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南米・中米のバニラエキス市場 2030年までの予測 - 地域別分析 - 形状別(粉末、液体)、カテゴリー別(有機、従来)、用途別(食品・飲料[ベーカリー・製菓、乳製品・冷凍デザート、飲料、スナック菓子、その他]、パーソナルケア、その他)


South & Central America Vanilla Extract Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Form (Powder and Liquid), Category (Organic and Conventional), and Application (Food & Beverages [Bakery & Confectionery, Dairy & Frozen Desserts, Beverages, Sweet & Savory Snacks, and Others], Personal Care, and Others)

中南米のバニラエキス市場は、2022年には2,554万米ドルと評価され、2030年には4,082万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は6.0%を記録すると予測されている。 天然/クリーンラベ... もっと見る

 

 

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サマリー

中南米のバニラエキス市場は、2022年には2,554万米ドルと評価され、2030年には4,082万米ドルに達すると予測され、2022年から2030年までの年平均成長率は6.0%を記録すると予測されている。

天然/クリーンラベル原料への需要拡大が中南米バニラエキス市場を後押し

世界中の消費者は、より健康的なライフスタイルの採用に傾いている。天然香料は消費者の食生活の要求を満たすことができる。メニューの記載や食品パッケージのラベルは消費者の嗜好に大きな影響を与える。消費者は保存料、人工着色料、香料などの合成成分を含まない100%天然製品を好むため、クリーンラベル製品の人気が高まっている。

消費者の需要や国際的な規制により、様々な応用産業が安全で持続可能な製品を製造するために天然由来の有効成分を求めるようになっている。そのため、バニラ・エキスのメーカーは、天然成分やクリーンラベル成分に対する需要の高まりに対応するため、製品ポートフォリオを拡大している。

このように、天然成分やクリーンラベル成分に対する需要の高まりは、予測期間中、南米・中米のバニラエキス市場に有利な機会を提供すると期待されている。

中南米のバニラエキス市場概観

残りの中南米バニラエキス市場は、チリ、ウルグアイ、コロンビア、パラグアイなどに区分される。これらの国々は、大幅な経済成長、健康的なライフスタイルの採用の増加、自然食品消費への関心の高まりにより、バニラエキス市場に潜在的な成長機会を提供している。さらに、バニラエキスの抗菌作用やその他の医療効果-治癒効果など-に関する意識の高まりは、化粧品や製薬業界におけるバニラエキスの需要を促進し、市場成長をさらに促進すると予想される。

南米と中央アメリカのバニラエキス市場の収益と2030年までの予測 (百万米ドル)

南米・中米のバニラエキス市場細分化

南米・中米のバニラエキス市場は、形態、カテゴリー、用途、国によって区分される。形態に基づき、南米・中米のバニラエキス市場は粉末と液体に二分される。2022年の市場シェアは液体セグメントが大きい。

カテゴリー別では、中南米のバニラエッセンス市場はオーガニックと従来型に二分される。2022年の市場シェアは従来型セグメントの方が大きい。

用途別では、中南米のバニラエッセンス市場は食品・飲料、パーソナルケア、その他に分類される。食品&飲料セグメントが2022年に最大の市場シェアを占めた。さらに、食品&飲料セグメントは、ベーカリー&製菓、乳製品&冷菓、飲料、甘味&風味スナック、その他に分類される。

国別では、南米・中米のバニラエッセンス市場はブラジル、アルゼンチン、南米・中米のその他に区分される。2022年の南米・中米のバニラエッセンス市場シェアは、南米・中米の残りの地域が独占した。

