米国のゲーム内広告市場:タイプ別(静的広告、動的広告、アドバゲーム)、プラットフォーム別(スマートフォン/タブレット、PC/ラップトップ)、地域別、競争、予測、機会、2028年United States In-Game Advertising Market By Type (Static Ads, Dynamic Ads, and Advergaming), By Platform (Smartphone/Tablet, PC/Laptop), By Region, Competition, Forecast and Opportunities, 2028 米国のゲーム内広告市場は、ゲーム視聴者の間でesportsの人気が高まっていることや、ネイティブ広告や非破壊的な広告フォーマットの統合など、さまざまな要因に後押しされて急成長を遂げている。 米国のゲーム内... もっと見る
サマリー米国のゲーム内広告市場は、ゲーム視聴者の間でesportsの人気が高まっていることや、ネイティブ広告や非破壊的な広告フォーマットの統合など、さまざまな要因に後押しされて急成長を遂げている。米国のゲーム内広告市場の範囲 ゲーム内広告には幅広いフォーマットと戦略が含まれる。最も一般的な手法の1つは、ゲーム環境に静的または動的な広告を統合することである。これらのフォーマットは、ビルボード、ポスター、あるいはゲーム内のバーチャルな商品配置であることもある。このようなレイアウトは、ゲームの美学にシームレスに溶け込むように慎重に設計され、プレイヤーの没入感を壊さないようにします。 ソーシャルゲームやモバイルゲームへの関心の高まりは、ゲーム内広告市場のシェア拡大にプラスの影響を与えると予想される。広告は、広告、クリップアート、ビルボード、背景画面を通じて、ゲーム内広告を通じてデスクトップゲームやモバイルゲームに組み込むことができる。さらに、これらの広告は中断可能であるため、プレイヤーはシームレスな体験をすることができる。ゲーム内広告は視聴覚的なインパクトが大きく、視聴者に好意的で長続きする製品印象を残すことが期待される。 米国のゲーム内広告市場概要 米国のゲーム内広告市場シェアは、ソーシャルゲームとモバイルゲームの成長から恩恵を受ける。広告、カットシーン、ビルボード、背景グラフィックなどを使って、デスクトップゲームやモバイルゲームに広告を追加することができる。これらの広告は邪魔にならないため、プレイヤーはスムーズにゲームを体験できる。ゲーム内広告は、視聴覚的なインパクトが強く、視聴者にポジティブで持続的な製品印象を残すことが期待されている。 米国のゲーム内広告は、広告コストの削減、リーチとROIの向上、迅速な統合、ソーシャルゲームでの明確な広告設定など、いくつかの要因によって推進されている。また、信頼性の高いゲーム決済手段を取り入れることで不正行為が減少し、予測期間中に市場を牽引する可能性がある。市場成長の原動力となるのは、ゲーム内広告で収益化する基本プレイ無料のスマートフォンゲームの選択肢の増加である。 新しいゲームの開発にかかる時間とコストの増加、および製品ライフサイクルの短縮は、市場の成長を阻害すると予想される。広告収入の減少に伴うゲーム会社の消極的な姿勢の強まりは、ゲーム内広告市場の成長を妨げると予想される。さらに、消費者へのインパクトが低い粗悪な広告を制限する必要性によって、市場の成長が妨げられる可能性もある。オンラインゲームやソーシャルゲームに関連した無関係で押し付けがましい広告の増加は、米国のゲーム内広告市場の成長に悪影響を及ぼすと予想される。 米国のゲーム内広告市場の促進要因 米国のゲーム内広告市場は、コンソールゲームやesportsの人気上昇など様々な主要要因によって牽引されている。ゲームは気晴らしの一形態として受け入れられるようになり、広く多様な聴衆を引きつけている。 米国のゲーム内広告市場の成長は、高速インターネット接続の利用可能性の上昇と、同国におけるスマートフォンユーザーの大幅な増加によって後押しされる可能性が高い。また、同国におけるゲーマー数の急増も、予測期間中の米国ゲーム内広告市場の拡大に寄与すると期待される。 また、様々なギャンブル決済の仕組みが採用されることで、不正行為が減少し、予測期間中の米国ゲーム内広告市場の拡大が期待される。ゲーム内広告は、無料プレイモバイルゲームで増加しており、業界の成長を促進すると予想されています。このサービスはゲームクリエイターの副収入となり、業界の拡大に貢献する。 オンラインゲームやモバイルゲームの人気の高まりが、予測期間中の米国ゲーム内広告市場の拡大を後押ししている。オンラインゲームやモバイルゲームを娯楽として利用する人が増えているため、ゲーム広告主はターゲット層にリーチするためにゲーム内広告を利用している。 米国のゲーム内広告市場の動向 米国のゲーム内広告市場の主なトレンドは、予測期間中の業界の成長を促進するネイティブおよび非破壊的な広告フォーマットの統合です。広告主は、ゲーム体験に悪影響を与えかねない押し付けがましく破壊的な広告配置から脱却しつつある。その代わりに、ゲーム内のビルボード、プロダクト・プレースメント、ブランド化されたバーチャル製品など、ゲーム環境に広告をシームレスに組み込む戦略を導入している。このアプローチにより、広告主は大きな混乱を引き起こすことなくプレイヤーの注目を集めることができ、ユーザー体験と広告効果の両方を向上させることができる。 さらに、インフルエンサーマーケティングのコラボレーションの増加は、予測期間中の米国ゲーム内広告市場の成長を促進する。ゲームコミュニティにおけるインフルエンサーやクリエイターは、大きな影響力とフォロワーを獲得しており、広告主にとって貴重なパートナーとなっている。ブランドは、スポンサードゲームプレイ、ブランドコンテンツ、製品レビューを通じて製品やサービスを宣伝するために、ゲームインフルエンサーと提携するケースが増えている。このコラボレーションにより、広告主はインフルエンサーが築き上げた信頼と忠誠心を活用し、ブランドの知名度とターゲットオーディエンスとのエンゲージメントを高めることができます。 さらに、米国のゲーム内広告市場では、指標と測定が重視されており、予測期間中の業界の成長を後押ししている。広告主は、ゲーム内広告キャンペーンの効果と影響を測定するために高度な追跡技術を使用しています。強固な測定機能により、広告主はインプレッション、クリックスルー率、コンバージョン、ブランド増幅などの主要指標を測定できるため、キャンペーンを最適化し、ゲーム空間への投資を正当化することができます。 米国のゲーム内広告市場の課題 米国のゲーム内広告市場における主な課題は、ゲーム内で消費者の注目を集めるために企業間の競争が激化していることであり、予測期間中の市場の成長を妨げる可能性がある。 さらに、企業が適切な視聴者をターゲットにすることの難しさは、予測期間中の米国ゲーム内広告市場の拡大を妨げる。広告主は、自社の広告がゲームコミュニティのターゲット層に確実に届くようにしなければならない。しかし、ゲーム市場は多様で細分化されているため、正確な視聴者をターゲットにすることは難しい。ゲームの種類やプラットフォーム、ゲーム習慣が異なれば、それぞれに合わせたアプローチが必要になるが、効果的に達成するのは難しい。 さらに、広告の押しつけがましさの問題は、予測期間中の米国ゲーム内広告市場の成長を妨げる可能性がある。広告の押しつけがましさは、企業にとって大きな懸念事項である。ユーザーエクスペリエンスを損なうことなく、ゲームへの広告の統合のバランスをとることは非常に重要である。ゲームプレイや没入感を妨げるような押し付けがましい広告は、プレイヤーのネガティブな反応を引き起こし、ゲームへの興味を失わせる可能性がある。 米国のゲーム内広告市場の機会 米国のゲーム内広告市場は、企業が市場で優位に立つための様々な機会を提供している。エスポーツは米国で大きく成長し、プロのゲームが広く認知され、何百万人もの視聴者を引きつけている。この現象は、広告主にとって、人気のあるeスポーツのイベントやチーム、あるいは選手個人に自社ブランドをターゲティングする絶好の機会となっている。ゲーム内広告は、ゲーム内でのスポンサーシップ、ブランドコンテンツ、プロダクトプレースメントなどの形をとることができ、企業は熱狂的なスポーツコミュニティの中で露出を増やし、ブランドロイヤリティを築くことができる。 ゲーム内広告の利点は、ブランドがターゲットオーディエンスにリーチし、エンゲージメントを高めるためのさまざまな広告オプションを提供できることだ。ゲーム内やフィールド内のビルボードは、多くのデベロッパーやパブリッシャーによって頻繁に検討されていますが、利用可能な広告フォーマットのほんの一部に過ぎません。ゲーム内広告には、静的広告、動的広告、アドバーゲーミングの3つのフォーマットがあります。各フォーマットは、ユーザーの体験を中断させることなく、企業がブランド認知を構築・維持できるよう、いくつかの異なるオプションを提供しています。 さらに、堅牢なインフラと技術的なアップグレードは、米国のゲーム内広告市場で企業に機会を提供しています。同国では高速インターネット接続が利用可能で、ストリーミング・プラットフォームの普及率が高まっているため、広告主はゲーム内広告を収益化できる。これにより、プレイヤーを惹きつけるリアルタイムのインタラクティブ設定で更新できるダイナミック広告や、ゲーム内でのバーチャルリアリティ体験など、革新的な広告形態への道が開かれた。このような進歩は、広告の可能性を高めると同時に、広告がゲーム体験にシームレスに統合され、プレイヤーから好意的な反応を得られるようにする。 市場区分 米国のゲーム内広告市場は、タイプ、プラットフォーム、地域、競合状況に基づいて区分される。タイプ別では、米国のゲーム内広告市場は静的広告、動的広告、アドバゲームに区分される。プラットフォーム別では、米国のゲーム内広告市場はスマートフォン/タブレットとPC/ノートPCに区分される。地域別に見ると、米国のゲーム内広告市場は南部、西部、中西部、北東部に区分される。 企業プロフィール Activision Blizzard, Inc.、AppsFlyer Inc.、Frameplay Corporation、Pubfinity LLC、Super League Gaming, Inc.、Motive Interactive, Inc.、MediaSpike, Inc.Electronic Arts Inc.、Playwire LLC、Bidstack Group PLCなどが、米国のゲーム内広告市場における主要な市場プレイヤーです。 レポートの範囲 本レポートでは、米国のゲーム内広告市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています: - 米国のゲーム内広告市場:タイプ別 o 静的広告 o ダイナミック広告 o アドバゲーム - 米国のゲーム内広告市場:プラットフォーム別 o スマートフォン/タブレット o PC/ラップトップ - 米国のゲーム内広告市場:地域別 o 南部 o 中西部 o 西部 o 北東部 競合状況 企業プロフィール:米国のゲーム内広告市場に存在する主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Service Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Awareness 4.2. Challenges Faced 5. United States In-Game Advertising Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Static Ads, Dynamic Ads, and Advergaming) 5.2.2. By Platform Share Analysis (Smartphone/Tablet, and PC/Laptop) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. South Market Share Analysis 5.2.3.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.3.3. West Market Share Analysis 5.2.3.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States In-Game Advertising Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Platform Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Static In-Game Advertising Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Platform Market Share Analysis 6.2.3. By Region Market Share Analysis 7. United States Dynamic In-Game Advertising Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Platform Market Share Analysis 7.2.3. By Region Market Share Analysis 8. United States Advergaming In-Game Advertising Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Platform Market Share Analysis 8.2.3. By Region Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Proliferation of mobile devices 9.1.2. Increasing internet penetration 9.1.3. Rising gaming audience 9.2. Challenges 9.2.1. Increasing competition 9.2.2. Difficulty in targeting the right audience 10. Impact of COVID-19 on United States In-Game Advertising Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Rising popularity of esports 11.2. Growing influencer marketing collaborations 11.3. Increasing popularity of console gaming 11.4. Integration of native and non-disruptive ad format 11.5. Growing popularity of video games 12. SWOT Analysis 12.1. Strength 12.2. Weakness 12.3. Opportunities 12.4. Threat 13. United States Economic Profile 14. Policy & Regulatory Landscape 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Activision Blizzard, Inc. 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Products & Services 15.1.1.3. Financial (As per availability) 15.1.1.4. Key Market Focus 15.1.1.5. Recent Development 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. AppsFlyer Inc. 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Products & Services 15.1.2.3. Financial (As per availability) 15.1.2.4. Key Market Focus 15.1.2.5. Recent Development 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Frameplay Corporation 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Products & Services 15.1.3.3. Financial (As per availability) 15.1.3.4. Key Market Focus 15.1.3.5. Recent Development 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Pubfinity LLC 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Products & Services 15.1.4.3. Financial (As per availability) 15.1.4.4. Key Market Focus 15.1.4.5. Recent Development 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Super League Gaming, Inc. 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Financial (As per availability) 15.1.5.3. Key Market Focus 15.1.5.4. Recent Development 15.1.5.5. Key Management Personnel 15.1.6. Motive Interactive, Inc. 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Products & Services 15.1.6.3. Company Details 15.1.6.4. Products & Services 15.1.6.5. Financial (As per availability) 15.1.6.6. Key Market Focus 15.1.6.7. Recent Development 15.1.6.8. Key Management Personnel 15.1.7. MediaSpike, Inc. 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Products & Services 15.1.7.3. Financial (As per availability) 15.1.7.4. Key Market Focus 15.1.7.5. Recent Development 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. Electronic Arts Inc. 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Products & Services 15.1.8.3. Financial (As per availability) 15.1.8.4. Key Market Focus 15.1.8.5. Recent Development 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. Playwire LLC 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Products & Services 15.1.9.3. Financial (As per availability) 15.1.9.4. Key Market Focus 15.1.9.5. Recent Development 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. Bidstack Group PLC 15.1.10.1. Products & Services 15.1.10.2. Financial (As per availability) 15.1.10.3. Key Market Focus 15.1.10.4. Recent Development 15.1.10.5. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Type 16.3. Target Platform 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryUnited States in-game advertising market has experienced rapid growth, fueled by various factors such as the increasing popularity of esports among gaming audiences and the integration of native and non-disruptive ad formats. Table of Contents1. Introduction1.1. Service Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Brand Awareness 4.2. Challenges Faced 5. United States In-Game Advertising Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Static Ads, Dynamic Ads, and Advergaming) 5.2.2. By Platform Share Analysis (Smartphone/Tablet, and PC/Laptop) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. South Market Share Analysis 5.2.3.2. Midwest Market Share Analysis 5.2.3.3. West Market Share Analysis 5.2.3.4. Northeast Market Share Analysis 5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. United States In-Game Advertising Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Platform Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. United States Static In-Game Advertising Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Platform Market Share Analysis 6.2.3. By Region Market Share Analysis 7. United States Dynamic In-Game Advertising Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Platform Market Share Analysis 7.2.3. By Region Market Share Analysis 8. United States Advergaming In-Game Advertising Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Platform Market Share Analysis 8.2.3. By Region Market Share Analysis 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.1.1. Proliferation of mobile devices 9.1.2. Increasing internet penetration 9.1.3. Rising gaming audience 9.2. Challenges 9.2.1. Increasing competition 9.2.2. Difficulty in targeting the right audience 10. Impact of COVID-19 on United States In-Game Advertising Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Rising popularity of esports 11.2. Growing influencer marketing collaborations 11.3. Increasing popularity of console gaming 11.4. Integration of native and non-disruptive ad format 11.5. Growing popularity of video games 12. SWOT Analysis 12.1. Strength 12.2. Weakness 12.3. Opportunities 12.4. Threat 13. United States Economic Profile 14. Policy & Regulatory Landscape 15. Competitive Landscape 15.1. Company Profiles 15.1.1. Activision Blizzard, Inc. 15.1.1.1. Company Details 15.1.1.2. Products & Services 15.1.1.3. Financial (As per availability) 15.1.1.4. Key Market Focus 15.1.1.5. Recent Development 15.1.1.6. Key Management Personnel 15.1.2. AppsFlyer Inc. 15.1.2.1. Company Details 15.1.2.2. Products & Services 15.1.2.3. Financial (As per availability) 15.1.2.4. Key Market Focus 15.1.2.5. Recent Development 15.1.2.6. Key Management Personnel 15.1.3. Frameplay Corporation 15.1.3.1. Company Details 15.1.3.2. Products & Services 15.1.3.3. Financial (As per availability) 15.1.3.4. Key Market Focus 15.1.3.5. Recent Development 15.1.3.6. Key Management Personnel 15.1.4. Pubfinity LLC 15.1.4.1. Company Details 15.1.4.2. Products & Services 15.1.4.3. Financial (As per availability) 15.1.4.4. Key Market Focus 15.1.4.5. Recent Development 15.1.4.6. Key Management Personnel 15.1.5. Super League Gaming, Inc. 15.1.5.1. Company Details 15.1.5.2. Financial (As per availability) 15.1.5.3. Key Market Focus 15.1.5.4. Recent Development 15.1.5.5. Key Management Personnel 15.1.6. Motive Interactive, Inc. 15.1.6.1. Company Details 15.1.6.2. Products & Services 15.1.6.3. Company Details 15.1.6.4. Products & Services 15.1.6.5. Financial (As per availability) 15.1.6.6. Key Market Focus 15.1.6.7. Recent Development 15.1.6.8. Key Management Personnel 15.1.7. MediaSpike, Inc. 15.1.7.1. Company Details 15.1.7.2. Products & Services 15.1.7.3. Financial (As per availability) 15.1.7.4. Key Market Focus 15.1.7.5. Recent Development 15.1.7.6. Key Management Personnel 15.1.8. Electronic Arts Inc. 15.1.8.1. Company Details 15.1.8.2. Products & Services 15.1.8.3. Financial (As per availability) 15.1.8.4. Key Market Focus 15.1.8.5. Recent Development 15.1.8.6. Key Management Personnel 15.1.9. Playwire LLC 15.1.9.1. Company Details 15.1.9.2. Products & Services 15.1.9.3. Financial (As per availability) 15.1.9.4. Key Market Focus 15.1.9.5. Recent Development 15.1.9.6. Key Management Personnel 15.1.10. Bidstack Group PLC 15.1.10.1. Products & Services 15.1.10.2. Financial (As per availability) 15.1.10.3. Key Market Focus 15.1.10.4. Recent Development 15.1.10.5. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Type 16.3. Target Platform 17. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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