水フロッサーの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028F製品タイプ別(コードレス水フロス、カウンタートップ水フロス、その他(蛇口水フロス、シャワー水フロスなど。))、エンドユーザー別(家庭用、商業用(歯科医院、病院))、販売チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、多ブランド店、薬局/ドラッグストア、オンライン、その他(家電量販店、直販など))、地域別、競争率別Water Flosser Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028FSegmented By Product Type (Cordless Water Flosser, Countertop Water Flosser, Others (Faucet Water Flosser, Shower Water Flosser, etc.)), By End User (Residential, Commercial (Dental Clinics, Hospitals)), By Sales Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Pharmacy/ Drug Stores, Online, Others (Electronic Stores, Direct Sales, etc.)), By Region, Competition ウォーターフロッサーの世界市場規模は予測期間中に拡大する見込み歯と口腔の問題が増加しているため、歯周病や口腔感染症を予防するためのデンタルフロスの必要性に対する意識の高まりは、ウォーターフロッサー... もっと見る
サマリーウォーターフロッサーの世界市場規模は予測期間中に拡大する見込み歯と口腔の問題が増加しているため、歯周病や口腔感染症を予防するためのデンタルフロスの必要性に対する意識の高まりは、ウォーターフロッサー市場を牽引する要因の一部であり、予測期間中にウォーターフロッサー市場の世界的な収益生成をさらに増加させると予想される。ウォーターフロッサーの世界市場スコープ ウォーターフロッサーは、口腔洗浄器または歯科用ウォータージェットとも呼ばれ、水流を歯に向ける装置である。歯と歯の間の食べかすや歯垢を除去することができる。ウォーター・フロッサーは、歯列矯正やその他の歯科矯正をされている方、または通常のデンタル・フロスが使いにくい歯の状態の方にも便利です。ウォーターフロッサーは、手動のフロスが苦手な方にもおすすめです。細菌汚染のリスクを減らすために、ウォーターフロッサーは一人だけが使用する必要があります。一般的に、水フロッサーには、カウンタートップ水フロッサー、コードレス水フロッサー、シャワー水フロッサー、蛇口水フロッサーなどの種類があります。カウンタートップ水フロッサーは、カウンターの上に座って、近くのコンセントに差し込みます。また、灌漑用タンクが付属しており、水がなくなるたびに補充する必要がある。コードレス水フロッサーは、コンパクトで軽量、外出先でも使用できるため、歯間掃除の際に最も柔軟性がある。シャワーフロッサーはシャワーヘッドに取り付けられるので、シャワーを浴びた後(または浴びる前)にフロスをすることができる。蛇口用ウォーターフロッサーは、水受けに取り付けるコードが付いているので、コードを使って歯間掃除をすることができる。 ウォーターフロッサーの世界市場概要 ウォーターフロッサー業界は、世界中で売上を押し上げている新製品の技術革新により上昇傾向にある。また、人々のライフスタイルの変化や生活の質の向上も世界的な水フロッサー市場の成長を後押ししている。歯ブラシを使用する代わりにこれらの製品を使用する利点により、世界中でウォーターフロッサーの人気が高まっている。歯ブラシよりもウォーターフロッサーを使用する主な利点は、歯ブラシでは難しい食べかすや細菌を取り除くなど、個人を即座に清潔にできることである。 世界保健機関(WHO)が2022年に発表した「世界口腔衛生状況報告書」によると、世界人口のほぼ半数(45%、35億人)が口腔疾患に苦しんでいる。最も一般的な口腔の問題は、う蝕、重度の歯周病、歯の喪失、口腔がんである。未処置の虫歯は、世界的に最も一般的な疾患であり、推定25億人が罹患している。重度の歯周病は、歯を失う主な原因であり、世界中で10億人が罹患していると推定されている。また、毎年約38万人が新たに口腔がんと診断されている。このように、口腔ケアの重要性に関する世界人口の意識の高まりは、世界中で、歯の健康を保つためのウォーターフロッサーのような製品の需要を牽引している。 ウォーターフロッサーの世界市場促進要因 ウォーターフロッサーの需要を促進する主な要因は、ウォーターフロッサーを使用することの利点に関する意識の高まりと、世界中で歯科医療サービスの需要が高まっていることである。加えて、タバコ製品の消費量の増加や歯科・口腔疾患の有病率の増加により、ウォーターフロッサーの需要は今後数年間で拡大すると予想される。虫歯、歯周病、口腔がんなどの口腔疾患は、世界人口の半数近くが罹患しており、未治療の虫歯は世界的に最も一般的な健康状態となっている。この要因は、予測される数年間、ウォーターフロッサー市場の需要を押し上げる重要な役割を果たしている。 さらに、従来の方法と比較してウォーターフロッサーが提供する利便性と手軽さも、ウォーターフロッサー市場を世界的に牽引している。手先の器用さを必要とする糸状のフロスとは異なり、水フロスは手先の器用さやテクニックを必要としない。ウォーターフロッサーの使いやすさは、脈動する水流によってさらに向上し、快適で効率的な方法で洗浄プロセスを促進する。この利便性が消費者にアピールし、フロッサー需要増加の原動力となっている。 ウォーター・フロッサーは、歯列矯正をしている人、歯の修復をしている人、手先が器用でない人など、様々な人に適している。これらのフロッサーは、人によっては困難であったり不快であったりする従来のフロッシングに代わる効果的な選択肢を提供する。このような汎用性と市場への取り込みが、水フロッサーの世界的な需要増加に寄与している。 ウォーターフロッサーの世界市場動向 ウォーターフロッサーは、ウォーターフロッサーの分野で出現したいくつかのトレンドにより、世界市場で人気を集めている。コードレス水フロッサーは、その使いやすさと携帯性により、ますます人気が高まっている。これらのモデルは、一般的に充電式電池を電源としており、操作に電源コードを必要としないためである。ワイヤレスウォーターフロッサーは、柔軟性と利便性を提供し、ユーザーがコンセントに制限されることなく自由に動き回ることを可能にする。例えば、ウォーターピックは、ハンドヘルド・ウォーター・フロッサー・コレクションの拡充として、旅行中の使用や携帯に便利なコードレス・スライド・ウォーター・フロッサーを発表した。このコンパクトなモデルは、より快適に手にフィットするように設計されており、充電式リチウムイオン電池を搭載し、1回の充電で最大4週間使用できる。コードレススライドは、奥歯を含む口腔内全体を効果的に清掃する3つの精密チップと、3段階の圧力レベルを備えています。治療部位から歯垢細菌を最大99%除去することが可能で、糸ようじよりも歯茎の健康改善に最大50%高い効果を発揮する。 さらに、ウォーターフロッサーと電動歯ブラシを一体化させることで、ブラッシングからフロッシングへのシームレスな移行を可能にする製品も登場している。例えば、ウォーターピック・ソニックは、先進的な充電式音波電動歯ブラシのパワーとウォーターフロッサーの実証された効果を組み合わせている。このように、技術の進歩と消費者の需要に伴うこれらの傾向は、予測期間中、ウォーターフロッサー市場を世界的に拡大している。 ウォーターフロッサーの世界市場の課題 ウォーターフロッサーは世界的に普及し、広く使用されるようになったが、一般消費者のウォーターフロッサーに対する認識や理解不足など、ウォーターフロッサー市場にはまだいくつかの課題がある。多くの人々は、従来のデンタルフロスと比較したウォーターフロスの利点や適切な使用方法を知らない。水フロッサーはデンタルフロスよりも高価であるため、価格に敏感な消費者の投資意欲を削ぐ可能性がある。この問題に対処するため、メーカーはより費用対効果が高く、幅広い消費者にリーチする価格戦略を検討する必要がある。 ウォーターフロッサーの世界市場機会 ウォーターフロッサーの需要は急速に増加しており、予測期間中に大きなシェアを占める。ウォーターフロスを使ったフロッシングの利点を広めることで、市場拡大の機会が生まれる可能性がある。口腔衛生の習慣が変化し、消費者の口腔衛生に対する意識が高まっている新興市場では、水フロッサー市場はかなりの成長の可能性を秘めている。メーカー各社は、現地の嗜好や要件を満たす、費用対効果が高く入手しやすい水フロッサーを提供することで、これらの市場に参入することができる。 企業プロフィール ウォーターフロッサーの世界市場における主要企業は、Koninklijke Philips N.V.、The Procter & Gamble Company(Oral-B)、Colgate-Palmolive Company、Oral Care Technologies Inc.(ハイドロフロス)、パナソニック株式会社、ToiletTree Products Inc.、JETPIK Corporation、Water Pik, Inc.、Aquapick Co.Ltd.、TUREWELL Limited。 市場セグメンテーション ウォーターフロッサーの世界市場は、製品タイプ、エンドユース、販売チャネルに基づいてセグメント化される。市場は製品タイプ別にコードレス水フロッサー、カウンタートップ水フロッサー、その他(蛇口水フロッサー、シャワー水フロッサーなど)に分けられる。エンドユーザー別では、住宅用、商業用(歯科医院、病院)に分けられる。販売チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、多ブランド店、薬局/ドラッグストア、オンライン、その他(電気店、直販など)に分けられる。また、この市場分析では、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東&アフリカに分け、地域別の市場セグメンテーションを考案するために、地域別のセグメンテーションも調査しています。 レポートの範囲 本レポートでは、ウォーターフロッサーの世界市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています: - ウォーターフロッサーの世界市場:製品タイプ別 o コードレス水フロッサー o カウンタートップ水フロッサー o その他(蛇口用水栓、シャワー用水栓など) - 水フロッサーの世界市場:エンドユーザー別 o 住宅用 o 商業用(歯科医院、病院) - ウォーターフロッサーの世界市場:販売チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o マルチブランド店 o 薬局/ドラッグストア o オンライン o その他(家電量販店、直販など) - ウォーターフロッサーの世界市場、地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o ヨーロッパ ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン o アジア太平洋 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 中東・アフリカ サウジアラビア UAE 南アフリカ トルコ 競争環境 企業プロフィール:ウォーターフロッサーの世界市場における主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Customer Satisfaction 4.4. Challenges Faced 5. Global Water Flosser Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Cordless Water Flosser, Countertop Water Flosser, Others (Faucet Water Flosser, Shower Water Flosser, etc.)) 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Residential, Commercial (Dental Clinics, Hospitals)) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Pharmacy/ Drug Stores, Online, Others (Electronic Stores, Direct Sales, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Analysis 5.2.4.2. Europe Market Analysis 5.2.4.3. Asia -Pacific Market Analysis 5.2.4.4. South America Market Analysis 5.2.4.5. Middle East & Africa Market Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Water Flosser Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Europe Automatic Air Freshener Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. Germany Water Flosser Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value & Volume 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. France Water Flosser Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value & Volume 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. United Kingdom Water Flosser Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value & Volume 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.4. Italy Water Flosser Market Outlook 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast 6.2.4.4.1.1. By Value & Volume 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast 6.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.5. Spain Water Flosser Market Outlook 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast 6.2.4.5.1.1. By Value & Volume 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast 6.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7. North America Water Flosser Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. United States Water Flosser Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value & Volume 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Canada Water Flosser Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value & Volume 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Mexico Water Flosser Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value & Volume 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Water Flosser Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Water Flosser Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value & Volume 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. India Water Flosser Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value & Volume 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. Japan Water Flosser Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value & Volume 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. South Korea Water Flosser Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value & Volume 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. Australia Water Flosser Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value & Volume 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Water Flosser Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value & Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Saudi Arabia Water Flosser Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value & Volume 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. UAE Water Flosser Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value & Volume 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. South Africa Water Flosser Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value & Volume 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.4. Turkey Water Flosser Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value & Volume 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10. South America Water Flosser Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value & Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Brazil Water Flosser Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value & Volume 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Colombia Water Flosser Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value & Volume 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Argentina Water Flosser Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value & Volume 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Growing Oral Health Awareness 11.1.2. Increasing Product Availability 11.1.3. Offers Convenience and Ease of Use 11.2. Challenges 11.2.1. Lack of Awareness 11.2.2. Price and Affordability 12. Impact of COVID-19 on Global Water Flosser Market 13. Market Trends & Developments 13.1. Availability of Wireless and Cordless Models 13.2. Advanced Pressure Control and Modes 13.3. Enhanced Water Delivery Systems 13.4. Rising Demand of Integrated Devices 13.5. Surging Multi-Language Translator Devices 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyer 14.3. Bargaining Power of Supplier 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Koninklijke Philips N.V. 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Product & Services 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. The Procter & Gamble Company (Oral-B) 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Product & Services 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Colgate-Palmolive Company 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Product & Services 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Oral Care Technologies Inc. (Hydro Floss) 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Product & Services 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Panasonic Corporation 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Product & Services 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. ToiletTree Products Inc. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Product & Services 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. JETPIK Corporation 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Product & Services 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Water Pik, Inc. 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Product & Services 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Aquapick Co. Ltd. 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Product & Services 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. TUREWELL Limited 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Product & Services 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Product Type 17.3. Target End User 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryGlobal Water Flosser market size is expected to expand during the forecast period. Due to the increasing number of dental and oral issues, the increasing awareness on the need for dental flossing to prevent gum disease and oral infections are some of the factors driving the water flosser market and expected to further increase the revenue generation of water flosser market globally during the projected period. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Customer Satisfaction 4.4. Challenges Faced 5. Global Water Flosser Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Cordless Water Flosser, Countertop Water Flosser, Others (Faucet Water Flosser, Shower Water Flosser, etc.)) 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Residential, Commercial (Dental Clinics, Hospitals)) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Multi-Branded Stores, Pharmacy/ Drug Stores, Online, Others (Electronic Stores, Direct Sales, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Analysis 5.2.4.2. Europe Market Analysis 5.2.4.3. Asia -Pacific Market Analysis 5.2.4.4. South America Market Analysis 5.2.4.5. Middle East & Africa Market Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Water Flosser Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Europe Automatic Air Freshener Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. Germany Water Flosser Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value & Volume 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. France Water Flosser Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value & Volume 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. United Kingdom Water Flosser Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value & Volume 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.4. Italy Water Flosser Market Outlook 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast 6.2.4.4.1.1. By Value & Volume 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast 6.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.5. Spain Water Flosser Market Outlook 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast 6.2.4.5.1.1. By Value & Volume 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast 6.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7. North America Water Flosser Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. United States Water Flosser Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value & Volume 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Canada Water Flosser Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value & Volume 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Mexico Water Flosser Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value & Volume 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Water Flosser Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Water Flosser Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value & Volume 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. India Water Flosser Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value & Volume 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. Japan Water Flosser Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value & Volume 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. South Korea Water Flosser Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value & Volume 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. Australia Water Flosser Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value & Volume 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Water Flosser Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value & Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Saudi Arabia Water Flosser Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value & Volume 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. UAE Water Flosser Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value & Volume 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. South Africa Water Flosser Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value & Volume 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.4. Turkey Water Flosser Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value & Volume 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10. South America Water Flosser Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value & Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Brazil Water Flosser Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value & Volume 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Colombia Water Flosser Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value & Volume 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Argentina Water Flosser Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value & Volume 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Growing Oral Health Awareness 11.1.2. Increasing Product Availability 11.1.3. Offers Convenience and Ease of Use 11.2. Challenges 11.2.1. Lack of Awareness 11.2.2. Price and Affordability 12. Impact of COVID-19 on Global Water Flosser Market 13. Market Trends & Developments 13.1. Availability of Wireless and Cordless Models 13.2. Advanced Pressure Control and Modes 13.3. Enhanced Water Delivery Systems 13.4. Rising Demand of Integrated Devices 13.5. Surging Multi-Language Translator Devices 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyer 14.3. Bargaining Power of Supplier 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. Koninklijke Philips N.V. 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Product & Services 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. The Procter & Gamble Company (Oral-B) 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Product & Services 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. Colgate-Palmolive Company 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Product & Services 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Oral Care Technologies Inc. (Hydro Floss) 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Product & Services 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Panasonic Corporation 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Product & Services 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. ToiletTree Products Inc. 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Product & Services 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. JETPIK Corporation 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Product & Services 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Water Pik, Inc. 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Product & Services 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Aquapick Co. Ltd. 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Product & Services 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. TUREWELL Limited 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Product & Services 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Product Type 17.3. Target End User 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(water)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|