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マレーシアの二輪車市場:車両タイプ別(二輪車、スクーター、原付)、推進力別(ICE、電動)、地域別、競争、予測、機会、2028F


Malaysia Two Wheeler Market By Vehicle Type (Motorcycles Scooter/Moped), By Propulsion (ICE, Electric), By Region, Competition, Forecast & Opportunities, 2028F

マレーシアの二輪車市場は、電動二輪車の需要の増加、政府の奨励策、冒険やレクリエーション活動のためにバイクに乗る傾向の高まりにより、予測期間中に力強い成長を目撃するだろう。 より多くの人々に二輪車を... もっと見る

 

 

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TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年8月1日 US$3,500
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サマリー

マレーシアの二輪車市場は、電動二輪車の需要の増加、政府の奨励策、冒険やレクリエーション活動のためにバイクに乗る傾向の高まりにより、予測期間中に力強い成長を目撃するだろう。
より多くの人々に二輪車を購入するインセンティブを与える政府の取り組みが増加し、四輪車に比べて二輪車の普及率が高まっているため、マレーシアの二輪車セクターは今後も大きな発展を遂げると予想される。多くのマレーシア人は、所有コストが比較的安いという理由で二輪車の購入を選択するが、現在では、交通渋滞の回避、オートマチック・トランスミッションの二輪車、二輪車の安全性の向上など、コスト削減以外の要因も二輪車の購入に影響している。
最も利用頻度の高い自動車はオートバイである。大幅な燃費効率、経済的な移動手段、大きなエンジン容量、最先端のギア技術により、オートバイはスクーターや原付よりも頻繁に利用されている。スクーターはモーターサイクルよりも適応性が低い。美観の面では、オートバイがスクーターに勝る。現代の若者は見た目と男らしさを重視するからだ。耐久性に優れ、大きな荷物も運べる車輪の安定性が向上したバイクは、電子商取引の登場によって、商品の配送目的にも使われるようになった。食品、飲料、衣料品、電化製品などの消費財の需要は着実に伸びている。Eコマースの人気も高まっており、国内でもオンライン・ショッピングを利用する人が増えているため、ラスト・マイル・デリバリー・サービスの増加につながっている。全体として、これが予測数年後の二輪車需要の増加につながっている。
人口増加と都市化
マレーシアの人口が増え続けるにつれて、手頃で便利な交通手段に対する需要も増加している。都市化の結果、都市に住む人が増え、通勤者の数も増えている。二輪車、特にオートバイは、手頃な価格で速く、効率的であるため、通勤者にとって魅力的な選択肢である。マレーシア政府は、新しい道路や高速道路の建設など、インフラ整備に多額の投資を行っており、その結果、都市内や都市間の移動が容易になった。このため、特に駐車が困難な混雑した都市部では、二輪車がより実用的な交通手段となっている。
電動二輪車の需要増加
マレーシアでは、消費者がより環境に優しく持続可能な交通手段を求めているため、電動二輪車の人気が高まっている。政府も、消費者とメーカーの双方に奨励金や補助金を支給することで、電気自動車の利用を促進している。その結果、電動二輪車の需要は今後伸びると予想される。
ライフスタイルとレジャー
二輪車は移動手段としてだけでなく、ツーリングや国内の風光明媚な風景の探索といったレジャー活動にも利用されている。マレーシアには、特に地方に最も美しい景勝ルートがいくつかあり、二輪車はこうしたルートを間近に体験できる理想的な手段となっている。二輪車はマレーシア文化の重要な一部となっており、しばしば自由、独立、冒険心を連想させる。マレーシアの多くの若者は、二輪車を所有することは通過儀礼であり、自立の象徴であると考えています。
安全機能の重視
ABS(アンチロック・ブレーキ・システム)やCBS(コンビ・ブレーキ・システム)などの安全装備は、マレーシアの消費者にとってますます重要になってきている。メーカー各社は現在、安全意識の高い消費者を引きつけるために、二輪車にこれらの機能を標準装備またはオプション装備として提供している。加えて、政府は道路上の事故件数を減らすために、ヘルメットやその他の安全装備の使用を促進している。二輪車は一般に四輪車よりも手頃な価格であるため、価格に敏感な消費者の間で人気がある。
最近の動向
マレーシアのホンダ関連会社Boon Siew Hondaは、ホンダVario 125を発表した。バリオ125やバリオ150のようなスクーターは、その低価格、シンプルさ、実用性から、道路上で最も広く使われている乗り物のひとつである。これらのスクーターはマレーシアや他の近隣アジア諸国で購入できる。価格は7,080リンギット(約1,583米ドル)からで、ホンダ・バリオ125はマレーシアでは貴重な選択肢であることは間違いない。このため、日常使用で耐久性のある二輪車を捜している初心者ライダーにもベテラン・ライダーにも望ましいモデルである。政府とGLCの合弁事業による電動バイクの生産・組立は、炭素取引を通じてグリーン収入を得ると同時に、社会的・環境的責任への共通のコミットメントを示している。この取引では、排出量は炭素クレジットまたはオフセットとして扱われ、ブルサ証券マレーシアBhdが2022年末までに立ち上げる自主的炭素市場(Bursa VCM)のような炭素市場で売却することができる。マレーシア・パーリス大学(University Malaysia Perlis)とMotosikal dan Enjin Nasional Sdn Bhd(Modenas)の協力を得て、Mimos Berhadはマレーシア初の航続距離延長型電気自動車(RE-EV)を開発した(UniMAP)。
市場区分
マレーシアの二輪車市場は、車両タイプ、推進力、地域別、競争環境に基づいてセグメント化されている。車両タイプに基づき、市場はさらに二輪車、スクーター/原付に細分化される。推進力に基づき、市場はICEと電気に区分される。市場分析ではまた、北、南、西、東に分け、地域別の市場セグメンテーションを考案するために地域セグメンテーションを研究している。
企業プロフィール
マレーシアの二輪車市場で事業を展開する主要企業は、2018会計年度に高い販売台数を記録し、この傾向は予測期間中も続くとみられる。主要市場プレイヤーのリストには、ヤマハ発動機株式会社、本田技研工業株式会社、カワサキモータース株式会社、Sanyang Motor Co., Ltd.、ハーレーダビッドソン社、Modenas、Suzuki Malaysia Sdn. Bhd.、KSR Group、Piaggio & C spa、Triumph Motorcycles Malaysiaなどが含まれる。主要企業は、市場での競争力を維持するため、先進技術を開発し、新製品を発売している。その他の競争戦略には、M&Aや新製品開発などがある。

レポートの範囲
本レポートでは、マレーシアの二輪車市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています:
- マレーシアの二輪車市場:車種別
o スクーター/原付
o 二輪車
- マレーシアの二輪車市場:推進力タイプ別
o 内燃エンジン
o 電気
- マレーシアの二輪車市場:地域別
o 北部地域
o 南部地域
o 中部地域
o 東海岸地域
競合状況
企業プロフィール:マレーシアの二輪車市場における主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ:
TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です:
企業情報
- 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング

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目次

1. Introduction 1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Impact of COVID-19 on Malaysia Two Wheeler Market 5. Voice of Customers Analysis 5.1. Brand Awareness 5.2. Factors Influencing Purchase Decision 5.3. Brand Satisfaction Level 5.4. Challenges/Unmet Needs 6. Malaysia Two Wheeler Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Scooter/Moped, Motorcycle) 6.2.2. By Propulsion Type Market Share Analysis (ICE and Electric) 6.2.3. By Regional Market Share Analysis 6.2.3.1. Southern Malaysia Market Share Analysis 6.2.3.2. Northern Malaysia Market Share Analysis 6.2.3.3. Central Malaysia Market Share Analysis 6.2.3.4. East Coast Malaysia Market Share Analysis 6.2.4. By Company Market Share Analysis (Top 5 Companies, Others - By Value, 2022) 6.3. Malaysia Two Wheeler Market Mapping & Opportunity Assessment 6.3.1. By Vehicle Type Market Mapping & Opportunity Assessment 6.3.2. By Propulsion Type Market Mapping & Opportunity Assessment 6.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 7. Malaysia ICE Two Wheeler Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Scooter/Moped, Motorcycle) 7.2.2. By Engine Capacity Market Share Analysis (Up to 125 cc, 126-250 cc, 251-500 cc, Above 500 cc) 7.2.3. By Regional Market Share Analysis 8. Malaysia ICE Motorcycle Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Engine Capacity Market Share Analysis (Up to 125 cc, 126-250 cc, 251-500 cc, Above 500 cc) 8.2.2. By Regional Market Share Analysis 8.3. Product Benchmarking of Prominent Models 9. Malaysia ICE Scooter/Moped Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value & Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Engine Capacity Market Share Analysis (Up to 125 cc, 126-250 cc, 251-500 cc, Above 500 cc) 9.2.2. By Regional Market Share Analysis 9.3. Product Benchmarking of Prominent Models 10. Malaysia Electric Two Wheeler Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value & Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Motorcycle, Scooter/Moped) 10.2.2. By Battery Capacity Market Share Analysis (>25Ah, <25Ah) 10.2.3. By Battery Type Market Share Analysis (Lead-Acid, Lithium Ion) 10.3. Product Benchmarking of Prominent Models 11. Prominent Dealers & Distributors 12. Import & Export Analysis 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunities 13.4. Threats 14. Market Dynamics 14.1. Market Drivers 14.2. Market Challenges 15. Market Trends and Developments 16. PESTEL Analysis 16.1. Political 16.2. Economical 16.3. Social 16.4. Technological 16.5. Environmental 16.6. Legal 17. Policy & Regulatory Landscape 18. Malaysia Economic Profile 19. Competitive Landscape 19.1. Company Profiles (Up to 10 Major Companies) 19.1.1. Yamaha Motor Co., Ltd. 19.1.1.1. Company Details 19.1.1.2. Products & Services 19.1.1.3. Financial (As Reported) 19.1.1.4. Recent Development 19.1.1.5. Key Management Personnel 19.1.2. Honda Motor Co., Ltd. 19.1.2.1. Company Details 19.1.2.2. Products & Services 19.1.2.3. Financial (As Reported) 19.1.2.4. Recent Development 19.1.2.5. Key Management Personnel 19.1.3. Kawasaki Motors Corp. 19.1.3.1. Company Details 19.1.3.2. Products & Services 19.1.3.3. Financial (As Reported) 19.1.3.4. Recent Development 19.1.3.5. Key Management Personnel 19.1.4. Triumph Motorcycles Malaysia 19.1.4.1. Company Details 19.1.4.2. Products & Services 19.1.4.3. Financial (As Reported) 19.1.4.4. Recent Development 19.1.4.5. Key Management Personnel 19.1.5. Harley-Davidson, Inc. 19.1.5.1. Company Details 19.1.5.2. Products & Services 19.1.5.3. Financial (As Reported) 19.1.5.4. Recent Development 19.1.5.5. Key Management Personnel 19.1.6. Modenas 19.1.6.1. Company Details 19.1.6.2. Products & Services 19.1.6.3. Financial (As Reported) 19.1.6.4. Recent Development 19.1.6.5. Key Management Personnel 19.1.7. Sanyang Motorcycle (SYM) 19.1.7.1. Company Details 19.1.7.2. Products & Services 19.1.7.3. Financial (As Reported) 19.1.7.4. Recent Development 19.1.7.5. Key Management Personnel 19.1.8. Suzuki Malaysia Sdn. Bhd. 19.1.8.1. Company Details 19.1.8.2. Products & Services 19.1.8.3. Financial (As Reported) 19.1.8.4. Recent Development 19.1.8.5. Key Management Personnel 19.1.9. KSR Group 19.1.9.1. Company Details 19.1.9.2. Products & Services 19.1.9.3. Financial (As Reported) 19.1.9.4. Recent Development 19.1.9.5. Key Management Personnel 19.1.10. Piaggio & C spa 19.1.10.1. Company Details 19.1.10.2. Products & Services 19.1.10.3. Financial (As Reported) 19.1.10.4. Recent Development 19.1.10.5. Key Management Personnel 20. Strategic Recommendations/Action Plan 20.1. Key Focus Area 20.1.1. Target Vehicle Type 20.1.2. Target Regions 20.1.3. Target Propulsion Type 21. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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Summary

Malaysia Two Wheeler market will witness a robust growth during the forecasted period, owing to the rise in demand of electric two wheelers, government incentives, and growing trends of bike riding for adventure and recreational activities.
Due to increased government initiatives to incentivize more people to purchase motorcycles and the increased penetration of two wheelers in the nation relative to four-wheelers, the two-wheeler sector in Malaysia is anticipated to continue seeing significant development. Many Malaysians choose to purchase motorcycles for the comparatively reduced cost of ownership, however there are now more factors beyond cost-savings that influence this decision such as escaping traffic congestion, automatic transmission two wheelers, Improved safety for two wheelers, etc.
The most frequently utilized automobile is a motorcycle. Due to its significant fuel efficiency, economical form of transportation, large engine capacity, and cutting-edge gear technology, the motorcycle has been utilized more frequently than the scooter or moped. Scooters are less adaptable than motorcycles. In terms of aesthetics, motorcycles outsell scooters because today’s youth is more concerned with looks and virility. Due to its durability and improved wheel stability to carry large luggage, the motorcycle is also being used by the advent of e-commerce for the purpose of goods’ delivery. The demand for consumer goods, including food, beverages, clothing, and electronics, has been growing steadily. E-commerce has also been growing in popularity, as more and more people in the country are turning to online shopping and this is leading to the rise in the last mile delivery services. Overall, this is leading to the rise in the demand of two-wheelers in the country in the forecast years.
Growing Population and Urbanization
As Malaysia's population continues to grow, so does the demand for affordable and convenient modes of transportation. More people are residing in cities as a result of urbanization, which has also increased the number of commuters. Two-wheelers, particularly motorcycles, are an attractive option for commuters as they are affordable, fast, and efficient. The Malaysian government has invested heavily in infrastructure development, including the construction of new roads and highways, which has made it easier for people to travel within and between cities. This has made two-wheelers a more practical mode of transportation, especially in congested urban areas where parking can be a challenge.
Increased Demand for Electric Two-Wheelers
Electric two-wheelers are becoming more popular in Malaysia as consumers look for greener and more sustainable modes of transportation. The government has also been promoting the use of electric vehicles by offering incentives and subsidies to both consumers and manufacturers. As a result, the demand for electric two-wheelers is expected to grow in the future.
Lifestyle and Leisure
Two-wheelers are not only used for transportation but also for leisure activities such as touring and exploring the country's scenic landscapes. Malaysia has some of the most beautiful scenic routes, especially in rural areas, and two-wheelers provide an ideal way to experience these routes up-close. Two-wheelers have become an important part of Malaysian culture and are often associated with freedom, independence, and a sense of adventure. Many young people in Malaysia view owning a two-wheeler as a rite of passage and a symbol of their independence.
Focus on Safety Features
Safety features such as ABS (Anti-lock Braking System) and CBS (Combi Brake System) are becoming increasingly important to consumers in Malaysia. Manufacturers are now offering these features on their two-wheelers as standard or optional equipment to attract safety-conscious consumers. In addition, the government has also been promoting the use of helmets and other safety equipment to reduce the number of accidents on the roads. Two-wheelers are generally more affordable than four-wheelers, making them a popular choice among price-sensitive consumers.
Recent Developments
The Honda affiliate in Malaysia, Boon Siew Honda, has introduced the Honda Vario 125. Scooters like the Vario 125 and Vario 150 are among the most widely used vehicles on the road because of their low cost, simplicity, and utility. These scooters are available in Malaysia and other neighboring Asian nations. With prices starting at RM 7,080 (about $1,583 USD), the Honda Vario 125 is certainly a valuable option in Malaysia. Because of this, it is a desirable model for both new and seasoned motorcycle riders searching for a durable two-wheeler for daily usage. The government and GLC's joint venture to yield and assemble electric motorcycles demonstrates their shared commitment to social and environmental responsibilities while generating green income through carbon trading. In this, emissions are treated as either carbon credits or offsets that can be sold in a carbon market like the voluntary carbon market (Bursa VCM) that will be launched by the end of 2022 by Bursa Securities Malaysia Bhd. With the assistance of University Malaysia Perlis and Motosikal dan Enjin Nasional Sdn Bhd (Modenas), Mimos Berhad has created the first Range Extended Electric Vehicle (RE-EV) in Malaysia (UniMAP).
Market Segmentation
The Malaysia Two Wheeler market is segmented based on vehicle type, propulsion, by region, and competitional landscape. Based on vehicle type, the market is further fragmented into motorcycle, scooter/mopeds. Based on propulsion, the market is segmented into ICE & electric. The market analysis also studies the regional segmentation to devise regional market segmentation, divided among North, South, West & East.
Company Profiles
Major companies operating in Malaysia two-wheeler market recorded high sales volume in the 2018 financial year and the trend is likely to continue during the forecast period. List of the major market players include Yamaha Motor Co., Ltd., Honda Motor Co., Ltd., Kawasaki Motors Corp., Sanyang Motor Co., Ltd., Harley-Davidson, Inc., Modenas, Suzuki Malaysia Sdn. Bhd., KSR Group, Piaggio & C spa, Triumph Motorcycles Malaysia etc. Major companies are developing advanced technologies and launching new products in order to stay competitive in the market. Other competitive strategies include mergers & acquisitions and new product developments.

Report Scope:
In this report, Malaysia Two-Wheeler Market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Malaysia Two-Wheeler Market, By Vehicle Type:
o Scooter/Moped
o Motorcycles
• Malaysia Two-Wheeler Market, By Propulsion Type:
o Internal Combustion Engine
o Electric
• Malaysia Two-Wheeler Market, By Region:
o Northern Region
o Southern Region
o Central Region
o East Coast Region
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in Malaysia two-wheeler Market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction 1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Impact of COVID-19 on Malaysia Two Wheeler Market 5. Voice of Customers Analysis 5.1. Brand Awareness 5.2. Factors Influencing Purchase Decision 5.3. Brand Satisfaction Level 5.4. Challenges/Unmet Needs 6. Malaysia Two Wheeler Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Scooter/Moped, Motorcycle) 6.2.2. By Propulsion Type Market Share Analysis (ICE and Electric) 6.2.3. By Regional Market Share Analysis 6.2.3.1. Southern Malaysia Market Share Analysis 6.2.3.2. Northern Malaysia Market Share Analysis 6.2.3.3. Central Malaysia Market Share Analysis 6.2.3.4. East Coast Malaysia Market Share Analysis 6.2.4. By Company Market Share Analysis (Top 5 Companies, Others - By Value, 2022) 6.3. Malaysia Two Wheeler Market Mapping & Opportunity Assessment 6.3.1. By Vehicle Type Market Mapping & Opportunity Assessment 6.3.2. By Propulsion Type Market Mapping & Opportunity Assessment 6.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 7. Malaysia ICE Two Wheeler Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Scooter/Moped, Motorcycle) 7.2.2. By Engine Capacity Market Share Analysis (Up to 125 cc, 126-250 cc, 251-500 cc, Above 500 cc) 7.2.3. By Regional Market Share Analysis 8. Malaysia ICE Motorcycle Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Engine Capacity Market Share Analysis (Up to 125 cc, 126-250 cc, 251-500 cc, Above 500 cc) 8.2.2. By Regional Market Share Analysis 8.3. Product Benchmarking of Prominent Models 9. Malaysia ICE Scooter/Moped Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value & Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Engine Capacity Market Share Analysis (Up to 125 cc, 126-250 cc, 251-500 cc, Above 500 cc) 9.2.2. By Regional Market Share Analysis 9.3. Product Benchmarking of Prominent Models 10. Malaysia Electric Two Wheeler Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value & Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Motorcycle, Scooter/Moped) 10.2.2. By Battery Capacity Market Share Analysis (>25Ah, <25Ah) 10.2.3. By Battery Type Market Share Analysis (Lead-Acid, Lithium Ion) 10.3. Product Benchmarking of Prominent Models 11. Prominent Dealers & Distributors 12. Import & Export Analysis 13. SWOT Analysis 13.1. Strength 13.2. Weakness 13.3. Opportunities 13.4. Threats 14. Market Dynamics 14.1. Market Drivers 14.2. Market Challenges 15. Market Trends and Developments 16. PESTEL Analysis 16.1. Political 16.2. Economical 16.3. Social 16.4. Technological 16.5. Environmental 16.6. Legal 17. Policy & Regulatory Landscape 18. Malaysia Economic Profile 19. Competitive Landscape 19.1. Company Profiles (Up to 10 Major Companies) 19.1.1. Yamaha Motor Co., Ltd. 19.1.1.1. Company Details 19.1.1.2. Products & Services 19.1.1.3. Financial (As Reported) 19.1.1.4. Recent Development 19.1.1.5. Key Management Personnel 19.1.2. Honda Motor Co., Ltd. 19.1.2.1. Company Details 19.1.2.2. Products & Services 19.1.2.3. Financial (As Reported) 19.1.2.4. Recent Development 19.1.2.5. Key Management Personnel 19.1.3. Kawasaki Motors Corp. 19.1.3.1. Company Details 19.1.3.2. Products & Services 19.1.3.3. Financial (As Reported) 19.1.3.4. Recent Development 19.1.3.5. Key Management Personnel 19.1.4. Triumph Motorcycles Malaysia 19.1.4.1. Company Details 19.1.4.2. Products & Services 19.1.4.3. Financial (As Reported) 19.1.4.4. Recent Development 19.1.4.5. Key Management Personnel 19.1.5. Harley-Davidson, Inc. 19.1.5.1. Company Details 19.1.5.2. Products & Services 19.1.5.3. Financial (As Reported) 19.1.5.4. Recent Development 19.1.5.5. Key Management Personnel 19.1.6. Modenas 19.1.6.1. Company Details 19.1.6.2. Products & Services 19.1.6.3. Financial (As Reported) 19.1.6.4. Recent Development 19.1.6.5. Key Management Personnel 19.1.7. Sanyang Motorcycle (SYM) 19.1.7.1. Company Details 19.1.7.2. Products & Services 19.1.7.3. Financial (As Reported) 19.1.7.4. Recent Development 19.1.7.5. Key Management Personnel 19.1.8. Suzuki Malaysia Sdn. Bhd. 19.1.8.1. Company Details 19.1.8.2. Products & Services 19.1.8.3. Financial (As Reported) 19.1.8.4. Recent Development 19.1.8.5. Key Management Personnel 19.1.9. KSR Group 19.1.9.1. Company Details 19.1.9.2. Products & Services 19.1.9.3. Financial (As Reported) 19.1.9.4. Recent Development 19.1.9.5. Key Management Personnel 19.1.10. Piaggio & C spa 19.1.10.1. Company Details 19.1.10.2. Products & Services 19.1.10.3. Financial (As Reported) 19.1.10.4. Recent Development 19.1.10.5. Key Management Personnel 20. Strategic Recommendations/Action Plan 20.1. Key Focus Area 20.1.1. Target Vehicle Type 20.1.2. Target Regions 20.1.3. Target Propulsion Type 21. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)

 

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