世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スパイスとハーブ市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Spices and Herbs Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界のスパイスとハーブ市場に関する広範なレポートを発行しました。この詳細なレポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを詳細に分析し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月29日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
418 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のスパイスとハーブ市場に関する広範なレポートを発行しました。この詳細なレポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する包括的な洞察を提供しています。

主な洞察

- スパイスとハーブの市場規模(2024E):868億米ドル
- 予測市場価値(2032F):1,260億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024~2032): 4.2%

スパイスとハーブ市場 - レポートスコープ:

スパイスとハーブ市場には、食品の風味、香り、見た目を高めるために使用される多様な製品が含まれる。これらの食材は世界中の様々な料理や食品に不可欠であり、その用途は料理用、薬用、化粧品にまで広がっている。同市場には、ブラックペッパー、ターメリック、シナモン、バジル、ローズマリーなど、幅広い種類のスパイスとハーブがある。市場成長を促進する主な要因としては、天然素材やオーガニック製品に対する嗜好の高まり、健康効果に対する意識の高まり、エキゾチックな風味に対する需要の高まりなどが挙げられる。

市場成長の促進要因:

世界のスパイス・ハーブ市場は、天然・有機食品へのシフトや健康効果に対する意識の高まりなど、いくつかの要因によって拡大している。各国料理の人気の高まりと食品加工産業の拡大は、市場需要に大きく貢献している。さらに、健康志向の消費者に後押しされて、機能性食品や飲料にスパイスやハーブを取り入れるケースが増えていることも、市場の成長を後押ししている。栽培、加工、包装技術の革新も、新たな市場機会を生み出す上で重要な役割を果たしている。

市場の阻害要因:

プラスの成長トレンドにもかかわらず、スパイス・ハーブ市場はサプライチェーンの混乱や原料価格の変動といった課題に直面している。気候条件、害虫の発生、地政学的問題は、スパイスとハーブの入手可能性とコストに影響を与える可能性がある。品質管理の問題や偽造品の存在は、消費者の信頼と市場の安定を損なう可能性がある。規制上の制約や厳しい品質基準も、市場参加者に課題をもたらす。

市場機会:

スパイス・ハーブ市場は、健康的で自然な食材を求める消費者需要の増加、エキゾチックな風味に対する嗜好の高まり、加工技術の進歩などにより、大きな成長機会をもたらしている。食品・飲料産業の拡大とeコマース分野の成長は、新たな流通チャネルと市場アクセスを提供する。革新的なスパイス・ブレンドや健康志向の製品を生み出すための研究開発への投資は、さらなる収益源を生み出すことができる。このような機会を活用するためには、新興市場への進出とともに、料理の専門家や健康の専門家との戦略的パートナーシップが不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- スパイス・ハーブ市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 様々な地域で最も需要が高いスパイスとハーブは何か?
- 技術進歩はスパイス・ハーブ市場の競争環境をどのように形成しているか?
- スパイス・ハーブ市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略で競争力を維持しているのか?
- 世界のスパイス・ハーブ市場の新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

McCormick & Company、Olam International、Sysco Corporationなど、世界のスパイス・ハーブ市場の大手企業は、市場での地位を強化するため、イノベーション、品質保証、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は研究開発に投資し、新しいスパイス・ブレンドを生み出し、加工技術を強化している。食品メーカー、小売業者、流通業者との協力関係は、市場への浸透と拡大を促進する。持続可能性、トレーサビリティを重視し、オーガニックや天然製品に対する消費者の需要に応えることは、成長を促進し、進化するスパイス・ハーブ市場における主要企業の競争力を強化する。

主要企業のプロファイル

- マコーミック・アンド・カンパニー
- オラム・インターナショナル
- ロイヤル・スパイス
- プリマット sp.
- クラウターミックス社
- Worlée NaturProdukte GmbH社
- エル・クラリン・スパイス社
- エリートスパイス
- ラモン・サバテル社
- DFワールド・オブ・スパイス社
- マハシアン・ディ・ハッティ社
- ブリティッシュ・ペッパー&スパイス・カンパニー・リミテッド
- コニンクライク・ユーロマBV
- エベレスト・スパイス
- ポーリッグ・グループ
- フェルステーゲン・スパイス&ソースB.V.
- TOUTON S.A.
- ソリーナグループ
- シナトピア
- スリーフォード・クオリティ・フーズ

スパイスとハーブのカテゴリー別市場分析

製品別

- スパイス
- ハーブ

性質別

- オーガニックのスパイスとハーブ
- 従来のスパイスとハーブ

形態別

- ホール
- パウダー/顆粒
- オイル

最終用途別

- 食品産業
- 飲料業界
- 外食産業
- パーソナルケア&化粧品
- 家庭用/小売

流通チャネル別

- 企業向け販売
- 一般消費者向け販売

地域別

- 北米スパイス・ハーブ市場
- ラテンアメリカのスパイスとハーブ市場
- ヨーロッパのスパイスとハーブ市場
- 東アジアのスパイスとハーブの市場
- 南アジアのスパイスとハーブ市場
- オセアニアのスパイスとハーブ市場
- 中東・アフリカのスパイスとハーブ市場

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界のスパイス・ハーブ市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2032年
5.1.過去の市場数量(トン)と金額(億米ドル)分析、2019-2023年
5.2.現在および将来の市場規模(トン)および金額(億米ドル)予測、2024年~2032年
5.3.前年比成長トレンド分析
5.4.絶対価格機会分析
6.スパイスとハーブの世界市場-価格分析
6.1.性質別地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.市場背景
7.1.マクロ経済要因
7.1.1.世界のGDP成長見通し
7.1.2.世界の産業付加価値
7.1.3.世界の都市化成長見通し
7.1.4.世界の食料安全保障指数
7.1.5.ビジネスのしやすさ
7.1.6.世界ランク - 国境を越えた貿易
7.2.世界の食品・飲料業界の展望
7.3.食品・飲料業界の主要指標
7.4.トンプソン&ストリックランド・セブンフォースモデル
7.4.1.業界の主要な経済的特徴
7.4.2.競争力の源泉
7.4.3.原動力
7.4.4.ライバル企業の市場ポジション
7.4.5.ライバル企業の戦略的動き
7.4.6.業界の重要成功要因
7.4.7.業界の収益見通し
7.5.COVID-19のスパイス・ハーブ市場への影響
7.5.1.メーカー/加工業者
7.5.2.サプライチェーンと物流
7.5.3.卸売業者/貿易業者
7.5.4.小売業者
7.6.COVID-19の食品・飲料業界への影響
7.7.食品・飲料業界は "V "の影響を受けるかもしれない
7.8.COVID-19による小売業への影響
7.9.COVID-19のリスク評価/影響
7.9.1.COVID-19のリスク評価/影響-パンデミックによる経済成長率への予想される影響
7.9.2.COVID-19 リスク評価/影響-主要国の経済成長率
7.9.3.COVID-19 の食品動向への影響
7.9.4.コロナウイルスの大流行による食品成分へのサプライチェーンへの影響
7.9.5.サプライチェーンへの対応
7.10.世界の飲料業界の展望
7.11.世界の有機農業用地の展望
7.12.世界のスナック菓子産業の展望
7.13.加工食品と飲料業界の展望
7.14.スパイス栽培の展望
7.15.スパイスの生産分析
7.16.輸出貿易分析
7.16.1.シナモン
7.16.1.1.金額別 (US$ '000)
7.16.1.2.数量(トン)
7.16.2.クローブ
7.16.2.1.金額ベース(US$ '000)
7.16.2.2.数量 (トン)
7.16.3.ナツメグ
7.16.3.1.金額ベース(US$ '000)
7.16.3.2.数量ベース(トン)
7.16.4.カルダモン
7.16.4.1.金額ベース(US$ '000)
7.16.4.2.数量ベース(トン)
7.16.5.ペッパー
7.16.5.1.金額ベース(US$ '000)
7.16.5.2.数量(トン)
7.16.6.ウコン
7.16.6.1.金額ベース(US$ '000)
7.16.6.2.数量ベース(トン)
7.16.7.クミン
7.16.7.1.金額ベース(US$ '000)
7.16.7.2.数量ベース(トン)
7.16.8.ニンニク
7.16.8.1.金額ベース(US$ '000)
7.16.8.2.数量(トン)
7.16.9.マスタード
7.16.9.1.金額ベース(US$ '000)
7.16.9.2.数量(トン)
7.17.輸入貿易分析
7.17.1.シナモン
7.17.1.1.金額別 (US$ '000)
7.17.1.2.数量(トン)
7.17.2.クローブ
7.17.2.1.金額ベース(US$ '000)
7.17.2.2.数量(トン)
7.17.3.ナツメグ
7.17.3.1.金額ベース(US$ '000)
7.17.3.2.数量ベース(トン)
7.17.4.カルダモン
7.17.4.1.金額ベース(US$ '000)
7.17.4.2.数量ベース(トン)
7.17.5.ペッパー
7.17.5.1.金額ベース(US$ '000)
7.17.5.2.数量(トン)
7.17.6.ウコン
7.17.6.1.金額ベース(US$ '000)
7.17.6.2.数量ベース(トン)
7.17.7.クミン
7.17.7.1.金額ベース(US$ '000)
7.17.7.2.数量ベース(トン)
7.17.8.ニンニク
7.17.8.1.金額ベース(US$ '000)
7.17.8.2.数量(トン)
7.17.9.マスタード
7.17.9.1.金額ベース(US$ '000)
7.17.9.2.数量(トン)
7.18.主要企業が提供するスパイスの種類
7.19.背景分析-世界のスパイス産業展望
7.20.エンドユーザー需要分析
7.21.産業価値とサプライチェーン分析
7.21.1.各販売時点での利益率分析
7.21.2.主要参入企業のリストと役割
7.21.3.スパイス生産者
7.21.4.スパイス加工業者
7.21.5.ディストリビューター/サプライヤー/卸売業者
7.22.主要規制
7.23.市場ダイナミクス
7.23.1.促進要因
7.23.2.阻害要因
7.23.3.機会分析
7.24.予測要因 - 関連性と影響
8.スパイスとハーブの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:タイプ別
8.1.はじめに / 主要な調査結果
8.2.過去の市場規模(億米ドル)および数量(トン)タイプ別分析、2019年~2023年
8.3.タイプ別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析と予測、2024年~2032年
8.3.1.香辛料
8.3.1.1.カルダモン
8.3.1.2.シナモン
8.3.1.3.クローブ
8.3.1.4.ナツメグ
8.3.1.5.パプリカ
8.3.1.6.ペッパー
8.3.1.7.ターメリック
8.3.1.8.クミン
8.3.1.9.ニンニク
8.3.1.10.マスタード
8.3.2.ハーブ
8.3.2.1.オレガノ
8.3.2.2.パセリ
8.3.2.3.ミント
8.3.2.4.バジル
8.3.2.5.ローズマリー
8.4.タイプ別市場魅力度分析
9.スパイスとハーブの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、性質別
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(億米ドル)と自然別数量(トン)分析、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析と予測、自然別、2024年~2032年
9.3.1.有機
9.3.2.従来型
9.4.性状別市場魅力度分析
10.スパイスとハーブの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:形態別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析:形態別、2019年~2023年
10.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析・予測:形態別、2024年~2032年
10.3.1.全体
10.3.2.粉末/顆粒
10.3.3.油
10.4.形態別市場魅力度分析
11.スパイスとハーブの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:最終用途別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.最終用途別の過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析、2019-2023年
11.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析と予測、2024年~2032年
11.3.1.食品産業
11.3.1.1.スープ、ソース、ドレッシング
11.3.1.2.加工食品
11.3.1.3.ベーカリー・菓子
11.3.1.4.肉・魚介類
11.3.1.5.乳製品・冷凍食品
11.3.1.6.その他
11.3.2.飲料
11.3.2.1.アルコール飲料
11.3.2.2.ノンアルコール
11.3.3.ホリカ
11.3.4.小売/家庭用
11.3.5.化粧品・パーソナルケア
11.3.6.その他
11.4.最終用途別市場魅力度分析
12.スパイスとハーブの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:流通チャネル別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.流通チャネル別の過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析、2019年~2023年
12.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析と予測、2024年~2032年
12.3.1.企業間取引
12.3.2.企業対消費者
12.3.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.3.2.2.コンビニエンスストア
12.3.2.3.専門店
12.3.2.4.オンライン小売
12.4.流通チャネル別市場魅力度分析
13.スパイスとハーブの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年(地域別
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(億米ドル)と地域別数量(トン)分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)と数量(トン)の分析と予測、2024年~2032年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.南アジア
13.3.5.東アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米のスパイス・ハーブ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(トン)動向分析、2019-2023年
14.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.タイプ別
14.3.3.性質別
14.3.4.形態別
14.3.5.最終用途別
14.3.6.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.タイプ別
14.4.3.性質別
14.4.4.形態別
14.4.5.最終用途別
14.4.6.流通チャネル別
14.5.促進要因と阻害要因-影響分析
15.ラテンアメリカのスパイスとハーブ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(トン)動向分析、2019-2023年
15.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ブラジル
15.3.1.2.メキシコ
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.タイプ別
15.3.3.性質別
15.3.4.形態別
15.3.5.最終用途別
15.3.6.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.タイプ別
15.4.3.性質別
15.4.4.形態別
15.4.5.最終用途別
15.4.6.流通チャネル別
15.5.促進要因と阻害要因-影響分析
16.欧州スパイス・ハーブ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(トン)動向分析、2019-2023年
16.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.北欧
16.3.1.8.ロシア
16.3.1.9.ポーランド
16.3.1.10.その他のヨーロッパ
16.3.2.タイプ別
16.3.3.性質別
16.3.4.形態別
16.3.5.最終用途別
16.3.6.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.タイプ別
16.4.3.性質別
16.4.4.形態別
16.4.5.最終用途別
16.4.6.流通チャネル別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.南アジアのスパイス・ハーブ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(億米ドル)および市場分類別数量(トン)動向分析、2019年~2023年
17.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.タイ
17.3.1.3.インドネシア
17.3.1.4.マレーシア
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.タイプ別
17.3.3.性質別
17.3.4.形態別
17.3.5.最終用途別
17.3.6.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.タイプ別
17.4.3.性質別
17.4.4.形態別
17.4.5.最終用途別
17.4.6.流通チャネル別
17.5.促進要因と阻害要因-影響分析
18.東アジアのスパイスとハーブ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(億米ドル)および市場分類別数量(トン)動向分析、2019年~2023年
18.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.タイプ別
18.3.3.性質別
18.3.4.形態別
18.3.5.最終用途別
18.3.6.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.タイプ別
18.4.3.性質別
18.4.4.形態別
18.4.5.最終用途別
18.4.6.流通チャネル別
18.5.促進要因と阻害要因-影響分析
19.オセアニアのスパイスとハーブ市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
19.1.序論
19.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(トン)動向分析、2019-2023年
19.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.タイプ別
19.3.3.性質別
19.3.4.形態別
