女性アパレルの世界市場規模・シェア・動向・機会・予測種類別(トップス&ドレス、ボトムウェア、コート・ジャケット・スーツ、インティメートウェア&スリープウェア、アクセサリー、その他)、販売チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専売店、複数ブランド店、オンライン、その他)、地域別、競合予測・機会別、2018-2028FGlobal Women Apparel Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and ForecastSegmented By Type (Tops & Dresses, Bottom wear, Coats Jackets and Suits, Intimate Wear & Sleepwear, Accessories, and Others), By Sales Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Exclusive Stores, Multi-Brand Stores, Online, and Others), By Region, By Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F 世界の女性用アパレル市場は、2022年に9,632億米ドルの評価額を達成し、2028年までの年間平均成長率(CAGR)は5.2%と、予測期間中に力強い成長が見込まれている。世界の女性用アパレル市場は、幅広い衣料スタイ... もっと見る
サマリー世界の女性用アパレル市場は、2022年に9,632億米ドルの評価額を達成し、2028年までの年間平均成長率(CAGR)は5.2%と、予測期間中に力強い成長が見込まれている。世界の女性用アパレル市場は、幅広い衣料スタイル、トレンド、嗜好を包含するダイナミックなセクターである。文化的シフト、経済的要因、技術的進歩の影響を受け、世界のファッション産業の中で極めて重要な位置を占めている。市場の多様性が特徴であり、様々なスタイルの嗜好、機会、体型に対応している。この多様性は、カジュアルウェアからフォーマルウェア、アクティブウェアからオートクチュールまで広がり、現代女性の個性を反映する多様な選択肢を提供している。ファッショントレンドは、ランウェイショー、セレブリティの推薦、ソーシャルメディアのインフルエンサーなどの要因によって、急速に進化する。文化的多様性は市場に大きな影響を与え、スタイル、色、シルエットは文化的遺産、伝統、地域の嗜好によって形作られる。パリ、ミラノ、ニューヨーク、東京のようなファッションの中心地が世界的な流行を作り出し、アジア、アフリカ、中東の新興市場が世界のファッション言説にユニークなデザインを提供している。 Eコマースとデジタル・プラットフォームの台頭は、女性のアパレル・ショッピングに革命をもたらした。オンライン小売はファッションへのアクセスを民主化し、消費者が自宅にいながらにして世界中の選択肢を探せるようにした。テクノロジーは、バーチャル試着室、パーソナライズされたレコメンデーション、インタラクティブなコンテンツを通じて、顧客体験を向上させる。環境意識の高まりは、持続可能で倫理的に生産されたアパレルへの需要を高める。消費者は、サプライチェーンの透明性、環境に優しい素材、責任ある製造方法を求めている。ブランドは、リサイクル素材や廃棄物の削減など、持続可能な取り組みを取り入れることで対応している。 ファッションは社会の変化を反映して進化し、エンパワーメント、多様性、包括性を受け入れている。ボディ・ポジティブ、ジェンダー・フルイディティ、文化的表現が注目され、本物志向や社会的意識の高い消費者の共感を呼んでいる。課題としては、消費者行動の変化、トレンドへの迅速な適応、ファストファッションが環境に与える影響などが挙げられる。業界は、3Dプリンティング、カスタマイズ、バーチャル・ファッションショーなどのイノベーションを取り入れ、消費者の関心を引き、無駄を最小限に抑える。 主な市場牽引要因 ファッション嗜好の進化 絶え間なく進化するファッションの嗜好は、世界の女性用アパレル市場を大きく形成している。文化的シフト、社会規範、セレブリティの支持、美とアイデンティティに対する認識の変化といった要因に影響され、女性用衣料品のトレンドは多様なスタイルと影響を反映している。個性的なファッショントレンドが台頭し、女性は自分らしさを表現する服を求めている。この需要は、サステイナブルな服からジェンダーにとらわれないデザインまで、多くの選択肢を生み出している。 Eコマースとデジタル・プラットフォームの台頭 Eコマースは、ファッションへのアクセスを民主化し、ショッピング行動に影響を与えながら、レディスアパレル市場を一変させた。オンライン小売は、グローバルなトレンドへのアクセスを提供するため、小売企業はオンライン上で強力なプレゼンスを確立している。ソーシャルメディア・プラットフォームは、トレンドを形成し、購買決定に影響を与え、トレンドの普及を加速させている。 包括性と代表性 包括性と代表性は、レディスアパレル市場の重要な推進力として浮上している。多様性を受け入れ、サイズの幅を広げ、包括的なデザインを優先するブランドは、信憑性を重視する消費者と共鳴する。包摂性は体型にとどまらず、文化的な表現も含む。 主な市場課題 ファスト・ファッションと持続可能性への懸念 ファストファッションの台頭は、過剰消費、廃棄物、搾取的な労働慣行をもたらし、環境問題を引き起こしている。消費者が責任を持って生産された衣料品を求める中、ブランドは環境に優しい素材や倫理的慣行を取り入れている。 ボディ・ポジティブと包括性 業界は、ボディ・ポジティビティと包括性へのシフトを進めている。ブランドは、サイズ、体型、民族の多様性を受け入れ、多様な消費者のニーズに応えている。そのためには、従来のサイズ規定から脱却する必要がある。 Eコマース競争とデジタル変革 Eコマースは利便性を提供する一方で、ブランドは競争の激化に直面している。ブランドはデジタル環境に適応し、パーソナライズされた体験と顧客との真のつながりを提供しなければならない。 主な市場動向 包括性とボディポジティブ インクルーシブ(包括性)とボディポジティブ(身体肯定性)が大きな変化を促している。ブランドはサイズ展開の幅を広げ、多様なモデルを紹介し、ファッションとデザインのプロセスを再構築している。 持続可能なファッションと倫理的消費 持続可能性は決定的なトレンドであり、消費者は環境に優しい素材と倫理的な実践を求めている。ブランドは、循環型経済の原則と環境に優しい素材を採用している。 ジェンダー・フルイドとジェンダー・インクルーシブ・ファッション ジェンダー・フルイドでジェンダー・インクルーシブな服は、伝統的な規範に挑戦している。ブランドは多目的なデザインを提供し、女性が個人のアイデンティティと表現を探求する力を与えている。 セグメント別インサイト タイプ別インサイト トップスとドレスは、多様なファッション嗜好を反映する影響力のあるセグメントである。順応性、入手のしやすさ、多用途性により、ワードローブに欠かせない要素となっている。トレンドの変化とともに進化し、さまざまなスタイルやシーンに対応している。 販売チャネルの洞察 オンライン・セグメントは、レディス・アパレル市場を変貌させつつある。Eコマースは、利便性、グローバルトレンドへのアクセス、パーソナライズされた体験を提供する。バーチャル試着やインタラクティブなサイズガイドは、実店舗とデジタルショッピングのギャップを埋めている。 地域別インサイト アジア太平洋地域は、世界の女性アパレル市場を牽引している。