Prova SAS社、Natural Vanilla Pty Ltd社、Kerry Group Plc社、Archer-Daniels-Midland Co社、Synergy Flavors Inc社は、南中米バニラエッセンス市場で事業を展開する大手企業の一部である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイトパートナー調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要市場インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.中南米のバニラエキス市場展望
4.1 概要
4.2 ポーターのファイブフォース分析
4.2.1 供給者の交渉力
4.2.2 買い手の交渉力
4.2.3 新規参入者の脅威
4.2.4 競争上のライバル
4.2.5 代替品の脅威
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 製造プロセス
4.3.3 流通業者または供給業者
4.3.4 用途
5.中南米バニラエキス市場:主要産業動向
5.1 市場の促進要因
5.1.1 食品・飲料産業におけるバニラエキスの幅広い用途
5.1.2 パーソナルケアにおけるバニラエキスの採用増加
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 価格変動と供給不足
5.3 市場機会
5.3.1 天然/クリーンラベル原料の需要拡大
5.4 今後の動向
5.4.1 有機バニラ製品に対する需要の高まり
5.5 推進要因と抑制要因の影響分析
6.バニラエキス市場-中南米市場分析
6.1 南米・中米のバニラエキス市場概観
6.2 南米・中米のバニラエキス市場収益(千米ドル)、2020年~2030年
6.3 バニラエキス市場の予測・分析
7.中南米のバニラエキス市場分析-形態
7.1 液体
7.1.1 概要
7.1.2 液体市場の売上高と2030年までの予測(US$ Thousand)
7.2 粉末
7.2.1 概要
7.2.2 粉末市場の売上高と2030年までの予測(千米ドル)
8.中南米のバニラエキス市場分析-カテゴリー
8.1 オーガニック
8.1.1 概要
8.1.2 オーガニック市場の売上高と2030年までの予測(千米ドル)
8.2 コンベンショナル
8.2.1 概要
8.2.2 コンベンショナル市場の売上高と2030年までの予測(千米ドル)
9.中南米のバニラエキス市場分析-用途
9.1 食品・飲料
9.1.1 概要
9.1.2 食品・飲料市場の売上高と2030年までの予測(千米ドル)
9.1.2.1 ベーカリー及び菓子
9.1.2.1.1 概要
9.1.2.1.2 ベーカリー&菓子市場の売上高と2030年までの予測(千米ドル)
9.1.2.2 乳製品・冷凍デザート
9.1.2.2.1 概要
9.1.2.2.2 乳製品・冷凍デザート市場の売上高と2030年までの予測(千米ドル)
9.1.2.3 飲料
9.1.2.3.1 概要
9.1.2.3.2 飲料市場の売上高と2030年までの予測(千米ドル)
9.1.2.4 スウィート&セイボリースナック
9.1.2.4.1 概要
9.1.2.4.2 スウィート&セイボリースナックの市場収入と2030年までの予測(千米ドル)
9.1.2.5 その他
9.1.2.5.1 概要
9.1.2.5.2 その他の市場収入と2030年までの予測(千米ドル)
9.2 パーソナルケア
9.2.1 概要
9.2.2 パーソナルケア市場の売上高と2030年までの予測(千米ドル)
9.3 その他
9.3.1 概要
9.3.2 その他市場の売上高と2030年までの予測(US$ Thousand)
10.中南米バニラエキス市場 - 国別分析
10.1 南・中米
10.1.1 南米・中央アメリカのバニラエキス市場収入と予測・分析-国別
10.1.1.1 南米・中米のバニラエキス市場の国別内訳
10.1.1.2 ブラジルのバニラエキス市場の収益と2030年までの予測 (千米ドル)
10.1.1.2.1 ブラジルのバニラエキス市場の形態別内訳
10.1.1.2.2 ブラジルのバニラエキス市場のカテゴリー別内訳
10.1.1.2.3 ブラジルのバニラエキス市場の用途別内訳
10.1.1.3 アルゼンチンのバニラエキス市場の収益と2030年までの予測(千米ドル)
10.1.1.3.1 アルゼンチンのバニラエキス市場の形態別内訳
10.1.1.3.2 アルゼンチンのバニラエキス市場のカテゴリー別内訳
10.1.1.3.3 アルゼンチンのバニラエキス市場の用途別内訳
10.1.1.4 その他の中南米バニラエキス市場の2030年までの収益及び予測 (千米ドル)
10.1.1.4.1 その他の中南米バニラエキス市場の形態別内訳
10.1.1.4.2 その他の中南米バニラエキス市場のカテゴリー別内訳
10.1.1.4.3 その他の中南米バニラエキス市場用途別内訳
11.企業プロフィール
11.1 プロヴァSAS
11.1.1 主要事実
11.1.2 事業内容
11.1.3 製品とサービス
11.1.4 財務概要
11.1.5 SWOT分析
11.1.6 主要な開発
11.2 ナチュラルバニラ社
11.2.1 主要事実
11.2.2 事業内容
11.2.3 製品とサービス
11.2.4 財務概要
11.2.5 SWOT分析
11.2.6 主要開発
11.3 ケリーグループ
11.3.1 主要事実
11.3.2 事業内容
11.3.3 製品およびサービス
11.3.4 財務概要
11.3.5 SWOT分析
11.3.6 主要開発
11.4 アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
11.4.1 主要事実
11.4.2 事業内容
11.4.3 製品およびサービス
11.4.4 財務概要
11.4.5 SWOT分析
11.4.6 主要な開発
11.5 シナジー・フレーバーズ社
11.5.1 主要事実
11.5.2 事業内容
11.5.3 製品とサービス
11.5.4 財務概要
11.5.5 SWOT分析
11.5.6 主要開発
12.付録

 

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Summary

The South & Central America vanilla extract market was valued at US$ 25.54 million in 2022 and is expected to reach US$ 40.82 million by 2030; it is estimated to record a CAGR of 6.0% from 2022 to 2030.

Expanding Demand for Natural/Clean-Label Ingredients Fuels South & Central America Vanilla Extract Market

Consumers across the world are leaning toward the adoption of a healthier lifestyle. Natural flavors can satisfy consumers' dietary requirements. Descriptions on menus and labels on food packaging highly influence consumer preferences. Clean-label products are becoming increasingly popular as consumers prefer 100% natural products with no synthetic ingredients such as preservatives, artificial colors, flavors, and others.

Consumer demand and international regulations have prompted various application industries to seek active ingredients from natural sources to produce safe and sustainable products. Thus, manufacturers of vanilla extracts expand their product portfolio to fulfil the increasing demand for natural and clean-label ingredients.

Thus, the rising demand for natural and clean-label ingredients is expected to provide lucrative opportunities for the South & Central America vanilla extract market during the forecast period.

South & Central America Vanilla Extract Market Overview

The Rest of South & Central America vanilla extract market is segmented into Chile, Uruguay, Colombia, and Paraguay, among others. These countries offer potential growth opportunities for the vanilla extract market owing to substantial economic growth, rising adoption of healthy lifestyles, and growing interest in natural food consumption. Moreover, the increasing awareness regarding the benefits of vanilla extract, such as its antibacterial and other medical benefits-such as several healing properties-fuels the demand for vanilla extract in cosmetics, and pharmaceutical industry and is further expected to drive the market growth.

South & Central America Vanilla Extract Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

South & Central America Vanilla Extract Market Segmentation

The South & Central America vanilla extract market is segmented based on form, category, application, and country. Based on form, the South & Central America vanilla extract market is bifurcated into powder and liquid. The liquid segment held a larger market share in 2022.

In terms of category, the South & Central America vanilla extract market is bifurcated into organic and conventional. The conventional segment held a larger market share in 2022.

By application, the South & Central America vanilla extract market is categorized into food & beverages, personal care, and others. The food & beverages segment held the largest market share in 2022. Further, food & beverages segment is categorized into bakery & confectionery, dairy & frozen desserts, beverages, sweet & savory snacks, and others.

Based on country, the South & Central America vanilla extract market is segmented into Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America. The Rest of South & Central America dominated the South & Central America vanilla extract market share in 2022.

Prova SAS, Natural Vanilla Pty Ltd, Kerry Group Plc, Archer-Daniels-Midland Co, and Synergy Flavors Inc are some of the leading players operating in the South & Central America vanilla extract market.



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Table of Contents

Table of Content

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. South & Central America Vanilla Extract Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturing Process
4.3.3 Distributors or Suppliers
4.3.4 Application
5. South & Central America Vanilla Extract Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Wide Range of Applications of Vanilla Extract in Food & Beverage Industries
5.1.2 Rising Adoption of Vanilla Extract in Personal Care
5.2 Market Restraints
5.2.1 Price Volatility and Supply Shortage
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Expanding Demand for Natural/Clean-Label Ingredients
5.4 Future Trends
5.4.1 High Demand for Organic Vanilla Products
5.5 Impact Analysis of Drivers and Restraints
6. Vanilla Extract Market - South & Central America Market Analysis
6.1 South & Central America Vanilla Extract Market Overview
6.2 South & Central America Vanilla Extract Market Revenue (US$ Thousand), 2020 - 2030
6.3 Vanilla Extract Market Forecast and Analysis
7. South & Central America Vanilla Extract Market Analysis - Form
7.1 Liquid
7.1.1 Overview
7.1.2 Liquid Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
7.2 Powder
7.2.1 Overview
7.2.2 Powder Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8. South & Central America Vanilla Extract Market Analysis - Category
8.1 Organic
8.1.1 Overview
8.1.2 Organic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
8.2 Conventional
8.2.1 Overview
8.2.2 Conventional Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9. South & Central America Vanilla Extract Market Analysis - Application
9.1 Food & Beverages
9.1.1 Overview
9.1.2 Food & Beverages Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.1.2.1 Bakery & Confectionery
9.1.2.1.1 Overview
9.1.2.1.2 Bakery & Confectionery Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.1.2.2 Dairy & Frozen Desserts
9.1.2.2.1 Overview
9.1.2.2.2 Dairy & Frozen Desserts Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.1.2.3 Beverages
9.1.2.3.1 Overview
9.1.2.3.2 Beverages Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.1.2.4 Sweet & Savory Snacks
9.1.2.4.1 Overview
9.1.2.4.2 Sweet & Savory Snacks Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.1.2.5 Others
9.1.2.5.1 Overview
9.1.2.5.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.2 Personal Care
9.2.1 Overview
9.2.2 Personal Care Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
9.3 Others
9.3.1 Overview
9.3.2 Others Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Thousand)
10. South & Central America Vanilla Extract Market - Country Analysis
10.1 South & Central America
10.1.1 South & Central America Vanilla Extract Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
10.1.1.1 South & Central America Vanilla Extract Market Breakdown by Country
10.1.1.2 Brazil Vanilla Extract Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Thousand)
10.1.1.2.1 Brazil Vanilla Extract Market Breakdown by Form
10.1.1.2.2 Brazil Vanilla Extract Market Breakdown by Category
10.1.1.2.3 Brazil Vanilla Extract Market Breakdown by Application
10.1.1.3 Argentina Vanilla Extract Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Thousand)
10.1.1.3.1 Argentina Vanilla Extract Market Breakdown by Form
10.1.1.3.2 Argentina Vanilla Extract Market Breakdown by Category
10.1.1.3.3 Argentina Vanilla Extract Market Breakdown by Application
10.1.1.4 Rest of South & Central America Vanilla Extract Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Thousand)
10.1.1.4.1 Rest of South & Central America Vanilla Extract Market Breakdown by Form
10.1.1.4.2 Rest of South & Central America Vanilla Extract Market Breakdown by Category
10.1.1.4.3 Rest of South & Central America Vanilla Extract Market Breakdown by Application
11. Company Profiles
11.1 Prova SAS
11.1.1 Key Facts
11.1.2 Business Description
11.1.3 Products and Services
11.1.4 Financial Overview
11.1.5 SWOT Analysis
11.1.6 Key Developments
11.2 Natural Vanilla Pty Ltd
11.2.1 Key Facts
11.2.2 Business Description
11.2.3 Products and Services
11.2.4 Financial Overview
11.2.5 SWOT Analysis
11.2.6 Key Developments
11.3 Kerry Group Plc
11.3.1 Key Facts
11.3.2 Business Description
11.3.3 Products and Services
11.3.4 Financial Overview
11.3.5 SWOT Analysis
11.3.6 Key Developments
11.4 Archer-Daniels-Midland Co
11.4.1 Key Facts
11.4.2 Business Description
11.4.3 Products and Services
11.4.4 Financial Overview
11.4.5 SWOT Analysis
11.4.6 Key Developments
11.5 Synergy Flavors Inc
11.5.1 Key Facts
11.5.2 Business Description
11.5.3 Products and Services
11.5.4 Financial Overview
11.5.5 SWOT Analysis
11.5.6 Key Developments
12. Appendix

 

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