレイ、迅速DNA解析)、ディスプレイ技術別(LCD、OLED、その他)、用途別(消費者、商業、エンタープライズ、自動車、ヘルスケア、航空宇宙・防衛、エネルギー、その他)および地域予測 2022-2028Global AR and VR Display Market Size study, By Device Type (AR, VR), By Technology (Polymerase Chain Reaction (PCR), Next-generation Sequencing (NGS), Capillary Electrophoresis, Nucleic Acid Isolation and Purification, Automated Liquid Handling, Microarrays, Rapid DNA Analysis), By Display Technology (LCD, OLED, Others), By Application (Consumer, Commercial, Enterprise, Automotive, Healthcare, Aerospace & Defense, Energy, Others), and Regional Forecasts 2022-2028 世界のAR・VRディスプレイ市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。 ARディスプレイ(Augmented Reality Display)とは、デジタ... もっと見る
サマリー世界のAR・VRディスプレイ市場は、2021年に約XX百万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ARディスプレイ(Augmented Reality Display)とは、デジタル映像要素や音、感覚刺激などを用いて、物理世界を改良したものを、新しい技術の採用によって提示するものです。VRディスプレイ(仮想現実ディスプレイ)は、3D仮想世界とユーザーを結びつける刺激によって、コンピュータで生成された環境を提供します。様々な用途でのAR・VR機器の採用が進み、AR・VR機器におけるOLEDディスプレイの需要が高まり、さらにゲーム業界におけるAR・VR機器の需要が高まっていることが、全世界の市場需要を高めている主な要因となっています。例えば、Statistaによると、世界のビデオゲーム市場は1783億7000万米ドルを占め、2025年には2688億1000万米ドルに達すると予想されています。したがって、ビデオゲーム市場の急成長は、ARおよびVRディスプレイの需要を促進し、ひいては近い将来の市場成長を増大させることになります。しかし、ARおよびVRディスプレイの製造に関わる複雑なプロセスや、関連コンテンツの入手が限られていることが、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、ARおよびVRエコシステムへの投資の増加や技術開発の増加、ARおよびVRデバイスにおけるマイクロディスプレイの使用の増加は、予測期間中に市場需要の触媒として作用すると予想されます。 AR・VRディスプレイの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、教育、ヘルスケア、自動車、その他多くの分野でのアプリケーションの増加とともに、ARおよびVRディスプレイの需要の急増により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022年から2028年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。主要なディスプレイメーカーの存在や、最終用途産業の成長などの要因が、アジア太平洋地域全体のARおよびVRディスプレイ市場に有利な成長見通しを生み出すでしょう。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: サムスン電子(株) ソニーグループ株式会社 LGディスプレイ 株式会社イーマジン 株式会社コパン AUオプトロニクス株式会社 株式会社ジャパンディスプレイ バルコ NV (株)BOEテクノロジーグループ 株式会社シンジアント 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: デバイスタイプ別 AR HMD VR HMD AR HUDs VRプロジェクター テクノロジーで AR 仮想現実 ディスプレイ技術別: LCD 有機EL その他 アプリケーション別 ARディスプレイ用途 VRディスプレイアプリケーション 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のAR・VRディスプレイ市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global AR and VR Display Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global AR and VR Display Market, by Device Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global AR and VR Display Market, by Technology, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global AR and VR Display Market, by Display Technology, 2020-2028 (USD Million) 1.2.5. Global AR and VR Display Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global AR and VR Display Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global AR and VR Display Market Dynamics 3.1. AR and VR Display Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing adoption of AR and VR HMDs in various industries 3.1.1.2. Increasing demand for OLED displays in AR and VR devices 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Complex processes involved in manufacturing AR and VR displays 3.1.2.2. Limited availability of relevant content 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising investments in AR and VR ecosystem 3.1.3.2. Increasing technological developments and growing use of micro displays in AR and VR devices Chapter 4. Global AR and VR Display Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global AR and VR Display Market, by Device Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global AR and VR Display Market by Device Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Device Type 2018-2028 (USD Million) 6.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. AR HMDs 6.4.2. VR HMDs 6.4.3. AR HUDs 6.4.4. VR Projectors Chapter 7. Global AR and VR Display Market, by Technology 7.1. Market Snapshot 7.2. Global AR and VR Display Market by Technology, Performance - Potential Analysis 7.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Technology 2018-2028 (USD Million) 7.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. AR 7.4.2. VR Chapter 8. Global AR and VR Display Market, by Display Technology 8.1. Market Snapshot 8.2. Global AR and VR Display Market by Display Technology, Performance - Potential Analysis 8.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Display Technology 2018-2028 (USD Million) 8.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. LCD 8.4.2. OLED 8.4.3. Others Chapter 9. Global AR and VR Display Market, by Application 9.1. Market Snapshot 9.2. Global AR and VR Display Market by Application, Performance - Potential Analysis 9.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 9.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. AR Display Application 9.4.2. VR Display Application Chapter 10. Global AR and VR Display Market, Regional Analysis 10.1. AR and VR Display Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America AR and VR Display Market 10.2.1. U.S. AR and VR Display Market 10.2.1.1. Device Type estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.2. Technology estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.3. Display Technology estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.4. Application estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.2. Canada AR and VR Display Market 10.3. Europe AR and VR Display Market Snapshot 10.3.1. U.K. AR and VR Display Market 10.3.2. Germany AR and VR Display Market 10.3.3. France AR and VR Display Market 10.3.4. Spain AR and VR Display Market 10.3.5. Italy AR and VR Display Market 10.3.6. Rest of Europe AR and VR Display Market 10.4. Asia-Pacific AR and VR Display Market Snapshot 10.4.1. China AR and VR Display Market 10.4.2. India AR and VR Display Market 10.4.3. Japan AR and VR Display Market 10.4.4. Australia AR and VR Display Market 10.4.5. South Korea AR and VR Display Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific AR and VR Display Market 10.5. Latin America AR and VR Display Market Snapshot 10.5.1. Brazil AR and VR Display Market 10.5.2. Mexico AR and VR Display Market 10.6. Rest of The World AR and VR Display Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Samsung Electronics Co., Ltd. 