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アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - 展開形態別(オンプレミス、クラウド)、設備タイプ別(自動車、農林機械、建設機械、園芸機械、大型トラック、運搬・揚重機、鉱山機械、その他)


Asia Pacific Dealer Management System Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Deployment (On-premise and Cloud) and Equipment Type (Automobile, Agricultural & Forestry Machinery, Construction Equipment, Gardening Equipment, Heavy Trucks, Material Handling & Lifting Equipment, Mining Equipment, and Others)

アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場は、2022年の2億2758万米ドルから2030年には5億3580万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までのCAGRは12.0%を記録すると推定される。 DMSと異... もっと見る

 

 

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サマリー

アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場は、2022年の2億2758万米ドルから2030年には5億3580万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までのCAGRは12.0%を記録すると推定される。

DMSと異なる管理システムとの統合が増加し、アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場を活性化

職場、個人、管理センター間の同期に関連する課題は、報告書の提出や要求の厳しい顧客の要件への対応、在庫の維持など、複数の業務を処理する上で壊滅的な打撃を与える可能性がある。顧客とのつながりやコミュニケーションを改善することが重視されるようになり、複数のメーカーがビジネスを管理する統合的な方法を模索している。そのため、顧客、ディーラー、OEM間のやり取りを効率化するシステムの必要性が高まっています。CRM、サービス管理、スペアパーツ管理、販売追跡、在庫管理機能など、さまざまな機能が統合されたディーラー管理システムは、現代の製造業の高まる要件に対応しています。ディーラー管理システムは、顧客、在庫、製品に関するデータを取得し、在庫管理を効率化します。これらのシステムは、異なる国にまたがるディーラー業務の可視化を容易にします。企業は、強化された顧客体験を提供するために、ディーラー管理システムと自社のサービスを広く統合している。2022年6月、ABCoA Inc.は在庫管理のための新しく画期的なDSTディーラーセールスツールを発表した。これは、特に小売中古車ディーラー向けに設計された新しいブラウザベースのディーラー管理ソフトウェア(DMS)です。このソフトウェアは、ディーラーが簡単に在庫を管理し、ウェブサイト上で車を販売促進し、即座に資金調達やデスク取引を達成し、信用取引を引き出し、契約書を印刷するのに役立ちます。DSTは多くの標準インテグレーションを無料で提供しています。さらにこのソフトウェアは、カーディーラーが顧客に完全なオンラインショッピング体験を提供するのにも役立ちます。DST Dealership Sales Toolsは使いやすく、手頃な価格であるため、自動車ディーラーの初期費用が少なくて済み、市場での需要が高まっています。2022年5月、自動車デジタル・マーケティングを専門とする大手アンシラ企業Sincroは、Tekionがウェブサイト・テクノロジー機能をさらに統合したことを明らかにした。自動車ディーラーは、消費者のエンゲージメント、インタラクション、来店、再来店のデータを、シンクロのオープンプラットフォームを使用してテキオンの顧客関係管理(CRM)ツールに統合することで、テキオンのディーラー管理システム(DMS)のデータにアクセスできる。さまざまな管理システムと統合された堅牢なディーラー管理システムにより、ディーラーは在庫管理から顧客、製品販売、サービスまでの業務を管理できる。このことが、この地域のディーラー管理システム市場を牽引している。

アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場概要

アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場は、中国、インド、日本、オーストラリア、韓国、その他のアジア太平洋地域に分類される。アジア太平洋地域は、2022年から2030年にかけてディーラー管理システム市場で最も高いCAGRを記録すると予測されている。アジア太平洋地域の市場成長は、効率的に業務を管理するニーズの高まりに起因している。輸送・物流、建設、農業など、さまざまな業種で事業を展開する企業は、統合、管理、運用が容易なディーラー管理システムを好んでいる。さらに、クラウドベースのディーラー管理システムは、企業にとって有益であるため、この地域で人気を集めている。例えば、2022年12月、タタ・モーターズはディーラー管理ソフトウェアをオラクル・クラウド・インフラストラクチャー(OCI)に移行した。クラウドベースのシステムは、タタ・モーターズの詳細なビジネス洞察による業務効率の向上に役立っている。このシステムは、自動車ディーラーのセキュリティ強化、柔軟性の向上、顧客への費用対効果の高いソリューションの提供をサポートしている。さらに、このシステムは、顧客とのタッチポイントを記録し、SMSやソーシャル・メディアなどのチャネルを通じて顧客との関わりを深め、全体的な生産性を向上させるのに役立っている。Hinduja Tech Partnersのようないくつかの企業は、業務プロセスのリアルタイム観察を提供するためにパートナーシップを結んでいる。この機能は、自動車メーカーが顧客からのクレームや製品の取り扱い、販売に関する問題を受けた際にアラートを発する。このシステムは、顧客からの問い合わせに即座に対応するのに役立つ。このように、さまざまな業界でディーラー管理システムを使用する利点が、アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場を牽引している。

アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)

アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場のセグメンテーション

アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場は、展開、機器タイプ、国別に区分される。

展開に基づいて、アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場は、オンプレミスとクラウドに二分される。2022年のアジア太平洋地域のディーラー管理システム市場では、クラウドセグメントが大きなシェアを占めている。

機器別では、アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場は、自動車、農業・林業機械、建設機械、園芸機械、大型トラック、マテリアルハンドリング&リフティング機器、鉱山機械、その他に区分される。2022年のアジア太平洋ディーラー管理システム市場では、自動車セグメントが最大のシェアを占めている。

国別に見ると、アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場は、オーストラリア、中国、インド、日本、韓国、その他のアジア太平洋地域に区分される。中国は2022年にアジア太平洋地域のディーラー管理システム市場を支配した。

e-Emphasys Technologies Inc.、ANNATA Ehf、DealerBox SAS、Hitachi Solutions Ltd、XAPT Software Consulting LLC、CDK Global Inc、Tekion Corp、Cox Automotiveは、アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

目次
1.はじめに
1.1 インサイトパートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場展望
4.1 概要
4.2 エコシステム分析
4.2.1 バリューチェーンのベンダー一覧
5.アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場:主要市場動向
5.1 ディーラー管理システム市場 - 主な市場ダイナミクス
5.2 市場の促進要因
5.2.1 自動車産業における技術進歩の高まり
5.2.2 建設機械需要の増加
5.2.3 DMSと各種管理システムとの統合の増加
5.3 市場の阻害要因
5.3.1 データセキュリティへの懸念の高まり
5.4 市場機会
5.4.1 自律走行車の登場
5.5 今後の動向
5.5.1 ディーラー管理ビジネスに革命をもたらす人工知能の統合
5.6 推進要因と阻害要因の影響
6.ディーラー管理システム市場:アジア太平洋地域市場分析
6.1 ディーラー管理システム市場収益(百万米ドル)、2022年~2030年
6.2 ディーラー管理システム市場の予測・分析
7.アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場分析-展開
7.1 オンプレミス
7.1.1 概要
7.1.2 オンプレミス市場、2030年までの収益と予測(百万米ドル)
7.2 クラウド
7.2.1 概要
7.2.2 クラウド市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
8.アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場分析:設備タイプ
8.1 自動車
8.1.1 概要
8.1.2 自動車市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.2 農林機械
8.2.1 概要
8.2.2 農業・林業機械市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.3 建設機械
8.3.1 概要
8.3.2 建設機械市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
8.4 ガーデン機器
8.4.1 概要
8.4.2 庭用機器市場、2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.5 大型トラック
8.5.1 概要
8.5.2 大型トラックの市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
8.6 マテリアルハンドリング&リフティング機器
8.6.1 概要
8.6.2 マテリアルハンドリング&リフティング機器市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.7 鉱業機械
8.7.1 概要
8.7.2 鉱業機械市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
8.8 その他
8.8.1 概要
8.8.2 その他市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
9.アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場 - 国別分析
9.1 アジア太平洋地域
9.1.1 アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場概要
9.1.2 アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場:主要国別-2022年の収益(US$ Mn)
9.1.3 アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場:収益予測・分析-国別
9.1.3.1 アジア太平洋地域のディーラー管理システム市場:売上高と予測・分析-国別
9.1.3.2 オーストラリアのディーラー管理システム市場の収益と2030年までの予測(US$ Mn)
9.1.3.2.1 オーストラリアのディーラー管理システム市場:展開別
9.1.3.2.2 オーストラリアディーラー管理システム市場:装置タイプ別
9.1.3.3 中国ディーラー管理システム市場の収益と2030年までの予測(US$ Mn)
9.1.3.3.1 中国ディーラー管理システム市場:配置別
9.1.3.3.2 中国ディーラー管理システム市場の内訳:機器タイプ別
9.1.3.4 インドディーラー管理システム市場の収益と2030年までの予測(US$ Mn)
9.1.3.4.1 インドディーラー管理システム市場:配置別
9.1.3.4.2 インドディーラー管理システム市場の内訳:機器タイプ別
9.1.3.5 日本のディーラー管理システム市場の売上高と2030年までの予測(US$ Mn)
9.1.3.5.1 日本ディーラー管理システム市場:配置別
9.1.3.5.2 日本ディーラー管理システム市場の内訳:機器タイプ別
9.1.3.6 韓国ディーラー管理システム市場の収益と2030年までの予測(US$ Mn)
9.1.3.6.1 韓国ディーラー管理システム市場:配置別
9.1.3.6.2 韓国ディーラー管理システム市場の内訳:機器タイプ別
9.1.3.7 残りのアジア太平洋地域のディーラー管理システム市場の2030年までの収益と予測(US$ Mn)
9.1.3.7.1 その他のアジア太平洋地域のディーラー管理システム市場の内訳:展開別
9.1.3.7.2 その他のアジア太平洋地域のディーラー管理システム市場の内訳:機器タイプ別
10.産業展望
10.1 概要
10.2 市場イニシアティブ
10.3 製品開発
10.4 合併・買収
11.企業プロフィール
11.1 e-Emphasys Technologies Inc.
11.1.1 主要事実
11.1.2 事業内容
11.1.3 製品とサービス
11.1.4 財務概要
11.1.5 SWOT分析
11.1.6 主要開発