19.3.5.最終用途別
19.3.6.流通チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.タイプ別
19.4.3.性質別
19.4.4.形態別
19.4.5.最終用途別
19.4.6.流通チャネル別
19.5.促進要因と阻害要因-影響分析
20.中東・アフリカのスパイス・ハーブ市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(トン)動向分析、2019-2023年
20.3.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC
20.3.1.2.南アフリカ
20.3.1.3.トルコ
20.3.1.4.その他の中東・アフリカ
20.3.2.タイプ別
20.3.3.性質別
20.3.4.形態別
20.3.5.最終用途別
20.3.6.流通チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.タイプ別
20.4.3.性質別
20.4.4.形態別
20.4.5.最終用途別
20.4.6.流通チャネル別
20.5.促進要因と阻害要因-影響分析
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.市場集中度
21.3.市場プレゼンス分析
22.競合分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.マコーミック・アンド・カンパニー
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.販売拠点
22.3.1.4.戦略の概要
22.3.1.5.主な進展/主な収穫
22.3.1.6.主要財務情報
22.3.2.オラム・インターナショナル
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.販売拠点
22.3.2.4.戦略概要
22.3.2.5.主な展開/主な収穫
22.3.2.6.主要財務データ
22.3.3.ロイヤルスパイス
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.販売拠点
22.3.3.4.戦略の概要
22.3.3.5.主な進展/主な収穫
22.3.3.6.主要財務データ
22.3.4.プリマットsp.
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.販売拠点
22.3.4.4.戦略概要
22.3.4.5.主な進展/主な収穫
22.3.4.6.主要財務データ
22.3.5.クラウターミックス社
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.販売拠点
22.3.5.4.戦略概要
22.3.5.5.主な進展/主な収穫
22.3.5.6.主要財務データ
22.3.6.ヴォーレー・ナチュラルプロダクツ社
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.販売拠点
22.3.6.4.戦略概要
22.3.6.5.主な進展/主な収穫
22.3.6.6.主要財務データ
22.3.7.エル・クラリン・スパイス社
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.販売拠点
22.3.7.4.戦略概要
22.3.7.5.主な展開/主な収穫
22.3.7.6.主要財務データ
22.3.8.エリート・スパイス
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.販売拠点
22.3.8.4.戦略概要
22.3.8.5.主な展開/主な収穫
22.3.8.6.主要財務データ
22.3.9.ラモン・サバテルS.A.U.
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.販売拠点
22.3.9.4.戦略概要
22.3.9.5.主な展開/主な収穫
22.3.9.6.主要財務データ
22.3.10.DFワールド・オブ・スパイス社
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.販売拠点
22.3.10.4.戦略の概要
22.3.10.5.主な進展/主な収穫
22.3.10.6.主要財務データ
22.3.11.マハシアン・ディ・ハッティ社
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.販売拠点
22.3.11.4.戦略の概要
22.3.11.5.主な展開/主な収穫
22.3.11.6.主要財務データ
22.3.12.英国ペッパー&スパイス社
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.販売拠点
22.3.12.4.戦略概要
22.3.12.5.主な展開/主な収穫
22.3.12.6.主要財務データ
22.3.13.コニンクライク・ユーロマBV
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.販売拠点
22.3.13.4.戦略の概要
22.3.13.5.主な展開/主な収穫
22.3.13.6.主要財務データ
22.3.14.エベレスト・スパイス
22.3.14.1.概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.販売拠点
22.3.14.4.戦略の概要
22.3.14.5.主な進展/主な収穫
22.3.14.6.主要財務データ
22.3.15.パウリッグ・グループ
22.3.15.1.概要
22.3.15.2.製品ポートフォリオ
22.3.15.3.販売拠点
22.3.15.4.戦略の概要
22.3.15.5.主な展開/主な収穫
22.3.15.6.主要財務データ
22.3.16.Verstegen Spices & Sauces B.V.
22.3.16.1.概要
22.3.16.2.製品ポートフォリオ
22.3.16.3.販売拠点
22.3.16.4.戦略の概要
22.3.16.5.主な展開/主な収穫
22.3.16.6.主要財務データ
22.3.17.TOUTON S.A.
22.3.17.1.概要
22.3.17.2.製品ポートフォリオ
22.3.17.3.販売拠点
22.3.17.4.戦略の概要
22.3.17.5.主な展開/主な収穫
22.3.17.6.主要財務データ
22.3.18.ソリーナグループ
22.3.18.1.概要
22.3.18.2.製品ポートフォリオ
22.3.18.3.販売拠点
22.3.18.4.戦略の概要
22.3.18.5.主な展開/主な収穫
22.3.18.6.主要財務
22.3.19.シナトピア
22.3.19.1.概要
22.3.19.2.製品ポートフォリオ
22.3.19.3.販売拠点
22.3.19.4.戦略の概要
22.3.19.5.主な展開/主な収穫
22.3.19.6.主要財務データ
22.3.20.スリーフォード・クオリティ・フーズ社
22.3.20.1.概要
22.3.20.2.製品ポートフォリオ
22.3.20.3.販売拠点
22.3.20.4.戦略の概要
22.3.20.5.主な展開/主な収穫
22.3.20.6.主要財務
23.使用される仮定と略語
24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global Spices and Herbs Market. This detailed report provides an in-depth analysis of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering comprehensive insights into the market structure.