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Sony Group Corporation 11.2.3. LG Display 11.2.4. eMagin Corporation 11.2.5. Kopin Corporation 11.2.6. AU Optronics Corporation 11.2.7. Japan Display Inc. 11.2.8. Barco NV 11.2.9. BOE Technology Group Co., Ltd. 11.2.10. Syndiant Inc. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal AR and VR Display Market is valued approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million) 1.2.1. Global AR and VR Display Market, by Region, 2020-2028 (USD Million) 1.2.2. Global AR and VR Display Market, by Device Type, 2020-2028 (USD Million) 1.2.3. Global AR and VR Display Market, by Technology, 2020-2028 (USD Million) 1.2.4. Global AR and VR Display Market, by Display Technology, 2020-2028 (USD Million) 1.2.5. Global AR and VR Display Market, by Application, 2020-2028 (USD Million) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global AR and VR Display Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global AR and VR Display Market Dynamics 3.1. AR and VR Display Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing adoption of AR and VR HMDs in various industries 3.1.1.2. Increasing demand for OLED displays in AR and VR devices 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Complex processes involved in manufacturing AR and VR displays 3.1.2.2. Limited availability of relevant content 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising investments in AR and VR ecosystem 3.1.3.2. Increasing technological developments and growing use of micro displays in AR and VR devices Chapter 4. Global AR and VR Display Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global AR and VR Display Market, by Device Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global AR and VR Display Market by Device Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Device Type 2018-2028 (USD Million) 6.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. AR HMDs 6.4.2. VR HMDs 6.4.3. AR HUDs 6.4.4. VR Projectors Chapter 7. Global AR and VR Display Market, by Technology 7.1. Market Snapshot 7.2. Global AR and VR Display Market by Technology, Performance - Potential Analysis 7.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Technology 2018-2028 (USD Million) 7.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. AR 7.4.2. VR Chapter 8. Global AR and VR Display Market, by Display Technology 8.1. Market Snapshot 8.2. Global AR and VR Display Market by Display Technology, Performance - Potential Analysis 8.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Display Technology 2018-2028 (USD Million) 8.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. LCD 8.4.2. OLED 8.4.3. Others Chapter 9. Global AR and VR Display Market, by Application 9.1. Market Snapshot 9.2. Global AR and VR Display Market by Application, Performance - Potential Analysis 9.3. Global AR and VR Display Market Estimates & Forecasts by Application 2018-2028 (USD Million) 9.4. AR and VR Display Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. AR Display Application 9.4.2. VR Display Application Chapter 10. Global AR and VR Display Market, Regional Analysis 10.1. AR and VR Display Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America AR and VR Display Market 10.2.1. U.S. AR and VR Display Market 10.2.1.1. Device Type estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.2. Technology estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.3. Display Technology estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.1.4. Application estimates & forecasts, 2018-2028 10.2.2. Canada AR and VR Display Market 10.3. Europe AR and VR Display Market Snapshot 10.3.1. U.K. AR and VR Display Market 10.3.2. Germany AR and VR Display Market 10.3.3. France AR and VR Display Market 10.3.4. Spain AR and VR Display Market 10.3.5. Italy AR and VR Display Market 10.3.6. Rest of Europe AR and VR Display Market 10.4. Asia-Pacific AR and VR Display Market Snapshot 10.4.1. China AR and VR Display Market 10.4.2. India AR and VR Display Market 10.4.3. Japan AR and VR Display Market 10.4.4. Australia AR and VR Display Market 10.4.5. South Korea AR and VR Display Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific AR and VR Display Market 10.5. Latin America AR and VR Display Market Snapshot 10.5.1. Brazil AR and VR Display Market 10.5.2. Mexico AR and VR Display Market 10.6. Rest of The World AR and VR Display Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Samsung Electronics Co., Ltd. 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Sony Group Corporation 11.2.3. LG Display 11.2.4. eMagin Corporation 11.2.5. Kopin Corporation 11.2.6. AU Optronics Corporation 11.2.7. Japan Display Inc. 11.2.8. Barco NV 11.2.9. BOE Technology Group Co., Ltd. 11.2.10. Syndiant Inc. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
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