世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

トドラーウェアの世界市場規模調査、製品別展望(アパレル、フットウェア、その他)、流通チャネル別展望(オンライン、オフライン)、地域別予測 2021-2027


Global Toddler wear Market Size study, by Product Outlook (Apparel, Footwear, Others) by Distribution Channel Outlook (Online, Offline) and Regional Forecasts 2021-2027

世界のトドラーウェア市場は、2020年に約2099億3000万米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には6.33%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トドラーウェアとは、幼児服またはベビー服のことです。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年12月7日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のトドラーウェア市場は、2020年に約2099億3000万米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には6.33%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トドラーウェアとは、幼児服またはベビー服のことです。乳児服や幼児服のサイズは、通常、サイズに基づいています。早産児の場合はプレミー、0~3カ月、3~6カ月、6~9カ月、9~12カ月、12カ月、18カ月、24カ月が一般的だが、これらのサイズに基準はない。幼児用ウェアの新機軸が市場の成長を後押ししています。インスタンスの場合:2017年、Boots Mini Clubは、英国のテレビ・ラジオ司会者のFearne Cottonとコラボレーションし、ジャケットやファーコートなど、子供向けのファッション衣料の新シリーズを発表しました。これとともに、インターネットが幼児用ウェア市場に影響を与えています。ソーシャルメディアは、市場の主要なインフルエンサーとして機能しています。また、消費者の間で布の有害性が認識されるようになり、メーカーはオーガニックコットンを使用した幼児服の製造を好むようになりました。したがって、このような製品の需要は今後数年間で増加すると予想されます。しかし、高い生産コストは、2021-2027年の予測期間における市場の成長を阻害する可能性があります。

世界のトドラーウェア市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、既存の市場プレーヤーが幼児および子供用ウェアを導入するために製品ポートフォリオの拡大に注力しているため、市場シェアの面で世界的に主要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2021-2027年にかけて最高の成長率を示すと予測されています。組織小売業の普及率上昇などの要因が幼児用ウェアの需要に良い影響を与え、アジア太平洋地域の幼児用ウェア市場に有利な成長見通しをもたらすと予想されます。

本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです:
ナウティナウティ
マザーケア
612リーグ
ベビーハグ
ビーベイ(Beebay
カーターズ
ジニ&ジョニー
チルドレンズプレイス
Yk
リトルカンガルー

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別の展望
アパレル
フットウェア
その他
流通チャネル別
オンライン
オフライン
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

市場調査における世界のトドラーウェア市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家


ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Toddler wear Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Toddler wear Market, by Product Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Toddler wear Market, by Distribution Channel Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Toddler wear Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Toddler wear Market Dynamics
3.1. Toddler wear Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Innovative product
3.1.1.2. Social media influence the market
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Hight production cost
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Use of organic cotton
Chapter 4. Global Toddler wear Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Toddler wear Market, by Product Outlook
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Toddler wear Market by Product Outlook, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Toddler wear Market Estimates & Forecasts by Product Outlook 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Toddler wear Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Apparel
6.4.2. Footwear
6.4.3. Other
Chapter 7. Global Toddler wear Market, by Distribution Channel Outlook
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Toddler wear Market by Distribution Channel Outlook, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Toddler wear Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel Outlook 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Toddler wear Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Toddler wear Market, Regional Analysis
8.1. Toddler wear Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Toddler wear Market
8.2.1. U.S. Toddler wear Market
8.2.1.1. Product Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.2. Distribution Channel Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.2. Canada Toddler wear Market
8.3. Europe Toddler wear Market Snapshot
8.3.1. U.K. Toddler wear Market
8.3.2. Germany Toddler wear Market
8.3.3. France Toddler wear Market
8.3.4. Spain Toddler wear Market
8.3.5. Italy Toddler wear Market
8.3.6. Rest of Europe Toddler wear Market
8.4. Asia-Pacific Toddler wear Market Snapshot
8.4.1. China Toddler wear Market
8.4.2. India Toddler wear Market
8.4.3. Japan Toddler wear Market
8.4.4. Australia Toddler wear Market
8.4.5. South Korea Toddler wear Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Toddler wear Market
8.5. Latin America Toddler wear Market Snapshot
8.5.1. Brazil Toddler wear Market
8.5.2. Mexico Toddler wear Market
8.6. Rest of The World Toddler wear Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Nauti Nati
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Mothercare
9.2.3. 612 League
9.2.4. Babyhug
9.2.5. Beebay
9.2.6. Carter’s
9.2.7. Gini & Jony
9.2.8. The Children’s Place
9.2.9. Yk
9.2.10. Little Kangaroos
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Toddler wear Market is valued approximately USD 209.93 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.33 % over the forecast period 2021-2027. Toddler wear is infant clothing or baby clothing. . Infant or toddler clothing size is typically based on size. These are usually preemie for a preterm birth baby, 0 to 3 months, 3 to 6 months, 6 to 9 months, 9 to 12 months, 12 months, 18 months, and 24 months although there is no standard defined for those size. New innovation in toddler wear is driving the growth for the market. For Instance: In 2017, Boots Mini Club collaborated with British television and radio presenter Fearne Cotton to launch new range of fashion clothing for kids such as jackets, fur coats, etc. Along with this, internet influence the toddler wear market. Social media is acting as a major influencer for the market. Also, as the consumers are getting awareness harmful effects of local cloth, the manufacturers have started preferring the use of organic cotton to product toddler wear. Thus, demand for such product is expected to rise in upcoming years. However, high production cost might impede the growth of the market over the forecast period of 2021-2027.

The key regions considered for the global Toddler wear market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share as the existing market players are focused on expanding their product portfolio to introduce infant and children wear. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate over the forecast period 2021-2027. Factors such as rising penetration of organized retail is expected to bode well for the demand of toddler wear and this would create lucrative growth prospects for the Toddler wear market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
Nauti Nati
Mothercare
612 League
Babyhug
Beebay
Carter’s
Gini & Jony
The Children’s Place
Yk
Little Kangaroos

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Outlook:
Apparel
Footwear
Other
By Distribution Channel Outlook:
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Toddler wear Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Toddler wear Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Toddler wear Market, by Product Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Toddler wear Market, by Distribution Channel Outlook, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Toddler wear Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Toddler wear Market Dynamics
3.1. Toddler wear Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Innovative product
3.1.1.2. Social media influence the market
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Hight production cost
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Use of organic cotton
Chapter 4. Global Toddler wear Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Toddler wear Market, by Product Outlook
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Toddler wear Market by Product Outlook, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Toddler wear Market Estimates & Forecasts by Product Outlook 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Toddler wear Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Apparel
6.4.2. Footwear
6.4.3. Other
Chapter 7. Global Toddler wear Market, by Distribution Channel Outlook
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Toddler wear Market by Distribution Channel Outlook, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Toddler wear Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel Outlook 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Toddler wear Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global Toddler wear Market, Regional Analysis
8.1. Toddler wear Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Toddler wear Market
8.2.1. U.S. Toddler wear Market
8.2.1.1. Product Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.2. Distribution Channel Outlook breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.2. Canada Toddler wear Market
8.3. Europe Toddler wear Market Snapshot
8.3.1. U.K. Toddler wear Market
8.3.2. Germany Toddler wear Market
8.3.3. France Toddler wear Market
8.3.4. Spain Toddler wear Market
8.3.5. Italy Toddler wear Market
8.3.6. Rest of Europe Toddler wear Market
8.4. Asia-Pacific Toddler wear Market Snapshot
8.4.1. China Toddler wear Market
8.4.2. India Toddler wear Market
8.4.3. Japan Toddler wear Market
8.4.4. Australia Toddler wear Market
8.4.5. South Korea Toddler wear Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Toddler wear Market
8.5. Latin America Toddler wear Market Snapshot
8.5.1. Brazil Toddler wear Market
8.5.2. Mexico Toddler wear Market
8.6. Rest of The World Toddler wear Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Nauti Nati
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Mothercare
9.2.3. 612 League
9.2.4. Babyhug
9.2.5. Beebay
9.2.6. Carter’s
9.2.7. Gini & Jony
9.2.8. The Children’s Place
9.2.9. Yk
9.2.10. Little Kangaroos
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(apparel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る