Key Insights:

• Spices and Herbs Market Size (2024E): USD 86.8 Bn
• Projected Market Value (2032F): USD 126 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 4.2%

Spices and Herbs Market - Report Scope:

The spices and herbs market includes a diverse range of products used to enhance the flavor, aroma, and appearance of food. These ingredients are integral to various cuisines and food preparations worldwide, with applications extending to culinary uses, medicinal purposes, and cosmetics. The market features a broad selection of spices and herbs, including black pepper, turmeric, cinnamon, basil, and rosemary. Key factors driving market growth include a rising preference for natural and organic products, increased awareness of health benefits, and growing demand for exotic flavors.

Market Growth Drivers:

The global spices and herbs market is expanding due to several factors, including a shift towards natural and organic food products and heightened awareness of their health benefits. The growing popularity of international cuisines and the expanding food processing industry are significant contributors to market demand. Additionally, the increasing incorporation of spices and herbs in functional foods and beverages, driven by health-conscious consumers, is propelling market growth. Innovations in cultivation, processing, and packaging technologies are also playing a key role in creating new market opportunities.

Market Restraints:

Despite positive growth trends, the spices and herbs market faces challenges such as supply chain disruptions and fluctuating raw material prices. Climatic conditions, pest infestations, and geopolitical issues can impact the availability and cost of spices and herbs. Quality control issues and the presence of counterfeit products can undermine consumer trust and market stability. Regulatory constraints and stringent quality standards also present challenges for market participants.

Market Opportunities:

The spices and herbs market offers significant growth opportunities driven by increasing consumer demand for healthy and natural ingredients, a growing appetite for exotic flavors, and advancements in processing technologies. The expansion of the food and beverage industry and the growth of the e-commerce sector provide new distribution channels and market access. Investment in research and development to create innovative spice blends and health-oriented products can generate additional revenue streams. Strategic partnerships with culinary experts and health professionals, along with expansion into emerging markets, are crucial for leveraging these opportunities.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the main factors driving global growth in the spices and herbs market?
• Which spices and herbs are experiencing the highest demand across various regions?
• How are technological advancements shaping the competitive landscape of the spices and herbs market?
• Who are the key players in the spices and herbs market, and what strategies are they using to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global spices and herbs market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global spices and herbs market, including McCormick & Company, Olam International, and Sysco Corporation, focus on innovation, quality assurance, and strategic partnerships to strengthen their market position. These companies invest in research and development to create new spice blends and enhance processing technologies. Collaborations with food manufacturers, retailers, and distributors facilitate market penetration and expansion. Emphasizing sustainability, traceability, and meeting consumer demands for organic and natural products drives growth and reinforces the competitive edge of key players in the evolving spices and herbs market.

Key Companies Profiled:

• McCormick & Company, Inc.
• Olam International
• Royal Spices
• Prymat sp. z o.o.
• Kräuter Mix GmbH
• Worlée NaturProdukte GmbH
• El Clarín Spices S.L
• Elite Spice
• RAMÓN SABATER S.A.U
• DF World of Spices GmbH
• Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd.
• The British Pepper & Spice Company Limited
• Koninklijke Euroma BV
• Everest Spices
• Paulig Group
• Verstegen Spices & Sauces B.V.
• TOUTON S.A.
• SOLINA GROUP
• Cinnatopia
• Sleaford Quality Foods Ltd.

Spices and Herbs Market Analysis by Category

By Product:

• Spices
• Herbs

By Nature:

• Organic Spices and Herbs
• Conventional Spices and Herbs

By Form:

• Whole
• Powder/Granule
• Oil

By End Use:

• Food Industry
• Beverage Industry
• Foodservice Industry
• Personal Care & Cosmetics
• Household/Retail

By Distribution Channel:

• Business to Business Sales
• Business to Consumer Sales

By Region:

• North America Spices and Herbs Market
• Latin America Spices and Herbs Market
• Europe Spices and Herbs Market
• East Asia Spices and Herbs Market
• South Asia Spices and Herbs Market
• Oceania Spices and Herbs Market
• Middle East & Africa Spices and Herbs Market



