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世界のアパレル・フットウェア市場:タイプ別(アパレル・フットウェア)、アパレルタイプ別(カジュアルウェア、スポーツウェア、ナイトウェア、その他)、フットウェアタイプ別(シューズ、スリッパ、その他)、エンドユーザー別(男性、女性、子供)、流通チャネル別(専門店、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンラインチャネル、その他)、地域別、競争予測・機会、2026年


Global Apparel and Footwear Market, By Type (Apparel & Footwear), By Apparel Type (Casual Wear, Sports Wear, Night Wear, and Others), By Footwear Type (Shoes, Slippers and Others), By End-User (Men, Women and Kids), By Distribution Channel (Specialty Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online Channels, & Others), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2026

世界のアパレル・フットウェア市場は、金額ベースで7.48%のCAGRで成長し、2026年には2,605億円に達すると予測されています。世界のアパレル・フットウェア市場は、ミレニアル世代の増加、可処分所得の増加、若い... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年10月1日 US$4,900
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241 英語

 

サマリー

世界のアパレル・フットウェア市場は、金額ベースで7.48%のCAGRで成長し、2026年には2,605億円に達すると予測されています。世界のアパレル・フットウェア市場は、ミレニアル世代の増加、可処分所得の増加、若い世代の嗜好の変化などにより、一貫した成長を遂げています。さらに、ターゲットとなる顧客に対するブランド意識や革新的な商品の提供、強固なサプライチェーンネットワークに加えてEコマースチャネルの拡大が、世界のアパレル・フットウェア市場の成長を促進しています。さらに、国のGDPに対するアパレル・フットウェア製品の貢献度や、様々なプレイヤーの参入などの要因が、世界レベルでのアパレル・フットウェア市場にプラスの影響を与えています。

アパレル・フットウェア業界は広大で、ベーシックなものから豪華なものまで、幅広い製品カテゴリーが存在します。デザインの変化、消費者の需要、小売戦略の変化に伴い、市場は変動します。カジュアルウェア、スポーツウェア、ナイトウェア、フォーマルウェア、インナーウェア、靴、サンダル、ブーツ、スリッパ、その他男性用、女性用、子供用の履物など、すべてがこの業界の一部です。政府は、ロックダウン期間中、世界各地で製品の生産や製造を含むあらゆる活動を一時的に停止した。中国などで発生したピーク時には、衣料品や履物のメーカーにとって原材料や投入物の不足が大きな問題となり、世界各地、特に東南アジアの繊維、衣料、皮革、履物の生産国で製造に支障をきたしました。操業停止の結果、アパレル・フットウェア市場の需要と供給の両方が大きく落ち込み、市場の成長を妨げました。アパレル・フットウェア市場は魅力的な投資先となり、複数の大手多国籍企業がこの市場に参入しています。その結果、市場は多国籍企業が支配するブランド製品市場へと徐々に変化しています。

世界のアパレル・フットウェア市場は、タイプ別、アパレルタイプ、フットウェアタイプ、エンドユーザー、流通チャネル、地域、企業に基づいて分類されます。タイプ別に見ると、世界のアパレル・フットウェア市場は、アパレルとフットウェアの2つの大きなセグメントに分けられます。このうち、アパレル分野は、急速に変化するファッション、西洋文化の影響力の高まり、インターネットの普及率の増加、積極的なブランディングに支えられた変化するファッションの低価格での継続的なリリースなどの推進要因により、2020年の世界のアパレル・フットウェア市場の大半を占めています。世界のアパレル・フットウェア市場は、流通チャネルの観点から、専門店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンラインチャネル、その他に分類されます。これらの中で、専門店は2020年に約38%の大部分の市場シェアを獲得して世界のアパレル・フットウェア市場を支配しており、予測期間中も市場を支配し続けるでしょう。しかし、オンラインチャネルは、高い割引率、ドアステップ配送の利便性、複数の支払いモード、スマートフォンユーザーの増加などを提供するため、予測期間中に増加すると予想されます。

NIKE, Inc.、Adidas AG、Industria de Diseño Textil, S.A.、H & M Hennes & Mauritz AB、Aditya Birla Fashion and Retail Limited(Peter England、Louis Philippe、Van Heusen、Allen Solly、Pantaloonsなどを含む)、PVH Corp.、VF Corporation、Puma SE、Kering SA、Next Plc.などが世界のアパレル・フットウェア市場で事業を展開している企業です。NIKE, Inc.のような企業が世界のアパレル・フットウェア市場をリードしているのは、フィットネスやファッションへのトレンドが高まっているからです。

