米国旅行保険市場:旅行タイプ別(1回旅行保険、年間複数回旅行保険、長期滞在旅行保険)、購入形態別(保険代理店/ブローカー、保険会社、その他(インシュアテック企業、第三者機関など))、旅行者タイプ別(高齢者、教育旅行者、ビジネス旅行者、家族旅行者、個人旅行者)、旅行タイプ別(国内旅行、海外旅行)、地域別、企業別、予測・機会、2018-2028FUnited States Travel Insurance Market By Trip Type (Single Trip Travel Insurance, Annual Multi-Trip Travel Insurance, Long Stay Travel Insurance), By Mode of Purchase (Insurance Agents/Brokers, Insurance Companies, Others (Insurtech Companies, Third Party, etc.)), By Traveler Type (Senior Citizens, Education Travelers, Business Travelers, Family Travelers, Independent Travelers), By Travel Type (Domestic Travel, International Travel), By Region, By Company, Forecast & Opportunities, 2018-2028F 米国の旅行保険市場は予測期間中に大幅な成長が見込まれる。これは、可処分所得の増加やビジネス・ツアーや旅行の増加といった要因によるものである。旅行に関する費用やリスクをカバーする旅行保険は、国内外の... もっと見る
サマリー米国の旅行保険市場は予測期間中に大幅な成長が見込まれる。これは、可処分所得の増加やビジネス・ツアーや旅行の増加といった要因によるものである。旅行に関する費用やリスクをカバーする旅行保険は、国内外の旅行者に恩恵をもたらす。その主な目的は、リスクや金銭的損失からの保護を提供することである。補償内容には、不慮の事故による死亡、紛失・盗難、緊急医療、旅行のキャンセルや中断などが含まれる。旅行保険は出発時から被保険者が帰国するまで有効である。現在、多くの保険会社が24時間体制の緊急サービスを提供しており、パスポートの紛失、送金、欠航便の再予約などのサポートを行っている。被保険者のニーズや地理的位置に応じてカスタマイズ可能なオプションも用意されている。保険会社のバトルフェイスが2021年に実施した調査によると、アメリカ人の半数近くが海外旅行保険に加入せずに旅行した際に罰金に直面したり、損害賠償を負担しなければならなかったりしている。COVID-19の発生後、アメリカ人の36%が海外旅行保険への加入意向を高め、34%が国内旅行についても同様と回答した。米国旅行保険協会(USTiA)の報告によると、2018年から2020年にかけて、顧客はさまざまな旅行保険商品に約17億2000万米ドルを支出した。 旅行のキャンセル、医療上の緊急事態、荷物の紛失といった不測の事態に対する経済的な安全装置として旅行保険に対する認識が高まっていることが、米国の旅行保険市場の拡大に寄与している。データ分析や機械学習などの技術の進歩により、保険会社は顧客のニーズをよりよく理解し、それに応えることができるようになった。その結果、よりパーソナライズされたオーダーメイドの旅行保険商品が開発され、市場の成長をさらに後押ししている。 さらに、COVID-19の大流行により、旅行保険に加入することの重要性が強調され、COVID-19を補償する商品の需要が急増した。これが米国の旅行保険市場の成長をさらに後押ししている。 同市場の成長を支えているのは、単一旅行保険、年間保険、複数旅行保険など、幅広い旅行保険商品が用意されていることでもある。オンライン販売チャネルの導入が進んだことで、旅行者が旅行保険を購入するのが便利になり、市場の成長を後押ししている。 近年、低価格ホテルや高級ホテルの急速な拡大が旅行業界の成長に寄与している。さらに、休暇を利用して旅行する個人の数が増加していることも、旅行保険の必要性を高めている。旅行保険は、旅行計画を中断させかねない不測の事態に旅行者が備えるのに役立つ。COVID-19の発生により、旅行保険の需要はさらに急増し、COVID-19の検査や検疫に関する費用をカバーするようになった。その結果、市場は旅行需要の増加に対応して成長すると予想される。 また、政府の厳しい規制も市場拡大に寄与すると予想される。しかし、一部の保険プランにしか旅行保険が含まれていないことが、予測期間中の市場成長の制約要因となっている。新技術の導入は人々の旅行体験を向上させ、予測期間を通じて市場拡大の可能性を示している。COVID-19パンデミックは、多くの保険プロバイダーが死亡による旅行キャンセルの補償を提供する準備が不十分であったため、市場の成長にとって課題ともなった。加えて、低開発国や発展途上国では、保険サービスへの支払いに消極的であるため、市場拡大の妨げとなる可能性がある。 米国の旅行保険市場は競争が激しいのが特徴で、セブン・コーナーズ社、USIインシュアランス・サービス社、カスタマイズド・サービス・アドミニストレーターズ社、トリップメイト社などの主要企業が参入している。これらのプレーヤーは、オンライン旅行代理店、保険ブローカー、消費者直販チャネルなど、さまざまな流通チャネルを通じて幅広い旅行保険商品を提供している。 市場成長の原動力となっているのは、観光産業の成長である。レジャーやビジネス目的で旅行する人の増加に加え、海外旅行保険のメリットに対する意識の高まりが、米国における海外旅行保険市場の着実な成長に寄与している。これらの保険商品は、医療緊急事態、パスポートの紛失、航空会社のキャンセル、荷物の紛失といった状況において、旅行者に経済的支援を提供するものである。米国を訪れる外国人観光客の数は増加傾向にあり、2020年の1,920万人から2021年には2,210万人に達する。所得の増加、余暇時間の増加、教育水準の向上、交通手段の改善といった要因が、観光需要の拡大に寄与している。世界旅行ツーリズム協議会の経済モデリングによると、米国の旅行・観光業は2022年に大幅な復活を遂げ、国内総生産に約2兆米ドル寄与し、大流行前の水準を6.2%上回ると予想されている。したがって、観光部門の成長は米国旅行保険市場の主要な牽引役であり、この傾向は今後も続くと予想される。 市場の成長は、魅力的な保険プランの提供にも支えられている。手頃な価格で包括的なプランを提供する保険会社が増えたことで、旅行保険市場は大きく拡大する態勢を整えている。これらの保険プランは通常、旅行のキャンセル、旅行の中断、緊急医療費、手荷物の紛失・破損、その他旅行関連のリスクをカバーする。アドベンチャー・スポーツの補償、既往症の補償、高額商品の補償など、カスタマイズ可能な補償オプションが用意されていることも、市場の成長をさらに後押ししている。各社は様々な旅行ニーズに合わせた魅力的なパッケージを提供している。例えば、セブン・コーナーズは「往復旅行キャンセル旅行保険」プランを提供しており、国内外を問わず、米国居住者を対象に1回の旅行を補償する。このプランには2つのランクがある:ラウンドトリップ・エリート(RoundTrip Elite)とラウンドトリップ・エコノミー(RoundTrip Economy)の2種類があり、それぞれ特定の補償特典を提供している。さらに、デジタル・プラットフォームの導入が進んだことで、旅行保険業者は旅行者の特定のニーズや予算に応じた魅力的なプランを提供しやすくなった。旅行者はオンラインで保険を購入し、さまざまなプランを比較し、最適なオプションを選ぶことができるようになった。したがって、包括的な補償オプションを備えた魅力的な旅行保険プランが利用できるようになったことが、米国の旅行保険市場の成長を促す大きな要因となっており、この傾向は今後も続くと予想される。 市場の細分化 米国の旅行保険市場は、旅行タイプ、購入形態、旅行者タイプ、旅行タイプ、地域、企業に区分される。旅行タイプに基づき、市場は単一旅行旅行保険、年間複数旅行保険、長期滞在旅行保険に区分される。購入形態に基づき、市場は保険代理店/ブローカー、保険会社、その他(インシュアテック企業、第三者機関など)に区分される。旅行者のタイプに基づき、市場は高齢者、教育旅行者、ビジネス旅行者、家族旅行者、個人旅行者に区分される。旅行タイプに基づき、市場は国内旅行と海外旅行に区分される。 市場プレイヤー Seven Corners, Inc.、USI Insurance Services, LLC、Customized Services Administrators, Inc.、Trip Mate, Inc. (MH Ross Travel Insurance Services)、Chester Perfetto Agency, Inc. (Travel Safe Insurance)、Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company、American International Group, Inc.(AIG)、Crum & Forster Holdings Corp. (Travel Insured International)、Travelex Insurance Services, Inc.、AXA Assistance USA Inc.が米国旅行保険市場の主要プレーヤーである。 レポートの範囲 本レポートでは、米国の旅行保険市場を以下のカテゴリーに分類し、業界動向についても詳述しています: - 米国の旅行保険市場、旅行タイプ別 o 単一旅行旅行保険 o 年間複数旅行保険 o 長期滞在旅行保険 - 米国の旅行保険市場:購入形態別 o 保険代理店/ブローカー o 保険会社 o その他 - 米国の旅行保険市場:旅行者タイプ別 o 高齢者 o 教育旅行者 o ビジネス旅行者 o 家族旅行者 o 個人旅行者 - 米国の旅行保険市場、旅行タイプ別 o 国内旅行 o 海外旅行 - 米国の旅行保険市場:地域別 o 南部 o 西部 o 中西部 o 北東部 競合他社の状況 企業プロフィール:米国の旅行保険市場に参入している主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Sources of Information 4.6. Challenges Faced After Purchase 5. United States Travel Insurance Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Trip Type Market Share Analysis (Single Trip Travel Insurance, Annual Multi-Trip Travel Insurance, Long Stay Travel Insurance) 5.2.2. By Mode Of Purchase Market Share Analysis (Insurance Agents/Brokers, Insurance Companies, Others (Insurtech Companies, Third Party, etc.) 5.2.3. By Traveler Type Market Share Analysis (Senior Citizens, Education Travelers, Business Travelers, Family Travelers, Independent Travelers) 5.2.4. By Travel Type Market Share Analysis (Domestic Travel, International Travel) 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. South Market Share Analysis 5.2.5.2. West Market Share Analysis 5.2.5.3. Mid-West Market Share Analysis 5.2.5.4. North-East Market Share Analysis 5.2.6. By Company Market Share Analysis 5.3. United States Travel Insurance Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Trip Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Mode of Purchase Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Traveler Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Travel Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Single Trip Travel Insurance Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Mode of Purchase Market Share Analysis 6.2.2. By Traveler Type Market Share Analysis 6.2.3. By Travel Type Market Share Analysis 7. Annual Multi-Trip Travel Insurance Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Mode of Purchase Market Share Analysis 7.2.2. By Traveler Type Market Share Analysis 7.2.3. By Travel Type Market Share Analysis 8. Long Stay Travel Insurance Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Mode of Purchase Market Share Analysis 8.2.2. By Traveler Type Market Share Analysis 8.2.3. By Travel Type Market Share Analysis 9. Market Drivers 9.1. Drivers 9.1.1. Increasing the number of travel insurance policies 9.1.2. Attractive travel insurance plans 9.1.3. Rising disposable income 9.2. Challenges 9.2.1. Lack of consumer awareness 9.2.2. High competition 10. Impact of COVID-19 on the United States Travel Insurance Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Increasing tourism sector 11.2. Rising business travels 11.3. Preventing financial risks for travelers 11.4. Easy availability 11.5. Increasing marketing strategies 12. Competitive Landscape 12.1. Company Profiles 12.1.1. Seven Corners, Inc. 12.1.1.1. Company Details 12.1.1.2. Products 12.1.1.3. Financials (As Per Availability) 12.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.1.5. Recent Developments 12.1.1.6. Key Management Personnel 12.1.2. USI Insurance Services, LLC 12.1.2.1. Company Details 12.1.2.2. Products 12.1.2.3. Financials (As Per Availability) 12.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.2.5. Recent Developments 12.1.2.6. Key Management Personnel 12.1.3. Customized Services Administrators, Inc. 12.1.3.1. Company Details 12.1.3.2. Products 12.1.3.3. Financials (As Per Availability) 12.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.3.5. Recent Developments 12.1.3.6. Key Management Personnel 12.1.4. Trip Mate, Inc. (MH Ross Travel Insurance Services) 12.1.4.1. Company Details 12.1.4.2. Products 12.1.4.3. Financials (As Per Availability) 12.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.4.5. Recent Developments 12.1.4.6. Key Management Personnel 12.1.5. Chester Perfetto Agency, Inc. (Travel Safe Insurance) 12.1.5.1. Company Details 12.1.5.2. Products 12.1.5.3. Financials (As Per Availability) 12.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.5.5. Recent Developments 12.1.5.6. Key Management Personnel 12.1.6. Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company 12.1.6.1. Company Details 12.1.6.2. Products 12.1.6.3. Financials (As Per Availability) 12.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.6.5. Recent Developments 12.1.6.6. Key Management Personnel 12.1.7. American International Group, Inc. (AIG) 12.1.7.1. Company Details 12.1.7.2. Products 12.1.7.3. Financials (As Per Availability) 12.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.7.5. Recent Developments 12.1.7.6. Key Management Personnel 12.1.8. Crum & Forster Holdings Corp. (Travel Insured International) 12.1.8.1. Company Details 12.1.8.2. Products 12.1.8.3. Financials (As Per Availability) 12.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.8.5. Recent Developments 12.1.8.6. Key Management Personnel 12.1.9. Travelex Insurance Services, Inc. 12.1.9.1. Company Details 12.1.9.2. Products 12.1.9.3. Financials (As Per Availability) 12.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.9.5. Recent Developments 12.1.9.6. Key Management Personnel 12.1.10. AXA Assistance USA Inc. 12.1.10.1. Company Details 12.1.10.2. Products 12.1.10.3. Financials (As Per Availability) 12.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.10.5. Recent Developments 12.1.10.6. Key Management Personnel 13. Strategic Recommendations/Action Plan 13.1. Key Focus Areas 13.2. Target Trip Type 13.3. Target Travel Type 14. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe United States travel insurance market is expected to witness substantial growth during the forecast period. This can be attributed to factors such as increasing disposable income and a rise in business tours and travel. Travel insurance, which covers expenses and risks associated with travel, benefits both domestic and international travelers. Its primary objective is to provide protection against risks and financial losses. Coverage includes accidental death, lost or stolen items, urgent medical care, and travel cancellation and interruption. Travel insurance remains in effect from the moment of departure until the insured individual's return. Many companies now offer round-the-clock emergency services, including assistance with lost passports, money wires, and rebooking canceled flights. Customizable options are available based on the insured individuals' needs and geographical location. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Sources of Information 4.6. Challenges Faced After Purchase 5. United States Travel Insurance Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Trip Type Market Share Analysis (Single Trip Travel Insurance, Annual Multi-Trip Travel Insurance, Long Stay Travel Insurance) 5.2.2. By Mode Of Purchase Market Share Analysis (Insurance Agents/Brokers, Insurance Companies, Others (Insurtech Companies, Third Party, etc.) 5.2.3. By Traveler Type Market Share Analysis (Senior Citizens, Education Travelers, Business Travelers, Family Travelers, Independent Travelers) 5.2.4. By Travel Type Market Share Analysis (Domestic Travel, International Travel) 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. South Market Share Analysis 5.2.5.2. West Market Share Analysis 5.2.5.3. Mid-West Market Share Analysis 5.2.5.4. North-East Market Share Analysis 5.2.6. By Company Market Share Analysis 5.3. United States Travel Insurance Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Trip Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Mode of Purchase Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Traveler Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Travel Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Single Trip Travel Insurance Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Mode of Purchase Market Share Analysis 6.2.2. By Traveler Type Market Share Analysis 6.2.3. By Travel Type Market Share Analysis 7. Annual Multi-Trip Travel Insurance Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Mode of Purchase Market Share Analysis 7.2.2. By Traveler Type Market Share Analysis 7.2.3. By Travel Type Market Share Analysis 8. Long Stay Travel Insurance Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Mode of Purchase Market Share Analysis 8.2.2. By Traveler Type Market Share Analysis 8.2.3. By Travel Type Market Share Analysis 9. Market Drivers 9.1. Drivers 9.1.1. Increasing the number of travel insurance policies 9.1.2. Attractive travel insurance plans 9.1.3. Rising disposable income 9.2. Challenges 9.2.1. Lack of consumer awareness 9.2.2. High competition 10. Impact of COVID-19 on the United States Travel Insurance Market 10.1. Impact Assessment Model 10.1.1. Key Segments Impacted 10.1.2. Key Regions Impacted 11. Market Trends & Developments 11.1. Increasing tourism sector 11.2. Rising business travels 11.3. Preventing financial risks for travelers 11.4. Easy availability 11.5. Increasing marketing strategies 12. Competitive Landscape 12.1. Company Profiles 12.1.1. Seven Corners, Inc. 12.1.1.1. Company Details 12.1.1.2. Products 12.1.1.3. Financials (As Per Availability) 12.