11.2 アンナタ社
11.2.1 主要事実
11.2.2 事業内容
11.2.3 製品とサービス
11.2.4 財務概要
11.2.5 SWOT分析
11.2.6 主要開発
11.3 DealerBox SAS
11.3.1 主要事実
11.3.2 事業内容
11.3.3 製品とサービス
11.3.4 財務概要
11.3.5 SWOT分析
11.3.6 主要な開発
11.4 日立ソリューションズ
11.4.1 主要データ
11.4.2 事業内容
11.4.3 製品とサービス
11.4.4 財務概要
11.4.5 SWOT分析
11.4.6 主要開発
11.5 XAPT Software Consulting LLC
11.5.1 主要事実
11.5.2 事業内容
11.5.3 製品とサービス
11.5.4 財務概要
11.5.5 SWOT分析
11.5.6 主要開発
11.6 CDKグローバル社
11.6.1 主要事実
11.6.2 事業内容
11.6.3 製品とサービス
11.6.4 財務概要
11.6.5 主要開発
11.7 コックス・オートモーティブ
11.7.1 主要事実
11.7.2 事業内容
11.7.3 製品とサービス
11.7.4 財務概要
11.7.5 SWOT分析
11.7.6 主要開発
11.8 テキオン
11.8.1 主要事実
11.8.2 事業内容
11.8.3 製品とサービス
11.8.4 財務概要
11.8.5 SWOT分析
11.8.6 主要開発
12.付録
12.1 単語索引

 

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Summary

The Asia Pacific dealer management system market is expected to grow from US$ 2027.58 million in 2022 to US$ 5035.80 million by 2030. It is estimated to record a CAGR of 12.0% from 2022 to 2030.

Increasing Integration of DMS with Different Management Systems Fuels Asia Pacific Dealer Management System Market

Challenges associated with synchronization among workplaces, individuals, and administrative centers can be devastating in handling multiple businesses such as filing reports and fulfilling the requirements of demanding customers, as well as maintaining an inventory. With increased focus on improved customer connection and communication, several manufacturers are looking for integrated ways to manage their business. This boosts the need to have systems that streamline enhanced interactions between customers, dealers, and OEMs. Dealer management systems integrated with various features-such as CRM, service management, spare part management, sales tracking, and inventory management features-meet the growing requirements of the modern manufacturing industry. Dealer management systems capture data about customers, inventory, and products and make inventory management more efficient. These systems facilitate the visibility of dealer operations across different countries. Companies are widely integrating their services with a dealer management system to offer enhanced customer experience. A few of such instances are mentioned as, In June 2022, ABCoA Inc. launched new and revolutionary DST Dealership Sales Tools for managing inventory. It is a new browser-based dealer management software (DMS) specifically designed for retail used car dealers. The software helps car dealers easily manage inventory and promote cars on websites, attain instant funding and desk deals, pull credit transactions, and print contracts. DST offers many standard integrations at no charge. Further, the software also helps car dealers to provide their customers with a complete online shopping experience. DST Dealership Sales Tools is easy to use and affordable, requiring less upfront cost to the car dealers, which increases its demand in the market. In May 2022, Leading Ansira firm Sincro, which specializes in automotive digital marketing, revealed that Tekion has further integrated its website technology capabilities. Auto dealers can access the data in the Tekion dealer management system (DMS) by integrating consumer engagement, interaction, visit, and return visit data into the Tekion customer relationship management (CRM) tool using the Sincro open platform. With a robust dealer management system integrated with different management systems, dealers can manage operations from inventory management to customers and product sales to services. This factor is driving the dealer management system market across the region.

Asia Pacific Dealer Management System Market Overview

The Asia Pacific dealer management system market is categorized into China, India, Japan, Australia, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. Asia Pacific is anticipated to record the highest CAGR in the dealer management system market during 2022-2030. The market growth in Asia Pacific is attributed to the growing need to manage business operations effectively. Enterprises operating across industry vertical, including transport & logistics, construction, and agriculture, among others, prefer dealer management system that is easy to integrate, manage, and operate. Further, a cloud-based dealer management system is gaining popularity in the region as it is beneficial to enterprises. For instance, in December 2022, Tata Motors migrated a dealer management software to Oracle Cloud Infrastructure (OCI). The cloud-based system helps Tata Motors to boost its operational efficiency with detailed business insights. The system support auto dealer to enhance security, increase flexibility, and provide cost-effective solutions to the customers. Moreover, the system helped the company to record customer touch points and engage them through channels such as SMS and social media, thereby improving overall productivity. Several players such as Hinduja Tech Partners are entering into partnerships to provide real-time observation of operational processes. This feature issues an alert to automakers when they are receiving issues related to customer complaints and product handling and sales. The system helps them to respond immediately to customer's queries. Thus, the benefits of using a dealer management system in various industries drive the Asia Pacific dealer management system market.

Asia Pacific Dealer Management System Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Asia Pacific Dealer Management System Market Segmentation

The Asia Pacific dealer management system market is segmented into deployment, equipment type, and country.

Based on deployment, the Asia Pacific dealer management system market is bifurcated into on-premise and cloud. The cloud segment held a larger share of the Asia Pacific dealer management system market in 2022.

In terms of equipment, the Asia Pacific dealer management system market is segmented into automobile, agricultural & forestry machinery, construction equipment, garden equipment, heavy trucks, material handling & lifting equipment, mining equipment, and others. The automobile segment held the largest share of the Asia Pacific dealer management system market in 2022.

Based on country, the Asia Pacific dealer management system market is segmented into Australia, China, India, Japan, South Korea, and the Rest of Asia Pacific. China dominated the Asia Pacific dealer management system market in 2022.

e-Emphasys Technologies Inc., ANNATA Ehf, DealerBox SAS, Hitachi Solutions Ltd, XAPT Software Consulting LLC, CDK Global Inc, Tekion Corp, and Cox Automotive are some of the leading companies operating in the Asia Pacific dealer management system market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Asia Pacific Dealer Management System Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 List of Vendors in the Value Chain:
5. Asia Pacific Dealer Management System Market - Key Market Dynamics
5.1 Dealer Management System Market - Key Market Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Growing Technological Advancements in Automotive Industry
5.2.2 Rising Demand for Construction Equipment
5.2.3 Increasing Integration of DMS with Different Management Systems
5.3 Market Restraints
5.3.1 Growing Data Security Concerns
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Advent of Autonomous Vehicles
5.5 Future Trends
5.5.1 Integration of Artificial Intelligence to Revolutionize Dealer Management Business
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Dealer Management System Market - Asia Pacific Market Analysis
6.1 Dealer Management System Market Revenue (US$ Million), 2022 - 2030
6.2 Dealer Management System Market Forecast and Analysis
7. Asia Pacific Dealer Management System Market Analysis - Deployment
7.1 On-Premise
7.1.1 Overview
7.1.2 On-Premise Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Cloud
7.2.1 Overview
7.2.2 Cloud Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Asia Pacific Dealer Management System Market Analysis - Equipment Type
8.1 Automobile
8.1.1 Overview
8.1.2 Automobile Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Agricultural & Forestry Machinery
8.2.1 Overview
8.2.2 Agricultural & Forestry Machinery Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Construction Equipment
8.3.1 Overview
8.3.2 Construction Equipment Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Garden Equipment
8.4.1 Overview
8.4.2 Garden Equipment Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 Heavy Trucks
8.5.1 Overview
8.5.2 Heavy Trucks Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Material Handling & Lifting Equipment
8.6.1 Overview
8.6.2 Material Handling & Lifting Equipment Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.7 Mining Equipment
8.7.1 Overview
8.7.2 Mining Equipment Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.8 Others
8.8.1 Overview
8.8.2 Others Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Asia Pacific Dealer Management System Market - Country Analysis
9.1 Asia Pacific
9.1.1 Asia Pacific Dealer Management System Market Overview
9.1.2 Asia Pacific Dealer Management System Market, By Key Country - Revenue 2022 (US$ Mn)
9.1.3 Asia Pacific Dealer Management System Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
9.1.3.1 Asia Pacific Dealer Management System Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
9.1.3.2 Australia Dealer Management System Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.3.2.1 Australia Dealer Management System Market Breakdown, by Deployment
9.1.3.2.2 Australia Dealer Management System Market Breakdown, by Equipment Type
9.1.3.3 China Dealer Management System Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.3.3.1 China Dealer Management System Market Breakdown, by Deployment
9.1.3.3.2 China Dealer Management System Market Breakdown, by Equipment Type
9.1.3.4 India Dealer Management System Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.3.4.1 India Dealer Management System Market Breakdown, by Deployment
9.1.3.4.2 India Dealer Management System Market Breakdown, by Equipment Type
9.1.3.5 Japan Dealer Management System Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.3.5.1 Japan Dealer Management System Market Breakdown, by Deployment
9.1.3.5.2 Japan Dealer Management System Market Breakdown, by Equipment Type
9.1.3.6 South Korea Dealer Management System Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.3.6.1 South Korea Dealer Management System Market Breakdown, by Deployment
9.1.3.6.2 South Korea Dealer Management System Market Breakdown, by Equipment Type
9.1.3.7 Rest of Asia Pacific Dealer Management System Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.3.7.1 Rest of Asia Pacific Dealer Management System Market Breakdown, by Deployment
9.1.3.7.2 Rest of Asia Pacific Dealer Management System Market Breakdown, by Equipment Type
10. Industry Landscape
10.1 Overview
10.2 Market Initiative
10.3 Product Development
10.4 Mergers & Acquisitions
11. Company Profiles
11.1 e-Emphasys Technologies Inc.
11.1.1 Key Facts
11.1.2 Business Description
11.1.3 Products and Services
11.1.4 Financial Overview
11.1.5 SWOT Analysis
11.1.6 Key Developments
11.2 ANNATA Ehf
11.2.1 Key Facts
11.2.2 Business Description
11.2.3 Products and Services
11.2.4 Financial Overview
11.2.5 SWOT Analysis
11.2.6 Key Developments
11.3 DealerBox SAS
11.3.1 Key Facts
11.3.2 Business Description
11.3.3 Products and Services
11.3.4 Financial Overview
11.3.5 SWOT Analysis
11.3.6 Key Developments
11.4 Hitachi Solutions Ltd
11.4.1 Key Facts
11.4.2 Business Description
11.4.3 Products and Services
11.4.4 Financial Overview
11.4.5 SWOT Analysis
11.4.6 Key Developments
11.5 XAPT Software Consulting LLC
11.5.1 Key Facts
11.5.2 Business Description
11.5.3 Products and Services
11.5.4 Financial Overview
11.5.5 SWOT Analysis
11.5.6 Key Developments
11.6 CDK Global Inc
11.6.1 Key Facts
11.6.2 Business Description
11.6.3 Products and Services
11.6.4 Financial Overview
11.6.5 Key Developments
11.7 Cox Automotive
11.7.1 Key Facts
11.7.2 Business Description
11.7.3 Products and Services
11.7.4 Financial Overview
11.7.5 SWOT Analysis
11.7.6 Key Developments
11.8 Tekion Corp
11.8.1 Key Facts
11.8.2 Business Description
11.8.3 Products and Services
11.8.4 Financial Overview
11.8.5 SWOT Analysis
11.8.6 Key Developments
12. Appendix
12.1 Word Index

 

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