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トラベルビューティリテールの世界市場規模調査、製品別(スキンケア、フレグランス、メイクアップ、ヘアケア、その他)、流通チャネル別(空港、航空会社、フェリー、その他チャネル)、地域予測 2022-2028


Global Travel Beauty Retail Market Size study, by Product (Skin Care, Fragrances, Make-up, Hair Care, and Others) by Distribution Channel (Airports, Airlines, Ferries, and Other Channels) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のトラベルビューティリテール市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トラベルリテール市場は、航空会社、空港、クルーズな... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のトラベルビューティリテール市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年にはXX %以上の健全な成長率で成長すると予測されています。トラベルリテール市場は、航空会社、空港、クルーズなどでの小売りで構成され、トラベルビューティーリテール市場は、スキンケア、メイクアップなどの美容製品に焦点を当てます。主要な市場関係者は戦略的な開発を進めており、それが市場の成長を後押ししています。2021年、スイスのDurfy社は、英国ウェールズのカーディフ空港で免税店を運営するための契約延長に成功しました。また、世界的なブランドの流通が、予測期間中のトラベルビューティリテールの成長を促進すると思われます。しかし、空港内の小売店に対する政府の厳しい規制は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害する。

本調査では、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域を主要な対象地域としています。ヨーロッパは、スキンケア製品の需要の増加、ヘアケア製品およびメイクアップ製品の需要の増加により、市場シェアにおいて世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、2022-2028年の予測期間中に最も高い成長率/CAGRを示すと予測されています。旅行や高級品志向の高まりなどの要因が、アジア太平洋地域のトラベルビューティリテール市場に有利な成長見通しをもたらすと考えられます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
DFSグループ
デュフリ
ロッテ免税店
キングパワー・インターナショナル・グループ
新羅免税店
ゲブ
ハイネマン
中国免税店グループ(CDFG)
エアリアンタ・インターナショナル(ARI)
ザ・ニュアンス・グループ

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
スキンケア
フレグランス
メイクアップ
ヘアケア
その他
流通チャネル別
空港
航空会社
フェリース
その他のチャンネル
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるトラベルビューティリテールの世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Travel Beauty Retail Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Travel Beauty Retail Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Travel Beauty Retail Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Travel Beauty Retail Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Travel Beauty Retail Market Dynamics
3.1. Travel Beauty Retail Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Key market players are making strategical developments
3.1.1.2. Increasing collaborative partnership among luxurious
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Stringent government guidelines towards airport retailing
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Presence of global brand for the distribution
Chapter 4. Global Travel Beauty Retail Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Travel Beauty Retail Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Travel Beauty Retail Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Travel Beauty Retail Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Travel Beauty Retail Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Skin Care
6.4.2. Fragrances
6.4.3. Make-up
6.4.4. Hair Care
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Travel Beauty Retail Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Travel Beauty Retail Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Travel Beauty Retail Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Travel Beauty Retail Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Airports
7.4.2. Airlines
7.4.3. Ferries
7.4.4. Other Channels
Chapter 8. Global Travel Beauty Retail Market, Regional Analysis
8.1. Travel Beauty Retail Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Travel Beauty Retail Market
8.2.1. U.S. Travel Beauty Retail Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Travel Beauty Retail Market
8.3. Europe Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.3.1. U.K. Travel Beauty Retail Market
8.3.2. Germany Travel Beauty Retail Market
8.3.3. France Travel Beauty Retail Market
8.3.4. Spain Travel Beauty Retail Market
8.3.5. Italy Travel Beauty Retail Market
8.3.6. Rest of Europe Travel Beauty Retail Market
8.4. Asia-Pacific Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.4.1. China Travel Beauty Retail Market
8.4.2. India Travel Beauty Retail Market
8.4.3. Japan Travel Beauty Retail Market
8.4.4. Australia Travel Beauty Retail Market
8.4.5. South Korea Travel Beauty Retail Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Travel Beauty Retail Market
8.5. Latin America Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.5.1. Brazil Travel Beauty Retail Market
8.5.2. Mexico Travel Beauty Retail Market
8.6. Rest of The World Travel Beauty Retail Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. DFS Group
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Dufry
9.2.3. Lotte Duty Free
9.2.4. King Power International Group
9.2.5. The Shilla Duty Free
9.2.6. Gebr
9.2.7. Heinemann
9.2.8. China Duty Free Group (CDFG)
9.2.9. Aer Rianta International (ARI)
9.2.10. The Nuance Group.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Travel Beauty Retail Market is valued approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2028. Travel Retail market comprises of retailing in airlines, airports, cruises, etc. and the travel beauty retail market focuses on beauty products such as skin care, make up etc. The key market players are making strategical developments which is driving the growth for the market. In 2021, Durfy, a Switzerland based company successfully extended its contract which helps the company to operate the duty- and tax-free stores at Cardiff Airport in Wales, United Kingdom. Also, presence of global brand for the distribution, is likely to facilitate growth for Travel Beauty Retail during the forecast period. However, strict government regulation towards retail outlets at airports impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Travel Beauty Retail Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Europe is the leading region across the world in terms of market share owing to increase in demand of skin care products and rising demand for hair and makeup care products. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit highest growth rate / CAGR over the forecast period 2022-2028. Factors such as the increased tendency of people for travelling and luxury products would create lucrative growth prospects for the Travel Beauty Retail market across Asia-Pacific region.

Major market player included in this report are:
DFS Group
Dufry
Lotte Duty Free
King Power International Group
The Shilla Duty Free
Gebr
Heinemann
China Duty Free Group (CDFG)
Aer Rianta International (ARI)
The Nuance Group.

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Skin Care
Fragrances
Make-up
Hair Care
Others
By Distribution Channel:
Airports
Airlines
Ferries
Other Channels
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019,2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Travel Beauty Retail Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Travel Beauty Retail Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Travel Beauty Retail Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Travel Beauty Retail Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Travel Beauty Retail Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Travel Beauty Retail Market Dynamics
3.1. Travel Beauty Retail Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Key market players are making strategical developments
3.1.1.2. Increasing collaborative partnership among luxurious
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Stringent government guidelines towards airport retailing
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Presence of global brand for the distribution
Chapter 4. Global Travel Beauty Retail Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Travel Beauty Retail Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Travel Beauty Retail Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Travel Beauty Retail Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Travel Beauty Retail Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Skin Care
6.4.2. Fragrances
6.4.3. Make-up
6.4.4. Hair Care
6.4.5. Others
Chapter 7. Global Travel Beauty Retail Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Travel Beauty Retail Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Travel Beauty Retail Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Travel Beauty Retail Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Airports
7.4.2. Airlines
7.4.3. Ferries
7.4.4. Other Channels
Chapter 8. Global Travel Beauty Retail Market, Regional Analysis
8.1. Travel Beauty Retail Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Travel Beauty Retail Market
8.2.1. U.S. Travel Beauty Retail Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Travel Beauty Retail Market
8.3. Europe Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.3.1. U.K. Travel Beauty Retail Market
8.3.2. Germany Travel Beauty Retail Market
8.3.3. France Travel Beauty Retail Market
8.3.4. Spain Travel Beauty Retail Market
8.3.5. Italy Travel Beauty Retail Market
8.3.6. Rest of Europe Travel Beauty Retail Market
8.4. Asia-Pacific Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.4.1. China Travel Beauty Retail Market
8.4.2. India Travel Beauty Retail Market
8.4.3. Japan Travel Beauty Retail Market
8.4.4. Australia Travel Beauty Retail Market
8.4.5. South Korea Travel Beauty Retail Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Travel Beauty Retail Market
8.5. Latin America Travel Beauty Retail Market Snapshot
8.5.1. Brazil Travel Beauty Retail Market
8.5.2. Mexico Travel Beauty Retail Market
8.6. Rest of The World Travel Beauty Retail Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. DFS Group
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Dufry
9.2.3. Lotte Duty Free
9.2.4. King Power International Group
9.2.5. The Shilla Duty Free
9.2.6. Gebr
9.2.7. Heinemann
9.2.8. China Duty Free Group (CDFG)
9.2.9. Aer Rianta International (ARI)
9.2.10. The Nuance Group.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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