世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ヘアケア家電市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Hair Care Appliances Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のヘアケア家電市場に関する詳細なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月14日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
170 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のヘアケア家電市場に関する詳細なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造の包括的な分析を提供しています。

主な洞察

- ヘアケア家電の市場規模(2024E):36億米ドル
- 予測市場規模(2033F):3,600億米ドル62億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024 to 2033): 6.2%

ヘアケア家電市場 - レポートスコープ:

ヘアケア家電には、ヘアドライヤー、ストレートアイロン、カールアイロン、バリカンなど、髪の健康と見た目を維持・向上させるために設計されたさまざまな製品が含まれる。これらの家電製品は、個人用と業務用の両方で利用されており、その用途は家庭用とサロンに及んでいる。この市場の特徴は、技術の進歩、人間工学に基づいたデザイン、多機能機器の魅力の高まりにある。

市場成長の促進要因:

ヘアケア家電の世界市場の成長は、身だしなみに関する消費者の意識の高まり、可処分所得の増加、美容・健康トレンドの影響力の高まりなど、いくつかの要因によって牽引されている。ヘアードライヤーやストレートパーマにおけるイオン技術やセラミック技術などの技術革新は、性能と魅力を高める。サロン・サービスの急増とプロ仕様のヘアケア器具の品揃えの拡大が、市場の成長をさらに後押ししている。さらに、ソーシャルメディアのインフルエンサーやビューティー・チュートリアルの影響により、高度なヘアケア・ソリューションに対する消費者の関心が高まっている。

市場の阻害要因

成長見通しは明るいものの、ヘアケア家電市場は製品コストの高騰や市場の飽和といった課題に直面している。低価格・低品質の代替品の存在は、高級家電の採用を妨げる可能性がある。電子廃棄物処理や持続可能でない素材の使用に関する環境問題も、メーカーに課題を突きつけている。これらの問題に対処するには、進化する消費者の期待と規制基準を満たすために、継続的な技術革新と持続可能性への注力が必要である。

市場機会:

ヘアケア家電市場は、技術の進歩、消費者の嗜好の変化、新たな市場トレンドによって、大きな成長機会がもたらされる。スマート技術の統合やエネルギー効率の向上などの革新は、市場拡大の新たな道を開く。パーソナライズされた美容ソリューションの人気の高まりと、旅行に便利でコンパクトな家電製品への需要は、市場プレーヤーがニッチ製品を開発する機会を生み出す。美容インフルエンサーやオンライン・プラットフォームとの戦略的パートナーシップは、ブランドの知名度と消費者エンゲージメントをさらに高めることができる。

本レポートで回答した主な質問

- ヘアケア家電市場の世界的成長を促す主な要因は何か?
- 市場拡大に貢献しているヘアケア家電の種類と用途は?
- 技術の進歩はヘアケア家電市場の競争環境をどのように変えているのか?
- ヘアケア家電市場の主要プレイヤーは誰で、どのような戦略で競争力を維持しているのか?
- ヘアケア家電の世界市場に影響を与える新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Dyson Ltd.、Conair Corporation、Philips N.V.、Panasonic Corporationなど、世界のヘアケア家電市場の主要企業は、競争優位性を確保するために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、スマートセンサー、カスタマイズ可能な設定、環境に優しい素材を特徴とする先進的な家電製品を生み出している。美容の専門家とのコラボレーション、小売店との提携、ターゲットを絞ったマーケティング・キャンペーンは、市場での存在感を高めるための重要な戦略である。ダイナミックなヘアケア家電市場で競争力を維持するためには、顧客からのフィードバック、製品の信頼性、持続可能な実践を重視することが不可欠である。

主要企業のプロファイル

- Koninklijke Philips N.V.
- パナソニック株式会社
- コンエアー株式会社
- ヘレン・オブ・トロイ
- TESCOM
- アンディス・カンパニー
- ビューティエリートグループ
- ダイソン
- ジョン・ポール・ミッチェル・システムズ
- ファルーク・システムズ
- シーメンスAG
- ハベルズ・インディア
- Syska Led Lights Private Ltd.
- ベガ・インダストリーズ社
- バブリス
- コリオリスUSA
- カルメン
- SSIZインターナショナル
- ノバ社
- ロレアル・パリ
- クレアロル
- トレスメ

毛髪器具市場の主要セグメント

製品タイプ
- フラットアイロン
- ヘアードライヤー
- ヘアカーラー
- ヘアスチーマー
- ホットブラシ
- 多機能ヘアキット

モビリティ
- 携帯用
- 固定式

アプリケーション
- サロン/プロフェッショナル
- パーソナル/ホームケア

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- MEAa

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.主要統計の概要
1.3.主要調査結果の概要
1.4.技術ロードマップ
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.ヘアケア家電の新ブランドの市場参入
3.1.2.MコマースとEコマース・チャネルの拡大
3.1.3.多機能ヘアケア家電を開発する市場プレイヤー
3.1.4.ヘアケア家電のイノベーション
3.1.5.ヘアケア家電の携帯性と使いやすさの向上
3.2.製品革新・開発動向
3.2.1.ヘアケア家電の開発とユニークな形状・サイズが顧客の間で人気を集めている
3.2.2.髪質に合わせて調整できるフラットアイロンの技術進歩
3.2.3.環境的に持続可能でエネルギー効率が高い
4.明日を拓く市場
4.1.業界を形成する8つの消費者動向
4.1.1.誰が消費するのか?
4.1.1.1.火星人の到来
4.1.1.2.花嫁の年代記
4.1.2.どこで何が消費され、進化しているのか
4.1.2.1.I-ビューティーの出現
4.1.3.消費される理由が変化している
4.1.3.1.ジェネレーション・ミーの進化
4.1.3.2.消費の階段を上る
4.1.3.3.国民の選択」の共和国
5.主な成功要因
5.1.製品採用/使用状況分析
5.2.製品のUSP/特徴
5.3.戦略的プロモーション戦略
5.4.ブランディングとプロモーションの展望
5.5.オンライン・ブランドの展望
5.6.ブランドとノンブランドの販売チャネルミックス
5.6.1.ブランド商品
5.6.1.1.オンライン販売
5.6.1.2.オフライン販売
5.6.2.ノーブランド商品
5.6.2.1.オンライン販売
5.6.2.2.オフライン販売
6.世界のヘアケア家電市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
6.1.過去の市場数量(Mnユニット)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場規模(Mnユニット)予測、2024年〜2033年
6.3.前年比成長トレンド分析
7.ヘアケア家電の世界市場-価格分析
7.1.製品タイプ別地域価格分析
7.2.価格内訳
7.2.1.メーカーレベル価格
7.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
7.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.ヘアケア家電の世界市場需要(金額または規模:億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
8.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
8.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2033年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
8.2.2.絶対額の機会分析
9.市場背景
9.1.パーソナルケア家電市場の概要と統計
9.1.1.製品タイプ別業界概況
9.1.1.1.ヘアスタイリング
9.1.1.2.マッサージ
9.1.1.3.グルーミング
9.1.1.4.口腔ケア
9.1.1.5.その他の製品
9.2.マクロ経済要因
9.2.1.世界のGDP成長見通し
9.2.2.世界の個人消費見通し
9.2.3.世界の都市化の見通し
9.2.4.地域別消費支出の見通し
9.2.5.ヘア家電の世界普及
9.2.6.働く女性人口
9.3.予測要因-関連性と影響
9.3.1.トップ企業の過去の成長
9.3.2.GDP成長率分析
9.3.3.世界のヘアケア産業の展望
9.3.4.世界の消費財産業の展望 世界の都市化成長の展望
9.4.購買パターン分析
9.4.1.パーソナルケア製品に対する消費者の認識-分析
9.4.2.好みの購入形態に関する分析
9.4.3.好まれる形状とサイズに関する分析
9.4.4.消費パターンに関する分析
9.4.5.その他(ポインターは研究過程で開発される)
9.5.バリューチェーン分析
9.6.サプライチェーン分析
9.7.ヘアケア家電の世界市場のPESTLE分析
9.8.戦略的展望と視点
9.8.1.マーケティング戦略の転換
9.8.2.市場とチャネル開発戦略
9.8.3.製品のポジショニングと価格戦略
9.8.4.製品上市(2019年〜2023年)
9.9.地域別市場ポジショニング評価
9.10.ソーシャルメディア感情分析
9.11.消費者センチメント分析
9.12.市場ダイナミクス
9.12.1.促進要因
9.12.2.阻害要因
9.12.3.機会分析
10.ヘアケア家電の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品タイプ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(百万台)分析、2019-2023年
10.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(Mnユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.フラットアイロン/ストレートナー
10.3.2.ヘアドライヤー
10.3.3.ヘアカーラー
10.3.4.ヘアースチーマー
10.3.5.ホットブラシ
10.3.6.多機能ヘアキット
10.3.7.その他
10.4.製品タイプ別市場魅力度分析
11.ヘアケア家電の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:移動性別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.モビリティ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(百万台)分析、2019-2023年
11.3.モビリティ別の現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(Mnユニット)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.ポータブル
11.3.2.固定型
11.4.モビリティ別市場魅力度分析
12.ヘアケア家電の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユース別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.エンドユース別の過去市場規模(億米ドル)および数量(百万台)分析、2019-2023年
12.3.最終用途別の現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(Mnユニット)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.サロン/プロフェッショナル
12.3.2.パーソナル/ホームケア
12.4.最終用途別市場魅力度分析
13.ヘアケア家電の世界市場分析2019-2023年、価格帯別予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格帯別過去市場規模(億米ドル)および数量(百万台)分析、2019-2023年
13.3.現在の市場規模(億米ドル)と価格帯別数量(Mnユニット)分析と予測、2024-2033年
13.3.1.プレミアム
13.3.2.マス
13.4.価格帯別市場魅力度分析
14.ヘアケア家電の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
14.1.はじめに
14.2.販売チャネル別の過去市場規模(億米ドル)および数量(百万台)分析、2019-2023年
14.3.現在の市場規模(億米ドル)と販売チャネル別数量(Mnユニット)分析と予測、2024-2033年
14.3.1.直接販売
14.3.2.間接販売
14.3.2.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
14.3.2.2.百貨店
14.3.2.3.マルチブランド店
14.3.2.4.モノブランド店
14.3.2.5.オンライン小売業者
14.3.2.6.その他の販売チャネル
14.4.販売チャネル別市場魅力度分析
15.ヘアケア家電の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(地域別
15.1.はじめに
15.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)および数量(百万台)分析、2019-2023年
15.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(Mnユニット)分析と予測、2024~2033年
15.3.1.北米
15.3.2.中南米
15.3.3.ヨーロッパ
15.3.4.南アジア
15.3.5.東アジア
15.3.6.オセアニア
15.3.7.中東・アフリカ
15.4.詳細地域別市場魅力度分析
16.北米ヘアケア家電市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.米国
16.4.1.2.カナダ
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.モビリティ別
16.4.4.最終用途別
16.4.5.価格帯別
16.4.6.販売チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.モビリティ別
16.5.4.最終用途別
16.5.5.価格帯別
