世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ベビーアパレル市場。製品タイプ別(アウターウェア、インナーウェア)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別 - 2019年~2020年の市場規模、シェア、トレンドのグローバル分析と2030年までの予測


Baby Apparel Market: By Product Type (Outerwear and Innerwear); By Distribution Channel (Online and Offline); and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019 – 2020 and Forecasts to 2030

商品概要 ベビーアパレルとは、生後0ヶ月から36ヶ月までの子供を対象とした、着丈86mの服のことを言います。かつては、赤ちゃんが着るベビー服の大半は親が作っていました。しかし、近年ではメーカーが子供向け... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2021年8月31日 US$5,000
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
95 英語

下記、日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

商品概要
ベビーアパレルとは、生後0ヶ月から36ヶ月までの子供を対象とした、着丈86mの服のことを言います。かつては、赤ちゃんが着るベビー服の大半は親が作っていました。しかし、近年ではメーカーが子供向け商品を製造するようになり、ベビー服の売上が大幅に増加しています。また、ライフスタイルの変化や女性の就業率の上昇に伴い、ベビー用品に対する理解も深まっています。その結果、ベビー服市場は急速に拡大しています。お客様のご要望にお応えして新しいデザインを生み出すブランドイノベーションは、ベビー服メーカーにとって重要な成功要因となっています。

マーケットハイライト
ベビーアパレル市場は、2030年には顕著なCAGRを予測
ベビーアパレル市場は、2020年のXXXX万ドルから、2030年にはXXXX万ドルを突破し、2021年から30年の間にXX.X %のCAGRで成長すると予想されます。この成長は、赤ちゃんの快適性に関する関心の高まりと、赤ちゃんのファッショントレンドの増加によるものと予想されます。また、オンラインストアの成長により、ハイエンド製品の販売が促進されています。親は、赤ちゃんに快適さを提供し、周囲への適応性を向上させるようなアパレル製品に対する意識を高めています。



世界のベビーアパレル。セグメンツ
2021年~30年の間、アウターウェアが最も高いCAGRで成長
世界のベビーアパレルは、製品タイプ別に「アウターウェア」と「インナーウェア」に分けられます。2020年には、アウターウェア分野がXX.X%と最大の市場シェアを占めています。ファンシーアパレルの市場は、新米パパママがトレンドのアパレルやファブリックウェアを重視することで盛り上がっています。さらに、親がインターネットを通じて子供の最新のファッショントレンドについて知識を深めていることから、子供向けのファッションショーが世界中で人気を集めています。子供のファッションを奨励し、新しい子供のファッションを紹介するために、世界各地で様々な展示会が開催されています。

2021-30年の間、オンラインセグメントが最も高いCAGRで成長する
世界のベビーアパレルは、流通チャネルをオンラインとオフラインに分けています。予測期間中、オンラインの流通チャネルが最も速いペースで拡大すると予測されます。このチャネルでの販売は、メーカーの間でEコマースプラットフォームの人気が高まっていることや、インターネットの普及率の高さが後押ししています。

マーケットダイナミクス
ドライバー
ベビーアパレルに対する消費者の需要とメディアによる宣伝の増加
ベビーアパレルに対する需要の高まりが、市場成長の主な要因となっています。世界のベビーアパレル市場は、主にブランド品に対する消費者の需要の高まりによって牽引されています。より大きな規模では、賃金の増加や親の習慣の変化がベビー服メーカーに有利に働くと見られています。また、親は子供に最新のファッショントレンドを求めており、これが長年にわたって世界のベビー服市場を活性化させてきました。近年では、ベビー服のブランド選択が業界の大きなトレンドになっています。世界のベビー服業界を牽引する主な要因としては、デザイナーズベビー服のメディアや広告、各種スーパーでのビジュアルマーチャンダイジングなどが挙げられます。

激しいディスカウントとベビーファッションショーの増加
さらに、デザイナーズ・ベビー服の需要の増加や、様々なベビー服メーカーによるトレンディウェアの割引などが、世界のベビー服業界にチャンスをもたらしています。また、ベビーファッションショーの開催数の増加に伴い、デザイナーズベビー服に対する親の関心が高まっています。

抑制
ファッショントレンドと消費者の嗜好の変化
ファッショントレンドの変化や、お客様の好みや期待の変化により、ベビー服の原材料の価格は年々上昇しています。その結果、ベビー服の生産コストが上昇し、世界のベビー服産業に悪影響を及ぼしています。

世界のベビーアパレルの主要プレイヤー
ナイキ、Inc.

会社概要、事業戦略、主要製品、財務状況、主要業績評価指標、リスク分析、最近の進展、地域別プレゼンス、SWOT分析

Hennes & Mauritz AB

Hanesbrands, Inc.
ラルフ ローレン コーポレーション
Carter's, Inc.
The Children's Place, Inc.
インダストリア・デ・ディスノ・テキスタイル・S.A.(インディテックスS.A.)
Truworths Ltd.
Cotton On Group Services Pty.Ltd.
バーバリー・グループPLC
その他の著名なプレーヤー
世界のベビーアパレル地域別
世界のベビーアパレルは、地域別に5つの主要地域に分類されています。北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋、中東・アフリカです。アジア太平洋地域のベビーアパレルは、2020年の売上高でXX.X%の最大の市場シェアを占めています。インドと中国がシェアの大部分を占めているのは、農村部や都市部における保育施設の充実により、出生率が世界の他の地域よりも高くなっているためです。このパターンは、ベビーアパレル製品の範囲に大きな影響を与えると予想されます。今後数年間で、中東とアフリカは大きく拡大すると予想されます。今後数年間で、ナイジェリア、エチオピア、ケニアなどのアフリカ諸国における都市化や、可処分所得の増加、出生率の上昇などの経済指標の変化により、ベビーアパレルの新たな道が開かれると予想されます。



世界のベビーアパレルはさらに地域別に以下のように分類されます。
北米市場の規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - アメリカ、カナダ
ラテンアメリカ市場の規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他のラテンアメリカ諸国
ヨーロッパの市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルグ、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ諸国
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、その他のアジア太平洋地域
中東・アフリカ市場の規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA(中東・アフリカ)地域
本レポートでは以下の分析も行っています。
ベビーアパレルのセグメンツ

製品タイプ別
アウターウェア
インナーウェア
流通チャネル別
オンライン
オフライン
ベビーアパレル・ダイナミクス
ベビーアパレルの規模
需要と供給
現在のトレンド/課題/挑戦
競合と市場参入企業
市場のバリューチェーン
市場の推進要因と抑制要因

ページTOPに戻る


目次

コンテンツ
1.エグゼクティブサマリー
2.世界のベビーアパレル市場
2.1.製品概要
2.2.市場の定義
2.3.セグメンテーション
2.4.前提条件と頭字語
3.調査方法
3.1.調査の目的
3.2.第一次調査
3.3.2次調査
3.4.予測モデル
3.5.市場規模の推定
4.5.平均価格分析
5.マクロ経済指標
6.マーケットダイナミクス
6.1.成長ドライバー
6.2.抑制要因
6.3.機会
6.4.トレンド
7.相関・回帰分析
7.1.相関関係マトリックス
7.2.回帰分析
8.最近の開発状況、政策および規制状況
9.リスク分析
9.1.需要リスク分析
9.2.供給リスクの分析
10.ベビーアパレルの世界市場分析
10.1.ポーターズファイブフォース
10.1.1.新規参入者の脅威
10.1.2.サプライヤーのバーゲニング・パワー
10.1.3.代替品の脅威
10.1.4.ライバル関係
10.2.PEST分析
10.2.1.政治的要因
10.2.2.経済
10.2.3.社会
10.2.4.技術的
11.ベビーアパレルの世界市場
11.1.市場規模・予測、2020A-2030F
11.1.1.金額別(USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2.数量別(百万ユニット)2020-2030F; Y-o-Y成長(%)2021-2030F
12.世界のベビーアパレル市場。市場区分
12.1.地域別
12.1.1.北米:(米国およびカナダ)、金額(USD Million)2020-2030F、前年比成長率(%)2021-2030F
12.1.2.ラテンアメリカ(ブラジル、メキシコ、アルゼンチン、その他のラテンアメリカ), 金額別 (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3.欧州:(ドイツ、英国、フランス、イタリア、スペイン、ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、ポーランド、トルコ、ロシア、その他の欧州諸国)、金額別(USD Million)2020年~2030年、前年比成長率(%)2021年~2030年
12.1.4.アジア太平洋: (中国、インド、日本、韓国、インドネシア、マレーシア、オーストラリア、ニュージーランド、その他のアジア太平洋地域), 金額別 (USD Million) 2020-2030F; Yo-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5.中東およびアフリカ。(イスラエル、GCC、北アフリカ、南アフリカ、その他の中東・アフリカ地域)、金額別(USD Million)2020年~2030年、前年比成長率(%)2021年~2030年
12.2.製品タイプ別。市場シェア(2020-2030F)
12.2.1.インナーウェア、金額別(USD Million)2020-2030F; Yo-Y Growth(%)2021-2030F
12.2.2.アウターウェア、金額別(USD Million)2020-2030F; Y-o-Y Growth(%)2021-2030F
12.3.流通チャネル別。市場シェア(2020-2030F)
12.3.1.オンライン、金額別(USD Million)2020-2030F; Yo-Y Growth(%)2021-2030F
12.3.2.オフライン、金額(USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F

13 会社概要
13.1.ナイキ(Nike)社
13.1.1.会社概要
13.1.2.会社の総収入(財務状況
13.1.3.市場のポテンシャル
13.1.4.グローバルな存在感
13.1.5.主要業績評価指標
13.1.6.SWOT分析
13.1.7.製品発表
13.2.Hennes & Mauritz AB
13.3.Hanesbrands, Inc.
13.4.ラルフ ローレン コーポレーション
13.5.カーターズ(Carter's, Inc.
13.6.ザ・チルドレンズ・プレイス社(The Children's Place, Inc.
13.7.Industria de Diseno Textil, S.A.
13.8.Truworths Ltd.
13.9.コットンオングループサービス Pty.Ltd.
13.10.バーバリー・グループPLC
13.11.その他の著名なプレーヤー

14 コンサルタントの推薦
**上記のセグメントと企業は、最終成果物のために実施される詳細なフィージビリティスタディに基づいて、さらに修正される可能性があります。

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Product Overview
Baby apparel is described as clothing that is intended for children aged 0 to 36 months and measures 86 meters in length. In the past, parents made the bulk of the baby clothes that the babies wore. However, in recent years, manufacturers have decided to manufacture children's products, resulting in a large increase in baby clothing sales. The populace’s understanding of proper baby presentation has evolved as a result of shifting lifestyles and a rise in the number of women employed. As a result, the baby clothing market is rapidly expanding. Brand innovation, to create new designs in response to customer demand, has proved to be a key success factor for baby clothing manufacturers.

Market Highlights
Global Baby Apparel is expected to project a notable CAGR in 2030.
Global Baby Apparel to surpass USD XXXX million by 2030 from USD XXXX million in 2020 at a CAGR of XX.X % in the coming years, i.e., 2021-30. This growth is anticipated due to rising concerns associated with the comfort of the baby and increasing baby fashion trends. The growth of online stores is also propelling the selling of high-end products. The parents are becoming more conscious regarding those apparel products, which offer comfort to the baby, along with improving the adaptability of the latter around their surroundings.



Global Baby Apparel: Segments
Outerwear segment to grow with the highest CAGR during 2021-30
Global Baby Apparel is segmented by product type into Outerwear and Innerwear. The outerwear segment held the largest market share of XX.X% in the year 2020. The market for fancy apparel has been boosted by new parents' emphasis on trendy apparel and fabric wears. Furthermore, children's fashion shows are becoming more popular around the world as parents become more knowledgeable about the latest fashion trends for their children via the internet. Various exhibits are held around the world to encourage children's fashion and to introduce new children's fashion.

Online segment to grow with the highest CAGR during 2021-30
Global Baby Apparel is segmented by distribution channels online and offline. Over the forecast period, the online distribution channel is projected to expand at the fastest pace. Sales via this channel have been powered by the increasing popularity of e-commerce platforms among manufacturers and high internet penetration.

Market Dynamics
Drivers
Increasing consumer demand and media advertising of baby apparels
Surging demand for Baby Apparel among the population is the key factor contributing to the market growth. The global baby clothing market is primarily driven by a rise in consumer demand for branded clothing. On a larger scale, increased wages and changing habits of parents are seen to favor baby clothing manufacturers. Parents, too, want their children to pursue the latest fashion trends, which have fueled the global baby clothing market over the years. In recent years, brand choice in baby clothing has become a big industry trend. Some of the main drivers of the global baby clothing industry include media and advertising of designer baby clothing, as well as visual merchandising at various supermarkets.

Heavy discounts and increasing number of baby fashion shows
Furthermore, the increase in demand for designer baby clothing, as well as discounts offered by various baby clothing manufacturers on trendy wear, are creating opportunities for the global baby clothing industry. Owing to an increase in the number of baby fashion shows held on particular occasions, parents are becoming more interested in designer baby clothes.

Restraint
Changing fashion trends as well as consumer tastes
Changing fashion trends, as well as a constant change in customer tastes and expectations, have resulted in increasing prices for baby clothing raw materials over time. As a result, rising production costs for baby clothing are having a negative effect on the global baby clothing industry.

Global Baby Apparel: Key Players
Nike, Inc.

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Hennes & Mauritz AB

Hanesbrands, Inc.
Ralph Lauren Corporation
Carter's, Inc.
The Children's Place, Inc.
Industria de Diseno Textil, S.A. (Inditex S.A.)
Truworths Ltd.
Cotton On Group Services Pty. Ltd.
Burberry Group PLC
Other Prominent Players
Global Baby Apparel: Regions
Global Baby Apparel is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa. Global Baby Apparel in Asia Pacific held the largest market share of XX.X% in the year 2020 in terms of revenue. India and China accounted for the bulk of the share because their birth rates are higher than the rest of the world as a result of improved childcare facilities in rural and urban areas. This pattern is expected to have a major effect on the scope of baby apparel products. In the coming years, the Middle East and Africa are expected to expand significantly. Over the next few years, urbanization and changes in economic indicators such as rising disposable income and rising birth rates in African countries such as Nigeria, Ethiopia, and Kenya are expected to open new avenues for baby apparel.



Global Baby Apparel is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Baby Apparel report also contains analysis on:
Baby Apparel Segments:

By Product Type
Outerwear
innerwear
By Distribution Channel
Online
Offline
Baby Apparel Dynamics
Baby Apparel Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints



ページTOPに戻る


Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Baby Apparel Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Baby Apparel Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Baby Apparel Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Baby Apparel Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Product Type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Innerwear, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Outerwear, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Distribution Channel: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Online, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Offline, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F

13 Company Profile
13.1. Nike, Inc.
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Company Total Revenue (Financials)
13.1.3. Market Potential
13.1.4. Global Presence
13.1.5. Key Performance Indicators
13.1.6. SWOT Analysis
13.1.7. Product Launch
13.2. Hennes & Mauritz AB
13.3. Hanesbrands, Inc.
13.4. Ralph Lauren Corporation
13.5. Carter's, Inc.
13.6. The Children's Place, Inc.
13.7. Industria de Diseno Textil, S.A.
13.8. Truworths Ltd.
13.9. Cotton On Group Services Pty. Ltd.
13.10. Burberry Group PLC
13.11. Other Prominent Players

14 Consultant Recommendation
**The above given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Fatpos Global 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/19 10:28

144.64 円

160.77 円

193.27 円

ページTOPに戻る