Eコマースにおけるビッグデータの世界市場規模調査&予測:コンポーネント別(Eコマースにおけるビッグデータソフトウェア、Eコマースにおけるビッグデータハードウェア)、デプロイメント別(クラウドベース、オンプレミス)、タイプ別(Eコマースにおける構造化ビッグデータ、Eコマースにおける非構造化ビッグデータ、Eコマースにおける半構造化ビッグデータ)、エンドユーザー別(Eコマースにおけるオンラインクラシファイド、オンライン教育、オンライン金融、オンライン小売、オンライン旅行・レジャー、その他のエンドユーザー)および地域分析、2022-2029年Global Big Data in E-commerce Market Size study & Forecast, by Component (Big Data Software in the E-commerce, Big Data Hardware in the E-commerce), by Deployment (Cloud-based, On-premises), by Type (Structured Big Data in the E-commerce, Unstructured Big Data in the E-commerce, Semi-structured Big Data in the E-commerce), by End-use (Online Classifieds in the E-commerce, Online Education, Online Financials, Online Retail, Online Travel and Leisure, Other End Uses) and Regional Analysis, 2022-2029 Eコマースにおけるビッグデータの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Eコマース市場におけるビッグデータとは、オンライ... もっと見る
サマリーEコマースにおけるビッグデータの世界市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。Eコマース市場におけるビッグデータとは、オンライン取引、顧客とのやり取り、その他のデジタルソースによって生成される、構造化および非構造化データの膨大かつ複雑なセットのことを指します。このデータには、顧客の行動、好み、購入履歴、ウェブサイトのトラフィック、ソーシャルメディア活動などが含まれます。Eコマースにおけるビッグデータの世界市場の主な推進要因は、データ生成量の増加とパーソナライズされたショッピング体験に対する需要の高まりです。世界各国の政府は、Eコマースにおけるビッグデータの活用を支援し、国内のデジタル化を秀逸に進めています。例えば、2019年、オーストラリア政府は「デジタルエコノミー戦略」を打ち出し、ビッグデータのインフラ整備を促進し、Eコマース市場を含む様々な産業でのビッグデータ活用を推進する計画を盛り込みました。さらに、Eコマースにおけるビッグデータの導入に対する技術の進歩と政府の支援の高まりが、予測期間2022-2029年にかけて、市場に有利な成長機会を生み出しています。しかし、Eコマースにおけるビッグデータの高コストが、2022-2029年の予測期間を通して市場の成長を阻害しています。 Eコマースにおけるビッグデータの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、Eコマースにおけるビッグデータの導入に関して、主要な地域の1つです。この地域には、顧客の行動、嗜好、購買パターンに関する洞察を得るために、ビッグデータ分析に多額の投資を行っている多くのEコマース事業者が存在します。また、ビッグデータは、サプライチェーン管理の改善、価格戦略の最適化、顧客体験の全体的な強化にも活用されています。アジア太平洋地域は、Eコマースにおけるビッグデータの導入という点で、急速に追い上げています。この地域には、アリババ、JD.com、Flipkartといった急成長中のEコマース企業が多数あり、ビッグデータを活用して競争力を高めています。ビッグデータは、商品の推奨度向上、マーケティングキャンペーンのパーソナライズ、価格戦略の最適化などに活用されています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Amazon Web Services, Inc. Data Inc. Dell Inc. フェイスブック 株式会社日立製作所 インターナショナル・ビジネス・マシーンズ・コーポレーション マイクロソフト(株) オラクル パランティア・テクノロジーズ社(Palantir Technologies, Inc. SAS Institute Inc. 市場の最近の動向 2020年7月、Shopifyは、ビッグデータを利用して中小企業の経営者が財務やキャッシュフローをより効果的に管理できるようにする新機能「Shopify Balance」を発表しました。 2020年1月、Zaraの親会社であるInditexは、ビッグデータと人工知能を利用してサプライチェーンの運用を改善し、無駄を省く計画を発表した。 Eコマースにおける世界のビッグデータ市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計の基準年 2021年 予測期間 2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント コンポーネント、デプロイメント、タイプ、エンドユース、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境とコンポーネントの提供に関する詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: コンポーネント別 Eコマースにおけるビッグデータソフトウェア Eコマースにおけるビッグデータハードウェア デプロイメント別 クラウドベース オンプレミス タイプ別 Eコマースにおける構造化ビッグデータ Eコマースにおける非構造化ビッグデータ 電子商取引における半構造化ビッグデータ エンドユーズ別 Eコマースにおけるオンラインクラシファイド オンライン教育 オンライン金融 オンライン小売業 オンライン旅行・レジャー その他のエンドユース 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Big Data in E-commerce Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Big Data in E-commerce Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Big Data in E-commerce Market, by Deployment, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Big Data in E-commerce Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Big Data in E-commerce Market, by End-use, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Big Data in E-commerce Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Big Data in E-commerce Market Dynamics 3.1. Big Data in E-commerce Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased Data Generation 3.1.1.2. Growing demand for personalized shopping experiences 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Big Data in E-commerce 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Technological Advancements 3.1.3.2. Rising Government Support Chapter 4. Global Big Data in E-commerce Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Big Data in E-commerce Market, by Component 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Big Data in E-commerce Market by Component, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Big Data Software in the E-commerce 6.4.2. Big Data Hardware in the E-commerce Chapter 7. Global Big Data in E-commerce Market, by Deployment 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Big Data in E-commerce Market by Deployment, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Deployment 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Cloud-based 7.4.2. On-premises Chapter 8. Global Big Data in E-commerce Market, by Type 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Big Data in E-commerce Market by Type, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Structured Big Data in the E-commerce 8.4.2. Unstructured Big Data in the E-commerce 8.4.3. Semi-structured Big Data in the E-commerce Chapter 9. Global Big Data in E-commerce Market, by End-use 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Big Data in E-commerce Market by End-use, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by End-use 2019-2029 (USD Billion) 9.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Online Classifieds in the E-commerce 9.4.2. Online Education 9.4.3. Online Financials 9.4.4. Online Retail 9.4.5. Online Travel and Leisure 9.4.6. Other End Uses Chapter 10. Global Big Data in E-commerce Market, Regional Analysis 10.1. Big Data in E-commerce Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Big Data in E-commerce Market 10.2.1. U.S. Big Data in E-commerce Market 10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.2. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.3. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.4. End-use breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.2. Canada Big Data in E-commerce Market 10.3. Europe Big Data in E-commerce Market Snapshot 10.3.1. U.K. Big Data in E-commerce Market 10.3.2. Germany Big Data in E-commerce Market 10.3.3. France Big Data in E-commerce Market 10.3.4. Spain Big Data in E-commerce Market 10.3.5. Italy Big Data in E-commerce Market 10.3.6. Rest of Europe Big Data in E-commerce Market 10.4. Asia-Pacific Big Data in E-commerce Market Snapshot 10.4.1. China Big Data in E-commerce Market 10.4.2. India Big Data in E-commerce Market 10.4.3. Japan Big Data in E-commerce Market 10.4.4. Australia Big Data in E-commerce Market 10.4.5. South Korea Big Data in E-commerce Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Big Data in E-commerce Market 10.5. Latin America Big Data in E-commerce Market Snapshot 10.5.1. Brazil Big Data in E-commerce Market 10.5.2. Mexico Big Data in E-commerce Market 10.6. Rest of The World Big Data in E-commerce Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Amazon Web Services, Inc. 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Data Inc. 11.2.3. Dell Inc. 11.2.4. Facebook 11.2.5. Hitachi, Ltd. 11.2.6. International Business Machines Corporation 11.2.7. Microsoft Corp. 11.2.8. Oracle Corp. 11.2.9. Palantir Technologies, Inc. 11.2.10. SAS Institute Inc. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Big Data in E-commerce Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. In the e-commerce market, Big Data refers to the vast and complex sets of structured and unstructured data generated by online transactions, customer interactions, and other digital sources. This data includes customer behavior, preferences, purchase history, website traffic, and social media activity, among others. The major driving factor for the Global Big Data in E-commerce Market is increased data generation and growing demand for personalized shopping experiences. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Big Data in E-commerce Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Big Data in E-commerce Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Big Data in E-commerce Market, by Deployment, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Big Data in E-commerce Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Big Data in E-commerce Market, by End-use, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Big Data in E-commerce Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Big Data in E-commerce Market Dynamics 3.1. Big Data in E-commerce Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increased Data Generation 3.1.1.2. Growing demand for personalized shopping experiences 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Big Data in E-commerce 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Technological Advancements 3.1.3.2. Rising Government Support Chapter 4. Global Big Data in E-commerce Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Big Data in E-commerce Market, by Component 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Big Data in E-commerce Market by Component, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Big Data Software in the E-commerce 6.4.2. Big Data Hardware in the E-commerce Chapter 7. Global Big Data in E-commerce Market, by Deployment 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Big Data in E-commerce Market by Deployment, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Deployment 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Cloud-based 7.4.2. On-premises Chapter 8. Global Big Data in E-commerce Market, by Type 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Big Data in E-commerce Market by Type, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Structured Big Data in the E-commerce 8.4.2. Unstructured Big Data in the E-commerce 8.4.3. Semi-structured Big Data in the E-commerce Chapter 9. Global Big Data in E-commerce Market, by End-use 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Big Data in E-commerce Market by End-use, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Big Data in E-commerce Market Estimates & Forecasts by End-use 2019-2029 (USD Billion) 9.4. Big Data in E-commerce Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. Online Classifieds in the E-commerce 9.4.2. Online Education 9.4.3. Online Financials 9.4.4. Online Retail 9.4.5. Online Travel and Leisure 9.4.6. Other End Uses Chapter 10. Global Big Data in E-commerce Market, Regional Analysis 10.1. Big Data in E-commerce Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Big Data in E-commerce Market 10.2.1. U.S. Big Data in E-commerce Market 10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.2. Deployment breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.3. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.4. End-use breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.2. Canada Big Data in E-commerce Market 10.3. Europe Big Data in E-commerce Market Snapshot 10.3.1. U.K. Big Data in E-commerce Market 10.3.2. Germany Big Data in E-commerce Market 10.3.3. France Big Data in E-commerce Market 10.3.4. Spain Big Data in E-commerce Market 10.3.5. Italy Big Data in E-commerce Market 10.3.6. Rest of Europe Big Data in E-commerce Market 10.4. Asia-Pacific Big Data in E-commerce Market Snapshot 10.4.1. China Big Data in E-commerce Market 10.4.2. India Big Data in E-commerce Market 10.4.3. Japan Big Data in E-commerce Market 10.4.4. Australia Big Data in E-commerce Market 10.4.5. South Korea Big Data in E-commerce Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Big Data in E-commerce Market 10.5. Latin America Big Data in E-commerce Market Snapshot 10.5.1. Brazil Big Data in E-commerce Market 10.5.2. Mexico Big Data in E-commerce Market 10.6. Rest of The World Big Data in E-commerce Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Amazon Web Services, Inc. 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. Data Inc. 11.2.3. Dell Inc. 11.2.4. Facebook 11.2.5. Hitachi, Ltd. 11.2.6. International Business Machines Corporation 11.2.7. Microsoft Corp. 11.2.8. Oracle Corp. 11.2.9. Palantir Technologies, Inc. 11.2.10. SAS Institute Inc. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(EC)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のE-Commerce分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(big data)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |