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フェノール系酸化防止剤市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Phenolic Antioxidants Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社は、世界のフェノール系酸化防止剤市場に関する包括的なレポートを発表し、成長促進要因、新たな動向、機会、課題など、主要な市場力学の詳細な分析を提供しています。この詳細な調... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年9月19日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社は、世界のフェノール系酸化防止剤市場に関する包括的なレポートを発表し、成長促進要因、新たな動向、機会、課題など、主要な市場力学の詳細な分析を提供しています。この詳細な調査により、市場全体の構造と将来展望に関する洞察が得られます。

主な洞察

- フェノール系酸化防止剤の市場価値(2024E):4億6,850万米ドル
- 予測市場価値(2033F):US$ 7410.8 Million7410.8百万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 5.3%

フェノール系酸化防止剤市場の概要

フェノール系酸化防止剤は、主に果物、野菜、スパイスなどの天然成分から得られ、フリーラジカルを中和し、脂質、タンパク質、核酸を損傷から守るために不可欠である。プラスチック、ゴム、医薬品、食品分野など幅広い産業で応用されているのは、その抗酸化能力によるもので、酸化ストレスの軽減、炎症の緩和、心臓の健康促進など、数多くの健康上のメリットを提供している。

市場成長の促進要因

世界のフェノール系酸化防止剤市場は、主にいくつかの要因によって牽引されている。プラスチック添加剤に対する需要の高まりと、医薬品や化粧品における酸化防止剤の利用の増加が、市場の成長に大きく寄与している。さらに、フェノール系酸化防止剤は潤滑油の熱安定性と耐腐食性を向上させるため、自動車や航空宇宙産業などでは効率的な潤滑油ソリューションの必要性が需要を促進している。

さらに、天然素材やバイオベースの製品に対する消費者の嗜好が高まっていることも、有望な成長の道を作り出している。特にヨーロッパなどの地域では、プラスチック廃棄物の削減やリサイクルの取り組みを強化する動きがあり、これもフェノール系酸化防止剤市場を押し上げると予想される。

市場の阻害要因

プラスの成長指標にもかかわらず、一定の課題も残っている。プラスチック使用量の削減とリサイクルの推進に向けた世界的なシフトは、フェノール系酸化防止剤の需要に脅威を与える可能性がある。さらに、天然酸化防止剤への嗜好の高まりが合成フェノール系酸化防止剤の成長に影響を与える可能性がある。

市場機会:

フェノール系酸化防止剤、特に天然由来の酸化防止剤には、食品、飲料、パーソナルケア産業で大きなビジネスチャンスがある。クリーンラベルの天然製品に対する消費者の需要が高まるにつれ、バイオベースのフェノール系酸化防止剤市場の拡大が予想される。こうした動きは、特に潤滑油やプラスチックのような、酸化防止剤ソリューションの革新が新たな成長の可能性を引き出す産業にとって有望である。

本レポートでお答えする主な質問

- フェノール系酸化防止剤の世界市場成長の主な要因は何か?
- 技術の進歩は市場の競争にどのような影響を与えているか?
- フェノール系酸化防止剤市場の将来を形成する新たなトレンドと機会は何か?

競争環境とビジネス戦略:

BASF SE、SONGWON、SI Groupなど世界のフェノール系酸化防止剤市場の大手企業は、生産能力の拡大とバイオベースの酸化防止剤の開発に注力している。これらの企業は、進化する業界のニーズに対応した持続可能で効率的な酸化防止剤を開発するため、研究開発に多額の投資を行っている。地元サプライヤーとのパートナーシップや環境に優しい慣行への注力は、競争上のポジショニングをさらに強化している。

主な企業

- SONGWON
- BASF SE
- 株式会社ADEKA
- SIグループ
- メイゾー
- クラリアントAG

フェノール系酸化防止剤市場の産業セグメンテーション:

タイプ別

- タイプ別:単機能
- 二機能性
- 多機能

形態別

- 液体
- 顆粒
- 粉末

用途別

- プラスチック・ゴム
- 食品・飼料添加物
- 医薬品・パーソナルケア
- 燃料・潤滑油

ソース別

- 天然
- 合成

地域別

- 北米
- 中南米
- 欧州
- 東アジア
- 東南アジア&太平洋
- 中東・アフリカ



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目次

1.要旨
1.1.市場概要
1.2.市場分析
1.3.PMR分析と提言
1.4.運命の輪
2.市場紹介
2.1.市場の定義
2.2.市場分類
3.世界市場の背景
3.1.マクロ経済要因
3.1.1.世界のGDP
3.1.2.世界の都市化率
3.1.3.世界のプラスチック産業の展望
3.1.4.世界の自動車生産台数
3.2.機会分析
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.促進要因
3.3.2.阻害要因
3.3.3.トレンド
3.4.バリューチェーン分析
3.5.予測要因-関連性と影響
4.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
4.1.市場数量予測
4.2.価格分析
4.3.市場規模予測
4.3.1.前年比予測
4.3.2.絶対価格機会分析
5.形態別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
5.1.はじめに
5.1.1.形態別市場価値シェア分析
5.1.2.形態別前年比成長率分析
5.2.2019年~2023年の形態別市場規模(US$ Mn)と数量推移
5.3.形態別市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024-2033年
5.3.1.液体
5.3.2.固体
5.3.3.粉末
5.4.形態別市場魅力度分析
6.ソースタイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
6.1.はじめに
6.1.1.ソースタイプ別市場価値シェア分析
6.1.2.ソースタイプ別前年比成長率分析
6.2.ソースタイプ別過去市場規模(US$ Mn)と数量(2019-2023年
6.3.ソースタイプ別市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024年~2033年
6.3.1.天然
6.3.2.合成
6.4.ソースタイプ別市場魅力度分析
7.タイプ別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場価値シェア分析
7.1.2.タイプ別前年比成長率分析
7.2.ソースタイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(2019-2023年
7.3.タイプ別市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024-2033年
7.3.1.単官能フェノール
7.3.2.二官能性フェノール
7.3.3.多官能フェノール
7.4.タイプ別市場魅力度分析
8.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
8.1.はじめに
8.1.1.用途別市場価値シェア分析
8.1.2.用途別前年比成長率分析
8.2.過去の市場規模(US$ Mn)と用途別数量(2019-2023年
8.3.用途別市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024-2033年
8.3.1.プラスチック・ゴム加工
8.3.2.食品・飼料添加物
8.3.3.医薬品・パーソナルケア
8.3.4.燃料および潤滑油
8.3.4.1.工業用潤滑油
8.3.4.2.グリース
8.3.4.3.エンジンオイル
8.3.4.4.油圧作動油
8.3.4.5.トランスミッションオイル
8.3.4.6.その他
8.4.用途別市場魅力度分析
9.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.はじめに
9.1.1.地域別市場価値シェア分析
9.1.2.地域別前年比成長率分析
9.2.地域別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(2019-2023年
9.3.地域別市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024-2033年
9.3.1.北米
9.3.2.ラテンアメリカ
9.3.3.ヨーロッパ
9.3.4.中国
9.3.5.日本
9.3.6.東南アジアおよびその他のアジア太平洋諸国
9.3.7.中東・アフリカ
9.4.地域別市場魅力度分析
10.世界市場-需給分析
10.1.北米(生産、消費、貿易)分析
10.2.中南米(生産、消費、貿易)分析
10.3.ヨーロッパ(生産、消費、貿易)の分析
10.4.中国(生産、消費、貿易)の分析
10.5.日本(生産、消費、貿易)の分析
10.6.東南アジア(SEA)とその他のアジア太平洋諸国(生産、消費、貿易)の分析
10.7.中東・アフリカ(Middle East and Africa)(生産、消費、貿易)分析
11.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.はじめに
11.2.市場セグメント別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(2019-2023年
11.3.市場セグメント別の市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024-2033年
11.3.1.国別
11.3.1.1.米国
11.3.1.2.カナダ
11.3.2. 形態別
11.3.3. ソースタイプ別
11.3.4. タイプ別
11.3.5. 用途別
11.4.市場魅力度分析
11.4.1.国別
11.4.2. 形態別
11.4.3. ソースタイプ別
11.4.4. タイプ別
11.4.5. 用途別
11.5.促進要因と阻害要因影響分析
11.6.主要参入企業 市場プレゼンス強度マッピング
12.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.市場セグメント別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(2019-2023年
12.3.市場セグメント別の市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024-2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.ブラジル
12.3.1.2.メキシコ
12.3.1.3.その他のラテンアメリカ
12.3.2.形態別
12.3.3.ソースタイプ別
12.3.4.タイプ別
12.3.5.用途別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.形態別
12.4.3.ソースタイプ別
12.4.4.タイプ別
12.4.5.用途別
12.5.促進要因と抑制要因影響分析
12.6.主要参入企業 市場プレゼンスインテンシティマッピング
13.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.市場セグメント別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(2019-2023年
13.3.市場セグメント別の市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024-2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ドイツ
13.3.1.2.イギリス
13.3.1.3.フランス
13.3.1.4.イタリア
13.3.1.5.スペイン
13.3.1.6.ベネルクス
13.3.1.7.ロシア
13.3.1.8.ポーランド
13.3.1.9.その他のヨーロッパ
13.3.2.形態別
13.3.3.ソースタイプ別
13.3.4.タイプ別
13.3.5.用途別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.形態別
13.4.3.ソースタイプ別
13.4.4.タイプ別
13.4.5.用途別
13.5.促進要因と抑制要因影響分析
13.6.主要参入企業 市場プレゼンスインテンシティマッピング
14.中国市場分析2019-2023年と予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.市場セグメント別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(2019-2023年
14.3.市場セグメント別の市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024-2033年
14.3.1.形態別
14.3.2.ソースタイプ別
14.3.3.タイプ別
14.3.4.用途別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.形態別
14.4.2.ソースタイプ別
14.4.3.タイプ別
14.4.4.用途別
14.5.促進要因と抑制要因影響分析
14.6.主要参入企業 市場プレゼンスインテンシティマッピング
15.日本市場の分析2019-2023年と予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場セグメント別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(2019-2023年
15.3.市場セグメント別の市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024-2033年
15.3.1.形態別
15.3.2.ソースタイプ別
15.3.3.タイプ別
15.3.4.用途別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.形態別
15.4.2.ソースタイプ別
15.4.3.タイプ別
15.4.4.用途別
15.5.促進要因と抑制要因影響分析
15.6.主要参入企業 市場プレゼンスインテンシティマッピング
16.東南アジア・太平洋地域の市場分析2019-2023年と予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.市場セグメント別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(2019-2023年
16.3.市場セグメント別の市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.東南アジア諸国連合
16.3.1.3.オセアニア
16.3.1.4.その他の東南アジアおよび太平洋地域
16.3.2.形態別
16.3.3.ソースタイプ別
16.3.4.タイプ別
16.3.5.用途別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.形態別
16.4.3.ソースタイプ別
16.4.4.タイプ別
16.4.5.用途別
16.5.促進要因と抑制要因影響分析
16.6.主要参入企業 市場プレゼンスインテンシティマッピング
17.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場セグメント別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量(2019-2023年
17.3.市場セグメント別の市場規模(US$ Mn)と数量機会評価、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.湾岸協力会議諸国
17.3.1.2.南アフリカ
17.3.1.3.北アフリカ
17.3.1.4.その他の中東・アフリカ
17.3.2.形態別
17.3.3.ソースタイプ別
17.3.4.タイプ別
17.3.5.用途別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.形態別
17.4.3.ソースタイプ別
17.4.4.タイプ別
17.4.5.用途別
17.5.促進要因と抑制要因影響分析
17.6.主要参入企業 市場プレゼンスインテンシティマッピング
18.市場産業構造
18.1.企業階層別市場分析
18.1.1.大・中・小別
18.2.市場集中度
18.2.1.上位5社別、上位10社別
18.3.生産能力シェア分析
18.3.1. 大・中・小別
18.3.2.トップ5別、トップ10別
18.4.上位10社の地域別市場シェア分析
18.4.1.北米
18.4.2.欧州
18.4.3.アジア太平洋
18.5.市場プレゼンス分析
18.5.1.地域別
18.5.2.製品別
18.5.3.チャネル別
18.6.技術ロードマップ
19.競合分析
19.1.競合ダッシュボード
19.2.競合ベンチマーキング
19.3.競合による収益性と売上総利益率の分析
19.4.競合の動向(合併、買収、事業拡大)
19.5.競争の深層
19.5.1.BASF SE
19.5.1.1.概要
19.5.1.2.製品ポートフォリオ
19.5.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.1.4.生産拠点
19.5.1.5.販売フットプリント
19.5.1.6.チャネルフットプリント
19.5.1.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.1.8.戦略の概要
19.5.1.8.1.マーケティング戦略
19.5.1.8.2.製品戦略
19.5.1.8.3.チャネル戦略
19.5.2.ソンウォン
19.5.2.1.概要
19.5.2.2.製品ポートフォリオ
19.5.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.2.4.生産拠点
19.5.2.5.販売フットプリント
19.5.2.6.チャネルフットプリント
19.5.2.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.2.8.戦略の概要
19.5.2.8.1.マーケティング戦略
19.5.2.8.2.製品戦略
19.5.2.8.3.チャネル戦略
19.5.3.株式会社ADEKA
19.5.3.1.概要
19.5.3.2.製品ポートフォリオ
19.5.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.3.4.生産拠点
19.5.3.5.販売フットプリント
19.5.3.6.チャネルフットプリント
19.5.3.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.3.8.戦略の概要
19.5.3.8.1.マーケティング戦略
19.5.3.8.2.製品戦略
19.5.3.8.3.チャネル戦略
19.5.4.SIグループ
19.5.4.1.概要
19.5.4.2.製品ポートフォリオ
19.5.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.4.4.生産拠点
19.5.4.5.販売フットプリント
19.5.4.6.チャネルフットプリント
19.5.4.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.4.8.戦略の概要
19.5.4.8.1.マーケティング戦略
19.5.4.8.2.製品戦略
19.5.4.8.3.チャネル戦略
19.5.5.アディバント
19.5.5.1.概要
19.5.5.2.製品ポートフォリオ
19.5.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.5.4.生産拠点
19.5.5.5.販売フットプリント
19.5.5.6.チャネルフットプリント
19.5.5.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.5.8.戦略の概要
19.5.5.8.1.マーケティング戦略
19.5.5.8.2.製品戦略
19.5.5.8.3.チャネル戦略
19.5.6.ドルフ・ケタール
19.5.6.1.概要
19.5.6.2.製品ポートフォリオ
19.5.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.6.4.生産拠点
19.5.6.5.販売フットプリント
19.5.6.6.チャネルフットプリント
19.5.6.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.6.8.戦略の概要
19.5.6.8.1.マーケティング戦略
19.5.6.8.2.製品戦略
19.5.6.8.3.チャネル戦略
19.5.7.ランクセス
19.5.7.1.概要
19.5.7.2.製品ポートフォリオ
19.5.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.7.4.生産拠点
19.5.7.5.販売フットプリント
19.5.7.6.チャネルフットプリント
19.5.7.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.7.8.戦略の概要
19.5.7.8.1.マーケティング戦略
19.5.7.8.2.製品戦略
19.5.7.8.3.チャネル戦略
19.5.8.エメラルド・パフォーマンス・マテリアルズ LLC
19.5.8.1.概要
19.5.8.2.製品ポートフォリオ
19.5.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.8.4.生産拠点
19.5.8.5.販売フットプリント
19.5.8.6.チャネルフットプリント
19.5.8.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.8.8.戦略の概要
19.5.8.8.1.マーケティング戦略
19.5.8.8.2.製品戦略
19.5.8.8.3.チャネル戦略
19.5.9.滋毅化学股份有限公司
19.5.9.1.概要
19.5.9.2.製品ポートフォリオ
19.5.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.9.4.生産拠点
19.5.9.5.販売フットプリント
19.5.9.6.チャネルフットプリント
19.5.9.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.9.8.戦略の概要
19.5.9.8.1.マーケティング戦略
19.5.9.8.2.製品戦略
19.5.9.8.3.チャネル戦略
19.5.10.クリシュナ・アンチオキシダンツ社
19.5.10.1.概要
19.5.10.2.製品ポートフォリオ
19.5.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.10.4.生産拠点
19.5.10.5.販売フットプリント
19.5.10.6.チャネルフットプリント
19.5.10.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.10.8.戦略の概要
19.5.10.8.1.マーケティング戦略
19.5.10.8.2.製品戦略
19.5.10.8.3.チャネル戦略
19.5.11.メイゾー
19.5.11.1.概要
19.5.11.2.製品ポートフォリオ
19.5.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.11.4.生産拠点
19.5.11.5.販売フットプリント
19.5.11.6.チャネルフットプリント
19.5.11.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.11.8.戦略の概要
19.5.11.8.1.マーケティング戦略
19.5.11.8.2.製品戦略
19.5.11.8.3.チャネル戦略
19.5.12.クラリアントAG
19.5.12.1.概要
19.5.12.2.製品ポートフォリオ
19.5.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
19.5.12.4.生産拠点
19.5.12.5.販売フットプリント
19.5.12.6.チャネルフットプリント
19.5.12.7.売上総利益率のベンチマーク
19.5.12.8.戦略の概要
19.5.12.8.1.マーケティング戦略
19.5.12.8.2.製品戦略
19.5.12.8.3.チャネル戦略
20.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has unveiled a comprehensive report on the global Phenolic Antioxidants Market, offering in-depth analysis of key market dynamics, including growth drivers, emerging trends, opportunities, and challenges. This detailed study provides insights into the overall market structure and future prospects.

Key Insights:

• Phenolic Antioxidants Market Value (2024E): US$ 4638.5 Million
• Projected Market Value (2033F): US$ 7410.8 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 5.3%

Phenolic Antioxidants Market Overview:

Phenolic antioxidants, predominantly sourced from natural elements like fruits, vegetables, and spices, are essential for neutralizing free radicals and safeguarding lipids, proteins, and nucleic acids from damage. Their wide application across industries such as plastics, rubber, pharmaceuticals, and food sectors stems from their antioxidant capabilities, offering numerous health benefits, including reducing oxidative stress, mitigating inflammation, and promoting heart health.

Market Growth Drivers:

The global phenolic antioxidants market is primarily driven by several factors. The rising demand for plastic additives, along with increased utilization of antioxidants in pharmaceutical and cosmeceutical products, has significantly contributed to market growth. Moreover, the need for efficient lubricant solutions in industries like automotive and aerospace is fueling demand, as phenolic antioxidants improve thermal stability and corrosion resistance in lubricants.

Additionally, growing consumer preferences for natural and bio-based products create a promising growth avenue. The movement toward reducing plastic waste and enhancing recycling efforts, especially in regions like Europe, is also expected to boost the phenolic antioxidants market.

Market Restraints:

Despite positive growth indicators, certain challenges remain. The global shift towards reducing plastic usage and promoting recycling may pose a threat to phenolic antioxidant demand. Furthermore, the increasing preference for natural antioxidants could impact the growth of synthetic phenolic antioxidants.

Market Opportunities:

There are significant opportunities for phenolic antioxidants, particularly those derived from natural sources, in the food, beverage, and personal care industries. As consumer demand for clean-label, natural products grows, the market for bio-based phenolic antioxidants is expected to expand. These developments are especially promising for industries such as lubricants and plastics, where innovation in antioxidant solutions can unlock new growth potential.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary drivers behind the global phenolic antioxidants market growth?
• How are technological advancements influencing competition in the market?
• What emerging trends and opportunities are shaping the future of the phenolic antioxidants market?

Competitive Landscape and Business Strategy:

Leading companies in the global phenolic antioxidants market, including BASF SE, SONGWON, and SI Group, are concentrating on expanding their production capabilities and developing bio-based antioxidants. These firms are heavily investing in research and development to create sustainable, efficient antioxidants that meet evolving industry needs. Partnerships with local suppliers and a focus on eco-friendly practices further strengthen their competitive positioning.

Key Companies Profiled:

• SONGWON
• BASF SE
• Adeka Corporation
• SI Group
• Mayzo Inc.
• Clariant AG

Phenolic Antioxidants Market Industry Segmentation:

By Type:

• Mono-Functional
• Bi-Functional
• Multi-Functional

By Form:

• Liquid
• Granule
• Powder

By Application:

• Plastic and Rubber
• Food and Feed Additives
• Pharmaceuticals and Personal Care
• Fuel and Lubricants

By Source:

• Natural
• Synthetic

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South East Asia & Pacific
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Overview
1.2. Market Analysis
1.3. PMR Analysis and Recommendations
1.4. Wheel of Fortune
2. Market Introduction
2.1. Market Definition
2.2. Market Taxonomy
3. Global Market Background
3.1. Macro-Economic Factors
3.1.1. Global GDP
3.1.2. Global Urbanization Rate
3.1.3. Global Plastic Industry Outlook
3.1.4. Global Automotive Production
3.2. Opportunity Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Drivers
3.3.2. Restraints
3.3.3. Trends
3.4. Value Chain Analysis
3.5. Forecast Factors – Relevance and Impact
4. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
4.1. Market Volume Projections
4.2. Pricing Analysis
4.3. Market Size Projections
4.3.1. Y-o-Y Projections
4.3.2. Absolute $ Opportunity Analysis
5. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Form
5.1. Introduction
5.1.1. Market Value Share Analysis by Form
5.1.2. Y-o-Y Growth Analysis by Form
5.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Form, 2019-2023
5.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Form, 2024-2033
5.3.1. Liquid
5.3.2. Solid
5.3.3. Powder
5.4. Market Attractiveness Analysis by Form
6. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Source Type
6.1. Introduction
6.1.1. Market Value Share Analysis by Source Type
6.1.2. Y-o-Y Growth Analysis by Source Type
6.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Source Type, 2019-2023
6.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Source Type, 2024-2033
6.3.1. Natural
6.3.2. Synthetic
6.4. Market Attractiveness Analysis by Source Type
7. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Value Share Analysis by Type
7.1.2. Y-o-Y Growth Analysis by Type
7.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Source Type, 2019-2023
7.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Type, 2024-2033
7.3.1. Mono-functional Phenols
7.3.2. Bi-functional Phenols
7.3.3. Multi-functional Phenols
7.4. Market Attractiveness Analysis by Type
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Value Share Analysis by Application
8.1.2. Y-o-Y Growth Analysis by Application
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Application, 2019-2023
8.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Application, 2024-2033
8.3.1. Plastic and Rubber Processing
8.3.2. Food and Feed Additive
8.3.3. Pharmaceutical and personal care
8.3.4. Fuel and lubricants
8.3.4.1. Industrial Lubricants
8.3.4.2. Greases
8.3.4.3. Engine Oils
8.3.4.4. Hydraulic fluids
8.3.4.5. Transmission Oils
8.3.4.6. Others
8.4. Market Attractiveness Analysis by Application
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Value Share Analysis by Region
9.1.2. Y-o-Y Growth Analysis by Region
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Region, 2019-2023
9.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Region, 2024-2033
9.3.1. North America
9.3.2. Latin America
9.3.3. Europe
9.3.4. China
9.3.5. Japan
9.3.6. South East Asia and Other Asia Pacific Countries
9.3.7. Middle East and Africa
9.4. Market Attractiveness Analysis by Region
10. Global Market –Supply Demand Analysis
10.1. North America (Production, Consumption, Trade) Analysis
10.2. Latin America (Production, Consumption, Trade) Analysis
10.3. Europe (Production, Consumption, Trade) Analysis
10.4. China (Production, Consumption, Trade) Analysis
10.5. Japan (Production, Consumption, Trade) Analysis
10.6. South East Asia (SEA) and Other Asia Pacific Countries (Production, Consumption, Trade) Analysis
10.7. Middle East and Africa (Middle East and Africa) (Production, Consumption, Trade) Analysis
11. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Market Segments, 2019-2023
11.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Market Segments, 2024-2033
11.3.1. By Country
11.3.1.1. U.S.
11.3.1.2. Canada
11.3.2. by Form
11.3.3. by Source Type
11.3.4. by Type
11.3.5. by Application
11.4. Market Attractiveness Analysis
11.4.1. By Country
11.4.2. by Form
11.4.3. by Source Type
11.4.4. by Type
11.4.5. by Application
11.5. Drivers and Restraints: Impact Analysis
11.6. Key Participants Market Presence Intensity Mapping
12. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Market Segments, 2019-2023
12.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Market Segments, 2024-2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. Brazil
12.3.1.2. Mexico
12.3.1.3. Rest of Latin America
12.3.2. By Form
12.3.3. By Source Type
12.3.4. By Type
12.3.5. By Application
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Form
12.4.3. By Source Type
12.4.4. By Type
12.4.5. By Application
12.5. Drivers and Restraints: Impact Analysis
12.6. Key Participants Market Presence Intensity Mapping
13. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Market Segments, 2019-2023
13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Market Segments, 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Germany
13.3.1.2. United Kingdom
13.3.1.3. France
13.3.1.4. Italy
13.3.1.5. Spain
13.3.1.6. Benelux
13.3.1.7. Russia
13.3.1.8. Poland
13.3.1.9. Rest of Europe
13.3.2. By Form
13.3.3. By Source Type
13.3.4. By Type
13.3.5. By Application
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Form
13.4.3. By Source Type
13.4.4. By Type
13.4.5. By Application
13.5. Drivers and Restraints: Impact Analysis
13.6. Key Participants Market Presence Intensity Mapping
14. China Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Market Segments, 2019-2023
14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Market Segments, 2024-2033
14.3.1. By Form
14.3.2. By Source Type
14.3.3. By Type
14.3.4. By Application
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Form
14.4.2. By Source Type
14.4.3. By Type
14.4.4. By Application
14.5. Drivers and Restraints: Impact Analysis
14.6. Key Participants Market Presence Intensity Mapping
15. Japan Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Market Segments, 2019-2023
15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Market Segments, 2024-2033
15.3.1. By Form
15.3.2. By Source Type
15.3.3. By Type
15.3.4. By Application
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Form
15.4.2. By Source Type
15.4.3. By Type
15.4.4. By Application
15.5. Drivers and Restraints: Impact Analysis
15.6. Key Participants Market Presence Intensity Mapping
16. South East Asia and Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Market Segments, 2019-2023
16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Market Segments, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Association of Southeast Asian Nations
16.3.1.3. Oceania
16.3.1.4. Rest of South East Asia and Pacific
16.3.2. By Form
16.3.3. By Source Type
16.3.4. By Type
16.3.5. By Application
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Form
16.4.3. By Source Type
16.4.4. By Type
16.4.5. By Application
16.5. Drivers and Restraints: Impact Analysis
16.6. Key Participants Market Presence Intensity Mapping
17. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume by Market Segments, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Opportunity Assessment by Market Segments, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Gulf Cooperation Council Countries
17.3.1.2. South Africa
17.3.1.3. North Africa
17.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
17.3.2. By Form
17.3.3. By Source Type
17.3.4. By Type
17.3.5. By Application
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Form
17.4.3. By Source Type
17.4.4. By Type
17.4.5. By Application
17.5. Drivers and Restraints: Impact Analysis
17.6. Key Participants Market Presence Intensity Mapping
18. Market Industry Structure
18.1. Market Analysis by Tier of Companies
18.1.1. By Large, Medium and Small
18.2. Market Concentration
18.2.1. By Top 5 and by Top 10
18.3. Production Capacity Share Analysis
18.3.1. by Large, Medium and Small
18.3.2. By Top 5 and by Top 10
18.4. Market Share Analysis of Top 10 Players, by Region
18.4.1. North America
18.4.2. Europe
18.4.3. Asia Pacific
18.5. Market Presence Analysis
18.5.1. By Regional Footprint
18.5.2. By Product Footprint
18.5.3. By Channel Footprint
18.6. Technology Roadmap
19. Competition Analysis
19.1. Competition Dashboard
19.2. Competitive Benchmarking
19.3. Profitability and Gross Margin Analysis by Competition
19.4. Competition Developments (Mergers, Acquisitions and Expansions)
19.5. Competition Deep dive
19.5.1. BASF SE
19.5.1.1. Overview
19.5.1.2. Product Portfolio
19.5.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.1.4. Production Footprint
19.5.1.5. Sales Footprint
19.5.1.6. Channel Footprint
19.5.1.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.1.8. Strategy Overview
19.5.1.8.1. Marketing Strategy
19.5.1.8.2. Product Strategy
19.5.1.8.3. Channel Strategy
19.5.2. SONGWON
19.5.2.1. Overview
19.5.2.2. Product Portfolio
19.5.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.2.4. Production Footprint
19.5.2.5. Sales Footprint
19.5.2.6. Channel Footprint
19.5.2.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.2.8. Strategy Overview
19.5.2.8.1. Marketing Strategy
19.5.2.8.2. Product Strategy
19.5.2.8.3. Channel Strategy
19.5.3. Adeka Corporation
19.5.3.1. Overview
19.5.3.2. Product Portfolio
19.5.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.3.4. Production Footprint
19.5.3.5. Sales Footprint
19.5.3.6. Channel Footprint
19.5.3.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.3.8. Strategy Overview
19.5.3.8.1. Marketing Strategy
19.5.3.8.2. Product Strategy
19.5.3.8.3. Channel Strategy
19.5.4. SI Group
19.5.4.1. Overview
19.5.4.2. Product Portfolio
19.5.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.4.4. Production Footprint
19.5.4.5. Sales Footprint
19.5.4.6. Channel Footprint
19.5.4.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.4.8. Strategy Overview
19.5.4.8.1. Marketing Strategy
19.5.4.8.2. Product Strategy
19.5.4.8.3. Channel Strategy
19.5.5. Addivant
19.5.5.1. Overview
19.5.5.2. Product Portfolio
19.5.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.5.4. Production Footprint
19.5.5.5. Sales Footprint
19.5.5.6. Channel Footprint
19.5.5.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.5.8. Strategy Overview
19.5.5.8.1. Marketing Strategy
19.5.5.8.2. Product Strategy
19.5.5.8.3. Channel Strategy
19.5.6. Dorf Ketal
19.5.6.1. Overview
19.5.6.2. Product Portfolio
19.5.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.6.4. Production Footprint
19.5.6.5. Sales Footprint
19.5.6.6. Channel Footprint
19.5.6.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.6.8. Strategy Overview
19.5.6.8.1. Marketing Strategy
19.5.6.8.2. Product Strategy
19.5.6.8.3. Channel Strategy
19.5.7. Lanxess
19.5.7.1. Overview
19.5.7.2. Product Portfolio
19.5.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.7.4. Production Footprint
19.5.7.5. Sales Footprint
19.5.7.6. Channel Footprint
19.5.7.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.7.8. Strategy Overview
19.5.7.8.1. Marketing Strategy
19.5.7.8.2. Product Strategy
19.5.7.8.3. Channel Strategy
19.5.8. Emerald Performance Materials, LLC
19.5.8.1. Overview
19.5.8.2. Product Portfolio
19.5.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.8.4. Production Footprint
19.5.8.5. Sales Footprint
19.5.8.6. Channel Footprint
19.5.8.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.8.8. Strategy Overview
19.5.8.8.1. Marketing Strategy
19.5.8.8.2. Product Strategy
19.5.8.8.3. Channel Strategy
19.5.9. Jiyi Chemicals Co., Ltd.
19.5.9.1. Overview
19.5.9.2. Product Portfolio
19.5.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.9.4. Production Footprint
19.5.9.5. Sales Footprint
19.5.9.6. Channel Footprint
19.5.9.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.9.8. Strategy Overview
19.5.9.8.1. Marketing Strategy
19.5.9.8.2. Product Strategy
19.5.9.8.3. Channel Strategy
19.5.10. Krishna Antioxidants Pvt. Ltd.
19.5.10.1. Overview
19.5.10.2. Product Portfolio
19.5.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.10.4. Production Footprint
19.5.10.5. Sales Footprint
19.5.10.6. Channel Footprint
19.5.10.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.10.8. Strategy Overview
19.5.10.8.1. Marketing Strategy
19.5.10.8.2. Product Strategy
19.5.10.8.3. Channel Strategy
19.5.11. Mayzo Inc.
19.5.11.1. Overview
19.5.11.2. Product Portfolio
19.5.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.11.4. Production Footprint
19.5.11.5. Sales Footprint
19.5.11.6. Channel Footprint
19.5.11.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.11.8. Strategy Overview
19.5.11.8.1. Marketing Strategy
19.5.11.8.2. Product Strategy
19.5.11.8.3. Channel Strategy
19.5.12. Clariant AG
19.5.12.1. Overview
19.5.12.2. Product Portfolio
19.5.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
19.5.12.4. Production Footprint
19.5.12.5. Sales Footprint
19.5.12.6. Channel Footprint
19.5.12.7. Gross Margin Benchmarking
19.5.12.8. Strategy Overview
19.5.12.8.1. Marketing Strategy
19.5.12.8.2. Product Strategy
19.5.12.8.3. Channel Strategy
20. Research Methodology

 

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2024/12/30 10:26

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