世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

インドのReady to Eat Food市場 2022-2026年


Ready to Eat Food Market in India 2022-2026

インドのレディトゥイート食品市場 2022-2026年 Technavio社は、インドのインスタント食品市場をモニタリングしており、予測期間中に18.63%のCAGRで進行し、2022年から2026年の間に751.43百万ドルの成長が見込ま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2021年11月11日 US$2,500
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
120 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

インドのレディトゥイート食品市場 2022-2026年
Technavio社は、インドのインスタント食品市場をモニタリングしており、予測期間中に18.63%のCAGRで進行し、2022年から2026年の間に751.43百万ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、インドの調理済み食品市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析も行っています。
本レポートでは、現在の市場シナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。インドでは、労働人口の増加に伴うコンビニエンス・フードへの嗜好の高まりと、小売チェーン市場の拡大が市場を牽引しています。さらに、労働人口におけるコンビニエンス・フード製品への嗜好の高まりが、市場の成長を後押しすると予想されています。
インドの調理済み食品市場の分析には、製品と流通チャネルのセグメントが含まれます。
Technavioのインドの調理済み食品市場は以下のように区分されています。
製品別
- 冷凍食品
- 加熱調理済み
- 調理済み食品
流通チャネル別
- オフライン
- オンライン
本調査では、今後数年間のインドにおける調理済み食品市場の成長を促進する主な理由の1つとして、新製品の発売を挙げています。
Technavio社は、複数の情報源から得たデータを主要なパラメータの分析によって調査、合成、要約することで、市場の詳細な情報を提供しています。当レポートでは、インドのインスタント食品市場について、以下の項目を取り上げています。
- Ready to eat food市場のサイジング
- 惣菜市場の予測
- Ready to eat food市場の産業分析
Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としています。このレポートでは、これに沿って、インドのReady to eat food市場の主要ベンダーであるBikanervala Foods Pvt,本レポートでは、インドの調理済み食品市場の主要ベンダーであるBikanervala Foods Pvt.Ltd.、Darshan Foods、Gits Food Products Pvt.Ltd.、Haldiram Foods International Pvt.Ltd.、Heritage Foods Ltd.、ITC Ltd.、McCain Foods Ltd.、McCormick and Company Inc.、MTR Foods Pvt.Ltd.、Tyson Foods Inc.などの詳細な分析を行っています。また、インドの調理済み食品市場の分析レポートには、市場の成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。
本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/ready-to-eat-food-market-in-india-industry-analysis をご覧ください。
Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。

ページTOPに戻る


目次

• Executive Summary
o Market overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2021
o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Product
o Market segments
o Comparison by Product
o Frozen food - Market size and forecast 2021-2026
o Ready to heat - Market size and forecast 2021-2026
o Ready to cook - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Product
• Market Segmentation by Distribution channel
o Market segments
o Comparison by Distribution channel
o Offline - Market size and forecast 2021-2026
o Online - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Distribution channel
• Customer landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Overview
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Bikanervala Foods Pvt. Ltd.
o Darshan Foods
o Gits Food Products Pvt. Ltd.
o Haldiram Foods International Pvt. Ltd
o Heritage Foods Ltd.
o ITC Ltd.
o McCain Foods Ltd.
o McCormick and Company Inc.
o MTR Foods Pvt. Ltd.
o Tyson Foods Inc.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 5
• 4: Key Finding 6
• 5: Key Finding 7
• 6: Parent market
• 7: Market characteristics
• 8: Offerings of vendors included in the market definition
• 9: Market segments
• 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million)
• 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%)
• 12: Five forces analysis 2021 & 2026
• 13: Bargaining power of buyers
• 14: Bargaining power of suppliers
• 15: Threat of new entrants
• 16: Threat of substitutes
• 17: Threat of rivalry
• 18: Market condition - Five forces 2021
• 19: Product - Market share 2021-2026 (%)
• 20: Comparison by Product
• 21: Frozen food - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 22: Frozen food - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 23: Ready to heat - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 24: Ready to heat - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 25: Ready to cook - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 26: Ready to cook - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 27: Market opportunity by Product
• 28: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%)
• 29: Comparison by Distribution channel
• 30: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 31: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 32: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 33: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 34: Market opportunity by Distribution channel
• 35: Customer landscape
• 36: Impact of drivers and challenges
• 37: Vendor landscape
• 38: Landscape disruption
• 39: Industry risks
• 40: Vendors covered
• 41: Market positioning of vendors
• 42: Bikanervala Foods Pvt. Ltd. - Overview
• 43: Bikanervala Foods Pvt. Ltd. - Product and service
• 44: Bikanervala Foods Pvt. Ltd. - Key offerings
• 45: Bikanervala Foods Pvt. Ltd. - Key customers
• 46: Bikanervala Foods Pvt. Ltd. - Segment focus
• 47: Darshan Foods - Overview
• 48: Darshan Foods - Product and service
• 49: Darshan Foods - Key offerings
• 50: Darshan Foods - Key customers
• 51: Darshan Foods - Segment focus
• 52: Gits Food Products Pvt. Ltd. - Overview
• 53: Gits Food Products Pvt. Ltd. - Product and service
• 54: Gits Food Products Pvt. Ltd. - Key offerings
• 55: Gits Food Products Pvt. Ltd. - Key customers
• 56: Gits Food Products Pvt. Ltd. - Segment focus
• 57: Haldiram Foods International Pvt. Ltd - Overview
• 58: Haldiram Foods International Pvt. Ltd - Product and service
• 59: Haldiram Foods International Pvt. Ltd - Key offerings
• 60: Haldiram Foods International Pvt. Ltd - Key customers
• 61: Haldiram Foods International Pvt. Ltd - Segment focus
• 62: Heritage Foods Ltd. - Overview
• 63: Heritage Foods Ltd. - Business segments
• 64: Heritage Foods Ltd. - Key offerings
• 65: Heritage Foods Ltd. - Key customers
• 66: Heritage Foods Ltd. - Segment focus
• 67: ITC Ltd. - Overview
• 68: ITC Ltd. - Business segments
• 69: ITC Ltd. - Key offerings
• 70: ITC Ltd. - Key customers
• 71: ITC Ltd. - Segment focus
• 72: McCain Foods Ltd. - Overview
• 73: McCain Foods Ltd. - Product and service
• 74: McCain Foods Ltd. - Key offerings
• 75: McCain Foods Ltd. - Key customers
• 76: McCain Foods Ltd. - Segment focus
• 77: McCormick and Company Inc. - Overview
• 78: McCormick and Company Inc. - Business segments
• 79: McCormick and Company Inc. - Key offerings
• 80: McCormick and Company Inc. - Key customers
• 81: McCormick and Company Inc. - Segment focus
• 82: MTR Foods Pvt. Ltd. - Overview
• 83: MTR Foods Pvt. Ltd. - Product and service
• 84: MTR Foods Pvt. Ltd. - Key offerings
• 85: MTR Foods Pvt. Ltd. - Key customers
• 86: MTR Foods Pvt. Ltd. - Segment focus
• 87: Tyson Foods Inc. - Overview
• 88: Tyson Foods Inc. - Business segments
• 89: Tyson Foods Inc. - Key offerings
• 90: Tyson Foods Inc. - Key customers
• 91: Tyson Foods Inc. - Segment focus
• 92: Currency conversion rates for US$
• 93: Research Methodology
• 94: Validation techniques employed for market sizing
• 95: Information sources
• 96: List of abbreviations

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Ready to Eat Food Market in India 2022-2026
Technavio has been monitoring the ready-to-eat food market in India and it is poised to grow by $ 751.43 mn during 2022-2026, progressing at a CAGR of 18.63% during the forecast period. Our report on the ready-to-eat food market in India provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by the growing preference for convenience food products in working population and expanding retail chain market in India. In addition, the growing preference for convenience food products in working population is anticipated to boost the growth of the market as well.
The ready-to-eat food market in India analysis includes product and distribution channel segments.
Technavio's ready to eat food market in India is segmented as below:
By Product
• frozen food
• ready to heat
• ready to cook
By Distribution Channel
• offline
• online
This study identifies new product launches as one of the prime reasons driving the ready-to-eat food market growth in India during the next few years.
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on ready to eat food market in India covers the following areas:
• Ready to eat food market sizing
• Ready to eat food market forecast
• Ready to eat food market industry analysis
Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading ready to eat food market vendors in India that include Bikanervala Foods Pvt. Ltd., Darshan Foods, Gits Food Products Pvt. Ltd., Haldiram Foods International Pvt. Ltd, Heritage Foods Ltd., ITC Ltd., McCain Foods Ltd., McCormick and Company Inc., MTR Foods Pvt. Ltd., and Tyson Foods Inc. Also, the ready-to-eat food market in India analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/ready-to-eat-food-market-in-india-industry-analysis
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.



ページTOPに戻る


Table of Contents

• Executive Summary
o Market overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2021
o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Product
o Market segments
o Comparison by Product
o Frozen food - Market size and forecast 2021-2026
o Ready to heat - Market size and forecast 2021-2026
o Ready to cook - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Product
• Market Segmentation by Distribution channel
o Market segments
o Comparison by Distribution channel
o Offline - Market size and forecast 2021-2026
o Online - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Distribution channel
• Customer landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Overview
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Bikanervala Foods Pvt. Ltd.
o Darshan Foods
o Gits Food Products Pvt. Ltd.
o Haldiram Foods International Pvt. Ltd
o Heritage Foods Ltd.
o ITC Ltd.
o McCain Foods Ltd.
o McCormick and Company Inc.
o MTR Foods Pvt. Ltd.
o Tyson Foods Inc.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 5
• 4: Key Finding 6
• 5: Key Finding 7
• 6: Parent market
• 7: Market characteristics
• 8: Offerings of vendors included in the market definition
• 9: Market segments
• 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million)
• 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%)
• 12: Five forces analysis 2021 & 2026
• 13: Bargaining power of buyers
• 14: Bargaining power of suppliers
• 15: Threat of new entrants
• 16: Threat of substitutes
• 17: Threat of rivalry
• 18: Market condition - Five forces 2021
• 19: Product - Market share 2021-2026 (%)
• 20: Comparison by Product
• 21: Frozen food - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 22: Frozen food - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 23: Ready to heat - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 24: Ready to heat - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 25: Ready to cook - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 26: Ready to cook - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 27: Market opportunity by Product
• 28: Distribution channel - Market share 2021-2026 (%)
• 29: Comparison by Distribution channel
• 30: Offline - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 31: Offline - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 32: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 33: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 34: Market opportunity by Distribution channel
• 35: Customer landscape
• 36: Impact of drivers and challenges
• 37: Vendor landscape
• 38: Landscape disruption
• 39: Industry risks
• 40: Vendors covered
• 41: Market positioning of vendors
• 42: Bikanervala Foods Pvt. Ltd. - Overview
• 43: Bikanervala Foods Pvt. Ltd. - Product and service
• 44: Bikanervala Foods Pvt. Ltd. - Key offerings
• 45: Bikanervala Foods Pvt. Ltd. - Key customers
• 46: Bikanervala Foods Pvt. Ltd. - Segment focus
• 47: Darshan Foods - Overview
• 48: Darshan Foods - Product and service
• 49: Darshan Foods - Key offerings
• 50: Darshan Foods - Key customers
• 51: Darshan Foods - Segment focus
• 52: Gits Food Products Pvt. Ltd. - Overview
• 53: Gits Food Products Pvt. Ltd. - Product and service
• 54: Gits Food Products Pvt. Ltd. - Key offerings
• 55: Gits Food Products Pvt. Ltd. - Key customers
• 56: Gits Food Products Pvt. Ltd. - Segment focus
• 57: Haldiram Foods International Pvt. Ltd - Overview
• 58: Haldiram Foods International Pvt. Ltd - Product and service
• 59: Haldiram Foods International Pvt. Ltd - Key offerings
• 60: Haldiram Foods International Pvt. Ltd - Key customers
• 61: Haldiram Foods International Pvt. Ltd - Segment focus
• 62: Heritage Foods Ltd. - Overview
• 63: Heritage Foods Ltd. - Business segments
• 64: Heritage Foods Ltd. - Key offerings
• 65: Heritage Foods Ltd. - Key customers
• 66: Heritage Foods Ltd. - Segment focus
• 67: ITC Ltd. - Overview
• 68: ITC Ltd. - Business segments
• 69: ITC Ltd. - Key offerings
• 70: ITC Ltd. - Key customers
• 71: ITC Ltd. - Segment focus
• 72: McCain Foods Ltd. - Overview
• 73: McCain Foods Ltd. - Product and service
• 74: McCain Foods Ltd. - Key offerings
• 75: McCain Foods Ltd. - Key customers
• 76: McCain Foods Ltd. - Segment focus
• 77: McCormick and Company Inc. - Overview
• 78: McCormick and Company Inc. - Business segments
• 79: McCormick and Company Inc. - Key offerings
• 80: McCormick and Company Inc. - Key customers
• 81: McCormick and Company Inc. - Segment focus
• 82: MTR Foods Pvt. Ltd. - Overview
• 83: MTR Foods Pvt. Ltd. - Product and service
• 84: MTR Foods Pvt. Ltd. - Key offerings
• 85: MTR Foods Pvt. Ltd. - Key customers
• 86: MTR Foods Pvt. Ltd. - Segment focus
• 87: Tyson Foods Inc. - Overview
• 88: Tyson Foods Inc. - Business segments
• 89: Tyson Foods Inc. - Key offerings
• 90: Tyson Foods Inc. - Key customers
• 91: Tyson Foods Inc. - Segment focus
• 92: Currency conversion rates for US$
• 93: Research Methodology
• 94: Validation techniques employed for market sizing
• 95: Information sources
• 96: List of abbreviations

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


TechNavio社はどのような調査会社ですか?


テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/19 10:26

155.48 円

165.11 円

199.74 円

ページTOPに戻る