冬用スポーツ用品の世界市場規模調査、製品展望(ソリ、チューブ)別、流通チャネル(オンライン、オフライン)別、地域別予測 2021-2027Global Winter sporting goods Market Size study, by Product Outlook (Sleds, Tubes) by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Forecasts 2021-2027 世界のウィンタースポーツ用品市場は、2020年に約0.369億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には5.90%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ウィンタースポーツグッズ市場は、スキー、ソリ、アイ... もっと見る
サマリー世界のウィンタースポーツ用品市場は、2020年に約0.369億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には5.90%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ウィンタースポーツグッズ市場は、スキー、ソリ、アイススケート、スノーボード、スノーモービル、チームスポーツ、その他のスポーツなど、ウィンタースポーツのあらゆるアクティビティをカバーしています。この市場は、ウィンタースポーツの普及に伴い、消費者の関心を集めています。消費者のウィンタースポーツへの関心も高まっています。ウィンタースポーツは若い世代に愛されています。2020年12月に中国人民大学国家調査研究センターが発表した報告書によると、国民のオリンピックに対する理解はここ3年で向上している。2019-20年には1億5000万人がウィンタースポーツに参加し、これは人口の10%以上に相当する。可処分所得の増加や、ストレスやうつ病などの健康的な生活習慣の問題を抱えるケースの増加により、スポーツやフィットネス活動に取り組む人が増えています。そのため、快適でスタイリッシュなウィンタースポーツへの需要が高まっています。また、ストレスやうつ病だけでなく、女性も様々なスポーツに参加するようになり、市場が活性化する可能性があります。しかし、週末になると雪山が混雑することが、2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、研究開発活動の活発化により、ウィンタースポーツ用品市場に新たな機会が生まれ、予測期間中の市場成長率を高めると考えられます。世界のウィンタースポーツ用品市場の地域分析は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域などの主要な地域について検討されています。北米は、若者やミレニアル世代の間でウィンタースポーツの人気が高まっているため、市場シェアにおいて世界的に重要な地域となっており、需要を押し上げる可能性があります。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2021-2027年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。アジア太平洋地域のいくつかの地域で冬季観光が盛んであることなどが、アジア太平洋地域のウィンタースポーツ用品市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: BAUER Hockey, LLC Bhalla International(バラ・インターナショナル クララスコーポレーション(Clarus Corp. エラングループ ELAN, D.O.O. フィッシャースポーツGmbH ヘッドUK Ltd. アイセランティックLlc レキ・レンハートGmbH MDVスポーツカナダ 本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品の展望別 ソリ チューブ 流通チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ 米国 カナダ ヨーロッパ 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年 基準年 - 2020年 予測期間 - 2021年から2027年 市場調査における冬季用スポーツ用品の世界市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Winter sporting goods Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Winter sporting goods Market, by Product Outlook, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Winter sporting goods Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Winter sporting goods Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Winter sporting goods Market Dynamics 3.1. Winter sporting goods Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Youngsters taking part in winter sports 3.1.1.2. Increasing disposable income 3.1.1.3. Increase in number of women participations in sports 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Overcrowding at snow places 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing research and development Chapter 4. Global Winter sporting goods Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Winter sporting goods Market, by Product Outlook 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Winter sporting goods Market by Product Outlook, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Winter sporting goods Market Estimates & Forecasts by Product Outlook 2018-2027 (USD Billion) 5.4. Winter sporting goods Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Sleds 5.4.2. Tubes Chapter 6. Global Winter sporting goods Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Winter sporting goods Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Winter sporting goods Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Winter sporting goods Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Online 6.4.2. Offline Chapter 7. Global Winter sporting goods Market, Regional Analysis 7.1. Winter sporting goods Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Winter sporting goods Market 7.2.1. U.S. Winter sporting goods Market 7.2.1.1. Product Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 7.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 7.2.2. Canada Winter sporting goods Market 7.3. Europe Winter sporting goods Market Snapshot 7.3.1. U.K. Winter sporting goods Market 7.3.2. Germany Winter sporting goods Market 7.3.3. France Winter sporting goods Market 7.3.4. Spain Winter sporting goods Market 7.3.5. Italy Winter sporting goods Market 7.3.6. Rest of Europe Winter sporting goods Market 7.4. Asia-Pacific Winter sporting goods Market Snapshot 7.4.1. China Winter sporting goods Market 7.4.2. India Winter sporting goods Market 7.4.3. Japan Winter sporting goods Market 7.4.4. Australia Winter sporting goods Market 7.4.5. South Korea Winter sporting goods Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Winter sporting goods Market 7.5. Latin America Winter sporting goods Market Snapshot 7.5.1. Brazil Winter sporting goods Market 7.5.2. Mexico Winter sporting goods Market 7.6. Rest of The World Winter Sporting goods Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. Bauer Hockey, LLC 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. Bhalla International 8.2.3. Clarus Corp. 8.2.4. Elan Group 8.2.5. ELAN, D.O.O. 8.2.6. Fischer