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英国品質管理ソフトウェア市場予測 2024-2032


UNITED KINGDOM QUALITY MANAGEMENT SOFTWARE MARKET FORECAST 2024-2032

主な調査結果 イギリスの品質管理ソフトウェア市場は、予測期間2024-2032年にかけてCAGR 9.18%で成長すると予測される。各業界における製造手法の標準化や厳しい規制要件、製品認証取得における品質管理ソフト... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2024年5月24日 US$1,100
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131 英語

 

サマリー

主な調査結果
イギリスの品質管理ソフトウェア市場は、予測期間2024-2032年にかけてCAGR 9.18%で成長すると予測される。各業界における製造手法の標準化や厳しい規制要件、製品認証取得における品質管理ソフトウェアが提供する利便性、品質重視などが、QMSの採用を促進する。
市場インサイト
英国の品質管理ソフトウェア市場は、テクノロジー産業や製造業の中でもダイナミックに進化している分野である。さまざまな分野の企業がプロセスの強化に努め、厳格な品質基準へのコンプライアンスを確保する中、QMSソリューションの需要は拡大を続けている。
英国におけるQMS市場拡大の原動力のひとつは、標準化と規制遵守の重視の高まりです。ヘルスケア、自動車、航空宇宙、食品製造などの分野で事業を展開する企業は、厳格な品質規制を遵守しなければなりません。QMSソフトウェアは品質管理への体系的なアプローチを提供し、組織によるプロセスの合理化、一貫性の維持、規制要件の効率的な遵守を可能にする。
さらに、デジタルトランスフォーメーションとインダストリー4.0イニシアティブへのシフトが、QMSソフトウェアの普及を後押ししている。人工知能、モノのインターネット(IoT)、データ分析などの技術を活用した統合QMSソリューションは、リアルタイムのモニタリング、予知保全、データ主導の意思決定を可能にする。このようなテクノロジーの戦略的活用は、品質管理を強化するだけでなく、急速に進化する市場環境の中で企業が競争力を維持するための力となる。
競争に関する洞察
英国品質管理ソフトウェア市場の主要企業には、SAP SE、Veeva Systems Inc、Siemens AG、Wolters Kluwer NVなどがあります。
当レポートの提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要調査結果の調査
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、阻害要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、市場シェアなどの要因に基づいて主要企業を理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

目次
1. 調査範囲と方法論
1.1. 調査目的
1.2. 研究の範囲
1.3.調査方法
1.4. 前提条件と限界
2. 要旨
2.1. 市場規模と推定
2.2. 国別スナップショット
2.3. 国別分析
2.4. 危機シナリオ分析
2.5. 主な市場調査結果
3. 市場ダイナミクス
3.主な推進要因
3.1.1. 業界全体にわたる製造慣行の標準化と厳しい規制要件
3.1.2. 品質管理ソフトウェアが提供する製品認証取得の利便性
3.1.3. 品質重視がqmsの採用を促進する
3.2. 主な阻害要因
3.2.1. セキュリティ上の懸念が、品質管理ソフトウェア市場の採用を阻害している。
3.2.2. エンド・ツー・エンド展開の課題
3.2.3. 高コストと代替製品の存在が成長を妨げる
4. 主要分析
4.1. 害虫分析
4.1.1. 政治的
4.1.2. 経済的
4.1.3. 社会的
4.1.4. 技術的
4.2. 主要技術動向
4.3. ポーターの5つの力分析
4.3.1. 買い手の力
4.3.2. 供給者の力
4.3.3. 代替
4.3.4. 新規参入
4.3.5. 業界のライバル関係
4.4. 成長見通しマッピング
4.4.1. イギリスの成長見通しマッピング
4.5. バリューチェーン分析
4.6. 主要な購買基準
4.7. 規制の枠組み
5. 展開別市場
5.1.クラウド
5.1.1. 市場予測図
5.1.2. セグメント分析
5.オン・プレミス
5.2.1. 市場予測図
5.2.2. セグメント分析
6. 企業規模別市場
6.1. 中小企業
6.1.1. 市場予測図
6.1.2. セグメント分析
6.2. 大企業
6.2.1. 市場予測図
6.2.2. セグメント分析
7. エンドユーズ別市場
7.1. IT&テレコム
7.1.1. 市場予測図
7.1.2. セグメント分析
7.2. 運輸・ロジスティクス
7.2.1. 市場予測図
7.2.2. セグメント分析
7.3. 消費財・小売
7.3.1. 市場予測図
7.3.2. セグメント分析
7.4. 防衛・航空宇宙
7.4.1. 市場予測図
7.4.2. セグメント分析
7.5. 製造業
7.5.1. 市場予測図
7.5.2. セグメント分析
7.6.ヘルスケア
7.6.1. 市場予測図
7.6.2. セグメント分析
7.7. その他の最終用途
7.7.1. 市場予測図
7.7.2. セグメント分析
8. ソリューション別市場
8.1. 監査管理
8.1.1. 市場予測図
8.1.2. セグメント分析
8.2. 校正管理
8.2.1. 市場予測図
8.2.2. セグメント分析
8.3. 変更管理
8.3.1. 市場予測図
8.3.2. セグメント分析
8.4. 苦情処理
8.4.1. 市場予測図
8.4.2. セグメント分析
8.5. 文書管理
8.5.1. 市場予測図
8.5.2. セグメント分析
8.6. 従業員研修
8.6.1. 市場予測図
8.6.2. セグメント分析
8.7. 不適合/是正・予防
8.7.1. 市場予測図
8.7.2. セグメント分析
8.8. サプライヤーの品質管理
8.8.1. 市場予測図
8.8.2. セグメント分析
8.9. その他のソリューション
8.9.1. 市場予測図
8.9.2. セグメント分析
9. 競争環境
9.1. 主な戦略的展開
9.1.1. M&A
9.1.2. パートナーシップと契約
9.2. 企業プロフィール
9.2.1. ダッソー・システムズSE
9.2.1.1. 会社概要
9.2.1.2. 製品リスト
9.2.1.3. 強みと課題
9.SAP SE
9.2.2.1. 会社概要
9.2.2.2. 製品リスト
9.2.2.3. 強みと課題
9.2.3. シーメンスAG
9.2.3.1. 会社概要
9.2.3.2. 製品リスト
9.2.3.3. 強みと課題
9.2.4. ビーバシステムズ
9.2.4.1. 会社概要
9.2.4.2. 製品一覧
9.2.4.3. 強みと課題
9.2.5. ウォルターズ・クルワーNV
9.2.5.1. 会社概要
9.2.5.2. 製品リスト
9.2.5.3. 強みと課題
9.2.6. マイクロソフト株式会社
9.2.6.1. 会社概要
9.2.6.2. 製品一覧
9.2.6.3. 強みと課題
9.オラクル株式会社
9.2.7.1. 会社概要
9.2.7.2. 製品一覧
9.2.7.3. 強みと課題

 

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Summary

KEY FINDINGS
The United Kingdom quality management software market is predicted to prosper at a CAGR of 9.18% over the forecasted period 2024-2032. Distinct drivers promote market growth like the standardization of manufacturing practices across industries and stringent regulatory requirements, the convenience offered by quality management software in procuring product certification, and quality focus drive QMS adoption.
MARKET INSIGHTS
The United Kingdom quality management software market is a dynamic and evolving sector within the technology and manufacturing industries. As businesses across various sectors strive to enhance their processes and ensure compliance with stringent quality standards, the demand for QMS solutions continues to grow.
One of the driving factors behind the expansion of the QMS market in the UK is the increasing emphasis on standardization and regulatory compliance. Companies operating in sectors such as healthcare, automotive, aerospace, and food production must adhere to strict quality regulations. QMS software offers a systematic approach to quality management, enabling organizations to streamline their processes, maintain consistency, and meet regulatory requirements efficiently.
Moreover, the shift towards digital transformation and Industry 4.0 initiatives has propelled the uptake of QMS software. Integrated QMS solutions that leverage technologies such as artificial intelligence, the Internet of Things (IoT), and data analytics enable real-time monitoring, predictive maintenance, and data-driven decision-making. This strategic use of technology not only enhances quality management but also empowers companies to stay competitive in a rapidly evolving market landscape.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the major companies in the United Kingdom quality management software market include SAP SE, Veeva Systems Inc, Siemens AG, Wolters Kluwer NV, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors such as market share.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. STANDARDIZATION OF MANUFACTURING PRACTICES ACROSS INDUSTRIES AND STRINGENT REGULATORY REQUIREMENTS
3.1.2. CONVENIENCE OFFERED BY QUALITY MANAGEMENT SOFTWARE IN PROCURING PRODUCT CERTIFICATION
3.1.3. QUALITY FOCUS DRIVES QMS ADOPTION
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. SECURITY CONCERNS IMPEDE ADOPTION IN THE QUALITY MANAGEMENT SOFTWARE MARKET
3.2.2. END TO END DEPLOYMENT CHALLENGE
3.2.3. HIGH COST AND AVAILABILITY OF ALTERNATIVES HINDER GROWTH
4. KEY ANALYTICS
4.1. PEST ANALYSIS
4.1.1. POLITICAL
4.1.2. ECONOMICAL
4.1.3. SOCIAL
4.1.4. TECHNOLOGICAL
4.2. KEY TECHNOLOGY TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED KINGDOM
4.5. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.6. KEY BUYING CRITERIA
4.7. REGULATORY FRAMEWORK
5. MARKET BY DEPLOYMENT
5.1. CLOUD
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. ON-PREMISES
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY ENTERPRISE SIZE
6.1. SMALL & MEDIUM ENTERPRISE
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. LARGE ENTERPRISE
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY END USE
7.1. IT & TELECOM
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. TRANSPORTATION & LOGISTICS
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. CONSUMER GOODS & RETAIL
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7.4. DEFENSE & AEROSPACE
7.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.4.2. SEGMENT ANALYSIS
7.5. MANUFACTURING
7.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.5.2. SEGMENT ANALYSIS
7.6. HEALTHCARE
7.6.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.6.2. SEGMENT ANALYSIS
7.7. OTHER END USES
7.7.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.7.2. SEGMENT ANALYSIS
8. MARKET BY SOLUTION
8.1. AUDIT MANAGEMENT
8.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.1.2. SEGMENT ANALYSIS
8.2. CALIBRATION MANAGEMENT
8.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.2.2. SEGMENT ANALYSIS
8.3. CHANGE MANAGEMENT
8.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.3.2. SEGMENT ANALYSIS
8.4. COMPLAINT HANDLING
8.4.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.4.2. SEGMENT ANALYSIS
8.5. DOCUMENT CONTROL
8.5.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.5.2. SEGMENT ANALYSIS
8.6. EMPLOYEE TRAINING
8.6.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.6.2. SEGMENT ANALYSIS
8.7. NON-CONFORMANCES/CORRECTIVE & PREVENTATIVE
8.7.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.7.2. SEGMENT ANALYSIS
8.8. SUPPLIER QUALITY MANAGEMENT
8.8.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.8.2. SEGMENT ANALYSIS
8.9. OTHER SOLUTIONS
8.9.1. MARKET FORECAST FIGURE
8.9.2. SEGMENT ANALYSIS
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. DASSAULT SYSTEMES SE
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCTS LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. SAP SE
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCTS LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. SIEMENS AG
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCTS LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. VEEVA SYSTEMS INC
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCTS LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. WOLTERS KLUWER NV
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCTS LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. MICROSOFT CORPORATION
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCTS LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. ORACLE CORPORATION
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCTS LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

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