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欧州の馬用サプリメント市場規模・予測(2020年~2030年)、地域シェア、動向、成長機会分析レポート対象範囲タイプ別(粉末、液体、ペレット&顆粒、その他)、健康効果別(消化器系の健康、関節と骨の健康、蹄と蹄葉炎の健康、一般的な健康と免疫力、呼吸器系、筋肉サポート、皮膚と被毛、鎮静と神経系、ビタミンとミネラル、腎臓/腎臓、肝臓/肝臓、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケットとハイパーマーケット、薬局とドラッグストア、ペットショップ、オンライン小売、その他)、地域別


Europe Equine Supplements Market Size and Forecast (2020 - 2030), Regional Share, Trend, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Type (Powder, Liquid, Pellets & Granules, and Others), Health Benefits (Digestive Health, Joint & Bone Health, Hoof & Laminitis, General Health & Immunity, Respiratory, Muscle Support, Skin & Coat, Calming & Nervous System, Vitamins & Minerals, Kidney/Renal, Liver/Hepatic, and Others), Distributional Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Pharmacies & Drug Stores, Pet Stores, Online Retail, and Others), and Geography

欧州の馬用サプリメント市場は、2022年の5億1479万米ドルから2030年には7億2122万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までの年平均成長率は4.3%を記録すると予測されている。 馬のオーナーは... もっと見る

 

 

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2024年3月22日 US$3,550
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サマリー

欧州の馬用サプリメント市場は、2022年の5億1479万米ドルから2030年には7億2122万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までの年平均成長率は4.3%を記録すると予測されている。

馬のオーナーは、仕事やスポーツにおける馬のパフォーマンスや生産性を高めるために、馬に適切な栄養を与えている。馬のオーナーは、馬が最も適切で有益な栄養素を摂取できるように、サプリメントに含まれる栄養素や成分をチェックする。人工的な添加物、保存料、充填物を含まない製品を探している。健康的な食事への嗜好の高まりと、馬における天然成分の利点に関する意識の高まりにより、天然および有機馬用サプリメントの需要が急増している。

電子商取引プラットフォームは、馬用サプリメントの購入に地域全体で広く利用されている。スマートフォンとインターネットの普及率の増加、オンライン小売プラットフォームによる便利なショッピング体験、消費者の購買力の向上は、eコマースプラットフォームを通じた馬用サプリメントなどの様々な動物栄養製品の販売を促進する主な要因のいくつかである。馬の所有者は、ウェブサイト上の詳細な製品説明、手頃な価格でさまざまなブランドのさまざまな製品の利用可能性、宅配サービス、および消費者の評価とレビューのために馬のサプリメントを購入するオンライン小売プラットフォームをますます好む。COVID-19の大流行時には、馬の所有者は自宅での滞在を制限されたため、オンラインショッピングへの傾倒が高まった。それ以来、電子商取引への嗜好は著しく高まっている。米国商務省の国際貿易局によると、2022年には消費者向け電子商取引が英国の小売業全体の30%を占めるようになり、2020年には20%だった。

電子商取引の地域全体への浸透が高まる中、馬用サプリメントメーカーは、Walmart、Amazon、Lidlなどの有名な電子商取引プラットフォームを通じて製品を販売することで、オンラインプレゼンスを拡大している。さらに、メーカーは消費者直販(D2C)小売プラットフォームを開設し、オンラインウェブサイトを立ち上げ、第3者の流通業者やサプライヤーを介さずに製品を販売している。

サウジアラビアのカット野菜市場は、健康効果に基づき、消化器系の健康、関節・骨の健康、蹄・蹄葉炎、一般的な健康・免疫、呼吸器系、筋肉サポート、皮膚・被毛、鎮静・神経系、ビタミン・ミネラル、腎臓・腎臓、肝臓・肝臓、その他に区分される。2022年には、関節と骨の健康分野が大きな市場シェアを占めている。馬の飼い主の間で、変形性関節症に伴う跛行を予防しようという意識が高まっていることが、関節と骨の健康サプリメントの需要を押し上げている。さらに、馬の関節と骨のサプリメントは、あらゆる年齢の馬をサポートする。したがって、関節と骨の健康サプリメントへの需要の高まりは、そのような製品を提供するために、地域の主要メーカーを奨励している。例えば、フランスのVetoquinol社は、関節の健康と可動性のために「Flexadin UCII」などの馬用サプリメント製品を提供している。

流通チャネル別に見ると、市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、薬局&ドラッグストア、ペットショップ、オンライン小売、その他に区分される。オンライン小売は、欧州の馬用サプリメント市場で最も高いCAGRを記録すると予想されている。馬用サプリメントのような動物用栄養製品は、eコマース・チャネルで広く販売されている。消費者は、要求に応じてこれらの製品を簡単に購入し、返品することができる。また、多くのローカルブランドの馬用サプリメントが手頃な価格でオンライン小売チャネルで入手できるため、顧客のショッピング体験がさらに向上している。さらに、eコマース・プラットフォームは、複数の支払いオプションと簡単な返品・交換ポリシーを提供し、消費者の間での魅力を高めている。

Greencoat Ltd、Foran Healthcare Ltd、Sectolin BV、Horse First Ltd、Pferdegold Vertriebs GmbH、Hoveler & Equinova Benelux、Goods Germany GmbH、Alltech Inc、DBS Equestrian BV、およびNutriquine NVは、ヨーロッパの馬用サプリメント市場で事業を展開している主要企業の一つである。



欧州の馬用サプリメント市場全体の規模は、一次情報源と二次情報源を用いて導き出されたものである。調査プロセスを開始するにあたり、市場に関する質的・量的情報を入手するため、社内外の情報源を用いて徹底的な二次調査を実施した。また、データを検証し、トピックに関するより分析的な洞察を得るために、業界関係者に複数の一次インタビューを実施した。この調査プロセスには、サウジアラビアのカット野菜市場を専門とする副社長、事業開発マネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、国内営業マネージャー、バリュエーション専門家、リサーチアナリスト、キーオピニオンリーダーなどの外部コンサルタントなどの業界専門家が参加しています。

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目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要市場インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.欧州の馬用サプリメント市場展望
4.1 市場概要
4.2 ポーターのファイブフォース分析
4.2.1 サプライヤーの交渉力
4.2.2 バイヤーの交渉力
4.2.3 新規参入の脅威
4.2.4 競争上のライバル
4.2.5 代替品の脅威
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 製造プロセス
4.3.3 流通業者または供給業者
4.3.4 流通チャネル
4.4 ベンダーのリスト
5.欧州の馬用サプリメント市場-主要市場動向
5.1 欧州馬用サプリメント市場:主要市場動向
5.2 市場の促進要因
5.2.1 馬のパフォーマンスと生産性への注目の高まり
5.2.2 欧州における馬術スポーツの人気
5.3 市場の阻害要因
5.3.1 厳しい規制枠組み
5.4 市場機会
5.4.1 Eコマース・プラットフォームへの嗜好の高まり
5.5 今後の動向
5.5.1 "天然馬用サプリメント "への需要の高まり
5.6 推進要因と阻害要因の影響分析
6.欧州の馬用サプリメント市場分析
6.1 欧州の馬用サプリメント市場収益(百万米ドル)、2022-2030年
6.2 欧州の馬用サプリメント市場の予測と分析
7.欧州の馬用サプリメント市場分析-タイプ別
7.1 粉末
7.1.1 概要
7.1.2 粉末:欧州の馬用サプリメント市場-2030年までの収益と予測(百万米ドル)
7.2 リキッド
7.2.1 概要
7.2.2 液体:欧州の馬用サプリメント市場-2030年までの収入と予測(百万米ドル)
7.3 ペレットと顆粒
7.3.1 概要
7.3.2 ペレットと顆粒:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
7.4 その他
7.4.1 概要
7.4.2 その他欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.欧州の馬用サプリメント市場分析:健康効果別
8.1 消化器系の健康
8.1.1 概要
8.1.2 消化器の健康欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.2 関節と骨の健康
8.2.1 概要
8.2.2 関節と骨の健康:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.3 蹄と蹄葉炎
8.3.1 概要
8.3.2 蹄と蹄葉炎:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.4 一般的健康と免疫
8.4.1 概要
8.4.2 一般的健康と免疫:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.5 呼吸器
8.5.1 概要
8.5.2 呼吸器:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.6 筋肉サポート
8.6.1 概要
8.6.2 筋肉サポート:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.7 皮膚と被毛
8.7.1 概要
8.7.2 皮膚と被毛:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.8 鎮静と神経系
8.8.1 概要
8.8.2 鎮静と神経系:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.9 ビタミンとミネラル
8.9.1 概要
8.9.2 ビタミンとミネラル:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.10 腎臓/腎臓
8.10.1 概要
8.10.2 腎臓/腎臓:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.11 肝臓/肝臓
8.11.1 概要
8.11.2 肝臓/肝臓:欧州の馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
8.12 その他
8.12.1 概要
8.12.2 その他欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
9.欧州の馬用サプリメント市場分析:流通経路別
9.1 スーパーマーケットとハイパーマーケット
9.1.1 概要
9.1.2 スーパーマーケットとハイパーマーケット欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.2 薬局およびドラッグストア
9.2.1 概要
9.2.2 薬局とドラッグストア:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.3 ペットショップ
9.3.1 概要
9.3.2 ペットストア欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.4 オンライン小売
9.4.1 概要
9.4.2 オンライン小売:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
9.5 その他
9.5.1 概要
9.5.2 その他欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
10.欧州の馬用サプリメント市場:国別分析
10.1 欧州
10.1.1 欧州馬用サプリメント市場の国別内訳
10.1.2 欧州の馬用サプリメント市場:国別の収益と予測・分析
10.1.2.1 欧州馬用サプリメント市場:国別売上高と予測・分析
10.1.2.2 ドイツ欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
10.1.2.2.1 ドイツ欧州の馬用サプリメント市場のタイプ別内訳
10.1.2.2.2 ドイツ:欧州の馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場の健康効果別内訳
10.1.2.2.3 ドイツ:馬用サプリメントの市場欧州馬用サプリメント市場:流通チャネル別内訳
10.1.2.3 フランス欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
10.1.2.3.1 フランス:欧州の馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場のタイプ別内訳
10.1.2.3.2 フランス:欧州の馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場の健康効果別内訳
10.1.2.3.3 フランス欧州馬用サプリメント市場:流通経路別内訳
10.1.2.4 イタリア欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
10.1.2.4.1 イタリア欧州の馬用サプリメント市場のタイプ別内訳
10.1.2.4.2 イタリア:欧州の馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場の健康効果別内訳
10.1.2.4.3 イタリア欧州の馬用サプリメント市場:流通経路別内訳
10.1.2.5 スペイン欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
10.1.2.5.1 スペイン欧州の馬用サプリメント市場のタイプ別内訳
10.1.2.5.2 スペイン:欧州馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場の健康効果別内訳
10.1.2.5.3 スペイン欧州の馬用サプリメント市場:流通経路別内訳
10.1.2.6 英国:欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
10.1.2.6.1 イギリス欧州の馬用サプリメント市場のタイプ別内訳
10.1.2.6.2 英国:欧州馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場の健康効果別内訳
10.1.2.6.3 英国:欧州馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場の流通経路別内訳
10.1.2.7 オーストリア欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益と予測(百万米ドル)
10.1.2.7.1 オーストリア欧州の馬用サプリメント市場のタイプ別内訳
10.1.2.7.2 オーストリア:欧州馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場の健康効果別内訳
10.1.2.7.3 オーストリア欧州の馬用サプリメント市場:流通経路別内訳
10.1.2.8 スイス欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
10.1.2.8.1 スイス欧州の馬用サプリメント市場のタイプ別内訳
10.1.2.8.2 スイス:欧州の馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場の健康効果別内訳
10.1.2.8.3 スイス:欧州の馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場:流通チャネル別内訳
10.1.2.9 デンマーク欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
10.1.2.9.1 デンマーク:欧州馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場のタイプ別内訳
10.1.2.9.2 デンマーク:欧州馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場の健康効果別内訳
10.1.2.9.3 デンマーク:欧州馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場:流通経路別内訳
10.1.2.10 ベルギー欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
10.1.2.10.1 ベルギー欧州の馬用サプリメント市場のタイプ別内訳
10.1.2.10.2 ベルギー:欧州馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場の健康効果別内訳
10.1.2.10.3 ベルギー:馬用サプリメントの市場欧州馬用サプリメント市場:流通経路別内訳
10.1.2.11 オランダ欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
10.1.2.11.1 オランダ欧州の馬用サプリメント市場のタイプ別内訳
10.1.2.11.2 オランダ:欧州馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場の健康効果別内訳
10.1.2.11.3 オランダ欧州馬用サプリメント市場:流通チャネル別内訳
10.1.2.12 その他の地域欧州の馬用サプリメント市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
10.1.2.12.1 その他のヨーロッパ:欧州の馬用サプリメント市場のタイプ別内訳
10.1.2.12.2 その他のヨーロッパ:馬用サプリメントの市場タイプ別内訳欧州の馬用サプリメント市場の健康効果別内訳
10.1.2.12.3 その他の地域:欧州の馬用サプリメント市場欧州の馬用サプリメント市場:流通経路別内訳
11.欧州の馬用サプリメント市場:COVID-19パンデミックの影響
11.1 COVID-19前後の影響
12.競争環境
12.1 ヒートマップ分析
12.2 企業のポジショニングと集中度
13.企業プロフィール
13.1 グリーンコート
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品とサービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要な開発
13.2 フォラン・ヘルスケア・リミテッド
13.2.1 主要事実
13.2.2 事業内容
13.2.3 製品とサービス
13.2.4 財務概要
13.2.5 SWOT分析
13.2.6 主要開発
13.3 セクトリンBV
13.3.1 主要事実
13.3.2 事業内容
13.3.3 製品とサービス
13.3.4 財務概要
13.3.5 SWOT分析
13.3.6 主要開発
13.4 ホースファースト
13.4.1 主要事実
13.4.2 事業内容
13.4.3 製品とサービス
13.4.4 財務概要
13.4.5 SWOT分析
13.4.6 主要開発
13.5 プファーデゴールド社
13.5.1 主要事実
13.5.2 事業内容
13.5.3 製品とサービス
13.5.4 財務概要
13.5.5 SWOT分析
13.5.6 主要開発
13.6 ホーベラ&エクイノーバ・ベネルクス
13.6.1 主要事実
13.6.2 事業内容
13.6.3 製品とサービス
13.6.4 財務概要
13.6.5 SWOT分析
13.6.6 主要開発
13.7 Goods Germany GmbH
13.7.1 主要事実
13.7.2 事業内容
13.7.3 製品およびサービス
13.7.4 財務概要
13.7.5 SWOT分析
13.7.6 主要な開発
13.8 オールテック
13.8.1 主要事実
13.8.2 事業内容
13.8.3 製品とサービス
13.8.4 財務概要
13.8.5 SWOT分析
13.8.6 主要開発
13.9 DBS Equestrian BV
13.9.1 主要事実
13.9.2 事業内容
13.9.3 製品およびサービス
13.9.4 財務概要
13.9.5 SWOT分析
13.9.6 主要な開発
13.10 ニュートリキンNV
13.10.1 主要事実
13.10.2 事業内容
13.10.3 製品とサービス
13.10.4 財務概要
13.10.5 SWOT分析
13.10.6 主要開発
14.付録
14.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The Europe equine supplements market is projected to grow from US$ 514.79 million in 2022 to US$ 721.22 million by 2030. The market is expected to record a CAGR of 4.3% from 2022 to 2030.

Equine owners are seeking proper nutrition for their equines to enhance their performance and productivity in work and sports. Equine owners check the nutrients and ingredients included in supplements to ensure that the equines receive the most appropriate and beneficial nutrients. They search for products free of artificial additives, preservatives, and fillers. The increasing preference for a healthy diet and rising awareness regarding the benefits of natural ingredients in equines have surged the demand for natural and organic equine supplements.

E-commerce platforms are being used widely across the region for purchasing equine supplements. Increasing penetration of smartphones and the internet, convenient shopping experiences through online retail platforms, and the rising purchasing power of consumers are a few of the key factors driving the sales of various animal nutrition products, such as equine supplements, through e-commerce platforms. Equine owners increasingly prefer online retail platforms to buy equine supplements owing to the detailed product descriptions on the website, the availability of different products of various brands at affordable prices, home delivery services, and consumer ratings and reviews. During the COVID-19 outbreak, equine owners were restricted to staying at their homes, which increased their inclination toward online shopping. Since then, the preference for e-commerce has been significantly rising. According to the International Trade Administration, a US-based Department of Commerce, in 2022, consumer e-commerce made up 30% of the UK's overall retail sector, which was 20% in 2020.

With the rising penetration of e-commerce across the region, equine supplement manufacturers are expanding their online presence by selling products through well-known e-commerce platforms, such as Walmart, Amazon, and Lidl. Moreover, the manufacturers are opening their direct-to-consumer (D2C) retail platform, launching online websites, and selling their products without involving any 3rd party distributor or suppliers.

Based on health benefits, the Saudi Arabia cut vegetables market is segmented digestive health, joint & bone health, hoof & laminitis, general health & immunity, respiratory, muscle support, skin & coat, calming & nervous system, vitamins & minerals, kidney/renal, liver/hepatic, others. The joint & bone health segment holds significant market share in 2022. The rising awareness among equine owners to prevent lameness associated with osteoarthritis is boosting the demand for joint and bone health supplements. Moreover, equine joint and bone supplements support equines of all ages. Thus, the rising demand for joint and bone health supplements has encouraged major manufacturers in the region to provide such products. For example, Vetoquinol, a French company, offers equine supplement products such as "Flexadin UCII" for joint health and mobility.

Based on distribution channel, the market is segmented into supermarkets & hypermarkets, pharmacies & drug stores, pet stores, online retail, and others. Online retail segmented expected to register highest CAGR in the Europe equine supplements market. Animal nutrition products such as equine supplements are widely available across e-commerce channels. Consumers can easily purchase and return these products according to their requirements. Also, many local brands of equine supplements are available across online retail channels at affordable prices, further enhancing customer shopping experience. Additionally, e-commerce platforms confer multiple payment options and easy return/exchange policies, which increase their appeal among consumers.

Greencoat Ltd, Foran Healthcare Ltd, Sectolin BV, Horse First Ltd, Pferdegold Vertriebs GmbH, Hoveler & Equinova Benelux, Good Goods Germany GmbH, Alltech Inc, DBS Equestrian BV, and Nutriquine NV are among the key players operating in the Europe equine supplements market.



The overall Europe equine supplements market size has been derived using primary and secondary sources. To begin the research process, exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information related to the market. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data and gain more analytical insights into the topic. The participants of this process include industry experts such as VPs; business development managers; market intelligence managers; national sales managers; and external consultants, including valuation experts, research analysts, and key opinion leaders, specializing in the Saudi Arabia cut vegetables market.



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Table of Contents

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Europe Equine Supplements Market Landscape
4.1 Market Overview
4.2 Porter’s Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturing Process
4.3.3 Distributors or Suppliers
4.3.4 Distribution Channel
4.4 List of Vendors
5. Europe Equine Supplements Market – Key Market Dynamics
5.1 Europe Equine Supplements Market – Key Market Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Increasing Focus on Equine Performance and Productivity
5.2.2 Popularity of Equestrian Sports in Europe
5.3 Market Restraints
5.3.1 Stringent Regulatory Framework
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Rising Preference for E-Commerce Platform
5.5 Future Trends
5.5.1 Growing Demand for "Natural Equine Supplements"
5.6 Impact Analysis of Drivers and Restraints
6. Europe Equine Supplements Market Analysis
6.1 Europe Equine Supplements Market Revenue (US$ Million), 2022–2030
6.2 Europe Equine Supplements Market Forecast and Analysis
7. Europe Equine Supplements Market Analysis – by Type
7.1 Powder
7.1.1 Overview
7.1.2 Powder: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Liquid
7.2.1 Overview
7.2.2 Liquid: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Pellets and Granules
7.3.1 Overview
7.3.2 Pellets and Granules: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Others
7.4.1 Overview
7.4.2 Others: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Europe Equine Supplements Market Analysis – by Health Benefits
8.1 Digestive Health
8.1.1 Overview
8.1.2 Digestive Health: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Joint and Bone Health
8.2.1 Overview
8.2.2 Joint and Bone Health: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Hoof and Laminitis
8.3.1 Overview
8.3.2 Hoof and Laminitis: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 General Health and Immunity
8.4.1 Overview
8.4.2 General Health and Immunity: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 Respiratory
8.5.1 Overview
8.5.2 Respiratory: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.6 Muscle Support
8.6.1 Overview
8.6.2 Muscle Support: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.7 Skin and Coat
8.7.1 Overview
8.7.2 Skin and Coat: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.8 Calming and Nervous System
8.8.1 Overview
8.8.2 Calming and Nervous System: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.9 Vitamins and Minerals
8.9.1 Overview
8.9.2 Vitamins and Minerals: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.10 Kidney/Renal
8.10.1 Overview
8.10.2 Kidney/Renal: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.11 Liver/Hepatic
8.11.1 Overview
8.11.2 Liver/Hepatic: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.12 Others
8.12.1 Overview
8.12.2 Others: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Europe Equine Supplements Market Analysis – by Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Overview
9.1.2 Supermarkets and Hypermarkets: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Pharmacies and Drugstores
9.2.1 Overview
9.2.2 Pharmacies and Drugstores: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Pet Stores
9.3.1 Overview
9.3.2 Pet Stores: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Online Retail
9.4.1 Overview
9.4.2 Online Retail: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.5 Others
9.5.1 Overview
9.5.2 Others: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Europe Equine Supplements Market – Country Analysis
10.1 Europe
10.1.1 Europe Equine Supplements Market Breakdown by Countries
10.1.2 Europe Equine Supplements Market Revenue and Forecast and Analysis – by Country
10.1.2.1 Europe Equine Supplements Market Revenue and Forecast and Analysis – by Country
10.1.2.2 Germany: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.2.1 Germany: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Type
10.1.2.2.2 Germany: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Health Benefits
10.1.2.2.3 Germany: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.2.3 France: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.3.1 France: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Type
10.1.2.3.2 France: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Health Benefits
10.1.2.3.3 France: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.2.4 Italy: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.4.1 Italy: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Type
10.1.2.4.2 Italy: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Health Benefits
10.1.2.4.3 Italy: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.2.5 Spain: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.5.1 Spain: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Type
10.1.2.5.2 Spain: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Health Benefits
10.1.2.5.3 Spain: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.2.6 UK: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.6.1 UK: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Type
10.1.2.6.2 UK: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Health Benefits
10.1.2.6.3 UK: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.2.7 Austria: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.7.1 Austria: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Type
10.1.2.7.2 Austria: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Health Benefits
10.1.2.7.3 Austria: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.2.8 Switzerland: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.8.1 Switzerland: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Type
10.1.2.8.2 Switzerland: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Health Benefits
10.1.2.8.3 Switzerland: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.2.9 Denmark: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.9.1 Denmark: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Type
10.1.2.9.2 Denmark: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Health Benefits
10.1.2.9.3 Denmark: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.2.10 Belgium: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.10.1 Belgium: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Type
10.1.2.10.2 Belgium: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Health Benefits
10.1.2.10.3 Belgium: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.2.11 Netherlands: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.11.1 Netherlands: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Type
10.1.2.11.2 Netherlands: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Health Benefits
10.1.2.11.3 Netherlands: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.2.12 Rest of Europe: Europe Equine Supplements Market – Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
10.1.2.12.1 Rest of Europe: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Type
10.1.2.12.2 Rest of Europe: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Health Benefits
10.1.2.12.3 Rest of Europe: Europe Equine Supplements Market Breakdown by Distribution Channel
11. Europe Equine Supplements Market – Impact of COVID-19 Pandemic
11.1 Pre & Post COVID-19 Impact
12. Competitive Landscape
12.1 Heat Map Analysis
12.2 Company Positioning & Concentration
13. Company Profiles
13.1 Greencoat Ltd
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Foran Healthcare Ltd
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Sectolin BV
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Horse First Ltd
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Pferdegold Vertriebs GmbH
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Hoveler & Equinova Benelux
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Good Goods Germany GmbH
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
13.8 Alltech Inc
13.8.1 Key Facts
13.8.2 Business Description
13.8.3 Products and Services
13.8.4 Financial Overview
13.8.5 SWOT Analysis
13.8.6 Key Developments
13.9 DBS Equestrian BV
13.9.1 Key Facts
13.9.2 Business Description
13.9.3 Products and Services
13.9.4 Financial Overview
13.9.5 SWOT Analysis
13.9.6 Key Developments
13.10 Nutriquine NV
13.10.1 Key Facts
13.10.2 Business Description
13.10.3 Products and Services
13.10.4 Financial Overview
13.10.5 SWOT Analysis
13.10.6 Key Developments
14. Appendix
14.1 About The Insight Partners

 

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