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アジア太平洋地域のイベント物流市場の2031年までの予測 - 地域別分析 - タイプ別(在庫管理、配送管理、貨物輸送、パレット・梱包サービス、その他)、エンドユーザー別(メディア・エンターテイメント、スポーツイベント、企業イベント・見本市、文化イベント、その他)


Asia Pacific Event Logistics Market Forecast to 2031 - Regional Analysis - by Type (Inventory Management, Delivery Management, Freight Forwarding, Pallets and Packaging Services, and Others) and End User (Media and Entertainment, Sports Events, Corporate Events and Trade Fairs, Cultural Events, and Others)

アジア太平洋地域のイベント・ロジスティクス市場は、2023年には236億2,420万米ドルと評価され、2031年には414億2,446万米ドルに達すると予測されている。 成長する建設・再生可能エネルギー産業における企業... もっと見る

 

 

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サマリー

アジア太平洋地域のイベント・ロジスティクス市場は、2023年には236億2,420万米ドルと評価され、2031年には414億2,446万米ドルに達すると予測されている。

成長する建設・再生可能エネルギー産業における企業展示会・イベントの増加がアジア太平洋地域のイベント・ロジスティクス市場を押し上げる

アジア太平洋地域のさまざまな再生可能エネルギー企業が、企業イベントや展示会への支出を増やしており、こうしたイベントの数を押し上げている。これらのイベントは、太陽光、風力、地熱、波力エネルギー、バイオエネルギーなど、さまざまな分野における地域社会との関係構築に重点を置いている。これらの業界のトップ見本市に独占的に参加することで、企業はブランドの認知度を高め、この高度に成長している再生可能エネルギー業界において、自社の製品やサービスをアピールする機会を得ることができる。さらに、見本市は、企業が1つのブースでビジネス全体を紹介し、顧客の間で企業の認知度を高めることができる強力なプラットフォームです。企業は、製品やサービスだけでなく、その企業文化や価値観にも焦点を当てることができ、潜在顧客が展示ブースを訪れるようにすることができる。その結果、このような展示ブースを設置するための出費が増加しており、イベント・ロジスティクス・サービスの需要を牽引する重要な今後のトレンドになると予想される。

建設業界におけるイベントや見本市は、顧客との関係構築、製品発表、ビジネス成長の機会創出などに重点を置いて毎年開催されている。トップクラスの建設見本市には、Bauma China、Construction Indonesia、INTERMAT ASEAN、MCE - Mostra Convegno Expocomfort、India Construction Expoなどがある。例えば、コンストラクション・インドネシアは、ジャカルタ国際エキスポで開催される大規模な見本市で、約15,000〜20,000人の来場者と、さまざまな建設部門から400以上の出展者が集まる。大規模な展示エリアが特徴で、業界のトレンドや技術に関するネットワーキングの機会、セミナー、ワークショップが開催される。

このように、企業イベントや見本市の増加は、今後数年間のアジア太平洋地域のイベント・ロジスティクス市場の成長を促進すると予想される。

さらに、太陽光、風力、地熱、水力、海洋などの再生可能エネルギー技術は、世界中で非常に成長している発電技術である。再生可能エネルギーによる持続可能な発電に対する意識と投資の高まりは、今後の成長が期待される。この業界では、技術的に進歩した新製品を展示・宣伝するために、企業や団体が企業イベントや展示会・見本市を開催している。これは、パートナーシップ、コラボレーション、契約などの戦略を採用することにより、市場内の他の競合他社とのビジネス機会を創出する上で、企業に利益をもたらす。イベントアイによると、2024年にはIntersolar Europe、World Hydrogen Energy Conference and Exhibition、EXPO Solar、ASEAN Solar EXPOなど400以上の展示会が予定されている。

アジア太平洋地域のイベント・ロジスティクス市場概要

アジア太平洋地域のイベント・ロジスティクス市場は、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他のアジア太平洋地域にさらに分類される。インド、ベトナム、インドネシア、中国、マレーシア、タイなど、経済発展が著しい国々の存在は、今後数年間、イベント物流市場のベンダーにとって新たな機会を生み出す可能性が高い主要な要因の一つである。これらの国のイベント物流市場は、主にイベント物流業界を牽引する企業やスポーツ産業の数の増加により牽引される。さらに、これらの国全体の新興メディアとエンターテイメント部門は、アジア太平洋地域におけるイベント物流の成長を促進するもう一つの主要な要因である。日本、インド、インドネシア、マレーシアのような国全体で音楽コンサートや他のエンターテイメントショーの数の増加は、また、地域のイベント物流の需要を推進している。

さらに、さまざまな国の国際的なビジネスからのFDI投資の増加は、さらにアジア太平洋諸国でのビジネス会議やイベントのための新たな機会を生成する可能性が高いアジア太平洋諸国での新しいビジネスの設立を推進しています。さらに、インドや日本のような人口の多い国におけるスポーツイベントの数の増加は、この地域におけるイベント物流の成長を促進するもう一つの主要な要因である。

アジア太平洋地域のイベント物流市場の収益と2031年までの予測(百万米ドル)

アジア太平洋地域のイベント物流市場のセグメンテーション

アジア太平洋地域のイベントロジスティクス市場は、タイプ、エンドユーザー、国に分類される。

タイプ別に見ると、アジア太平洋地域のイベント物流市場は、在庫管理、配送管理、貨物輸送、パレット・梱包サービス、その他に区分される。2023年には、貨物輸送セグメントが最大の市場シェアを占めている。

エンドユーザー別では、アジア太平洋地域のイベント・ロジスティクス市場は、メディア・エンターテインメント、スポーツイベント、企業イベント・見本市、文化イベント、その他に分類される。企業イベント・見本市分野が2023年に最大の市場シェアを占めた。

国別では、アジア太平洋地域のイベント・ロジスティクス市場は、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他のアジア太平洋地域に区分される。2023年のアジア太平洋地域のイベント・ロジスティクス市場シェアは中国が独占した。

C H Robinson Worldwide Inc、CEVA Logistics AG、DB Schenker、Deutsche Post AG、DSV AS、FedEx Corp、GEODIS SA、Kuehne + Nagel International AG、United Parcel Service Incは、アジア太平洋地域のイベント物流市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 二次調査
3.2 一次調査
3.2.1 仮説の設定
3.2.2 マクロ経済要因分析
3.2.3 基礎数値の作成
3.2.4 データの三角測量
3.2.5 国レベルのデータ
4.アジア太平洋地域のイベント物流市場展望
4.1 概要
4.2 エコシステム分析
4.2.1 テクノロジープロバイダー
4.2.2 イベント・ロジスティクス・サービス・プロバイダー
4.2.3 エンドユーザー
4.2.4 アフターマーケット・ロジスティクス
5.アジア太平洋地域のイベント物流市場-主な市場ダイナミクス
5.1 市場の促進要因
5.1.1 イベント産業の成長
5.1.2 主要プレイヤーによる戦略的イニシアチブの高まり
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 発展途上国における十分なインフラ整備の欠如
5.2.2 サプライチェーンの混乱と地政学的緊張
5.3 市場機会
5.3.1 持続可能なソリューションの採用増加
5.4 今後の動向
5.4.1 成長する建設・再生可能エネルギー産業における企業展示会・イベントの増加
5.5 推進要因と阻害要因の影響
6.イベント物流市場:アジア太平洋地域の分析
6.1 概要
6.2 アジア太平洋地域のイベント物流市場売上高(百万米ドル)、2021年~2031年
6.3 アジア太平洋地域のイベント物流市場予測分析
7.アジア太平洋地域のイベント物流市場分析-タイプ別
7.1 在庫管理
7.1.1 概要
7.1.2 在庫管理アジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
7.2 配送管理
7.2.1 概要
7.2.2 配送管理:アジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
7.3 フレイトフォワーディング
7.3.1 概要
7.3.2 貨物輸送:アジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年までの収入と予測(百万米ドル)
7.4 パレット・梱包サービス
7.4.1 概要
7.4.2 パレットと包装サービス:アジア太平洋地域のイベント物流市場アジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年に至る収益予測(百万米ドル)
7.5 その他
7.5.1 概要
7.5.2 その他:アジア太平洋地域のイベント物流市場アジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年までの収入と予測(百万米ドル)
8.アジア太平洋地域のイベント物流市場分析:エンドユーザー別
8.1 メディアとエンターテインメント
8.1.1 概要
8.1.2 メディアとエンターテインメントアジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年までの収益予測(百万米ドル)
8.2 スポーツイベント
8.2.1 概要
8.2.2 スポーツイベントアジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
8.3 企業イベントと見本市
8.3.1 概要
8.3.2 企業イベントと見本市:アジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
8.4 文化イベント
8.4.1 概要
8.4.2 文化イベント:アジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
8.5 その他
8.5.1 概要
8.5.2 その他:アジア太平洋地域のイベント物流市場アジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年に至る収益と予測(百万米ドル)
9.アジア太平洋地域のイベント物流市場:国別分析
9.1 概要
9.1.1 アジア太平洋地域のイベント物流市場の主要国別内訳(2023年および2031年)
9.1.1.1 アジア太平洋地域のイベント物流市場 - 国別の売上高と予測分析
9.1.1.2 オーストラリアアジア太平洋地域のイベント物流市場 - 2031年までの収益と予測 (百万米ドル)
9.1.1.2.1 オーストラリア:アジア太平洋地域のイベント物流市場のタイプ別内訳
9.1.1.2.2 オーストラリア:アジア太平洋地域のイベント物流市場アジア太平洋地域のイベント物流市場の内訳:エンドユーザー別
9.1.1.3 中国アジア太平洋地域のイベント物流市場 - 2031年までの収益予測 (百万米ドル)
9.1.1.3.1 中国アジア太平洋地域のイベント物流市場のタイプ別内訳
9.1.1.3.2 中国:アジア太平洋地域のイベント物流市場アジア太平洋地域のイベント物流市場の内訳:エンドユーザー別
9.1.1.4 インドアジア太平洋地域のイベント物流市場 - 2031年までの収益予測 (百万米ドル)
9.1.1.4.1 インドアジア太平洋地域のイベント物流市場のタイプ別内訳
9.1.1.4.2 インド:イベント物流市場のタイプ別内訳アジア太平洋地域のイベント物流市場の内訳:エンドユーザー別
9.1.1.5 日本アジア太平洋地域のイベント物流市場 - 2031年までの収益予測 (百万米ドル)
9.1.1.5.1 日本:アジア太平洋地域のイベント物流市場アジア太平洋地域のイベント物流市場のタイプ別内訳
9.1.1.5.2 日本:アジア太平洋地域のイベント物流市場アジア太平洋地域のイベント物流市場の内訳:エンドユーザー別
9.1.1.6 韓国:アジア太平洋地域のイベント物流市場アジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年までの収益予測 (百万米ドル)
9.1.1.6.1 韓国:アジア太平洋地域のイベント物流市場アジア太平洋地域のイベント物流市場のタイプ別内訳
9.1.1.6.2 韓国:アジア太平洋地域のイベント物流市場のタイプ別内訳アジア太平洋地域のイベント物流市場の内訳:エンドユーザー別
9.1.1.7 その他のアジア太平洋地域アジア太平洋地域のイベント物流市場:2031年までの収益予測(百万米ドル)
9.1.1.7.1 アジア太平洋地域のその他地域アジア太平洋地域のイベント物流市場のタイプ別内訳
9.1.1.7.2 アジア太平洋地域のその他地域:イベント物流市場のタイプ別内訳アジア太平洋地域のイベント物流市場の内訳:エンドユーザー別
10.競争環境
10.1 企業のポジショニングと集中度
11.業界の展望
11.1 概要
11.2 市場イニシアティブ
11.3 M&A
12.企業プロフィール
12.1 クーネ+ナーゲル インターナショナルAG
12.1.1 主要事実
12.1.2 事業内容
12.1.3 製品とサービス
12.1.4 財務概要
12.1.5 SWOT分析
12.1.6 主要開発
12.2 CEVA Logistics AG
12.2.1 主要事実
12.2.2 事業内容
12.2.3 製品およびサービス
12.2.4 財務概要
12.2.5 SWOT分析
12.2.6 主要開発
12.3 DB シェンカー
12.3.1 主要事実
12.3.2 事業内容
12.3.3 製品とサービス
12.3.4 財務概要
12.3.5 SWOT分析
12.3.6 主要な開発
12.4 フェデックス
12.4.1 主要事実
12.4.2 事業内容
12.4.3 製品およびサービス
12.4.4 財務概要
12.4.5 SWOT分析
12.4.6 主要な開発
12.5 ユナイテッド・パーセル・サービス
12.5.1 主要事実
12.5.2 事業内容
12.5.3 製品とサービス
12.5.4 財務概要
12.5.5 SWOT分析
12.5.6 主要開発
12.6 GEODIS SA
12.6.1 主要事実
12.6.2 事業内容
12.6.3 製品とサービス
12.6.4 財務概要
12.6.5 SWOT分析
12.6.6 主要開発
12.7 DSV A/S
12.7.1 主要事実
12.7.2 事業内容
12.7.3 製品とサービス
12.7.4 財務概要
12.7.5 SWOT分析
12.7.6 主要開発
12.8 C.H.ロビンソン・ワールドワイド社
12.8.1 主要事実
12.8.2 事業内容
12.8.3 製品とサービス
12.8.4 財務概要
12.8.5 SWOT分析
12.8.6 主要な開発
12.9 ドイツポスト
12.9.1 主要事実
12.9.2 事業内容
12.9.3 商品とサービス
12.9.4 財務概要
12.9.5 SWOT分析
12.9.6 主要開発
13.付録
13.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The Asia Pacific event logistics market was valued at US$ 23,624.20 million in 2023 and is expected to reach US$ 41,424.46 million by 2031; it is estimated to register a CAGR of 7.3% from 2023 to 2031.

Rise in Corporate Exhibition/Events in Growing Construction and Renewable Energy Industry Boost Asia Pacific Event Logistics Market

Various renewable energy companies in Asia Pacific are raising spending on corporate events or exhibitions, which is boosting the number of such events. These events are focused on building relations with the community in various sectors, including solar, wind, geothermal, wave energy, bioenergy, and others. By participating exclusively in the top trade fairs of these industries, companies have the opportunity to increase their brand awareness and make a statement about their products and services in this highly growing renewable energy industry. In addition, trade shows are a robust platform that allows companies to showcase their entire business at one booth, raising company awareness among customers. A company can focus on products, services, as well as its work culture and values to ensure that potential customers visit its exhibition stand. As a result, there is a rise in spending on establishing such exhibition stands, which is expected to be the key future trend in driving the demand for event logistics services.

Events or trade shows in the construction industry are arranged each year with a focus on client engagement, product launches, and creating opportunities for business growth, among others. A few of the top construction trade shows include the Bauma China, Construction Indonesia, INTERMAT ASEAN, MCE - Mostra Convegno Expocomfort, and India Construction Expo. For instance, Construction Indonesia is a major trade show held at the Jakarta International Expo, attracting around 15,000 to 20,000 visitors and over 400 exhibitors from various construction sectors. It features a large exhibition area and offers networking opportunities, seminars, and workshops on industry trends and technologies.

Thus, the rise in corporate events or trade shows is anticipated to fuel the Asia Pacific event logistics market growth in the coming years.

Furthermore, renewable energy technologies such as solar, wind, geothermal, hydropower, ocean, and others are highly growing power generation technologies across the globe. Rise in awareness and investment towards generation of electricity sustainably through the renewable sources is expected to grow in the future. To showcase or advertise the new and technologically advanced products in this industry, the companies or associations are spending arranging corporate events or trade exhibition/shows. This will benefit companies in creating business opportunities with other competitors in the market by adopting strategies such as partnership, collaboration, agreements, and others. According to EventsEye, there are more than 400 trade shows scheduled in the year 2024 such as Intersolar Europe, World Hydrogen Energy Conference and Exhibition, EXPO Solar, ASEAN Solar EXPO, and others.

Asia Pacific Event Logistics Market Overview

Asia Pacific event logistics market has been further categorized into Australia, China, India, Japan, South Korea, and Rest of Asia Pacific region. The presence of some of the highly economically developing countries such as India, Vietnam, Indonesia, China, Malaysia, and Thailand, is one of the major factors likely to generate new opportunities for event logistics market vendors in the coming years. The market for event logistics in these countries will be driven due to the rise in number of businesses and sports industry that mainly drives the event logistics industry. Further, the emerging media and entertainment sector across these countries is another major factor driving the growth for event logistics in the Asia Pacific region. Rise in number of music concerts and other entertainment shows across the countries such as Japan, India, Indonesia, and Malaysia, is also driving the demand for event logistics in the region.

Further, the rising FDI investments from the international businesses of different countries is pushing the establishment of new businesses in the Asia Pacific countries which is further likely to generate new opportunities for business conferences and events in the Asia Pacific countries. Moreover, the rise in number of sports events in the highly populated countries such as India and Japan are another major factor driving the growth for event logistics in the region.

Asia Pacific Event Logistics Market Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

Asia Pacific Event Logistics Market Segmentation

The Asia Pacific event logistics market is categorized into type, end user, and country.

Based on type, the Asia Pacific event logistics market is segmented inventory management, delivery management, freight forwarding, pallets and packaging services, and others. The freight forwarding segment held the largest market share in 2023.

In terms of end user, the Asia Pacific event logistics market is categorized into media and entertainment, sports events, corporate events and trade fairs, cultural events, and others. The corporate events and trade fairs segment held the largest market share in 2023.

By country, the Asia Pacific event logistics market is segmented into Australia, China, India, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. China dominated the Asia Pacific event logistics market share in 2023.

C H Robinson Worldwide Inc, CEVA Logistics AG, DB Schenker, Deutsche Post AG, DSV AS, FedEx Corp, GEODIS SA, Kuehne + Nagel International AG, and United Parcel Service Inc are some of the leading companies operating in the Asia Pacific event logistics market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Secondary Research
3.2 Primary Research
3.2.1 Hypothesis formulation:
3.2.2 Macro-economic factor analysis:
3.2.3 Developing base number:
3.2.4 Data Triangulation:
3.2.5 Country level data:
4. Asia Pacific Event Logistics Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 Technology Providers
4.2.2 Event Logistics Service Providers
4.2.3 End User
4.2.4 Aftermarket Logistics
5. Asia Pacific Event Logistics Market - Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growth of Events Industry
5.1.2 Rise in Strategic Initiatives by Key Players
5.2 Market Restraints
5.2.1 Lack of Adequate Infrastructure Development in Developing Economies
5.2.2 Disruptions in Supply Chain and Geopolitical Tensions
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Increasing Adoption of Sustainable Solutions
5.4 Future Trends
5.4.1 Rise in Corporate Exhibition/Events in Growing Construction and Renewable Energy Industry
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Event Logistics Market - Asia Pacific Analysis
6.1 Overview
6.2 Asia Pacific Event Logistics Market Revenue (US$ Million), 2021-2031
6.3 Asia Pacific Event Logistics Market Forecast Analysis
7. Asia Pacific Event Logistics Market Analysis - by Type
7.1 Inventory Management
7.1.1 Overview
7.1.2 Inventory Management: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.2 Delivery Management
7.2.1 Overview
7.2.2 Delivery Management: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.3 Freight Forwarding
7.3.1 Overview
7.3.2 Freight Forwarding: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.4 Pallets and Packaging Services
7.4.1 Overview
7.4.2 Pallets and Packaging Services: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.5 Others
7.5.1 Overview
7.5.2 Others: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8. Asia Pacific Event Logistics Market Analysis - by End User
8.1 Media and Entertainment
8.1.1 Overview
8.1.2 Media and Entertainment: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.2 Sports Events
8.2.1 Overview
8.2.2 Sports Events: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.3 Corporate Events and Trade Fairs
8.3.1 Overview
8.3.2 Corporate Events and Trade Fairs: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.4 Cultural Events
8.4.1 Overview
8.4.2 Cultural Events: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.5 Others
8.5.1 Overview
8.5.2 Others: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9. Asia Pacific Event Logistics Market - Country Analysis
9.1 Overview
9.1.1 Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by Key Countries, 2023 and 2031 (%)
9.1.1.1 Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
9.1.1.2 Australia: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.1.1.2.1 Australia: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by Type
9.1.1.2.2 Australia: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by End User
9.1.1.3 China: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.1.1.3.1 China: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by Type
9.1.1.3.2 China: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by End User
9.1.1.4 India: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.1.1.4.1 India: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by Type
9.1.1.4.2 India: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by End User
9.1.1.5 Japan: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.1.1.5.1 Japan: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by Type
9.1.1.5.2 Japan: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by End User
9.1.1.6 South Korea: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.1.1.6.1 South Korea: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by Type
9.1.1.6.2 South Korea: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by End User
9.1.1.7 Rest of Asia Pacific: Asia Pacific Event Logistics Market - Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.1.1.7.1 Rest of Asia Pacific: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by Type
9.1.1.7.2 Rest of Asia Pacific: Asia Pacific Event Logistics Market Breakdown, by End User
10. Competitive Landscape
10.1 Company Positioning & Concentration
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 Market Initiative
11.3 Mergers & Acquisitions
12. Company Profiles
12.1 Kuehne + Nagel International AG
12.1.1 Key Facts
12.1.2 Business Description
12.1.3 Products and Services
12.1.4 Financial Overview
12.1.5 SWOT Analysis
12.1.6 Key Developments
12.2 CEVA Logistics AG
12.2.1 Key Facts
12.2.2 Business Description
12.2.3 Products and Services
12.2.4 Financial Overview
12.2.5 SWOT Analysis
12.2.6 Key Developments
12.3 DB Schenker
12.3.1 Key Facts
12.3.2 Business Description
12.3.3 Products and Services
12.3.4 Financial Overview
12.3.5 SWOT Analysis
12.3.6 Key Developments
12.4 FedEx Corp
12.4.1 Key Facts
12.4.2 Business Description
12.4.3 Products and Services
12.4.4 Financial Overview
12.4.5 SWOT Analysis
12.4.6 Key Developments
12.5 United Parcel Service, Inc.
12.5.1 Key Facts
12.5.2 Business Description
12.5.3 Products and Services
12.5.4 Financial Overview
12.5.5 SWOT Analysis
12.5.6 Key Developments
12.6 GEODIS SA
12.6.1 Key Facts
12.6.2 Business Description
12.6.3 Products and Services
12.6.4 Financial Overview
12.6.5 SWOT Analysis
12.6.6 Key Developments
12.7 DSV A/S
12.7.1 Key Facts
12.7.2 Business Description
12.7.3 Products and Services
12.7.4 Financial Overview
12.7.5 SWOT Analysis
12.7.6 Key Developments
12.8 C. H. Robinson Worldwide, Inc.
12.8.1 Key Facts
12.8.2 Business Description
12.8.3 Products and Services
12.8.4 Financial Overview
12.8.5 SWOT Analysis
12.8.6 Key Developments
12.9 Deutsche Post AG
12.9.1 Key Facts
12.9.2 Business Description
12.9.3 Products and Services
12.9.4 Financial Overview
12.9.5 SWOT Analysis
12.9.6 Key Developments
13. Appendix
13.1 About The Insight Partners

 

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2024/12/04 10:27

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