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米国アイウェア市場:製品タイプ別(サングラス、メガネ、コンタクトレンズ、スポーツアイウェア、その他(安全・保護用アイウェア、透明メガネ))、エンドユーザー別(ユニセックス、女性、男性)、流通チャネル別(専門店、オンライン、アパレルストア、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、その他(カウンターショップ、メイクアップ・美容室))、地域別、競争予測・機会、2026年


United States Eyewear Market, By Product Type (Sunglasses, Spectacles, Contact Lenses, Sport Eyewear, Others (Safety & Protection Eyewear, Transparent Eyeglasses)), By End User (Unisex, Women, Men,), By Distribution Channel (Specialty Stores, Online, Apparel Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Others (Counter Shops, Make-up & Beauty Stores), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026

米国のアイウェア市場は、2020年には約250億米ドルとなり、予測期間中に5.64%の増加率で成長し、2026年には347億8,000万米ドルに達すると予想されています。米国のアイウェア市場を牽引しているのは、高級アイウ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年11月11日 US$3,500
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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75 英語

 

サマリー

米国のアイウェア市場は、2020年には約250億米ドルとなり、予測期間中に5.64%の増加率で成長し、2026年には347億8,000万米ドルに達すると予想されています。米国のアイウェア市場を牽引しているのは、高級アイウェアの需要の大きさと、視覚障害の増加です。目の障害は、デジタル画面に長時間さらされることが原因で、子供の頃からこの問題を抱えている人や、遺伝性のものもあります。さらに、直射日光も目のかゆみの原因となり、紫外線を直接浴びることは目に悪影響を及ぼします。そのため、医師からはサングラスの着用が推奨されています。しかし、車の運転中、本を読んでいるとき、テレビを見ているときなど、多くの人が目に優しい処方されたメガネを使用しています。しかし、可処分所得の増加、趣味・嗜好の変化、ファッション業界の進化などが、米国のサングラス市場を牽引しています。

米国のアイウェア市場は、製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域、企業などに基づいて分類されています。製品タイプ別では、サングラス、メガネ、コンタクトレンズ、スポーツアイウェア、その他に分類されます。これらのうち、サングラスが2020年には約46%の最大の市場シェアを占めています。これは、サングラスがほとんどの人にとって重要なファッションアクセサリーであると考えられているためです。また、サングラスは、いくつかの微細な粒子を運ぶ風から目の破片を保護します。しかし、コンタクトレンズは、より良い目の快適さを提供するため、最も急速に成長しています。コンタクトレンズは、蒸気、霧、埃の粒子が視界の障害にならないため、装用者に快適さを与えます。米国のアイウェア市場は、エンドユーザーに基づいて、ユニセックス、女性、男性に分かれています。このうち、ユニセックス・アイウェアは、米国のアイウェア市場において圧倒的な存在感を示しており、最も急速に成長しているセグメントです。流通チャネルは、専門店、オンラインショップ、アパレルショップ、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、その他に分かれています。これらのうち、専門店は、レンズ、フレーム、デザインの種類が豊富であるため、人々は通常、専門店でメガネやサングラスを購入することを好むため、2020年には約49%の最大シェアを占めました。専門店では眼科検診を行っており、レンズの交換のために医者に駆け込む必要がないため、多くの消費者が専門店に足を運ぶようになっています。

米国のアイウェア市場は、地域別に南部、西部、中西部、北東部に分かれています。その中でも、人口の多い南部は、米国アイウェア市場で最大のシェアを占めています。米国のアイウェア市場で事業を展開している著名な企業は、EssilorLuxottica SA、Bausch Health Companies Inc.、Johnson & Johnson Services Inc.、Alcon Vision LLC、The Cooper Companies Inc.などです。
本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016年~2019年
ベースイヤー:2020年
推定期間: 2021E
予測期間: 2022F-2026F
本調査の目的
- 2016年から2020年までの米国アイウェア市場の市場規模の歴史的成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの米国アイウェア市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 米国のアイウェア市場を、製品タイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域、企業に基づいて分類し、予測すること。
- 米国アイウェア市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競合他社の動向を調査すること。
- 米国のアイウェア市場における支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 米国アイウェア市場のドライバーと課題を特定する。
- 米国のアイウェア市場で事業を展開する主要企業のプロフィールを特定・分析する。
- 米国アイウェア市場の市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。

TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは国内のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、国内のすべての主要プレーヤーのメーカーと存在を分析しました。
TechSci Researchは、市場全体ではトップダウンアプローチを、地域市場ではボトムアップアプローチを用いて、アメリカのアイウェア市場の市場規模を算出しました。ここでは、様々なセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Research社は、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらの製品タイプの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。
主な対象となるオーディエンス
- 眼鏡メーカー/サプライヤー/販売業者
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- アイウェアに関連する団体、フォーラム、アライアンスなど。
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するだけでなく、投資の戦略化や市場機会の活用にも役立ちます。
レポートの範囲
本レポートでは、米国のアイウェア市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下のような業界動向についても詳述しています。
- 米国のアイウェア市場、製品タイプ別
o サングラス
o 眼鏡
o コンタクトレンズ
o スポーツアイウェア
o その他 (安全・保護用メガネ、透明メガネ)
- 米国アイウェア市場、エンドユーザー別
o ユニセックス
o 女性
o 男性
- アメリカのアイウェア市場、流通チャネル別
o 専門店
o オンライン
o アパレルストア
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o その他(カウンターショップ、化粧品店、美容室など)
- アメリカのアイウェア市場、地域別
o 南
o 西
o 中西部
o 北東部
競争状況
企業のプロフィール米国のアイウェア市場に参入している主要企業の詳細な分析を行っています。
カスタマイズが可能です。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。レポートには以下のカスタマイズオプションが用意されています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Eyewear Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Eyewear Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Sunglasses, Spectacles, Contact Lenses, Sports Eyewear, Others (Safety & Protection Eyewear, Transparent Eyeglasses))
6.2.2. By End User (Unisex, Women, Men)
6.2.3. By Distribution Channel (Specialty Stores, Online, Apparel Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Others (Counter Shops, Make-Up & Beauty Stores))
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company
6.3. Market Map
7. United States Sunglasses Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By End User
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Spectacles Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By End User
8.2.2. By Distribution Channel
9. United States Contact Lenses Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By End User
9.2.2. By Distribution Channel
10. United States Sports Eyewear Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By End User
10.2.2. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
13. Policy & Regulatory Landscape
14. United States Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1. EssilorLuxottica SA
15.2. Bausch Health Companies Inc.
15.3. Johnson & Johnson Services Inc.
15.4. Alcon Vision LLC
15.5. The Cooper Companies Inc.
15.6. Safilo Group S.p.A.
15.7. Carl Zeiss Meditec AG
15.8. Hoya Corporation
15.9. Menicon Co., Ltd.
15.10. Zenni Optical, Inc.
16. Strategic Recommendations
17. About Us & Disclaimer

 

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Summary

The United States eyewear market valued around USD25 billion in the year 2020 and is expected to grow at an increasing rate of 5.64% during the forecast period to reach USD34.78 billion by 2026. The market of eyewear in the United States is driven by the huge demand for luxury eyewear and increase in visual disorders. Eye disorders are caused due to increased exposure of eyes to digital screen for long hours and some may have this problem since childhood or is hereditary. Furthermore, direct sunlight also causes itching in the eyes and direct exposure to UV rays is harmful to the eyes. Thus, it is recommended by doctors to wear sunglasses. However, many people use prescribed glasses while driving, reading a book, watching television as it provides comfort to their eyes. However, rising disposable income, changing taste and preferences, and evolution in fashion industry is driving the sunglasses market in the United States.

The United States eyewear market is segmented based on product type, end user, distribution channel, region, and company. In terms of product type, the United States eyewear market is further split into sunglasses, spectacles, contact lenses, sports eyewear, and others. Out of these, sunglasses held the largest market share of around 46% in 2020 because sunglasses are considered as an important fashion accessory by most of the people. In addition, sunglasses protect the debris of the eye from wind that carries several minute particles. However, contact lenses segment is the fastest-growing as they provide better eye comfort. Contact lenses give some comfort to the wearer as steam, fog, and dust particles do not become an obstacle in the vision. Based on end user, the United States eyewear market is further divided into unisex, women, and men. Among these, unisex eyewear segment is dominating and the fastest-growing segment in the United States eyewear market. The distribution channel segment is further segmented into specialty stores, online, apparel stores, supermarkets/hypermarkets, and others. Out of these, specialty stores held the largest share of around 49% in 2020 since people usually prefer to buy spectacles and sunglasses from specialty stores as they have a wide variety of lenses, frames, and designs. Specialty stores offers eye check-up so that the people do not have to rush to doctor for the change in their lens number and this practice attracts most of the consumers towards specialty stores.

Based on region, the United States eyewear market is segmented into South, West, Mid-west, and North-East. Among these, South region of the United States holds the largest share in the United States eyewear market because of its high population. The prominent players operating in the United States eyewear market are EssilorLuxottica SA, Bausch Health Companies Inc., Johnson & Johnson Services Inc., Alcon Vision LLC, The Cooper Companies Inc., and others.
Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021E
Forecast Period: 2022F–2026F
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the United States eyewear market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the United States eyewear market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast the United States eyewear market based on the product type, end user, distribution channel, region and company.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the United States eyewear market.
• To identify the dominant region or segment in the United States eyewear market.
• To identify drivers and challenges for the United States eyewear market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the United States eyewear market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the United States eyewear market.

TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the country. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers and presence of all major players across the country.
TechSci Research calculated the market size of the United States eyewear market using a top-down approach in the overall market, bottom-up approach in the regional market, wherein data for various segments was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these product types for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.
Key Target Audience:
• Eyewear manufacturers/ suppliers/ distributors
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers.
• Organizations, forums, and alliances related to eyewear.
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, the United States Eyewear market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• United States Eyewear Market, By Product Type:
o Sunglasses
o Spectacles
o Contact Lenses
o Sports Eyewear
o Others (Safety & Protection Eyewear, Transparent Eyeglasses)
• United States EyewearMarket, By End User:
o Unisex
o Women
o Men
• United States Eyewear Market, By Distribution Channel:
o Specialty Stores
o Online
o Apparel Stores
o Supermarkets/ Hypermarkets
o Others (Counter Shops, Make-up, and Beauty Stores)
• United States Eyewear Market, By Region:
o South
o West
o Mid-West
o North-East
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the United States eyewear market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on United States Eyewear Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decisions
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Faced by Customers
5.4. Preferred Distribution Channel
6. United States Eyewear Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Sunglasses, Spectacles, Contact Lenses, Sports Eyewear, Others (Safety & Protection Eyewear, Transparent Eyeglasses))
6.2.2. By End User (Unisex, Women, Men)
6.2.3. By Distribution Channel (Specialty Stores, Online, Apparel Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Others (Counter Shops, Make-Up & Beauty Stores))
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company
6.3. Market Map
7. United States Sunglasses Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By End User
7.2.2. By Distribution Channel
8. United States Spectacles Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By End User
8.2.2. By Distribution Channel
9. United States Contact Lenses Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By End User
9.2.2. By Distribution Channel
10. United States Sports Eyewear Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By End User
10.2.2. By Distribution Channel
11. Market Dynamics
11.1. Drivers
11.2. Challenges
12. Market Trends & Developments
13. Policy & Regulatory Landscape
14. United States Economic Profile
15. Competitive Landscape
15.1. EssilorLuxottica SA
15.2. Bausch Health Companies Inc.
15.3. Johnson & Johnson Services Inc.
15.4. Alcon Vision LLC
15.5. The Cooper Companies Inc.
15.6. Safilo Group S.p.A.
15.7. Carl Zeiss Meditec AG
15.8. Hoya Corporation
15.9. Menicon Co., Ltd.
15.10. Zenni Optical, Inc.
16. Strategic Recommendations
17. About Us & Disclaimer

 

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