イギリス オンラインデートサービス市場、タイプ別(非課金オンラインデート、課金オンラインデート)、サービス別(マッチメイキング、ソーシャルデート、アダルトデート、その他(ニッチデート、ミートアップなどを含む)、購読料別(年間、四半期、月間、週間)、地域別、競合予測および機会、2028年United Kingdom Online Dating Services Market, By Type (Non-Paying Online Dating, Paying Online Dating), By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others (Includes Niche Dating, Meet-ups, etc)), By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly), By Region, Competition Forecast and Opportunities, 2028 英国オンラインデートサービス市場は、予測期間2023-2028年に6.3%前後の安定したCAGRで成長すると予想されています。オンラインデーティングは、新しい人と出会い、恋愛関係を構築するための方法として知られてい... もっと見る
サマリー英国オンラインデートサービス市場は、予測期間2023-2028年に6.3%前後の安定したCAGRで成長すると予想されています。オンラインデーティングは、新しい人と出会い、恋愛関係を構築するための方法として知られています。Webベースのコンピュータシステムやスマートフォンのアプリケーションを介して提供されるサービスで、スマートフォンのGPS位置情報機能を利用することが多い。また、デジタルフォトギャラリーやモバイルウォレットに素早くアクセスすることで、オンラインデーティングの体験を向上させることもできます。デジタルメッセージは、対人コミュニケーションを向上させるオンライン出会い系サービスの機能です。オンラインデーティングサービスは、ネットワークを広げ、相性の良い相手を発見するための社会的なトレンドになりつつあります。この市場の成長に影響を与える主な要因は、インターネットサービスの利用率の上昇と、出会いや結婚の増加です。また、インターネット普及率の上昇やスマートフォンのユーザー層の拡大により、業界拡大の機会がいくつか存在しています。ただし、出会い系アプリによるオンライン詐欺やデータ漏洩の増加が業界の成長を妨げると予想されます。インターネット普及率の向上が市場成長を促進 イギリスでは、2Gや3Gからの移行が続いているため、2022年5月末時点で4G契約は80%増となり、モバイル契約全体の87%を占めるまでに成長しました。5Gの契約数の伸びも大きく、2021年の3100万件から2022年5月末には7000万件に増加しました。プロダクトエンジニアリングサービスの市場動向は、技術開発を中心とした動きが活発化しています。プロダクトエンジニアリングサービスを提供する大手企業は、市場シェアを高めるために斬新な手法を生み出しています。 さらに、屋内ではWi-Fiが盛んです。ボーダフォンの調査によると、英国ではパンデミック以降、各家庭でデジタルファーストのライフスタイルが定着し、高品質で信頼性が高く、安全な無線LANが欠かせなくなっているとのことです。 ミレニアル世代は、大切なパートナーを選ぶ際に、より選択的で思慮深く、いくつかの問題に対して同様の知的理解を持っており、好き嫌いも似ています。このため、市場の需要が高まり、拡大する顧客のニーズに対応するための技術的な進歩が促されることになりました。いくつかのオンラインデート・アプリケーション企業は、人工知能(AI)を搭載し、顧客がオンラインでデート相手を見つける際に、提案やカウンセリングを提供しています。 ソフトウェア開発・テスト、クラウドアーキテクチャ、組込みソフトウェア開発、機械学習、AI、データ分析などの分野で新しいソリューションを提供することで、デジタル革新プロジェクトのペースを速め、顧客のデジタル変革を促しているのです。こうしたインターネットの普及は、イギリス全土のオンラインデートサービス市場のニーズを後押ししています。 デートと結婚の増加 オンライン・デート・サービスの市場は、ウェブサイトやデート・ソフトウェアの数とともに、相思相愛や結婚の数が増加するにつれて拡大しています。また、社会の変化や、規範的な社交界以外での異人種間婚姻率の増加が、2023年から2028年にかけてオンラインデートサービスの市場を押し上げると考えられます。 非課金のオンラインデーティングが大幅な成長を見せる 他のビジネスと同様に、インターネット上の出会い系も、無料と有料の2つのビジネスモデルを提供している。インターネットの普及に伴い、スマートフォンの利用が拡大しており、非課金サービスプロバイダーがユーザーフレンドリーなモバイルアプリを作成することに大きな可能性があります。 オンラインデーティングを可能にするため、いくつかのソフトウェアが機能を作成したり、ロックを解除したりしています。また、バーチャルデーティングが様々なオンラインアクティビティに進化していることも、市場成長に拍車をかけると予想される要因のひとつです。多くのアプリケーションは、オンラインデートをサポートするために、機能を開発またはアンロックした。バーチャルデーティングは、物理的に離れていてもできる様々なオンライン上の活動や交流へと進化し、アプリケーションを通じて会うだけでなく、その後の無料オンラインデーティングの増加も市場成長を後押しする要因であると予測される。 オンライン出会い系サービス市場の課題 虚偽のオンラインアカウント問題は、オンラインデートサービス市場の成長を妨げると予想される懸念事項の1つです。また、オンラインデートサイトの評判を阻害する、会話を開始する際の信頼性の問題が拡大しているため、オンラインデートサービス市場は課題に直面すると予想されます。 市場セグメント イギリスのオンライン出会い系サービス市場は、タイプ、サービス、サブスクリプションに分けられます。タイプ別では、非課金のオンラインデートと有料のオンラインデートに分けられる。サービス別では、マッチメイキング、ソーシャルデート、アダルトデート、その他に、サブスクリプション別では、年間、四半期、月間、週間に分類されます。 市場プレイヤー 英国オンラインデートサービス市場の主な市場プレイヤーは、Bumble Holding Limited、Hinge LTD、Badoo Limited、Feeld Limited、HAMBORNER HOLDINGS LIMITED、Humor Rainbow, Inc、EHarmony.com Inc、HILY LTD、Match Group Limitedなどである。 最近の動向 英国で急成長している出会い系アプリの一つであるBumble Inc.は、2022年2月にFruitzを買収したと発表した。オンラインデーティングのユーザーであるジェネレーションZの中には、デーティングアプリを楽しむ人が増えている。こうした地方の大手企業による買収が、オンラインデートアプリのサービス拡大を促進している。 レポートの範囲 本レポートでは、イギリスのオンラインデートサービス市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。 - イギリスのオンラインデートサービス市場:タイプ別 o 非有料オンラインデート o 有料オンラインデート - イギリスのオンラインデートサービス市場:サービス別 o マッチメイキング o ソーシャルデート o アダルトデート o その他 - イギリスのオンラインデートサービス市場:サブスクリプション別 o 年間 o 四半期ごと o 月額課金 o 週刊 - イギリスのオンラインデートサービス市場:地域別 o イングランド o ウェールズ o スコットランド o 北アイルランド 競合他社の状況 企業プロフィール。英国オンラインデートサービス市場における主要企業の詳細な分析。 カスタマイズが可能です。 Tech Sci Researchは与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズが可能です。 企業情報 - 追加市場プレイヤーの詳細分析およびプロファイリング(最大5社まで)。 目次1. Service Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on United Kingdom Online Dating Services Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customers 5.1. Brand Awareness 5.2. Factors Considered while Selecting Vendor 5.3. Key Satisfaction Level 5.4. Major Challenges Faced 5.5. Technological Awareness 5.6. Key Services in Use 5.7. Frequency of Usage of Online Dating Apps 6. United Kingdom Online Dating Services Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type (Non- paying Online Dating, Paying Online Dating) 6.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others) 6.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly) 6.2.4. By Region 6.2.5. By Company (2022) 6.3. Market Map 7. England Online Dating Services Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating) 7.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others) 7.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly) 8. Wales Online Dating Services Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating) 8.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others) 8.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly) 9. Scotland Online Dating Services Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating) 9.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others) 9.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly) 10. Northern Ireland Online Dating Services Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating) 10.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others) 10.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly) 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Growing Internet penetration 11.1.2. Increasing Dating and Marriage 11.1.3. Rising number of users using Free online dating Apps 11.2. Challenges 11.2.1. False Online Accounts 11.2.2. Rise in Cyber threats 12. Market Trends & Developments 12.1. Influence of social media 12.2. Quarterly Subscription 12.3. Strong Connectivity Network 13. Porters Five Force Model 13.1. Bargaining Power of Suppliers 13.2. Bargaining Powers of Customers 13.3. Threat of New Entrants 13.4. Rivalry Among Existing Players 13.5. Threat of Substitutes 14. Policy & Regulatory Landscape 15. United Kingdom Economic Profile 16. Company Profiles 16.1. Bumble Holding Limited 16.1.1. Business Overview 16.1.2. Key Revenue and Financials 16.1.3. Recent Developments 16.1.4. Key Personnel 16.1.5. Key Product/Services 16.2. Hinge LTD. 16.2.1. Business Overview 16.2.2. Key Revenue and Financials 16.2.3. Recent Developments 16.2.4. Key Personnel 16.2.5. Key Product/Services 16.3. Badoo Limited 16.3.1. Business Overview 16.3.2. Key Revenue and Financials 16.3.3. Recent Developments 16.3.4. Key Personnel 16.3.5. Key Product/Services 16.4. Feeld Limited 16.4.1. Business Overview 16.4.2. Key Revenue and Financials 16.4.3. Recent Developments 16.4.4. Key Personnel 16.4.5. Key Product/Services 16.5. Hamborner