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人工ニューラルネットワーク市場:コンポーネント別(ソリューション、サービス)、展開形態別(オンプレミス、クラウド)、企業規模別(大企業、中小企業)、産業別(ヘルスケア、BFSI、小売・Eコマース、製造、自動車、その他):2023年~2032年の世界の機会分析と産業予測


Artificial Neural Network Market By Component (Solution, Services), By Deployment Mode (On-premise, Cloud), By Enterprise Size (Large Enterprises, SMEs), By Industry (Healthcare, BFSI, Retail and E-Commerce, Manufacturing, Automotive, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

人工ニューラルネットワークには、ユニットと呼ばれる人工ニューロンが含まれている。これらのユニットは、一連のレイヤーに配置され、それらが組み合わさってシステムの人工神経回路網全体を構成する。複雑なニ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

人工ニューラルネットワークには、ユニットと呼ばれる人工ニューロンが含まれている。これらのユニットは、一連のレイヤーに配置され、それらが組み合わさってシステムの人工神経回路網全体を構成する。複雑なニューラル・ネットワークがデータセットの隠れたパターンをどのように学習する必要があるかによって異なるため、1つのレイヤーには数十個のユニットしかない場合もあれば、数百万個のユニットがある場合もある。
この調査レポートは、人工ニューラルネットワーク市場を、その構成要素、展開モード、企業規模、産業とともに調査している。この調査には、商用ライセンスの販売による収益と、オープンソースの人工ニューラルネットワークソリューションのアップグレード料金による収益が含まれます。本レポートで検討している人工ニューラルネットワークソリューションの用途は、画像認識、不正検出、データマイニングプロセスである。

さらに、この市場は、人工ニューラルネットワークソリューションとサービスに関連するかなりの費用によって大きな影響を受けます。主に、予算に制約のある中小企業にとって、こうした費用は抑止力となり得る。中小企業は、人工ニューラルネットワークを経済的負担と認識し、これらのソリューションへの投資が不十分になる可能性があります。さらに、大規模な組織であっても、特に競合する予算要求に直面した場合、 人工ニューラルネットワークソリューションに多大なリソースを割り当てることにためらいを示すことがあります。さらに、人工ニューラルネットワークソリューションに関連する過剰なコストは、その利点に対する認識が限定的な業界や地域では、グローバル市場の採用を妨げる可能性がある。

さらに、人工ニューラルネットワーク市場にプラスの影響を与える注目すべき要因としては、AIベースのソリューションに対する需要の高まりと、インテリジェントなビジネスプロセスに対するニーズの高まりが挙げられる。しかし、計算リソースや人工ニューラルネットワーク(ANN)の専門知識を持つ熟練労働力の不足は、市場の成長を妨げる可能性がある。さらに、ビッグデータ分析の進歩と高性能コンピューティングシステムの利用可能性は、市場プレーヤーに有利な市場機会を提供する。
世界の人工ニューラルネットワーク市場は、コンポーネント、展開モード、企業規模、産業、地域によって区分される。コンポーネント別では、ソリューションとサービスに分類される。展開形態では、オンプレミスとクラウドに分けられる。企業規模別では、大企業と中小企業に区分される。業種別では、ヘルスケア、BFSI、小売・Eコマース、製造、自動車、その他に分類される。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析される。

世界の人工ニューラルネットワーク市場で事業を展開する市場プレイヤー本レポートではさらに、現在の動向と主要投資分野について概説しています。さらに、業界の競争シナリオと各ステークホルダーの役割を理解するためのポーターのファイブフォース分析も掲載しています。本レポートでは、主要市場プレーヤーが市場での足場を維持するために採用した戦略を特集しています。さらに、市場シェアを拡大し、業界内の激しい競争を維持するために、主要な市場プレイヤーの競争状況を明らかにしています。市場で事業を展開する主要企業には、Amazon Web Services Inc.、Google Inc.、Hewlett Packard Enterprise Development LP、IBM Corporation、Intel Corporation、Microsoft Corporation、NVIDIA Corporation、Oracle Corporation、Qualcomm Technologies Inc.、Salesforce Inc.などが含まれる。

