世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

冬用スポーツ用品の世界市場規模調査、製品展望(ソリ、チューブ)別、流通チャネル(オンライン、オフライン)別、地域別予測 2021-2027


Global Winter sporting goods Market Size study, by Product Outlook (Sleds, Tubes) by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Forecasts 2021-2027

世界のウィンタースポーツ用品市場は、2020年に約0.369億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には5.90%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ウィンタースポーツグッズ市場は、スキー、ソリ、アイ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年12月7日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のウィンタースポーツ用品市場は、2020年に約0.369億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には5.90%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ウィンタースポーツグッズ市場は、スキー、ソリ、アイススケート、スノーボード、スノーモービル、チームスポーツ、その他のスポーツなど、ウィンタースポーツのあらゆるアクティビティをカバーしています。この市場は、ウィンタースポーツの普及に伴い、消費者の関心を集めています。消費者のウィンタースポーツへの関心も高まっています。ウィンタースポーツは若い世代に愛されています。2020年12月に中国人民大学国家調査研究センターが発表した報告書によると、国民のオリンピックに対する理解はここ3年で向上している。2019-20年には1億5000万人がウィンタースポーツに参加し、これは人口の10%以上に相当する。可処分所得の増加や、ストレスやうつ病などの健康的な生活習慣の問題を抱えるケースの増加により、スポーツやフィットネス活動に取り組む人が増えています。そのため、快適でスタイリッシュなウィンタースポーツへの需要が高まっています。また、ストレスやうつ病だけでなく、女性も様々なスポーツに参加するようになり、市場が活性化する可能性があります。しかし、週末になると雪山が混雑することが、2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、研究開発活動の活発化により、ウィンタースポーツ用品市場に新たな機会が生まれ、予測期間中の市場成長率を高めると考えられます。

世界のウィンタースポーツ用品市場の地域分析は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域などの主要な地域について検討されています。北米は、若者やミレニアル世代の間でウィンタースポーツの人気が高まっているため、市場シェアにおいて世界的に重要な地域となっており、需要を押し上げる可能性があります。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2021-2027年にかけて最も高いCAGRを示すと予測されています。アジア太平洋地域のいくつかの地域で冬季観光が盛んであることなどが、アジア太平洋地域のウィンタースポーツ用品市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
BAUER Hockey, LLC
Bhalla International(バラ・インターナショナル
クララスコーポレーション(Clarus Corp.
エラングループ
ELAN, D.O.O.
フィッシャースポーツGmbH
ヘッドUK Ltd.
アイセランティックLlc
レキ・レンハートGmbH
MDVスポーツカナダ
本調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品の展望別
ソリ
チューブ
流通チャネル別
オンライン
オフライン
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

市場調査における冬季用スポーツ用品の世界市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Winter sporting goods Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Winter sporting goods Market, by Product Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Winter sporting goods Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Winter sporting goods Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Winter sporting goods Market Dynamics
3.1. Winter sporting goods Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Youngsters taking part in winter sports
3.1.1.2. Increasing disposable income
3.1.1.3. Increase in number of women participations in sports
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Overcrowding at snow places
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing research and development
Chapter 4. Global Winter sporting goods Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Winter sporting goods Market, by Product Outlook
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Winter sporting goods Market by Product Outlook, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Winter sporting goods Market Estimates & Forecasts by Product Outlook 2018-2027 (USD Billion)
5.4. Winter sporting goods Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Sleds
5.4.2. Tubes
Chapter 6. Global Winter sporting goods Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Winter sporting goods Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Winter sporting goods Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Winter sporting goods Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Online
6.4.2. Offline
Chapter 7. Global Winter sporting goods Market, Regional Analysis
7.1. Winter sporting goods Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Winter sporting goods Market
7.2.1. U.S. Winter sporting goods Market
7.2.1.1. Product Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
7.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
7.2.2. Canada Winter sporting goods Market
7.3. Europe Winter sporting goods Market Snapshot
7.3.1. U.K. Winter sporting goods Market
7.3.2. Germany Winter sporting goods Market
7.3.3. France Winter sporting goods Market
7.3.4. Spain Winter sporting goods Market
7.3.5. Italy Winter sporting goods Market
7.3.6. Rest of Europe Winter sporting goods Market
7.4. Asia-Pacific Winter sporting goods Market Snapshot
7.4.1. China Winter sporting goods Market
7.4.2. India Winter sporting goods Market
7.4.3. Japan Winter sporting goods Market
7.4.4. Australia Winter sporting goods Market
7.4.5. South Korea Winter sporting goods Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Winter sporting goods Market
7.5. Latin America Winter sporting goods Market Snapshot
7.5.1. Brazil Winter sporting goods Market
7.5.2. Mexico Winter sporting goods Market
7.6. Rest of The World Winter Sporting goods Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Bauer Hockey, LLC
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. Bhalla International
8.2.3. Clarus Corp.
8.2.4. Elan Group
8.2.5. ELAN, D.O.O.
8.2.6. Fischer Sports GmbH
8.2.7. Head UK Ltd.
8.2.8. Icelantic Llc
8.2.9. Leki Lenhart GmbH
8.2.10. MDV Sports Canada
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Winter sporting goods Market is valued approximately USD 0.369 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.90 % over the forecast period 2021-2027. Winter sporting goods market covers all the winter sports activities such as skiing, sledding, ice skating, snowboarding, snowmobiling, team sports, and other sports. Which is lured by the consumers and as winter sports are increasing. The consumers interests in winter sports is also increasing. Winter sports is loved by the youngsters. A report by the National Survey Research Center at Renmin University of China in December 2020 said public understanding the Olympic has improved over last three years. In 2019-20, 150 million people took part in winter sports, that is over 10 percent of the population. Increase in disposable income and rise in cases of healthy-lifestyle issues, such as stress and depression are pushing an increasing number of people to engage in sports and fitness activities. Thus, the demand for comfortable and stylish winter sports increases. Not only stress and depression but now women are also participating in various sports activities which is likely to boost the market. However, overcrowding at snow places at weekend is impeding the growth of the market over the forecast period of 2021-2027. Also, with increasing research and development activities will further create new opportunities for winter sports equipment market which is likely to increase the market growth during the forecast period.

The regional analysis of global Winter sporting goods market is considered for the key regions such as Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is the significant region across the world in terms of market share owing to increase in popularity of winter sports among youngsters and millennials which is likely to boost the demand. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest CAGR over the forecast period 2021-2027. Factors such as growth of winter tourism in several part of the region would create lucrative growth prospects for the Winter sporting goods market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
BAUER Hockey, LLC
Bhalla International
Clarus Corp.
Elan Group
ELAN, D.O.O.
Fischer Sports GmbH
Head UK Ltd.
Icelantic Llc
Leki Lenhart GmbH
MDV Sports Canada
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Outlook:
Sleds
Tubes
By Distribution Channel:
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Winter sporting goods Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Winter sporting goods Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Winter sporting goods Market, by Product Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Winter sporting goods Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Winter sporting goods Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Winter sporting goods Market Dynamics
3.1. Winter sporting goods Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Youngsters taking part in winter sports
3.1.1.2. Increasing disposable income
3.1.1.3. Increase in number of women participations in sports
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Overcrowding at snow places
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing research and development
Chapter 4. Global Winter sporting goods Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Winter sporting goods Market, by Product Outlook
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Winter sporting goods Market by Product Outlook, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Winter sporting goods Market Estimates & Forecasts by Product Outlook 2018-2027 (USD Billion)
5.4. Winter sporting goods Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Sleds
5.4.2. Tubes
Chapter 6. Global Winter sporting goods Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Winter sporting goods Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Winter sporting goods Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Winter sporting goods Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Online
6.4.2. Offline
Chapter 7. Global Winter sporting goods Market, Regional Analysis
7.1. Winter sporting goods Market, Regional Market Snapshot
7.2. North America Winter sporting goods Market
7.2.1. U.S. Winter sporting goods Market
7.2.1.1. Product Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
7.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
7.2.2. Canada Winter sporting goods Market
7.3. Europe Winter sporting goods Market Snapshot
7.3.1. U.K. Winter sporting goods Market
7.3.2. Germany Winter sporting goods Market
7.3.3. France Winter sporting goods Market
7.3.4. Spain Winter sporting goods Market
7.3.5. Italy Winter sporting goods Market
7.3.6. Rest of Europe Winter sporting goods Market
7.4. Asia-Pacific Winter sporting goods Market Snapshot
7.4.1. China Winter sporting goods Market
7.4.2. India Winter sporting goods Market
7.4.3. Japan Winter sporting goods Market
7.4.4. Australia Winter sporting goods Market
7.4.5. South Korea Winter sporting goods Market
7.4.6. Rest of Asia Pacific Winter sporting goods Market
7.5. Latin America Winter sporting goods Market Snapshot
7.5.1. Brazil Winter sporting goods Market
7.5.2. Mexico Winter sporting goods Market
7.6. Rest of The World Winter Sporting goods Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Top Market Strategies
8.2. Company Profiles
8.2.1. Bauer Hockey, LLC
8.2.1.1. Key Information
8.2.1.2. Overview
8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.2.1.4. Product Summary
8.2.1.5. Recent Developments
8.2.2. Bhalla International
8.2.3. Clarus Corp.
8.2.4. Elan Group
8.2.5. ELAN, D.O.O.
8.2.6. Fischer Sports GmbH
8.2.7. Head UK Ltd.
8.2.8. Icelantic Llc
8.2.9. Leki Lenhart GmbH
8.2.10. MDV Sports Canada
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes
9.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のゲーミング・スポーツ・フィットネス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/27 10:26

159.18 円

166.34 円

202.23 円

ページTOPに戻る