北米クライミングジム市場(タイプ:屋内クライミング、屋外クライミング、エンドユーザー:大人、ティーンエイジャー、子供) - 産業分析、市場規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年
North America Climbing Gym Market (Type - Indoor Climbing, and Outdoor Climbing; and End-user - Adults, Teenagers, and Children) - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031
北米のクライミングジム市場 - レポートの範囲
TMRの北米クライミングジム市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在... もっと見る
サマリー 北米のクライミングジム市場 - レポートの範囲
TMRの北米クライミングジム市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの北米のクライミングジム市場の収益を掲載しています。また2023年から2031年までの北米クライミングジム市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
このレポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、クライミングジム市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照しました。
二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、北米のクライミングジム市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用しました。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、北米クライミングジム市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、北米クライミングジム市場への参入に関心のある事業体にとっても貴重なツールとなります。
本レポートは北米クライミングジム市場の競争環境について掘り下げています。北米クライミングジム市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは本レポートで紹介されている北米クライミングジム市場のプレイヤーの属性です。
北米クライミングジム市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中に全地域でクライミングジムが生み出した売上/収益は?
- 北米クライミングジム市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2031年に北米で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 北米市場に進出している各企業の市場ポジションは?
北米のクライミングジム市場 - 調査目的と調査アプローチ
北米のクライミングジム市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
当レポートでは、北米のクライミングジム市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点での各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は北米クライミングジム市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.3.1.冒険スポーツ産業全体の概要
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.規格と規制
5.8.北米のクライミングジム市場の分析と予測、2017年~2031年
5.8.1.市場価値予測(US$ Mn)
6.北米のクライミングジム市場の分析と予測:タイプ別
6.1.クライミングジム市場規模(US$ Mn)予測:タイプ別、2017年〜2031年
6.1.1.インドアクライミング
6.1.1.1.ボルダリング
6.1.1.2.リードクライミング
6.1.1.3.トップロープクライミング
6.1.2.アウトドアクライミング
6.1.2.1.ボルダリング
6.1.2.2.リードクライミング
6.1.2.3.トップロープクライミング
6.1.2.4.トラッドクライミング
6.1.2.5.その他
6.2.増加機会、タイプ別
7.北米クライミングジム市場の分析と予測、コース別
7.1.クライミングジム市場規模(US$ Mn)予測、コース別、2017年〜2031年
7.1.1.初心者レベル
7.1.2.上級レベル
7.2.コース別増加機会
8.北米クライミングジム市場の分析と予測:エンドユーザー別
8.1.クライミングジム市場規模(US$ Mn)予測:エンドユーザー別、2017年〜2031年
8.1.1.成人
8.1.2.ティーンエイジャー
8.1.3.子供
8.2.増加機会, エンドユーザー別
9.北米クライミングジム市場の分析と予測:用途別
9.1.クライミングジム市場規模(US$ Mn)予測:用途別、2017〜2031年
9.1.1.住宅用
9.1.2.商業用
9.1.2.1.モール/ゲームセンター
9.1.2.2.登山トレーニングセンター・ジム
9.1.2.3.その他(リゾート、エンターテイメントパーク)
9.2.アプリケーション別増加機会
10.北米クライミングジム市場の分析と予測:国別
10.1.クライミングジム市場規模(US$ Mn)予測:国別、2017年〜2031年
10.1.1.米国
10.1.2.カナダ
10.2.増加機会、国別
11.米国のクライミングジム市場の分析と予測
11.1.国別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.主要トレンド分析
11.4.消費者行動分析
11.5.クライミングジム市場規模(US$ Mn)予測、タイプ別、2017年〜2031年
11.5.1.インドアクライミング
11.5.1.1.ボルダリング
11.5.1.2.リードクライミング
11.5.1.3.トップロープクライミング
11.5.2.屋外クライミング
11.5.2.1.ボルダリング
11.5.2.2.リードクライミング