本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016-2019
ベースイヤー:2020年
推計期間: 2021年
予測期間: 2022-2026
本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界のアパレルおよびフットウェア市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの世界のアパレル・フットウェア市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 世界のアパレル・フットウェア市場をタイプ別、アパレルタイプ別、フットウェアタイプ別、エンドユーザー別、流通チャネル別、地域別、企業別に分類し、予測すること。
- 世界のアパレルおよびフットウェア市場において、支配的な地域またはセグメントを特定すること。
- 世界のアパレル・フットウェア市場のドライバーと課題を特定すること。
- 世界のアパレル・フットウェア市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競合他社の動向を調べること。
- 世界のアパレル・フットウェア市場で活動する主要企業のプロフィールを特定・分析すること。
- 世界のアパレル・フットウェア市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を特定する。
TechSci Research社は、本調査のために一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際には、回答者に競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、メーカー、エンドユーザー、流通チャンネル、全国の主要プレイヤーの存在を分析しました。

TechSci Research社は、ボトムアップアプローチを用いて、世界のアパレルおよびフットウェア市場の市場規模を算出しました。ここでは、様々なエンドユーザーのセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Research社は、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体的な市場規模を得るために、これらのアパレルとフットウェアのタイプとエンドユーザーのセグメントの過去のデータを分析することで、外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主要なターゲットオーディエンス
- メーカー、流通業者、エンドユーザー
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- アパレル、フットウェアに関連する団体、フォーラム、アライアンスなど

本調査は、メーカー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資戦略や市場機会の活用に役立てることができます。

レポートの範囲
本レポートでは、世界のアパレルおよびフットウェア市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下に詳述しています。

- 世界のアパレル・フットウェア市場:タイプ別
o アパレルタイプ
o フットウェアタイプ
- 世界のアパレル・フットウェア市場:アパレルタイプ別
o カジュアルウェア
o スポーツウェア
o ナイトウェア
o その他
- アパレルとシューズの世界市場:シューズタイプ別
o シューズ
o サンダル
o その他
- アパレルとフットウェアの世界市場:エンドユーザー別
o 男性
o 女性
o キッズ
- アパレルとフットウェアの世界市場:販売チャネル別
o 専門店
o スーパーマーケット/ハイパーマーケット
o オンラインチャネル
o その他
- アパレルとフットウェアの世界市場:地域別
o アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
インドネシア
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
ロシア
イタリア
フランス
北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
南米
ブラジル
アルゼンチン
コロンビア
o 中近東・アフリカ
南アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
カタール

競争状況
企業プロフィール。世界のアパレル・フットウェア市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
利用可能なカスタマイズ
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションをご用意しています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。

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目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.COVID-19が世界のアパレル・フットウェア市場に与える影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購入意思決定に影響を与える要因
5.2.ブランド認知度
5.3.購入後の課題
5.4.希望する販売チャネル
6.世界のアパレル・フットウェア市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと展望
6.2.1.タイプ別(アパレル、フットウェア
6.2.1.1.アパレルタイプ別(カジュアルウェア、スポーツウェア、ナイトウェア、その他)
6.2.1.2.シューズタイプ別(シューズ、サンダル、その他
6.2.2.エンドユーザー別(男性、女性、子供)
6.2.3.流通チャネル別(専門店、スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンラインチャネル、その他
6.2.4.地域別
6.2.5.企業別(2020年
6.3.マーケットマップ
7.アジア太平洋地域のアパレルおよびフットウェア市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェア・予測
7.2.1.タイプ別
7.2.1.1.アパレルタイプ別
7.2.1.2.フットウェアタイプ別
7.2.2.エンドユーザー別
7.2.3.流通チャネル別
7.2.4.国別
7.3.アジア太平洋地域国別分析
7.3.1.中国アパレル・フットウェア市場の展望
7.3.1.1.市場規模と予測
7.3.1.1.1.金額ベース
7.3.1.2.市場シェアと展望
7.3.1.2.1.タイプ別
7.3.1.2.1.1.アパレルタイプ別
7.3.1.2.1.2.フットウェア・タイプ別
7.3.1.2.2.エンドユーザー別
7.3.1.2.3.流通チャネル別
7.3.2.インドのアパレルとフットウェア市場の展望
7.3.2.1.市場規模と予測
7.3.2.1.1.金額ベース
7.3.2.2.市場シェアと展望
7.3.2.2.1.タイプ別
7.3.2.2.1.1.アパレルタイプ別
7.3.2.2.1.2.フットウェア・タイプ別
7.3.2.2.2.エンドユーザー別
7.3.2.2.3.流通チャネル別
7.3.3.日本のアパレル・フットウェア市場の展望
7.3.3.1.市場規模と予測
7.3.3.1.1.金額ベース
7.3.3.2.市場シェアと展望
7.3.3.2.1.タイプ別
7.3.3.2.1.1.アパレルタイプ別
7.3.3.2.1.2.フットウェア・タイプ別
7.3.3.2.2.エンドユーザー別
7.3.3.2.3.流通チャネル別
7.3.4.オーストラリアのアパレルとフットウェア市場の展望
7.3.4.1.市場規模と予測
7.3.4.1.1.金額ベース
7.3.4.2.市場シェアと展望
7.3.4.2.1.タイプ別
7.3.4.2.1.1.アパレルタイプ別
7.3.4.2.1.2.フットウェア・タイプ別
7.3.4.2.2.エンドユーザー別
7.3.4.2.3.流通チャネル別
7.3.5.韓国のアパレル・フットウェア市場の展望
7.3.5.1.市場規模と予測
7.3.5.1.1.金額ベース
7.3.5.2.市場シェアと展望
7.3.5.2.1.タイプ別
7.3.5.2.1.1.アパレルタイプ別
7.3.5.2.1.2.フットウェア・タイプ別
7.3.5.2.2.エンドユーザー別
7.3.5.2.3.流通チャネル別
7.3.6.インドネシアのアパレルとフットウェア市場の展望
7.3.6.1.市場規模と予測
7.3.6.1.1.金額ベース
7.3.6.2.市場シェアと展望
7.3.6.2.1.タイプ別
7.3.6.2.1.1.アパレルタイプ別
7.3.6.2.1.2.フットウェア・タイプ別
7.3.6.2.2.エンドユーザー別
7.3.6.2.3.流通チャネル別
8.欧州のアパレル・フットウェア市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと展望
8.2.1.タイプ別
8.2.1.1.アパレルタイプ別
8.2.1.2.フットウェアタイプ別
8.2.2.エンドユーザー別
8.2.3.流通チャネル別
8.2.4.国別
8.3.ヨーロッパ国別分析
8.3.1.ドイツのアパレルとフットウェア市場の展望
8.3.1.1.市場規模と予測
8.3.1.1.1.金額ベース
8.3.1.2.市場シェアと展望
8.3.1.2.1.タイプ別
8.3.1.2.1.1.アパレルタイプ別
8.3.1.2.1.2.フットウェア・タイプ別
8.3.1.2.2.エンドユーザー別
8.3.1.2.3.流通チャネル別
8.3.2.イギリスのアパレルとフットウェア市場の展望
8.3.2.1.市場規模と予測
8.3.2.1.1.金額ベース
8.3.2.2.市場シェアと展望
8.3.2.2.1.タイプ別
8.3.2.2.1.1.アパレルタイプ別
8.3.2.2.1.2.フットウェア・タイプ別
8.3.2.2.2.エンドユーザー別
8.3.2.2.3.流通チャネル別
8.3.3.ロシアのアパレル・フットウェア市場の展望
8.3.3.1.市場規模と予測
8.3.3.1.1.金額ベース
8.3.3.2.市場シェアと展望
8.3.3.2.1.タイプ別
8.3.3.2.1.1.アパレルタイプ別
8.3.3.2.1.2.フットウェア・タイプ別
8.3.3.2.2.エンドユーザー別
8.3.3.2.3.流通チャネル別
8.3.4.イタリアのアパレル・フットウェア市場の展望
8.3.4.1.市場規模と予測
8.3.4.1.1.金額ベース
8.3.4.2.市場シェアと展望
8.3.4.2.1.タイプ別
8.3.4.2.1.1.アパレルタイプ別
8.3.4.2.1.2.フットウェア・タイプ別
8.3.4.2.2.エンドユーザー別
8.3.4.2.3.流通チャネル別
8.3.5.フランスのアパレル・フットウェア市場の展望
8.3.5.1.市場規模と予測
8.3.5.1.1.金額ベース
8.3.5.2.市場シェアと展望
8.3.5.2.1.タイプ別
8.3.5.2.1.1.アパレルタイプ別
8.3.5.2.1.2.フットウェア・タイプ別
8.3.5.2.2.エンドユーザー別
8.3.5.2.3.流通チャネル別
9.北米のアパレル・フットウェア市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと展望
9.2.1.タイプ別
9.2.1.1.アパレルタイプ別
9.2.1.2.フットウェアタイプ別
9.2.2.エンドユーザー別
9.2.3.流通チャネル別
9.2.4.国別
9.3.北アメリカ国別分析
9.3.1.アメリカのアパレルとフットウェア市場の展望
9.3.1.1.市場規模と予測
9.3.1.1.1.金額ベース
9.3.1.2.市場シェアと展望
9.3.1.2.1.タイプ別
9.3.1.2.1.1.アパレルタイプ別
9.3.1.2.1.2.フットウェア・タイプ別
9.3.1.2.2.エンドユーザー別
9.3.1.2.3.流通チャネル別
9.3.2.カナダのアパレル・フットウェア市場の展望
9.3.2.1.市場規模と予測
9.3.2.1.1.金額ベース
9.3.2.2.市場シェアと展望
9.3.2.2.1.タイプ別
9.3.2.2.1.1.アパレルタイプ別
9.3.2.2.1.2.フットウェア・タイプ別
9.3.2.2.2.エンドユーザー別
9.3.2.2.3.流通チャネル別
9.3.3.メキシコのアパレル・フットウェア市場の展望
9.3.3.1.市場規模と予測
9.3.3.1.1.金額ベース
9.3.3.2.市場シェアと展望
9.3.3.2.1.タイプ別
9.3.3.2.1.1.アパレルタイプ別
9.3.3.2.1.2.フットウェア・タイプ別
9.3.3.2.2.エンドユーザー別
9.3.3.2.3.流通チャネル別
10.南米のアパレル・フットウェア市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと展望
10.2.1.タイプ別
10.2.1.1.アパレルタイプ別
10.2.1.2.フットウェアタイプ別
10.2.2.エンドユーザー別
10.2.3.流通チャネル別
10.2.4.国別
10.3.南米国別分析
10.3.1.ブラジルのアパレルとフットウェア市場の展望
10.3.1.1.市場規模と予測
10.3.1.1.1.金額ベース
10.3.1.2.市場シェアと展望
10.3.1.2.1.タイプ別
10.3.1.2.1.1.アパレルタイプ別
10.3.1.2.1.2.フットウェア・タイプ別
10.3.1.2.2.エンドユーザー別
10.3.1.2.3.流通チャネル別
10.3.2.アルゼンチンのアパレルとフットウェア市場の展望
10.3.2.1.市場規模と予測
10.3.2.1.1.金額ベース
10.3.2.2.市場シェアと展望
10.3.2.2.1.タイプ別
10.3.2.2.1.1.アパレルタイプ別
10.3.2.2.1.2.フットウェア・タイプ別
10.3.2.2.2.エンドユーザー別
10.3.2.2.3.流通チャネル別
10.3.3.コロンビアのアパレル・フットウェア市場の展望
10.3.3.1.市場規模と予測
10.3.3.1.1.金額ベース
10.3.3.2.市場シェアと展望
10.3.3.2.1.タイプ別
10.3.3.2.1.1.アパレルタイプ別
10.3.3.2.1.2.フットウェア・タイプ別
10.3.3.2.2.エンドユーザー別
10.3.3.2.3.流通チャネル別
11.中東・アフリカのアパレル・フットウェア市場の展望
11.1.市場規模と予測
11.1.1.金額ベース
11.2.市場シェアと展望
11.2.1.タイプ別
11.2.1.1.アパレルタイプ別
11.2.1.2.フットウェアタイプ別
11.2.2.エンドユーザー別
11.2.3.流通チャネル別
11.2.4.国別
11.3.中近東・アフリカ国別分析
11.3.1.南アフリカのアパレルとフットウェア市場の展望
11.3.1.1.市場規模と予測
11.3.1.1.1.金額ベース
11.3.1.2.市場シェアと展望
11.3.1.2.1.タイプ別
11.3.1.2.1.1.アパレルタイプ別
11.3.1.2.1.2.フットウェア・タイプ別
11.3.1.2.2.エンドユーザー別
11.3.1.2.3.流通チャネル別
11.3.2.サウジアラビアのアパレルとフットウェア市場の展望
11.3.2.1.市場規模と予測
11.3.2.1.1.金額ベース
11.3.2.2.市場シェアと展望
11.3.2.2.1.タイプ別
11.3.2.2.1.1.アパレルタイプ別
11.3.2.2.1.2.フットウェア・タイプ別
11.3.2.2.2.エンドユーザー別
11.3.2.2.3.流通チャネル別
11.3.3.アラブ首長国連邦のアパレルとフットウェア市場の展望
11.3.3.1.市場規模と予測
11.3.3.1.1.金額ベース
11.3.3.2.市場シェアと展望
11.3.3.2.1.タイプ別
11.3.3.2.1.1.アパレルタイプ別
11.3.3.2.1.2.フットウェア・タイプ別
11.3.3.2.2.エンドユーザー別
11.3.3.2.3.流通チャネル別
11.3.4.カタールのアパレルとフットウェア市場の展望
11.3.4.1.市場規模と予測
11.3.4.1.1.金額ベース
11.3.4.2.市場シェアと展望
11.3.4.2.1.タイプ別
11.3.4.2.1.1.アパレルタイプ別
11.3.4.2.1.2.フットウェア・タイプ別
11.3.4.2.2.エンドユーザー別
11.3.4.2.3.流通チャネル別
12.マーケットダイナミクス
12.1.ドライバー
12.2.課題
13.市場動向と開発状況
14.競合状況
14.1.競合他社のベンチマーキング
14.2.会社概要(主要企業
14.2.1.NIKE, Inc.
14.2.2.アディダス社
14.2.3.インダストリー・デ・ディーニョ・テキスタイル社
14.2.4.H&M ヘネス・アンド・マウリッツAB
14.2.5.PVF Corp.
14.2.6.プーマSE
14.2.7.ケリングSA
14.2.8.VFコーポレーション
14.2.9.Next Plc.
14.2.10.アディティヤ・ビルラ・ファッション・アンド・リテール・リミテッド
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項

