Centella化粧品市場(製品タイプ:製品タイプ:スキンケア製品、ヘアケア製品、ボディケア製品、その他の製品;および消費者グループ:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
Centella Cosmetic Products Market (Product Type: Skin Care Products, Hair Care Products, Body Care Products, and Other Products; and Consumer Group: Women and Men) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
センテラ化粧品市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のセンテラ化粧品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と... もっと見る
サマリー センテラ化粧品市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のセンテラ化粧品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界のセンテラ化粧品市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界のセンテラ化粧品市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、centella化粧品市場を理解しました。
二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界のCentella化粧品市場の様々な属性を調査しました。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界のcentella化粧品市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界のcentella化粧品市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
当レポートでは、世界のcentella化粧品市場の競争状況について掘り下げています。世界のセンテラ化粧品市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性の観点からプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界のcentella化粧品市場のプレーヤーの属性である。
centella化粧品の世界市場レポートが回答した主な質問
- 予測期間中の全地域におけるcentella化粧品の売上高/収益は?
- 世界のcentella化粧品市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
センテラ化粧品市場 - 調査目的と調査アプローチ
Centella化粧品の世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
当レポートでは、世界のCentella化粧品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点での各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界のcentella化粧品市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.製品革新の概要
5.8.Centella化粧品の世界市場分析と予測、2020-2034年
5.8.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.8.2.市場数量予測(千単位)
6.Centella化粧品の世界市場分析と予測:製品タイプ別
6.1.センテラ化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
6.1.1.スキンケア製品
6.1.1.1.クレンジング
6.1.1.2.保湿剤
6.1.1.3.フェイスオイル
6.1.1.4.クリーム
6.1.1.5.その他(美容液など)
6.1.2.ヘアケア製品
6.1.2.1.シャンプー
6.1.2.2.コンディショナー
6.1.2.3.その他(ヘアオイルなど)
6.1.3.ボディケア製品
6.1.3.1.石鹸
6.1.3.2.オイル
6.1.3.3.その他(シャワージェルなど)
6.1.4.その他(アイクリームなど)
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.Centella化粧品の世界市場分析と予測:消費者グループ別
7.1.センテラ化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):消費者グループ別、2020年〜2034年
7.1.1.女性
7.1.2.男性
7.2.増分機会分析(消費者グループ別
8.Centella化粧品の世界市場分析と予測:エンドユーザー別
8.1.センテラ化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位)、エンドユーザー別、2020年〜2034年
8.1.1.個人
8.1.2.商業用
8.1.2.1.ホテル&リゾート
8.1.2.2.ビューティーサロン
8.1.2.3.その他(スパなど)
8.2.増加機会分析、エンドユーザー別
9.Centella化粧品の世界市場分析と予測、販売チャネル別
9.1.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位)、販売チャネル別、2020年〜2034年
9.1.1.オンライン
9.1.1.1.Eコマースサイト
9.1.1.2.直営ウェブサイト
9.1.2.オフライン
9.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
9.1.2.2.美容小売店
9.1.2.3.その他小売店
9.2.販売チャネル別増加機会分析
10.Centella化粧品の世界市場分析と予測、地域別
10.1.センテラ化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位)、地域別、2020年〜2034年
10.1.1.北米
10.1.2.欧州
10.1.3.アジア太平洋
10.1.4.中東・アフリカ
10.1.5.南米
10.2.地域別増加機会分析
11.北米センテラ化粧品市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.主要トレンド分析
11.4.市場シェア分析(%)
11.4.1.現地生産対輸入
11.5.消費者の購買行動分析
11.6.価格分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.7.Centella化粧品市場規模(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
11.7.1.スキンケア製品
11.7.1.1.クレンジング