11.5.2.3.トップロープクライミング
11.5.2.4.トラッドクライミング
11.5.2.5.その他
11.6.クライミングジムの市場規模(US$ Mn)予測、コース別、2017年~2031年
11.6.1.初心者レベル
11.6.2.上級レベル
11.7.クライミングジム市場規模(US$ Mn)予測、エンドユーザー別、2017年〜2031年
11.7.1.成人
11.7.2.ティーンエイジャー
11.7.3.子供
11.8.クライミングジムの市場規模(US$ Mn)予測、用途別、2017年~2031年
11.8.1.住宅用
11.8.2.商業用
11.8.2.1.モール/ゲームセンター
11.8.2.2.登山トレーニングセンター・ジム
11.8.2.3.その他(リゾート、エンターテイメントパーク)
11.9.機会増加分析
12.カナダのクライミングジム市場の分析と予測
12.1.国別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.主要トレンド分析
12.4.消費者行動分析
12.5.クライミングジム市場規模(US$ Mn)予測、タイプ別、2017年〜2031年
12.5.1.インドアクライミング
12.5.1.1.ボルダリング
12.5.1.2.リードクライミング
12.5.1.3.トップロープクライミング
12.5.2.屋外クライミング
12.5.2.1.ボルダリング
12.5.2.2.リードクライミング
12.5.2.3.トップロープクライミング
12.5.2.4.トラッドクライミング
12.5.2.5.その他
12.6.クライミングジムの市場規模(US$ Mn)予測、コース別、2017年~2031年
12.6.1.初心者レベル
12.6.2.上級レベル
12.7.クライミングジム市場規模(US$ Mn)予測、エンドユーザー別、2017年〜2031年
12.7.1.成人
12.7.2.ティーンエイジャー
12.7.3.子供
12.8.クライミングジムの市場規模(US$ Mn)予測、用途別、2017年~2031年
12.8.1.住宅用
12.8.2.商業用
12.8.2.1.モール/ゲームセンター
12.8.2.2.登山トレーニングセンター・ジム
12.8.2.3.その他(リゾート、エンターテイメントパーク)
12.9.機会増加分析
13.競争環境
13.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
13.2.企業プロフィール(詳細 - 会社概要、販売地域/地理的プレゼンス、事業概要、提供サービス)
13.2.1.ブルックリン・ボルダーズ
13.2.1.1.会社概要
13.2.1.2.販売地域
13.2.1.3.地理的プレゼンス
13.2.1.4.事業概要
13.2.1.5.提供サービス
13.2.2.クライム・ソーiLL.
13.2.2.1.会社概要
13.2.2.2.販売地域
13.2.2.3.地理的プレゼンス
13.2.2.4.事業概要
13.2.2.5.提供サービス
13.2.3.ハイポイント
13.2.3.1.会社概要
13.2.3.2.販売地域
13.2.3.3.地理的プレゼンス
13.2.3.4.事業概要
13.2.3.5.提供サービス
13.2.4.メトロロック
13.2.4.1.会社概要
13.2.4.2.販売地域
13.2.4.3.地理的プレゼンス
13.2.4.4.事業概要
13.2.4.5.提供サービス
13.2.5.モメンタムクライミングジム
13.2.5.1.会社概要
13.2.5.2.販売エリア
13.2.5.3.地理的プレゼンス
13.2.5.4.事業概要
13.2.5.5.提供サービス
13.2.6.センダーワン・クライミング合同会社
13.2.6.1.会社概要
13.2.6.2.販売地域
13.2.6.3.地理的プレゼンス
13.2.6.4.事業概要
13.2.6.5.提供サービス
13.2.7.ストーンサミットLLC
13.2.7.1.会社概要
13.2.7.2.販売地域
13.2.7.3.地理的プレゼンス
13.2.7.4.事業概要
13.2.7.5.提供サービス
13.2.8.テキサスロックジム
13.2.8.1.会社概要
13.2.8.2.販売地域
13.2.8.3.地理的プレゼンス
13.2.8.4.事業概要
13.2.8.5.提供サービス
13.2.9.ザ・フロント
13.2.9.1.会社概要
13.2.9.2.営業エリア
13.2.9.3.地理的プレゼンス
13.2.9.4.事業概要
13.2.9.5.提供サービス
13.2.10.垂直的な取り組み
13.2.10.1.会社概要
13.2.10.2.販売地域
13.2.10.3.地理的プレゼンス
13.2.10.4.事業概要
13.2.10.5.提供サービス
13.2.11.その他の主要プレーヤー
13.2.11.1.会社概要
13.2.11.2.販売地域
13.2.11.3.地理的プレゼンス
13.2.11.4.事業概要
13.2.11.5.提供サービス
14.市場参入戦略
14.1.潜在的市場スペースの特定
14.2.顧客の購買プロセスの理解
14.3.望ましい販売・マーケティング戦略
ページTOPに戻る
Summary North America Climbing Gym Market – Scope of Report TMR’s report on the North America climbing gym market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the North America climbing gym market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the North America climbing gym market from 2023 to 2031.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the climbing gym market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the North America climbing gym market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the North America climbing gym market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the North America climbing gym market.
