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米国ペットフード市場レポート:ドッグフード(ドライフード、ウェットフード、スナック・おやつ、その他)、キャットフード(ドライフード、ウェットフード、スナック・おやつ、その他)、その他ペット(ドライフード、ウェットフード、スナック・おやつ、その他)、流通チャネル(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、ペット専門店、オンライン販売チャネル、その他)、企業分析 2024-2032


United States Pet Food Market Report by Dog Food ( Dry Food, Wet Food, Snacks & Treats, and Others), Cat Food ( Dry Food, Wet Food, Snacks & Treats, and Others), Other Pet ( Dry Food, Wet Food, Snacks & Treats, and Others), Distribution Channel ( Supermarkets and Hypermarkets, Specialized Pet Shops, Online Sales Channel, and Others), and Company Analysis 2024-2032

米国のペットフード市場は、2023年の429億米ドルから2032年には615.4億米ドルに達し、2024年から2032年までの年平均成長率は4.09%である。 ペットフードは単なる食事ではなく、犬、猫、鳥、魚などの家畜に特有... もっと見る

 

 

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Renub Research
Renubリサーチ
2024年6月1日 US$2,790
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サマリー

米国のペットフード市場は、2023年の429億米ドルから2032年には615.4億米ドルに達し、2024年から2032年までの年平均成長率は4.09%である。

ペットフードは単なる食事ではなく、犬、猫、鳥、魚などの家畜に特有の食事の希望を満たすために特別に作られた製剤である。タンパク質、炭水化物、脂質、ビタミン、ミネラルがバランスよく配合されており、ペットの成長、維持、健康維持に欠かせない。ペットフードの栄養プロフィールは多数あり、年齢、品種、サイズ、体力などの要素に基づいて、ペットの正確な希望に合わせて調整される。乾燥したキブルから缶詰のウェットミール、調理されていない食事療法食、おやつに至るまで、様々な官僚制で手に入れることができる。過敏反応、肥満、腎臓や心臓の病気など、正確な栄養ニーズに対処するために処方された子犬用の食事もある。

2023-2024年APPA全国ペット所有者調査によると、米国の家族の66%が少なくとも1匹のペットを所有しており、合計8,690万世帯であった。ペットの飼い方は、現在、世代を超えた軽い分布になっており、Z世代とミレニアル世代のペットの飼い方が、X世代とベビーブーマー世代のペットの飼い方と初めて同じになった。

2018年から2022年にかけて、最も若い2世代のペット所有率は着実に上昇した。2018年にはZ世代の11%がペットを飼っていたが、2020年には14%、2022年には16%に上昇した。ミレニアル世代では、ペットの所有率は2018年に31%になり、2020年には32%に拡大し、2022年には33%に達した。


ドッグペットフード市場

米国のペットフード市場における犬の優位性は、その人口の多さに起因すると考えられ、2023年にはペット人口全体の最大を占めた。2023-2024年のペット所有者調査によると、米国では6510万世帯が少なくとも1匹の犬を飼っており、ペットの中で最も一般的な形態となっている。ペットフード業界は、子犬のヒューマニゼーションの傾向の高まりにより、ブームを経験している。この傾向は、ビーガンやグレインフリーのドッグフードとともに、トップクラスのペット用製品の嗜好につながっている。犬用フード市場は、ペットフード業界の重要なセクションであり、犬の食事の希望と可能性に応える。多様なブランド、生産者、ベンダー、そして多数のドッグフード選択肢を提供するアウトレットを包含している。ペットの飼育傾向、購入者の選択肢、栄養学的研究、規制要件が市場に影響を与える。予測によると、ドッグフード市場は最も急成長している市場であり、ドッグフード業界の投資家や利害関係者に有望な機会を提供すると予想されている。


猫のペットフード市場

米国のペットフード市場は、ペットとして飼われる猫の人口が増加していることから、猫の市場比率の増加が顕著である。この傾向は、交友関係の需要が高いことと、他のペットと比べてペットフードへの支出が少ないことに起因している。ペットの人間化の進展と、猫は子犬よりも居住スペースがはるかに少なくて済むことが、2018年から2023年にかけて国内で猫がペットとして認知されるようになった要因である。2024年5月には、米国ではおよそ3世帯に1世帯にあたる4,650万世帯が猫を飼うことになり、犬に次いで国内で2番目に有名なペットとなる。2022年現在、米国の家庭の45.5%が犬を、29%が猫を飼っている。2016年から2022年の間に、子犬を飼う家庭の割合は38.4%から44.5%と6.1%増加し、猫を飼う家庭の割合は25%から29%と4%増加した。ペット飼育の増加傾向と、高級ペット用食材やおやつを含む製品に対する需要の増加は、予測期間中にペットフード市場を成長させるだろう。ペットとしての猫の人気の高まりは、子犬用フードの生産者や販売店にとって、まったくユニークな市場開拓の場を提供している。


