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Mウォレットプロバイダーは、電子商取引におけるMウォレットの利用を促進し、インセンティブを与えるべきである。


M-wallet providers should facilitate and incentivise m-wallet usage in e-commerce

2021年消費者調査の結果によると、世界中のm-walletsを所有している回答者は、オンラインショッピングの際にm-walletsよりも銀行カードや現金などの従来の支払方法を使用することを好むことがわか... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2022年4月20日 US$499
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サマリー

2021年消費者調査の結果によると、世界中のm-walletsを所有している回答者は、オンラインショッピングの際にm-walletsよりも銀行カードや現金などの従来の支払方法を使用することを好むことがわかりました。これは、事業者がモバイルマネーの主要プレイヤーである国(サウジアラビア、フィリピン、タイなど)を含む、調査対象の全地域の回答者に当てはまります。これは、これらの事業者にとって収益機会を逸したことになります。



 

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Summary

2021年消費者調査の結果によると、世界中のm-walletsを所有している回答者は、オンラインショッピングの際にm-walletsよりも銀行カードや現金などの従来の支払方法を使用することを好むことがわかりました。
 
Report Summary
"M-wallet providers should create seamless integrations between their m-wallets services and e-commerce platforms in order to enable a frictionless user experience."
 
The results of our 2021 consumer survey show that respondents worldwide that own m-wallets prefer to use traditional payment methods such as bank cards and cash over m-wallets when shopping online. This is true for respondents in all regions surveyed including those in countries where operators are the leading mobile money players (such as Saudi Arabia, the Philippines and Thailand). This constitutes a missed revenue opportunity for these operators.

 



 

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2024/12/23 10:26

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