The report delves into the competitive landscape of the North America climbing gym market. Key players operating in the North America climbing gym market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the North America climbing gym market profiled in this report.
Key Questions Answered in North America climbing gym Market Report • What is the sales/revenue generated by climbing gym across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the North America climbing gym market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue North Americaly in 2031? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the North America market?
North America Climbing Gym Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the North America climbing gym market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the North America climbing gym market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the North America climbing gym market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.3. Key Market Indicators 5.3.1. Overall Adventurous Sports Industry Overview 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. Industry SWOT Analysis 5.7. Standards & Regulations 5.8. North America Climbing Gym Market Analysis and Forecast, 2017 - 2031 5.8.1. Market Value Projections (US$ Mn) 6. North America Climbing Gym Market Analysis and Forecast, By Type 6.1. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By Type, 2017 - 2031 6.1.1. Indoor Climbing 6.1.1.1. Bouldering 6.1.1.2. Lead Climbing 6.1.1.3. Top Rope Climbing 6.1.2. Outdoor Climbing 6.1.2.1. Bouldering 6.1.2.2. Lead Climbing 6.1.2.3. Top Rope Climbing 6.1.2.4. Trad Climbing 6.1.2.5. Others 6.2. Incremental Opportunity, By Type 7. North America Climbing Gym Market Analysis and Forecast, By Course 7.1. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By Course, 2017 - 2031 7.1.1. Beginner Level 7.1.2. Advance Level 7.2. Incremental Opportunity, By Course 8. North America Climbing Gym Market Analysis and Forecast, By End-user 8.1. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By End-user, 2017 - 2031 8.1.1. Adults 8.1.2. Teenagers 8.1.3. Children 8.2. Incremental Opportunity, By End-user 9. North America Climbing Gym Market Analysis and Forecast, By Application 9.1. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By Application, 2017 - 2031 9.1.1. Residential 9.1.2. Commercial 9.1.2.1. Malls/Gaming Arcades 9.1.2.2. Mountain Climbing Training Centers & Gyms 9.1.2.3. Others (Resorts, Entertainment Parks) 9.2. Incremental Opportunity, By Application 10. North America Climbing Gym Market Analysis and Forecast, By Country 10.1. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By Country, 2017 - 2031 10.1.1. US 10.1.2. Canada 10.2. Incremental Opportunity, By Country 11. US Climbing Gym Market Analysis and Forecast 11.1. Country Snapshot 11.2. Demographic Overview 11.3. Key Trend Analysis 11.4. Consumer Behavior Analysis 11.5. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By Type, 2017 - 2031 11.5.1. Indoor Climbing 11.5.1.1. Bouldering 11.5.1.2. Lead Climbing 11.5.1.3. Top Rope Climbing 11.5.2. Outdoor Climbing 11.5.2.1. Bouldering 11.5.2.2. Lead Climbing 11.5.2.3. Top Rope Climbing 11.5.2.4. Trad Climbing 11.5.2.5. Others 11.6. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By Course, 2017 - 2031 11.6.1. Beginner Level 11.6.2. Advance Level 11.7. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By End-user, 2017 - 2031 11.7.1. Adults 11.7.2. Teenagers 11.7.3. Children 11.8. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By Application, 2017 - 2031 11.8.1. Residential 11.8.2. Commercial 11.8.2.1. Malls/Gaming Arcades 11.8.2.2. Mountain Climbing Training Centers & Gyms 11.8.2.3. Others (Resorts, Entertainment Parks) 11.9. Incremental Opportunity Analysis 12. Canada Climbing Gym Market Analysis and Forecast 12.1. Country Snapshot 12.2. Demographic Overview 12.3. Key Trend Analysis 12.4. Consumer Behavior Analysis 12.5. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By Type, 2017 - 2031 12.5.1. Indoor Climbing 12.5.1.1. Bouldering 12.5.1.2. Lead Climbing 12.5.1.3. Top Rope Climbing 12.5.2. Outdoor Climbing 12.5.2.1. Bouldering 12.5.2.2. Lead Climbing 12.5.2.3. Top Rope Climbing 12.5.2.4. Trad Climbing 12.5.2.5. Others 12.6. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By Course, 2017 - 2031 12.6.1. Beginner Level 12.6.2. Advance Level 12.7. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By End-user, 2017 - 2031 12.7.1. Adults 12.7.2. Teenagers 12.7.3. Children 12.8. Climbing Gym Market Size (US$ Mn) Forecast, By Application, 2017 - 2031 12.8.1. Residential 12.8.2. Commercial 12.8.2.1. Malls/Gaming Arcades 12.8.2.2. Mountain Climbing Training Centers & Gyms 12.8.2.3. Others (Resorts, Entertainment Parks) 12.9. Incremental Opportunity Analysis 13. Competition Landscape 13.1. Market Player – Competition Dashboard 13.2. Company Profiles (Details – Company Overview, Sales Area/Geographical Presence, Business Overview, Services Offered) 13.2.1. Brooklyn Boulders 13.2.1.1. Company Overview 13.2.1.2. Sales Area 13.2.1.3. Geographical Presence 13.2.1.4. Business Overview 13.2.1.5. Services Offered 13.2.2. Climb So iLL. 13.2.2.1. Company Overview 13.2.2.2. Sales Area 13.2.2.3. Geographical Presence 13.2.2.4. Business Overview 13.2.2.5. Services Offered 13.2.3. HIGH POINT 13.2.3.1. Company Overview 13.2.3.2. Sales Area 13.2.3.3. Geographical Presence 13.2.3.4. Business Overview 13.2.3.5. Services Offered 13.2.4. MetroRock 13.2.4.1. Company Overview 13.2.4.2. Sales Area 13.2.4.3. Geographical Presence 13.2.4.4. Business Overview 13.2.4.5. Services Offered 13.2.5. Momentum Climbing Gym 13.2.5.1. Company Overview 13.2.5.2. Sales Area 13.2.5.3. Geographical Presence 13.2.5.4. Business Overview 13.2.5.5. Services Offered 13.2.6. Sender One Climbing LLC 13.2.6.1. Company Overview 13.2.6.2. Sales Area 13.2.6.3. Geographical Presence 13.2.6.4. Business Overview 13.2.6.5. Services Offered 13.2.7. Stone Summit LLC 13.2.7.1. Company Overview 13.2.7.2. Sales Area 13.2.7.3. Geographical Presence 13.2.7.4. Business Overview 13.2.7.5. Services Offered 13.2.8. Texas Rock Gym 13.2.8.1. Company Overview 13.2.8.2. Sales Area 13.2.8.3. Geographical Presence 13.2.8.4. Business Overview 13.2.8.5. Services Offered 13.2.9. The Front 13.2.9.1. Company Overview 13.2.9.2. Sales Area 13.2.9.3. Geographical Presence 13.2.9.4. Business Overview 13.2.9.5. Services Offered 13.2.10. Vertical Endeavors 13.2.10.1. Company Overview 13.2.10.2. Sales Area 13.2.10.3. Geographical Presence 13.2.10.4. Business Overview 13.2.10.5. Services Offered 13.2.11. Other Key Players 13.2.11.1. Company Overview 13.2.11.2. Sales Area 13.2.11.3. Geographical Presence 13.2.11.4. Business Overview 13.2.11.5. Services Offered 14. Go To Market Strategy 14.1. Identification of Potential Market Spaces 14.2. Understanding the Buying Process of Customers 14.3. Preferred Sales & Marketing Strategy
ページTOPに戻る
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
北米のガレージ収納市場(製品タイプ: - キャビネット, シェルフ, ラック, ツール収納, 収納ボックス.材質:金属, 木材, プラスチック, 複合材料) - 産業分析、市場規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
工具収納製品市場(製品タイプ:ポータブルツールボックス製品タイプ:ポータブルツールボックス, ギャング/ジョブサイトボックス, ツールプッシュカート, ツールキャビネットとチェスト, トラック/バンツールストレージソリューション, ツールバッグとポーチ; 材料タイプ:スチール, 木製, プラスチック, アルミニウム, その他(布製など); エンドユース:住宅, 商業, 産業, 車両)素材タイプ:スチール, 木材, プラスチック, アルミニウム, その他(布地など); 最終用途:住宅, 商業, 産業, 自動車) - 世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
アウトドアアパレル市場(製品タイプ:トップウェア、ボトムウェア、カバーオール。素材; 天然, 合成) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ガラス食器市場(タイプ-食器、ドリンクウェア、サーブウェア、その他(コーヒーメーカー、保存瓶など))エンドユース-家庭用、商業用(ホテル・レストラン、バー、カフェ、その他(ビストロ、リゾートなど)); - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
サンラウンジャー市場(素材タイプ:木材、アルミニウム、プラスチック、樹脂、その他;カテゴリー:固定式、折りたたみ式);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
中東の中古高級品市場(製品タイプ-衣料品、高級バッグ、時計、宝飾品、履物、眼鏡、スポーツ・運動用品・用具、その他, チャネルタイプ-組織化、非組織化) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
-
欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場(製品タイプ:ライブチャット、アダルトビデオ/映画、アダルトテキスト、アダルトゲーム、その他(アダルトグッズ、雑誌など)、エンドユース:男性、女性) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ヘンプベースの製品市場(製品タイプ:製品タイプ:食品, ヘンプCBD, パーソナルケア製品, 工業製品, 食品サプリメント, 消費者向け繊維製品, その他(製紙, 建材など), マウンティングタイプ:産業用, 商業用, 住宅用, 流通チャネル:世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米家庭用電化製品市場(製品タイプ:台座扇風機、電気室内暖房機、ブレンダー、加湿器、電気モップ、生ごみ処理機), 流通チャネル:D2C, オンライン, オフライン) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
スマートキッチンアプライアンス市場(タイプ:小型キッチンアプライアンス(トースター、オーブン、コーヒーメーカー、ジューサー、グラインダー、エアフライヤー、その他(パン・ワッフルマシンなど))、大型キッチンアプライアンス(冷蔵庫、食器洗い機、ワインキャビネット、ビルトイン・独立型調理器、電気コンロ、レンジフード、その他(ビルトイングリルなど)) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
本レポートと同じKEY WORD(gym)の最新刊レポート
-
トレーニング・ジム用シューズの世界市場インサイト、2030年予測
-
スマートホームジム機器市場(製品タイプ:心血管トレーニング機器と筋力トレーニング機器;およびタイプ:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
腹筋クランチジムステーションの世界市場成長 2024-2030
-
Global Gym Membership Market Size study, by Type (Standard Membership, Premium Membership, Online Membership, Corporate Membership, Others), by Application (Personal Training, Group Fitness, Cardio and Weight Training, Physical Therapy, Sports Specific Training, Others), by Age Group (6 to 17 Years, 18 to 34 Years, 35 to 54 Years, 55 years and above) and Regional Forecasts 2022-2032
-
コネクテッドジム機器の世界市場 2024-2028
-
Global Gym and Health Clubs Market 2024-2028
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|