米国のペットフード市場分析

米国のペットフード市場の主要プレーヤーには、J.M.Smucker、General Mills(Blue Buffalo)、Tyson Foods、Colgate Palmolive、DS Holdings, Inc.、Central Garden & Pet、Nestle、Archer Daniels Midlandなどがある。


米国ペットフード企業ニュース

- 2023年9月、J.M.スマッカー社は複数のペットフードブランドを12億米ドルでポスト・ホールディングスに売却した。この取引には現金7億米ドルとポスト・ホールディングスの普通株約539万株が含まれる。
- 2023年11月、ゼネラル・ミルズ社は、獣医師が設立したペット用サプリメント会社であるフェラ・ペッツ社を買収し、健康に焦点を当てた製品でペット・ポートフォリオを多様化した。これはゼネラル・ミルズのペットサプリメント分野でのデビューであり、新設されたグロース・エクイティ・ファンドによる最初の買収である。
- 2023年10月、タイソン・フーズは昆虫タンパク質の新興企業Protix社に戦略的投資を行い、食品システムにおける昆虫成分の利用を拡大することを明らかにした。タイソンはプロティックスの少数株を非公開の条件で取得する。
- 2023 年 1 月、コルゲート・パルモリーブ社は、ヒルズ・ペット・ニュートリション社の処方食ポートフォリオを強化するための事業拡大を発表した。
- 2023年8月、犬、鳥、猫、魚、小動物用の卓越した価値と品質のペット製品の大手サプライヤーであるスペクトラム・ブランズ社は、猫用おやつMeoweeの発売を発表。


動物の種類2つの視点からの米国食品市場のブレークアップ

ドッグフード - 4つの視点からの市場分析

1.ドライフード
2.ウェットフード
3.おやつ
4.その他


キャットフード - 4つの視点からの市場分析

1.ドライフード
2.ウェットフード
3.おやつ
4.その他


その他ペット-4つの視点からの市場分析

1.ドライフード
2.ウェットフード
3.おやつ
4.その他


流通チャネル - 4つの視点からの市場分析

1.スーパーマーケットとハイパーマーケット
2.ペット専門店
3.オンライン販売チャネル
4.その他


主要プレーヤーの分析:

- 概要
- 最近の発展
- 財務インサイト


企業分析

1.J.Mスマッカー
2.ゼネラル・ミルズ(ブルーバッファロー)
3.タイソンフーズ
4.コルゲート・パルモリーブ
5.DSホールディングス
6.セントラルガーデン&ペット
7.ネスレ
8.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド

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目次

1.はじめに

2.研究方法

3.エグゼクティブサマリー

4.市場ダイナミクス

4.1 成長促進要因
4.2 チャレンジ


5.米国のペットフード市場

6.米国のペットフード市場 - シェア分析

6.1 ペットタイプ
6.2 フードタイプ
6.3 流通チャネル


7.ペットタイプ

7.1 犬
7.2 猫
7.3 その他


8.フードタイプ

8.1 ドライフード
8.2 ウェットフード
8.3 スナック&おやつ
8.4 その他


9.流通チャネル

9.1 スーパーマーケットとハイパーマーケット
9.2 専門ペットショップ
9.3 オンライン販売チャネル
9.4 その他


10.ポーターのファイブフォース分析

10.1 買い手の交渉力
10.2 サプライヤーの交渉力
10.3 ライバルの度合い
10.4 新規参入の脅威
10.5 代替品の脅威


11.SWOT分析

11.1 強み
11.2 弱点
11.3 機会
11.4 脅威


12.主要プレーヤーの分析

12.1 J.M.スマッカー

12.1.1 事業概要
12.1.2 最近の開発
12.1.3 製品ポートフォリオ
12.1.4 収益

12.2 ゼネラルミルズ(ブルーバッファロー)

12.2.1 事業概要
12.2.2 最近の開発
12.2.3 製品ポートフォリオ
12.2.4 収益

12.3 タイソンフーズ

12.3.1 事業概要
12.3.2 最近の開発
12.3.3 製品ポートフォリオ
12.3.4 収益

12.4 コルゲート・パルモリーブ

12.4.1 事業概要
12.4.2 最近の開発
12.4.3 製品ポートフォリオ
12.4.4 収益

12.5 スペクトラム・ブランド・ホールディングス

12.5.1 事業概要
12.5.2 最近の開発
12.5.3 製品ポートフォリオ
12.5.4 収益

12.6 セントラルガーデン&ペット

12.6.1 事業概要
12.6.2 最近の開発
12.6.3 製品ポートフォリオ
12.6.4 収益

12.7 ネスレ

12.7.1 事業概要
12.7.2 最近の開発
12.7.3 製品ポートフォリオ
12.7.4 収入

12.8 アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド

12.8.1 事業概要
12.8.2 最近の開発
12.8.3 製品ポートフォリオ
12.8.4 収益

 

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Summary

United States Pet Food Market will reach US$ 61.54 billion by 2032 from US$ 42.90 billion in 2023, with a CAGR of 4.09% all through 2024–2032.

Pet Meals isn't just a meal; it's a specifically crafted formulation designed to fulfill the unique dietary wishes of domesticated animals, consisting of dogs, cats, birds, fish, and others. It's a balanced combination of proteins, carbohydrates, fats, vitamins, and minerals vital for pet growth, maintenance, and common well-being. The nutritional profile of pet food is numerous and tailored to the pet’s precise wishes based totally on factors like age, breed, size, and fitness condition. It's to be had in various bureaucracies, from dry kibble to canned wet meals, uncooked meal diets, and treats. Some puppy meals are formulated to deal with precise nutritional needs, including hypersensitivity reactions, obesity, or diseases like kidney or heart issues.

The 2023–2024 APPA National Pet Owners Survey located that 66% of US families personal at the least one pet, totaling 86.9 million families. Pet ownership is now lightly distributed throughout exclusive generations, with an identical variety of Gen Z and Millennial pet owners as Gen X and Baby Boomer pet parents for the first time.

The ownership of pets the various two youngest generations steadily elevated from 2018 to 2022. In 2018, 11% of Gen Z individuals owned a pet, which rose to 14% in 2020 and 16% in 2022. For Millennials, pet ownership changed into at 31% in 2018, expanded to 32% in 2020, and reached 33% in 2022.


Dog pet food market

The dominance of dogs within the United States pet food market may be attributed to their big population, which accounted for maximum of the overall pet populace in 2023. According to a 2023–2024 pet owners survey, 65.1 million families within the United States owned at the least one dog, making them the country most commonplace form of pet. The pet meals industry is experiencing boom due to the increasing trends of puppy humanization. This trend has led to a preference for top class pet products, along with vegan and grain-free dog meals. The canine food market is a vital section of the pet food industry, catering to dogs’ dietary wishes and possibilities. It encompasses diverse brands, producers, vendors, and outlets providing numerous dog food alternatives. Pet ownership tendencies, buyer options, nutritional studies, and regulatory requirements impact the market. The forecast suggests that the dog food market is anticipated to be the quickest-growing section, providing a promising opportunity for investors and stakeholders within the dog food industry.


Cat Pet Food Market

The United States pet food market has noticeable an increasing market proportion for cats, with a growing population of cats being adopted as pets. This trend is attributed to the high demand for companionship and the lower expenditure on pet food as compared to different pets. The growth in pet humanization and the fact that cats require much less residing space than puppies have contributed to the growing recognition of cats as pets inside the country among 2018 and 2023. In May 2024, 46.5 million US households, or approximately one in three, will personal a cat, making it the second maximum famous pet inside the country after dogs. As of 2022, 45.5% of U.S. Families own dogs, and 29% own cats. Between 2016 and 2022, the share of U.S. Families that personal puppies multiplied by using 6.1 percent factors, from 38.4% to 44.5%, even as the proportion of households that own cats increased with the aid of 4 percent points, from 25% to 29%. The upward trend in pet possession and the increasing demand for products which include premium pet ingredients and treats will growth the pet food market in the course of the forecast period. This developing popularity of cats as pets provides a completely unique marketplace section for puppy meals producers and stores to explore.


United States Pet Food Market Analysis

Some major key players in the United States pet food market include J.M Smucker, General Mills (Blue Buffalo), Tyson Foods, Colgate Palmolive, DS Holdings, Inc., Central Garden & Pet, Nestle, and Archer Daniels Midland.


United States Pet Food Company News

• In September 2023, J.M. Smucker Co. sold several pet food brands to Post Holdings for US$1.2 Billion. The deal included US$700 million in cash and around 5.39 million shares of Post Holdings’ common stock.
• In Nov 2023, General Mills, Inc. acquired Fera Pets, Inc., a veterinarian-founded pet supplement company, diversifying its pet portfolio with health-focused offerings. This marks General Mills' debut in the pet supplement sector and the first acquisition by its newly established growth equity fund.
• In Oct. 2023, Tyson Foods revealed a strategic investment with insect protein startup Protix to expand insect ingredient usage in the food system. Tyson will acquire a minority stake in Protix with undisclosed financial terms.
• In Jan 2023, Colgate-Palmolive announced Hill's Pet Nutrition's expansion to enhance its Prescription Diet portfolio.
• In August 2023, Spectrum Brands, Inc., a leading supplier of exceptional value and quality pet products for dogs, birds, cats, fish, and small animals, announced the launch of Meowee cat treats.


Animal Type: United State Food Market breakup from two viewpoints

Dog Food – Market breakup from 4 viewpoints

1. Dry Food
2. Wet Food
3. Snacks & Treats
4. Others


Cat Food - Market breakup from 4 viewpoints

1. Dry Food
2. Wet Food
3. Snacks & Treats
4. Others


Other Pet- Market breakup from 4 viewpoints

1. Dry Food
2. Wet Food
3. Snacks & Treats
4. Others


Distribution Channel – Market breakup from 4 viewpoints

1. Supermarkets and Hypermarkets
2. Specialized Pet Shops
3. Online Sales Channel
4. Others


Key Players Analysis:

• Overview
• Recent Development
• Financial Insights


Company Analysis:

1. J.M Smucker
2. General Mills (Blue Buffalo)
3. Tyson Foods
4. Colgate Palmolive
5. DS Holdings, Inc.
6. Central Garden & Pet
7. Nestle
8. Archer Daniels Midland



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenge


5. United States Pet Food Market

6. United States Pet Food Market – Share Analysis

6.1 Pet Type
6.2 Food Type
6.3 Distribution Channel


7. Pet Type

7.1 Dog
7.2 Cat
7.3 Others


8. Food Type

8.1 Dry Food
8.2 Wet Food
8.3 Snacks & Treats
8.4 Others


9. Distribution Channel

9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.2 Specialized Pet Shops
9.3 Online Sales Channel
9.4 Others


10. Porter’s Five Forces Analysis

10.1 Bargaining Power of Buyers
10.2 Bargaining Power of Suppliers
10.3 Degree of Rivalry
10.4 Threat of New Entrants
10.5 Threat of Substitutes


11. SWOT Analysis

11.1 Strength
11.2 Weakness
11.3 Opportunity
11.4 Threat


12. Key Players Analysis

12.1 J.M Smucker

12.1.1 Business Overview
12.1.2 Recent Development
12.1.3 Product Portfolio
12.1.4 Revenue

12.2 General Mills (Blue Buffalo)

12.2.1 Business Overview
12.2.2 Recent Development
12.2.3 Product Portfolio
12.2.4 Revenue

12.3 Tyson Foods

12.3.1 Business Overview
12.3.2 Recent Development
12.3.3 Product Portfolio
12.3.4 Revenue

12.4 Colgate Palmolive

12.4.1 Business Overview
12.4.2 Recent Development
12.4.3 Product Portfolio
12.4.4 Revenue

12.5 SPECTRUM BRANDS HOLDINGS, INC.

12.5.1 Business Overview
12.5.2 Recent Development
12.5.3 Product Portfolio
12.5.4 Revenue

12.6 Central Garden & Pet

12.6.1 Business Overview
12.6.2 Recent Development
12.6.3 Product Portfolio
12.6.4 Revenue

12.7 Nestle

12.7.1 Business Overview
12.7.2 Recent Development
12.7.3 Product Portfolio
12.7.4 Revenue

12.8 Archer Daniels Midland

12.8.1 Business Overview
12.8.2 Recent Development
12.8.3 Product Portfolio
12.8.4 Revenue

 

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