世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Eコマースにおけるビッグデータの世界市場規模調査&予測:コンポーネント別(Eコマースにおけるビッグデータソフトウェア、Eコマースにおけるビッグデータハードウェア)、デプロイメント別(クラウドベース、オンプレミス)、タイプ別(Eコマースにおける構造化ビッグデータ、Eコマースにおける非構造化ビッグデータ、Eコマースにおける半構造化ビッグデータ)、エンドユーザー別(Eコマースにおけるオンラインクラシファイド、オンライン教育、オンライン金融、オンライン小売、オンライン旅行・レジャー、その他のエンドユーザー)および地域分析、2022-2029年


Global Big Data in E-commerce Market Size study & Forecast, by Component (Big Data Software in the E-commerce, Big Data Hardware in the E-commerce), by Deployment (Cloud-based, On-premises), by Type (Structured Big Data in the E-commerce, Unstructured Big Data in the E-commerce, Semi-structured Big Data in the E-commerce), by End-use (Online Classifieds in the E-commerce, Online Education, Online Financials, Online Retail, Online Travel and Leisure, Other End Uses) and Regional Analysis, 2022-2029

Eコマースにおけるビッグデータの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Eコマース市場におけるビッグデータとは、オンライ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年5月9日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

Eコマースにおけるビッグデータの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Eコマース市場におけるビッグデータとは、オンライン取引、顧客とのやり取り、その他のデジタルソースによって生成される、構造化および非構造化データの膨大かつ複雑なセットのことを指します。このデータには、顧客の行動、好み、購入履歴、ウェブサイトのトラフィック、ソーシャルメディア活動などが含まれます。Eコマースにおけるビッグデータの世界市場の主な推進要因は、データ生成量の増加とパーソナライズされたショッピング体験に対する需要の高まりです。

世界各国の政府は、Eコマースにおけるビッグデータの活用を支援し、国内のデジタル化を秀逸に進めています。例えば、2019年、オーストラリア政府は「デジタルエコノミー戦略」を打ち出し、ビッグデータのインフラ整備を促進し、Eコマース市場を含む様々な産業でのビッグデータ活用を推進する計画を盛り込みました。さらに、Eコマースにおけるビッグデータの導入に対する技術の進歩と政府の支援の高まりが、予測期間2022-2029年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。しかし、Eコマースにおけるビッグデータの高コストが、2022-2029年の予測期間を通して市場の成長を阻害しています。

Eコマースにおけるビッグデータの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、Eコマースにおけるビッグデータの導入に関して、主要な地域の1つです。この地域には、顧客の行動、嗜好、購買パターンに関する洞察を得るために、ビッグデータ分析に多額の投資を行っている多くのEコマース事業者が存在します。また、ビッグデータは、サプライチェーン管理の改善、価格戦略の最適化、顧客体験の全体的な強化にも活用されています。アジア太平洋地域は、Eコマースにおけるビッグデータの導入という点で、急速に追い上げています。この地域には、アリババ、JD.com、Flipkartといった急成長中のEコマース企業が多数あり、ビッグデータを活用して競争力を高めています。ビッグデータは、商品の推奨度向上、マーケティングキャンペーンのパーソナライズ、価格戦略の最適化などに活用されています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Amazon Web Services, Inc.
Data Inc.
Dell Inc.
フェイスブック
株式会社日立製作所
インターナショナル・ビジネス・マシーンズ・コーポレーション
マイクロソフト(株)
オラクル
パランティア・テクノロジーズ社(Palantir Technologies, Inc.
SAS Institute Inc.

市場の最近の動向
 2020年7月、Shopifyは、ビッグデータを利用して中小企業の経営者が財務やキャッシュフローをより効果的に管理できるようにする新機能「Shopify Balance」を発表しました。
 2020年1月、Zaraの親会社であるInditexは、ビッグデータと人工知能を利用してサプライチェーンの運用を改善し、無駄を省く計画を発表した。
Eコマースにおける世界のビッグデータ市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計の基準年 2021年
予測期間 2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント コンポーネント、デプロイメント、タイプ、エンドユース、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境とコンポーネントの提供に関する詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
コンポーネント別
Eコマースにおけるビッグデータソフトウェア
Eコマースにおけるビッグデータハードウェア
デプロイメント別
クラウドベース
オンプレミス
タイプ別
Eコマースにおける構造化ビッグデータ
Eコマースにおける非構造化ビッグデータ
電子商取引における半構造化ビッグデータ
エンドユーズ別
Eコマースにおけるオンラインクラシファイド
オンライン教育
オンライン金融
オンライン小売業
オンライン旅行・レジャー
その他のエンドユース

