2020年 消費者調査:欧州と米国におけるモバイル顧客満足度Connected Consumer Survey 2020: mobile customer satisfaction in Europe and the USA 本レポートは、アナリシス・メイソンのConnected Consumer Surveyのうち、欧州および米国のスマートフォンユーザーの行動、嗜好、計画に関連する部分に焦点を当てています。特に、モバイル顧客満足度、解約、... もっと見る
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サマリー
本レポートは、アナリシス・メイソンのConnected Consumer Surveyのうち、欧州および米国のスマートフォンユーザーの行動、嗜好、計画に関連する部分に焦点を当てています。特に、モバイル顧客満足度、解約、モバイル顧客体験のドライバーに焦点を当てています。本調査は、Dynata社の協力を得て実施されました。
レポートに含まれる内容
調査データの対象範囲
本調査は、Dynata社の協力を得て、2020年8月から9月にかけて実施されました。調査グループは、この地域のモバイル・インターネット利用者を代表するように選ばれました。そのために、年齢、性別、地理的な広がりに関するクォータを設定した。回答者数は、国ごとに最低1000人、地域ごとに9000人でした。
地理的な範囲
Summary
この調査レポートは、欧州および米国のスマートフォンユーザーの行動、嗜好、計画に関連する部分に焦点を当てています。特に、モバイル顧客満足度、解約、モバイル顧客体験のドライバーに焦点を当てています。
掲載内容
Report Summary
"A well-executed digital experience strategy can make a real difference to customer satisfaction."
This report focuses on aspects of Analysys Mason’s Connected Consumer Survey that relate to the behaviour, preferences and plans of smartphone users in Europe and the USA. In particular, it focuses on mobile customer satisfaction, churn and the drivers of the mobile customer experience. The survey was conducted in association with Dynata.
This report provides:
Survey data coverage
The survey was conducted in association with Dynata between August and September 2020. The survey groups were chosen to be representative of the mobile-internet-using population in the region. We set quotas on age, gender and geographical spread to that effect. There were a minimum of 1000 respondents per country, and 9000 in the region.
Geographical coverage
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