世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

エスニックウェアの世界市場規模調査、タイプ別(トラディショナルウェア、フュージョンウェア)、エンドユーザー展望別(男性、女性、子供)、流通チャネル別(小売店、スーパーマーケット、オンライン、オフライン)、地域予測 2021-2027


Global Ethnic Wear Market Size study, by type (Traditional Wear, Fusion Wear) by End User Outlook (Men, Women, Children) by Distribution Channel (Retail Stores, Super Market, Online, Offline) and Regional Forecasts 2021-2027

世界のエスニックウェア市場は、2020年に約778億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には6.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。エスニックウェアとは、特定の国や集団の服装に近いファッショ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2021年12月7日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のエスニックウェア市場は、2020年に約778億米ドルと評価され、予測期間2021-2027年には6.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。エスニックウェアとは、特定の国や集団の服装に近いファッショナブルな衣服のことです。エスニックウェアの需要は、グローバル化、文化や伝統の移動、異なる国への訪問や滞在に伴って増加しています。ファッションに対する意識の高まり、急速な都市化、ライフスタイルの変化が、女性、男性、子供のエスニックウェア市場の成長を促進する要因となっています。世界には宗教的、文化的な多様性があり、さまざまな行事が祝われます。このような機会に、消費者は個人的な使用や贈り物として、フュージョンクロスやトラディショナルクロスなどのエスニックウェアを購入する傾向があります。このような機会が、エスニック市場の成長を後押ししているのです。Fashion Revolutionによると、インドにおけるエスニックウェアの消費量は2018年には287k、2021年には約802kと増加している。しかし、市場は競争が激しく、市場で持続することが難しいため、2021年から2027年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、エスニック市場ではイノベーションが常に歓迎されており、予測期間中の市場成長率を高めると考えられます。

世界のエスニックウェア市場の地域分析は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、その他の地域などの主要地域について検討されています。アジア太平洋地域は、eコマースプラットフォームの開放により、ローカルブランドが世界的に競争する機会を得たため、市場シェアの面で世界を支配している地域である。一方、北米は2021-2027年の予測期間中に最も高い成長率を示すと予測されています。北米のインディアン人口の増加により、エスニックウェアの需要が高まっており、アジア太平洋地域のエスニックウェア市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです:
ビバアパレル
Manyavar社
上海灘
株式会社しまむら
(株)ワコールホールディングス
テーベ・マグー
レムレム
アフリクリア
グローバルデシ
エリーア サーブ
本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
タイプ別
トラディショナルウエア
フュージョンウェア
エンドユーザー別
男性
女性
子ども
販売チャネル別
小売店
スーパーマーケット
オンライン
オフライン
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年
基準年 - 2020年
予測期間 - 2021年から2027年

市場調査におけるエスニックウェアの世界市場のターゲットオーディエンス:

主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Ethnic Wear Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Ethnic Wear Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Ethnic Wear Market, by End User , 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Ethnic Wear Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Ethnic Wear Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Ethnic Wear Market Dynamics
3.1. Ethnic Wear Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing in fashion awareness
3.1.1.2. Festive Occasions
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Highly competitive market
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Innovation and Freshness
Chapter 4. Global Ethnic Wear Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Ethnic Wear Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Ethnic Wear Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Ethnic Wear Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion)
5.4. Ethnic Wear Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Traditional Wear
5.4.2. Fusion Wear
Chapter 6. Global Ethnic Wear Market, by End User
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Ethnic Wear Market by End User, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Ethnic Wear Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Ethnic Wear Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
6.4.3. Children
Chapter 7. Global Ethnic Wear Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Ethnic Wear Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Ethnic Wear Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Ethnic Wear Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Retail Market
7.4.2. Super Store
7.4.3. Online
7.4.4. Offline
Chapter 8. Global Ethnic Wear Market, Regional Analysis
8.1. Ethnic Wear Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Ethnic Wear Market
8.2.1. U.S. Ethnic Wear Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.2. Canada Ethnic Wear Market
8.3. Europe Ethnic Wear Market Snapshot
8.3.1. U.K. Ethnic Wear Market
8.3.2. Germany Ethnic Wear Market
8.3.3. France Ethnic Wear Market
8.3.4. Spain Ethnic Wear Market
8.3.5. Italy Ethnic Wear Market
8.3.6. Rest of Europe Ethnic Wear Market
8.4. Asia-Pacific Ethnic Wear Market Snapshot
8.4.1. China Ethnic Wear Market
8.4.2. India Ethnic Wear Market
8.4.3. Japan Ethnic Wear Market
8.4.4. Australia Ethnic Wear Market
8.4.5. South Korea Ethnic Wear Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Ethnic Wear Market
8.5. Latin America Ethnic Wear Market Snapshot
8.5.1. Brazil Ethnic Wear Market
8.5.2. Mexico Ethnic Wear Market
8.6. Rest of The World Ethnic Wear Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Biba Apparel
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Manyavar
9.2.3. Shanghai Tang
9.2.4. Shimamura co.
9.2.5. Wacoal holding Corp.
9.2.6. Thebe Magugu
9.2.7. Lemlem
9.2.8. Afrikrea
9.2.9. Global Desi
9.2.10. ELIA SAAB
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Ethnic Wear Market is valued approximately USD 77.8 billion in 2020 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.5 % over the forecast period 2021-2027. Ethnic Wear is a fashionable clothing which is similar to dressing of a particular country or group. Demand for ethnic wear is increasing because of globalization, movement of culture & tradition in conjunction with individuals visiting and staying in different countries. Increasing fashion awareness, rapid urbanization, and changing lifestyles are the factors driving the growth of the ethnic wear market among women, men, children. Due to religious and cultural diversity around the world a wide range of occasions are celebrated. And during such occasion, consumers tend to buy ethnic clothing either fusion cloths or traditional cloths for personal use and also for gifting. These occasions often drive the growth of ethnic market. According to Fashion Revolution, the consumption of ethnic wear in India has increased in year 2018 it was 287k and in year 2021 it is around 802k. However, the market is highly competitive and it is difficult to sustain in the market which impedes the growth of the market over the forecast period of 2021-2027. Also, innovation is always welcomed in the ethnic market which is likely to increase the market growth during the forecast period.

The regional analysis of global Ethnic Wear market is considered for the key regions such as Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Asia-Pacific is the domination region across the world in terms of market share owing to opening up of the e-commerce platform gave local brand an opportunity to compete globally. Whereas, North America is also anticipated to exhibit highest growth rate over the forecast period 2021-2027. Due to rise in the population of American Indians in North America there is huge demand for ethnic wear and this would create lucrative growth prospects for the Ethnic Wear market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
Biba Apparel
Manyavar
Shanghai Tang
Shimamura co.
Wacoal holding Corp.
Thebe Magugu
Lemlem
Afrikrea
Global Desi
ELIA SAAB
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Type:
Traditional Wear
Fusion Wear
By End User:
Men
Women
Children
By Distribution Channel:
Retail Store
Super Market
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019
Base year – 2020
Forecast period – 2021 to 2027

Target Audience of the Global Ethnic Wear Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.1. Ethnic Wear Market, by Region, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.2. Ethnic Wear Market, by Type, 2019-2027 (USD Billion)
1.2.3. Ethnic Wear Market, by End User , 2019-2027 (USD Billion)
1.2.4. Ethnic Wear Market, by Distribution Channel, 2019-2027 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Ethnic Wear Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Ethnic Wear Market Dynamics
3.1. Ethnic Wear Market Impact Analysis (2019-2027)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing in fashion awareness
3.1.1.2. Festive Occasions
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Highly competitive market
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Innovation and Freshness
Chapter 4. Global Ethnic Wear Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2027)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Ethnic Wear Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Ethnic Wear Market by Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Ethnic Wear Market Estimates & Forecasts by Type 2018-2027 (USD Billion)
5.4. Ethnic Wear Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Traditional Wear
5.4.2. Fusion Wear
Chapter 6. Global Ethnic Wear Market, by End User
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Ethnic Wear Market by End User, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Ethnic Wear Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2027 (USD Billion)
6.4. Ethnic Wear Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Men
6.4.2. Women
6.4.3. Children
Chapter 7. Global Ethnic Wear Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Ethnic Wear Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Ethnic Wear Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2027 (USD Billion)
7.4. Ethnic Wear Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Retail Market
7.4.2. Super Store
7.4.3. Online
7.4.4. Offline
Chapter 8. Global Ethnic Wear Market, Regional Analysis
8.1. Ethnic Wear Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Ethnic Wear Market
8.2.1. U.S. Ethnic Wear Market
8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.2. End User breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2027
8.2.2. Canada Ethnic Wear Market
8.3. Europe Ethnic Wear Market Snapshot
8.3.1. U.K. Ethnic Wear Market
8.3.2. Germany Ethnic Wear Market
8.3.3. France Ethnic Wear Market
8.3.4. Spain Ethnic Wear Market
8.3.5. Italy Ethnic Wear Market
8.3.6. Rest of Europe Ethnic Wear Market
8.4. Asia-Pacific Ethnic Wear Market Snapshot
8.4.1. China Ethnic Wear Market
8.4.2. India Ethnic Wear Market
8.4.3. Japan Ethnic Wear Market
8.4.4. Australia Ethnic Wear Market
8.4.5. South Korea Ethnic Wear Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Ethnic Wear Market
8.5. Latin America Ethnic Wear Market Snapshot
8.5.1. Brazil Ethnic Wear Market
8.5.2. Mexico Ethnic Wear Market
8.6. Rest of The World Ethnic Wear Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Biba Apparel
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Manyavar
9.2.3. Shanghai Tang
9.2.4. Shimamura co.
9.2.5. Wacoal holding Corp.
9.2.6. Thebe Magugu
9.2.7. Lemlem
9.2.8. Afrikrea
9.2.9. Global Desi
9.2.10. ELIA SAAB
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る