世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アクティブウェア市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析


Activewear Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030

アクティブウェアの動向と予測 世界のアクティブウェア市場の将来は、オフライン市場とオンライン市場にチャンスがありそうだ。世界のアクティブウェア市場は、2024年から2030年までの年平均成長率が6.4%で、20... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Lucintel
ルシンテル
2024年7月1日 US$4,850
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。

本レポートは受注生産のため、2~3営業日程度ご納品のお時間をいただく場合がございます。


 

サマリー

アクティブウェアの動向と予測
世界のアクティブウェア市場の将来は、オフライン市場とオンライン市場にチャンスがありそうだ。世界のアクティブウェア市場は、2024年から2030年までの年平均成長率が6.4%で、2030年までに推定5億1,630万ドルに達すると予想される。この市場の主な促進要因は、スポーツ参加を奨励する世界的組織の取り組みの増加、日常活動やジムでの現代的な服装への嗜好の高まり、ランニングやサイクリングなどのレジャー活動の需要の高まりである。
本レポートは150ページを超え、ビジネス上の意思決定に役立つよう作成されています。以下はそのサンプルである。
セグメント別アクティブウェア
本調査では、世界のアクティブウェアの製品タイプ別、生地別、性別、流通チャネル別、地域別の予測を掲載しています。
製品タイプ別アクティブウェア市場【2018年から2030年までの金額別出荷分析
- レディ・トゥ・ウェア
- ファッションアウター、パンツ、Tシャツ
- ラッシュガード、ウェットスーツ、水着
- スポーツシューズ、アクアシューズ、アクアソックス
- ファッションブランド
アクティブウェアの生地別市場【2018年から2030年までの金額別出荷分析
- ポリエステル
- ナイロン
- ネオプレン
- ポリプロピレン
- スパンデックス
- 綿
- その他
男女別アクティブウェア市場【2018年から2030年までの出荷額分析
- 男性
- 女性
- キッズ
アクティブウェア市場:流通チャネル別【2018年~2030年出荷額分析
- オフライン
- オンライン
アクティブウェア市場:地域別【2018年~2030年の出荷額分析
- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- その他の地域
アクティブウェア企業一覧
同市場の企業は、提供する製品の品質に基づいて競争している。同市場の主要企業は、製造施設の拡大、研究開発投資、インフラ整備、バリューチェーン全体にわたる統合機会の活用に注力している。こうした戦略により、アクティブウェア企業は需要の増加に対応し、競争力を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大している。本レポートで紹介するアクティブウェア企業は以下の通りである。
- ディックス・スポーティング・グッズ
- アンダーアーマー
- V.F.コーポレーション
- ザ・ギャップ
- プーマ
- ルルレモン・アスレチカ
- スケッチャーズ
- コロンビア・スポーツウェア・カンパニー
- アシックス
- ナイキ
アクティブウェア市場の洞察
Lucintelは、ポリエステルは吸湿発散性に優れているためスポーツウェアに最適であり、皮膚の表面から汗を効率的に取り出して素早く蒸発させ、激しい運動中も着用者をドライで快適な状態に保つことができるため、予測期間中はポリエステルがより大きなセグメントであり続けると予測している。
この市場の中では、オフラインが引き続き大きなセグメントを占めると思われる。その理由は、アクティブウェアのバリエーションが豊富であること、特定のブランドのディスカウントがあること、販売幹部がサポートしてくれること、オフライン店舗でのチェックアウトが簡単であることなどから、顧客がメリットを享受できるからである。
北米は、健康的な身体と健康的なライフスタイルを求める傾向の高まりに加え、可処分所得の増加、生産コストの低下、生活環境の改善により、予測期間中最大の地域であり続けるだろう。
世界のアクティブウェア市場の特徴
市場規模の推定:アクティブウェアの市場規模を金額($M)で推計。
動向と予測分析:各セグメント・地域別の市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)。
セグメンテーション分析:アクティブウェア市場規模を製品タイプ別、生地別、性別、流通チャネル別、地域別に金額(Mドル)で分析。
地域別分析:アクティブウェア市場の北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別内訳。
成長機会:アクティブウェア市場の製品タイプ、生地、性別、流通チャネル、地域別の成長機会分析。
戦略分析:M&A、新製品開発、アクティブウェア市場の競争環境など。
ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争力分析。
よくある質問
Q1.アクティブウェアの市場規模は?
回答世界のアクティブウェア市場は、2030年までに推定5億1,630万ドルに達すると予想されています。
Q2.アクティブウェア市場の成長予測は?
回答世界のアクティブウェア市場は、2024年から2030年にかけて年平均成長率(CAGR)6.4%で成長すると予想されています。
Q3.アクティブウェア市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答この市場の主な促進要因は、スポーツ参加を奨励する世界的な組織の取り組みの増加、日常活動やジムでの現代的な服装への嗜好の高まり、ランニングやサイクリングなどのレジャー活動の需要の高まりです。
Q4.アクティブウェア市場の主要セグメントは?
回答世界のアクティブウェア市場の将来は、オフライン市場とオンライン市場にチャンスがあり、有望であると思われる。
Q5.アクティブウェア市場の主要企業は?
回答:主なアクティブウェア企業は?アクティブウェアの主要企業は以下の通り:
- ディックス・スポーティング・グッズ
- アンダーアーマー
- V.F.コーポレーション
- ザ・ギャップ
- プーマ
- ルルレモン・アスレチカ
- スケッチャーズ
- コロンビア・スポーツウェア・カンパニー
- アシックス
- ナイキ
Q6.今後、アクティブウェアの市場規模が最も大きくなるセグメントは?
回答Lucintelは、ポリエステルがスポーツウェアに最適な強力な吸湿発散性を持ち、皮膚表面から汗を効率的に抽出し、素早く蒸発させ、激しい運動中も着用者をドライで快適に保つことから、予測期間中、ポリエステルがより大きなセグメントであり続けると予測しています。
Q7.アクティブウェア市場において、今後5年間で最も大きくなると予想される地域は?
回答北米は、健康的な身体と健康的なライフスタイルを求める傾向の高まりに加え、可処分所得の増加、生産コストの低下、生活環境の改善により、予測期間中最大の地域であり続けるでしょう。
Q.8 本レポートのカスタマイズは可能ですか?
回答はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。
本レポートは以下の11の主要な質問に回答しています:
Q.1.製品タイプ別(既製服、ファッションアウター、パンツ、Tシャツ、ラッシュガード、ウェットスーツ、スイムウエア、スポーツシューズ、アクアシューズ、アクアソックス、ファッションブランド)、生地別(ポリエステル、ナイロン、ネオプレン、ポリプロピレン、スパンデックス、綿、その他)、性別(男性、女性、子供)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)に見たアクティブウエア市場の有望な高成長機会とは?
Q.2.今後成長が加速するセグメントとその理由は?
Q.3.より速いペースで成長する地域とその理由は?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場における主な課題とビジネスリスクは?
Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は?
Q.6.この市場における新たなトレンドとその理由は?
Q.7.市場における顧客の需要の変化にはどのようなものがありますか?
Q.8.市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?これらの開発をリードしている企業はどこですか?
Q.9.市場の主要プレーヤーは?主要プレーヤーは事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めていますか?
Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替によって市場シェアを失う脅威はどの程度ありますか?
Q.11.過去5年間にどのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えましたか?

アクティブウェア市場, アクティブウェア市場規模, アクティブウェア市場成長, アクティブウェア市場分析, アクティブウェア市場レポート, アクティブウェア市場シェア, アクティブウェア市場動向, アクティブウェア市場予測, アクティブウェア企業に関するご質問は、LucintelのアナリストまでEメール: helpdesk@lucintel.com.折り返しご連絡させていただきます。

ページTOPに戻る


目次

目次

1.要旨
2.アクティブウェアの世界市場:市場ダイナミクス
2.1:序論、背景、分類
2.2:サプライチェーン
2.3:業界の推進要因と課題
3.2018年から2030年までの市場動向と予測分析
3.1.マクロ経済動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.2.世界のアクティブウェア市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.3:アクティブウェアの世界市場:製品タイプ別
3.3.1:レディ・トゥ・ウェア
3.3.2:ファッションアウター、パンツ、Tシャツ
3.3.3:ラッシュガード、ウェットスーツ、スイムウェア
3.3.4:スポーツシューズ、アクアシューズ、アクアソックス
3.3.5: ファッションブランド
3.4:アクティブウェアの世界市場:生地別
3.4.1:ポリエステル
3.4.2:ナイロン
3.4.3:ネオプレン
3.4.4:ポリプロピレン
3.4.5: スパンデックス
3.4.6:コットン
3.4.7: その他
3.5: アクティブウェアの世界市場:性別
3.5.1:男性
3.5.2:女性
3.5.3:キッズ
3.6:アクティブウェアの世界市場:流通チャネル別
3.6.1:オフライン
3.6.2: オンライン
4.2018年から2030年までの地域別市場動向と予測分析
4.1:アクティブウェアの世界地域別市場
4.2:北米アクティブウェア市場
4.2.1:北米のアクティブウェア市場:生地別ポリエステル、ナイロン、ネオプレン、ポリプロピレン、スパンデックス、綿、その他
4.2.2:北米のアクティブウェア市場:流通経路別オフラインとオンライン
4.3:欧州アクティブウェア市場
4.3.1:欧州のアクティブウェア市場:生地別ポリエステル、ナイロン、ネオプレン、ポリプロピレン、スパンデックス、綿、その他
4.3.2:欧州のアクティブウェア市場:流通チャネル別オフラインとオンライン
4.4:アジア太平洋地域のアクティブウェア市場
4.4.1:APACのアクティブウェア市場:生地別ポリエステル、ナイロン、ネオプレン、ポリプロピレン、スパンデックス、綿、その他
4.4.2:APACのアクティブウェア市場:流通チャネル別:オフラインとオンライン
4.5: ROWのアクティブウェア市場
4.5.1:ROWのアクティブウェア市場:生地別ポリエステル、ナイロン、ネオプレン、ポリプロピレン、スパンデックス、綿、その他
4.5.2:ROWのアクティブウェア市場:流通チャネル別:オフラインとオンライン
5.競合分析
5.1:製品ポートフォリオ分析
5.2:経営統合
5.3:ポーターのファイブフォース分析
6.成長機会と戦略分析
6.1:成長機会分析
6.1.1:アクティブウェア世界市場の製品タイプ別成長機会
6.1.2:アクティブウェアの世界市場における生地別の成長機会
6.1.3: アクティブウェア世界市場の成長機会:性別
6.1.4:アクティブウェアの世界市場の成長機会:流通チャネル別
6.1.5:アクティブウェアの世界市場の成長機会:地域別
6.2:アクティブウェアの世界市場における新たなトレンド
6.3: 戦略分析
6.3.1:新製品開発
6.3.2:アクティブウェア世界市場の生産能力拡大
6.3.3:アクティブウェア世界市場における合併、買収、合弁事業
6.3.4:認証とライセンス
7.主要企業のプロフィール
7.1:ディックス・スポーティング・グッズ
7.2:アンダーアーマー
7.3: V.F.コーポレーション
7.4: ザ・ギャップ
7.5: プーマ
7.6: ルルレモンアスレチカ
7.7: スケッチャーズ
7.8: コロンビア・スポーツウェア・カンパニー
7.9: アシックスコーポレーション
7.10: ナイキ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Activewear Trends and Forecast
The future of the global activewear market looks promising with opportunities in the offline and online markets. The global activewear market is expected to reach an estimated $516.3 million by 2030 with a CAGR of 6.4% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are increasing number of global organizations' efforts to encourage sports participation, growing preference for contemporary attire for daily activities and the gym, and growing demand for leisure activities, such as running and cycling.
A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.
Activewear by Segment
The study includes a forecast for the global activewear by product type, fabric, gender, distributional channel, and region.
Activewear Market by Product Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Ready To Wear
• Fashion Outer, Pants, & T-Shirts
• Rash Guard, Wet Suit, & Swim Wear
• Sports Shoes, Aqua Shoes, & Aqua Socks
• Fashion Brand
Activewear Market by Fabric [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Polyester
• Nylon
• Neoprene
• Polypropylene
• Spandex
• Cotton
• Others
Activewear Market by Gender [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Men
• Women
• Kids
Activewear Market by Distributional Channel [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Offline
• Online
Activewear Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World
List of Activewear Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies activewear companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the activewear companies profiled in this report include-
• DICKS Sporting Goods
• Under Armour
• V.F. Corporation
• The Gap
• Puma
• Lululemon athletica
• Skechers
• Columbia Sportswear Company
• ASICS Corporation
• Nike
Activewear Market Insights
Lucintel forecasts that polyester will remain larger segment over the forecast period due to its potent moisture-wicking qualities, which make it perfect for sportswear, and it efficiently extracts sweat from the skin's surface, facilitating quick evaporation and keeping the wearer dry and comfortable throughout vigorous exercise.
Within this market, offline will remain larger segment due to customers benefit from the availability of several variants of activewear, discounts on certain brands, the aid of sales executives, and simple checkouts at offline stores.
North America will remain the largest region over the forecast period due to growing trend of having a fit body and a healthy lifestyle, as well as, increased levels of disposable income, decreased production costs, and better living conditions.
Features of the Global Activewear Market
Market Size Estimates: Activewear market size estimation in terms of value ($M).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: Activewear market size by product type, fabric, gender, distributional channel, and region in terms of value ($M).
Regional Analysis: Activewear market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different product type, fabric, gender, distributional channel, and regions for the activewear market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the activewear market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.
FAQ
Q1. What is the activewear market size?
Answer: The global activewear market is expected to reach an estimated $516.3 million by 2030.
Q2. What is the growth forecast for activewear market?
Answer: The global activewear market is expected to grow with a CAGR of 6.4% from 2024 to 2030.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of the activewear market?
Answer: The major drivers for this market are increasing number of global organizations' efforts to encourage sports participation, growing preference for contemporary attire for daily activities and the gym, and growing demand for leisure activities, such as running and cycling.
Q4. What are the major segments for activewear market?
Answer: The future of the global activewear market looks promising with opportunities in the offline and online markets.
Q5. Who are the key activewear market companies?
Answer: Some of the key activewear companies are as follows:
• DICKS Sporting Goods
• Under Armour
• V.F. Corporation
• The Gap
• Puma
• Lululemon athletica
• Skechers
• Columbia Sportswear Company
• ASICS Corporation
• Nike
Q6. Which activewear market segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that polyester will remain larger segment over the forecast period due to its potent moisture-wicking qualities, which make it perfect for sportswear, and it efficiently extracts sweat from the skin's surface, facilitating quick evaporation and keeping the wearer dry and comfortable throughout vigorous exercise.
Q7. In activewear market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: North America will remain the largest region over the forecast period due to growing trend of having a fit body and a healthy lifestyle, as well as, increased levels of disposable income, decreased production costs, and better living conditions.
Q.8 Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.
This report answers following 11 key questions:
Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the activewear market by product type (ready to wear, fashion outer, pants, & t-shirts, rash guard, wet suit, & swim wear, sports shoes, aqua shoes, & aqua socks, and fashion brand), fabric (polyester, nylon, neoprene, polypropylene, spandex, cotton, and others), gender (men, women, and kids), distributional channel (offline and online), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?

For any questions related to Activewear Market, Activewear Market Size, Activewear Market Growth, Activewear Market Analysis, Activewear Market Report, Activewear Market Share, Activewear Market Trends, Activewear Market Forecast, Activewear Companies, write Lucintel analyst at email: helpdesk@lucintel.com. We will be glad to get back to you soon.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Global Activewear Market : Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges
3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030
3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.2. Global Activewear Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.3: Global Activewear Market by Product Type
3.3.1: Ready to Wear
3.3.2: Fashion Outer, Pants, & T-Shirts
3.3.3: Rash Guard, Wet Suit, & Swim Wear
3.3.4: Sports shoes, Aqua Shoes, & Aqua Socks
3.3.5: Fashion Brand
3.4: Global Activewear Market by Fabric
3.4.1: Polyester
3.4.2: Nylon
3.4.3: Neoprene
3.4.4: Polypropylene
3.4.5: Spandex
3.4.6: Cotton
3.4.7: Others
3.5: Global Activewear Market by Gender
3.5.1: Men
3.5.2: Women
3.5.3: Kids
3.6: Global Activewear Market by Distributional Channel
3.6.1: Offline
3.6.2: Online
4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030
4.1: Global Activewear Market by Region
4.2: North American Activewear Market
4.2.1: North American Activewear Market by Fabric: Polyester, Nylon, Neoprene, Polypropylene, Spandex, Cotton, and Others
4.2.2: North American Activewear Market by Distributional Channel: Offline and Online
4.3: European Activewear Market
4.3.1: European Activewear Market by Fabric: Polyester, Nylon, Neoprene, Polypropylene, Spandex, Cotton, and Others
4.3.2: European Activewear Market by Distributional Channel: Offline and Online
4.4: APAC Activewear Market
4.4.1: APAC Activewear Market by Fabric: Polyester, Nylon, Neoprene, Polypropylene, Spandex, Cotton, and Others
4.4.2: APAC Activewear Market by Distributional Channel: Offline and Online
4.5: ROW Activewear Market
4.5.1: ROW Activewear Market by Fabric: Polyester, Nylon, Neoprene, Polypropylene, Spandex, Cotton, and Others
4.5.2: ROW Activewear Market by Distributional Channel: Offline and Online
5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis
6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Activewear Market by Product Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Activewear Market by Fabric
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Activewear Market by Gender
6.1.4: Growth Opportunities for the Global Activewear Market by Distributional Channel
6.1.5: Growth Opportunities for the Global Activewear Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Activewear Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Activewear Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Activewear Market
6.3.4: Certification and Licensing
7. Company Profiles of Leading Players
7.1: DICKS Sporting Goods
7.2: Under Armour
7.3: V.F. Corporation
7.4: The Gap
7.5: Puma
7.6: Lululemon athletica
7.7: Skechers
7.8: Columbia Sportswear Company
7.9: ASICS Corporation
7.10: Nike

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Lucintel社はどのような調査会社ですか?


Lucintelは世界の多様な市場について調査を行っています。特に化学品、材料、自動車関連の調査レポートを数多く出版しています。  もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/03 10:26

150.96 円

158.85 円

193.76 円

ページTOPに戻る