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中国二次加工バルク食品原料市場レポート&フォーキャスト2021-2027


China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Market Report & Forecast 2021-2027

当レポートでは、中国の二次加工バルク食品原料の市場規模と予測を掲載しています。 中国二次加工バルク食品原料市場収益、2016-2021年、2022-2027年、(百万ドル) 2020年における中国の二次加工バルク食品原料... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
QYResearch
QYリサーチ
2021年10月12日 US$3,400
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サマリー

当レポートでは、中国の二次加工バルク食品原料の市場規模と予測を掲載しています。
中国二次加工バルク食品原料市場収益、2016-2021年、2022-2027年、(百万ドル)
2020年における中国の二次加工バルク食品原料のトップ5企業(%)
世界の二次加工バルク食品原料市場規模は、2020年のXX百万米ドルから2027年にはXX百万米ドルに成長すると予想され、2021-2027年の間にXX%のCAGRで成長すると予想されます。
中国の二次加工バルク食品原料市場は、2020年にXX百万米ドル、2027年にXX百万米ドルに達し、予測期間中にXX%のCAGRで成長すると予測されています。
QYResearchは、収益、需要、製品タイプ、最近の開発と計画、業界動向、ドライバー、課題、障害、潜在的なリスクなど、この業界に関する二次加工バルク食品原料企業と業界専門家を調査しました。
セグメント別総市場。
中国二次加工バルク食品原料市場、タイプ別、2016-2021年、2022-2027年(単位:百万ドル
中国二次加工バルク食品原料市場セグメント別割合、タイプ別、2020年(%)
穀物、豆類、穀物加工品
植物油
お茶、コーヒー、ココア
ドライフルーツ・加工ナッツ
小麦粉
砂糖・甘味料
ハーブ・スパイス加工品
食塩
その他(乾燥野菜、クエン酸)

中国二次加工バルク食品原料市場、用途別、2016-2021年、2022-2027年(単位:百万ドル
中国二次加工バルク食品原料市場セグメント別割合、アプリケーション別、2020年(%)
ベーカリー製品
スナック・スプレッド
レディミール
菓子類
アルコール飲料
ノンアルコール飲料
その他

競合他社の分析
当レポートでは、以下のような主要な市場参加者の分析も行っています。
主要企業の中国市場における二次加工バルク食品原料の売上高、2016-2021年(推定)、(百万ドル
主要企業の中国市場における二次加工バルク食品原料の収益シェア、2020年(%)
さらに、本レポートでは、市場における競合他社のプロファイルを紹介しています。主要企業は以下の通りです。
Tate & Lyle
Archer Daniels
デュポン
オラム・インターナショナル
カーギル
インコーポレイテッド
イングレディオン社
アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ
EHL イングリディエンツ
DMH Ingredients
コミュニティフーズ
マコーミック・アンド・カンパニー
エセックス・フード・イングリディエンツ
オーガニック・パートナー・インターナショナル



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目次

1 調査・分析レポートの紹介
1.1 二次加工バルク食品原料市場の定義
1.2 市場セグメント
1.2.1 タイプ別セグメント
1.2.2 アプリケーション別セグメント
1.3 中国のバルク二次加工食品原料市場の概要
1.4 調査方法と情報源
1.4.1 調査方法
1.4.2 調査プロセス
1.4.3 基準年

2 中国二次加工バルク食品原料全体の市場規模
2.1 中国二次加工バルク食品原料の市場規模:2021年 VS 2027年
2.2 中国のバルク二次加工食品原料の収益・展望・予測:2016-2027年
2.3 主要な市場動向、機会、推進要因、抑制要因
2.3.1 市場機会とトレンド
2.3.2 市場のドライバー
2.3.3 市場の抑制要因

3 企業の状況
3.1 中国市場における二次加工バルク食品原料のトッププレイヤー
3.2 中国のバルク二次加工食品原料の売上高上位企業ランキング
3.3 中国市場における企業別バルク二次加工食品原料売上高ランキング
3.4 2020年の中国市場におけるバルク二次加工食品原料企業の売上高上位3社および上位5社
3.5 企業の二次加工バルク食品原料の製品タイプ
3.6 中国市場におけるTier1、Tier2、Tier3のバルク二次加工食品原料メーカー
3.6.1 中国市場におけるTier1バルク二次加工食品原料企業のリスト
3.6.2 中国におけるTier2およびTier3のバルク二次加工食品原料企業のリスト