Sports GmbH 8.2.7. Head UK Ltd. 8.2.8. Icelantic Llc 8.2.9. Leki Lenhart GmbH 8.2.10. MDV Sports Canada Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Winter sporting goods Market is valued approximately USD 0.369 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.90 % over the forecast period 2021-2027. Winter sporting goods market covers all the winter sports activities such as skiing, sledding, ice skating, snowboarding, snowmobiling, team sports, and other sports. Which is lured by the consumers and as winter sports are increasing. The consumers interests in winter sports is also increasing. Winter sports is loved by the youngsters. A report by the National Survey Research Center at Renmin University of China in December 2020 said public understanding the Olympic has improved over last three years. In 2019-20, 150 million people took part in winter sports, that is over 10 percent of the population. Increase in disposable income and rise in cases of healthy-lifestyle issues, such as stress and depression are pushing an increasing number of people to engage in sports and fitness activities. Thus, the demand for comfortable and stylish winter sports increases. Not only stress and depression but now women are also participating in various sports activities which is likely to boost the market. However, overcrowding at snow places at weekend is impeding the growth of the market over the forecast period of 2021-2027. Also, with increasing research and development activities will further create new opportunities for winter sports equipment market which is likely to increase the market growth during the forecast period. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.1. Winter sporting goods Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.2. Winter sporting goods Market, by Product Outlook, 2019-2027 (USD Billion) 1.2.3. Winter sporting goods Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Winter sporting goods Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Winter sporting goods Market Dynamics 3.1. Winter sporting goods Market Impact Analysis (2019-2027) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Youngsters taking part in winter sports 3.1.1.2. Increasing disposable income 3.1.1.3. Increase in number of women participations in sports 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Overcrowding at snow places 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing research and development Chapter 4. Global Winter sporting goods Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Global Winter sporting goods Market, by Product Outlook 5.1. Market Snapshot 5.2. Global Winter sporting goods Market by Product Outlook, Performance - Potential Analysis 5.3. Global Winter sporting goods Market Estimates & Forecasts by Product Outlook 2018-2027 (USD Billion) 5.4. Winter sporting goods Market, Sub Segment Analysis 5.4.1. Sleds 5.4.2. Tubes Chapter 6. Global Winter sporting goods Market, by Distribution Channel 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Winter sporting goods Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Winter sporting goods Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion) 6.4. Winter sporting goods Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Online 6.4.2. Offline Chapter 7. Global Winter sporting goods Market, Regional Analysis 7.1. Winter sporting goods Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Winter sporting goods Market 7.2.1. U.S. Winter sporting goods Market 7.2.1.1. Product Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 7.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027 7.2.2. Canada Winter sporting goods Market 7.3. Europe Winter sporting goods Market Snapshot 7.3.1. U.K. Winter sporting goods Market 7.3.2. Germany Winter sporting goods Market 7.3.3. France Winter sporting goods Market 7.3.4. Spain Winter sporting goods Market 7.3.5. Italy Winter sporting goods Market 7.3.6. Rest of Europe Winter sporting goods Market 7.4. Asia-Pacific Winter sporting goods Market Snapshot 7.4.1. China Winter sporting goods Market 7.4.2. India Winter sporting goods Market 7.4.3. Japan Winter sporting goods Market 7.4.4. Australia Winter sporting goods Market 7.4.5. South Korea Winter sporting goods Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Winter sporting goods Market 7.5. Latin America Winter sporting goods Market Snapshot 7.5.1. Brazil Winter sporting goods Market 7.5.2. Mexico Winter sporting goods Market 7.6. Rest of The World Winter Sporting goods Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. Bauer Hockey, LLC 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. Bhalla International 8.2.3. Clarus Corp. 8.2.4. Elan Group 8.2.5. ELAN, D.O.O. 8.2.6. Fischer Sports GmbH 8.2.7. Head UK Ltd. 8.2.8. Icelantic Llc 8.2.9. Leki Lenhart GmbH 8.2.10. MDV Sports Canada Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のゲーミング・スポーツ・フィットネス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(tubes)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|