世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

テニス用品の世界市場規模調査、製品別(テニスラケット、テニスボール、アパレル、フットウェア、ボールマシン、テニスバッグ、その他)、素材別(コンポジット、金属、その他素材)、地域別予測 2022-2028


Global Tennis Equipment Market Size study, by Product (Tennis Racquets, Tennis Balls, Apparel, Footwear, Ball Machines, Tennis Bags, Others), by Material (Composites, Metallic, Other Materials) and Regional Forecasts 2022-2028

テニス用品の世界市場は、2021年に約72億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には3.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。テニス用品とは、ボール、日焼け止め、ラケット、スナック、サングラス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

テニス用品の世界市場は、2021年に約72億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には3.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。テニス用品とは、ボール、日焼け止め、ラケット、スナック、サングラス、テニスシューズなど、テニスをするために必要なアイテムとして定義されています。ラケットや、激しいトレーニングや試合の後に体に栄養を補給するためのスナックなど、それぞれの用具には独自の役割があります。環境に優しいテニストレーニング用品の研究開発への投資の増加や、テニス初心者の増加により、予測期間中、テニス用品の採用が進んでいます。インスタンスの場合2021年12月、ダウはスポーツ・シンガポール(SportSG)およびB.T.スポーツと提携し、世界初の完全浸透型インサイチュテニスコートを発売しました。これはジュロン・ウェスト・テニスセンターで紹介されたもので、ダウが掲げている持続可能性の目標に合致するものです。また、テニス人気の高まりや健康・フィットネスに関する意識の高まりから、テニス用品の採用・需要が予測期間中の市場成長を拡大させるものと思われます。しかし、ラケットの高コストと原材料価格の変動は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する。

テニス用品の世界市場の調査対象地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。ヨーロッパは、ラケットバッグやテニスラケットバックパックの人気が高まっているため、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。国民の健康やフィットネスに関する意識の高まりなどの要因が、アジア太平洋地域のテニス用品市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
プリンスグローバルスポーツLLC
アメリカン・スポーツ・コーポレーション
ヘッド・エヌ・ヴィ
ダンロップスポーツ株式会社Ltd.
テクニファイバー
オリバースポーツ&スカッシュ社
株式会社ハロースポーツ
バボラ
ヨネックス株式会社(株)ヨネックス
アディダスAG

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
テニスラケット
テニスボール
アパレル
フットウェア
ボールマシン
テニスバッグ
その他
素材別で見る
コンポジット
メタリック
その他の素材
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるテニス用品の世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Tennis Equipment Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Tennis Equipment Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Tennis Equipment Market, by Material, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Tennis Equipment Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Tennis Equipment Market Dynamics
3.1. Tennis Equipment Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing investment in the research & development of eco-friendly tennis training equipment.
3.1.1.2. Increasing number of beginner tennis players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High cost of rackets
3.1.2.2. Fluctuation in the price of raw materials
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rise in Popularity of tennis
3.1.3.2. Increase in awareness regarding health and fitness
Chapter 4. Global Tennis Equipment Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Tennis Equipment Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Tennis Equipment Market by Product, Performance – Potential Analysis
6.3. Global Tennis Equipment Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Tennis Equipment Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Tennis Racquets
6.4.2. Tennis Balls
6.4.3. Apparel
6.4.4. Footwear
6.4.5. Ball Machines
6.4.6. Tennis Bags
6.4.7. Others
Chapter 7. Global Tennis Equipment Market, by Material
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Tennis Equipment Market by Material, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Tennis Equipment Market Estimates & Forecasts by Material, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Tennis Equipment Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Composites
7.4.2. Metallic
7.4.3. Other Materials
Chapter 8. Global Tennis Equipment Market, Regional Analysis
8.1. Tennis Equipment Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Tennis Equipment Market
8.2.1. U.S. Tennis Equipment Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Tennis Equipment Market
8.3. Europe Tennis Equipment Market Snapshot
8.3.1. U.K. Tennis Equipment Market
8.3.2. Germany Tennis Equipment Market
8.3.3. France Tennis Equipment Market
8.3.4. Spain Tennis Equipment Market
8.3.5. Italy Tennis Equipment Market
8.3.6. Rest of Europe Tennis Equipment Market
8.4. Asia-Pacific Tennis Equipment Market Snapshot
8.4.1. China Tennis Equipment Market
8.4.2. India Tennis Equipment Market
8.4.3. Japan Tennis Equipment Market
8.4.4. Australia Tennis Equipment Market
8.4.5. South Korea Tennis Equipment Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Tennis Equipment Market
8.5. Latin America Tennis Equipment Market Snapshot
8.5.1. Brazil Tennis Equipment Market
8.5.2. Mexico Tennis Equipment Market
8.6. Rest of The World Tennis Equipment Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Prince Global Sports LLC
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Amer Sports Corporation
9.2.3. Head N.V.
9.2.4. Dunlop Sports Co. Ltd.
9.2.5. Tecnifibre
9.2.6. Oliver Sports & Squash GmbH
9.2.7. Harrow Sports Inc.
9.2.8. Babolat
9.2.9. Yonex Co. Ltd.
9.2.10. Adidas AG
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Tennis Equipment Market is valued at approximately USD 7.2 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 3.0 % over the forecast period 2022-2028. Tennis Equipment defined as items includes to play tennis such as balls, sunscreen, racket, snacks, sunglasses, and tennis shoes. Each piece of equipment has a unique role, whether it be the racket or whether it be snacks that help refuel the body after an intense training session or match. The growing investment in the research & development of eco-friendly tennis training equipment and increasing number of beginner tennis players has led to the adoption of Tennis Equipment across the forecast period. For Instance: In December 2021, Dow, in partnership with Sport Singapore (SportSG) and B.T. Sports, launched the first-of-its-kind fully permeable in-situ tennis court. This was featured at the Jurong West Tennis Centre and is in line with the sustainability goals that Dow is set out to achieve. Also, with the rise in popularity of tennis and increase in awareness regarding health and fitness, the adoption & demand for Tennis Equipment is likely to increase the market growth during the forecast period. However, high cost of rackets and fluctuation in prices of raw materials impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Tennis Equipment Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share owing to the increasing popularity of statement racquet bags and tennis racquet backpacks. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as increase in awareness regarding health and fitness among the population would create lucrative growth prospects for the Tennis Equipment Market across Asia-Pacific region.