11.7.1.2.保湿剤
11.7.1.3.フェイスオイル
11.7.1.4.クリーム
11.7.1.5.その他(美容液など)
11.7.2.ヘアケア製品
11.7.2.1.シャンプー
11.7.2.2.コンディショナー
11.7.2.3.その他(ヘアオイルなど)
11.7.3.ボディケア製品
11.7.3.1.石鹸
11.7.3.2.オイル
11.7.3.3.その他(シャワージェルなど)
11.7.4.その他(アイクリーム等)
11.8.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千ユニット):消費者グループ別、2020〜2034年
11.8.1.女性
11.8.2.男性
11.9.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):エンドユーザー別、2020年〜2034年
11.9.1.個人
11.9.2.商業用
11.9.2.1.ホテル&リゾート
11.9.2.2.ビューティーサロン
11.9.2.3.その他(スパなど)
11.10.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):販売チャネル別、2020〜2034年
11.10.1.オンライン
11.10.1.1.Eコマースサイト
11.10.1.2.自社サイト
11.10.2.オフライン
11.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.10.2.2.美容小売店
11.10.2.3.その他小売店
11.11.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2020年〜2034年
11.11.1.米国
11.11.2.カナダ
11.11.3.その他の北米地域
11.12.事業機会の増加分析
12.欧州Centella化粧品市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.4.1.現地生産と輸入の比較
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.価格分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.Centella化粧品市場規模(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
12.7.1.スキンケア製品
12.7.1.1.クレンジング
12.7.1.2.保湿剤
12.7.1.3.フェイスオイル
12.7.1.4.クリーム
12.7.1.5.その他(美容液など)
12.7.2.ヘアケア製品
12.7.2.1.シャンプー
12.7.2.2.コンディショナー
12.7.2.3.その他(ヘアオイルなど)
12.7.3.ボディケア製品
12.7.3.1.石鹸
12.7.3.2.オイル
12.7.3.3.その他(シャワージェルなど)
12.7.4.その他(アイクリーム等)
12.8.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千ユニット):消費者グループ別、2020〜2034年
12.8.1.女性
12.8.2.男性
12.9.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):エンドユーザー別、2020年〜2034年
12.9.1.個人
12.9.2.商業用
12.9.2.1.ホテル&リゾート
12.9.2.2.ビューティーサロン
12.9.2.3.その他(スパなど)
12.10.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):販売チャネル別、2020〜2034年
12.10.1.オンライン
12.10.1.1.Eコマースサイト
12.10.1.2.自社サイト
12.10.2.オフライン
12.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.10.2.2.美容小売店
12.10.2.3.その他小売店
12.11.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2020年〜2034年
12.11.1.英国
12.11.2.ドイツ
12.11.3.フランス
12.11.4.イタリア
12.11.5.スペイン
12.11.6.その他のヨーロッパ
12.12.ビジネスチャンスの増加分析
13.アジア太平洋地域のセンテラ化粧品市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.4.1.現地生産と輸入の比較
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.Centella化粧品市場規模(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
13.7.1.スキンケア製品
13.7.1.1.クレンジング
13.7.1.2.保湿剤
13.7.1.3.フェイスオイル
13.7.1.4.クリーム
13.7.1.5.その他(美容液など)
13.7.2.ヘアケア製品
13.7.2.1.シャンプー
13.7.2.2.コンディショナー
13.7.2.3.その他(ヘアオイルなど)
13.7.3.ボディケア製品
13.7.3.1.石鹸
13.7.3.2.オイル
13.7.3.3.その他(シャワージェルなど)
13.7.4.その他(アイクリーム等)
13.8.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千ユニット):消費者グループ別、2020〜2034年
13.8.1.女性
13.8.2.男性
13.9.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):エンドユーザー別、2020年〜2034年
13.9.1.個人
13.9.2.商業用
13.9.2.1.ホテル&リゾート
13.9.2.2.ビューティーサロン
13.9.2.3.その他(スパなど)
13.10.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):販売チャネル別、2020〜2034年
13.10.1.オンライン
13.10.1.1.Eコマースサイト
13.10.1.2.自社サイト
13.10.2.オフライン
13.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
13.10.2.2.美容小売店
13.10.2.3.その他小売店
13.11.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2020年〜2034年
13.11.1.中国
13.11.2.インド
13.11.3.日本
13.11.4.韓国
13.11.5.ASEAN
13.11.6.その他のアジア太平洋地域
13.12.事業機会の増加分析
14.中東・アフリカのCentella化粧品市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.4.1.現地生産と輸入の比較
