インドの業務用洗浄剤市場:製品別(ランドリークリーナー、フロアクリーナー、一般クリーナー、トイレクリーナー、食器洗い・キッチンクリーナー、その他(ガラスクリーナーなど))、最終用途別(医療、教育、ホテル・レストラン、オフィス、その他(小売・食料品など))、流通チャネル別(代理店販売、直販、オンライン、その他(オフライン小売販売など))、地域別、競争、予測、機会:2019-2029FIndia Commercial Cleaning Products Market, By Product (Laundry Cleaners, Floor Cleaners, General Cleaners, Toilet Cleaners, Dishwashing & Kitchen Cleaners and Others (Glass Cleaners etc.), By End Use (Healthcare, Education, Hotels/Restaurants, Offices, and Others (Retail & Grocery, etc.)), By Distribution Channel (Distributor Sales, Direct Sales, Online, and Others (Offline Retail Sales etc.), Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2019-2029F インドの業務用洗浄剤市場は、オンライン・プラットフォームを通じた販売の急増と、専門的な洗浄サービスの採用増加により、堅調な成長率で伸びている。さらに、様々なブランドによる広範なマーケティング戦略や... もっと見る
サマリーインドの業務用洗浄剤市場は、オンライン・プラットフォームを通じた販売の急増と、専門的な洗浄サービスの採用増加により、堅調な成長率で伸びている。さらに、様々なブランドによる広範なマーケティング戦略や、環境に優しい製品の使用の増加が、インドの業務用クリーニング製品の主な原動力となっている。また、COVID-19以降、衛生に対する意識が高まっていることも、インドにおける業務用クリーニング製品の売上増加につながっている。業務用クリーニング製品は、プロフェッショナルな清潔さと雑菌のない環境を維持するために特別に調合されている。従業員や顧客は一日中このような商業スペースで働くことになるため、働く場所を清潔で雑菌のない状態に保つことが重要である。 インドの商業用クリーニング製品市場の範囲 インドの商業用クリーニング製品市場は、商業セクターの拡大と都市化の加速により、高い成長を遂げている。インドの急速な経済成長により、ホテル、オフィス、小売店、その他様々な商業スペースなど、商業施設に対する高い需要が発生しており、都市化により既にこれらの商業用クリーニング製品に対する高い需要が発生している。インドの商業用不動産業界も、国内外の企業の成長により成長している。このように、生産性の向上とパフォーマンスの改善により、職場の清潔さと衛生への注目が高まっていることが、業務用クリーニング製品市場の成長を促す主な要因のひとつとなっている。衛生的な職場環境は生活の質を高め、従業員の満足度を高め、感染症の蔓延を防ぎ、病気による従業員の欠勤を減らす。 インド全土でホテル、レストラン、病院の数が増加しているため、これらの場所を清潔で衛生的に保つための業務用クリーニング製品のニーズが高まっている。また、インドにおけるレストラン数の増加により外食産業も拡大しており、これがインドにおける業務用クリーニング製品の需要増加につながっている。 インドの商業用クリーニング製品市場概要 商業スペースは、医療、教育、ホテル・レストラン、オフィス、その他(小売・食料品など)の5つに大別される。オフィスと小売モールが市場シェアの大半を占める。ショッピングモール、オフィス、その他の商業部門で清掃サービスのアウトソーシングを利用するケースが増加しているため、インドでは業務用清掃用品業界の成長率が高まっている。 インドの商業用クリーニング製品市場の主要な市場プレーヤーは、強力な商業用クリーニングブランドを創出するためのさまざまな方法を模索している。インドは、強力なクリーニングブランドの構築を望む多くのプレーヤーにとって重要な市場である。インドでは、環境に優しく持続可能な洗浄ソリューションへの注目が高まっている。環境に優しい洗浄液は無害で環境に優しいため、消費者にとってより安全である。さらに、国内外の市場プレーヤーは、顧客の様々な需要に応えるため、幅広い製品を製造・提供している。業務用洗浄剤のトップブランドには、HUL、スリーエム、レキット、ディバーシー、プロクター・アンド・ギャンブルなどがある。 インドの業務用クリーニング製品市場の促進要因 清潔と衛生に関する政府の取り組みが増加していることが、インド市場の成長をさらに促進している。例えば、インド政府が開始した環境関連のキャンペーンで最も広く利用されているのは、2014年10月2日に開始された全国清潔計画(NSS)Swachh Bharat Abhiyanである。インド全土から個人がこの集団的な清潔運動に参加した。政府高官、州兵、ボリウッド俳優、スポーツ選手、実業家、精神的指導者など、全員がこの崇高な大義に貢献した。全国の何百万人もの人々が、インドが清潔に保たれるよう、政府部門、非政府組織、コミュニティ・センターによる清潔キャンペーンに積極的に参加している。定期的な清潔キャンペーンや、遊びや音楽を通じた衛生教育の推進は、全国で広く実施されている。このように、政府の取り組みが活発化していることから、インドでは業務用クリーニング製品の需要がより速いペースで伸びていくだろう。 さらに、オフィスビル、病院、ホテル、ショッピングモールなどの商業施設における衛生への関心の高まりから、業務用クリーニング製品の需要は高い。企業や組織は、従業員や顧客、来訪者のために衛生的で清潔な環境を維持することに関心を寄せており、業務用クリーニング製品のニーズが高まっている。 インドの業務用洗浄剤市場動向 消費者の意識の高まりから、企業はバイオベースや環境に優しい洗浄剤へのシフトを始めている。例えば病院では、洗浄器具や手術器具の性能要件を満たせば、安全な洗浄液へのシフトを迅速に行う可能性がある。企業は、業務用洗浄剤市場を獲得するために、様々な環境に優しい製品を革新している。例えば、Gelnova Hygiene社は2023年に環境に優しい洗剤FreshenGo 123Washを発売した。顧客が使用する液体洗剤のほとんどは80%が水で、そのうち洗浄剤は20%しかないため、かなりの量の環境廃棄物を生み出している。FreshenGoが製造するポッドには、植物由来の有効成分が95%、水が5%含まれており、天然エッセンシャルオイルが衣類に心地よい香りを与える。このように、環境に優しい製品へのシフトが、予測期間中の市場の活性化につながるだろう。 インドの業務用クリーニング製品市場の課題 インドにおける業務用クリーニング製品市場は、国内外の様々な市場プレイヤーの存在により競争が激しい。インドでは、業務用クリーニング製品の大規模な未組織市場が存在する。競争と顧客の期待の変化により、洗浄剤メーカーが現在の顧客を維持し、新規顧客を獲得するために認識しなければならない、いくつかのユニークな市場力学が形成されている。