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アルミニウム合金ホイール市場:用途別(二輪車、乗用車、商用車)、材質別(アルミニウム、シリコン、その他)、流通経路別(相手先ブランド製造、アフターマーケット):2023年~2032年の世界機会分析と産業予測


Aluminum Alloy Wheel Market By Application (Two Wheelers, Passenger Cars, Commercial Vehicles), By Material (Aluminum, Silicon, Others), By Distribution Channel (Original Equipment Manufacturer, Aftermarket): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

自動車に使用されるように設計されたアルミ合金ホイールは、高度な品質の合金ホイールであり、重量が軽く、車両の全体的な重量を減らすのに役立ちます。企業は、車両の性能を向上させるために、車両に使用される... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2023年11月30日 US$5,730
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サマリー

自動車に使用されるように設計されたアルミ合金ホイールは、高度な品質の合金ホイールであり、重量が軽く、車両の全体的な重量を減らすのに役立ちます。企業は、車両の性能を向上させるために、車両に使用される優れた品質のコンポーネントを開発しており、これは世界中の市場成長に多くの機会を提供しています。さらに、本レポートには、アルミニウム合金ホイール市場の詳細な分析とともに、同業界で事業を展開する主要企業の分析も含まれています。

また、世界中の自動車用合金ホイールの生産に従事している主要メーカーは、自動車の性能を向上させ、同時に自動車に軽量部品を提供するために、自動車に適用するアルミ鋳造ホイールを提供しています。例えば、2023年9月、Maxion Wheelsは最新の軽自動車用ホイール革新技術であるMaxion BIONICを開発した。これはブラジル、メキシコ、米国、ドイツのチームによって開発されました。Maxion BIONICは、手頃な価格でスタイリッシュかつ持続可能なホイールソリューションを求めるOEMからの高まる需要に応えるもので、特に車輪荷重が増加する軽自動車プログラム向けの製品である。同様に、宇野ミンダは2023年9月、光生アルミニューム工業株式会社と提携した。同様に、2023年9月、宇野ミンダは光生アルミニューム工業株式会社と提携し、アフターマーケットにプレミアムレンジアルミホイールを提供する。

主要企業の製品提供は、彼らの開発と戦略的な動きと共に調査研究で考慮されており、これは世界中の業界の発展に向けた企業の現在のシナリオと将来の計画を表しています。さらに、市場の成長に直接的または間接的な影響を与える促進要因、阻害要因、機会など数多くの原動力も調査研究で考慮されています。レポートには、業界の競争シナリオとバリューチェーンにおける各ステークホルダーの役割を理解するためのポーターのファイブフォース分析が含まれています。レポートでは、主要市場プレーヤーが市場での足場を維持するために採用した戦略を特集しています。

アルミ合金ホイール市場は、車種、素材、流通チャネル、地域に区分される。車種別では、二輪車、乗用車、商用車に区分される。素材別では、アルミ合金、シリコン合金、その他に区分される。流通チャネル別では、OEM(相手先ブランド製造)市場とアフターマーケット市場に区分される。地域別では、市場は北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに区分される。
本調査で紹介する主要企業は、アルミ合金ホイール市場で事業展開している著名な企業として、Uno Minda、Maxion Wheels、Wheels India Limited、Enkei International, Inc.、Mobis India Limited、Status Wheels、Howmet Aerospace、Image Wheels International Ltd.、Wheel Pros.、Foshan Nanhai Zhongnan Aluminium Wheel Co., Ltd.などが挙げられ、市場シェアの大半を占めている。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までのアルミ合金ホイール市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、アルミ合金ホイールの市場機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
アルミ合金ホイール市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
アルミ合金ホイールの地域別・世界別の市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略などの分析を収録しています。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5社追加で無料アップデート
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
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レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