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.Centella化粧品市場規模(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
14.7.1.スキンケア製品
14.7.1.1.クレンジング
14.7.1.2.保湿剤
14.7.1.3.フェイスオイル
14.7.1.4.クリーム
14.7.1.5.その他(美容液など)
14.7.2.ヘアケア製品
14.7.2.1.シャンプー
14.7.2.2.コンディショナー
14.7.2.3.その他(ヘアオイルなど)
14.7.3.ボディケア製品
14.7.3.1.石鹸
14.7.3.2.オイル
14.7.3.3.その他(シャワージェルなど)
14.7.4.その他(アイクリーム等)
14.8.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千ユニット):消費者グループ別、2020〜2034年
14.8.1.女性
14.8.2.男性
14.9.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):エンドユーザー別、2020年〜2034年
14.9.1.個人
14.9.2.商業用
14.9.2.1.ホテル&リゾート
14.9.2.2.ビューティーサロン
14.9.2.3.その他(スパなど)
14.10.Centella化粧品市場の分析と予測:販売チャネル別
14.10.1.オンライン
14.10.1.1.Eコマースサイト
14.10.1.2.自社サイト
14.10.2.オフライン
14.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
14.10.2.2.美容小売店
14.10.2.3.その他小売店
14.11.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2020年〜2034年
14.11.1.南アフリカ
14.11.2.GCC
14.11.3.その他の中東・アフリカ
14.12.機会増の分析
15.南米センテラ化粧品市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.4.1.現地生産と輸入の比較
15.5.消費者の購買行動分析
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.Centella化粧品市場規模(百万米ドル、千単位):製品タイプ別、2020年〜2034年
15.7.1.スキンケア製品
15.7.1.1.クレンジング
15.7.1.2.保湿剤
15.7.1.3.フェイスオイル
15.7.1.4.クリーム
15.7.1.5.その他(美容液など)
15.7.2.ヘアケア製品
15.7.2.1.シャンプー
15.7.2.2.コンディショナー
15.7.2.3.その他(ヘアオイルなど)
15.7.3.ボディケア製品
15.7.3.1.石鹸
15.7.3.2.オイル
15.7.3.3.その他(シャワージェルなど)
15.7.4.その他(アイクリーム等)
15.8.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千ユニット):消費者グループ別、2020〜2034年
15.8.1.女性
15.8.2.男性
15.9.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):エンドユーザー別、2020年〜2034年
15.9.1.個人
15.9.2.商業用
15.9.2.1.ホテル&リゾート
15.9.2.2.ビューティーサロン
15.9.2.3.その他(スパなど)
15.10.Centella化粧品市場の分析と予測:販売チャネル別
15.10.1.オンライン
15.10.1.1.Eコマースサイト
15.10.1.2.自社サイト
15.10.2.オフライン
15.10.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
15.10.2.2.美容小売店
15.10.2.3.その他小売店
15.11.Centella化粧品の市場規模(百万米ドル、千単位):国別、2020年〜2034年
15.11.1.ブラジル
15.11.2.アルゼンチン
15.11.3.その他の南米地域
15.12.事業機会の増加分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.市場シェア分析(%), 2022
16.3.企業プロフィール
16.3.1.ティオ・ナチョ
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.1.3.売上高
16.3.1.4.戦略と事業概要
16.3.2. イスリールハンドメイド
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.2.3.売上高
16.3.2.4.戦略・事業概要
16.3.3.ピュリト
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.3.3.売上高
16.3.3.4.戦略・事業概要
16.3.4.ビューティーバーン・インド
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.4.3.売上高
16.3.4.4.戦略・事業概要
16.3.5.シドモール
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.5.3.売上高
16.3.5.4.戦略・事業概要
17.市場参入戦略
17.1.潜在市場スペースの特定
17.2.顧客の購買プロセスの理解
17.3.望ましい販売・マーケティング戦略
ページTOPに戻る
Summary Centella Cosmetic Products Market – Scope of Report TMR’s report on the global centella cosmetic products market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global centella cosmetic products market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global centella cosmetic products market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the centella cosmetic products market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global centella cosmetic products market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global centella cosmetic products market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global centella cosmetic products market.
