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米国アパレル・フットウェア市場:タイプ別(アパレル・フットウェア)、エンドユーザー別(女性・男性・子供)、流通チャネル別(専門店、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンラインチャネル、その他)、地域別、競争予測・機会、2026年


United States Apparel and Footwear Market, By Type (Apparel & Footwear), By End-User (Women, Men & Kids), By Distribution Channel (Specialty Stores, Supermarket/Hypermarket, Online Channels, and Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026

米国のアパレル・フットウェア市場は、2020年には2,679億ドルとなり、2026年末には3,900億ドルに達すると予測されています。米国のアパレル・フットウェア市場は、可処分所得の増加、ブランド認知度の向上、輸入... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年10月1日 US$3,500
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79 英語

 

サマリー

米国のアパレル・フットウェア市場は、2020年には2,679億ドルとなり、2026年末には3,900億ドルに達すると予測されています。米国のアパレル・フットウェア市場は、可処分所得の増加、ブランド認知度の向上、輸入品への嗜好、組織化された小売・電子商取引チャネルの拡大、強力なサプライチェーンネットワークなどにより、着実に発展しています。さらに、米国内の人口増加や、地域企業や国際企業の参入などの要因が、米国のアパレル・フットウェア産業を後押ししています。

ファッション分野は、アパレル、フットウェア、アクセサリーの各業界によって支えられています。その結果、ユーザーに身だしなみを整えた感覚を提供し、自他ともに魅力的に見せることを第一の目標としており、アパレル・フットウェアビジネスは最も連携のとれた発展的な分野の一つとなっている。

米国のアパレル・フットウェア市場は、タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域に基づいて分類されています。米国のアパレル・フットウェア市場は、アパレルとフットウェアの2つのセグメントに大別されます。フットウェアと比較して、アパレルが圧倒的なシェアを占めています。アパレル市場を牽引している要因としては、急速に変化するファッション、ファッション業界のアイコン的存在の影響力の増大、インターネットの普及、積極的なブランディングに支えられた低価格で変化するファッションの継続的な投入などが挙げられます。また、米国のアパレル・フットウェア市場の流通チャネルは、専門店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンラインチャネル、その他に分類されます。2026年、米国のアパレル・フットウェア市場では、専門店セグメントが過半数のシェアを占めると予想されます。しかし、オンラインチャネル分野は、より便利で、幅広い商品を短時間で消費者に提供できるため、予測期間中に成長すると予想されています。

米国のアパレル・フットウェア市場は、地域別に、南部、西部、北東部、中西部に分類されます。これらの地域の中でも、南部は、最も人口の多いカリフォルニア州や、ファッションの中心地として知られるニューヨーク州などがあることから、業界に大きく貢献しています。

アパレル・フットウェア市場は魅力的な投資先となっており、複数の大手多国籍企業がこの市場に参入しています。この市場に参入している大手企業には、ナイキ、VFコーポレーション(Vans、The North face、Timberland、Dickiesなど)、アディダスアメリカ、アンダーアーマー、PVH CORP.(Tommy Hilfiger、Calvin Klein、Arrow、Warner's、Olga、True & Co.などを含む)、LEVI STRAUSS & CO.、H&M Hennes & Mauritz LP、Kering Americas, Inc.、Zara USA, Inc.、Puma North America, Inc.などがあります。米国のアパレル・フットウェア市場は、国内外のサプライヤーが多数存在するため、非常に細分化されています。

本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016-2019
ベースイヤー:2020年
予測期間: 2021年
予測期間: 2022-2026
本調査の目的
- 2016年から2020年までの米国のアパレル・フットウェア市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの米国のアパレル・フットウェア市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 米国のアパレル・フットウェア市場をタイプ別、エンドユーザー別、流通チャネル別、企業別、地域別に分類し、予測すること。
- 米国のアパレル・フットウェア市場において、支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 米国のアパレル・フットウェア市場のドライバーと課題を特定すること。
- 米国のアパレル・フットウェア市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競合他社の動向を調査すること。
- 米国のアパレル・フットウェア市場で事業を展開している主要企業のプロファイルを特定・分析する。
- 米国のアパレルおよびフットウェア市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは米国内のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、米国内のすべての主要プレイヤーのメーカー、流通チャネル、および存在を分析しました。

TechSci Researchは、トップダウンおよびボトムアップのアプローチを用いて、米国のアパレルおよびフットウェア市場の市場規模を算出しました。ここでは、さまざまなセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体的な市場規模を得るために、これらの製品タイプや流通チャネルの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主要なターゲットオーディエンス
- メーカー、流通業者、エンドユーザー
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- アパレル、フットウェアに関連する団体、フォーラム、アライアンスなど

本調査は、メーカーやエンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資戦略や市場機会の活用に役立つものです。

レポートの範囲
本レポートでは、米国のアパレルおよびフットウェア市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下のように詳述しています。

- 米国のアパレルおよびフットウェア市場:タイプ別
o アパレル
o フットウェア
- 米国のアパレル・フットウェア市場:エンドユーザー別
o 女性
o 男性
o 子供
- 米国のアパレルおよびフットウェア市場:販売チャネル別
o 専門店
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o オンラインチャネル
o その他 (カウンターショップ、デパートなど)
- 米国のアパレル・フットウェア市場:地域別
o 南
o 西
o 北東部
o 中西部

競合他社の状況
企業プロフィール米国のアパレル・フットウェア市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
カスタマイズが可能です。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションをご用意しています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.COVID-19が米国のアパレル・フットウェア市場に与える影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購入意思決定に影響を与える要因
5.2.ブランド認知度
5.3.お客様が直面している課題
5.4.希望する販売チャネル
6.アメリカのアパレル・フットウェア市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.タイプ別(アパレル、フットウェア
6.2.2.エンドユーザー別(レディース、メンズ、キッズ
6.2.3.流通チャネル別(専門店、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンラインチャネル、その他(カウンターショップ、百貨店など)) 2.4.
6.2.4.地域別(南部、西部、北東部、中西部
6.3.マーケットマップ
7.アメリカのアパレル市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.タイプ別(カジュアルウェア、スポーツウェア、ナイトウェア、その他
7.2.2.エンドユーザー別
7.2.3.流通チャネル別
8.米国のフットウェア市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.タイプ別(シューズ、サンダル、スリッパ、その他
8.2.2.エンドユーザー別
8.2.3.流通チャネル別
9.マーケットダイナミクス
9.1.ドライバー
9.2.課題
10.市場動向と開発状況
11.競合状況
11.1.Nike, Inc.
11.2.VFコーポレーション
11.3.アディダスアメリカ社
11.4.アンダーアーマー社
11.5.PVH CORP.
11.6.リーバイ・ストラウス・アンド・カンパニー(LVI STRAUS & CO.
11.7.H&M ヘネス・アンド・マウリッツLP
11.8.Kering Americas, Inc.
11.9.ZARA USA, Inc.
11.10.Puma North America, Inc.
11.11.ロッキーブランド社
11.12.スケッチャーズ U.S.A., INC.
11.13.Richemont North America, Inc.(ダンヒル、ピーターミラー、ネッタポルテ)
11.14.ASICS America Corporation
11.15.Geox USA, Inc.
12.戦略的提言
13.会社概要・免責事項

 

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Summary

United States apparel and footwear market was valued USD267.99 billion in 2020 and it is anticipated to reach up to USD390 billion, by the end of 2026 and grow at a CAGR of 6.25% during the forecast period owing to new and fashionable trends. The apparel and footwear market in the United States has been steadily developing, owing to rising disposable incomes, increasing brand awareness and preference for imported goods, as well as growing organized retail and e-commerce channels and powerful supply chain networks. Furthermore, factors such as the growing population within the United States and the introduction of regional and international companies is boosting the apparel and footwear industry in the United States.

The fashion sector is supported by the apparel, footwear, and accessories industries. As a result, their primary goal is to provide the user the feeling of being well-dressed and look attractive to oneself and others, making the apparel and footwear business one of the most coordinated and well-developed sectors.

The United States apparel and footwear market can be segregated based on type, end-user, distribution channel, and region. The United States apparel and footwear market is segmented into two broad segments including apparel and footwear. The apparel is the dominating segment in comparison to footwear. Some of the driving factors for the apparel market are rapidly changing fashion, increasing influence of fashion industries’ icons, growing internet penetration, as well as the continuous launch of altering fashion at lower prices supported by aggressive branding. The distribution channel in the United States apparel and footwear market has also been segmented into specialty stores, supermarkets/hypermarkets, online channels, and others. In the year 2026, specialty stores segment is anticipated to account for a majority share in the United States apparel and footwear market. However, the online channels segment is expected to grow during the forecast period as it is more convenient and offers a wide range of products to its consumers within a shorter duration.

In terms of region, the United States apparel and footwear market is categorized into South, West, North-East, and Mid-West. Among these regions, Southern region is the one which is majorly contributing to the industry, due to states like California, which has the highest population and New York state which is known as the fashion hub and is the utmost reason for the highest sales generation within the region.

The apparel and footwear market has become an attractive destination for investments and several large multinational companies are entering into this market. Some of the major players operating in this market are Nike, Inc., VF Corporation (Vans, The North face, Timberland, Dickies, etc.), adidas America, Inc., Under Armour, Inc., PVH CORP. (Includes Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Arrow, Warner's, Olga, True & Co., etc.), LEVI STRAUSS & CO., H&M Hennes & Mauritz LP, Kering Americas, Inc., Zara USA, Inc., and Puma North America, Inc. The apparel and footwear market in the United States is highly fragmented due to many local and international suppliers.

Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022-2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the United States apparel and footwear market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the United States apparel and footwear market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast the United States apparel and footwear market based on type, end-user, distribution channel, company, and region.
• To identify the dominant region or segment in the United States apparel and footwear market.
• To identify drivers and challenges for the United States apparel and footwear market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the United States apparel and footwear market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the United States apparel and footwear market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the United States apparel and footwear market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the United States. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channel, and presence of all major players across the United States.

TechSci Research calculated the market size of the United States apparel and footwear market using a top-down and bottom-up approach, wherein data for various segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these product types and distribution channel for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Manufacturers, distributors, and end-users
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policymakers.
• Organizations, forums, and alliances related to apparel and footwear.

The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, end-users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.

Report Scope:
In this report, the United States apparel and footwear market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• United States Apparel and Footwear Market, By Type:
o Apparel
o Footwear
• United States Apparel and Footwear Market, By End-User:
o Women
o Men
o Kids
• United States Apparel and Footwear Market, By Distribution Channel:
o Specialty Stores
o Supermarkets/Hypermarket
o Online Channels
o Others (Counter Shops, Departmental Stores, etc.)
• United States Apparel and footwear Market, By Region:
o South
o West
o North-East
o Mid-West

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States apparel and footwear market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Apparel and Footwear Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Apparel and Footwear Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Type (Apparel and Footwear)
6.2.2. By End-User (Women, Men, and Kids)
6.2.3. By Distribution Channel (Specialty Stores, Supermarket/Hypermarket, Online Channels, and Others (Counter shops, departmental stores, etc.))
6.2.4. By Region (South, West, North-East, and Mid-West)
6.3. Market Map
7. United States Apparel Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type (Casual Wear, Sports Wear, Night Wear and Others)
7.2.2. By End-User
7.2.3. By Distribution Channel
8. United States Footwear Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type (Shoes, Sandals, Slippers and Others)
8.2.2. By End-User
8.2.3. By Distribution Channel
9. Market Dynamics
9.1. Drivers
9.2. Challenges
10. Market Trends & Developments
11. Competitive Landscape
11.1. Nike, Inc.
11.2. VF Corporation
11.3. adidas America, Inc.
11.4. Under Armour, Inc.
11.5. PVH CORP.
11.6. LEVI STRAUSS & CO.
11.7. H&M Hennes & Mauritz LP
11.8. Kering Americas, Inc.
11.9. Zara USA, Inc.
11.10. Puma North America, Inc.
11.11. ROCKY BRANDS, INC.
11.12. SKECHERS U.S.A., INC.
11.13. Richemont North America, Inc. (Dunhill, Peter Millar, and NET-A-PORTER)
11.14. ASICS America Corporation
11.15. Geox USA, Inc.
12. Strategic Recommendations
13. About Us & Disclaimer

 

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