業務用ファン・空気清浄機市場:機器タイプ別(空気清浄機、屋根裏・排気ファン、その他)、出力範囲タイプ別(200平方フィート未満、200~400平方フィート、400平方フィート以上):世界の機会分析と産業予測、2023-2032年Commercial Fan and Air Purification Equipment Market By Equipment Type (Air Purification Equipment, Attic and Exhaust Fan, Others), By Power Range Type (Less Than 200 Square Ft, 200 - 400 Square Ft, More Than 400 Square Ft): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032 世界の業務用ファン・空気清浄機市場は、2022年の710億6,240万ドルから2023年から2032年までの年平均成長率(CAGR)8.9%で成長し、2032年には1,619億4,690万ドルに達すると予測されている。 業務用ファンおよび... もっと見る
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サマリー世界の業務用ファン・空気清浄機市場は、2022年の710億6,240万ドルから2023年から2032年までの年平均成長率(CAGR)8.9%で成長し、2032年には1,619億4,690万ドルに達すると予測されている。業務用ファンおよび空気清浄機は、オフィス、病院、ショッピングモール、レストラン、ホテル、その他の公共施設などの商業スペースで使用するために設計された特殊なシステムおよび装置を指す。この機器は、大規模な環境における換気、冷却、空気浄化のニーズに対応するために特別に開発されたものである。業務用ファンと空気清浄機の組み合わせは、商業環境において快適で健康的な室内環境を維持するための包括的なソリューションを提供します。これらの機器が連携することで、適切な換気、効率的な空気循環、汚染物質の除去を実現し、清潔で新鮮な空気と最適な熱的快適性を居住者に提供します。 業務用ファン・空気清浄機市場は、いくつかの重要な要因によって牽引されており、メーカーやサプライヤーにとって有望な産業となっている。商業空間における室内空気の質の重要性に対する認識が高まっている。企業や組織は居住者の健康と福祉を優先するようになっており、効果的な空気浄化装置への需要を牽引している。さらに、古い建物の業務用ファンや空気浄化技術による改修は、市場成長の大きな機会となっている。多くの古い建築物には適切な換気や空気浄化システムが欠けており、改修ソリューションは大規模な改修を行わずに室内の空気質を改善する費用効果の高い方法を提供する。さらに、空気の質に関する厳しい規制や業界特有の要件が、特殊な業務用ファンや空気清浄装置の需要を押し上げている。ヘルスケア、ホスピタリティ、教育、製造、研究所などの業界では、各業界特有の課題に対処し、空気品質基準への準拠を確実にするために、各業界に合わせたソリューションが必要とされている。これらすべての要因が、予測期間中の市場成長を促進すると予測されている。 業務用ファンおよび空気清浄機を設置する際に直面する主な問題の1つは、利用可能なスペースの制限である。多くの企業、特にコンパクトまたは混雑した環境で事業を行っている企業は、これらのシステムを設置するのに適した場所を見つけるのに苦労することがある。十分なスペースがないため、機器を効果的かつ効率的に設置することが難しくなります。これは、予測期間中の市場収益の伸びを制限すると予想される主な要因の1つである。 室内空気の質に対する意識の高まりと、清潔で浄化された環境の必要性により、さまざまな産業で業務用ファンおよび空気浄化装置に対する強い需要が生まれている。スマート制御、センサーベースのシステム、IoT接続は、これらのシステムの使いやすさ、有効性、機能性を大幅に高めることができる。遠隔操作、自動調整、リアルタイムのモニタリング機能を提供できるメーカーは、進化する顧客のニーズに応える上で競争力を持つ。これらの技術革新は、利便性、エネルギー効率、室内空気品質の管理強化を提供する。さらに、室内空気品質に関する規制や基準が厳しくなるにつれて、高品質の空気ろ過・浄化ソリューションに対するニーズが高まっている。HEPAフィルターやUVGIシステムなどの高度なろ過技術を提供できるメーカーは、こうした要件を満たす上で競争上の優位性を持っている。 COVID-19の大流行は、業務用ファンや空気清浄機市場を含む世界の様々な産業に大きな影響を与えている。パンデミックにより、清潔で健康的な室内環境を維持することの重要性が前面に押し出され、高度な空気ろ過・浄化ソリューションに対する需要の急増につながっている。オフィス、小売店、医療施設などの商業空間では、空気中に浮遊するウイルスや病原体の感染を軽減する必要性が重要な優先事項となっている。業務用ファンと空気清浄技術は、効果的に使用されれば、米国環境保護庁(EPA)が認めているように、商業環境における空気中の汚染物質や粉塵粒子を最小限に抑える可能性を秘めている。 本レポートで紹介されている主要企業は、ハネウェル・インターナショナル社、パナソニック株式会社、キャリア株式会社、株式会社日立製作所、シャープ株式会社、3M社、Regal Beloit Corporation、DAIKIN INDUSTRIES LTD.、Illinois Tool Works Inc.、SPX FLOW Inc.などである。市場プレーヤーは、提携や買収などの戦略を駆使して、この競争の激しい市場で支配的な地位を獲得しようと絶えず努力している。 ステークホルダーにとっての主なメリット 本レポートは、2022年から2032年までの業務用ファンおよび空気清浄機市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、業務用ファンおよび空気清浄機市場の有力な市場機会を特定します。 市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。 ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、関係者が利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。 業務用ファン・空気清浄機市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。 各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。 市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。 商業用ファンおよび空気清浄機の地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。 主要市場セグメント 機器タイプ別 空気清浄機 屋根裏・換気扇 その他 出力範囲タイプ別 200〜400平方フィート 400平方フィート以上 200平方フィート未満 地域別 北米 アメリカ カナダ メキシコ ヨーロッパ ドイツ イギリス フランス スペイン イタリア その他のヨーロッパ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア その他のアジア太平洋地域 ラメア ブラジル サウジアラビア アラブ首長国連邦 南アフリカ その他の地域 主要市場プレイヤー 3M社 キャリア ダイキン工業株式会社 日立製作所 ハネウェル・インターナショナル イリノイ・ツール・ワークス パナソニック株式会社 リーガル・ベロイト・コーポレーション シャープ株式会社 SPX FLOW Inc. 目次CHAPTER 1: INTRODUCTION1.1. Report description 1.2. Key market segments 1.3. Key benefits to the stakeholders 1.4. Research Methodology 1.4.1. Primary research 1.4.2. Secondary research 1.4.3. Analyst tools and models CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY 2.1. CXO Perspective CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW 3.1. Market definition and scope 3.2. Key findings 3.2.1. Top impacting factors 3.2.2. Top investment pockets 3.3. Porter’s five forces analysis 3.4. Market dynamics 3.4.1. Drivers 3.4.2. Restraints 3.4.3. Opportunities 3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market 3.6. Average Selling Price 3.7. Brand Share Analysis 3.8. Key Regulation Analysis 3.9. Market Share Analysis 3.10. Patent Landscape 3.11. Regulatory Guidelines 3.12. Trade Data Analysis 3.13. Value Chain Analysis CHAPTER 4: COMMERCIAL FAN AND AIR PURIFICATION EQUIPMENT MARKET, BY EQUIPMENT TYPE 4.1. Overview 4.1.1. Market size and forecast 4.2. Air Purification Equipment 4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2. Market size and forecast, by region 4.2.3. Market share analysis by country 4.3. Attic and Exhaust Fan 4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2. Market size and forecast, by region 4.3.3. Market share analysis by country 4.4. Others 4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.4.2. Market size and forecast, by region 4.4.3. Market share analysis by country CHAPTER 5: COMMERCIAL FAN AND AIR PURIFICATION EQUIPMENT MARKET, BY POWER RANGE TYPE 5.1. Overview 5.1.1. Market size and forecast 5.2. Less Than 200 Square Ft 5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2. Market size and forecast, by region 5.2.3. Market share analysis by country 5.3. 