2020年 消費者調査:欧州における固定電話と携帯電話のバンドルサービスConnected Consumer Survey 2020: fixed-mobile bundling in Europe 欧州のいくつかの国では、固定通信と携帯電話の融合(FMC)が定着しつつあります。本レポートでは、アナリシス・メイソンの「Connected Consumer Survey」の結果を用いて、欧州8カ国におけるFMCの普及状況を調... もっと見る
下記、日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー
欧州のいくつかの国では、固定通信と携帯電話の融合(FMC)が定着しつつあります。本レポートでは、アナリシス・メイソンの「Connected Consumer Survey」の結果を用いて、欧州8カ国におけるFMCの普及状況を調査し、FMCが解約意向や満足度、付加価値サービスの利用、顧客サービスチャネルの利用にどのような影響を与えるかについて考察しています。
レポートに含まれる内容
調査データの対象範囲
本調査は、Survey Sampling International(SSI)の協力を得て、2020年7月から9月にかけて実施しました。調査グループは、ヨーロッパの幅広いオンライン消費者層を代表するように選ばれました。そのために、年齢、性別、地理的広がりに関するクォータを設定しました。回答者数は、1国あたり最低1000人
でした。
地理的範囲
Summary
この調査レポートは、欧州8カ国におけるFMCの普及状況を調査し、FMCが解約意向や満足度、付加価値サービスの利用、顧客サービスチャネルの利用にどのような影響を与えるかについて考察しています。
掲載内容
Report Summary
Fixed–mobile convergence (FMC) is now an established trend in several European countries. This report uses results from Analysys Mason's 'Connected Consumer Survey' to investigate the penetration of FMC within eight European countries, and provides insights into how FMC affects intention to churn and satisfaction, the take-up of value-added services and the use of customer service channels.
"Reported FMC take-up in Europe has increased significantly in several countries since our 2018 report, and FMC subscribers in the region generally report higher-than-average fixed broadband NPS."
This report focuses on the results of Analysys Mason’s Connected Consumer Survey that relate to the presence of fixed–mobile convergence (FMC) in Europe. It provides insight into the penetration of FMC, market structure, bundle composition and the effects of FMC on churn and Net Promoter Scores (NPSs) in eight European countries.
This report provides:
The survey was conducted in association with Survey Sampling International (SSI) between July and September 2020. The survey groups were chosen to be representative of the broader online consumer population in Europe. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were a minimum of 1000 respondents per country.
Geographical coverage
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Analysys Mason社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(consumer survey)の最新刊レポートよくあるご質問Analysys Mason社はどのような調査会社ですか?Analysys Mason (アナリシスメイソン)は、英国に本社をおく通信市場全般を対象とする調査会社で、ネットワーク技術や通信用ソフトウェアなど、幅広い通信市場に関する調査レポートの出版やカスタム... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |