米国美容・パーソナルケア市場:製品タイプ別(パーソナルケア・美容ケア)、流通チャネル別(専門店、デパート、ハイパーマーケット・スーパー、Eコマース、ドラッグストア、その他)、地域別、上位10カ国別、競争予測・機会、2026年
United States Beauty & Personal Care Market, By Product Type (Personal Care and Beauty Care), By Distribution Channel (Specialty Stores, Departmental Stores, Hypermarket/Supermarket, E-Commerce, Drug Stores and Others), By Region, By Top 10 States, Competition Forecast & Opportunities, 2026
米国のビューティ&パーソナルケア市場は、2020年には804億3000万ドルでしたが、若年人口の増加、美容意識の高い消費者の増加、自宅でのセルフケアの増加、ビューティ製品に含まれる高品質な成分の存在などにより... もっと見る
サマリー 米国のビューティ&パーソナルケア市場は、2020年には804億3000万ドルでしたが、若年人口の増加、美容意識の高い消費者の増加、自宅でのセルフケアの増加、ビューティ製品に含まれる高品質な成分の存在などにより、2026年には1066億1000万ドルを超えると予測され、年率5.13%で成長しています。
米国のビューティ&パーソナルケア市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域、上位10州、企業の各セグメントに分かれています。製品タイプ別では、米国のビューティ&パーソナルケア市場は、パーソナルケアとビューティケアに分けられます。パーソナルケア市場はさらに、スキンケアとヘアケアに分けられます。その中でも、スキンケア分野は、より健康的で明るい肌への関心の高まりから、パーソナルケア市場を席巻しています。同様に、ビューティケア市場は、メイクアップ&カラーコスメ、ビューティツール&アクセサリー、ネイルケア、その他に分類されます。中でもメイクアップ&カラーコスメタイプは、ソーシャルメディアでのメイクアップ関連動画の増加や、メイクアップアプリの登場により、ビューティケア製品の需要が増加していることから、ビューティケア市場を席巻しています。さらに、最近ではほとんどの消費者が美容製品を購入する際に拡張現実(AR)を利用していることから、技術のアップグレードも美容・パーソナルケア市場を牽引すると予想されています。この技術を使えば、お客様はヘアカラーやメイクアップ製品をリアルタイムでリアルに試すことができますし、肌分析や個人に合わせたスキンケア方法を知ることもできます。さらに、Eコマースチャネルでの拡張現実技術の出現により、Eコマースの売上も近年劇的に増加しています。現在、多くの購入者は、以前は難しかった、購入前に製品についての詳細を知りたいと考えています。COVID-19のパンデミックは、ショッピング体験を容易にするための拡張現実や仮想現実の導入のきっかけとなり、パンデミック以前と比較して、米国のほとんどの小売業者が仮想試着を提供したいと考えるようになっています。さらに、拡張現実感は、顧客の嗜好をよりよく理解するのに役立ち、企業の売上と収益の向上、および企業が顧客中心のユニークな製品を開発するのに役立ちます。
米国の美容・パーソナルケア市場は、流通チャネル別に、専門店、デパート、ハイパーマーケット/スーパー、Eコマース、ドラッグストア、その他に分類されます。中でも専門店は、様々なブランドの美容・パーソナルケア製品が揃っているため、米国の美容・パーソナルケア市場を席巻しています。
米国のビューティケア・パーソナルケア市場は、地域別に南部、西部、中西部、北西部に分けられます。中でも南部は、テキサス州、フロリダ州、ジョージア州、ノースカロライナ州などの強力な国内総生産と一人当たりの個人所得を背景に、米国の美容・パーソナルケア市場を席巻しています。
米国の美容・パーソナルケア市場で事業を展開している主要企業には、L'Oréal USA、Johnson & Johnson、Unilever USA、The Estée Lauder Companies Inc.、L Brands, Inc.などがあります。米国の美容・パーソナルケア市場で競争力を維持するために、企業は継続的に新製品を発売したり、技術をアップグレードしたり、マーケティング戦略を変更したりして、国内の消費者層の大半を獲得しています。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー: 2016-2019
ベースイヤー: 2020
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F
本調査の目的
- 2016年から2020年までの米国のビューティ&パーソナルケア市場規模の歴史的成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの米国のビューティ&パーソナルケア市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 米国の美容・パーソナルケア市場を、製品タイプ、販売チャネル、地域、上位10州、企業に基づいて定義、分類、予測すること。
- パーソナルケア製品のタイプ別(スキンケア、ヘアケア)に、米国の美容・パーソナルケア市場を分析・予測する。
- 米国の美容・パーソナルケア市場規模を、美容製品タイプ別(メイクアップ・カラーコスメ、美容ツール・アクセサリー、ネイルケア、その他(マニキュア・ペディキュア))に分析・予測する。
- 南部、西部、中西部、北東部の4つの地域別に詳細な市場区分を行い、市場規模を予測する。
- 米国のビューティ&パーソナルケア市場における事業拡大、革新的な製品の発売、政府の政策や投資、新規参入者などの競合他社の動向を調査する。
- 米国のビューティ&パーソナルケア市場で活躍する主要企業を戦略的に紹介する。
TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず、米国内のビューティ&パーソナルケア関連企業のリストを作成しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、企業の担当者に主要製品、製品の価格、競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、全国の主要な美容・パーソナルケア企業の製品タイプ、流通チャネル、上位10州、地域別の存在感を分析しました。
TechSci Researchは、トップダウンのアプローチで米国のビューティ&パーソナルケア市場のサイズを算出しました。ここでは、製品タイプ、流通チャネルにおけるメーカーの価値シェアデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、各メーカーの過去の販売データを分析して外部から検証し、全体の市場規模を算出しました。また、企業の年次報告書、世界銀行、国際貿易センター、米国国勢調査局、プレスリリース、業界誌、業界レポート、ニュースデイリー、信頼できる有料データベース、独自のデータベースなど、さまざまな二次資料も調査しました。
対象となる主要オーディエンス
- 美容・パーソナルケア関連のメーカー/輸入業者、サプライヤー、流通業者、その他の関係者。
- 美容・パーソナルケア市場に関連する業界団体、組織、フォーラム、アライアンスなど。
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 市場調査会社、コンサルティング会社
本調査は、ビューティ&パーソナルケアのメーカー、流通業者、ディーラー、政策立案者などの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するのに役立ちます。また、この調査は、投資を戦略的に行い、市場の成長を利用するために、今後数年間でどの市場セグメントをターゲットにすべきかを決定する際にも役立つでしょう。
レポートの範囲
本レポートでは、アメリカ合衆国のビューティ&パーソナルケア市場を、以下にも詳述している業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。
- 米国のビューティケア・パーソナルケア市場、製品タイプ別
パーソナルケア
スキンケア
ヘアケア
o ビューティーケア
メイクアップ・カラーコスメ
ビューティーツール&アクセサリー
ネイルケア
その他(マニキュア、ペディキュア)
- 米国の美容・パーソナルケア市場:流通チャネル別
o 専門店
o デパート
o ハイパーマーケット/スーパー
o Eコマース
o ドラッグストア
o その他
- アメリカの美容・パーソナルケア市場(地域別
o 南
o 西部
o 中西部
o北東部
競合他社の状況
企業プロフィール米国のビューティ&パーソナルケア市場に参入している主要企業の詳細な分析を行っています。
カスタム化の可能性
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
チャネルパートナー分析
- すべての主要地域における代理店やディーラーの詳細なリストです。
企業情報
- 追加の市場プレーヤーの詳細な分析とプロファイリング(最大5社まで)。
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目次 1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.米国ビューティ&パーソナルケア市場におけるCOVID-19の影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購入意思決定に影響を与える要因
5.2.ブランド認知度
5.3.購入頻度
6.アメリカのビューティ&パーソナルケア市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品タイプ別(パーソナルケア、ビューティケア
6.2.2.流通チャネル別(専門店、百貨店、ハイパーマーケット/スーパー、Eコマース、ドラッグストア、その他(専売店、美容院/サロンなど)) 2.3.
6.2.3.地域別
6.2.4.上位10州別
6.2.5.企業別(2020年)
6.3.マーケットマップ
7.米国パーソナルケア市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品タイプ別(スキンケア、ヘアケア
7.2.2.流通チャネル別
8.米国ビューティーケア市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品タイプ別(メイクアップ&カラーコスメ、ビューティツール&アクセサリー、ネイルケア、その他(マニキュア、ペディキュアなど)) 2.
8.2.2.流通チャネル別
9.市場力学
9.1.ドライバー
9.2.課題
10.市場動向と開発状況
11.政策・規制動向
12.米国の経済概要
13.競争環境
13.1.ロレアル USA, Inc.
13.2.ジョンソン・エンド・ジョンソン
13.3.ユニリーバUSA
13.4.エスティローダー・カンパニーズ・インク
13.5.L Brands, Inc.
13.6.ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー
13.7.ナチュラ社
13.8.バイヤスドルフ社
13.9.レブロン社
13.10.花王USA社
13.11.コティ社
13.12.資生堂アメリカズコーポレーション
13.13.LVMH Inc.
13.14.エイボン・プロダクツ, Inc.
13.15.フーダビューティー株式会社
14.戦略的提言
15.会社概要・免責事項
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Summary United States beauty and personal care market stood at USD80.43 billion in 2020 and is projected to cross USD106.61 billion by 2026, growing at a CAGR of 5.13% due to increasing young population, increasing beauty conscious consumers and increasing self-care treatment at home, and presence of high-quality ingredients in beauty products. United States beauty and personal care market is divided into the following segments: product type, distribution channel, region, top 10 states, and company. In terms of product type, the United States beauty and personal care market is divided into personal care and beauty care. The personal care market is further segmented into skincare and hair care. Among them, the skincare segment is dominating the personal care market due to growing concern for healthier and brighter looking skin. Similarly, the beauty care market is further segmented into makeup & color cosmetics, beauty tools & accessories, nail care, and others. Among them, makeup and color cosmetics type is dominating the beauty care market due to the increasing number of makeup-related videos on social media, and the availability of makeup apps, which has resulted in increased demand for beauty care products. Furthermore, technological up-gradation is also expected to drive the beauty and personal care market since most consumers these days are using augmented reality while buying a beauty product. With this technology, customers can try on hair color and makeup products realistically in real-time and obtain a skin analysis and personalized skincare routine. Moreover, e-commerce sales have also increased dramatically in recent years with the advent of augmented reality technology in the e-commerce channel. Now, many buyers like to know more about the product before purchasing it, which was previously difficult. The COVID-19 pandemic has acted as a catalyst in the adoption of augmented and virtual reality to facilitate the shopping experience, and most retailers in the United States now want to offer virtual try-on when compared with before the pandemic. In addition, augmented reality can help understand customer preferences better, helping boost sales and revenue for businesses and help companies in developing unique customer-centric products. Based on distribution channel segment, the United States beauty and personal care market is segmented into specialty stores, departmental stores, hypermarket/supermarket, e-commerce, drug stores, and others. Among them, specialty stores are dominating the United States beauty and personal care market due to the availability of a variety of beauty and personal care products of various brands in these stores. Based on region, the United States beauty and personal care market is segmented into South, West, Midwest, Northwest. Among which, South region is dominating the United States beauty and personal care market due to the strong gross domestic product and per capita personal income of states like Texas, Florida, Georgia, North Carolina, etc. Some of the major players operating in the United States beauty and personal care market are L’Oréal USA, Johnson & Johnson, Unilever USA, The Estée Lauder Companies Inc., L Brands, Inc. & Others. To remain competitive in the Unites States beauty and personal care market, companies are continuously launching new products, upgrading technology, changing marketing strategy to capture the majority of the consumer base in the country. Years considered for this report: Historical Years: 2016-2019 Base Year: 2020 Estimated Year: 2021E Forecast Period: 2022F-2026F Objective of the Study: • To analyze the historical growth in the market size of the United States beauty and personal care market from 2016 to 2020. • To estimate and forecast the market size of the United States beauty and personal care market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026. • To define, classify and forecast the United States beauty and personal care market based on product type, distribution channel, region, top 10 states, and company. • To analyze and forecast the United States beauty and personal care market size with respect to personal care product type (skin care and hair care). • To analyze and forecast the United States beauty and personal care market size with respect to beauty care product type (makeup & color cosmetics, beauty tools & accessories, nail care and others (manicure & pedicure) • To scrutinize the detailed market segmentation and forecast the market size based on four regions, namely – South, West, Midwest, and Northeast. • To examine competitive developments such as expansions, innovative product launches, government policy and investments and new entrants in the United States beauty and personal care market. • To strategically profile leading players operating in the United States beauty and personal care market. TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of leading beauty and personal care companies across the United States. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the company personnel were also enquired about their key products, prices of products and competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the product type, distribution channel, top 10 states and regional presence of all major beauty and personal care companies across the country. TechSci Research calculated the United States beauty and personal care market size using a top-down approach, where manufacturers’ value share data for product type, distribution channel was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from industry experts and company representatives and externally validated through analyzing historical sales data of respective manufacturers to arrive at the overall market size. Various secondary sources such as company annual reports, World Bank, International Trade Centre, United States Census Bureau, press releases, industry magazines, industry reports, news dailies, credible paid databases and proprietary databases were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience: • Beauty and personal care manufacturers/importers, suppliers, distributors, and other stakeholders. • Trade associations, organizations, forums, and alliances related to beauty and personal care market. • Government bodies such as regulating authorities and policy makers. • Market research and consulting firms. The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for industry stakeholders, such as beauty and personal care manufacturers, distributors, dealers and policy makers. The study would also help them in deciding which market segments should be targeted over the coming years to strategize investments and capitalize on growth of the market. Report Scope: In this report, United States beauty and personal care market has been segmented into the following categories in addition to the industry trends which have also been detailed below: • United States Beauty and Personal Care Market, By Product Type: o Personal Care Skin Care Hair Care o Beauty Care Makeup & Color Cosmetics Beauty Tools & Accessories Nail Care Others (Manicure & Pedicure) • United States Beauty and Personal Care Market, By Distribution Channel: o Specialty Stores o Departmental Stores o Hypermarket/Supermarket o E-Commerce o Drug Stores o Others • United States Beauty and Personal Care Market, By Region: o South o West o Midwest o Northeast Competitive Landscape Company Profiles: Detailed analysis of the major companies operating in the United States beauty and personal care market. Available Customizations: With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report: Channel Partner Analysis • Detailed list of distributors and dealers across all major regions. Company Information • Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).
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Table of Contents 1. Product Overview 2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on United States Beauty & Personal Care Market 4. Executive Summary 5. Voice of Customer 5.1. Factors Influencing Purchase Decisions 5.2. Brand Awareness 5.3. Buying Frequency 6. United States Beauty & Personal Care Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type (Personal Care and Beauty Care) 6.2.2. By Distribution Channel (Specialty Stores, Departmental Stores, Hypermarket/Supermarket, E-Commerce, Drug Stores and Others (Exclusive Stores, Beauty Parlors/Salons, etc.) 6.2.3. By Region 6.2.4. By Top 10 States 6.2.5. By Company (2020) 6.3. Market Map 7. United States Personal Care Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type (Skin Care and Hair Care) 7.2.2. By Distribution Channel 8. United States Beauty Care Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type (Makeup & Color Cosmetics, Beauty Tools & Accessories, Nail Care and Others (Manicure, Pedicure, etc.)) 8.2.2. By Distribution Channel 9. Market Dynamics 9.1. Drivers 9.2. Challenges 10. Market Trends & Developments 11. Policy & Regulatory Landscape 12. United States Economic Profile 13. Competitive Landscape 13.1. L’Oréal USA, Inc. 13.2. Johnson & Johnson 13.3. Unilever USA 13.4. The Estée Lauder Companies Inc. 13.5. L Brands, Inc. 13.6. The Procter & Gamble Company 13.7. Natura US 13.8. Beiersdorf Inc. 13.9. Revlon, Inc. 13.10. Kao USA Inc. 13.11. Coty Inc. 13.12. Shiseido Americas Corporation 13.13. LVMH Inc. 13.14. Avon Products, Inc. 13.15. Huda Beauty Ltd. 14. Strategic Recommendations 15. About Us & Disclaimer
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