 

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Summary

The global apparel and footwear market is forecast to grow at a CAGR of 7.48%, in value terms, to reach USD2605.60 billion by 2026. The global apparel and footwear market is witnessing consistent growth, owing to rising millennial population, increasing disposable income and changing preferences of younger generation. Moreover, brand consciousness and innovative offerings to target customers, and growing e-commerce channels along with robust supply chain networks are fueling the growth of the global apparel and footwear market. Furthermore, factors such as contribution of apparel and footwear products towards the GDP of the country and the entry of various players are positively impacting the apparel and footwear market at the global level.

The apparel and footwear industry is vast with a wide range of product categories ranging from basic to opulent. With changes in design, consumer demand, and shifting retail strategies, the market is volatile. Casual wear, sports wear, night wear, formal wear, inner wear, shoes, sandals, boots, slippers, and other footwear for men, women, and children are all part of this industry. Government temporarily halted all sorts of activities, including production and manufacturing of products, in various parts of the world during the lockdown period. During the peak of the outbreak in countries such as China, raw material and input shortages were a major concern for garment and footwear manufacturers, causing manufacturing disruptions around the world, particularly in Southeast Asian textiles, clothing, leather, and footwear producing countries. As a result of the lockdown, both demand and supply in the apparel and footwear market fell significantly, impeding the market growth. The apparel and footwear market has become an attractive destination for investments and several large multinational companies are entering into this market. This has resulted in the gradual transformation of the market into a branded products market, being dominated by multinational companies.

The global apparel and footwear market can be segregated based on type, apparel type, footwear type, end-user, distribution channel, region and company. In terms of type, the global apparel and footwear market is segmented into two broad segments, namely apparel and footwear. Among these, the apparel segment has dominated the global apparel and footwear market with the majority of market share in 2020 due to the driving factors such as rapidly changing fashion, growing influence of western culture, increasing internet penetration, and the continuous release of changing fashion at lower prices, all supported by aggressive branding. In terms of distribution channel, the global apparel and footwear market is segmented into specialty stores, supermarkets/hypermarkets, online channels, & others. Among these, Specialty stores have dominated the global apparel and footwear market with the majority of market share of around 38% in 2020 and will continue to dominate the market during the forecast period. However, the online channels are expected to increase during the forecast period as they provide high discounts, convenience of doorstep delivery, multiple payment modes and increasing number of smartphone users.

NIKE, Inc., Adidas AG, Industria de Diseño Textil, S.A., H & M Hennes & Mauritz AB, Aditya Birla Fashion and Retail Limited (Includes Peter England, Louis Philippe, Van Heusen, Allen Solly, Pantaloons, etc.), PVH Corp., VF Corporation, Puma SE, Kering SA, Next Plc. are some of the companies operating in the global apparel and footwear market. It is the growing trends towards fitness and fashion because of which companies like “NIKE, Inc.” are leading the apparel and footwear market around the globe.

Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022-2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the global apparel and footwear market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of global apparel and footwear market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast global apparel and footwear market based on by type, by apparel type by footwear type, by end-user, by distribution channel, by region and by company.
• To identify the dominant region or segment in the global apparel and footwear market.
• To identify drivers and challenges for the global apparel and footwear market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in the global apparel and footwear market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the global apparel and footwear market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in the global apparel and footwear market.
TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, end-users, distribution channels, and presence of all major players across the country.

TechSci Research calculated the market size of the global apparel and footwear market using a bottom-up approach, wherein data for the various end-user’s segment was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them by analyzing historical data of these apparel and footwear types and end-user segments for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Manufacturers, distributors, and end-user
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policymakers
• Organizations, forums, and alliances related to apparel and footwear

The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, end-user, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.

Report Scope:
In this report, the global apparel and footwear market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• Global Apparel and Footwear Market, By Type:
o Apparel Type
o Footwear Type
• Global Apparel and Footwear Market, By Apparel Type:
o Casual Wear
o Sports Wear
o Night Wear
o Others
• Global Apparel and Footwear Market, By Footwear Type:
o Shoes
o Sandals
o Others
• Global Apparel and Footwear Market, By End-User:
o Men
o Women
o Kids
• Global Apparel and Footwear Market, By Distribution Channel:
o Specialty Stores
o Supermarkets/Hypermarkets
o Online Channels
o Others
• Global Apparel and Footwear Market, By Region:
o Asia Pacific
 China
 India
 Japan
 Australia
 South Korea
 Indonesia
o Europe
 Germany
 United Kingdom
 Russia
 Italy
 France
o North America
 USA
 Canada
 Mexico
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia
o Middle East and Africa
 South Africa
 Saudi Arabia
 UAE
 Qatar