ステークホルダーにとっての主なメリット
この調査レポートは、2022年から2032年までの人工ニューラルネットワーク市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、人工ニューラルネットワーク市場の有力な機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
人工ニューラルネットワーク市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界別の人工ニューラルネットワーク市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

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5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
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本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールが必要です。)
投資機会
製品ベンチマーク/製品仕様と用途
製品/セグメント別プレーヤーの市場シェア分析
新製品開発/主要プレイヤーの製品マトリックス
規制ガイドライン
顧客の関心に応じた追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
過去の市場データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなどを含む、エクセル形式)
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
主要市場セグメント
コンポーネント別
ソリューション
サービス別
導入形態別
オンプレミス
クラウド
企業規模別
大企業
中小企業
業種別
ヘルスケア
BFSI
小売・Eコマース
製造業
自動車
その他
地域別
北米
米国
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
グーグル
IBMコーポレーション
インテル株式会社
マイクロソフト株式会社
オラクル・コーポレーション
クアルコム・テクノロジーズ
アマゾン ウェブ サービス
ヒューレット・パッカード・エンタープライズ・ディベロップメントLP
エヌビディア・コーポレーション
セールスフォース

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.AIベースのソリューションに対する需要の高まり
3.4.1.2.インテリジェントなビジネスプロセスへのニーズの高まり
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.計算リソースとANNの専門知識を持つ熟練労働者の不足
3.4.3.機会
3.4.3.1.ビッグデータ分析の進歩
3.4.3.2.高性能コンピューティングシステムの利用可能性
第4章 人工ニューラルネットワーク市場、コンポーネント別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.ソリューション
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.サービス
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別の市場シェア分析
第5章 人工ニューラルネットワーク市場:展開モード別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.オンプレミス
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.クラウド
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別の市場シェア分析
第6章 人工ニューラルネットワーク市場:企業規模別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.大企業
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.中小企業
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別の市場シェア分析
第7章 人工ニューラルネットワーク市場:産業別
7.1.概要
7.1.1.市場規模と予測
7.2.ヘルスケア
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.地域別の市場規模と予測
7.2.3.国別市場シェア分析
7.3.BFSI
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.2.地域別の市場規模と予測
7.3.3.国別市場シェア分析
7.4.小売とEコマース
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、地域別
7.4.3.国別市場シェア分析
7.5.製造業
7.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.5.2.地域別の市場規模と予測
7.5.3.国別市場シェア分析
7.6.自動車
7.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.6.2.地域別の市場規模と予測
7.6.3.国別市場シェア分析
7.7.その他
7.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.7.2.地域別の市場規模と予測
7.7.3.国別市場シェア分析
第8章 人工ニューラルネットワーク市場:地域別
8.1.概要
8.1.1.市場規模・予測 地域別
8.2.北米
8.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.2.2.市場規模および予測(コンポーネント別
8.2.3.市場規模・予測:展開モード別
8.2.4.市場規模・予測:企業規模別
8.2.5.市場規模・予測:産業別
8.2.6.市場規模・予測:国別
8.2.6.1.米国
8.2.6.1.1.市場規模および予測:コンポーネント別
8.2.6.1.2.市場規模・予測:展開モード別
8.2.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.2.6.1.4.市場規模・予測:産業別
8.2.6.2.カナダ
8.2.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.2.6.2.2.市場規模・予測:展開モード別
8.2.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.2.6.2.4.市場規模・予測:産業別
8.3.欧州
8.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.3.2.市場規模および予測(コンポーネント別
8.3.3.市場規模・予測:展開モード別
8.3.4.市場規模・予測:企業規模別
8.3.5.市場規模・予測:産業別
8.3.6.市場規模・予測:国別
8.3.6.1.英国
8.3.6.1.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.1.2.市場規模・予測:展開モード別
8.3.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.1.4.市場規模・予測:産業別
8.3.6.2.ドイツ
8.3.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.2.2.市場規模・予測:展開モード別
8.3.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.2.4.市場規模・予測:産業別
8.3.6.3.フランス
8.3.6.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.3.2.市場規模・予測:展開モード別
8.3.6.3.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.3.4.市場規模・予測:産業別
8.3.6.4.イタリア
8.3.6.4.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.4.2.市場規模・予測:展開モード別
8.3.6.4.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.4.4.市場規模・予測:産業別
8.3.6.5.スペイン
8.3.6.5.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.5.2.市場規模および予測:展開モード別
8.3.6.5.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.5.4.市場規模・予測:産業別
8.3.6.6.その他のヨーロッパ
8.3.6.6.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.3.6.6.2.市場規模および予測:展開モード別
8.3.6.6.3.市場規模・予測:企業規模別
8.3.6.6.4.市場規模・予測:産業別
8.4.アジア太平洋地域
8.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
8.4.2.市場規模および予測、コンポーネント別
8.4.3.市場規模・予測:展開モード別
8.4.4.市場規模・予測:企業規模別
8.4.5.市場規模・予測:産業別
8.4.6.市場規模・予測:国別
8.4.6.1.中国
8.4.6.1.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.1.2.市場規模・予測:展開モード別
8.4.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.1.4.市場規模・予測:産業別
8.4.6.2.インド
8.4.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.2.2.市場規模・予測:展開モード別
8.4.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.2.4.市場規模・予測:産業別
8.4.6.3.日本
8.4.6.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.3.2.市場規模・予測:展開モード別
8.4.6.3.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.3.4.市場規模・予測:産業別
8.4.6.4.オーストラリア
8.4.6.4.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.4.6.4.2.市場規模・予測:展開モード別
8.4.6.4.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.4.4.市場規模・予測:産業別
8.4.6.5.韓国
8.4.6.5.1.市場規模および予測:コンポーネント別
8.4.6.5.2.市場規模および予測:展開モード別
8.4.6.5.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.5.4.市場規模・予測:産業別
8.4.6.6.その他のアジア太平洋地域
8.4.6.6.1.市場規模および予測、コンポーネント別
8.4.6.6.2.市場規模および予測:展開モード別
8.4.6.6.3.市場規模・予測:企業規模別
8.4.6.6.4.市場規模・予測:産業別
8.5.ラメア
8.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
8.5.2.市場規模および予測(コンポーネント別
8.5.3.市場規模・予測:展開モード別
8.5.4.市場規模・予測:企業規模別
8.5.5.市場規模・予測:産業別
8.5.6.市場規模・予測:国別
8.5.6.1.ラテンアメリカ
8.5.6.1.1.市場規模および予測、コンポーネント別
8.5.6.1.2.市場規模・予測:展開モード別
8.5.6.1.3.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.1.4.市場規模・予測:産業別
8.5.6.2.中東
8.5.6.2.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.5.6.2.2.市場規模・予測:展開モード別
8.5.6.2.3.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.2.4.市場規模・予測:産業別
8.5.6.3.アフリカ
8.5.6.3.1.市場規模・予測:コンポーネント別
8.5.6.3.2.市場規模・予測:展開モード別
8.5.6.3.3.市場規模・予測:企業規模別
8.5.6.3.4.市場規模・予測:産業別
第9章 競争環境
9.1.はじめに
9.2.上位の勝利戦略
9.3.トップ10選手の製品マッピング
9.4.競合ダッシュボード
9.5.競合ヒートマップ
9.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第10章 企業プロフィール
10.1.アマゾン・ウェブ・サービス
10.1.1.会社概要
10.1.2.主要役員
10.1.3.スナップショット
10.1.4.事業セグメント
10.1.5.製品ポートフォリオ
10.1.6.業績
10.1.7.主な戦略的動きと展開
10.2.グーグル社
10.2.1.会社概要
10.2.2.主要役員
10.2.3.スナップショット
10.2.4.事業セグメント
10.2.5.製品ポートフォリオ
10.2.6.業績
10.2.7.主な戦略的動きと展開
10.3.ヒューレット・パッカード・エンタープライズの開発LP
10.3.1.会社概要
10.3.2.主要役員
10.3.3.スナップショット
10.3.4.事業セグメント
10.3.5.製品ポートフォリオ
10.3.6.業績
10.3.7.主な戦略的動きと展開
10.4.IBMコーポレーション
10.4.1.会社概要
10.4.2.主要役員
10.4.3.スナップショット
10.4.4.事業セグメント
10.4.5.製品ポートフォリオ
10.4.6.業績
10.4.7.主な戦略的動きと展開
10.5.インテル コーポレーション
10.5.1.会社概要
10.5.2.主要役員
10.5.3.スナップショット
10.5.4.事業セグメント
10.5.5.製品ポートフォリオ
10.5.6.業績
10.5.7.主な戦略的動きと展開
10.6.マイクロソフト株式会社
10.6.1.会社概要
10.6.2.主要役員
10.6.3.スナップショット
10.6.4.事業セグメント
10.6.5.製品ポートフォリオ
10.6.6.業績
10.6.7.主な戦略的動きと展開
10.7.エヌビディア・コーポレーション
10.7.1.会社概要
10.7.2.主要役員
10.7.3.スナップショット
10.7.4.事業セグメント
10.7.5.製品ポートフォリオ
10.7.6.業績
10.7.7.主な戦略的動きと展開
10.8.オラクル
10.8.1.会社概要
10.8.2.主要役員
10.8.3.スナップショット
10.8.4.事業セグメント
10.8.5.製品ポートフォリオ
10.8.6.業績
10.8.7.主な戦略的動きと展開
10.9.クアルコム・テクノロジーズ
10.9.1.会社概要
10.9.2.主要役員
10.9.3.スナップショット
10.9.4.事業セグメント
10.9.5.製品ポートフォリオ
10.9.6.業績
10.9.7.主な戦略的動きと展開
10.10.セールスフォース
10.10.1.会社概要
10.10.2.主要役員
10.10.3.スナップショット
10.10.4.事業セグメント
10.10.5.製品ポートフォリオ
10.10.6.業績

 

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Summary

Artificial neural networks contain artificial neurons which are called units. These units are arranged in a series of layers that together constitute the whole artificial neural network in a system. A layer can have only a dozen units or millions of units as this depends on how the complex neural networks will be required to learn the hidden patterns in the dataset.
The report covers the study of the artificial neural network market along with its component, deployment mode, enterprise size, and industry. The research involves a study of artificial neural network solutions, which includes revenue realized from the sale of commercial licenses as well as revenue realized from the upgrade charges of open-source artificial neural network solutions. The applications of the artificial neural network solutions considered in the report are image recognition, fraud detection, and data mining processes.

Furthermore, the market is profoundly influenced by considerable expenses related to artificial neural network solutions and services. Primarily, these expenses can serve as a deterrent for smaller and medium-sized enterprises (SMEs) with constrained budgets. SMEs may perceive artificial neural networks as a financial burden, leading to insufficient investment in these solutions. In addition, even larger organizations may exhibit hesitation in allocating substantial resources to artificial neural network solutions, particularly when faced with competing budgetary demands. Moreover, excessive costs associated with artificial neural network solutions may hinder the adoption of global market in industries or regions where there is limited awareness of its benefits.

Furthermore, The notable factors positively affecting the artificial neural network market include the growing demand for AI-based solutions and the rising need for intelligent business processes. However, a lack of computational resources and a skilled workforce with expertise in artificial neural network (ANN) can hinder market growth. Furthermore, advancements in big data analytics and the availability of high-performance computing systems offer lucrative market opportunities for the market players.
The global artificial neural network market is segmented on the basis of component, deployment mode, enterprise size, industry, and region. By component, it is categorized into solution and services. On the basis of deployment mode, it is divided into on-premise and cloud. As per enterprise size, it is segmented into large enterprises and small and medium-sized enterprises. Depending on industry, it is categorized into healthcare, BFSI, retail and e-commerce, manufacturing, automotive, and others. Region wise, the market is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.

The market players operating in the global Artificial neural network market. This report further outlines the current trends and key areas of investment. In addition, it includes Porter’s five forces analysis to understand the competitive scenario of the industry and role of each stakeholder. The report features the strategies adopted by key market players to maintain their foothold in the market. Furthermore, it highlights the competitive landscape of key market players to increase their market share and sustain intense competition in the industry. The key players operating in the market include Amazon Web Services Inc., Google Inc., Hewlett Packard Enterprise Development LP, IBM Corporation, Intel Corporation, Microsoft Corporation, NVIDIA Corporation, Oracle Corporation, Qualcomm Technologies Inc. and Salesforce Inc.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the artificial neural network market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing artificial neural network market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the artificial neural network market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global artificial neural network market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Investment Opportunities
● Product Benchmarking / Product specification and applications
● Market share analysis of players by products/segments
● New Product Development/ Product Matrix of Key Players
● Regulatory Guidelines
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Historic market data
● Key player details (including location, contact details, supplier/vendor network etc. in excel format)
● Market share analysis of players at global/region/country level
Key Market Segments
By Component
● Solution
● Services
By Deployment Mode
● On-premise
● Cloud
By Enterprise Size
● Large Enterprises
● SMEs
By Industry
● Healthcare
● BFSI
● Retail and E-Commerce
● Manufacturing
● Automotive
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Spain
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ India
○ Japan
○ Australia
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Google Inc.
○ IBM Corporation
○ Intel Corporation
○ Microsoft Corporation
○ Oracle Corporation
○ Qualcomm Technologies Inc.
○ Amazon Web Services Inc.
○ Hewlett Packard Enterprise Development LP
○ NVIDIA Corporation
○ Salesforce Inc.,



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Growing demand for AI-based solutions
3.4.1.2. Rising need for intelligent business processes
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Lack of computational resources and skilled workforce with expertise in ANN
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Advancements in big data analytics
3.4.3.2. Availability of high-performance computing systems
CHAPTER 4: ARTIFICIAL NEURAL NETWORK MARKET, BY COMPONENT
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Solution
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Services
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: ARTIFICIAL NEURAL NETWORK MARKET, BY DEPLOYMENT MODE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. On-premise
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Cloud
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: ARTIFICIAL NEURAL NETWORK MARKET, BY ENTERPRISE SIZE
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Large Enterprises
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. SMEs
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: ARTIFICIAL NEURAL NETWORK MARKET, BY INDUSTRY
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. Healthcare
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. BFSI
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
7.4. Retail and E-Commerce
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by region
7.4.3. Market share analysis by country
7.5. Manufacturing
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by region
7.5.3. Market share analysis by country
7.6. Automotive
7.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.6.2. Market size and forecast, by region
7.6.3. Market share analysis by country
7.7. Others
7.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.7.2. Market size and forecast, by region
7.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: ARTIFICIAL NEURAL NETWORK MARKET, BY REGION
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast By Region
8.2. North America
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by Component
8.2.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.2.4. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.2.5. Market size and forecast, by Industry
8.2.6. Market size and forecast, by country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.1.1. Market size and forecast, by Component
8.2.6.1.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.2.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.2.6.1.4. Market size and forecast, by Industry
8.2.6.2. Canada
8.2.6.2.1. Market size and forecast, by Component
8.2.6.2.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.2.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.2.6.2.4. Market size and forecast, by Industry
8.3. Europe
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by Component
8.3.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.4. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.5. Market size and forecast, by Industry
8.3.6. Market size and forecast, by country
8.3.6.1. UK
8.3.6.1.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.1.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.1.4. Market size and forecast, by Industry
8.3.6.2. Germany
8.3.6.2.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.2.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.2.4. Market size and forecast, by Industry
8.3.6.3. France
8.3.6.3.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.3.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.3.4. Market size and forecast, by Industry
8.3.6.4. Italy
8.3.6.4.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.4.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.4.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.4.4. Market size and forecast, by Industry
8.3.6.5. Spain
8.3.6.5.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.5.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.5.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.5.4. Market size and forecast, by Industry
8.3.6.6. Rest of Europe
8.3.6.6.1. Market size and forecast, by Component
8.3.6.6.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.3.6.6.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.3.6.6.4. Market size and forecast, by Industry
8.4. Asia-Pacific
8.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.4.2. Market size and forecast, by Component
8.4.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.4. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.5. Market size and forecast, by Industry
8.4.6. Market size and forecast, by country
8.4.6.1. China
8.4.6.1.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.1.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.1.4. Market size and forecast, by Industry
8.4.6.2. India
8.4.6.2.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.2.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.2.4. Market size and forecast, by Industry
8.4.6.3. Japan
8.4.6.3.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.3.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.3.4. Market size and forecast, by Industry
8.4.6.4. Australia
8.4.6.4.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.4.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.4.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.4.4. Market size and forecast, by Industry
8.4.6.5. South Korea
8.4.6.5.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.5.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.5.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.5.4. Market size and forecast, by Industry
8.4.6.6. Rest of Asia-Pacific
8.4.6.6.1. Market size and forecast, by Component
8.4.6.6.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.4.6.6.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.4.6.6.4. Market size and forecast, by Industry
8.5. LAMEA
8.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.5.2. Market size and forecast, by Component
8.5.3. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.5.4. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.5. Market size and forecast, by Industry
8.5.6. Market size and forecast, by country
8.5.6.1. Latin America
8.5.6.1.1. Market size and forecast, by Component
8.5.6.1.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.5.6.1.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.6.1.4. Market size and forecast, by Industry
8.5.6.2. Middle East
8.5.6.2.1. Market size and forecast, by Component
8.5.6.2.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.5.6.2.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.6.2.4. Market size and forecast, by Industry
8.5.6.3. Africa
8.5.6.3.1. Market size and forecast, by Component
8.5.6.3.2. Market size and forecast, by Deployment Mode
8.5.6.3.3. Market size and forecast, by Enterprise Size
8.5.6.3.4. Market size and forecast, by Industry
CHAPTER 9: COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product mapping of top 10 player
9.4. Competitive dashboard
9.5. Competitive heatmap
9.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1. Amazon Web Services Inc.
10.1.1. Company overview
10.1.2. Key executives
10.1.3. Company snapshot
10.1.4. Operating business segments
10.1.5. Product portfolio
10.1.6. Business performance
10.1.7. Key strategic moves and developments
10.2. Google Inc.
10.2.1. Company overview
10.2.2. Key executives
10.2.3. Company snapshot
10.2.4. Operating business segments
10.2.5. Product portfolio
10.2.6. Business performance
10.2.7. Key strategic moves and developments
10.3. Hewlett Packard Enterprise Development LP
10.3.1. Company overview
10.3.2. Key executives
10.3.3. Company snapshot
10.3.4. Operating business segments
10.3.5. Product portfolio
10.3.6. Business performance
10.3.7. Key strategic moves and developments
10.4. IBM Corporation
10.4.1. Company overview
10.4.2. Key executives
10.4.3. Company snapshot
10.4.4. Operating business segments
10.4.5. Product portfolio
10.4.6. Business performance
10.4.7. Key strategic moves and developments
10.5. Intel Corporation
10.5.1. Company overview
10.5.2. Key executives
10.5.3. Company snapshot
10.5.4. Operating business segments
10.5.5. Product portfolio
10.5.6. Business performance
10.5.7. Key strategic moves and developments
10.6. Microsoft Corporation
10.6.1. Company overview
10.6.2. Key executives
10.6.3. Company snapshot
10.6.4. Operating business segments
10.6.5. Product portfolio
10.6.6. Business performance
10.6.7. Key strategic moves and developments
10.7. NVIDIA Corporation
10.7.1. Company overview
10.7.2. Key executives
10.7.3. Company snapshot
10.7.4. Operating business segments
10.7.5. Product portfolio
10.7.6. Business performance
10.7.7. Key strategic moves and developments
10.8. Oracle Corporation
10.8.1. Company overview
10.8.2. Key executives
10.8.3. Company snapshot
10.8.4. Operating business segments
10.8.5. Product portfolio
10.8.6. Business performance
10.8.7. Key strategic moves and developments
10.9. Qualcomm Technologies Inc.
10.9.1. Company overview
10.9.2. Key executives
10.9.3. Company snapshot
10.9.4. Operating business segments
10.9.5. Product portfolio
10.9.6. Business performance
10.9.7. Key strategic moves and developments
10.10. Salesforce Inc.,
10.10.1. Company overview
10.10.2. Key executives
10.10.3. Company snapshot
10.10.4. Operating business segments
10.10.5. Product portfolio
10.10.6. Business performance

 

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