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Big Data in E-commerce Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Big Data in E-commerce Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Big Data in E-commerce Market, by Deployment, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Big Data in E-commerce Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Big Data in E-commerce Market, by End-use, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Big Data in E-commerce Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Big Data in E-commerce Market Dynamics
3.1. Big Data in E-commerce Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increased Data Generation
3.1.1.2. Growing demand for personalized shopping experiences
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Big Data in E-commerce
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological Advancements
3.1.3.2. Rising Government Support
Chapter 4. Global Big Data in E-commerce Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Big Data in E-commerce Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Big Data in E-commerce Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Big Data Software in the E-commerce
6.4.2. Big Data Hardware in the E-commerce
Chapter 7. Global Big Data in E-commerce Market, by Deployment
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Big Data in E-commerce Market by Deployment, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Deployment 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Cloud-based
7.4.2. On-premises
Chapter 8. Global Big Data in E-commerce Market, by Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Big Data in E-commerce Market by Type, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Structured Big Data in the E-commerce
8.4.2. Unstructured Big Data in the E-commerce
8.4.3. Semi-structured Big Data in the E-commerce
Chapter 9. Global Big Data in E-commerce Market, by End-use
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Big Data in E-commerce Market by End-use, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by End-use 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Online Classifieds in the E-commerce
9.4.2. Online Education
9.4.3. Online Financials
9.4.4. Online Retail
9.4.5. Online Travel and Leisure
9.4.6. Other End Uses
Chapter 10. Global Big Data in E-commerce Market, Regional Analysis
10.1. Big Data in E-commerce Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Big Data in E-commerce Market
10.2.1. U.S. Big Data in E-commerce Market
10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. End-use breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Big Data in E-commerce Market
10.3. Europe Big Data in E-commerce Market Snapshot
10.3.1. U.K. Big Data in E-commerce Market
10.3.2. Germany Big Data in E-commerce Market
10.3.3. France Big Data in E-commerce Market
10.3.4. Spain Big Data in E-commerce Market
10.3.5. Italy Big Data in E-commerce Market
10.3.6. Rest of Europe Big Data in E-commerce Market
10.4. Asia-Pacific Big Data in E-commerce Market Snapshot
10.4.1. China Big Data in E-commerce Market
10.4.2. India Big Data in E-commerce Market
10.4.3. Japan Big Data in E-commerce Market
10.4.4. Australia Big Data in E-commerce Market
10.4.5. South Korea Big Data in E-commerce Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Big Data in E-commerce Market
10.5. Latin America Big Data in E-commerce Market Snapshot
10.5.1. Brazil Big Data in E-commerce Market
10.5.2. Mexico Big Data in E-commerce Market
10.6. Rest of The World Big Data in E-commerce Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Amazon Web Services, Inc.
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Data Inc.
11.2.3. Dell Inc.
11.2.4. Facebook
11.2.5. Hitachi, Ltd.
11.2.6. International Business Machines Corporation
11.2.7. Microsoft Corp.
11.2.8. Oracle Corp.
11.2.9. Palantir Technologies, Inc.
11.2.10. SAS Institute Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Big Data in E-commerce Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. In the e-commerce market, Big Data refers to the vast and complex sets of structured and unstructured data generated by online transactions, customer interactions, and other digital sources. This data includes customer behavior, preferences, purchase history, website traffic, and social media activity, among others. The major driving factor for the Global Big Data in E-commerce Market is increased data generation and growing demand for personalized shopping experiences.

The government around the world is supporting the use of big data in e-commerce and excelling the digitalization in the country. For instance, in 2019, the Australian government launched the "Digital Economy Strategy," which includes plans to promote the development of Big Data infrastructure and promote the use of Big Data in various industries, including the E-commerce market. Moreover, technological advancements and rising government support for the adoption of big data in e-commerce is creating a lucrative growth opportunity for the market over the forecast period 2022-2029. However, the high cost of Big Data in E-commerce stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Big Data in E-commerce Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is one of the leading regions when it comes to the adoption of Big Data in e-commerce. The region has a large number of established e-commerce players who have invested heavily in Big Data analytics to gain insights into customer behavior, preferences, and purchasing patterns. Big Data is also being used to improve supply chain management, optimize pricing strategies, and enhance the overall customer experience. The Asia-Pacific region is rapidly catching up in terms of Big Data adoption in e-commerce. The region has many fast-growing e-commerce companies such as Alibaba, JD.com, and Flipkart which are using Big Data to gain a competitive edge. Big Data is being used to improve product recommendations, personalize marketing campaigns, and optimize pricing strategies.

Major market player included in this report are:
Amazon Web Services, Inc.
Data Inc.
Dell Inc.
Facebook
Hitachi, Ltd.
International Business Machines Corporation
Microsoft Corp.
Oracle Corp.
Palantir Technologies, Inc.
SAS Institute Inc.

Recent Developments in the Market:
 In July 2020, Shopify launched a new feature called Shopify Balance, which uses big data to help small business owners manage their finances and cash flow more effectively.
 In January 2020, Zara's parent company Inditex announced plans to use big data and artificial intelligence to improve its supply chain operations and reduce waste.
Global Big Data in E-commerce Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Component, Deployment, Type, End-use, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Component offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Component:
Big Data Software in the E-commerce
Big Data Hardware in the E-commerce
By Deployment:
Cloud-based
On-premises
By Type:
Structured Big Data in the E-commerce
Unstructured Big Data in the E-commerce
Semi-structured Big Data in the E-commerce
By End-use:
Online Classifieds in the E-commerce
Online Education
Online Financials
Online Retail
Online Travel and Leisure
Other End Uses

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Big Data in E-commerce Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Big Data in E-commerce Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Big Data in E-commerce Market, by Deployment, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Big Data in E-commerce Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Big Data in E-commerce Market, by End-use, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Big Data in E-commerce Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Big Data in E-commerce Market Dynamics
3.1. Big Data in E-commerce Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increased Data Generation
3.1.1.2. Growing demand for personalized shopping experiences
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Big Data in E-commerce
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Technological Advancements
3.1.3.2. Rising Government Support
Chapter 4. Global Big Data in E-commerce Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Big Data in E-commerce Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Big Data in E-commerce Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Big Data Software in the E-commerce
6.4.2. Big Data Hardware in the E-commerce
Chapter 7. Global Big Data in E-commerce Market, by Deployment
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Big Data in E-commerce Market by Deployment, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Deployment 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Cloud-based
7.4.2. On-premises
Chapter 8. Global Big Data in E-commerce Market, by Type
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Big Data in E-commerce Market by Type, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Structured Big Data in the E-commerce
8.4.2. Unstructured Big Data in the E-commerce
8.4.3. Semi-structured Big Data in the E-commerce
Chapter 9. Global Big Data in E-commerce Market, by End-use
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Big Data in E-commerce Market by End-use, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by End-use 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. Online Classifieds in the E-commerce
9.4.2. Online Education
9.4.3. Online Financials
9.4.4. Online Retail
9.4.5. Online Travel and Leisure
9.4.6. Other End Uses
Chapter 10. Global Big Data in E-commerce Market, Regional Analysis
10.1. Big Data in E-commerce Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Big Data in E-commerce Market
10.2.1. U.S. Big Data in E-commerce Market
10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. End-use breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Big Data in E-commerce Market
10.3. Europe Big Data in E-commerce Market Snapshot
10.3.1. U.K. Big Data in E-commerce Market
10.3.2. Germany Big Data in E-commerce Market
10.3.3. France Big Data in E-commerce Market
10.3.4. Spain Big Data in E-commerce Market
10.3.5. Italy Big Data in E-commerce Market
10.3.6. Rest of Europe Big Data in E-commerce Market
10.4. Asia-Pacific Big Data in E-commerce Market Snapshot
10.4.1. China Big Data in E-commerce Market
10.4.2. India Big Data in E-commerce Market
10.4.3. Japan Big Data in E-commerce Market
10.4.4. Australia Big Data in E-commerce Market
10.4.5. South Korea Big Data in E-commerce Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Big Data in E-commerce Market
10.5. Latin America Big Data in E-commerce Market Snapshot
10.5.1. Brazil Big Data in E-commerce Market
10.5.2. Mexico Big Data in E-commerce Market
10.6. Rest of The World Big Data in E-commerce Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Amazon Web Services, Inc.
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Data Inc.
11.2.3. Dell Inc.
11.2.4. Facebook
11.2.5. Hitachi, Ltd.
11.2.6. International Business Machines Corporation
11.2.7. Microsoft Corp.
11.2.8. Oracle Corp.
11.2.9. Palantir Technologies, Inc.
11.2.10. SAS Institute Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のE-Commerce分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(big data)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る