16.5.6.販売チャネル別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.ラテンアメリカのヘアケア家電市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.序論
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.ブラジル
17.4.1.2.その他のラテンアメリカ
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.モビリティ別
17.4.4.最終用途別
17.4.5.価格帯別
17.4.6.販売チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.モビリティ別
17.5.4.最終用途別
17.5.5.価格帯別
17.5.6.販売チャネル別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.欧州ヘアケア家電市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.ドイツ
18.4.1.2.イタリア
18.4.1.3.フランス
18.4.1.4.イギリス
18.4.1.5.スペイン
18.4.1.6.ベネルクス
18.4.1.7.ロシア
18.4.1.8.その他のヨーロッパ
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.モビリティ別
18.4.4.最終用途別
18.4.5.価格帯別
18.4.6.販売チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.モビリティ別
18.5.4.最終用途別
18.5.5.価格帯別
18.5.6.販売チャネル別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.南アジアのヘアケア家電市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.序論
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.タイ
19.4.1.2.インドネシア
19.4.1.3.マレーシア
19.4.1.4.その他の南アジア
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.モビリティ別
19.4.4.最終用途別
19.4.5.価格帯別
19.4.6.販売チャネル別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品タイプ別
19.5.3.モビリティ別
19.5.4.最終用途別
19.5.5.価格帯別
19.5.6.販売チャネル別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.東アジアのヘアケア家電市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.序論
20.2.価格分析
20.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
20.4.1.国別
20.4.1.1.日本
20.4.1.2.韓国
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.モビリティ別
20.4.4.最終用途別
20.4.5.価格帯別
20.4.6.販売チャネル別
20.5.市場魅力度分析
20.5.1.国別
20.5.2.製品タイプ別
20.5.3.モビリティ別
20.5.4.最終用途別
20.5.5.価格帯別
20.5.6.販売チャネル別
20.6.市場動向
20.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
20.8.促進要因と阻害要因-影響分析
21.オセアニアのヘアケア家電市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.序論
21.2.価格分析
21.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
21.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
21.4.1.国別
21.4.1.1.オーストラリア
21.4.1.2.ニュージーランド
21.4.2.製品タイプ別
21.4.3.モビリティ別
21.4.4.最終用途別
21.4.5.価格帯別
21.4.6.販売チャネル別
21.5.市場魅力度分析
21.5.1.国別
21.5.2.製品タイプ別
21.5.3.モビリティ別
21.5.4.最終用途別
21.5.5.価格帯別
21.5.6.販売チャネル別
21.6.市場動向
21.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
21.8.促進要因と阻害要因-影響分析
22.中東・アフリカのヘアケア家電市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
22.1.序論
22.2.価格分析
22.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
22.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
22.4.1.国別
22.4.1.1.GCC諸国
22.4.1.2.トルコ
22.4.1.3.アフリカ北部
22.4.1.4.南アフリカ
22.4.1.5.その他の中東・アフリカ
22.4.2.製品タイプ別
22.4.3.モビリティ別
22.4.4.最終用途別
22.4.5.価格帯別
22.4.6.販売チャネル別
22.5.市場魅力度分析
22.5.1.国別
22.5.2.製品タイプ別
22.5.3.モビリティ別
22.5.4.最終用途別
22.5.5.価格帯別
22.5.6.販売チャネル別
22.6.市場動向
22.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
22.8.促進要因と阻害要因-影響分析
23.新興国ヘアケア家電市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
23.1.序論
23.1.1.主要国別市場金額構成比分析
23.1.2.世界対.各国の成長比較
23.2.中国ヘアケア家電市場分析
23.2.1.はじめに
23.2.2.価格分析
23.2.3.PEST分析
23.2.4.市場分類別市場価値比率分析
23.2.5.市場分類別数量(Mnユニット)および金額(US$ Bn)分析と予測
23.2.5.1.製品タイプ別
23.2.5.2.モビリティ別
23.2.5.3.最終用途別
23.2.5.4.価格帯別
23.2.5.5.販売チャネル別
23.2.6.中国ヘアケア家電市場 - 競争環境
23.2.7.中国 - 貿易分析
23.3.インドのヘアケア家電市場分析
23.3.1.序論
23.3.2.価格分析
23.3.3.PEST分析
23.3.4.市場分類別市場価値比率分析
23.3.5.市場分類別数量(Mnユニット)および金額(US$ Bn)分析と予測
23.3.5.1.製品タイプ別
23.3.5.2.モビリティ別
23.3.5.3.最終用途別
23.3.5.4.価格帯別
23.3.5.5.販売チャネル別
23.3.6.インドのヘアケア家電市場 - 競争環境
23.4.メキシコのヘアケア家電市場分析
23.4.1.序論
23.4.2.価格分析
23.4.3.PEST分析
23.4.4.市場分類別市場価値比率分析
23.4.5.市場分類別数量(Mnユニット)および金額(US$ Bn)分析と予測
23.4.5.1.製品タイプ別
23.4.5.2.モビリティ別
23.4.5.3.最終用途別
23.4.5.4.価格帯別
23.4.5.5.販売チャネル別
23.4.6.メキシコのヘアケア家電市場 - 競争環境
24.市場構造分析
24.1.企業階層別市場分析(ヘアケア家電)
24.2.市場集中度
24.3.上位企業の市場シェア分析
24.4.市場プレゼンス分析
24.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント
24.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
24.4.3.チャネル別フットプリント
25.競争分析
25.1.競争ダッシュボード
25.2.競合による価格分析
25.3.競合ベンチマーキング
25.4.競合の深堀り
25.4.1.フィリップスN.V.
25.4.1.1.概要
25.4.1.2.製品ポートフォリオ
25.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.1.4.販売拠点
25.4.1.5.戦略の概要
25.4.1.5.1.マーケティング戦略
25.4.1.5.2.製品戦略
25.4.1.5.3.チャネル戦略
25.4.2.パナソニック株式会社
25.4.2.1.概要
25.4.2.2.製品ポートフォリオ
25.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.2.4.販売拠点
25.4.2.5.戦略の概要
25.4.2.5.1.マーケティング戦略
25.4.2.5.2.製品戦略
25.4.2.5.3.チャネル戦略
25.4.3.コンエアーコーポレーション
25.4.3.1.概要
25.4.3.2.製品ポートフォリオ
25.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.3.4.販売拠点
25.4.3.5.戦略の概要
25.4.3.5.1.マーケティング戦略
25.4.3.5.2.製品戦略
25.4.3.5.3.チャネル戦略
25.4.4.トロイのヘレン
25.4.4.1.概要
25.4.4.2.製品ポートフォリオ
25.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.4.4.販売拠点
25.4.4.5.戦略の概要
25.4.4.5.1.マーケティング戦略
25.4.4.5.2.製品戦略
25.4.4.5.3.チャネル戦略
25.4.5.テスコム
25.4.5.1.概要
25.4.5.2.製品ポートフォリオ