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.1.5. Recent Developments 12.1.1.6. Key Management Personnel 12.1.2. USI Insurance Services, LLC 12.1.2.1. Company Details 12.1.2.2. Products 12.1.2.3. Financials (As Per Availability) 12.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.2.5. Recent Developments 12.1.2.6. Key Management Personnel 12.1.3. Customized Services Administrators, Inc. 12.1.3.1. Company Details 12.1.3.2. Products 12.1.3.3. Financials (As Per Availability) 12.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.3.5. Recent Developments 12.1.3.6. Key Management Personnel 12.1.4. Trip Mate, Inc. (MH Ross Travel Insurance Services) 12.1.4.1. Company Details 12.1.4.2. Products 12.1.4.3. Financials (As Per Availability) 12.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.4.5. Recent Developments 12.1.4.6. Key Management Personnel 12.1.5. Chester Perfetto Agency, Inc. (Travel Safe Insurance) 12.1.5.1. Company Details 12.1.5.2. Products 12.1.5.3. Financials (As Per Availability) 12.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.5.5. Recent Developments 12.1.5.6. Key Management Personnel 12.1.6. Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company 12.1.6.1. Company Details 12.1.6.2. Products 12.1.6.3. Financials (As Per Availability) 12.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.6.5. Recent Developments 12.1.6.6. Key Management Personnel 12.1.7. American International Group, Inc. (AIG) 12.1.7.1. Company Details 12.1.7.2. Products 12.1.7.3. Financials (As Per Availability) 12.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.7.5. Recent Developments 12.1.7.6. Key Management Personnel 12.1.8. Crum & Forster Holdings Corp. (Travel Insured International) 12.1.8.1. Company Details 12.1.8.2. Products 12.1.8.3. Financials (As Per Availability) 12.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.8.5. Recent Developments 12.1.8.6. Key Management Personnel 12.1.9. Travelex Insurance Services, Inc. 12.1.9.1. Company Details 12.1.9.2. Products 12.1.9.3. Financials (As Per Availability) 12.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.9.5. Recent Developments 12.1.9.6. Key Management Personnel 12.1.10. AXA Assistance USA Inc. 12.1.10.1. Company Details 12.1.10.2. Products 12.1.10.3. Financials (As Per Availability) 12.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 12.1.10.5. Recent Developments 12.1.10.6. Key Management Personnel 13. Strategic Recommendations/Action Plan 13.1. Key Focus Areas 13.2. Target Trip Type 13.3. Target Travel Type 14. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(金融・保険)の最新刊レポート
TechSci Research社の銀行・金融サービス・保険分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(travel)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |