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建設用骨材の世界市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Global Construction Aggregates Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の建設用骨材市場に関する詳細なレポートを発表しました。この包括的なレポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月29日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の建設用骨材市場に関する詳細なレポートを発表しました。この包括的なレポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する貴重な洞察を提供しています。

主要な洞察

- 建設用骨材の市場規模(2024E):4,163億米ドル
- 予測市場価値(2033F):4,163億米ドル7,337億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 6.5%

建設用骨材市場 - レポートスコープ:

建設用骨材市場は世界の建設業界にとって極めて重要であり、インフラプロジェクトで使用される砕石、砂、砂利のような必須資材を供給している。これらの材料は、道路、橋、建物、その他の構造物を建設するための基礎であり、世界の都市化と工業化を支えている。市場成長の原動力となっているのは、建設活動の増加、インフラ・プロジェクトへの多額の投資、持続可能で耐久性のある建設資材に対する需要の高まりである。

市場成長の促進要因

世界の建設用骨材市場を牽引する要因はいくつかあるが、大規模なインフラ整備を必要とする新興国の急速な都市化と工業化がその一例である。交通網や公共施設などの公共インフラを強化する政府の取り組みが、建設用骨材の需要を大幅に押し上げている。持続可能な建設慣行や再生骨材の利用を目指す傾向の高まりも、市場の拡大に寄与している。さらに、骨材生産技術の進歩や、耐久性のある構造物のための高品質骨材のニーズが、市場の成長をさらに後押ししている。

市場の阻害要因

建設用骨材市場は成長の可能性があるにもかかわらず、骨材の採取と生産に伴う環境問題などの課題に直面している。採掘プロセスは、生息地の破壊、大気汚染、水質汚染、その他の生態系への影響を引き起こす可能性があり、環境規制の強化やコンプライアンス・コストの増加につながる。さらに、原料価格の変動や輸送コストの高騰は、特に高品質の骨材へのアクセスが限られている地域では、市場の成長を妨げる可能性がある。合成骨材などの代替材料の入手可能性も、従来の建設用骨材に対する潜在的な脅威となっている。

市場機会:

建設用骨材市場には、都市化、インフラ整備、技術進歩の増加による大きな成長機会が存在する。再生骨材や持続可能な骨材の採用は世界的な環境目標に合致しており、市場拡大の新たな道を提供する。新興市場のスマートシティ・イニシアチブとメガ・インフラ・プロジェクトは、市場プレーヤーに有利な機会を提供する。建設会社との戦略的パートナーシップ、高度な骨材生産技術への投資、費用対効果の高い環境に優しいソリューションの開発は、こうした機会を活用するための鍵となる。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の建設用骨材市場の成長を促す主な要因は何か?
- 各地域で最も需要が高い建設用骨材の種類は何か?
- 技術の進歩は建設用骨材市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 建設用骨材市場の大手企業はどこか、また競争力を維持するためにどのような戦略を取っているのか?
- 世界の建設用骨材市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

LafargeHolcim Ltd、CEMEX S.A.B. de C.V.、Vulcan Materials Companyなど、世界の建設用骨材市場の主要企業は、競争優位性を維持するために、製品の革新、持続可能性、戦略的M&Aに注力している。これらの企業は研究開発に投資し、環境にやさしく高性能な骨材など、建設業界の進化するニーズを満たす高度な骨材を開発している。政府機関、建設会社、環境団体と協力することで、市場参入を促進し、持続可能な建設慣行を推進している。品質、持続可能性、業務効率を重視することが市場の成長を促進し、ダイナミックな建設用骨材市場における大手企業の地位を強化している。

主な企業

- LSR グループ
- アデレード・ブライトンセメント
- ロジャース・グループ
- マーティン・マリエッタ・マテリアルズ
- セメックス
- ハイデルベルグマテリアル
- 太平洋セメント
- ブリードン・グループ
- ホルシム
- バルカン・マテリアルズ・カンパニー
- ユーロセメントグループ
- CRH PLC
- セメンティール・ホールディングN.V.
- デュコン・インダストリーズ
- PPC
- インターセメント

建設用骨材業界の調査区分

タイプ別

- 砕石
- 製造砂
- 天然砂
- 砂利
- 再生骨材

用途別

- 商業
- 住宅用
- 産業用
- インフラ

地域別

- 北米
- 南米
- 北ヨーロッパ
- 南・西ヨーロッパ
- 独立国家共同体と東欧
- オーストラリアおよびニュージーランド
- 中東
- アフリカ
- インド
- 中国
- その他のアジア太平洋地域

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(トン)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場量(トン)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場-価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.価格ブレークアップ
6.2.1.メーカー価格
6.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
6.3.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.3.バリューチェーン
8.3.1.原材料サプライヤー
8.3.2.製品メーカー
8.3.3.エンドユーザー
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
8.6.世界の需給分析
8.7.ポーターのファイブフォース分析
8.8.建設・インフラプロジェクト
8.9.主な動き
9.製品タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.製品タイプ別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
9.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
9.3.1.砕石
9.3.2.砂利
9.3.3.砂
9.3.4.天然砂
9.3.5.再生骨材
9.3.6.その他
9.4.製品タイプ別市場魅力度分析
10.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)とアプリケーション別数量分析、2019-2023年
10.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
10.3.1.住宅用
10.3.2.商業用
10.3.3.工業用
10.3.4.インフラストラクチャー
10.4.用途別市場魅力度分析
11.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
11.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)と数量分析および予測、2024~2033年
11.3.1.北中米
11.3.2.南米
11.3.3.北ヨーロッパ
11.3.4.南・西ヨーロッパ
11.3.5.CISと東欧
11.3.6.インド
11.3.7.中国
11.3.8.オーストラリアとニュージーランド
11.3.9.その他のアジア太平洋地域
11.3.10.中東・アフリカ
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北中米の建設用骨材市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.価格分析
12.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
12.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
12.4.1.国別
12.4.1.1.米国
12.4.1.2.カナダ
12.4.1.3.メキシコ
12.4.1.4.その他の北中米地域
12.4.2.製品タイプ別
12.4.3.用途別
12.5.市場魅力度分析
12.5.1.国別
12.5.2.製品タイプ別
12.5.3.用途別
12.6.市場動向
12.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
12.8.促進要因と阻害要因-影響分析
13.南米市場の分析2019-2023年と予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.アルゼンチン
13.4.1.2.ブラジル
13.4.1.3.チリ
13.4.1.4.その他の南米地域
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.用途別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.製品タイプ別
13.5.3.用途別
13.6.市場動向
13.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
13.8.促進要因と阻害要因-影響分析
14.北欧市場の分析2019-2023年と予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.英国
14.4.1.2.ノルウェー
14.4.1.3.スウェーデン
14.4.1.4.その他の北欧諸国
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.用途別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品タイプ別
14.5.3.用途別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.南欧・西欧市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.スペイン
15.4.1.5.ベネルクス
15.4.1.6.その他の南欧・西欧
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.用途別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.用途別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.CISおよび東欧市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.ロシア
16.4.1.2.ポーランド
16.4.1.3.その他のCISおよび東欧諸国
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.用途別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.用途別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.インド市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
17.4.1.製品タイプ別
17.4.2.用途別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.製品タイプ別
17.5.2.用途別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中国市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
18.4.1.製品タイプ別
18.4.2.用途別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.製品タイプ別
18.5.2.用途別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.オーストラリア・ニュージーランド市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
19.4.1.製品タイプ別
19.4.2.用途別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.製品タイプ別
19.5.2.用途別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.その他のアジア太平洋地域の市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.価格分析
20.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
20.4.1.国別
20.4.1.1.アセアン
20.4.1.2.日本
20.4.1.3.その他のアジア太平洋地域
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.用途別
20.5.市場魅力度分析
20.5.1.国別
20.5.2.製品タイプ別
20.5.3.用途別
20.6.市場動向
20.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
20.8.促進要因と阻害要因-影響分析
21.中東市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.はじめに
21.2.価格分析
21.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
21.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
21.4.1.国別
21.4.1.1.GCC諸国
21.4.1.2.トルコ
21.4.1.3.その他の中東諸国
21.4.2.製品タイプ別
21.4.3.用途別
21.5.市場魅力度分析
21.5.1.国別
21.5.2.製品タイプ別
21.5.3.用途別
21.6.市場動向
21.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
21.8.促進要因と阻害要因-影響分析
22.アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
22.1.はじめに
22.2.価格分析
22.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
22.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
22.4.1.国別
22.4.1.1.アフリカ北部
22.4.1.2.サハラ以南のアフリカ
22.4.1.3.その他のアフリカ
22.4.2.製品タイプ別
22.4.3.用途別
22.5.市場魅力度分析
22.5.1.国別
22.5.2.製品タイプ別
22.5.3.用途別
22.6.市場動向
22.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
22.8.促進要因と阻害要因-影響分析
23.市場構造分析
23.1.企業階層別市場分析(建設用骨材)
23.2.上位企業の市場シェア分析
23.3.市場プレゼンス分析
24.競争分析
24.1.競合ダッシュボード
24.2.競合ベンチマーキング
24.3.一次調査分析
24.4.競合ディープダイブ
24.4.1.LSRグループ
24.4.1.1.概要
24.4.1.2.製品ポートフォリオ
24.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.1.4.販売拠点
24.4.1.5.戦略の概要
24.4.2.アデレード・ブライトンセメント
24.4.2.1.概要
24.4.2.2.製品ポートフォリオ
24.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.2.4.販売拠点
24.4.2.5.戦略の概要
24.4.3.ロジャーズグループ
24.4.3.1.概要
24.4.3.2.製品ポートフォリオ
24.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.3.4.販売拠点
24.4.3.5.戦略の概要
24.4.4.マーティン・マリエッタ・マテリアルズ
24.4.4.1.概要
24.4.4.2.製品ポートフォリオ
24.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.4.4.販売拠点
24.4.4.5.戦略の概要
24.4.5.セメックス
24.4.5.1.概要
24.4.5.2.製品ポートフォリオ
24.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.5.4.販売拠点
24.4.5.5.戦略の概要
24.4.6.ハイデルベルグ・マテリアル
24.4.6.1.概要
24.4.6.2.製品ポートフォリオ
24.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.6.4.販売拠点
24.4.6.5.戦略の概要
24.4.7.太平洋セメント
24.4.7.1.概要
24.4.7.2.製品ポートフォリオ
24.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.7.4.販売拠点
24.4.7.5.戦略の概要
24.4.8.ブリードン・グループ
24.4.8.1.概要
24.4.8.2.製品ポートフォリオ
24.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.8.4.販売拠点
24.4.8.5.戦略の概要
24.4.9.ホリシム
24.4.9.1.概要
24.4.9.2.製品ポートフォリオ
24.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.9.4.販売拠点
24.4.9.5.戦略の概要
24.4.10.バルカン・マテリアルズ・カンパニー
24.4.10.1.概要
24.4.10.2.製品ポートフォリオ
24.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.10.4.販売拠点
24.4.10.5.戦略の概要
24.4.11.ユーロセメントグループ
24.4.11.1.概要
24.4.11.2.製品ポートフォリオ
24.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.11.4.販売拠点
24.4.11.5.戦略の概要
24.4.12.CRH PLC
24.4.12.1.概要
24.4.12.2.製品ポートフォリオ
24.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.12.4.販売拠点
24.4.12.5.戦略の概要
24.4.13.セメンティール・ホールディングN.V.
24.4.13.1.概要
24.4.13.2.製品ポートフォリオ
24.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.13.4.販売拠点
24.4.13.5.戦略の概要
24.4.14.デュコン・インダストリーズ
24.4.14.1.概要
24.4.14.2.製品ポートフォリオ
24.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.14.4.販売拠点
24.4.14.5.戦略の概要
24.4.15.PPC
24.4.15.1.概要
24.4.15.2.製品ポートフォリオ
24.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.15.4.販売拠点
24.4.15.5.戦略の概要
24.4.16.インターセメント
24.4.16.1.概要
24.4.16.2.製品ポートフォリオ
24.4.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.4.16.4.販売拠点
24.4.16.5.戦略の概要
25.一次調査分析
26.前提条件と略語
27.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a detailed report on the global Construction Aggregates Market. This comprehensive report offers an in-depth analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing valuable insights into the market's structure.

Key Insights:

• Construction Aggregates Market Size (2024E): USD 416.3 Bn
• Projected Market Value (2033F): USD 733.7 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.5%

Construction Aggregates Market - Report Scope:

The construction aggregates market is crucial to the global construction industry, supplying essential materials like crushed stone, sand, and gravel used in infrastructure projects. These materials are fundamental to building roads, bridges, buildings, and other structures, supporting global urbanization and industrialization. Market growth is fueled by increasing construction activities, substantial investments in infrastructure projects, and a rising demand for sustainable and durable construction materials.

Market Growth Drivers:

Several factors drive the global construction aggregates market, including rapid urbanization and industrialization in emerging economies, which demand extensive infrastructure development. Government initiatives to enhance public infrastructure, such as transportation networks and utilities, significantly boost the demand for construction aggregates. The growing trend toward sustainable construction practices and the use of recycled aggregates also contribute to market expansion. Additionally, advancements in aggregate production technologies and the need for high-quality aggregates for durable structures further propel market growth.

Market Restraints:

Despite its growth potential, the construction aggregates market faces challenges such as environmental concerns associated with aggregate extraction and production. The extraction process can cause habitat destruction, air and water pollution, and other ecological impacts, leading to stricter environmental regulations and increased compliance costs. Moreover, fluctuating raw material prices and high transportation costs can hinder market growth, especially in regions with limited access to high-quality aggregates. The availability of alternative materials, such as synthetic aggregates, also poses a potential threat to traditional construction aggregates.

Market Opportunities:

Significant growth opportunities exist in the construction aggregates market due to increasing urbanization, infrastructure development, and technological advancements. The adoption of recycled and sustainable aggregates aligns with global environmental goals and offers new avenues for market expansion. Emerging markets' smart city initiatives and mega infrastructure projects present lucrative opportunities for market players. Strategic partnerships with construction companies, investment in advanced aggregate production technologies, and the development of cost-effective, eco-friendly solutions are key to leveraging these opportunities.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the construction aggregates market globally?
• Which types of construction aggregates are seeing the highest demand across various regions?
• How are technological advancements impacting the competitive landscape of the construction aggregates market?
• Who are the leading players in the construction aggregates market, and what strategies are they using to maintain their competitive edge?
• What are the emerging trends and future prospects in the global construction aggregates market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Key players in the global construction aggregates market, such as LafargeHolcim Ltd, CEMEX S.A.B. de C.V., and Vulcan Materials Company, focus on product innovation, sustainability, and strategic mergers and acquisitions to maintain their competitive advantage. These companies invest in R&D to develop advanced aggregate materials that meet the evolving needs of the construction industry, including eco-friendly and high-performance aggregates. Collaborations with government agencies, construction firms, and environmental organizations facilitate market access and promote sustainable construction practices. Emphasizing quality, sustainability, and operational efficiency drives market growth and strengthens the position of leading players in the dynamic construction aggregates market.

Key Companies Profiled:

• LSR Group
• Adelaide Brighton Cement
• Rogers Group Inc.
• Martin Marietta Materials, Inc.
• CEMEX
• Heidelberg Materials
• Taiheiyo Cement Corporation
• Breedon Group plc
• Holcim
• Vulcan Materials Company
• EUROCEMENT Group
• CRH PLC
• CEMENTIR HOLDING N.V.
• Ducon Industries
• PPC
• InterCement

Construction Aggregates Industry Research Segmentation

By Type:

• Crushed Stones
• Manufactured Sand
• Natural Sand
• Gravel
• Recycled Aggregates

By Application:

• Commercial
• Residential
• Industrial
• Infrastructure

By Region:

• North America
• South America
• Northern Europe
• South and West Europe
• Commonwealth of Independent States and Eastern Europe
• Australia & New Zealand
• Middle East
• Africa
• India
• China
• Rest of Asia Pacific



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Pricing Break-up
6.2.1. Manufacturer Level Pricing
6.2.2. Distributor Level Pricing
6.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance and Impact
8.3. Value Chain
8.3.1. Raw Material Suppliers
8.3.2. Product Manufacturers
8.3.3. End Users
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
8.6. Global Supply Demand Analysis
8.7. Porter’s Five Forces Analysis
8.8. Construction and Infrastructure Projects
8.9. Key Developments
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
9.3.1. Crushed Stone
9.3.2. Gravel
9.3.3. Manufactured Sand
9.3.4. Natural Sand
9.3.5. Recycled Aggregate
9.3.6. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Application, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
10.3.1. Residential
10.3.2. Commercial
10.3.3. Industrial
10.3.4. Infrastructure
10.4. Market Attractiveness Analysis By Application
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis by Region, 2019-2023
11.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
11.3.1. North and Central America
11.3.2. South America
11.3.3. Northern Europe
11.3.4. Southern and Western Europe
11.3.5. CIS and Eastern Europe
11.3.6. India
11.3.7. China
11.3.8. Australia and New Zealand
11.3.9. Rest of Asia Pacific
11.3.10. Middle East and Africa
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North and Central America Construction Aggregate Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Pricing Analysis
12.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
12.4.1. By Country
12.4.1.1. U.S.
12.4.1.2. Canada
12.4.1.3. Mexico
12.4.1.4. Rest of North and Central America
12.4.2. By Product Type
12.4.3. By Application
12.5. Market Attractiveness Analysis
12.5.1. By Country
12.5.2. By Product Type
12.5.3. By Application
12.6. Market Trends
12.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13. South America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. Argentina
13.4.1.2. Brazil
13.4.1.3. Chile
13.4.1.4. Rest of South America
13.4.2. By Product Type
13.4.3. By Application
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Product Type
13.5.3. By Application
13.6. Market Trends
13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Northern Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. U.K.
14.4.1.2. Norway
14.4.1.3. Sweden
14.4.1.4. Rest of Northern Europe
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By Application
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Product Type
14.5.3. By Application
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Southern and Western Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. Spain
15.4.1.5. BENELUX
15.4.1.6. Rest of Southern and Western Europe
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Application
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product Type
15.5.3. By Application
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. CIS and Eastern Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Russia
16.4.1.2. Poland
16.4.1.3. Rest of CIS and Eastern Europe
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Application
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By Application
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. India Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Product Type
17.4.2. By Application
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Product Type
17.5.2. By Application
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. China Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Product Type
18.4.2. By Application
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Product Type
18.5.2. By Application
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Australia and New Zealand Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Product Type
19.4.2. By Application
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Product Type
19.5.2. By Application
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Rest of Asia Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Pricing Analysis
20.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.4.1. By Country
20.4.1.1. ASEAN
20.4.1.2. Japan
20.4.1.3. Rest of Asia Pacific
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By Application
20.5. Market Attractiveness Analysis
20.5.1. By Country
20.5.2. By Product Type
20.5.3. By Application
20.6. Market Trends
20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Middle East Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Pricing Analysis
21.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
21.4.1. By Country
21.4.1.1. GCC Countries
21.4.1.2. Turkey
21.4.1.3. Rest of Middle East
21.4.2. By Product Type
21.4.3. By Application
21.5. Market Attractiveness Analysis
21.5.1. By Country
21.5.2. By Product Type
21.5.3. By Application
21.6. Market Trends
21.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
21.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
22.1. Introduction
22.2. Pricing Analysis
22.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
22.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
22.4.1. By Country
22.4.1.1. Northern Africa
22.4.1.2. Sub Saharan Africa
22.4.1.3. Rest of Africa
22.4.2. By Product Type
22.4.3. By Application
22.5. Market Attractiveness Analysis
22.5.1. By Country
22.5.2. By Product Type
22.5.3. By Application
22.6. Market Trends
22.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
22.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
23. Market Structure Analysis
23.1. Market Analysis by Tier of Companies (Construction Aggregates)
23.2. Market Share Analysis of Top Players
23.3. Market Presence Analysis
24. Competition Analysis
24.1. Competition Dashboard
24.2. Competition Benchmarking
24.3. Primary Survey Analysis
24.4. Competition Deep Dive
24.4.1. LSR Group
24.4.1.1. Overview
24.4.1.2. Product Portfolio
24.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.1.4. Sales Footprint
24.4.1.5. Strategy Overview
24.4.2. Adelaide Brighton Cement.
24.4.2.1. Overview
24.4.2.2. Product Portfolio
24.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.2.4. Sales Footprint
24.4.2.5. Strategy Overview
24.4.3. Rogers Group Inc.
24.4.3.1. Overview
24.4.3.2. Product Portfolio
24.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.3.4. Sales Footprint
24.4.3.5. Strategy Overview
24.4.4. Martin Marietta Materials, Inc.
24.4.4.1. Overview
24.4.4.2. Product Portfolio
24.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.4.4. Sales Footprint
24.4.4.5. Strategy Overview
24.4.5. CEMEX
24.4.5.1. Overview
24.4.5.2. Product Portfolio
24.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.5.4. Sales Footprint
24.4.5.5. Strategy Overview
24.4.6. Heidelberg Materials
24.4.6.1. Overview
24.4.6.2. Product Portfolio
24.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.6.4. Sales Footprint
24.4.6.5. Strategy Overview
24.4.7. Taiheiyo Cement Corporation
24.4.7.1. Overview
24.4.7.2. Product Portfolio
24.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.7.4. Sales Footprint
24.4.7.5. Strategy Overview
24.4.8. Breedon Group plc
24.4.8.1. Overview
24.4.8.2. Product Portfolio
24.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.8.4. Sales Footprint
24.4.8.5. Strategy Overview
24.4.9. Holicim
24.4.9.1. Overview
24.4.9.2. Product Portfolio
24.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.9.4. Sales Footprint
24.4.9.5. Strategy Overview
24.4.10. Vulcan Materials Company
24.4.10.1. Overview
24.4.10.2. Product Portfolio
24.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.10.4. Sales Footprint
24.4.10.5. Strategy Overview
24.4.11. EUROCEMENT Group
24.4.11.1. Overview
24.4.11.2. Product Portfolio
24.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.11.4. Sales Footprint
24.4.11.5. Strategy Overview
24.4.12. CRH PLC
24.4.12.1. Overview
24.4.12.2. Product Portfolio
24.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.12.4. Sales Footprint
24.4.12.5. Strategy Overview
24.4.13. CEMENTIR HOLDING N.V.
24.4.13.1. Overview
24.4.13.2. Product Portfolio
24.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.13.4. Sales Footprint
24.4.13.5. Strategy Overview
24.4.14. Ducon Industries
24.4.14.1. Overview
24.4.14.2. Product Portfolio
24.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.14.4. Sales Footprint
24.4.14.5. Strategy Overview
24.4.15. PPC
24.4.15.1. Overview
24.4.15.2. Product Portfolio
24.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.15.4. Sales Footprint
24.4.15.5. Strategy Overview
24.4.16. InterCement
24.4.16.1. Overview
24.4.16.2. Product Portfolio
24.4.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.4.16.4. Sales Footprint
24.4.16.5. Strategy Overview
25. Primary Survey Analysis
26. Assumptions and Acronyms Used
27. Research Methodology

 

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2024/12/20 10:28

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