25.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.5.4.販売拠点
25.4.5.5.戦略の概要
25.4.5.5.1.マーケティング戦略
25.4.5.5.2.製品戦略
25.4.5.5.3.チャネル戦略
25.4.6.アンディス・カンパニー
25.4.6.1.概要
25.4.6.2.製品ポートフォリオ
25.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.6.4.販売拠点
25.4.6.5.戦略の概要
25.4.6.5.1.マーケティング戦略
25.4.6.5.2.製品戦略
25.4.6.5.3.チャネル戦略
25.4.7.ビューティー・エリート・グループ
25.4.7.1.概要
25.4.7.2.製品ポートフォリオ
25.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.7.4.販売拠点
25.4.7.5.戦略の概要
25.4.7.5.1.マーケティング戦略
25.4.7.5.2.製品戦略
25.4.7.5.3.チャネル戦略
25.4.8.ダイソン
25.4.8.1.概要
25.4.8.2.製品ポートフォリオ
25.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.8.4.販売拠点
25.4.8.5.戦略の概要
25.4.8.5.1.マーケティング戦略
25.4.8.5.2.製品戦略
25.4.8.5.3.チャネル戦略
25.4.9.ジョン・ポール・ミッチェル・システムズ
25.4.9.1.概要
25.4.9.2.製品ポートフォリオ
25.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.9.4.販売拠点
25.4.9.5.戦略の概要
25.4.9.5.1.マーケティング戦略
25.4.9.5.2.製品戦略
25.4.9.5.3.チャネル戦略
25.4.10.ファルーク・システムズ
25.4.10.1.概要
25.4.10.2.製品ポートフォリオ
25.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.10.4.販売拠点
25.4.10.5.戦略の概要
25.4.10.5.1.マーケティング戦略
25.4.10.5.2.製品戦略
25.4.10.5.3.チャネル戦略
25.4.11.シーメンスAG
25.4.11.1.概要
25.4.11.2.製品ポートフォリオ
25.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.11.4.販売拠点
25.4.11.5.戦略の概要
25.4.11.5.1.マーケティング戦略
25.4.11.5.2.製品戦略
25.4.11.5.3.チャネル戦略
25.4.12.ハベルズ・インディア
25.4.12.1.概要
25.4.12.2.製品ポートフォリオ
25.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.12.4.販売拠点
25.4.12.5.戦略の概要
25.4.12.5.1.マーケティング戦略
25.4.12.5.2.製品戦略
25.4.12.5.3.チャネル戦略
25.4.13.Syska Led Lights Private Ltd.
25.4.13.1.概要
25.4.13.2.製品ポートフォリオ
25.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.13.4.販売拠点
25.4.13.5.戦略の概要
25.4.13.5.1.マーケティング戦略
25.4.13.5.2.製品戦略
25.4.13.5.3.チャネル戦略
25.4.14.ベガ・インダストリーズ社
25.4.14.1.概要
25.4.14.2.製品ポートフォリオ
25.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.14.4.販売拠点
25.4.14.5.戦略の概要
25.4.14.5.1.マーケティング戦略
25.4.14.5.2.製品戦略
25.4.14.5.3.チャネル戦略
25.4.15.バブリス
25.4.15.1.概要
25.4.15.2.製品ポートフォリオ
25.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.15.4.販売拠点
25.4.15.5.戦略の概要
25.4.15.5.1.マーケティング戦略
25.4.15.5.2.製品戦略
25.4.15.5.3.チャネル戦略
25.4.16.コリオリスUSA
25.4.16.1.概要
25.4.16.2.製品ポートフォリオ
25.4.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.16.4.販売拠点
25.4.16.5.戦略の概要
25.4.16.5.1.マーケティング戦略
25.4.16.5.2.製品戦略
25.4.16.5.3.チャネル戦略
25.4.17.カルメン
25.4.17.1.概要
25.4.17.2.製品ポートフォリオ
25.4.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.17.4.販売拠点
25.4.17.5.戦略の概要
25.4.17.5.1.マーケティング戦略
25.4.17.5.2.製品戦略
25.4.17.5.3.チャネル戦略
25.4.18.SSIZインターナショナル
25.4.18.1.概要
25.4.18.2.製品ポートフォリオ
25.4.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.18.4.販売拠点
25.4.18.5.戦略の概要
25.4.18.5.1.マーケティング戦略
25.4.18.5.2.製品戦略
25.4.18.5.3.チャネル戦略
25.4.19.ノバ社
25.4.19.1.概要
25.4.19.2.製品ポートフォリオ
25.4.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.19.4.販売拠点
25.4.19.5.戦略の概要
25.4.19.5.1.マーケティング戦略
25.4.19.5.2.製品戦略
25.4.19.5.3.チャネル戦略
25.4.20.ロレアル・パリ
25.4.20.1.概要
25.4.20.2.製品ポートフォリオ
25.4.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.20.4.販売拠点
25.4.20.5.戦略の概要
25.4.20.5.1.マーケティング戦略
25.4.20.5.2.製品戦略
25.4.20.5.3.チャネル戦略
25.4.21.クレアロル
25.4.21.1.概要
25.4.21.2.製品ポートフォリオ
25.4.21.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.21.4.販売拠点
25.4.21.5.戦略の概要
25.4.21.5.1.マーケティング戦略
25.4.21.5.2.製品戦略
25.4.21.5.3.チャネル戦略
25.4.22.トレセンメ
25.4.22.1.概要
25.4.22.2.製品ポートフォリオ
25.4.22.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.22.4.販売拠点
25.4.22.5.戦略の概要
25.4.22.5.1.マーケティング戦略
25.4.22.5.2.製品戦略
25.4.22.5.3.チャネル戦略
25.4.23.ケラストレート
25.4.23.1.概要
25.4.23.2.製品ポートフォリオ
25.4.23.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.23.4.販売拠点
25.4.23.5.戦略の概要
25.4.23.5.1.マーケティング戦略
25.4.23.5.2.製品戦略
25.4.23.5.3.チャネル戦略
25.4.24.ダイソン
25.4.24.1.概要
25.4.24.2.製品ポートフォリオ
25.4.24.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.24.4.販売拠点
25.4.24.5.戦略の概要
25.4.24.5.1.マーケティング戦略
25.4.24.5.2.製品戦略
25.4.24.5.3.チャネル戦略
25.4.25.セフォラUSA
25.4.25.1.概要
25.4.25.2.製品ポートフォリオ
25.4.25.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.25.4.販売拠点
25.4.25.5.戦略の概要
25.4.25.5.1.マーケティング戦略
25.4.25.5.2.製品戦略
25.4.25.5.3.チャネル戦略
25.4.26. アミカ
25.4.26.1.概要
25.4.26.2.製品ポートフォリオ
25.4.26.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.26.4.販売拠点
25.4.26.5.戦略の概要
25.4.26.5.1.マーケティング戦略
25.4.26.5.2.製品戦略
25.4.26.5.3.チャネル戦略
25.4.27.ドライバー
25.4.27.1.概要
25.4.27.2.製品ポートフォリオ
25.4.27.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
25.4.27.4.販売拠点
25.4.27.5.戦略の概要
25.4.27.5.1.マーケティング戦略
25.4.27.5.2.製品戦略
25.4.27.5.3.チャネル戦略
26.前提条件と略語
27.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently unveiled a detailed report on the global Hair Care Appliances Market. This report delivers a thorough assessment of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, and provides a comprehensive analysis of the market structure.

Key Insights:

• Hair Care Appliances Market Size (2024E): USD 3.6 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 6.2 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.2%

Hair Care Appliances Market - Report Scope:

Hair care appliances include a range of products designed to maintain and enhance hair health and appearance, such as hair dryers, straighteners, curling irons, and hair clippers. These appliances are utilized in both personal and professional settings, with applications extending to home use and salons. The market is distinguished by advancements in technology, ergonomic designs, and the increasing appeal of multifunctional devices.

Market Growth Drivers:

The growth of the global hair care appliances market is driven by several factors, including rising consumer awareness about personal grooming, increasing disposable incomes, and the growing influence of beauty and wellness trends. Technological innovations, such as ionic and ceramic technology in hair dryers and straighteners, enhance performance and appeal. The surge in salon services and the expanding range of professional-grade hair care appliances further drive market growth. Additionally, the impact of social media influencers and beauty tutorials has heightened consumer interest in advanced hair care solutions.

Market Restraints:

Despite a positive growth outlook, the hair care appliances market faces challenges such as high product costs and market saturation. The presence of low-cost, lower-quality alternatives can hinder the adoption of premium appliances. Environmental concerns regarding electronic waste disposal and the use of non-sustainable materials also pose challenges for manufacturers. Addressing these issues requires ongoing innovation and a focus on sustainability to meet evolving consumer expectations and regulatory standards.

Market Opportunities:

The hair care appliances market offers significant growth opportunities driven by technological advancements, shifting consumer preferences, and emerging market trends. Innovations such as smart technology integration and enhanced energy efficiency open new avenues for market expansion. The growing popularity of personalized beauty solutions and the demand for travel-friendly and compact appliances create opportunities for market players to develop niche products. Strategic partnerships with beauty influencers and online platforms can further enhance brand visibility and consumer engagement.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving global growth in the hair care appliances market?
• Which types of hair care appliances and applications are contributing to market expansion?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the hair care appliances market?
• Who are the key players in the hair care appliances market, and what strategies are they using to remain competitive?
• What emerging trends and future prospects are influencing the global hair care appliances market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global hair care appliances market, including Dyson Ltd., Conair Corporation, Philips N.V., and Panasonic Corporation, are focusing on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to secure a competitive advantage. These companies invest in research and development to create advanced appliances featuring smart sensors, customizable settings, and eco-friendly materials. Collaborations with beauty professionals, retail partnerships, and targeted marketing campaigns are key strategies to enhance market presence. Emphasis on customer feedback, product reliability, and sustainable practices is essential for maintaining a competitive edge in the dynamic hair care appliances market.

Key Companies Profiled:

• Koninklijke Philips N.V.
• Panasonic Corporation
• Conair Corporation
• Helen of Troy
• TESCOM
• Andis Company, Inc.
• Beauty Elite Group
• Dyson Ltd.
• John Paul Mitchell Systems
• Farouk Systems
• Siemens AG
• Havells India Ltd.
• Syska Led Lights Private Ltd.
• Vega Industries Pvt. Limited.
• BaByliss
• Corioliss USA
• Carmen
• SSIZ international
• Nova Company
• L'Oréal Paris
• Clairol
• TRESemmé

Key Segments of Hair Appliances Market

Product Type
• Flat iron
• Hair Dryer
• Hair Curler
• Hair Steamer
• Hot Brush
• Multifunctional hair Kit

Mobility
• Portable
• Fixed

Application
• Salon/Professional
• Personal/ Home-care

Region
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• MEAa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Summary of Key Statistics
1.3. Summary of Key Findings
1.4. Technology Roadmap
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. New Brands of Hair Care Appliances Entering The Market
3.1.2. Expanding M-Commerce & E-Commerce Channel
3.1.3. Market Players Developing Multifunctional Hair Appliances
3.1.4. Innovations in Hair Care Appliances
3.1.5. Increasing Portability and Ease-of-Use in Hair Care Appliances
3.2. Product Innovation / Development Trends
3.2.1. Developments and Unique Shapes & Size in Hair Care Appliances Is Gaining in Popularity Among Customers
3.2.2. Technological Advancements in Flat Irons, That Adjust According to Hair Type
3.2.3. Environmentally Sustainable and Energy Efficient
4. Unearthing Tomorrows Market
4.1. Eight Consumer Trends Shaping the Industry
4.1.1. Who is consuming is transforming
4.1.1.1. Arrival of Martians
4.1.1.2. Chronicles of Bride to be
4.1.2. Where & what is consumed is evolving
4.1.2.1. Emergence of I-beauty
4.1.3. Why it is being consumed is changing
4.1.3.1. Evolution of Generation Me
4.1.3.2. Climbing up the consumption ladder
4.1.3.3. The Republic of ‘People’s Choice’
5. Key Success Factors
5.1. Product Adoption / Usage Analysis
5.2. Product USPs / Features
5.3. Strategic Promotional Strategies
5.4. Branding & Promotional Outlook
5.5. The Online Brand Landscape
5.6. Branded vs Unbranded-Sales Channel Mix
5.6.1. Branded Products
5.6.1.1. Online Sales
5.6.1.2. Offline Sales
5.6.2. Unbranded Products
5.6.2.1. Online Sales
5.6.2.2. Offline Sales
6. Global Hair Care Appliances Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Volume (Mn Units) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Volume (Mn Units) Projections, 2024-2033
6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7. Global Hair Care Appliances Market - Pricing Analysis
7.1. Regional Pricing Analysis By Product Type
7.2. Pricing Break-up
7.2.1. Manufacturer Level Pricing
7.2.2. Distributor Level Pricing
7.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8. Global Hair Care Appliances Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
8.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
8.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
9. Market Background
9.1. Personal Care Appliances Market Overview & Statistics
9.1.1. Industry Landscape by Product Type
9.1.1.1. Hair Styling
9.1.1.2. Massage
9.1.1.3. Grooming
9.1.1.4. Oral Care
9.1.1.5. Other Products
9.2. Macro-Economic Factors
9.2.1. Global GDP Growth Outlook
9.2.2. Global Consumer Spending Outlook
9.2.3. Global Urbanization Outlook
9.2.4. Regional Consumer Spending Outlook
9.2.5. Global Hair Appliances Adoption
9.2.6. Working Women Population
9.3. Forecast Factors - Relevance & Impact
9.3.1. Top Companies Historical Growth
9.3.2. GDP Growth Rate Analysis
9.3.3. Global Hair Care Industry Outlook
9.3.4. Global Consumer Goods Industry Outlook Global Urbanization Growth Outlook
9.4. Purchase Pattern Analysis
9.4.1. Consumer Perception for Personal Care Products-Analysis
9.4.2. Analysis on Preferred Purchase Mode
9.4.3. Analysis on the preferred Shapes & Size
9.4.4. Analysis on the Consumption Pattern
9.4.5. Others (Pointers Will Be Developed During The Course of Study)
9.5. Value Chain Analysis
9.6. Supply Chain Analysis
9.7. PESTLE Analysis of Global Hair Care Appliances Market
9.8. Strategic Outlook and View Point
9.8.1. Transforming Marketing Strategies
9.8.2. Market and Channel Development Strategy
9.8.3. Product Positioning and Pricing Strategy
9.8.4. Product Launches (2019-2023)
9.9. Region Wise Market Positioning Assessment
9.10. Social Media Sentiments Analysis
9.11. Consumer Sentiment Analysis
9.12. Market Dynamics
9.12.1. Drivers
9.12.2. Restraints
9.12.3. Opportunity Analysis
10. Global Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis By Product Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
10.3.1. Flat Iron/Straighteners
10.3.2. Hair Dryer
10.3.3. Hair Curler
10.3.4. Hair Steamers
10.3.5. Hot Brush
10.3.6. Multifunctional Hair Kit
10.3.7. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
11. Global Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Mobility
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis By Mobility, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By Mobility, 2024-2033
11.3.1. Portable
11.3.2. Fixed
11.4. Market Attractiveness Analysis By Mobility
12. Global Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End Use
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis By End Use, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By End Use, 2024-2033
12.3.1. Salon/Professional
12.3.2. Personal/home-care
12.4. Market Attractiveness Analysis By End Use
13. Global Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Price Range
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis By Price Range, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By Price Range, 2024-2033
13.3.1. Premium
13.3.2. Mass
13.4. Market Attractiveness Analysis By Price Range
14. Global Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis By Sales Channel, 2019-2023
14.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2024-2033
14.3.1. Direct
14.3.2. Indirect
14.3.2.1. Supermarket/hypermarket
14.3.2.2. Departmental Stores
14.3.2.3. Multi-Brand Stores
14.3.2.4. Mono brand Stores
14.3.2.5. Online Retailers
14.3.2.6. Other Sales Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
15. Global Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis By Region, 2019-2023
15.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Mn Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
15.3.1. North America
15.3.2. Latin America
15.3.3. Europe
15.3.4. South Asia
15.3.5. East Asia
15.3.6. Oceania
15.3.7. Middle East & Africa
15.4. Market Attractiveness Analysis By Detailed Region
16. North America Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. U.S.
16.4.1.2. Canada
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Mobility
16.4.4. By End use
16.4.5. By Pricing Range
16.4.6. By Sales Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By Mobility
16.5.4. By End use
16.5.5. By Pricing Range
16.5.6. By Sales Channel
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Latin America Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. Brazil
17.4.1.2. Rest of Latin America
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Mobility
17.4.4. By End use
17.4.5. By Pricing Range
17.4.6. By Sales Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product Type
17.5.3. By Mobility
17.5.4. By End use
17.5.5. By Pricing Range
17.5.6. By Sales Channel
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Europe Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. Germany
18.4.1.2. Italy
18.4.1.3. France
18.4.1.4. U.K.
18.4.1.5. Spain
18.4.1.6. BENELUX
18.4.1.7. Russia
18.4.1.8. Rest of Europe
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Mobility
18.4.4. By End use
18.4.5. By Pricing Range
18.4.6. By Sales Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product Type
18.5.3. By Mobility
18.5.4. By End use
18.5.5. By Pricing Range
18.5.6. By Sales Channel
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. South Asia Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. Thailand
19.4.1.2. Indonesia
19.4.1.3. Malaysia
19.4.1.4. Rest of South Asia
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By Mobility
19.4.4. By End use
19.4.5. By Pricing Range
19.4.6. By Sales Channel
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Product Type
19.5.3. By Mobility
19.5.4. By End use
19.5.5. By Pricing Range
19.5.6. By Sales Channel
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. East Asia Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Pricing Analysis
20.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.4.1. By Country
20.4.1.1. Japan
20.4.1.2. South Korea
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By Mobility
20.4.4. By End use
20.4.5. By Pricing Range
20.4.6. By Sales Channel
20.5. Market Attractiveness Analysis
20.5.1. By Country
20.5.2. By Product Type
20.5.3. By Mobility
20.5.4. By End use
20.5.5. By Pricing Range
20.5.6. By Sales Channel
20.6. Market Trends
20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Oceania Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Pricing Analysis
21.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
21.4.1. By Country
21.4.1.1. Australia
21.4.1.2. New Zealand
21.4.2. By Product Type
21.4.3. By Mobility
21.4.4. By End use
21.4.5. By Pricing Range
21.4.6. By Sales Channel
21.5. Market Attractiveness Analysis
21.5.1. By Country
21.5.2. By Product Type
21.5.3. By Mobility
21.5.4. By End use
21.5.5. By Pricing Range
21.5.6. By Sales Channel
21.6. Market Trends
21.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
21.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Middle East and Africa Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
22.1. Introduction
22.2. Pricing Analysis
22.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
22.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
22.4.1. By Country
22.4.1.1. GCC Countries
22.4.1.2. Turkey
22.4.1.3. Northern Africa
22.4.1.4. South Africa
22.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
22.4.2. By Product Type
22.4.3. By Mobility
22.4.4. By End use
22.4.5. By Pricing Range
22.4.6. By Sales Channel
22.5. Market Attractiveness Analysis
22.5.1. By Country
22.5.2. By Product Type
22.5.3. By Mobility
22.5.4. By End use
22.5.5. By Pricing Range
22.5.6. By Sales Channel
22.6. Market Trends
22.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
22.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
23. Emerging Countries Hair Care Appliances Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
23.1. Introduction
23.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
23.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
23.2. China Hair Care Appliances Market Analysis
23.2.1. Introduction
23.2.2. Pricing Analysis
23.2.3. PEST Analysis
23.2.4. Market Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
23.2.5. Market Volume (Mn Units) and Value (US$ Bn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy
23.2.5.1. By Product Type
23.2.5.2. By Mobility
23.2.5.3. By End use
23.2.5.4. By Pricing Range
23.2.5.5. By Sales Channel
23.2.6. China Hair Care Appliances Market - Competition Landscape
23.2.7. China - Trade Analysis
23.3. India Hair Care Appliances Market Analysis
23.3.1. Introduction
23.3.2. Pricing Analysis
23.3.3. PEST Analysis
23.3.4. Market Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
23.3.5. Market Volume (Mn Units) and Value (US$ Bn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy
23.3.5.1. By Product Type
23.3.5.2. By Mobility
23.3.5.3. By End use
23.3.5.4. By Pricing Range
23.3.5.5. By Sales Channel
23.3.6. India Hair Care Appliances Market - Competition Landscape
23.4. Mexico Hair Care Appliances Market Analysis
23.4.1. Introduction
23.4.2. Pricing Analysis
23.4.3. PEST Analysis
23.4.4. Market Value Proportion Analysis by Market Taxonomy
23.4.5. Market Volume (Mn Units) and Value (US$ Bn) Analysis and Forecast by Market Taxonomy
23.4.5.1. By Product Type
23.4.5.2. By Mobility
23.4.5.3. By End use
23.4.5.4. By Pricing Range
23.4.5.5. By Sales Channel
23.4.6. Mexico Hair Care Appliances Market - Competition Landscape
24. Market Structure Analysis
24.1. Market Analysis by Tier of Companies (Hair Care Appliances)
24.2. Market Concentration
24.3. Market Share Analysis of Top Players
24.4. Market Presence Analysis
24.4.1. By Regional footprint of Players
24.4.2. Product foot print by Players
24.4.3. Channel Foot Print by Players
25. Competition Analysis
25.1. Competition Dashboard
25.2. Pricing Analysis by Competition
25.3. Competition Benchmarking
25.4. Competition Deep Dive
25.4.1. Koninklijke Philips N.V.
25.4.1.1. Overview
25.4.1.2. Product Portfolio
25.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.1.4. Sales Footprint
25.4.1.5. Strategy Overview
25.4.1.5.1. Marketing Strategy
25.4.1.5.2. Product Strategy
25.4.1.5.3. Channel Strategy
25.4.2. Panasonic Corporation
25.4.2.1. Overview
25.4.2.2. Product Portfolio
25.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.2.4. Sales Footprint
25.4.2.5. Strategy Overview
25.4.2.5.1. Marketing Strategy
25.4.2.5.2. Product Strategy
25.4.2.5.3. Channel Strategy
25.4.3. Conair Corporation
25.4.3.1. Overview
25.4.3.2. Product Portfolio
25.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.3.4. Sales Footprint
25.4.3.5. Strategy Overview
25.4.3.5.1. Marketing Strategy
25.4.3.5.2. Product Strategy
25.4.3.5.3. Channel Strategy
25.4.4. Helen of Troy
25.4.4.1. Overview
25.4.4.2. Product Portfolio
25.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.4.4. Sales Footprint
25.4.4.5. Strategy Overview
25.4.4.5.1. Marketing Strategy
25.4.4.5.2. Product Strategy
25.4.4.5.3. Channel Strategy
25.4.5. TESCOM
25.4.5.1. Overview
25.4.5.2. Product Portfolio
25.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.5.4. Sales Footprint
25.4.5.5. Strategy Overview
25.4.5.5.1. Marketing Strategy
25.4.5.5.2. Product Strategy
25.4.5.5.3. Channel Strategy
25.4.6. Andis Company, Inc.
25.4.6.1. Overview
25.4.6.2. Product Portfolio
25.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.6.4. Sales Footprint
25.4.6.5. Strategy Overview
25.4.6.5.1. Marketing Strategy
25.4.6.5.2. Product Strategy
25.4.6.5.3. Channel Strategy
25.4.7. Beauty Elite Group
25.4.7.1. Overview
25.4.7.2. Product Portfolio
25.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.7.4. Sales Footprint
25.4.7.5. Strategy Overview
25.4.7.5.1. Marketing Strategy
25.4.7.5.2. Product Strategy
25.4.7.5.3. Channel Strategy
25.4.8. Dyson Ltd.
25.4.8.1. Overview
25.4.8.2. Product Portfolio
25.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.8.4. Sales Footprint
25.4.8.5. Strategy Overview
25.4.8.5.1. Marketing Strategy
25.4.8.5.2. Product Strategy
25.4.8.5.3. Channel Strategy
25.4.9. John Paul Mitchell Systems
25.4.9.1. Overview
25.4.9.2. Product Portfolio
25.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.9.4. Sales Footprint
25.4.9.5. Strategy Overview
25.4.9.5.1. Marketing Strategy
25.4.9.5.2. Product Strategy
25.4.9.5.3. Channel Strategy
25.4.10. Farouk Systems
25.4.10.1. Overview
25.4.10.2. Product Portfolio
25.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.10.4. Sales Footprint
25.4.10.5. Strategy Overview
25.4.10.5.1. Marketing Strategy
25.4.10.5.2. Product Strategy
25.4.10.5.3. Channel Strategy
25.4.11. Siemens AG
25.4.11.1. Overview
25.4.11.2. Product Portfolio
25.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.11.4. Sales Footprint
25.4.11.5. Strategy Overview
25.4.11.5.1. Marketing Strategy
25.4.11.5.2. Product Strategy
25.4.11.5.3. Channel Strategy
25.4.12. Havells India Ltd.
25.4.12.1. Overview
25.4.12.2. Product Portfolio
25.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.12.4. Sales Footprint
25.4.12.5. Strategy Overview
25.4.12.5.1. Marketing Strategy
25.4.12.5.2. Product Strategy
25.4.12.5.3. Channel Strategy
25.4.13. Syska Led Lights Private Ltd.
25.4.13.1. Overview
25.4.13.2. Product Portfolio
25.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.13.4. Sales Footprint
25.4.13.5. Strategy Overview
25.4.13.5.1. Marketing Strategy
25.4.13.5.2. Product Strategy
25.4.13.5.3. Channel Strategy
25.4.14. Vega Industries Pvt. Limited.
25.4.14.1. Overview
25.4.14.2. Product Portfolio
25.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.14.4. Sales Footprint
25.4.14.5. Strategy Overview
25.4.14.5.1. Marketing Strategy
25.4.14.5.2. Product Strategy
25.4.14.5.3. Channel Strategy
25.4.15. BaByliss
25.4.15.1. Overview
25.4.15.2. Product Portfolio
25.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.15.4. Sales Footprint
25.4.15.5. Strategy Overview
25.4.15.5.1. Marketing Strategy
25.4.15.5.2. Product Strategy
25.4.15.5.3. Channel Strategy
25.4.16. Corioliss USA
25.4.16.1. Overview
25.4.16.2. Product Portfolio
25.4.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.16.4. Sales Footprint
25.4.16.5. Strategy Overview
25.4.16.5.1. Marketing Strategy
25.4.16.5.2. Product Strategy
25.4.16.5.3. Channel Strategy
25.4.17. Carmen
25.4.17.1. Overview
25.4.17.2. Product Portfolio
25.4.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.17.4. Sales Footprint
25.4.17.5. Strategy Overview
25.4.17.5.1. Marketing Strategy
25.4.17.5.2. Product Strategy
25.4.17.5.3. Channel Strategy
25.4.18. SSIZ international
25.4.18.1. Overview
25.4.18.2. Product Portfolio
25.4.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.18.4. Sales Footprint
25.4.18.5. Strategy Overview
25.4.18.5.1. Marketing Strategy
25.4.18.5.2. Product Strategy
25.4.18.5.3. Channel Strategy
25.4.19. Nova Company
25.4.19.1. Overview
25.4.19.2. Product Portfolio
25.4.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.19.4. Sales Footprint
25.4.19.5. Strategy Overview
25.4.19.5.1. Marketing Strategy
25.4.19.5.2. Product Strategy
25.4.19.5.3. Channel Strategy
25.4.20. L'Oréal Paris
25.4.20.1. Overview
25.4.20.2. Product Portfolio
25.4.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.20.4. Sales Footprint
25.4.20.5. Strategy Overview
25.4.20.5.1. Marketing Strategy
25.4.20.5.2. Product Strategy
25.4.20.5.3. Channel Strategy
25.4.21. Clairol
25.4.21.1. Overview
25.4.21.2. Product Portfolio
25.4.21.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.21.4. Sales Footprint
25.4.21.5. Strategy Overview
25.4.21.5.1. Marketing Strategy
25.4.21.5.2. Product Strategy
25.4.21.5.3. Channel Strategy
25.4.22. TRESemmé
25.4.22.1. Overview
25.4.22.2. Product Portfolio
25.4.22.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.22.4. Sales Footprint
25.4.22.5. Strategy Overview
25.4.22.5.1. Marketing Strategy
25.4.22.5.2. Product Strategy
25.4.22.5.3. Channel Strategy
25.4.23. KeraStraight
25.4.23.1. Overview
25.4.23.2. Product Portfolio
25.4.23.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.23.4. Sales Footprint
25.4.23.5. Strategy Overview
25.4.23.5.1. Marketing Strategy
25.4.23.5.2. Product Strategy
25.4.23.5.3. Channel Strategy
25.4.24. Dyson
25.4.24.1. Overview
25.4.24.2. Product Portfolio
25.4.24.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.24.4. Sales Footprint
25.4.24.5. Strategy Overview
25.4.24.5.1. Marketing Strategy
25.4.24.5.2. Product Strategy
25.4.24.5.3. Channel Strategy
25.4.25. Sephora USA, Inc.
25.4.25.1. Overview
25.4.25.2. Product Portfolio
25.4.25.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.25.4. Sales Footprint
25.4.25.5. Strategy Overview
25.4.25.5.1. Marketing Strategy
25.4.25.5.2. Product Strategy
25.4.25.5.3. Channel Strategy
25.4.26. amika.
25.4.26.1. Overview
25.4.26.2. Product Portfolio
25.4.26.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.26.4. Sales Footprint
25.4.26.5. Strategy Overview
25.4.26.5.1. Marketing Strategy
25.4.26.5.2. Product Strategy
25.4.26.5.3. Channel Strategy
25.4.27. Drybar, LLC.
25.4.27.1. Overview
25.4.27.2. Product Portfolio
25.4.27.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
25.4.27.4. Sales Footprint
25.4.27.5. Strategy Overview
25.4.27.5.1. Marketing Strategy
25.4.27.5.2. Product Strategy
25.4.27.5.3. Channel Strategy
26. Assumptions and Acronyms Used
27. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(america europe)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/13 10:26

142.54 円

158.38 円

190.01 円

ページTOPに戻る