4 タイプ別観光スポット
4.1 概要
4.1.1 タイプ別-中国のバルク二次加工食品原料市場規模市場、2021年、2027年
4.1.2 穀物・豆類・穀類加工品
4.1.3 植物油
4.1.4 お茶、コーヒー、ココア
4.1.5 ドライフルーツ、加工ナッツ
4.1.6 小麦粉
4.1.7 砂糖・甘味料
4.1.8 ハーブ・スパイス加工品
4.1.9 食塩
4.1.10 その他(乾燥野菜、クエン酸)
4.2 タイプ別-中国二次加工バルク食品原料の売上高と予測
4.2.1 タイプ別-中国二次加工バルク食品原料の売上高、2016-2021年
4.2.2 タイプ別-中国二次加工バルク食品原料売上高、2022-2027年
4.2.3 タイプ別-中国二次加工バルク食品原料売上高市場シェア、2016-2027年

5 アプリケーション別観光スポット
5.1 概要
5.1.1 アプリケーション別-中国二次加工バルク食品原料の市場規模、2021年、2027年
5.1.2 ベーカリー製品
5.1.3 スナック・スプレッド
5.1.4 レディミール
5.1.5 菓子類
5.1.6 アルコホーリズミックビバレッジ
5.1.7 ノンアルコール飲料
5.1.8 その他
5.2 用途別-中国二次加工バルク食品原料の売上高と予測
5.2.1 アプリケーション別-中国二次加工バルク食品原料収益、2016-2021年
5.2.2 用途別-中国二次加工バルク食品原料売上高、2022-2027年
5.2.3 アプリケーション別-中国二次加工バルク食品原料収益市場シェア、2016-2027年

6 バルク二次加工食品原料の企業プロファイル
6.1 Tate & Lyle(テイト&ライル
6.1.1 Tate & Lyle社の詳細
6.1.2 Tate & Lyle社の事業概要
6.1.3 テイト&ライル社のバルク二次加工食品原料の紹介
6.1.4 Tate & Lyle社の中国市場における二次加工バルク食品原料の収益(2016~2021年
6.1.5 Tate & Lyle社の最近の開発状況
6.2 アーチャーダニエルズ
6.2.1 アーチャーダニエルズ 会社概要
6.2.2 アーチャーダニエルズ事業概要
6.2.3 アーチャーダニエルズ 二次加工バルク食品原料の紹介
6.2.4 アーチャーダニエルズ社の中国市場における二次加工バルク食品原料の収益(2016-2021年
6.2.5 アーチャーダニエルズの最近の開発状況
6.3 デュポン
6.3.1 デュポン社の詳細
6.3.2 デュポン社の事業概要
6.3.3 デュポン 二次加工バルク食品原料の紹介
6.3.4 デュポン 二次加工バルク食品原料の中国市場での収益(2016-2021年
6.3.5 デュポン社の最近の開発状況
6.4 オラム・インターナショナル
6.4.1 オラム・インターナショナル会社概要
6.4.2 オラム・インターナショナル事業概要
6.4.3 オラム・インターナショナル 二次加工バルク食品原料の紹介
6.4.4 オラム・インターナショナル 二次加工バルク食品原料の中国市場での収益(2016-2021年
6.4.5 オラム・インターナショナルの最近の開発状況
6.5 カーギル(Cargill)
6.5.1 カーギル社の詳細
6.5.2 カーギル社の事業概要
6.5.3 カーギル社のバルク二次加工食品原料の紹介
6.5.4 カーギル社の中国市場における二次加工バルク食品原料の収益(2016-2021年
6.5.5 カーギル社の最近の開発状況
6.6 インコーポレイテッド
6.6.1 インコーポレイテッド 会社概要
6.6.2 インコーポレイテッド事業概要
6.6.3 インコーポレイテッド 二次加工バルク食品原料の紹介
6.6.4 インコーポレイテッド 二次加工バルク食品原料の中国市場での収益(2016-2021年
6.6.5 インコーポレイテッドの最近の開発状況
6.7 イングレディオン社
6.7.1 イングレディオン社 会社概要
6.7.2 イングレディオン社の事業概要
6.7.3 イングレディオン社 二次加工バルク食品原料の紹介
6.7.4 イングレディオン社 二次加工バルク食品原料 中国市場での収益(2016-2021年
6.7.5 イングレディオン社の最近の開発状況
6.8 アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ
6.8.1 アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ 会社概要
6.8.2 アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ事業概要
6.8.3 アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ 二次加工バルク食品原料の紹介
6.8.4 アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズの中国市場における二次加工バルク食品原料の収益(2016-2021年
6.8.5 アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズの最近の開発状況
6.9 EHL Ingredients
6.9.1 EHL Ingredients社の詳細
6.9.2 EHL Ingredients社の事業概要
6.9.3 EHL Ingredients 二次加工バルク食品原料の紹介
6.9.4 EHL Ingredients 中国市場における二次加工バルク食品原料の収益(2016-2021年
6.9.5 EHL Ingredients社の最近の開発状況
6.10 DMH Ingredients
6.10.1 DMH Ingredients社の詳細
6.10.2 DMH Ingredients事業概要
6.10.3 DMH Ingredients 二次加工バルク食品原料の紹介
6.10.4 DMH Ingredients 二次加工バルク食品原料の中国市場における収益(2016-2021年
6.10.5 DMH Ingredientsの最近の開発状況
6.11 コミュニティフーズ
6.11.1 Community Foods社の詳細
6.11.2 Community Foods事業概要
6.11.3 コミュニティフーズ 二次加工バルク食品原料の紹介
6.11.4 コミュニティフーズ二次加工バルク食品原料の中国市場での収益(2016-2021年
6.11.5 Community Foods社の最近の開発状況
6.12 マコーミック・アンド・カンパニー
6.12.1 マコーミック・アンド・カンパニーの詳細
6.12.2 マコーミック・アンド・カンパニー事業概要
6.12.3 マコーミック・アンド・カンパニー 二次加工バルク食品原料の紹介
6.12.4 マコーミック・アンド・カンパニー 二次加工バルク食品原料の中国市場における収益(2016-2021年
6.12.5 マコーミック・アンド・カンパニーの最近の開発状況
6.13 エセックス・フード・イングリディエンツ
6.13.1 エセックス・フード・イングリディエンツ 会社概要
6.13.2 エセックス・フード・イングリディエンツの事業概要
6.13.3 エセックス・フード・イングリディエンツ 二次加工バルク食品原料の紹介
6.13.4 Essex Food Ingredients 二次加工バルク食品原料の中国市場での収益(2016-2021年
6.13.5 エセックス・フード・インダストリーズの最近の開発状況
6.14 オーガニック・パートナーズ・インターナショナル
6.14.1 オーガニック・パートナーズ・インターナショナル 会社概要
6.14.2 オーガニック・パートナーズ・インターナショナル事業概要
6.14.3 オーガニック・パートナーズ・インターナショナル 二次加工バルク食品原料の紹介
6.14.4 オーガニック・パートナーズ・インターナショナル 二次加工バルク食品原料の中国市場での収益(2016-2021年
6.14.5 オーガニック・パートナーズ・インターナショナルの最近の開発状況

7 おわりに
8 付録
8.1 注記
8.2 クライアントの例
8.3 著者の詳細
8.4 免責事項

 

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Summary

This report contains market size and forecasts of Secondary Processed Bulk Food Ingredients in China, including the following market information:
China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Market Revenue, 2016-2021, 2022-2027, ($ millions)
China top five Secondary Processed Bulk Food Ingredients companies in 2020 (%)
The global Secondary Processed Bulk Food Ingredients market size is expected to growth from US$ XX million in 2020 to US$ XX million by 2027; it is expected to grow at a CAGR of XX% during 2021-2027.
The China Secondary Processed Bulk Food Ingredients market was valued at US$ XX million in 2020 and is projected to reach US$ XX million by 2027, at a CAGR of XX% during the forecast period.
QYResearch has surveyed the Secondary Processed Bulk Food Ingredients Companies and industry experts on this industry, involving the revenue, demand, product type, recent developments and plans, industry trends, drivers, challenges, obstacles, and potential risks.
Total Market by Segment:
China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Market, By Type, 2016-2021, 2022-2027 ($ Millions)
China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Market Segment Percentages, By Type, 2020 (%)
Processed grains, pulses, and cereals
Vegetable oil
Tea, coffee, and cocoa
Dry fruits & processed nuts
Flours
Sugar & sweeteners
Processed herbs & spices
Sea salt
Other types (dried vegetables and citric acid)

China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Market, By Application, 2016-2021, 2022-2027 ($ Millions)
China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Market Segment Percentages, By Application, 2020 (%)
Bakery Products
Snacks & Spreads
Ready Meals
Confectionery Products
Alcoholic Beverages
Non-alcoholic Beverages
Others

Competitor Analysis
The report also provides analysis of leading market participants including:
Key companies Secondary Processed Bulk Food Ingredients revenues in China market, 2016-2021 (Estimated), ($ millions)
Key companies Secondary Processed Bulk Food Ingredients revenues share in China market, 2020 (%)
Further, the report presents profiles of competitors in the market, key players include:
Tate & Lyle
Archer Daniels
DuPont
Olam International
Cargill
Incorporated
Ingredion Incorporated
Associated British Foods
EHL Ingredients
DMH Ingredients
Community Foods
McCormick & Company
Essex Food Ingredients
Organic Partners International



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Table of Contents

1 Introduction to Research & Analysis Reports
1.1 Secondary Processed Bulk Food Ingredients Market Definition
1.2 Market Segments
1.2.1 Segment by Type
1.2.2 Segment by Application
1.3 China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Market Overview
1.4 Methodology & Sources of Information
1.4.1 Research Methodology
1.4.2 Research Process
1.4.3 Base Year

2 China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Overall Market Size
2.1 China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Market Size: 2021 VS 2027
2.2 China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue, Prospects & Forecasts: 2016-2027
2.3 Key Market Trends, Opportunity, Drivers and Restraints
2.3.1 Market Opportunities & Trends
2.3.2 Market Drivers
2.3.3 Market Restraints

3 Company Landscape
3.1 Top Secondary Processed Bulk Food Ingredients Players in China Market
3.2 Top China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Companies Ranked by Revenue
3.3 China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue by Companies
3.4 Top 3 and Top 5 Secondary Processed Bulk Food Ingredients Companies in China Market, by Revenue in 2020
3.5 Companies Secondary Processed Bulk Food Ingredients Product Type
3.6 Tier 1, Tier 2 and Tier 3 Secondary Processed Bulk Food Ingredients Players in China Market
3.6.1 List of Tier 1 Secondary Processed Bulk Food Ingredients Companies in China
3.6.2 List of Tier 2 and Tier 3 Secondary Processed Bulk Food Ingredients Companies in China

4 Sights by Type
4.1 Overview
4.1.1 By Type - China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Market Size Markets, 2021 & 2027
4.1.2 Processed grains, pulses, and cereals
4.1.3 Vegetable oil
4.1.4 Tea, coffee, and cocoa
4.1.5 Dry fruits & processed nuts
4.1.6 Flours
4.1.7 Sugar & sweeteners
4.1.8 Processed herbs & spices
4.1.9 Sea salt
4.1.10 Other types (dried vegetables and citric acid)
4.2 By Type - China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue & Forecasts
4.2.1 By Type - China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue, 2016-2021
4.2.2 By Type - China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue, 2022-2027
4.2.3 By Type - China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue Market Share, 2016-2027

5 Sights by Application
5.1 Overview
5.1.1 By Application - China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Market Size, 2021 & 2027
5.1.2 Bakery Products
5.1.3 Snacks & Spreads
5.1.4 Ready Meals
5.1.5 Confectionery Products
5.1.6 Alcoholic Beverages
5.1.7 Non-alcoholic Beverages
5.1.8 Others
5.2 By Application - China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue & Forecasts
5.2.1 By Application - China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue, 2016-2021
5.2.2 By Application - China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue, 2022-2027
5.2.3 By Application - China Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue Market Share, 2016-2027

6 Secondary Processed Bulk Food Ingredients Companies Profiles
6.1 Tate & Lyle
6.1.1 Tate & Lyle Company Details
6.1.2 Tate & Lyle Business Overview
6.1.3 Tate & Lyle Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.1.4 Tate & Lyle Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.1.5 Tate & Lyle Recent Developments
6.2 Archer Daniels
6.2.1 Archer Daniels Company Details
6.2.2 Archer Daniels Business Overview
6.2.3 Archer Daniels Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.2.4 Archer Daniels Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.2.5 Archer Daniels Recent Developments
6.3 DuPont
6.3.1 DuPont Company Details
6.3.2 DuPont Business Overview
6.3.3 DuPont Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.3.4 DuPont Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.3.5 DuPont Recent Developments
6.4 Olam International
6.4.1 Olam International Company Details
6.4.2 Olam International Business Overview
6.4.3 Olam International Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.4.4 Olam International Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.4.5 Olam International Recent Developments
6.5 Cargill
6.5.1 Cargill Company Details
6.5.2 Cargill Business Overview
6.5.3 Cargill Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.5.4 Cargill Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.5.5 Cargill Recent Developments
6.6 Incorporated
6.6.1 Incorporated Company Details
6.6.2 Incorporated Business Overview
6.6.3 Incorporated Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.6.4 Incorporated Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.6.5 Incorporated Recent Developments
6.7 Ingredion Incorporated
6.7.1 Ingredion Incorporated Company Details
6.7.2 Ingredion Incorporated Business Overview
6.7.3 Ingredion Incorporated Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.7.4 Ingredion Incorporated Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.7.5 Ingredion Incorporated Recent Developments
6.8 Associated British Foods
6.8.1 Associated British Foods Company Details
6.8.2 Associated British Foods Business Overview
6.8.3 Associated British Foods Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.8.4 Associated British Foods Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.8.5 Associated British Foods Recent Developments
6.9 EHL Ingredients
6.9.1 EHL Ingredients Company Details
6.9.2 EHL Ingredients Business Overview
6.9.3 EHL Ingredients Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.9.4 EHL Ingredients Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.9.5 EHL Ingredients Recent Developments
6.10 DMH Ingredients
6.10.1 DMH Ingredients Company Details
6.10.2 DMH Ingredients Business Overview
6.10.3 DMH Ingredients Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.10.4 DMH Ingredients Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.10.5 DMH Ingredients Recent Developments
6.11 Community Foods
6.11.1 Community Foods Company Details
6.11.2 Community Foods Business Overview
6.11.3 Community Foods Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.11.4 Community Foods Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.11.5 Community Foods Recent Developments
6.12 McCormick & Company
6.12.1 McCormick & Company Company Details
6.12.2 McCormick & Company Business Overview
6.12.3 McCormick & Company Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.12.4 McCormick & Company Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.12.5 McCormick & Company Recent Developments
6.13 Essex Food Ingredients
6.13.1 Essex Food Ingredients Company Details
6.13.2 Essex Food Ingredients Business Overview
6.13.3 Essex Food Ingredients Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.13.4 Essex Food Ingredients Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.13.5 Essex Food Ingredients Recent Developments
6.14 Organic Partners International
6.14.1 Organic Partners International Company Details
6.14.2 Organic Partners International Business Overview
6.14.3 Organic Partners International Secondary Processed Bulk Food Ingredients Introduction
6.14.4 Organic Partners International Secondary Processed Bulk Food Ingredients Revenue in China Market (2016-2021)
6.14.5 Organic Partners International Recent Developments

7 Conclusion
8 Appendix
8.1 Note
8.2 Examples of Clients
8.3 Author Details
8.4 Disclaimer

 

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