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Spice and Herbs Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
5.1. Historical Market Volume (Tons) and Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) and Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5.4. Absolute $ Opportunity Analysis
6. Global Spice and Herbs Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis By Nature
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Market Background
7.1. Macro-Economic Factors
7.1.1. Global GDP Growth Outlook
7.1.2. Global Industry Value Added
7.1.3. Global Urbanization Growth Outlook
7.1.4. Global Food Security Index
7.1.5. Global Rank - Ease of Doing Business
7.1.6. Global Rank - Trading Across Borders
7.2. Global Food & Beverage Industry Outlook
7.3. Food & Beverage Industry Key Indicators
7.4. Thompson & Strickland Seven forces Model
7.4.1. Industry’s dominant economic features.
7.4.2. Sources of Competitive Forces
7.4.3. Driving forces
7.4.4. The market position of rival companies
7.4.5. Competitor’s strategic moves
7.4.6. Industry’s key success factors
7.4.7. Industry’s profitability prospects
7.5. Impact of COVID-19 on Spices and Herbs Market
7.5.1. Manufacturer/Processors
7.5.2. Supply Chain and Logistics
7.5.3. Wholesalers/Traders
7.5.4. Retailers
7.6. Impact of COVID-19 on Food and Beverage Industry
7.7. Food and Beverage Industry might face “V” Impact
7.8. Impact of COVID-19 on Retail Sector
7.9. COVID-19 Risk Assessment/Impact
7.9.1. COVID-19 Risk Assessment/Impact - Expected Effect of Pandemic on Economic Growth Rate
7.9.2. COVID-19 Risk Assessment/Impact - Economic Growth of Key Countries
7.9.3. Impact of COVID-19 on Food Trends
7.9.4. Supply Chain Impact on Food Ingredients from the Coronavirus Pandemic
7.9.5. Actions for Supply Chain
7.10. Global Beverage Industry Outlook
7.11. Global Organic Agriculture Land Outlook
7.12. Global Snacks Industry Outlook
7.13. Processed Food & Beverage Industry Outlook
7.14. Spice Cultivation Outlook
7.15. Production Analysis of Spices
7.16. Export Trade Analysis
7.16.1. Cinnamon
7.16.1.1. By Value (US$ ‘000)
7.16.1.2. By Volume (Tons)
7.16.2. Clove
7.16.2.1. By Value (US$ ‘000)
7.16.2.2. By Volume (Tons)
7.16.3. Nutmeg
7.16.3.1. By Value (US$ ‘000)
7.16.3.2. By Volume (Tons)
7.16.4. Cardamom
7.16.4.1. By Value (US$ ‘000)
7.16.4.2. By Volume (Tons)
7.16.5. Pepper
7.16.5.1. By Value (US$ ‘000)
7.16.5.2. By Volume (Tons)
7.16.6. Turmeric
7.16.6.1. By Value (US$ ‘000)
7.16.6.2. By Volume (Tons)
7.16.7. Cumin
7.16.7.1. By Value (US$ ‘000)
7.16.7.2. By Volume (Tons)
7.16.8. Garlic
7.16.8.1. By Value (US$ ‘000)
7.16.8.2. By Volume (Tons)
7.16.9. Mustard
7.16.9.1. By Value (US$ ‘000)
7.16.9.2. By Volume (Tons)
7.17. Import Trade Analysis
7.17.1. Cinnamon
7.17.1.1. By Value (US$ ‘000)
7.17.1.2. By Volume (Tons)
7.17.2. Clove
7.17.2.1. By Value (US$ ‘000)
7.17.2.2. By Volume (Tons)
7.17.3. Nutmeg
7.17.3.1. By Value (US$ ‘000)
7.17.3.2. By Volume (Tons)
7.17.4. Cardamom
7.17.4.1. By Value (US$ ‘000)
7.17.4.2. By Volume (Tons)
7.17.5. Pepper
7.17.5.1. By Value (US$ ‘000)
7.17.5.2. By Volume (Tons)
7.17.6. Turmeric
7.17.6.1. By Value (US$ ‘000)
7.17.6.2. By Volume (Tons)
7.17.7. Cumin
7.17.7.1. By Value (US$ ‘000)
7.17.7.2. By Volume (Tons)
7.17.8. Garlic
7.17.8.1. By Value (US$ ‘000)
7.17.8.2. By Volume (Tons)
7.17.9. Mustard
7.17.9.1. By Value (US$ ‘000)
7.17.9.2. By Volume (Tons)
7.18. Varieties of Spices offered by Key Players
7.19. Backdrop Analysis - Global Spice Industry Outlook
7.20. End-User Demand Analysis
7.21. Industry Value and Supply Chain Analysis
7.21.1. Profit Margin Analysis at each point of sales
7.21.2. List and Role of Key Participants
7.21.3. Spice Producers
7.21.4. Spice Processors
7.21.5. Distributors/Suppliers/Wholesalers
7.22. Key Regulation
7.23. Market Dynamics
7.23.1. Drivers
7.23.2. Restraints
7.23.3. Opportunity Analysis
7.24. Forecast Factors - Relevance & Impact
8. Global Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Type, 2024-2032
8.3.1. Spices
8.3.1.1. Cardamom
8.3.1.2. Cinnamon
8.3.1.3. Clove
8.3.1.4. Nutmeg
8.3.1.5. Paprika
8.3.1.6. Pepper
8.3.1.7. Turmeric
8.3.1.8. Cumin
8.3.1.9. Garlic
8.3.1.10. Mustard
8.3.2. Herbs
8.3.2.1. Oregano
8.3.2.2. Parsley
8.3.2.3. Mint
8.3.2.4. Basil
8.3.2.5. Rosemary
8.4. Market Attractiveness Analysis By Type
9. Global Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Nature
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Nature, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Nature, 2024-2032
9.3.1. Organic
9.3.2. Conventional
9.4. Market Attractiveness Analysis By Nature
10. Global Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Form
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Form, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Form, 2024-2032
10.3.1. Whole
10.3.2. Powder/Granule
10.3.3. Oil
10.4. Market Attractiveness Analysis By Form
11. Global Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By End Use
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By End Use, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By End Use, 2024-2032
11.3.1. Food Industry
11.3.1.1. Soups, Sauces, Dressings
11.3.1.2. Processed Food
11.3.1.3. Bakery & Confectionery
11.3.1.4. Meat & Seafood
11.3.1.5. Dairy & Frozen Products
11.3.1.6. Others
11.3.2. Beverages
11.3.2.1. Alcoholic
11.3.2.2. Non-Alcoholic
11.3.3. HoReCa
11.3.4. Retail/Household
11.3.5. Cosmetics & Personal Care
11.3.6. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By End Use
12. Global Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Distribution Channel
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2032
12.3.1. Business to Business
12.3.2. Business to Consumer
12.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
12.3.2.2. Convenience Stores
12.3.2.3. Specialty Retail
12.3.2.4. Online Retail
12.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
13. Global Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. South Asia
13.3.5. East Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Type
14.3.3. By Nature
14.3.4. By Form
14.3.5. By End Use
14.3.6. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Type
14.4.3. By Nature
14.4.4. By Form
14.4.5. By End Use
14.4.6. By Distribution Channel
14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Latin America Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Brazil
15.3.1.2. Mexico
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Type
15.3.3. By Nature
15.3.4. By Form
15.3.5. By End Use
15.3.6. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Type
15.4.3. By Nature
15.4.4. By Form
15.4.5. By End Use
15.4.6. By Distribution Channel
15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Europe Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Nordic
16.3.1.8. Russia
16.3.1.9. Poland
16.3.1.10. Rest of Europe
16.3.2. By Type
16.3.3. By Nature
16.3.4. By Form
16.3.5. By End Use
16.3.6. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Type
16.4.3. By Nature
16.4.4. By Form
16.4.5. By End Use
16.4.6. By Distribution Channel
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. South Asia Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Thailand
17.3.1.3. Indonesia
17.3.1.4. Malaysia
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Type
17.3.3. By Nature
17.3.4. By Form
17.3.5. By End Use
17.3.6. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Type
17.4.3. By Nature
17.4.4. By Form
17.4.5. By End Use
17.4.6. By Distribution Channel
17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. East Asia Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Type
18.3.3. By Nature
18.3.4. By Form
18.3.5. By End Use
18.3.6. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Type
18.4.3. By Nature
18.4.4. By Form
18.4.5. By End Use
18.4.6. By Distribution Channel
18.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Oceania Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Type
19.3.3. By Nature
19.3.4. By Form
19.3.5. By End Use
19.3.6. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Type
19.4.3. By Nature
19.4.4. By Form
19.4.5. By End Use
19.4.6. By Distribution Channel
19.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Middle East and Africa Spice and Herbs Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC
20.3.1.2. South Africa
20.3.1.3. Turkey
20.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Type
20.3.3. By Nature
20.3.4. By Form
20.3.5. By End Use
20.3.6. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Type
20.4.3. By Nature
20.4.4. By Form
20.4.5. By End Use
20.4.6. By Distribution Channel
20.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis By Tier of Companies
21.2. Market Concentration
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. McCormick & Company, Inc.
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Sales Footprint
22.3.1.4. Strategy Overview
22.3.1.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.1.6. Key Financials
22.3.2. Olam International
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Sales Footprint
22.3.2.4. Strategy Overview
22.3.2.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.2.6. Key Financials
22.3.3. Royal Spices
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Sales Footprint
22.3.3.4. Strategy Overview
22.3.3.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.3.6. Key Financials
22.3.4. Prymat sp. z o.o.
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Sales Footprint
22.3.4.4. Strategy Overview
22.3.4.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.4.6. Key Financials
22.3.5. Kräuter Mix GmbH
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Sales Footprint
22.3.5.4. Strategy Overview
22.3.5.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.5.6. Key Financials
22.3.6. Worlée NaturProdukte GmbH
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Sales Footprint
22.3.6.4. Strategy Overview
22.3.6.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.6.6. Key Financials
22.3.7. El Clarín Spices S.L
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Sales Footprint
22.3.7.4. Strategy Overview
22.3.7.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.7.6. Key Financials
22.3.8. Elite Spice
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Sales Footprint
22.3.8.4. Strategy Overview
22.3.8.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.8.6. Key Financials
22.3.9. RAMÓN SABATER S.A.U
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Sales Footprint
22.3.9.4. Strategy Overview
22.3.9.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.9.6. Key Financials
22.3.10. DF World of Spices GmbH
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Sales Footprint
22.3.10.4. Strategy Overview
22.3.10.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.10.6. Key Financials
22.3.11. Mahashian Di Hatti Pvt. Ltd.
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Sales Footprint
22.3.11.4. Strategy Overview
22.3.11.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.11.6. Key Financials
22.3.12. The British Pepper & Spice Company Limited
22.3.12.1. Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Sales Footprint
22.3.12.4. Strategy Overview
22.3.12.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.12.6. Key Financials
22.3.13. Koninklijke Euroma BV
22.3.13.1. Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Sales Footprint
22.3.13.4. Strategy Overview
22.3.13.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.13.6. Key Financials
22.3.14. Everest Spices
22.3.14.1. Overview
22.3.14.2. Product Portfolio
22.3.14.3. Sales Footprint
22.3.14.4. Strategy Overview
22.3.14.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.14.6. Key Financials
22.3.15. Paulig Group
22.3.15.1. Overview
22.3.15.2. Product Portfolio
22.3.15.3. Sales Footprint
22.3.15.4. Strategy Overview
22.3.15.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.15.6. Key Financials
22.3.16. Verstegen Spices & Sauces B.V.
22.3.16.1. Overview
22.3.16.2. Product Portfolio
22.3.16.3. Sales Footprint
22.3.16.4. Strategy Overview
22.3.16.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.16.6. Key Financials
22.3.17. TOUTON S.A.
22.3.17.1. Overview
22.3.17.2. Product Portfolio
22.3.17.3. Sales Footprint
22.3.17.4. Strategy Overview
22.3.17.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.17.6. Key Financials
22.3.18. SOLINA GROUP
22.3.18.1. Overview
22.3.18.2. Product Portfolio
22.3.18.3. Sales Footprint
22.3.18.4. Strategy Overview
22.3.18.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.18.6. Key Financials
22.3.19. Cinnatopia
22.3.19.1. Overview
22.3.19.2. Product Portfolio
22.3.19.3. Sales Footprint
22.3.19.4. Strategy Overview
22.3.19.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.19.6. Key Financials
22.3.20. Sleaford Quality Foods Ltd.
22.3.20.1. Overview
22.3.20.2. Product Portfolio
22.3.20.3. Sales Footprint
22.3.20.4. Strategy Overview
22.3.20.5. Key Developments/Key Takeaways
22.3.20.6. Key Financials
23. Assumptions & Acronyms Used
24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/17 10:30

141.77 円

158.05 円

189.84 円

ページTOPに戻る