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インドOTTメディアサービス市場:タイプ別(SVOD、AVOD、TVOD)、映像品質別(HD、フルHD、Ultra HD)、スクリーン数別(1、2~3、3以上)、地域別、企業別、2018~2028Fの予測と機会


India OTT Media Services Market By Type (SVOD, AVOD, TVOD), By Video Quality (HD, Full HD, and Ultra HD), By Number of Screens (1, 2-3, more than 3), By Region, By Company, Forecast and Opportunities, 2018-2028F

インドのOTTメディアサービス市場は、高速モバイルインターネットがリーズナブルなコストで利用できること、インターネット利用者の倍増、デジタル決済の利用拡大、割引などが、予測期間を通じてOTT市場の拡大を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年10月3日 US$3,500
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75 英語

 

サマリー

インドのOTTメディアサービス市場は、高速モバイルインターネットがリーズナブルなコストで利用できること、インターネット利用者の倍増、デジタル決済の利用拡大、割引などが、予測期間を通じてOTT市場の拡大を加速させると予想される。
スマートフォンやスマートテレビなどのスマートデバイスの普及が、インドにおけるOTT分野の需要を高めている。同様に、情報放送省によると、2022年にはインドの携帯電話ユーザーは約12億人、スマートフォンユーザーは6億人に達する。大画面でOTT(オーバー・ザ・トップ)コンテンツにアクセスするためにテレビをアップグレードする消費者の傾向は、OTTメディア・サービスに対するインドの需要に大きな影響を与えている。
エンターテインメントへの支払いに関しては、インドは複雑なビジネスである。スマート・デバイスと手頃な価格のモバイル・データ・プランが利用可能になったため、デジタル・コンテンツの消費は急速に増加している。インド人がコンテンツを消費する方法は、DoordarshanからDirect-to-Home (D2H)、OTTサービスに切り替わって以来、明らかに変化している。2022年のEros Nowの調査によると、インドのOTT(オーバー・ザ・トップ)視聴者は、動画ストリーミング・プラットフォームで1日あたりおよそ70分、週に12.5回を消費している。
スマートTV普及による定額ビデオ・オン・デマンドの利用増加が市場成長を後押し
Netflix、Amazon Prime Video、Disney+などの定額制ストリーミング・プラットフォームの人気が高まっている主な理由は、ユーザーがオリジナルの高品質コンテンツに即座にアクセスできるからである。同様に、インドでは、OTTビデオ・プラットフォームの利用者は、上位5都市圏で人口の55%を占め、ティア1都市ではさらに36%を占めている。調査によると、各プラットフォームに加入している回答者の割合では、Hotstarがオンデマンドビデオコンテンツのインド市場をリードしており、SonyLIV、Netflix、AmazonのPrime Video、Voot、Zee5、ALTBalaji、ErosNowがそれに続いている。ErosNowの利用者は最もアクティブで、利用者の68%が毎日コンテンツを視聴していると報告している。コラボレーションを通じて、OTTプラットフォームは繁栄を続けている。インドではXiaomiと提携し、スマートTVにプリインストールした。
地域コンテンツの増加が市場成長を牽引
インドのOTT消費者は地域コンテンツに強い関心を寄せている。地域言語の豊富なコンテンツや特定の文化に特化したマイクロジャンルが、インド市場におけるOTT加入者開拓の主な原動力になると予想されている。Disney+Hotstarのようなサイトで視聴されているコンテンツの40%以上がインド言語であり、地域テレビにおけるStarの強力なポジションを反映している。例えば、Amazon Prime Videoでは、地域言語の映画の視聴者の50%近くが自国(映画の言語)以外から来ている。Mirzapur』、『Bandish Bandits』、『Family Man』、『Panchayat』など、アマゾンが提供するインドに焦点を当てたヒンディー語オリジナル作品もかなりの人気を博している。地域コンテンツの増加の結果、予測期間中にOTTメディアサービスの需要が増加するだろう。
ZEE5やALTBalajiのようなインドのOTTプロバイダーは常に地域コンテンツやヒンディー語コンテンツに重点を置いているが、MX Player(Times Internet所有)は「MX VDesi」ブランドで10以上のインド言語に吹き替えられた国際的なコンテンツを提供している。
低価格と複数サービスが市場成長を後押し
インドにおける国際ストリーミングサービスの急速な普及と、この分野の業界全体の拡大は、いずれもその価格設定に直接関係している。加えて、Netflix、Prime Video、Disney+ などの国際的な競合他社がインドで提供するインド特有の価格設定からも恩恵を受けており、彼らはインドで米国よりも70~90%安い価格でプランを販売している。海外の大手ストリーミング・プロバイダーは、手頃な価格のオプションを提供するだけでなく、サービスを通信プランと組み合わせたり、モバイルフレンドリーなパッケージをリリースしたり、無料トライアル期間の延長などのインセンティブを提供したりしている。インドのOTT消費者は、お得な料金プランに加えて、コンテンツのダウンロードやオフライン視聴、マルチデバイス対応、同時ビデオストリーム、試用期間の延長などの機能を求めており、これが予測期間中の市場需要の増加につながっている。
市場セグメンテーション
インドOTTメディアサービス市場は、タイプ、ビデオ品質、スクリーン数、地域、企業に基づいてセグメント化される。タイプ別では、市場はさらにSVOD、AVOD、TVODに区分される。映像品質に基づいて、インドのOTTメディアサービス市場はHD、フルHD、Ultra HDに区分される。スクリーン数によって、市場はさらに1、2~3、3以上に区分される。
企業プロフィール
Netflix Entertainment Services India LLP, Zee Entertainment Enterprises Limited, Sony Pictures Networks India Pvt. Ltd., Amazon.com, Inc, Novi Digital Entertainment Private Limited (Disney + Hotstar), Viacom18 Media Private Limited (Voot), ALT Digital Media Entertainment Limited (ALTBalaji), Hungama Digital Media Entertainment Pvt Ltd., MX Media & Entertainment Pte.Ltd.、Apple, Inc.などがインドOTTメディアサービス市場のトッププレーヤーである。
レポートの範囲
本レポートでは、インドOTTメディアサービス市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- インドのOTTメディアサービス市場:タイプ別
o AVOD
o SVOD
o TVOD
- インドOTTメディアサービス市場:ビデオ品質別
o HD
o フルHD
o ウルトラHD
- インドOTTメディアサービス市場:スクリーン数別
o 1
o 2-3
o 3つ以上
- インドのOTTメディアサービス市場:地域別
o 北部

西

競合状況
企業プロフィール:インドのOTTメディアサービス市場に参入している主要企業の詳細分析。
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction
1.1. Market Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing Purchase Decision for Subscription
4.3. Brand Satisfaction
4.4. Challenges Faced Post Purchase of Subscription
5. India OTT Media Service Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type Market Share Analysis (AVOD, SVOD, TVOD)
5.2.2. By Video Quality Market Share Analysis (HD, Full HD, Ultra HD)
5.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis (1, 2-3, More Than 3)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North Region Market Share Analysis
5.2.4.2. South Region Market Share Analysis
5.2.4.3. West Region Market Share Analysis
5.2.4.4. East Region Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. India OTT Media Services Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Type Market Share Analysis
5.3.2. By Video Quality Market Share Analysis
5.3.3. By Number of Screens Market Share Analysis
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. North India OTT Media Service Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis
6.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
6.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
7. South India OTT Media Service Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis
7.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
7.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
8. West India OTT Media Service Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type Market Share Analysis
8.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
8.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
9. East India OTT Media Service Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type Market Share Analysis
9.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
9.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Increasing Regional Content
10.1.2. Affordable Price
10.1.3. Expanding Range of Available Subscription Packages
10.2. Challenges
10.2.1. Numerous Cybercrimes
10.2.2. Security Issue
11. Impact of COVID-19 on India OTT Media Services Market
11.1.1. Impact Assessment Model
11.1.2. Key Segments Impacted
11.1.3. Key Regions Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Accessibility of Streaming Services on Different Devices
12.2. Increasing Internet Penetration
12.3. Friendly User Interface
12.4. The Extensive Range of Shows
12.5. Consumer Changing Preference
13. SWOT Analysis
13.1. Strength
13.2. Weakness
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. India Economic Profile
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. Netflix Entertainment Services India LLP
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Products & Services
16.1.1.3. Financial (As per availability)
16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Development
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Zee Entertainment Enterprises Limited
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Products & Services
16.1.2.3. Financial (As per availability)
16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Development
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. Amazon.com, Inc,
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Products & Services
16.1.3.3. Financial (As per availability)
16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Development
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. Novi Digital Entertainment Private Limited (Disney + Hotstar)
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Products & Services
16.1.4.3. Financial (As per availability)
16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.4.5. Recent Development
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. Viacom18 Media Private Limited (Voot)
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Products & Services
16.1.5.3. Financial (As per availability)
16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Development
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. Sony Pictures Networks India Pvt. Ltd.
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Products & Services
16.1.6.3. Financial (As per availability)
16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Development
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. ALT Digital Media Entertainment Limited
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Products & Services
16.1.7.3. Financial (As per availability)
16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Development
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Hungama Digital Media Entertainment Pvt Ltd.
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Products & Services
16.1.8.3. Financial (As per availability)
16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Development
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. MX Media & Entertainment Pte. Ltd.
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Products & Services
16.1.9.3. Financial (As per availability)
16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Development
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Apple, Inc.
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Products & Services
16.1.10.3. Financial (As per availability)
16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Development
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Type
17.3. Target Number of Screens
18. About Us & Disclaimer

(Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

India OTT media services market is anticipated to be driven by high-speed mobile internet at reasonable costs, the doubling of internet users, growing use of digital payments, and discounts have all worked together to accelerate the expansion of the OTT market throughout the forecast period.
The popularity of smart devices such as smartphones and smart televisions has raised demand for the OTT sector in India. Likewise, in 2022, according to the Ministry of Information and Broadcasting., India has approximately 1.2 billion mobile phone users and 600 million smart phone users. The trend of consumers upgrading their TVs to access OTT (over-the-top) content on a larger screen, has had a significant impact on the country's demand for OTT media services.
When it comes to paying for entertainment, India is a complex business. Owing to the availability of smart devices and reasonably priced mobile data plans, the consumption of digital content is rising quickly. The way Indians consume content has clearly changed, since the switch from Doordarshan to Direct-to-Home (D2H) to OTT services. An over-the-top (OTT) viewer in India spends roughly 70 minutes per day on video streaming platforms, with a consumption frequency of 12.5 times per week, according to an Eros Now study in 2022.
Increasing Usage of Subscription Video-on-Demand Owing to Smart TV Penetration Boosts Market Growth
The main reason for the rise in popularity of subscription streaming platforms such as Netflix, Amazon Prime Video, and Disney+ is that users have instant access to original and high-quality content. Similarly, In India, consumers of OTT video platform users make up 55% of the population in the top 5 metro areas, while Tier 1 cities make up another 36%. According to the study, in terms of the proportion of respondents who subscribe to each platform, Hotstar leads the Indian market for on-demand video content, followed by SonyLIV, Netflix, Amazon's Prime Video, Voot, Zee5, ALTBalaji, and ErosNow. Users of ErosNow were the most active, with 68% of its users reporting daily content viewing. Through collaborations, the OTT platform keeps thriving. It collaborated with Xiaomi in India to pre-install on smart TVs.
Rising Regional Content Drives the Market Growth
Indian OTT consumers are very interested in regional content. As rich content in regional languages and micro-genres specific to certain cultures are anticipated to be the main drivers of OTT subscriber development in the Indian market. More than 40% of the material watched on sites such as Disney+ Hotstar is in Indian languages, mirroring Star's strong position in regional TV. For instance, on Amazon Prime Video, nearly 50% of viewers of regional language movies come from outside their home nations (the language of the film). Indian-focused Hindi originals from Amazon, including Mirzapur, Bandish Bandits, Family Man, and Panchayat, and among others have also been quite popular. As a result of rise in regional content, there will be an increase in demand for OTT media services during the forecasted period.
While Indian OTT providers such as ZEE5 and ALTBalaji have always placed a significant focus on regional and hindi content, whereas MX Player (owned by Times Internet) offers international content that has been dubbed into more than 10 Indian languages under the "MX VDesi" brand.
Low Pricing and Multiple Services Boost the Market Growth
The rapid adoption of international streaming services in India and the sector's expansion throughout the industry are both directly related to their pricing. Additionally, it has benefited from India-specific pricing points provided by international competitors such as Netflix, Prime Video, and Disney+, who sell plans in India at prices between 70-90% less expensive than those in the US. Along with offering affordable options, the major international streaming providers are also pairing their services with telecom plans, releasing mobile-friendly packages, and offering incentives such as longer free trials. In addition to value-for-money plans, Indian OTT consumers look for features such as content download and offline watching, multi-device support, concurrent video streams, extended trial deals, and among other things has led to increase in the market demand during the forecast period.
Market Segmentation
The India OTT Media Services Market is segmented based on type, video quality, number of screens, region, and company. Based on type, the market is further segmented into SVOD, AVOD, and TVOD. Based on video quality, the India OTT media services market is segmented into HD, Full HD and Ultra HD. Based on number of screens, the market is further segmented into 1, 2-3, and more than 3.
Company Profiles
Netflix Entertainment Services India LLP, Zee Entertainment Enterprises Limited, Sony Pictures Networks India Pvt. Ltd., Amazon.com, Inc, Novi Digital Entertainment Private Limited (Disney + Hotstar), Viacom18 Media Private Limited (Voot), ALT Digital Media Entertainment Limited (ALTBalaji), Hungama Digital Media Entertainment Pvt Ltd., MX Media & Entertainment Pte. Ltd., Apple, Inc., etc. are among the top players operating in the India OTT Media Services Market.
Report Scope:
In this report, India OTT media services market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• India OTT Media Services Market, By Type:
o AVOD
o SVOD
o TVOD
• India OTT Media Services Market, By Video Quality:
o HD
o Full HD
o Ultra HD
• India OTT Media Services Market, By Number of Screens
o 1
o 2-3
o More Than 3
• India OTT Media Services Market, By Region:
o North
o South
o West
o East
