ハイパーローカルサービスの世界市場規模調査&予測、性質別(物品配送、ユーティリティサービス)、タイプ別(食品注文、食料品注文、ホームユーティリティサービス、物流サービスプロバイダー、その他)、地域別分析、2022-2029年Global Hyperlocal Services Market Size study & Forecast, by Nature (Goods Delivery, Utility Services), by Type (Food Ordering, Grocery Ordering, Home Utility Service, Logistic Service Providers, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のハイパーローカルサービス市場は、2021年に約1900億8000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には14.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ハイパーローカルサービスは、限られた地域内... もっと見る
サマリー世界のハイパーローカルサービス市場は、2021年に約1900億8000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には14.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ハイパーローカルサービスは、限られた地域内で提供されるサービスの一種で、販売者は最小限の期間で製品やサービスを提供します。ハイパーローカルサービスは、ユーティリティやロジスティクスサービスを含む製品やサービスの配達、食料品などの製品の配達で構成されています。食品などスマートフォンの普及率向上、Eコマース産業の拡大、主要な市場関係者の戦略的な取り組みが、市場成長を加速させる主要因となっています。スマートフォンや高速インターネットサービスの普及が進んでいることが、世界のハイパーローカルサービス市場の成長に寄与しています。例えば、Statistaによると - 2022年現在、世界のスマートフォン分野の売上は4,500億米ドルと推定され、2022年から2027年にかけては毎年2.87%成長し、2027年末には5,184億米ドルに成長すると予想されています。さらに、Statistaによると、2021年の世界の小売Eコマース売上高は5.2兆米ドルと推定され、この数字は今後56%成長し、2026年には8.1兆米ドルまで成長すると予測されています。また、発展途上地域における都市化の進展や、ビジネスのデジタル化傾向の高まりは、予測期間中、同市場に有利な成長見通しをもたらすでしょう。しかし、競争の激化とハイパーローカルマーケットプレイスによる追加料金の請求が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 ハイパーローカルサービスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、高速インターネットサービスの普及が進んでいることと、同地域に有力な市場参入企業が存在することから、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、業界全体のデジタル化の進展、スマートフォンの普及、ハイパーデリバリープラットフォームの台頭などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: AskforTask Inc. デリバリー・ヒーロー・セ グローファーズ・インディア・プライベート・リミテッド ハウスキープ・リミテッド インスタカート ジャストイート・テイクアウェイ・ドットコム N.V、 ウーバーテクノロジーズ アンジ・インク アーバンカンパニー ゾマート・リミテッド 市場の最近の動向 2020年7月、Walmartが支援するFlipkartは、インドでハイパーローカルデリバリーサービスを開始することを発表した。当初、このサービスはバンガルールで展開され、その後、国内の他の都市にも拡大される予定である。 世界のハイパーローカルサービス市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド カバーするセグメント 自然、タイプ、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: 性質別 物品配送 ユーティリティサービス タイプ別 フードオーダーメイド グローサリーオーダー ホームユーティリティサービス ロジスティックサービスプロバイダー その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Hyperlocal Services Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Hyperlocal Services Market, by Nature, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Hyperlocal Services Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Hyperlocal Services Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Hyperlocal Services Market Dynamics 3.1. Hyperlocal Services Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing smartphone penetration 3.1.1.2. Growing expansion of e-commerce industry 3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Increasing competition 3.1.2.2. Additional fee charged by hyperlocal Marketplaces 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing urbanization in developing regions 3.1.3.2. Increasing trend of business digitalization Chapter 4. Global Hyperlocal Services Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Hyperlocal Services Market, by Nature 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Hyperlocal Services Market by Nature, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Hyperlocal Services Market Estimates & Forecasts by Nature 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Hyperlocal Services Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Goods Delivery 6.4.2. Utility Services Chapter 7. Global Hyperlocal Services Market, by Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Hyperlocal Services Market by Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Hyperlocal Services Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Hyperlocal Services Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Food Ordering 7.4.2. Grocery Ordering 7.4.3. Home Utility Service 7.4.4. Logistic Service Providers 7.4.5. Others Chapter 8. Global Hyperlocal Services Market, Regional Analysis 8.1. Hyperlocal Services Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Hyperlocal Services Market 8.2.1. U.S. Hyperlocal Services Market 8.2.1.1. Nature breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Hyperlocal Services Market 8.3. Europe Hyperlocal Services Market Snapshot 8.3.1. U.K. Hyperlocal Services Market 8.3.2. Germany Hyperlocal Services Market 8.3.3. France Hyperlocal Services Market 8.3.4. Spain Hyperlocal Services Market 8.3.5. Italy Hyperlocal Services Market 8.3.6. Rest of Europe Hyperlocal Services Market 8.4. Asia-Pacific Hyperlocal Services Market Snapshot 8.4.1. China Hyperlocal Services Market 8.4.2. India Hyperlocal Services Market 8.4.3. Japan Hyperlocal Services Market 8.4.4. Australia Hyperlocal Services Market 8.4.5. South Korea Hyperlocal Services Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Hyperlocal Services Market 8.5. Latin America Hyperlocal Services Market Snapshot 8.5.1. Brazil Hyperlocal Services Market 8.5.2. Mexico Hyperlocal Services Market 8.5.3. Rest of Latin America Hyperlocal Services Market 8.6. Rest of The World Hyperlocal Services Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. AskforTask Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Delivery Hero Se 9.2.3. Grofers India Private Limited 9.2.4. Housekeep Limited 9.2.5. Instacart 9.2.6. Just Eat Takeaway.Com N.V., 9.2.7. Uber Technologies 9.2.8. Angi Inc 9.2.9. Urban Company 9.2.10. Zomato Limited Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Hyperlocal Services Market is valued at approximately USD 1970.08 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.9% over the forecast period 2022-2029. Hyperlocal Services are a type of service that is offered within a limited geographic area in which sellers deliver products and services in minimum time period. Hyperlocal services comprised of delivery of products and services including utility and logistics services and delivery of products such as groceries. Food etc. The increasing smartphone penetration and growing expansion of e-commerce industry as well as strategic initiatives from leading market players are key factors accelerating the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Hyperlocal Services Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Hyperlocal Services Market, by Nature, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Hyperlocal Services Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Hyperlocal Services Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Hyperlocal Services Market Dynamics 3.1. Hyperlocal Services Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing smartphone penetration 3.1.1.2. Growing expansion of e-commerce industry 3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Increasing competition 3.1.2.2. Additional fee charged by hyperlocal Marketplaces 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing urbanization in developing regions 3.1.3.2. Increasing trend of business digitalization Chapter 4. Global Hyperlocal Services Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Hyperlocal Services Market, by Nature 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Hyperlocal Services Market by Nature, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Hyperlocal Services Market Estimates & Forecasts by Nature 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Hyperlocal Services Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Goods Delivery 6.4.2. Utility Services Chapter 7. Global Hyperlocal Services Market, by Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Hyperlocal Services Market by Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Hyperlocal Services Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Hyperlocal Services Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Food Ordering 7.4.2. Grocery Ordering 7.4.3. Home Utility Service 7.4.4. Logistic Service Providers 7.4.5. Others Chapter 8. Global Hyperlocal Services Market, Regional Analysis 8.1. Hyperlocal Services Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Hyperlocal Services Market 8.2.1. U.S. Hyperlocal Services Market 8.2.1.1. Nature breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Hyperlocal Services Market 8.3. Europe Hyperlocal Services Market Snapshot 8.3.1. U.K. Hyperlocal Services Market 8.3.2. Germany Hyperlocal Services Market 8.3.3. France Hyperlocal Services Market 8.3.4. Spain Hyperlocal Services Market 8.3.5. Italy Hyperlocal Services Market 8.3.6. Rest of Europe Hyperlocal Services Market 8.4. Asia-Pacific Hyperlocal Services Market Snapshot 8.4.1. China Hyperlocal Services Market 8.4.2. India Hyperlocal Services Market 8.4.3. Japan Hyperlocal Services Market 8.4.4. Australia Hyperlocal Services Market 8.4.5. South Korea Hyperlocal Services Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Hyperlocal Services Market 8.5. Latin America Hyperlocal Services Market Snapshot 8.5.1. Brazil Hyperlocal Services Market 8.5.2. Mexico Hyperlocal Services Market 8.5.3. Rest of Latin America Hyperlocal Services Market 8.6. Rest of The World Hyperlocal Services Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. AskforTask Inc. 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Delivery Hero Se 9.2.3. Grofers India Private Limited 9.2.4. Housekeep Limited 9.2.5. Instacart 9.2.6. Just Eat Takeaway.Com N.V., 9.2.7. Uber Technologies 9.2.8. Angi Inc 9.2.9. Urban Company 9.2.10. Zomato Limited Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(EC)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のE-Commerce分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|