世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ハイパーローカルサービスの世界市場規模調査&予測、性質別(物品配送、ユーティリティサービス)、タイプ別(食品注文、食料品注文、ホームユーティリティサービス、物流サービスプロバイダー、その他)、地域別分析、2022-2029年


Global Hyperlocal Services Market Size study & Forecast, by Nature (Goods Delivery, Utility Services), by Type (Food Ordering, Grocery Ordering, Home Utility Service, Logistic Service Providers, Others) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のハイパーローカルサービス市場は、2021年に約1900億8000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には14.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ハイパーローカルサービスは、限られた地域内... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年2月8日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のハイパーローカルサービス市場は、2021年に約1900億8000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には14.9%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ハイパーローカルサービスは、限られた地域内で提供されるサービスの一種で、販売者は最小限の期間で製品やサービスを提供します。ハイパーローカルサービスは、ユーティリティやロジスティクスサービスを含む製品やサービスの配達、食料品などの製品の配達で構成されています。食品などスマートフォンの普及率向上、Eコマース産業の拡大、主要な市場関係者の戦略的な取り組みが、市場成長を加速させる主要因となっています。

スマートフォンや高速インターネットサービスの普及が進んでいることが、世界のハイパーローカルサービス市場の成長に寄与しています。例えば、Statistaによると - 2022年現在、世界のスマートフォン分野の売上は4,500億米ドルと推定され、2022年から2027年にかけては毎年2.87%成長し、2027年末には5,184億米ドルに成長すると予想されています。さらに、Statistaによると、2021年の世界の小売Eコマース売上高は5.2兆米ドルと推定され、この数字は今後56%成長し、2026年には8.1兆米ドルまで成長すると予測されています。また、発展途上地域における都市化の進展や、ビジネスのデジタル化傾向の高まりは、予測期間中、同市場に有利な成長見通しをもたらすでしょう。しかし、競争の激化とハイパーローカルマーケットプレイスによる追加料金の請求が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

ハイパーローカルサービスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、高速インターネットサービスの普及が進んでいることと、同地域に有力な市場参入企業が存在することから、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、業界全体のデジタル化の進展、スマートフォンの普及、ハイパーデリバリープラットフォームの台頭などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
AskforTask Inc.
デリバリー・ヒーロー・セ
グローファーズ・インディア・プライベート・リミテッド
ハウスキープ・リミテッド
インスタカート
ジャストイート・テイクアウェイ・ドットコム N.V、
ウーバーテクノロジーズ
アンジ・インク
アーバンカンパニー
ゾマート・リミテッド
市場の最近の動向
 2020年7月、Walmartが支援するFlipkartは、インドでハイパーローカルデリバリーサービスを開始することを発表した。当初、このサービスはバンガルールで展開され、その後、国内の他の都市にも拡大される予定である。




世界のハイパーローカルサービス市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
カバーするセグメント 自然、タイプ、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

性質別
物品配送
ユーティリティサービス

タイプ別
フードオーダーメイド
グローサリーオーダー
ホームユーティリティサービス
ロジスティックサービスプロバイダー
その他

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Hyperlocal Services Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Hyperlocal Services Market, by Nature, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Hyperlocal Services Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Hyperlocal Services Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Hyperlocal Services Market Dynamics
3.1. Hyperlocal Services Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing smartphone penetration
3.1.1.2. Growing expansion of e-commerce industry
3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Increasing competition
3.1.2.2. Additional fee charged by hyperlocal Marketplaces
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing urbanization in developing regions
3.1.3.2. Increasing trend of business digitalization
Chapter 4. Global Hyperlocal Services Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Hyperlocal Services Market, by Nature
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Hyperlocal Services Market by Nature, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Hyperlocal Services Market Estimates & Forecasts by Nature 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Hyperlocal Services Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Goods Delivery
6.4.2. Utility Services
Chapter 7. Global Hyperlocal Services Market, by Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Hyperlocal Services Market by Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Hyperlocal Services Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Hyperlocal Services Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Food Ordering
7.4.2. Grocery Ordering
7.4.3. Home Utility Service
7.4.4. Logistic Service Providers
7.4.5. Others
Chapter 8. Global Hyperlocal Services Market, Regional Analysis
8.1. Hyperlocal Services Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Hyperlocal Services Market
8.2.1. U.S. Hyperlocal Services Market
8.2.1.1. Nature breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Hyperlocal Services Market
8.3. Europe Hyperlocal Services Market Snapshot
8.3.1. U.K. Hyperlocal Services Market
8.3.2. Germany Hyperlocal Services Market
8.3.3. France Hyperlocal Services Market
8.3.4. Spain Hyperlocal Services Market
8.3.5. Italy Hyperlocal Services Market
8.3.6. Rest of Europe Hyperlocal Services Market
8.4. Asia-Pacific Hyperlocal Services Market Snapshot
8.4.1. China Hyperlocal Services Market
8.4.2. India Hyperlocal Services Market
8.4.3. Japan Hyperlocal Services Market
8.4.4. Australia Hyperlocal Services Market
8.4.5. South Korea Hyperlocal Services Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Hyperlocal Services Market
8.5. Latin America Hyperlocal Services Market Snapshot
8.5.1. Brazil Hyperlocal Services Market
8.5.2. Mexico Hyperlocal Services Market
8.5.3. Rest of Latin America Hyperlocal Services Market
8.6. Rest of The World Hyperlocal Services Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. AskforTask Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Delivery Hero Se
9.2.3. Grofers India Private Limited
9.2.4. Housekeep Limited
9.2.5. Instacart
9.2.6. Just Eat Takeaway.Com N.V.,
9.2.7. Uber Technologies
9.2.8. Angi Inc
9.2.9. Urban Company
9.2.10. Zomato Limited
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Hyperlocal Services Market is valued at approximately USD 1970.08 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.9% over the forecast period 2022-2029. Hyperlocal Services are a type of service that is offered within a limited geographic area in which sellers deliver products and services in minimum time period. Hyperlocal services comprised of delivery of products and services including utility and logistics services and delivery of products such as groceries. Food etc. The increasing smartphone penetration and growing expansion of e-commerce industry as well as strategic initiatives from leading market players are key factors accelerating the market growth.