Major market players included in this report are:
Prince Global Sports LLC
Amer Sports Corporation
Head N.V.
Dunlop Sports Co. Ltd.
Tecnifibre
Oliver Sports & Squash GmbH
Harrow Sports Inc.
Babolat
Yonex Co. Ltd.
Adidas AG

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Tennis Racquets
Tennis Balls
Apparel
Footwear
Ball Machines
Tennis Bags
Others
By Material:
Composites
Metallic
Other Materials
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Tennis Equipment Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Tennis Equipment Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Tennis Equipment Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Tennis Equipment Market, by Material, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Tennis Equipment Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Tennis Equipment Market Dynamics
3.1. Tennis Equipment Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing investment in the research & development of eco-friendly tennis training equipment.
3.1.1.2. Increasing number of beginner tennis players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High cost of rackets
3.1.2.2. Fluctuation in the price of raw materials
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rise in Popularity of tennis
3.1.3.2. Increase in awareness regarding health and fitness
Chapter 4. Global Tennis Equipment Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Tennis Equipment Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Tennis Equipment Market by Product, Performance – Potential Analysis
6.3. Global Tennis Equipment Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Tennis Equipment Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Tennis Racquets
6.4.2. Tennis Balls
6.4.3. Apparel
6.4.4. Footwear
6.4.5. Ball Machines
6.4.6. Tennis Bags
6.4.7. Others
Chapter 7. Global Tennis Equipment Market, by Material
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Tennis Equipment Market by Material, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Tennis Equipment Market Estimates & Forecasts by Material, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Tennis Equipment Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Composites
7.4.2. Metallic
7.4.3. Other Materials
Chapter 8. Global Tennis Equipment Market, Regional Analysis
8.1. Tennis Equipment Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Tennis Equipment Market
8.2.1. U.S. Tennis Equipment Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Material breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Tennis Equipment Market
8.3. Europe Tennis Equipment Market Snapshot
8.3.1. U.K. Tennis Equipment Market
8.3.2. Germany Tennis Equipment Market
8.3.3. France Tennis Equipment Market
8.3.4. Spain Tennis Equipment Market
8.3.5. Italy Tennis Equipment Market
8.3.6. Rest of Europe Tennis Equipment Market
8.4. Asia-Pacific Tennis Equipment Market Snapshot
8.4.1. China Tennis Equipment Market
8.4.2. India Tennis Equipment Market
8.4.3. Japan Tennis Equipment Market
8.4.4. Australia Tennis Equipment Market
8.4.5. South Korea Tennis Equipment Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Tennis Equipment Market
8.5. Latin America Tennis Equipment Market Snapshot
8.5.1. Brazil Tennis Equipment Market
8.5.2. Mexico Tennis Equipment Market
8.6. Rest of The World Tennis Equipment Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Prince Global Sports LLC
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Amer Sports Corporation
9.2.3. Head N.V.
9.2.4. Dunlop Sports Co. Ltd.
9.2.5. Tecnifibre
9.2.6. Oliver Sports & Squash GmbH
9.2.7. Harrow Sports Inc.
9.2.8. Babolat
9.2.9. Yonex Co. Ltd.
9.2.10. Adidas AG
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のゲーミング・スポーツ・フィットネス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(equipment)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る