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in India OTT media services market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Market Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis)
4.1. Brand Awareness
4.2. Factors Influencing Purchase Decision for Subscription
4.3. Brand Satisfaction
4.4. Challenges Faced Post Purchase of Subscription
5. India OTT Media Service Market Outlook
5.1. Market Size & Forecast
5.1.1. By Value
5.2. Market Share & Forecast
5.2.1. By Type Market Share Analysis (AVOD, SVOD, TVOD)
5.2.2. By Video Quality Market Share Analysis (HD, Full HD, Ultra HD)
5.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis (1, 2-3, More Than 3)
5.2.4. By Regional Market Share Analysis
5.2.4.1. North Region Market Share Analysis
5.2.4.2. South Region Market Share Analysis
5.2.4.3. West Region Market Share Analysis
5.2.4.4. East Region Market Share Analysis
5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022)
5.3. India OTT Media Services Market Mapping & Opportunity Assessment
5.3.1. By Type Market Share Analysis
5.3.2. By Video Quality Market Share Analysis
5.3.3. By Number of Screens Market Share Analysis
5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment
6. North India OTT Media Service Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type Market Share Analysis
6.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
6.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
7. South India OTT Media Service Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type Market Share Analysis
7.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
7.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
8. West India OTT Media Service Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type Market Share Analysis
8.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
8.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
9. East India OTT Media Service Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type Market Share Analysis
9.2.2. By Video Quality Market Share Analysis
9.2.3. By Number of Screens Market Share Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Drivers
10.1.1. Increasing Regional Content
10.1.2. Affordable Price
10.1.3. Expanding Range of Available Subscription Packages
10.2. Challenges
10.2.1. Numerous Cybercrimes
10.2.2. Security Issue
11. Impact of COVID-19 on India OTT Media Services Market
11.1.1. Impact Assessment Model
11.1.2. Key Segments Impacted
11.1.3. Key Regions Impacted
12. Market Trends & Developments
12.1. Accessibility of Streaming Services on Different Devices
12.2. Increasing Internet Penetration
12.3. Friendly User Interface
12.4. The Extensive Range of Shows
12.5. Consumer Changing Preference
13. SWOT Analysis
13.1. Strength
13.2. Weakness
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. India Economic Profile
15. Policy & Regulatory Landscape
16. Competitive Landscape
16.1. Company Profiles
16.1.1. Netflix Entertainment Services India LLP
16.1.1.1. Company Details
16.1.1.2. Products & Services
16.1.1.3. Financial (As per availability)
16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.1.5. Recent Development
16.1.1.6. Key Management Personnel
16.1.2. Zee Entertainment Enterprises Limited
16.1.2.1. Company Details
16.1.2.2. Products & Services
16.1.2.3. Financial (As per availability)
16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.2.5. Recent Development
16.1.2.6. Key Management Personnel
16.1.3. Amazon.com, Inc,
16.1.3.1. Company Details
16.1.3.2. Products & Services
16.1.3.3. Financial (As per availability)
16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.3.5. Recent Development
16.1.3.6. Key Management Personnel
16.1.4. Novi Digital Entertainment Private Limited (Disney + Hotstar)
16.1.4.1. Company Details
16.1.4.2. Products & Services
16.1.4.3. Financial (As per availability)
16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.4.5. Recent Development
16.1.4.6. Key Management Personnel
16.1.5. Viacom18 Media Private Limited (Voot)
16.1.5.1. Company Details
16.1.5.2. Products & Services
16.1.5.3. Financial (As per availability)
16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.5.5. Recent Development
16.1.5.6. Key Management Personnel
16.1.6. Sony Pictures Networks India Pvt. Ltd.
16.1.6.1. Company Details
16.1.6.2. Products & Services
16.1.6.3. Financial (As per availability)
16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.6.5. Recent Development
16.1.6.6. Key Management Personnel
16.1.7. ALT Digital Media Entertainment Limited
16.1.7.1. Company Details
16.1.7.2. Products & Services
16.1.7.3. Financial (As per availability)
16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.7.5. Recent Development
16.1.7.6. Key Management Personnel
16.1.8. Hungama Digital Media Entertainment Pvt Ltd.
16.1.8.1. Company Details
16.1.8.2. Products & Services
16.1.8.3. Financial (As per availability)
16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.8.5. Recent Development
16.1.8.6. Key Management Personnel
16.1.9. MX Media & Entertainment Pte. Ltd.
16.1.9.1. Company Details
16.1.9.2. Products & Services
16.1.9.3. Financial (As per availability)
16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.9.5. Recent Development
16.1.9.6. Key Management Personnel
16.1.10. Apple, Inc.
16.1.10.1. Company Details
16.1.10.2. Products & Services
16.1.10.3. Financial (As per availability)
16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence
16.1.10.5. Recent Development
16.1.10.6. Key Management Personnel
17. Strategic Recommendations/Action Plan
17.1. Key Focus Areas
17.2. Target Type
17.3. Target Number of Screens
18. About Us & Disclaimer

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2024/07/05 10:26

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