200 - 400 Square Ft 5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2. Market size and forecast, by region 5.3.3. Market share analysis by country 5.4. More Than 400 Square Ft 5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.4.2. Market size and forecast, by region 5.4.3. Market share analysis by country CHAPTER 6: COMMERCIAL FAN AND AIR PURIFICATION EQUIPMENT MARKET, BY REGION 6.1. Overview 6.1.1. Market size and forecast By Region 6.2. North America 6.2.1. Key trends and opportunities 6.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.2.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.2.4. Market size and forecast, by country 6.2.4.1. U.S. 6.2.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.1.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.2.4.1.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.2.4.2. Canada 6.2.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.2.4.2.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.2.4.3. Mexico 6.2.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.2.4.3.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3. Europe 6.3.1. Key trends and opportunities 6.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4. Market size and forecast, by country 6.3.4.1. Germany 6.3.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.1.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.1.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4.2. UK 6.3.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.2.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4.3. France 6.3.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.3.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4.4. Spain 6.3.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.4.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.4.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4.5. Italy 6.3.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.5.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.5.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4.6. Rest of Europe 6.3.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.6.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.6.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4. Asia-Pacific 6.4.1. Key trends and opportunities 6.4.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4. Market size and forecast, by country 6.4.4.1. China 6.4.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.1.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.1.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4.2. Japan 6.4.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.2.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4.3. India 6.4.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.3.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4.4. South Korea 6.4.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.4.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.4.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4.5. Australia 6.4.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.5.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.5.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4.6. Rest of Asia-Pacific 6.4.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.6.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.6.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5. LAMEA 6.5.1. Key trends and opportunities 6.5.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5.4. Market size and forecast, by country 6.5.4.1. Brazil 6.5.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.1.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.4.1.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5.4.2. Saudi Arabia 6.5.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.4.2.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5.4.3. United Arab Emirates 6.5.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.4.3.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5.4.4. South Africa 6.5.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.4.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.4.4.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5.4.5. Rest of LAMEA 6.5.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.5.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.4.5.3. Market size and forecast, by Power Range Type CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE 7.1. Introduction 7.2. Top winning strategies 7.3. Product Mapping of Top 10 Player 7.4. Competitive Dashboard 7.5. Competitive Heatmap 7.6. Top player positioning, 2022 CHAPTER 8: COMPANY PROFILES 8.1. Honeywell International Inc. 8.1.1. Company overview 8.1.2. Key Executives 8.1.3. Company snapshot 8.2. Panasonic Corporation 8.2.1. Company overview 8.2.2. Key Executives 8.2.3. Company snapshot 8.3. Carrier Corporation 8.3.1. Company overview 8.3.2. Key Executives 8.3.3. Company snapshot 8.4. Hitachi Ltd. 8.4.1. Company overview 8.4.2. Key Executives 8.4.3. Company snapshot 8.5. Sharp Corporation. 8.5.1. Company overview 8.5.2. Key Executives 8.5.3. Company snapshot 8.6. 3M Company 8.6.1. Company overview 8.6.2. Key Executives 8.6.3. Company snapshot 8.7. Regal Beloit Corporation 8.7.1. Company overview 8.7.2. Key Executives 8.7.3. Company snapshot 8.8. DAIKIN INDUSTRIES LTD. 8.8.1. Company overview 8.8.2. Key Executives 8.8.3. Company snapshot 8.9. Illinois Tool Works Inc. 8.9.1. Company overview 8.9.2. Key Executives 8.9.3. Company snapshot 8.10. SPX FLOW Inc 8.10.1. Company overview 8.10.2. Key Executives 8.10.3. Company snapshot
SummaryThe global commercial fan and air purification equipment market is anticipated to reach $161,946.9 million by 2032, growing from $71,062.4 million in 2022 at a CAGR of 8.9% from 2023 to 2032. Table of ContentsCHAPTER 1: INTRODUCTION1.1. Report description 1.2. Key market segments 1.3. Key benefits to the stakeholders 1.4. Research Methodology 1.4.1. Primary research 1.4.2. Secondary research 1.4.3. Analyst tools and models CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY 2.1. CXO Perspective CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW 3.1. Market definition and scope 3.2. Key findings 3.2.1. Top impacting factors 3.2.2. Top investment pockets 3.3. Porter’s five forces analysis 3.4. Market dynamics 3.4.1. Drivers 3.4.2. Restraints 3.4.3. Opportunities 3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market 3.6. Average Selling Price 3.7. Brand Share Analysis 3.8. Key Regulation Analysis 3.9. Market Share Analysis 3.10. Patent Landscape 3.11. Regulatory Guidelines 3.12. Trade Data Analysis 3.13. Value Chain Analysis CHAPTER 4: COMMERCIAL FAN AND AIR PURIFICATION EQUIPMENT MARKET, BY EQUIPMENT TYPE 4.1. Overview 4.1.1. Market size and forecast 4.2. Air Purification Equipment 4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.2.2. Market size and forecast, by region 4.2.3. Market share analysis by country 4.3. Attic and Exhaust Fan 4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.3.2. Market size and forecast, by region 4.3.3. Market share analysis by country 4.4. Others 4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 4.4.2. Market size and forecast, by region 4.4.3. Market share analysis by country CHAPTER 5: COMMERCIAL FAN AND AIR PURIFICATION EQUIPMENT MARKET, BY POWER RANGE TYPE 5.1. Overview 5.1.1. Market size and forecast 5.2. Less Than 200 Square Ft 5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.2.2. Market size and forecast, by region 5.2.3. Market share analysis by country 5.3. 200 - 400 Square Ft 5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.3.2. Market size and forecast, by region 5.3.3. Market share analysis by country 5.4. More Than 400 Square Ft 5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 5.4.2. Market size and forecast, by region 5.4.3. Market share analysis by country CHAPTER 6: COMMERCIAL FAN AND AIR PURIFICATION EQUIPMENT MARKET, BY REGION 6.1. Overview 6.1.1. Market size and forecast By Region 6.2. North America 6.2.1. Key trends and opportunities 6.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.2.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.2.4. Market size and forecast, by country 6.2.4.1. U.S. 6.2.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.1.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.2.4.1.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.2.4.2. Canada 6.2.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.2.4.2.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.2.4.3. Mexico 6.2.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.2.4.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.2.4.3.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3. Europe 6.3.1. Key trends and opportunities 6.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4. Market size and forecast, by country 6.3.4.1. Germany 6.3.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.1.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.1.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4.2. UK 6.3.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.2.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4.3. France 6.3.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.3.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4.4. Spain 6.3.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.4.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.4.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4.5. Italy 6.3.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.5.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.5.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.3.4.6. Rest of Europe 6.3.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.3.4.6.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.3.4.6.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4. Asia-Pacific 6.4.1. Key trends and opportunities 6.4.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4. Market size and forecast, by country 6.4.4.1. China 6.4.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.1.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.1.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4.2. Japan 6.4.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.2.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4.3. India 6.4.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.3.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4.4. South Korea 6.4.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.4.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.4.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4.5. Australia 6.4.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.5.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.5.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.4.4.6. Rest of Asia-Pacific 6.4.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.4.4.6.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.4.4.6.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5. LAMEA 6.5.1. Key trends and opportunities 6.5.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5.4. Market size and forecast, by country 6.5.4.1. Brazil 6.5.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.1.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.4.1.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5.4.2. Saudi Arabia 6.5.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.2.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.4.2.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5.4.3. United Arab Emirates 6.5.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.3.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.4.3.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5.4.4. South Africa 6.5.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.4.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.4.4.3. Market size and forecast, by Power Range Type 6.5.4.5. Rest of LAMEA 6.5.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities 6.5.4.5.2. Market size and forecast, by Equipment Type 6.5.4.5.3. Market size and forecast, by Power Range Type CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE 7.1. Introduction 7.2. Top winning strategies 7.3. Product Mapping of Top 10 Player 7.4. Competitive Dashboard 7.5. Competitive Heatmap 7.6. Top player positioning, 2022 CHAPTER 8: COMPANY PROFILES 8.1. Honeywell International Inc. 8.1.1. Company overview 8.1.2. Key Executives 8.1.3. Company snapshot 8.2. Panasonic Corporation 8.2.1. Company overview 8.2.2. Key Executives 8.2.3. Company snapshot 8.3. Carrier Corporation 8.3.1. Company overview 8.3.2. Key Executives 8.3.3. Company snapshot 8.4. Hitachi Ltd. 8.4.1. Company overview 8.4.2. Key Executives 8.4.3. Company snapshot 8.5. Sharp Corporation. 8.5.1. Company overview 8.5.2. Key Executives 8.5.3. Company snapshot 8.6. 3M Company 8.6.1. Company overview 8.6.2. Key Executives 8.6.3. Company snapshot 8.7. Regal Beloit Corporation 8.7.1. Company overview 8.7.2. Key Executives 8.7.3. Company snapshot 8.8. DAIKIN INDUSTRIES LTD. 8.8.1. Company overview 8.8.2. Key Executives 8.8.3. Company snapshot 8.9. Illinois Tool Works Inc. 8.9.1. Company overview 8.9.2. Key Executives 8.9.3. Company snapshot 8.10. SPX FLOW Inc 8.10.1. Company overview 8.10.2. Key Executives 8.10.3. Company snapshot
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