本レポートで可能なカスタマイズ(別途費用とスケジュールが必要です。)
製品/セグメント別プレーヤーの市場シェア分析
SWOT分析
主要市場セグメント
用途別
二輪車
乗用車
商用車
流通チャネル別
相手先ブランドメーカー
アフターマーケット
素材別
アルミニウム
シリコン
その他
地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
ラテンアメリカ
中東
アフリカ
主な市場プレイヤー
宇野ミンダ
マキシオンホイール
エンケイ・インターナショナル
モビス・インディア・リミテッド
ステータス・ホイール
ハウメット・エアロスペース
イメージ・ホイール・インターナショナル
ホイールプロ
佛山南海中南アルミホイール有限公司 ○ ホイール・インディア・リミテッド
ホイール・インディア・リミテッド

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目次

第1章:はじめに
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1.CXOの視点
第3章 市場概要
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主な影響要因
3.2.2.投資ポケットの上位
3.3.ポーターの5つの力分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力の低さ
3.3.2.新規参入の脅威が低い
3.3.3.代替品の脅威が低い
3.3.4.ライバルの激しさが低い
3.3.5.買い手の交渉力が低い
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.原動力
3.4.1.1.優れた品質の自動車用合金ホイールへの需要の増加
3.4.1.2.自動車生産の増加
3.4.2.阻害要因
3.4.2.1.アルミ合金ホイールの高コスト
3.4.2.2.スチールベースのホイールリムの入手可能性
3.4.3.機会
3.4.3.1.自動車産業における炭素繊維の採用の増加
3.4.3.2.空力性能向上のためのホイール設計への投資の増加
第4章: アルミ合金ホイール市場、用途別
4.1.概要
4.1.1.市場規模と予測
4.2.二輪車
4.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.2.2.地域別の市場規模と予測
4.2.3.国別市場シェア分析
4.3.乗用車
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.3.2.地域別の市場規模と予測
4.3.3.国別市場シェア分析
4.4.商用車
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.2.地域別市場規模および予測
4.4.3.国別市場シェア分析
第5章 アルミ合金ホイール市場:素材別
5.1.概要
5.1.1.市場規模と予測
5.2.アルミニウム
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.2.2.地域別の市場規模と予測
5.2.3.国別市場シェア分析
5.3.シリコン
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.2.地域別の市場規模と予測
5.3.3.国別市場シェア分析
5.4.その他
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.2.地域別の市場規模と予測
5.4.3.国別市場シェア分析
第6章 アルミ合金ホイール市場:流通チャネル別
6.1.概要
6.1.1.市場規模と予測
6.2.相手先ブランドメーカー
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.2.2.地域別の市場規模と予測
6.2.3.国別市場シェア分析
6.3.アフターマーケット
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.2.地域別の市場規模と予測
6.3.3.国別市場シェア分析
第7章 アルミ合金ホイール市場:地域別
7.1.概要
7.1.1.市場規模および予測 地域別
7.2.北米
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.2.2.市場規模および予測、用途別
7.2.3.市場規模・予測:素材別
7.2.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.市場規模・予測:国別
7.2.5.1.米国
7.2.5.1.1.市場規模・予測:用途別
7.2.5.1.2.市場規模・予測:素材別
7.2.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2.カナダ
7.2.5.2.1.市場規模・予測:用途別
7.2.5.2.2.市場規模・予測:素材別
7.2.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3.メキシコ
7.2.5.3.1.市場規模・予測:用途別
7.2.5.3.2.市場規模・予測:素材別
7.2.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.欧州
7.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.3.2.市場規模および予測、用途別
7.3.3.市場規模・予測:素材別
7.3.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.市場規模・予測:国別
7.3.5.1.英国
7.3.5.1.1.市場規模・予測:用途別
7.3.5.1.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2.ドイツ
7.3.5.2.1.市場規模・予測:用途別
7.3.5.2.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3.フランス
7.3.5.3.1.市場規模・予測:用途別
7.3.5.3.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4.イタリア
7.3.5.4.1.市場規模・予測:用途別
7.3.5.4.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5.その他のヨーロッパ
7.3.5.5.1.市場規模・予測:用途別
7.3.5.5.2.市場規模・予測:素材別
7.3.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.4.2.市場規模および予測、用途別
7.4.3.市場規模・予測:素材別
7.4.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.市場規模・予測:国別
7.4.5.1.中国
7.4.5.1.1.市場規模・予測:用途別
7.4.5.1.2.市場規模・予測:素材別
7.4.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2.日本
7.4.5.2.1.市場規模・予測:用途別
7.4.5.2.2.市場規模・予測:素材別
7.4.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3.インド
7.4.5.3.1.市場規模・予測:用途別
7.4.5.3.2.市場規模・予測:素材別
7.4.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4.韓国
7.4.5.4.1.市場規模および予測:用途別
7.4.5.4.2.市場規模・予測:素材別
7.4.5.4.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5.その他のアジア太平洋地域
7.4.5.5.1.市場規模・予測:用途別
7.4.5.5.2.市場規模および予測:素材別
7.4.5.5.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.ラメア
7.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
7.5.2.市場規模および予測(用途別
7.5.3.市場規模・予測:素材別
7.5.4.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.市場規模・予測:国別
7.5.5.1.ラテンアメリカ
7.5.5.1.1.市場規模・予測:用途別
7.5.5.1.2.市場規模・予測:素材別
7.5.5.1.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2.中東
7.5.5.2.1.市場規模・予測:用途別
7.5.5.2.2.市場規模・予測:素材別
7.5.5.2.3.市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3.アフリカ
7.5.5.3.1.市場規模・予測:用途別
7.5.5.3.2.市場規模・予測:素材別
7.5.5.3.3.市場規模・予測:流通チャネル別
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
第9章 企業プロフィール
9.1.エンケイ・インターナショナル
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.スナップショット
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.2.宇野ミンダ
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.スナップショット
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.ホイール・インディア・リミテッド
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.スナップショット
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.マキシオンホイール
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.スナップショット
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.モビス・インディア・リミテッド
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.スナップショット
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.6.ステータス・ホイール
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.スナップショット
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.7.ホイールメーカー
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.主な戦略的動きと展開
9.8.ハウメット・エアロスペース
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.9.イメージホイール・インターナショナル
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.10.佛山南海中南アルミホイール有限公司
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.スナップショット
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ

 

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Summary

Aluminum alloy wheels designed to be used in vehicles are advanced quality alloy wheels, which are lighter in weight and are helpful in reducing the overall weight of the vehicle. Companies are developing superior quality components to be used in vehicles to increase the performance of the vehicle, which provides numerous opportunities for the growth of the market across the globe. In addition, the report includes a detailed analysis of the aluminum alloy wheel market along with an analysis of the key players operating in the industry.

In addition, key manufacturers indulged in the production of alloy wheels for automobiles across the globe are offering aluminum casted wheels for application in vehicles, to improve the performance of the vehicle and at the same time offer light weight components in vehicles. For instance, in September 2023, Maxion Wheels developed the latest light vehicle wheel innovation technology, Maxion BIONIC. It is developed by teams in Brazil, Mexico, the U.S, and Germany. Maxion BIONIC answers the growing demand from OEMs for affordable, stylish, and sustainable wheel solutions, especially for light vehicle programs where wheel load is increasing. Similarly, in September, 2023, Uno Minda collaborated with Kosei Aluminum Co. Ltd. to offer premium range of alloy wheels in the aftermarket.

The product offering of the key players has been considered in the research study along with their developments and strategic moves has been profiles in the research study, which represents the present scenario as well as the future plans of the companies towards the development of the industry across the globe. Moreover, numerous dynamics such as the drivers, restraints, and opportunities, which have direct or indirect impact on the growth of the market have also been considered in the research study. The report includes porter’s five forces analysis to understand the competitive scenario of the industry and role of each stakeholder in the value chain. The report features the strategies adopted by key market players to maintain their foothold in the market.

The aluminum alloy wheel market is segmented into vehicle type, material, distribution channel, and region. By vehicle type, the market is segmented into two wheelers, passenger cars, and commercial vehicles. By material, the market is segmented into aluminum alloy, silicon alloy, and others. By distribution channel, the market is segmented into original equipment manufacturers (OEMs) and aftermarket. By region, the market has been segmented into North America, Europe, Asia-Pacific and LAMEA.
The key players profiled in the research study include Uno Minda, Maxion Wheels, Wheels India Limited, Enkei International, Inc., Mobis India Limited, Status Wheels, Howmet Aerospace, Image Wheels International Ltd., Wheel Pros., and Foshan Nanhai Zhongnan Aluminium Wheel Co., Ltd. as the prominent players operating in the aluminum alloy wheel market, which holds majority of market share in the market.

Key Benefits For Stakeholders
●This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the aluminum alloy wheel market analysis from 2022 to 2032 to identify the prevailing aluminum alloy wheel market opportunities.
●The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
●Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
●In-depth analysis of the aluminum alloy wheel market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
●Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
●Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
●The report includes the analysis of the regional as well as global aluminum alloy wheel market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Market share analysis of players by products/segments
● SWOT Analysis
Key Market Segments
By Application
● Two Wheelers
● Passenger Cars
● Commercial Vehicles
By Distribution Channel
● Original Equipment Manufacturer
● Aftermarket
By Material
● Aluminum
● Silicon
● Others
By Region
● North America
○ U.S.
○ Canada
○ Mexico
● Europe
○ UK
○ Germany
○ France
○ Italy
○ Rest of Europe
● Asia-Pacific
○ China
○ Japan
○ India
○ South Korea
○ Rest of Asia-Pacific
● LAMEA
○ Latin America
○ Middle East
○ Africa
● Key Market Players
○ Uno Minda
○ Maxion Wheels
○ Enkei International, Inc.
○ MOBIS INDIA LIMITED
○ Status Wheels
○ Howmet Aerospace
○ Image Wheels International Ltd.
○ Wheel Pros
○ Foshan Nanhai Zhongnan Aluminium Wheel Co.,Ltd.
○ Wheels India Limited



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increased demand for superior quality alloy wheels for vehicles
3.4.1.2. Increased production of vehicles
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High cost of aluminum alloy wheels
3.4.2.2. Availability of steel based wheel rims
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rise in adoption of carbon fiber in automotive industry
3.4.3.2. Increasing investment on wheel design for better aerodynamics
CHAPTER 4: ALUMINUM ALLOY WHEEL MARKET, BY APPLICATION
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Two Wheelers
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Passenger Cars
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Commercial Vehicles
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: ALUMINUM ALLOY WHEEL MARKET, BY MATERIAL
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Aluminum
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Silicon
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Others
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: ALUMINUM ALLOY WHEEL MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Original Equipment Manufacturer
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Aftermarket
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: ALUMINUM ALLOY WHEEL MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Application
7.2.3. Market size and forecast, by Material
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Application
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Application
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Application
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Application
7.3.3. Market size and forecast, by Material
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Application
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Application
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Application
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Application
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Application
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Material
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Application
7.4.3. Market size and forecast, by Material
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Application
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Application
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Application
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Application
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Application
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Material
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Application
7.5.3. Market size and forecast, by Material
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Application
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Material
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Application
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Material
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Application
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Material
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Enkei International, Inc.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.2. Uno Minda
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.2.7. Key strategic moves and developments
9.3. Wheels India Limited
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. Maxion Wheels
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. MOBIS INDIA LIMITED
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Status Wheels
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Wheel Pros
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Key strategic moves and developments
9.8. Howmet Aerospace
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. Image Wheels International Ltd.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Foshan Nanhai Zhongnan Aluminium Wheel Co.,Ltd.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

 

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