文化の多様性、経済成長、職人技がファッショントレンドを形成している。東京や上海のようなファッションの中心地は国際的な注目を集め、文化の影響はデザインやテキスタイルに反映されている。経済成長は女性に力を与え、多用途で現代的な衣料品への需要を高めている。 主要市場プレイヤー - バーバリーグループ - ドルチェ&ガッバーナ - フォーエバー21 - ジョルジオ・アルマーニS.p.A. - インダストリア・デ・デザイン・テキスタイル S.A. - L Brands Inc. - LVMH - PVH Corp. - プラダ - ユニクロユニクロ(株式会社ファーストリテイリング) レポートの範囲 本レポートでは、女性アパレルの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - 女性アパレルの世界市場、タイプ別 o トップス&ドレス o ボトムウェア o コート o ジャケットとスーツ o インティメートウェア&スリープウェア o アクセサリー o その他 - 女性アパレルの世界市場、販売チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o 専売店 o マルチブランドストア o オンライン o その他 - 女性アパレルの世界市場、地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o アジア太平洋 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア ヨーロッパ ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 中東・アフリカ サウジアラビア アラブ首長国連邦 南アフリカ 競争状況 企業プロフィール:世界の女性向けアパレル市場に参入している主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ Tech Sci Research社の女性用アパレルの世界市場レポートでは、所定の市場データを用いて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenged Faced Post Purchase 5. Global Women Apparel Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Tops & Dresses, Bottom wear, Coats Jackets and Suits, Intimate Wear & Sleepwear, Accessories, and Others) 5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Exclusive Stores, Multi-Brand Stores, Online, and Others) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. North America Market Share Analysis 5.2.3.2. South America Market Share Analysis 5.2.3.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.3.4. Europe Market Share Analysis 5.2.3.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Women Apparel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Sales Channel Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Women Apparel Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3. By Country Market Share Analysis 6.2.3.1. United States Women Apparel Market Outlook 6.2.3.1.1. Market Size & Forecast 6.2.3.1.1.1. By Value 6.2.3.1.2. Market Share & Forecast 6.2.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3.2. Canada Women Apparel Market Outlook 6.2.3.2.1. Market Size & Forecast 6.2.3.2.1.1. By Value 6.2.3.2.2. Market Share & Forecast 6.2.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3.3. Mexico Women Apparel Market Outlook 6.2.3.3.1. Market Size & Forecast 6.2.3.3.1.1. By Value 6.2.3.3.2. Market Share & Forecast 6.2.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Europe Women Apparel Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3. By Country Market Share Analysis 7.2.3.1. France Women Apparel Market Outlook 7.2.3.1.1. Market Size & Forecast 7.2.3.1.1.1. By Value 7.2.3.1.2. Market Share & Forecast 7.2.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.2. Germany Women Apparel Market Outlook 7.2.3.2.1. Market Size & Forecast 7.2.3.2.1.1. By Value 7.2.3.2.2. Market Share & Forecast 7.2.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.3. Spain Women Apparel Market Outlook 7.2.3.3.1. Market Size & Forecast 7.2.3.3.1.1. By Value 7.2.3.3.2. Market Share & Forecast 7.2.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.4. Italy Women Apparel Market Outlook 7.2.3.4.1. Market Size & Forecast 7.2.3.4.1.1. By Value 7.2.3.4.2. Market Share & Forecast 7.2.3.4.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.3.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.5. United Kingdom Women Apparel Market Outlook 7.2.3.5.1. Market Size & Forecast 7.2.3.5.1.1. By Value 7.2.3.5.2. Market Share & Forecast 7.2.3.5.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.3.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Women Apparel Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3. By Country Market Share Analysis 8.2.3.1. China Women Apparel Market Outlook 8.2.3.1.1. Market Size & Forecast 8.2.3.1.1.1. By Value 8.2.3.1.2. Market Share & Forecast 8.2.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.2. Japan Women Apparel Market Outlook 8.2.3.2.1. Market Size & Forecast 8.2.3.2.1.1. By Value 8.2.3.2.2. Market Share & Forecast 8.2.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.3. India Women Apparel Market Outlook 8.2.3.3.1. Market Size & Forecast 8.2.3.3.1.1. By Value 8.2.3.3.2. Market Share & Forecast 8.2.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.4. Australia Women Apparel Market Outlook 8.2.3.4.1. Market Size & Forecast 8.2.3.4.1.1. By Value 8.2.3.4.2. Market Share & Forecast 8.2.3.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.3.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.5. South Korea Women Apparel Market Outlook 8.2.3.5.1. Market Size & Forecast 8.2.3.5.1.1. By Value 8.2.3.5.2. Market Share & Forecast 8.2.3.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.3.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Women Apparel Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3. By Country Market Share Analysis 9.2.3.1. South Africa Women Apparel Market Outlook 9.2.3.1.1. Market Size & Forecast 9.2.3.1.1.1. By Value 9.2.3.1.2. Market Share & Forecast 9.2.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3.2. Saudi Arabia Women Apparel Market Outlook 9.2.3.2.1. Market Size & Forecast 9.2.3.2.1.1. By Value 9.2.3.2.2. Market Share & Forecast 9.2.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3.3. UAE Women Apparel Market Outlook 9.2.3.3.1. Market Size & Forecast 9.2.3.3.1.1. By Value 9.2.3.3.2. Market Share & Forecast 9.2.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10. South America Women Apparel Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3. By Country Market Share Analysis 10.2.3.1. Argentina Women Apparel Market Outlook 10.2.3.1.1. Market Size & Forecast 10.2.3.1.1.1. By Value 10.2.3.1.2. Market Share & Forecast 10.2.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3.2. Colombia Women Apparel Market Outlook 10.2.3.2.1. Market Size & Forecast 10.2.3.2.1.1. By Value 10.2.3.2.2. Market Share & Forecast 10.2.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3.3. Brazil Women Apparel Market Outlook 10.2.3.3.1. Market Size & Forecast 10.2.3.3.1.1. By Value 10.2.3.3.2. Market Share & Forecast 10.2.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Women Apparel Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Business Overview 16.2. Product Offerings 16.3. Recent Developments 16.4. Key Personnel 16.5. SWOT Analysis 16.5.1. Burberry Group Plc 16.5.2. Dolce & Gabbana 16.5.3. Forever21 16.5.4. Giorgio Armani S.p.A 16.5.5. Industria de Diseño Textil, S.A. 16.5.6. L Brands Inc. 16.5.7. LVMH 16.5.8. PVH Corp. 16.5.9. Prada S.p.A. 16.5.10. Uniqlo Co. Ltd. (Fast Retailing Co. Ltd.) 17. Strategic Recommendations/Action Plan 18. About Us & Disclaimer
SummaryThe Global Women's Apparel Market achieved a valuation of USD 963.2 billion in 2022 and is expected to experience robust growth during the forecast period, with a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 5.2% through 2028. The global women's apparel market is a dynamic sector encompassing a wide range of clothing styles, trends, and preferences. It is influenced by cultural shifts, economic factors, and technological advancements, holding a pivotal position within the global fashion industry. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenged Faced Post Purchase 5. Global Women Apparel Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Type Market Share Analysis (Tops & Dresses, Bottom wear, Coats Jackets and Suits, Intimate Wear & Sleepwear, Accessories, and Others) 5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Exclusive Stores, Multi-Brand Stores, Online, and Others) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. North America Market Share Analysis 5.2.3.2. South America Market Share Analysis 5.2.3.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.3.4. Europe Market Share Analysis 5.2.3.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.4. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Women Apparel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Sales Channel Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Women Apparel Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3. By Country Market Share Analysis 6.2.3.1. United States Women Apparel Market Outlook 6.2.3.1.1. Market Size & Forecast 6.2.3.1.1.1. By Value 6.2.3.1.2. Market Share & Forecast 6.2.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3.2. Canada Women Apparel Market Outlook 6.2.3.2.1. Market Size & Forecast 6.2.3.2.1.1. By Value 6.2.3.2.2. Market Share & Forecast 6.2.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.3.3. Mexico Women Apparel Market Outlook 6.2.3.3.1. Market Size & Forecast 6.2.3.3.1.1. By Value 6.2.3.3.2. Market Share & Forecast 6.2.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Europe Women Apparel Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3. By Country Market Share Analysis 7.2.3.1. France Women Apparel Market Outlook 7.2.3.1.1. Market Size & Forecast 7.2.3.1.1.1. By Value 7.2.3.1.2. Market Share & Forecast 7.2.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.2. Germany Women Apparel Market Outlook 7.2.3.2.1. Market Size & Forecast 7.2.3.2.1.1. By Value 7.2.3.2.2. Market Share & Forecast 7.2.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.3. Spain Women Apparel Market Outlook 7.2.3.3.1. Market Size & Forecast 7.2.3.3.1.1. By Value 7.2.3.3.2. Market Share & Forecast 7.2.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.4. Italy Women Apparel Market Outlook 7.2.3.4.1. Market Size & Forecast 7.2.3.4.1.1. By Value 7.2.3.4.2. Market Share & Forecast 7.2.3.4.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.3.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.3.5. United Kingdom Women Apparel Market Outlook 7.2.3.5.1. Market Size & Forecast 7.2.3.5.1.1. By Value 7.2.3.5.2. Market Share & Forecast 7.2.3.5.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.3.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Women Apparel Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3. By Country Market Share Analysis 8.2.3.1. China Women Apparel Market Outlook 8.2.3.1.1. Market Size & Forecast 8.2.3.1.1.1. By Value 8.2.3.1.2. Market Share & Forecast 8.2.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.2. Japan Women Apparel Market Outlook 8.2.3.2.1. Market Size & Forecast 8.2.3.2.1.1. By Value 8.2.3.2.2. Market Share & Forecast 8.2.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.3. India Women Apparel Market Outlook 8.2.3.3.1. Market Size & Forecast 8.2.3.3.1.1. By Value 8.2.3.3.2. Market Share & Forecast 8.2.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.4. Australia Women Apparel Market Outlook 8.2.3.4.1. Market Size & Forecast 8.2.3.4.1.1. By Value 8.2.3.4.2. Market Share & Forecast 8.2.3.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.3.4.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.3.5. South Korea Women Apparel Market Outlook 8.2.3.5.1. Market Size & Forecast 8.2.3.5.1.1. By Value 8.2.3.5.2. Market Share & Forecast 8.2.3.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.3.5.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Women Apparel Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3. By Country Market Share Analysis 9.2.3.1. South Africa Women Apparel Market Outlook 9.2.3.1.1. Market Size & Forecast 9.2.3.1.1.1. By Value 9.2.3.1.2. Market Share & Forecast 9.2.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3.2. Saudi Arabia Women Apparel Market Outlook 9.2.3.2.1. Market Size & Forecast 9.2.3.2.1.1. By Value 9.2.3.2.2. Market Share & Forecast 9.2.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.3.3. UAE Women Apparel Market Outlook 9.2.3.3.1. Market Size & Forecast 9.2.3.3.1.1. By Value 9.2.3.3.2. Market Share & Forecast 9.2.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10. South America Women Apparel Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3. By Country Market Share Analysis 10.2.3.1. Argentina Women Apparel Market Outlook 10.2.3.1.1. Market Size & Forecast 10.2.3.1.1.1. By Value 10.2.3.1.2. Market Share & Forecast 10.2.3.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.3.1.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3.2. Colombia Women Apparel Market Outlook 10.2.3.2.1. Market Size & Forecast 10.2.3.2.1.1. By Value 10.2.3.2.2. Market Share & Forecast 10.2.3.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.3.2.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.3.3. Brazil Women Apparel Market Outlook 10.2.3.3.1. Market Size & Forecast 10.2.3.3.1.1. By Value 10.2.3.3.2. Market Share & Forecast 10.2.3.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.3.3.2.2. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Women Apparel Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Business Overview 16.2. Product Offerings 16.3. Recent Developments 16.4. Key Personnel 16.5. SWOT Analysis 16.5.1. Burberry Group Plc 16.5.2. Dolce & Gabbana 16.5.3. Forever21 16.5.4. Giorgio Armani S.p.A 16.5.5. Industria de Diseño Textil, S.A. 16.5.6. L Brands Inc. 16.5.7. LVMH 16.5.8. PVH Corp. 16.5.9. Prada S.p.A. 16.5.10. Uniqlo Co. Ltd. (Fast Retailing Co. Ltd.) 17. Strategic Recommendations/Action Plan 18. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポートTechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(apparel)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |