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イギリス オンラインデートサービス市場、タイプ別(非課金オンラインデート、課金オンラインデート)、サービス別(マッチメイキング、ソーシャルデート、アダルトデート、その他(ニッチデート、ミートアップなどを含む)、購読料別(年間、四半期、月間、週間)、地域別、競合予測および機会、2028年


United Kingdom Online Dating Services Market, By Type (Non-Paying Online Dating, Paying Online Dating), By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others (Includes Niche Dating, Meet-ups, etc)), By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly), By Region, Competition Forecast and Opportunities, 2028

英国オンラインデートサービス市場は、予測期間2023-2028年に6.3%前後の安定したCAGRで成長すると予想されています。オンラインデーティングは、新しい人と出会い、恋愛関係を構築するための方法として知られてい... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2022年12月1日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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118 英語

 

サマリー

英国オンラインデートサービス市場は、予測期間2023-2028年に6.3%前後の安定したCAGRで成長すると予想されています。オンラインデーティングは、新しい人と出会い、恋愛関係を構築するための方法として知られています。Webベースのコンピュータシステムやスマートフォンのアプリケーションを介して提供されるサービスで、スマートフォンのGPS位置情報機能を利用することが多い。また、デジタルフォトギャラリーやモバイルウォレットに素早くアクセスすることで、オンラインデーティングの体験を向上させることもできます。デジタルメッセージは、対人コミュニケーションを向上させるオンライン出会い系サービスの機能です。オンラインデーティングサービスは、ネットワークを広げ、相性の良い相手を発見するための社会的なトレンドになりつつあります。この市場の成長に影響を与える主な要因は、インターネットサービスの利用率の上昇と、出会いや結婚の増加です。また、インターネット普及率の上昇やスマートフォンのユーザー層の拡大により、業界拡大の機会がいくつか存在しています。ただし、出会い系アプリによるオンライン詐欺やデータ漏洩の増加が業界の成長を妨げると予想されます。
インターネット普及率の向上が市場成長を促進
イギリスでは、2Gや3Gからの移行が続いているため、2022年5月末時点で4G契約は80%増となり、モバイル契約全体の87%を占めるまでに成長しました。5Gの契約数の伸びも大きく、2021年の3100万件から2022年5月末には7000万件に増加しました。プロダクトエンジニアリングサービスの市場動向は、技術開発を中心とした動きが活発化しています。プロダクトエンジニアリングサービスを提供する大手企業は、市場シェアを高めるために斬新な手法を生み出しています。
さらに、屋内ではWi-Fiが盛んです。ボーダフォンの調査によると、英国ではパンデミック以降、各家庭でデジタルファーストのライフスタイルが定着し、高品質で信頼性が高く、安全な無線LANが欠かせなくなっているとのことです。
ミレニアル世代は、大切なパートナーを選ぶ際に、より選択的で思慮深く、いくつかの問題に対して同様の知的理解を持っており、好き嫌いも似ています。このため、市場の需要が高まり、拡大する顧客のニーズに対応するための技術的な進歩が促されることになりました。いくつかのオンラインデート・アプリケーション企業は、人工知能(AI)を搭載し、顧客がオンラインでデート相手を見つける際に、提案やカウンセリングを提供しています。
ソフトウェア開発・テスト、クラウドアーキテクチャ、組込みソフトウェア開発、機械学習、AI、データ分析などの分野で新しいソリューションを提供することで、デジタル革新プロジェクトのペースを速め、顧客のデジタル変革を促しているのです。こうしたインターネットの普及は、イギリス全土のオンラインデートサービス市場のニーズを後押ししています。
デートと結婚の増加
オンライン・デート・サービスの市場は、ウェブサイトやデート・ソフトウェアの数とともに、相思相愛や結婚の数が増加するにつれて拡大しています。また、社会の変化や、規範的な社交界以外での異人種間婚姻率の増加が、2023年から2028年にかけてオンラインデートサービスの市場を押し上げると考えられます。
非課金のオンラインデーティングが大幅な成長を見せる
他のビジネスと同様に、インターネット上の出会い系も、無料と有料の2つのビジネスモデルを提供している。インターネットの普及に伴い、スマートフォンの利用が拡大しており、非課金サービスプロバイダーがユーザーフレンドリーなモバイルアプリを作成することに大きな可能性があります。
オンラインデーティングを可能にするため、いくつかのソフトウェアが機能を作成したり、ロックを解除したりしています。また、バーチャルデーティングが様々なオンラインアクティビティに進化していることも、市場成長に拍車をかけると予想される要因のひとつです。多くのアプリケーションは、オンラインデートをサポートするために、機能を開発またはアンロックした。バーチャルデーティングは、物理的に離れていてもできる様々なオンライン上の活動や交流へと進化し、アプリケーションを通じて会うだけでなく、その後の無料オンラインデーティングの増加も市場成長を後押しする要因であると予測される。
オンライン出会い系サービス市場の課題
虚偽のオンラインアカウント問題は、オンラインデートサービス市場の成長を妨げると予想される懸念事項の1つです。また、オンラインデートサイトの評判を阻害する、会話を開始する際の信頼性の問題が拡大しているため、オンラインデートサービス市場は課題に直面すると予想されます。
市場セグメント
イギリスのオンライン出会い系サービス市場は、タイプ、サービス、サブスクリプションに分けられます。タイプ別では、非課金のオンラインデートと有料のオンラインデートに分けられる。サービス別では、マッチメイキング、ソーシャルデート、アダルトデート、その他に、サブスクリプション別では、年間、四半期、月間、週間に分類されます。

市場プレイヤー
英国オンラインデートサービス市場の主な市場プレイヤーは、Bumble Holding Limited、Hinge LTD、Badoo Limited、Feeld Limited、HAMBORNER HOLDINGS LIMITED、Humor Rainbow, Inc、EHarmony.com Inc、HILY LTD、Match Group Limitedなどである。
最近の動向
英国で急成長している出会い系アプリの一つであるBumble Inc.は、2022年2月にFruitzを買収したと発表した。オンラインデーティングのユーザーであるジェネレーションZの中には、デーティングアプリを楽しむ人が増えている。こうした地方の大手企業による買収が、オンラインデートアプリのサービス拡大を促進している。
レポートの範囲
本レポートでは、イギリスのオンラインデートサービス市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- イギリスのオンラインデートサービス市場:タイプ別
o 非有料オンラインデート
o 有料オンラインデート
- イギリスのオンラインデートサービス市場:サービス別
o マッチメイキング
o ソーシャルデート
o アダルトデート
o その他
- イギリスのオンラインデートサービス市場:サブスクリプション別
o 年間
o 四半期ごと
o 月額課金
o 週刊
- イギリスのオンラインデートサービス市場:地域別
o イングランド
o ウェールズ
o スコットランド
o 北アイルランド
競合他社の状況
企業プロフィール。英国オンラインデートサービス市場における主要企業の詳細な分析。
カスタマイズが可能です。
Tech Sci Researchは与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズが可能です。
企業情報
- 追加市場プレイヤーの詳細分析およびプロファイリング(最大5社まで)。

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目次

1. Service Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United Kingdom Online Dating Services Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Considered while Selecting Vendor
5.3. Key Satisfaction Level
5.4. Major Challenges Faced
5.5. Technological Awareness
5.6. Key Services in Use
5.7. Frequency of Usage of Online Dating Apps
6. United Kingdom Online Dating Services Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type (Non- paying Online Dating, Paying Online Dating)
6.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others)
6.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly)
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2022)
6.3. Market Map
7. England Online Dating Services Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating)
7.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others)
7.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly)
8. Wales Online Dating Services Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating)
8.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others)
8.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly)
9. Scotland Online Dating Services Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating)
9.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others)
9.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly)
10. Northern Ireland Online Dating Services Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating)
10.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others)
10.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly)
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.1.1. Growing Internet penetration
11.1.2. Increasing Dating and Marriage
11.1.3. Rising number of users using Free online dating Apps
11.2. Challenges
11.2.1. False Online Accounts
11.2.2. Rise in Cyber threats
12. Market Trends & Developments
12.1. Influence of social media
12.2. Quarterly Subscription
12.3. Strong Connectivity Network
13. Porters Five Force Model
13.1. Bargaining Power of Suppliers
13.2. Bargaining Powers of Customers
13.3. Threat of New Entrants
13.4. Rivalry Among Existing Players
13.5. Threat of Substitutes
14. Policy & Regulatory Landscape
15. United Kingdom Economic Profile
16. Company Profiles
16.1. Bumble Holding Limited
16.1.1. Business Overview
16.1.2. Key Revenue and Financials
16.1.3. Recent Developments
16.1.4. Key Personnel
16.1.5. Key Product/Services
16.2. Hinge LTD.
16.2.1. Business Overview
16.2.2. Key Revenue and Financials
16.2.3. Recent Developments
16.2.4. Key Personnel
16.2.5. Key Product/Services
16.3. Badoo Limited
16.3.1. Business Overview
16.3.2. Key Revenue and Financials
16.3.3. Recent Developments
16.3.4. Key Personnel
16.3.5. Key Product/Services
16.4. Feeld Limited
16.4.1. Business Overview
16.4.2. Key Revenue and Financials
16.4.3. Recent Developments
16.4.4. Key Personnel
16.4.5. Key Product/Services
16.5. Hamborner Holdings Limited
16.5.1. Business Overview
16.5.2. Key Revenue and Financials
16.5.3. Recent Developments
16.5.4. Key Personnel
16.5.5. Key Product/Services
16.6. Humor Rainbow Inc
16.6.1. Business Overview
16.6.2. Key Revenue and Financials
16.6.3. Recent Developments
16.6.4. Key Personnel
16.6.5. Key Product/Services
16.7. EHarmony.com Inc
16.7.1. Business Overview
16.7.2. Key Revenue and Financials
16.7.3. Recent Developments
16.7.4. Key Personnel
16.7.5. Key Product/Services
16.8. HILY LTD.
16.8.1. Business Overview
16.8.2. Key Revenue and Financials
16.8.3. Recent Developments
16.8.4. Key Personnel
16.8.5. Key Product/Services
16.9. Match Group Limited
16.9.1. Business Overview
16.9.2. Key Revenue and Financials
16.9.3. Recent Developments
16.9.4. Key Personnel
16.9.5. Key Product/Services
16.10. Stende Solutions Limited
16.10.1. Business Overview
16.10.2. Key Revenue and Financials
16.10.3. Recent Developments
16.10.4. Key Personnel
16.10.5. Key Product/Services
17. Strategic Recommendations
17.1. Key focus should be on England of United Kingdom
17.2. The key focus should be non-paying dating apps
18. About Us & Disclaimer

 

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Summary

United Kingdom Online Dating Services Market is anticipated to grow at a steady CAGR around 6.3% in the forecast period,2023-2028. Online dating, often known as online dating, is a way to meet new people and establish connections to create romantic relationships. It is a service offered via a web-based computer system or smartphone applications, frequently using the GPS location function of a smartphone. It also includes rapid access to digital photo galleries and mobile wallets to enhance the experience of online dating. Digital messaging is a feature of online dating services that improve interpersonal communication. Online dating services are becoming a popular social trend for expanding networks and discovering compatible companions. The key factors influencing the growth of this market are the rise in internet service usage and the rise in dating and marriage. Additionally, the industry has several opportunities to expand because of the rising internet penetration rate and the expanding smartphone user base. However, it is anticipated that rising online fraud and data breaches caused by dating apps would hinder industry growth.
Growing Internet Penetration is Propelling the Market Growth
In the United Kingdom, owing to the continued shift from 2G and 3G, 4G subscriptions grew by 80 percent to 87 percent of all mobile subscriptions at the end of May 2022. 5G subscription growth was also strong, rising from 31 million in 2021 to 70 million by the end of May 2022.The trends in the market for product engineering services are increasingly centred around technological developments. Major businesses offering product engineering services are creating novel methods to boost their market share.
Additionally, Wi-Fi is thriving indoors. According to a Vodafone study, households throughout the United Kingdom have quickly transitioned to permanent digital-first lifestyles in the wake of the pandemic, with high-quality, reliable, and secure wireless essentials.
Millennials are more selective and thoughtful when choosing their significant other, have a similar intellectual understanding of several issues, and have similar likes and dislikes. Thus, this has fuelled market demand, which in turn drives technical advancements to meet the expanding needs of customers. Several online dating application companies have included artificial intelligence (AI) to offer suggestions and counsel to their customers as they find their dates online.
By providing new solutions in the fields of software development and testing, cloud architecture, embedded software development, machine learning, AI, and data analytics, this quickens the pace of digital innovation projects and encourages its clients' digital transformation. Such internet penetration drives the need for online dating services market all over the United Kingdom.
Increasing Dating and Marriage
The market for online dating services is expanding as the number of affinities and marriages rises, along with the number of websites and the dating software. Additionally, societal changes and increased interracial matrimony rates outside the normative social circles are boosting the market for online dating services between 2023 and 2028.
Non-Paying Online Dating to Show Significant Growth
Like other businesses, internet dating offers both free and paid subscription options as two separate business models. Smartphone usage has grown because of the growing internet penetration and there is huge potential for non-paying service providers to create mobile apps that are user-friendly.
To enable online dating, several software created or unlocked functionality. Additional factors anticipated to spur market growth include the evolution of virtual dating into various online activities. Many applications developed or unlocked functionality to support online dating. Virtual dating evolved into a variety of online activities and exchanges that individuals may engage in while physically separated, going beyond only meeting through applications and the subsequent increase in free online dating are further factors that are projected to boost market growth .
Online Dating Services Market Challenges
The issue of false online accounts is one of the concerns that is expected to hamper the growth of the online dating services market. Additionally, the market for online dating services is expected to face challenges due to the growing problem of trust when starting a conversation, which hampers the reputation of online dating sites.
Market Segments
United Kingdom online dating services market is divided into type, service, and Subscription. Based on type, the market is divided into non-paying online dating and paying online dating. Based on service, the market divided into matchmaking, social dating, adult dating and others, based on subscription, the market is segmented into annually, quarterly, monthly and weekly.

Market Players
Major market players of United Kingdom Online Dating Services Market are Bumble Holding Limited, Hinge LTD, Badoo Limited, Feeld Limited, HAMBORNER HOLDINGS LIMITED, Humor Rainbow, Inc, EHarmony.com Inc, HILY LTD, Match Group Limited, among others.
Recent Developments
Bumble Inc., one of the fastest-growing dating apps in United Kingdom, announced in February 2022 that it had acquired Fruitz. An increasing portion of users of online dating, Generation Z, enjoy the dating app. These purchases by the big regional firms are fostering the expansion of online dating app services.
Report Scope:
In this report, United Kingdom Online Dating Services Market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United Kingdom Online Dating Services Market, By Type:
o Non- paying online dating
o Paying Online Dating
• United Kingdom Online Dating Services Market, By Service:
o Matchmaking
o Social Dating
o Adult Dating
o Others
• United Kingdom Online Dating Services Market, By Subscription:
o Annually
o Quarterly
o Monthly
o Weekly
• United Kingdom Online Dating Services Market, By Region:
o England
o Wales
o Scotland
o Northern Ireland
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in United Kingdom Online Dating Services Market.
Available Customizations:
United Kingdom Online Dating Services Market with the given market data, Tech Sci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Service Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United Kingdom Online Dating Services Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Considered while Selecting Vendor
5.3. Key Satisfaction Level
5.4. Major Challenges Faced
5.5. Technological Awareness
5.6. Key Services in Use
5.7. Frequency of Usage of Online Dating Apps
6. United Kingdom Online Dating Services Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type (Non- paying Online Dating, Paying Online Dating)
6.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others)
6.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly)
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2022)
6.3. Market Map
7. England Online Dating Services Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating)
7.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others)
7.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly)
8. Wales Online Dating Services Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating)
8.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others)
8.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly)
9. Scotland Online Dating Services Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating)
9.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others)
9.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly)
10. Northern Ireland Online Dating Services Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Type (Non- paying online dating, Paying Online Dating)
10.2.2. By Service (Matchmaking, Social Dating, Adult Dating, Others)
10.2.3. By Subscription (Annually, Quarterly, Monthly, Weekly)
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.1.1. Growing Internet penetration
11.1.2. Increasing Dating and Marriage
11.1.3. Rising number of users using Free online dating Apps
11.2. Challenges
11.2.1. False Online Accounts
11.2.2. Rise in Cyber threats
12. Market Trends & Developments
12.1. Influence of social media
12.2. Quarterly Subscription
12.3. Strong Connectivity Network
13. Porters Five Force Model
13.1. Bargaining Power of Suppliers
13.2. Bargaining Powers of Customers
13.3. Threat of New Entrants
13.4. Rivalry Among Existing Players
13.5. Threat of Substitutes
14. Policy & Regulatory Landscape
15. United Kingdom Economic Profile
16. Company Profiles
16.1. Bumble Holding Limited
16.1.1. Business Overview
16.1.2. Key Revenue and Financials
16.1.3. Recent Developments
16.1.4. Key Personnel
16.1.5. Key Product/Services
16.2. Hinge LTD.
16.2.1. Business Overview
16.2.2. Key Revenue and Financials
16.2.3. Recent Developments
16.2.4. Key Personnel
16.2.5. Key Product/Services
16.3. Badoo Limited
16.3.1. Business Overview
16.3.2. Key Revenue and Financials
16.3.3. Recent Developments
16.3.4. Key Personnel
16.3.5. Key Product/Services
16.4. Feeld Limited
16.4.1. Business Overview
16.4.2. Key Revenue and Financials
16.4.3. Recent Developments
16.4.4. Key Personnel
16.4.5. Key Product/Services
16.5. Hamborner Holdings Limited
16.5.1. Business Overview
16.5.2. Key Revenue and Financials
16.5.3. Recent Developments
16.5.4. Key Personnel
16.5.5. Key Product/Services
16.6. Humor Rainbow Inc
16.6.1. Business Overview
16.6.2. Key Revenue and Financials
16.6.3. Recent Developments
16.6.4. Key Personnel
16.6.5. Key Product/Services
16.7. EHarmony.com Inc
16.7.1. Business Overview
16.7.2. Key Revenue and Financials
16.7.3. Recent Developments
16.7.4. Key Personnel
16.7.5. Key Product/Services
16.8. HILY LTD.
16.8.1. Business Overview
16.8.2. Key Revenue and Financials
16.8.3. Recent Developments
16.8.4. Key Personnel
16.8.5. Key Product/Services
16.9. Match Group Limited
16.9.1. Business Overview
16.9.2. Key Revenue and Financials
16.9.3. Recent Developments
16.9.4. Key Personnel
16.9.5. Key Product/Services
16.10. Stende Solutions Limited
16.10.1. Business Overview
16.10.2. Key Revenue and Financials
16.10.3. Recent Developments
16.10.4. Key Personnel
16.10.5. Key Product/Services
17. Strategic Recommendations
17.1. Key focus should be on England of United Kingdom
17.2. The key focus should be non-paying dating apps
18. About Us & Disclaimer

 

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