The report delves into the competitive landscape of the global centella cosmetic products market. Key players operating in the global centella cosmetic products market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global centella cosmetic products market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global centella cosmetic products Market Report • What is the sales/revenue generated by centella cosmetic products across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global centella cosmetic products market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Centella Cosmetic Products Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global centella cosmetic products market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global centella cosmetic products market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global centella cosmetic products market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. Industry SWOT Analysis 5.7. Product Innovation Overview 5.8. Global Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5.8.1. Market Value Projections (US$ Mn) 5.8.2. Market Volume Projections (Thousand Units) 6. Global Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, By Product Type 6.1. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 6.1.1. Skin Care Products 6.1.1.1. Cleansers 6.1.1.2. Moisturizers 6.1.1.3. Face Oils 6.1.1.4. Creams 6.1.1.5. Others (Face Serums, etc.) 6.1.2. Hair Care Products 6.1.2.1. Shampoos 6.1.2.2. Conditioners 6.1.2.3. Others (Hair Oils, etc.) 6.1.3. Body Care Products 6.1.3.1. Soaps 6.1.3.2. Oils 6.1.3.3. Others (Shower Gels, etc.) 6.1.4. Other Products (Eye Creams, etc.) 6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product Type 7. Global Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, By Consumer Group 7.1. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034 7.1.1. Women 7.1.2. Men 7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Consumer Group 8. Global Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, By End-user 8.1. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 8.1.1. Individual 8.1.2. Commercial 8.1.2.1. Hotels & Resorts 8.1.2.2. Beauty Salons 8.1.2.3. Others (Spas, etc.) 8.2. Incremental Opportunity Analysis, By End-user 9. Global Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, By Sales Channel 9.1. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Sales Channel, 2020-2034 9.1.1. Online 9.1.1.1. E-commerce Websites 9.1.1.2. Company-owned Websites 9.1.2. Offline 9.1.2.1. Hypermarkets/Supermarkets 9.1.2.2. Beauty Retail Stores 9.1.2.3. Other Retail Stores 9.2. Incremental Opportunity Analysis, By Sales Channel 10. Global Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, by Region 10.1. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Region, 2020-2034 10.1.1. North America 10.1.2. Europe 10.1.3. Asia Pacific 10.1.4. Middle East & Africa 10.1.5. South America 10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region 11. North America Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast 11.1. Regional Snapshot 11.2. Demographic Overview 11.3. Key Trend Analysis 11.4. Market Share Analysis (%) 11.4.1. Local Manufacture Vs Import 11.5. Consumer Buying Behavior Analysis 11.6. Pricing Analysis 11.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 11.7. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 11.7.1. Skin Care Products 11.7.1.1. Cleansers 11.7.1.2. Moisturizers 11.7.1.3. Face Oils 11.7.1.4. Creams 11.7.1.5. Others (Face Serums, etc.) 11.7.2. Hair Care Products 11.7.2.1. Shampoos 11.7.2.2. Conditioners 11.7.2.3. Others (Hair Oils, etc.) 11.7.3. Body Care Products 11.7.3.1. Soaps 11.7.3.2. Oils 11.7.3.3. Others (Shower Gels, etc.) 11.7.4. Other Products (Eye Creams, etc.) 11.8. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034 11.8.1. Women 11.8.2. Men 11.9. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 11.9.1. Individual 11.9.2. Commercial 11.9.2.1. Hotels & Resorts 11.9.2.2. Beauty Salons 11.9.2.3. Others (Spas, etc.) 11.10. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Sales Channel, 2020-2034 11.10.1. Online 11.10.1.1. E-commerce Websites 11.10.1.2. Company-owned Websites 11.10.2. Offline 11.10.2.1. Hypermarkets/Supermarkets 11.10.2.2. Beauty Retail Stores 11.10.2.3. Other Retail Stores 11.11. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 11.11.1. U.S. 11.11.2. Canada 11.11.3. Rest of North America 11.12. Incremental Opportunity Analysis 12. Europe Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast 12.1. Regional Snapshot 12.2. Demographic Overview 12.3. Key Trend Analysis 12.4. Market Share Analysis (%) 12.4.1. Local Manufactures vs Import 12.5. Consumer Buying Behavior Analysis 12.6. Pricing Analysis 12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 12.7. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 12.7.1. Skin Care Products 12.7.1.1. Cleansers 12.7.1.2. Moisturizers 12.7.1.3. Face Oils 12.7.1.4. Creams 12.7.1.5. Others (Face Serums, etc.) 12.7.2. Hair Care Products 12.7.2.1. Shampoos 12.7.2.2. Conditioners 12.7.2.3. Others (Hair Oils, etc.) 12.7.3. Body Care Products 12.7.3.1. Soaps 12.7.3.2. Oils 12.7.3.3. Others (Shower Gels, etc.) 12.7.4. Other Products (Eye Creams, etc.) 12.8. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034 12.8.1. Women 12.8.2. Men 12.9. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 12.9.1. Individual 12.9.2. Commercial 12.9.2.1. Hotels & Resorts 12.9.2.2. Beauty Salons 12.9.2.3. Others (Spas, etc.) 12.10. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Sales Channel, 2020-2034 12.10.1. Online 12.10.1.1. E-commerce Websites 12.10.1.2. Company-owned Websites 12.10.2. Offline 12.10.2.1. Hypermarkets/Supermarkets 12.10.2.2. Beauty Retail Stores 12.10.2.3. Other Retail Stores 12.11. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 12.11.1. U.K. 12.11.2. Germany 12.11.3. France 12.11.4. Italy 12.11.5. Spain 12.11.6. Rest of Europe 12.12. Incremental Opportunity Analysis 13. Asia Pacific Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast 13.1. Regional Snapshot 13.2. Demographic Overview 13.3. Key Trend Analysis 13.4. Market Share Analysis (%) 13.4.1. Local Manufactures vs Import 13.5. Consumer Buying Behavior Analysis 13.6. Pricing Analysis 13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 13.7. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 13.7.1. Skin Care Products 13.7.1.1. Cleansers 13.7.1.2. Moisturizers 13.7.1.3. Face Oils 13.7.1.4. Creams 13.7.1.5. Others (Face Serums, etc.) 13.7.2. Hair Care Products 13.7.2.1. Shampoos 13.7.2.2. Conditioners 13.7.2.3. Others (Hair Oils, etc.) 13.7.3. Body Care Products 13.7.3.1. Soaps 13.7.3.2. Oils 13.7.3.3. Others (Shower Gels, etc.) 13.7.4. Other Products (Eye Creams, etc.) 13.8. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034 13.8.1. Women 13.8.2. Men 13.9. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 13.9.1. Individual 13.9.2. Commercial 13.9.2.1. Hotels & Resorts 13.9.2.2. Beauty Salons 13.9.2.3. Others (Spas, etc.) 13.10. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Sales Channel, 2020-2034 13.10.1. Online 13.10.1.1. E-commerce Websites 13.10.1.2. Company-owned Websites 13.10.2. Offline 13.10.2.1. Hypermarkets/Supermarkets 13.10.2.2. Beauty Retail Stores 13.10.2.3. Other Retail Stores 13.11. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 13.11.1. China 13.11.2. India 13.11.3. Japan 13.11.4. South Korea 13.11.5. ASEAN 13.11.6. Rest of Asia Pacific 13.12. Incremental Opportunity Analysis 14. Middle East & Africa Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast 14.1. Regional Snapshot 14.2. Demographic Overview 14.3. Key Trend Analysis 14.4. Market Share Analysis (%) 14.4.1. Local Manufactures vs Import 14.5. Consumer Buying Behavior Analysis 14.6. Pricing Analysis 14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 14.7. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 14.7.1. Skin Care Products 14.7.1.1. Cleansers 14.7.1.2. Moisturizers 14.7.1.3. Face Oils 14.7.1.4. Creams 14.7.1.5. Others (Face Serums, etc.) 14.7.2. Hair Care Products 14.7.2.1. Shampoos 14.7.2.2. Conditioners 14.7.2.3. Others (Hair Oils, etc.) 14.7.3. Body Care Products 14.7.3.1. Soaps 14.7.3.2. Oils 14.7.3.3. Others (Shower Gels, etc.) 14.7.4. Other Products (Eye Creams, etc.) 14.8. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034 14.8.1. Women 14.8.2. Men 14.9. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 14.9.1. Individual 14.9.2. Commercial 14.9.2.1. Hotels & Resorts 14.9.2.2. Beauty Salons 14.9.2.3. Others (Spas, etc.) 14.10. Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, By Sales Channel 14.10.1. Online 14.10.1.1. E-commerce Websites 14.10.1.2. Company-owned Websites 14.10.2. Offline 14.10.2.1. Hypermarkets/Supermarkets 14.10.2.2. Beauty Retail Stores 14.10.2.3. Other Retail Stores 14.11. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 14.11.1. South Africa 14.11.2. GCC 14.11.3. Rest of Middle East & Africa 14.12. Incremental Opportunity Analysis 15. South America Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast 15.1. Regional Snapshot 15.2. Demographic Overview 15.3. Key Trend Analysis 15.4. Market Share Analysis (%) 15.4.1. Local Manufactures vs Import 15.5. Consumer Buying Behavior Analysis 15.6. Pricing Analysis 15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$) 15.7. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 15.7.1. Skin Care Products 15.7.1.1. Cleansers 15.7.1.2. Moisturizers 15.7.1.3. Face Oils 15.7.1.4. Creams 15.7.1.5. Others (Face Serums, etc.) 15.7.2. Hair Care Products 15.7.2.1. Shampoos 15.7.2.2. Conditioners 15.7.2.3. Others (Hair Oils, etc.) 15.7.3. Body Care Products 15.7.3.1. Soaps 15.7.3.2. Oils 15.7.3.3. Others (Shower Gels, etc.) 15.7.4. Other Products (Eye Creams, etc.) 15.8. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Consumer Group, 2020-2034 15.8.1. Women 15.8.2. Men 15.9. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 15.9.1. Individual 15.9.2. Commercial 15.9.2.1. Hotels & Resorts 15.9.2.2. Beauty Salons 15.9.2.3. Others (Spas, etc.) 15.10. Centella Cosmetic Products Market Analysis and Forecast, By Sales Channel 15.10.1. Online 15.10.1.1. E-commerce Websites 15.10.1.2. Company-owned Websites 15.10.2. Offline 15.10.2.1. Hypermarkets/Supermarkets 15.10.2.2. Beauty Retail Stores 15.10.2.3. Other Retail Stores 15.11. Centella Cosmetic Products Market Size (US$ Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 15.11.1. Brazil 15.11.2. Argentina 15.11.3. Rest of South America 15.12. Incremental Opportunity Analysis 16. Competition Landscape 16.1. Market Player - Competition Dashboard 16.2. Market Share Analysis (%), 2022 16.3. Company Profiles 16.3.1. Tio Nacho 16.3.1.1. Company Overview 16.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.1.3. Revenue 16.3.1.4. Strategy & Business Overview 16.3.2. isRiel Handmade 16.3.2.1. Company Overview 16.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.2.3. Revenue 16.3.2.4. Strategy & Business Overview 16.3.3. Purito 16.3.3.1. Company Overview 16.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.3.3. Revenue 16.3.3.4. Strategy & Business Overview 16.3.4. Beauty Barn India 16.3.4.1. Company Overview 16.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.4.3. Revenue 16.3.4.4. Strategy & Business Overview 16.3.5. Sidmool 16.3.5.1. Company Overview 16.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.5.3. Revenue 16.3.5.4. Strategy & Business Overview 17. Go To Market Strategy 17.1. Identification of Potential Market Spaces 17.2. Understanding Buying Process of Customers 17.3. Preferred Sales & Marketing Strategy