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the global apparel and footwear market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global Apparel and Footwear Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Affecting Purchase Decision
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Post Purchase
5.4. Preferred Distribution Channel
6. Global Apparel and Footwear Market Outlook
6.1. Market Size and Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share and Forecast
6.2.1. By Type (Apparel and Footwear)
6.2.1.1. By Apparel Type (Casual Wear, Sports Wear, Night Wear and Others)
6.2.1.2. By Footwear Type (Shoes, Sandals and Others)
6.2.2. By End-User (Men, Women and Kids)
6.2.3. By Distribution Channel (Specialty Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online Channels and Others)
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. Asia-Pacific Apparel and Footwear Market Outlook
7.1. Market Size and Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type
7.2.1.1. By Apparel Type
7.2.1.2. By Footwear Type
7.2.2. By End-User
7.2.3. By Distribution Channel
7.2.4. By Country
7.3. Asia-Pacific: Country Analysis
7.3.1. China Apparel and Footwear Market Outlook
7.3.1.1. Market Size and Forecast
7.3.1.1.1. By Value
7.3.1.2. Market Share and Forecast
7.3.1.2.1. By Type
7.3.1.2.1.1. By Apparel Type
7.3.1.2.1.2. By Footwear Type
7.3.1.2.2. By End-User
7.3.1.2.3. By Distribution Channel
7.3.2. India Apparel and Footwear Market Outlook
7.3.2.1. Market Size and Forecast
7.3.2.1.1. By Value
7.3.2.2. Market Share and Forecast
7.3.2.2.1. By Type
7.3.2.2.1.1. By Apparel Type
7.3.2.2.1.2. By Footwear Type
7.3.2.2.2. By End-User
7.3.2.2.3. By Distribution Channel
7.3.3. Japan Apparel and Footwear Market Outlook
7.3.3.1. Market Size and Forecast
7.3.3.1.1. By Value
7.3.3.2. Market Share and Forecast
7.3.3.2.1. By Type
7.3.3.2.1.1. By Apparel Type
7.3.3.2.1.2. By Footwear Type
7.3.3.2.2. By End-User
7.3.3.2.3. By Distribution Channel
7.3.4. Australia Apparel and Footwear Market Outlook
7.3.4.1. Market Size and Forecast
7.3.4.1.1. By Value
7.3.4.2. Market Share and Forecast
7.3.4.2.1. By Type
7.3.4.2.1.1. By Apparel Type
7.3.4.2.1.2. By Footwear Type
7.3.4.2.2. By End-User
7.3.4.2.3. By Distribution Channel
7.3.5. South Korea Apparel and Footwear Market Outlook
7.3.5.1. Market Size and Forecast
7.3.5.1.1. By Value
7.3.5.2. Market Share and Forecast
7.3.5.2.1. By Type
7.3.5.2.1.1. By Apparel Type
7.3.5.2.1.2. By Footwear Type
7.3.5.2.2. By End-User
7.3.5.2.3. By Distribution Channel
7.3.6. Indonesia Apparel and Footwear Market Outlook
7.3.6.1. Market Size and Forecast
7.3.6.1.1. By Value
7.3.6.2. Market Share and Forecast
7.3.6.2.1. By Type
7.3.6.2.1.1. By Apparel Type
7.3.6.2.1.2. By Footwear Type
7.3.6.2.2. By End-User
7.3.6.2.3. By Distribution Channel
8. Europe Apparel and Footwear Market Outlook
8.1. Market Size and Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share and Forecast
8.2.1. By Type
8.2.1.1. By Apparel Type
8.2.1.2. By Footwear Type
8.2.2. By End-User
8.2.3. By Distribution Channel
8.2.4. By Country
8.3. Europe: Country Analysis
8.3.1. Germany Apparel and Footwear Market Outlook
8.3.1.1. Market Size and Forecast
8.3.1.1.1. By Value
8.3.1.2. Market Share and Forecast
8.3.1.2.1. By Type
8.3.1.2.1.1. By Apparel Type
8.3.1.2.1.2. By Footwear Type
8.3.1.2.2. By End-User
8.3.1.2.3. By Distribution Channel
8.3.2. United Kingdom Apparel and Footwear Market Outlook
8.3.2.1. Market Size and Forecast
8.3.2.1.1. By Value
8.3.2.2. Market Share and Forecast
8.3.2.2.1. By Type
8.3.2.2.1.1. By Apparel Type
8.3.2.2.1.2. By Footwear Type
8.3.2.2.2. By End-User
8.3.2.2.3. By Distribution Channel
8.3.3. Russia Apparel and Footwear Market Outlook
8.3.3.1. Market Size and Forecast
8.3.3.1.1. By Value
8.3.3.2. Market Share and Forecast
8.3.3.2.1. By Type
8.3.3.2.1.1. By Apparel Type
8.3.3.2.1.2. By Footwear Type
8.3.3.2.2. By End-User
8.3.3.2.3. By Distribution Channel
8.3.4. Italy Apparel and Footwear Market Outlook
8.3.4.1. Market Size and Forecast
8.3.4.1.1. By Value
8.3.4.2. Market Share and Forecast
8.3.4.2.1. By Type
8.3.4.2.1.1. By Apparel Type
8.3.4.2.1.2. By Footwear Type
8.3.4.2.2. By End-User
8.3.4.2.3. By Distribution Channel
8.3.5. France Apparel and Footwear Market Outlook
8.3.5.1. Market Size and Forecast
8.3.5.1.1. By Value
8.3.5.2. Market Share and Forecast
8.3.5.2.1. By Type
8.3.5.2.1.1. By Apparel Type
8.3.5.2.1.2. By Footwear Type
8.3.5.2.2. By End-User
8.3.5.2.3. By Distribution Channel
9. North America Apparel and Footwear Market Outlook
9.1. Market Size and Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share and Forecast
9.2.1. By Type
9.2.1.1. By Apparel Type
9.2.1.2. By Footwear Type
9.2.2. By End-User
9.2.3. By Distribution Channel
9.2.4. By Country
9.3. North America: Country Analysis
9.3.1. United States Apparel and Footwear Market Outlook
9.3.1.1. Market Size and Forecast
9.3.1.1.1. By Value
9.3.1.2. Market Share and Forecast
9.3.1.2.1. By Type
9.3.1.2.1.1. By Apparel Type
9.3.1.2.1.2. By Footwear Type
9.3.1.2.2. By End-User
9.3.1.2.3. By Distribution Channel
9.3.2. Canada Apparel and Footwear Market Outlook
9.3.2.1. Market Size and Forecast
9.3.2.1.1. By Value
9.3.2.2. Market Share and Forecast
9.3.2.2.1. By Type
9.3.2.2.1.1. By Apparel Type
9.3.2.2.1.2. By Footwear Type
9.3.2.2.2. By End-User
9.3.2.2.3. By Distribution Channel
9.3.3. Mexico Apparel and Footwear Market Outlook
9.3.3.1. Market Size and Forecast
9.3.3.1.1. By Value
9.3.3.2. Market Share and Forecast
9.3.3.2.1. By Type
9.3.3.2.1.1. By Apparel Type
9.3.3.2.1.2. By Footwear Type
9.3.3.2.2. By End-User
9.3.3.2.3. By Distribution Channel
10. South America Apparel and Footwear Market Outlook
10.1. Market Size and Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share and Forecast
10.2.1. By Type
10.2.1.1. By Apparel Type
10.2.1.2. By Footwear Type
10.2.2. By End-User
10.2.3. By Distribution Channel
10.2.4. By Country
10.3. South America: Country Analysis
10.3.1. Brazil Apparel and Footwear Market Outlook
10.3.1.1. Market Size and Forecast
10.3.1.1.1. By Value
10.3.1.2. Market Share and Forecast
10.3.1.2.1. By Type
10.3.1.2.1.1. By Apparel Type
10.3.1.2.1.2. By Footwear Type
10.3.1.2.2. By End-User
10.3.1.2.3. By Distribution Channel
10.3.2. Argentina Apparel and Footwear Market Outlook
10.3.2.1. Market Size and Forecast
10.3.2.1.1. By Value
10.3.2.2. Market Share and Forecast
10.3.2.2.1. By Type
10.3.2.2.1.1. By Apparel Type
10.3.2.2.1.2. By Footwear Type
10.3.2.2.2. By End-User
10.3.2.2.3. By Distribution Channel
10.3.3. Colombia Apparel and Footwear Market Outlook
10.3.3.1. Market Size and Forecast
10.3.3.1.1. By Value
10.3.3.2. Market Share and Forecast
10.3.3.2.1. By Type
10.3.3.2.1.1. By Apparel Type
10.3.3.2.1.2. By Footwear Type
10.3.3.2.2. By End-User
10.3.3.2.3. By Distribution Channel
11. Middle East & Africa Apparel and Footwear Market Outlook
11.1. Market Size and Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share and Forecast
11.2.1. By Type
11.2.1.1. By Apparel Type
11.2.1.2. By Footwear Type
11.2.2. By End-User
11.2.3. By Distribution Channel
11.2.4. By Country
11.3. Middle East & Africa: Country Analysis
11.3.1. South Africa Apparel and Footwear Market Outlook
11.3.1.1. Market Size and Forecast
11.3.1.1.1. By Value
11.3.1.2. Market Share and Forecast
11.3.1.2.1. By Type
11.3.1.2.1.1. By Apparel Type
11.3.1.2.1.2. By Footwear Type
11.3.1.2.2. By End-User
11.3.1.2.3. By Distribution Channel
11.3.2. Saudi Arabia Apparel and Footwear Market Outlook
11.3.2.1. Market Size and Forecast
11.3.2.1.1. By Value
11.3.2.2. Market Share and Forecast
11.3.2.2.1. By Type
11.3.2.2.1.1. By Apparel Type
11.3.2.2.1.2. By Footwear Type
11.3.2.2.2. By End-User
11.3.2.2.3. By Distribution Channel
11.3.3. UAE Apparel and Footwear Market Outlook
11.3.3.1. Market Size and Forecast
11.3.3.1.1. By Value
11.3.3.2. Market Share and Forecast
11.3.3.2.1. By Type
11.3.3.2.1.1. By Apparel Type
11.3.3.2.1.2. By Footwear Type
11.3.3.2.2. By End-User
11.3.3.2.3. By Distribution Channel
11.3.4. Qatar Apparel and Footwear Market Outlook
11.3.4.1. Market Size and Forecast
11.3.4.1.1. By Value
11.3.4.2. Market Share and Forecast
11.3.4.2.1. By Type
11.3.4.2.1.1. By Apparel Type
11.3.4.2.1.2. By Footwear Type
11.3.4.2.2. By End-User
11.3.4.2.3. By Distribution Channel
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.2. Challenges
13. Market Trends & Developments
14. Competitive Landscape
14.1. Competition Benchmarking
14.2. Company Profiles (Leading companies)
14.2.1. NIKE, Inc.
14.2.2. Adidas AG
14.2.3. Industria de Diseño Textil, S.A.
14.2.4. H & M Hennes & Mauritz AB
14.2.5. PVF Corp.
14.2.6. Puma SE
14.2.7. Kering SA
14.2.8. VF Corporation
14.2.9. Next Plc.
14.2.10. Aditya Birla Fashion and Retail Limited
15. Strategic Recommendations
16. About Us & Disclaimer

 

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