未組織企業は、ほとんどが地元企業や地域企業である。これらの企業は低価格で製品を提供しているため、組織化された企業が競争するのは難しい。ブランドの評判、品質保証、信用を構築することは、この未組織市場で組織化されたプレーヤーにとって困難である。 市場機会 商業部門における清潔と衛生の重要性は高まっており、インドでは多目的洗浄液の需要が急速に増加している。多目的クリーナーとは、ガラスや床など様々な表面の洗浄に使用できる製品である。さらに、油脂や頑固な汚れを落とす脱脂剤としても使用できる。1つの製品を多目的に利用することは、経済性だけでなく、管理や保管のしやすさという点でも明らかにメリットがある。そのため、多目的クリーニング製品やその他のさまざまな製品イノベーションが、予想される期間の市場を活性化させるだろう。 インドの消費者は、欧米のハイエンド製品やサービスを手頃な価格で求めている。インドの消費者は、手頃な価格で高品質の製品やサービスを求めている。Make in India」や「Swachh Bharat Mission」といった政府の様々な取り組みにより、多くの起業家やその中小企業がこれらのミッションに参加し、インドの多くの熟練労働者や未熟練労働者に雇用を提供することで、GDPの成長に貢献できる大きな可能性がある。 市場の細分化 インドの業務用クリーニング製品市場は、製品、最終用途、流通チャネル、地域によって区分される。製品別では、ランドリークリーナー、フロアクリーナー、一般クリーナー、トイレクリーナー、食器洗い&キッチンクリーナー、その他(ガラスクリーナーなど)に区分される。最終用途に基づくと、市場はヘルスケア、教育、ホテル/レストラン、オフィス、その他(小売&食料品など)に区分される。流通チャネルに基づくと、市場は代理店販売、直販、オンライン、その他(オフライン小売販売など)に区分される。地域別では、市場は北、南、東、西に分けられる。 企業プロフィール Hindustan Unilever Limited、Reckitt Benckiser Corporate Services Limited、Procter & Gamble Company、Diversey, Inc.、Schevaran Laboratories Private Limited、S.C. Johnson Products Pvt.Ltd.、Ecolab Food Safety & Hygiene Solutions Pvt.Ltd.、Dabur India Limited、SATOL Chemicals Pvt.Ltd.、Amway India Enterprises Pvt.Ltd.などがインド商業用洗浄剤市場の主要企業である。 レポートの範囲 本レポートでは、インドの業務用洗浄剤市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - インドの業務用クリーニング製品市場:製品別 o ランドリークリーナー o フロアクリーナー o 一般クリーナー o トイレクリーナー o 食器洗い・台所用クリーナー o その他(ガラスクリーナーなど) - インドの業務用洗浄剤市場:最終用途別 o 医療 o 教育 o ホテル/レストラン o オフィス o その他(小売・食料品など))、 - インドの業務用クリーニング製品市場:流通経路別 o 代理店販売 o 直接販売 o オンライン o その他(オフライン小売販売など) - インドの業務用洗浄剤市場:地域別 北部 西 南 東 競合状況 企業プロフィール:インドの商業用クリーニング製品市場に存在する主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Source of Information 4.2. Brand Awareness 4.3. Factors Influencing Purchase Decision 5. India Commercial Cleaning Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Market Share Analysis (Laundry Cleaners, Floor Cleaners, General Cleaners, Toilet Cleaners, Dishwashing & Kitchen Cleaners and Others (Glass Cleaners etc.) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Healthcare, Education, Hotels/Restaurants, Offices, and Others (Retail & Grocery, etc.)) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Distributor Sales, Direct Sales, Online, and Others (Offline Retail Sales etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North India Market Share Analysis 5.2.4.2. West India Market Share Analysis 5.2.4.3. South India Market Share Analysis 5.2.4.4. East India Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis (2023) 5.3. India Commercial Cleaning Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. India Laundry Cleaners Commercial Cleaning Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End Use Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. India Floor Cleaners Commercial Cleaning Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End Use Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. India General Cleaners Commercial Cleaning Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By End Use Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. India Toilet Cleaners Commercial Cleaning Products Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By End Use Market Share Analysis 9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. India Dishwashing & Kitchen Cleaners Commercial Cleaning Products Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By End Use Market Share Analysis 10.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Increasing government initiative 11.1.2. Growing awareness of cleanliness and hygiene 11.1.3. Expansion of hospitality sector 11.2. Challenges 11.2.1. Unorganized Sector 11.2.2. High Competition 12. Impact of COVID-19 on India Commercial Cleaning Products Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Shift towards eco-friendly and sustainable products 13.2. Rise in commercial infrastructure 13.3. Expansion of e-commerce channel 13.4. Marketing Strategies 13.5. Rising demand for multi-purpose cleaners 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Policy & Regulatory Landscape 17. India Economic Profile 18. Competitive Landscape 18.1. Company Profiles 18.1.1. Hindustan Unilever Limited 18.1.1.1. Company Details 18.1.1.2. Product & Services 18.1.1.3. Financials (As Per Availability) 18.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.1.5. Recent Developments 18.1.1.6. Key Management Personnel 18.1.2. Reckitt Benckiser Corporate Services Limited 18.1.2.1. Company Details 18.1.2.2. Product & Services 18.1.2.3. Financials (As Per Availability) 18.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.2.5. Recent Developments 18.1.2.6. Key Management Personnel 18.1.3. Procter & Gamble Company 18.1.3.1. Company Details 18.1.3.2. Product & Services 18.1.3.3. Financials (As Per Availability) 18.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.3.5. Recent Developments 18.1.3.6. Key Management Personnel 18.1.4. Amway India Enterprises Pvt. Ltd. 18.1.4.1. Company Details 18.1.4.2. Product & Services 18.1.4.3. Financials (As Per Availability) 18.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.4.5. Recent Developments 18.1.4.6. Key Management Personnel 18.1.5. Schevaran Laboratories Private Limited 18.1.5.1. Company Details 18.1.5.2. Product & Services 18.1.5.3. Financials (As Per Availability) 18.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.5.5. Recent Developments 18.1.5.6. Key Management Personnel 18.1.6. S.C. Johnson Products Pvt. Ltd. 18.1.6.1. Company Details 18.1.6.2. Product & Services 18.1.6.3. Financials (As Per Availability) 18.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.6.5. Recent Developments 18.1.6.6. Key Management Personnel 18.1.7. Ecolab Food Safety & Hygiene Solutions Pvt Ltd. 18.1.7.1. Company Details 18.1.7.2. Product & Services 18.1.7.3. Financials (As Per Availability) 18.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.7.5. Recent Developments 18.1.7.6. Key Management Personnel 18.1.8. Dabur India Limited 18.1.8.1. Company Details 18.1.8.2. Product & Services 18.1.8.3. Financials (As Per Availability) 18.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.8.5. Recent Developments 18.1.8.6. Key Management Personnel 18.1.9. SATOL Chemicals Pvt. Ltd 18.1.9.1. Company Details 18.1.9.2. Product & Services 18.1.9.3. Financials (As Per Availability) 18.1.9.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.9.5. Recent Developments 18.1.9.6. Key Management Personnel 18.1.10. Diversey, Inc. 18.1.10.1. Company Details 18.1.10.2. Product & Services 18.1.10.3. Financials (As Per Availability) 18.1.10.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.10.5. Recent Developments 18.1.10.6. Key Management Personnel 19. Strategic Recommendations/Action Plan 19.1. Key Focus Areas 19.2. Target Regions 19.3. Target Product 20. About Us & Disclaimer
SummaryIndia Commercial Cleaning Products market is growing at a robust growth rate, owing to surge in sales through online platform and increasing adoption of professional cleaning services. Furthermore, there are extensive marketing strategies used by various brands and growing use of eco-friendly products, which are the main driving force for commercial cleaning products in India. In addition, increasing awareness of hygiene post COVID-19 has led to an increase in the sales of commercial cleaning products in India. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Source of Information 4.2. Brand Awareness 4.3. Factors Influencing Purchase Decision 5. India Commercial Cleaning Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Market Share Analysis (Laundry Cleaners, Floor Cleaners, General Cleaners, Toilet Cleaners, Dishwashing & Kitchen Cleaners and Others (Glass Cleaners etc.) 5.2.2. By End Use Market Share Analysis (Healthcare, Education, Hotels/Restaurants, Offices, and Others (Retail & Grocery, etc.)) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Distributor Sales, Direct Sales, Online, and Others (Offline Retail Sales etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North India Market Share Analysis 5.2.4.2. West India Market Share Analysis 5.2.4.3. South India Market Share Analysis 5.2.4.4. East India Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis (2023) 5.3. India Commercial Cleaning Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. India Laundry Cleaners Commercial Cleaning Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By End Use Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. India Floor Cleaners Commercial Cleaning Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By End Use Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. India General Cleaners Commercial Cleaning Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By End Use Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. India Toilet Cleaners Commercial Cleaning Products Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By End Use Market Share Analysis 9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. India Dishwashing & Kitchen Cleaners Commercial Cleaning Products Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By End Use Market Share Analysis 10.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Increasing government initiative 11.1.2. Growing awareness of cleanliness and hygiene 11.1.3. Expansion of hospitality sector 11.2. Challenges 11.2.1. Unorganized Sector 11.2.2. High Competition 12. Impact of COVID-19 on India Commercial Cleaning Products Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Shift towards eco-friendly and sustainable products 13.2. Rise in commercial infrastructure 13.3. Expansion of e-commerce channel 13.4. Marketing Strategies 13.5. Rising demand for multi-purpose cleaners 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Policy & Regulatory Landscape 17. India Economic Profile 18. Competitive Landscape 18.1. Company Profiles 18.1.1. Hindustan Unilever Limited 18.1.1.1. Company Details 18.1.1.2. Product & Services 18.1.1.3. Financials (As Per Availability) 18.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.1.5. Recent Developments 18.1.1.6. Key Management Personnel 18.1.2. Reckitt Benckiser Corporate Services Limited 18.1.2.1. Company Details 18.1.2.2. Product & Services 18.1.2.3. Financials (As Per Availability) 18.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.2.5. Recent Developments 18.1.2.6. Key Management Personnel 18.1.3. Procter & Gamble Company 18.1.3.1. Company Details 18.1.3.2. Product & Services 18.1.3.3. Financials (As Per Availability) 18.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.3.5. Recent Developments 18.1.3.6. Key Management Personnel 18.1.4. Amway India Enterprises Pvt. Ltd. 18.1.4.1. Company Details 18.1.4.2. Product & Services 18.1.4.3. Financials (As Per Availability) 18.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.4.5. Recent Developments 18.1.4.6. Key Management Personnel 18.1.5. Schevaran Laboratories Private Limited 18.1.5.1. Company Details 18.1.5.2. Product & Services 18.1.5.3. Financials (As Per Availability) 18.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.5.5. Recent Developments 18.1.5.6. Key Management Personnel 18.1.6. S.C. Johnson Products Pvt. Ltd. 18.1.6.1. Company Details 18.1.6.2. Product & Services 18.1.6.3. Financials (As Per Availability) 18.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.6.5. Recent Developments 18.1.6.6. Key Management Personnel 18.1.7. Ecolab Food Safety & Hygiene Solutions Pvt Ltd. 18.1.7.1. Company Details 18.1.7.2. Product & Services 18.1.7.3. Financials (As Per Availability) 18.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.7.5. Recent Developments 18.1.7.6. Key Management Personnel 18.1.8. Dabur India Limited 18.1.8.1. Company Details 18.1.8.2. Product & Services 18.1.8.3. Financials (As Per Availability) 18.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.8.5. Recent Developments 18.1.8.6. Key Management Personnel 18.1.9. SATOL Chemicals Pvt. Ltd 18.1.9.1. Company Details 18.1.9.2. Product & Services 18.1.9.3. Financials (As Per Availability) 18.1.9.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.9.5. Recent Developments 18.1.9.6. Key Management Personnel 18.1.10. Diversey, Inc. 18.1.10.1. Company Details 18.1.10.2. Product & Services 18.1.10.3. Financials (As Per Availability) 18.1.10.4. Key market Focus & Geographical Presence 18.1.10.5. Recent Developments 18.1.10.6. Key Management Personnel 19. Strategic Recommendations/Action Plan 19.1. Key Focus Areas 19.2. Target Regions 19.3. Target Product 20. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(cleaning)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|