The increasing penetration of smartphones and high-speed internet services is contributing to the growth of the Global Hyperlocal Services Market. For instance, according to Statista – as of 2022, revenue in the global Smartphones segment is estimated at USD 450 billion, and the market is expected to grow annually by 2.87% in the 2022-2027 period to grow to USD 518.4 billion by end of 2027. Moreover, as per Statista – in 2021, global retail e-commerce sales were estimated at USD 5.2 trillion, and this figure is projected to grow by 56 percent over the coming period to grow to USD 8.1 trillion by 2026. Also, growing urbanization in developing regions and increasing trend of business digitalization would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, increasing competition and additional fees charged by hyperlocal Marketplaces stifle market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Hyperlocal Services Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing penetration of high-speed internet services and presence of leading market players in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising digitization across the industries and increasing adoption of smartphones coupled with rising emergence of hyper delivery platforms in the region.

Major market players included in this report are:
AskforTask Inc.
Delivery Hero Se
Grofers India Private Limited
Housekeep Limited
Instacart
Just Eat Takeaway.Com N.V.,
Uber Technologies
Angi Inc
Urban Company
Zomato Limited
Recent Developments in the Market:
 In July 2020, Walmart backed Flipkart announced the launch of its hyperlocal delivery services in India. Initially, this service would be rolled out in Bangaluru and later out would be extended to other cities of the country.




Global Hyperlocal Services Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Nature, Type, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Nature
Goods Delivery
Utility Services

By Type
Food Ordering
Grocery Ordering
Home Utility Service
Logistic Service Providers
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Hyperlocal Services Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Hyperlocal Services Market, by Nature, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Hyperlocal Services Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Hyperlocal Services Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Hyperlocal Services Market Dynamics
3.1. Hyperlocal Services Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing smartphone penetration
3.1.1.2. Growing expansion of e-commerce industry
3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Increasing competition
3.1.2.2. Additional fee charged by hyperlocal Marketplaces
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Growing urbanization in developing regions
3.1.3.2. Increasing trend of business digitalization
Chapter 4. Global Hyperlocal Services Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Hyperlocal Services Market, by Nature
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Hyperlocal Services Market by Nature, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Hyperlocal Services Market Estimates & Forecasts by Nature 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Hyperlocal Services Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Goods Delivery
6.4.2. Utility Services
Chapter 7. Global Hyperlocal Services Market, by Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Hyperlocal Services Market by Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Hyperlocal Services Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Hyperlocal Services Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Food Ordering
7.4.2. Grocery Ordering
7.4.3. Home Utility Service
7.4.4. Logistic Service Providers
7.4.5. Others
Chapter 8. Global Hyperlocal Services Market, Regional Analysis
8.1. Hyperlocal Services Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Hyperlocal Services Market
8.2.1. U.S. Hyperlocal Services Market
8.2.1.1. Nature breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Hyperlocal Services Market
8.3. Europe Hyperlocal Services Market Snapshot
8.3.1. U.K. Hyperlocal Services Market
8.3.2. Germany Hyperlocal Services Market
8.3.3. France Hyperlocal Services Market
8.3.4. Spain Hyperlocal Services Market
8.3.5. Italy Hyperlocal Services Market
8.3.6. Rest of Europe Hyperlocal Services Market
8.4. Asia-Pacific Hyperlocal Services Market Snapshot
8.4.1. China Hyperlocal Services Market
8.4.2. India Hyperlocal Services Market
8.4.3. Japan Hyperlocal Services Market
8.4.4. Australia Hyperlocal Services Market
8.4.5. South Korea Hyperlocal Services Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Hyperlocal Services Market
8.5. Latin America Hyperlocal Services Market Snapshot
8.5.1. Brazil Hyperlocal Services Market
8.5.2. Mexico Hyperlocal Services Market
8.5.3. Rest of Latin America Hyperlocal Services Market
8.6. Rest of The World Hyperlocal Services Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. AskforTask Inc.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Delivery Hero Se
9.2.3. Grofers India Private Limited
9.2.4. Housekeep Limited
9.2.5. Instacart
9.2.6. Just Eat Takeaway.Com N.V.,
9.2.7. Uber Technologies
9.2.8. Angi Inc
9.2.9. Urban Company
9.2.10. Zomato Limited
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のE-Commerce分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(providers)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る