ページTOPに戻る
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
北米のガレージ収納市場(製品タイプ: - キャビネット, シェルフ, ラック, ツール収納, 収納ボックス.材質:金属, 木材, プラスチック, 複合材料) - 産業分析、市場規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
工具収納製品市場(製品タイプ:ポータブルツールボックス製品タイプ:ポータブルツールボックス, ギャング/ジョブサイトボックス, ツールプッシュカート, ツールキャビネットとチェスト, トラック/バンツールストレージソリューション, ツールバッグとポーチ; 材料タイプ:スチール, 木製, プラスチック, アルミニウム, その他(布製など); エンドユース:住宅, 商業, 産業, 車両)素材タイプ:スチール, 木材, プラスチック, アルミニウム, その他(布地など); 最終用途:住宅, 商業, 産業, 自動車) - 世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
アウトドアアパレル市場(製品タイプ:トップウェア、ボトムウェア、カバーオール。素材; 天然, 合成) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ガラス食器市場(タイプ-食器、ドリンクウェア、サーブウェア、その他(コーヒーメーカー、保存瓶など))エンドユース-家庭用、商業用(ホテル・レストラン、バー、カフェ、その他(ビストロ、リゾートなど)); - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
サンラウンジャー市場(素材タイプ:木材、アルミニウム、プラスチック、樹脂、その他;カテゴリー:固定式、折りたたみ式);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
中東の中古高級品市場(製品タイプ-衣料品、高級バッグ、時計、宝飾品、履物、眼鏡、スポーツ・運動用品・用具、その他, チャネルタイプ-組織化、非組織化) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
-
欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場(製品タイプ:ライブチャット、アダルトビデオ/映画、アダルトテキスト、アダルトゲーム、その他(アダルトグッズ、雑誌など)、エンドユース:男性、女性) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ヘンプベースの製品市場(製品タイプ:製品タイプ:食品, ヘンプCBD, パーソナルケア製品, 工業製品, 食品サプリメント, 消費者向け繊維製品, その他(製紙, 建材など), マウンティングタイプ:産業用, 商業用, 住宅用, 流通チャネル:世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米家庭用電化製品市場(製品タイプ:台座扇風機、電気室内暖房機、ブレンダー、加湿器、電気モップ、生ごみ処理機), 流通チャネル:D2C, オンライン, オフライン) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
スマートキッチンアプライアンス市場(タイプ:小型キッチンアプライアンス(トースター、オーブン、コーヒーメーカー、ジューサー、グラインダー、エアフライヤー、その他(パン・ワッフルマシンなど))、大型キッチンアプライアンス(冷蔵庫、食器洗い機、ワインキャビネット、ビルトイン・独立型調理器、電気コンロ、レンジフード、その他(ビルトイングリルなど)) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
本レポートと同じKEY WORD(cosmetic)の最新刊レポート
-
化粧品セットの世界市場インサイト、2030年までの予測
-
酒類ボトルの世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、ガラスタイプ別(透明ガラス、化粧品用フリントガラス)、用途別(ビール、スピリッツ)、容量別(180mlまで、180ml~500ml)、地域別・競合別セグメント、2019-2029F
-
化粧品市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品タイプ別(スキンケア、ヘアケア、メイクアップ、フレグランス)、エンドユーザー別(男性、女性)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別・競合別セグメント、2019-2029F
-
マイクロバイオーム化粧品市場の世界産業規模、シェア、動向、機会、予測、製品別(美容液、クリーム、マスク、その他)、販売チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、オンライン、ドラッグストア、その他)、地域別・競合別セグメント、2019-2029F
-
ローズマリー精油の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、タイプ別(オーガニック、従来型)、用途別(製薬業界、化粧品業界、フレグランス業界)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別・競合別セグメント、2019-2029F
-
化粧品スキンケアの世界市場規模調査:製品タイプ別(抗ニキビ, 抗老化, 傷跡対策, 乾燥肌ケア, 乳幼児スキンケア, 親密な衛生関係, 敏感肌ケア, 美白, イボ除去), 形状別(エアゾール, カプセル, クリーム/乳液, ジェル, ローション/軟膏, パウダー, スティック、形態別(エアゾール、カプセル、クリーム/乳液、ジェル、ローション/軟膏、パウダー、スティック、懸濁液)、肌タイプ別(ボディ&ハンド、クレンジング、脱毛、フェイス&ネック、フットパウダー&スプレー、保湿、ナイト、ペーストマスク、スキンフレッシュナー)、流通別(百貨店・コンビニエンスストア、オンラインチャネル、薬局)、性別(男性、女性)、地域別予測(2022-2032年
-
化粧品オイルの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(アーモンドオイル、オリーブオイル、ココナッツオイル、エッセンシャルオイル、その他)、性質別(オーガニック、従来型)、用途別(ヘアケア、スキンケア、リップケア、その他)、地域別、セグメント別予測、2024年~2030年
-
天然・オーガニック化粧品の世界市場規模調査:製品タイプ別(スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、メイクアップ化粧品、その他)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)、流通チャネル別(店舗型、無店舗型)、地域別予測:2022-2032年
-
紙製パッケージング市場レポート:製品タイプ別(段ボール箱、折りたたみ箱・ケース、液体板紙カートン、紙袋・サック、その他)、最終用途別(食品・飲料、Eコマース、電気・電子、ホームケア、パーソナルケア・化粧品、自動車・産業、ヘルスケア、その他)、地域別、企業分析 2024-2032
-
グリーン化粧品市場(製品タイプ:スキンケア、ヘアケア、ボディケア、メイクアップ、消費者志向:男性、女性、子供) - 世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|