Holdings Limited 16.5.1. Business Overview 16.5.2. Key Revenue and Financials 16.5.3. Recent Developments 16.5.4. Key Personnel 16.5.5. Key Product/Services 16.6. Humor Rainbow Inc 16.6.1. Business Overview 16.6.2. Key Revenue and Financials 16.6.3. Recent Developments 16.6.4. Key Personnel 16.6.5. Key Product/Services 16.7. EHarmony.com Inc 16.7.1. Business Overview 16.7.2. Key Revenue and Financials 16.7.3. Recent Developments 16.7.4. Key Personnel 16.7.5. Key Product/Services 16.8. HILY LTD. 16.8.1. Business Overview 16.8.2. Key Revenue and Financials 16.8.3. Recent Developments 16.8.4. Key Personnel 16.8.5. Key Product/Services 16.9. Match Group Limited 16.9.1. Business Overview 16.9.2. Key Revenue and Financials 16.9.3. Recent Developments 16.9.4. Key Personnel 16.9.5. Key Product/Services 16.10. Stende Solutions Limited 16.10.1. Business Overview 16.10.2. Key Revenue and Financials 16.10.3. Recent Developments 16.10.4. Key Personnel 16.10.5. Key Product/Services 17. Strategic Recommendations 17.1. Key focus should be on England of United Kingdom 17.2. The key focus should be non-paying dating apps 18. About Us & Disclaimer
SummaryUnited Kingdom Online Dating Services Market is anticipated to grow at a steady CAGR around 6.3% in the forecast period,2023-2028. Online dating, often known as online dating, is a way to meet new people and establish connections to create romantic relationships. It is a service offered via a web-based computer system or smartphone applications, frequently using the GPS location function of a smartphone. It also includes rapid access to digital photo galleries and mobile wallets to enhance the experience of online dating. Digital messaging is a feature of online dating services that improve interpersonal communication. Online dating services are becoming a popular social trend for expanding networks and discovering compatible companions. The key factors influencing the growth of this market are the rise in internet service usage and the rise in dating and marriage. Additionally, the industry has several opportunities to expand because of the rising internet penetration rate and the expanding smartphone user base. However, it is anticipated that rising online fraud and data breaches caused by dating apps would hinder industry growth. Table of Contents1. Service Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on United Kingdom Online Dating Services Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customers 5.1. Brand Awareness 5.2. Factors Considered while Selecting Vendor 5.3. Key Satisfaction Level 5.4. Major Challenges Faced 5.5. Technological Awareness 5.6. Key Services in Use 5.7. Frequency of Usage of Online Dating Apps 6. United Kingdom Online Dating Services Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type (Non- paying Online Dating, Paying Online Dating) 6.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others) 6.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly) 6.2.4. By Region 6.2.5. By Company (2022) 6.3. Market Map 7. England Online Dating Services Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating) 7.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others) 7.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly) 8. Wales Online Dating Services Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating) 8.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others) 8.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly) 9. Scotland Online Dating Services Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating) 9.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others) 9.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly) 10. Northern Ireland Online Dating Services Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating) 10.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others) 10.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly) 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Growing Internet penetration 11.1.2. Increasing Dating and Marriage 11.1.3. Rising number of users using Free online dating Apps 11.2. Challenges 11.2.1. False Online Accounts 11.2.2. Rise in Cyber threats 12. Market Trends & Developments 12.1. Influence of social media 12.2. Quarterly Subscription 12.3. Strong Connectivity Network 13. Porters Five Force Model 13.1. Bargaining Power of Suppliers 13.2. Bargaining Powers of Customers 13.3. Threat of New Entrants 13.4. Rivalry Among Existing Players 13.5. Threat of Substitutes 14. Policy & Regulatory Landscape 15. United Kingdom Economic Profile 16. Company Profiles 16.1. Bumble Holding Limited 16.1.1. Business Overview 16.1.2. Key Revenue and Financials 16.1.3. Recent Developments 16.1.4. Key Personnel 16.1.5. Key Product/Services 16.2. Hinge LTD. 16.2.1. Business Overview 16.2.2. Key Revenue and Financials 16.2.3. Recent Developments 16.2.4. Key Personnel 16.2.5. Key Product/Services 16.3. Badoo Limited 16.3.1. Business Overview 16.3.2. Key Revenue and Financials 16.3.3. Recent Developments 16.3.4. Key Personnel 16.3.5. Key Product/Services 16.4. Feeld Limited 16.4.1. Business Overview 16.4.2. Key Revenue and Financials 16.4.3. Recent Developments 16.4.4. Key Personnel 16.4.5. Key Product/Services 16.5. Hamborner Holdings Limited 16.5.1. Business Overview 16.5.2. Key Revenue and Financials 16.5.3. Recent Developments 16.5.4. Key Personnel 16.5.5. Key Product/Services 16.6. Humor Rainbow Inc 16.6.1. Business Overview 16.6.2. Key Revenue and Financials 16.6.3. Recent Developments 16.6.4. Key Personnel 16.6.5. Key Product/Services 16.7. EHarmony.com Inc 16.7.1. Business Overview 16.7.2. Key Revenue and Financials 16.7.3. Recent Developments 16.7.4. Key Personnel 16.7.5. Key Product/Services 16.8. HILY LTD. 16.8.1. Business Overview 16.8.2. Key Revenue and Financials 16.8.3. Recent Developments 16.8.4. Key Personnel 16.8.5. Key Product/Services 16.9. Match Group Limited 16.9.1. Business Overview 16.9.2. Key Revenue and Financials 16.9.3. Recent Developments 16.9.4. Key Personnel 16.9.5. Key Product/Services 16.10. Stende Solutions Limited 16.10.1. Business Overview 16.10.2. Key Revenue and Financials 16.10.3. Recent Developments 16.10.4. Key Personnel 16.10.5. Key Product/Services 17. Strategic Recommendations 17.1. Key focus should be on England of United Kingdom 17.2. The key focus should be non-paying dating apps 18. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
TechSci Research社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(kingdom)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |