世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

トラベルビューティリテールの世界市場規模調査、製品別(スキンケア、フレグランス、メイクアップ、ヘアケア、その他)、流通チャネル別(空港、航空会社、フェリー、その他チャネル)、地域予測 2022-2028


Global Travel Beauty Retail Market Size study, by Product (Skin Care, Fragrances, Make-up, Hair Care, and Others) by Distribution Channel (Airports, Airlines, Ferries, and Other Channels) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のトラベルビューティリテール市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トラベルリテール市場は、航空会社、空港、クルーズな... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のトラベルビューティリテール市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トラベルリテール市場は、航空会社、空港、クルーズなどでの小売りで構成され、トラベルビューティーリテール市場は、スキンケア、メイクアップなどの美容製品に焦点を当てます。主要な市場関係者は戦略的な開発を進めており、それが市場の成長を後押ししています。2021年、スイスのDurfy社は、英国ウェールズのカーディフ空港で免税店を運営するための契約延長に成功しました。また、世界的なブランドの流通が、予測期間中のトラベルビューティリテールの成長を促進すると思われます。しかし、空港内の小売店に対する政府の厳しい規制は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する。

本調査では、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域を主要な対象地域としています。ヨーロッパは、スキンケア製品の需要の増加、ヘアケア製品およびメイクアップ製品の需要の増加により、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、2022-2028年の予測期間中に最も高い成長率/CAGRを示すと予測されています。旅行や高級品志向の高まりなどの要因が、アジア太平洋地域のトラベルビューティリテール市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
DFSグループ
デュフリ
ロッテ免税店
キングパワー・インターナショナル・グループ
新羅免税店
ゲブ
ハイネマン
中国免税店グループ(CDFG)
エアリアンタ・インターナショナル(ARI)
ザ・ニュアンス・グループ

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
スキンケア
フレグランス
メイクアップ
ヘアケア
その他
流通チャネル別
空港
航空会社
フェリース
その他のチャンネル
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるトラベルビューティリテールの世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Travel Beauty Retail Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Travel Beauty Retail Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Travel Beauty Retail Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Travel Beauty Retail Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Travel Beauty Retail Market Dynamics
3.1. Travel Beauty Retail Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Key market players are making strategical developments
3.1.1.2. Increasing collaborative partnership among luxurious
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Stringent government guidelines towards airport retailing
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Presence of global brand for the distribution
Chapter 4. Global Travel Beauty Retail Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Travel Beauty Retail Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Travel Beauty Retail Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Travel Beauty Retail Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Travel Beauty Retail Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Skin Care
6.4.2. Fragrances
6.4.3. Make-up
6.4.4. Hair Care
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Travel Beauty Retail Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Travel Beauty Retail Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Travel Beauty Retail Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Travel Beauty Retail Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Airports
7.4.2. Airlines
7.4.3. Ferries
7.4.4. Other Channels
Chapter 8. Global Travel Beauty Retail Market, Regional Analysis
8.1. Travel Beauty Retail Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Travel Beauty Retail Market
8.2.1. U.S. Travel Beauty Retail Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Travel Beauty Retail Market
8.3. Europe Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.3.1. U.K. Travel Beauty Retail Market
8.3.2. Germany Travel Beauty Retail Market
8.3.3. France Travel Beauty Retail Market
8.3.4. Spain Travel Beauty Retail Market
8.3.5. Italy Travel Beauty Retail Market
8.3.6. Rest of Europe Travel Beauty Retail Market
8.4. Asia-Pacific Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.4.1. China Travel Beauty Retail Market
8.4.2. India Travel Beauty Retail Market
8.4.3. Japan Travel Beauty Retail Market
8.4.4. Australia Travel Beauty Retail Market
8.4.5. South Korea Travel Beauty Retail Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Travel Beauty Retail Market
8.5. Latin America Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.5.1. Brazil Travel Beauty Retail Market
8.5.2. Mexico Travel Beauty Retail Market
8.6. Rest of The World Travel Beauty Retail Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. DFS Group
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Dufry
9.2.3. Lotte Duty Free
9.2.4. King Power International Group
9.2.5. The Shilla Duty Free
9.2.6. Gebr
9.2.7. Heinemann
9.2.8. China Duty Free Group (CDFG)
9.2.9. Aer Rianta International (ARI)
9.2.10. The Nuance Group.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Travel Beauty Retail Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Travel Retail market comprises of retailing in airlines, airports, cruises, etc. and the travel beauty retail market focuses on beauty products such as skin care, make up etc. The key market players are making strategical developments which is driving the growth for the market. In 2021, Durfy, a Switzerland based company successfully extended its contract which helps the company to operate the duty- and tax-free stores at Cardiff Airport in Wales, United Kingdom. Also, presence of global brand for the distribution, is likely to facilitate growth for Travel Beauty Retail during the forecast period. However, strict government regulation towards retail outlets at airports impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Travel Beauty Retail Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share owing to increase in demand of skin care products and rising demand for hair and makeup care products. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate / CAGR over the forecast period 2022-2028. Factors such as the increased tendency of people for travelling and luxury products would create lucrative growth prospects for the Travel Beauty Retail market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
DFS Group
Dufry
Lotte Duty Free
King Power International Group
The Shilla Duty Free
Gebr
Heinemann
China Duty Free Group (CDFG)
Aer Rianta International (ARI)
The Nuance Group.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Skin Care
Fragrances
Make-up
Hair Care
Others
By Distribution Channel:
Airports
Airlines
Ferries
Other Channels
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019,2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Travel Beauty Retail Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Travel Beauty Retail Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Travel Beauty Retail Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Travel Beauty Retail Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Travel Beauty Retail Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Travel Beauty Retail Market Dynamics
3.1. Travel Beauty Retail Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Key market players are making strategical developments
3.1.1.2. Increasing collaborative partnership among luxurious
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Stringent government guidelines towards airport retailing
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Presence of global brand for the distribution
Chapter 4. Global Travel Beauty Retail Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Travel Beauty Retail Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Travel Beauty Retail Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Travel Beauty Retail Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Travel Beauty Retail Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Skin Care
6.4.2. Fragrances
6.4.3. Make-up
6.4.4. Hair Care
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Travel Beauty Retail Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Travel Beauty Retail Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Travel Beauty Retail Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Travel Beauty Retail Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Airports
7.4.2. Airlines
7.4.3. Ferries
7.4.4. Other Channels
Chapter 8. Global Travel Beauty Retail Market, Regional Analysis
8.1. Travel Beauty Retail Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Travel Beauty Retail Market
8.2.1. U.S. Travel Beauty Retail Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Travel Beauty Retail Market
8.3. Europe Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.3.1. U.K. Travel Beauty Retail Market
8.3.2. Germany Travel Beauty Retail Market
8.3.3. France Travel Beauty Retail Market
8.3.4. Spain Travel Beauty Retail Market
8.3.5. Italy Travel Beauty Retail Market
8.3.6. Rest of Europe Travel Beauty Retail Market
8.4. Asia-Pacific Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.4.1. China Travel Beauty Retail Market
8.4.2. India Travel Beauty Retail Market
8.4.3. Japan Travel Beauty Retail Market
8.4.4. Australia Travel Beauty Retail Market
8.4.5. South Korea Travel Beauty Retail Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Travel Beauty Retail Market
8.5. Latin America Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.5.1. Brazil Travel Beauty Retail Market
8.5.2. Mexico Travel Beauty Retail Market
8.6. Rest of The World Travel Beauty Retail Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. DFS Group
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Dufry
9.2.3. Lotte Duty Free
9.2.4. King Power International Group
9.2.5. The Shilla Duty Free
9.2.6. Gebr
9.2.7. Heinemann
9.2.8. China Duty Free Group (CDFG)
9.2.9. Aer Rianta International (ARI)
9.2.10. The Nuance Group.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のE-Commerce分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(beauty)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る