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ノンアルコール飲料市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Non-alcoholic Beverages Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界のノンアルコール飲料市場に関する広範なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に分析し、市... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月5日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界のノンアルコール飲料市場に関する広範なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に分析し、市場構造の包括的な理解を提供しています。

主な洞察

- ノンアルコール飲料市場規模(2024E):1,921.4億米ドル
- 予測市場規模(2033F):1,921.4億米ドル2兆7,534億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024 to 2033): 4.6%

ノンアルコール飲料市場 - レポートスコープ

ノンアルコール飲料市場には、ソフトドリンク、ジュース、ボトル入り飲料水、機能性飲料、すぐに飲める(RTD)お茶やコーヒーなど、多様な製品が含まれる。これらの飲料は、毎日の水分補給、栄養補給、リフレッシュに欠かせない。同市場は、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、オンラインプラットフォーム、専門小売店などのチャネルを通じて流通し、小売業、外食産業、接客業など様々なセグメントに対応している。より健康的で機能的な飲料に対する消費者の嗜好の高まり、水分補給の利点に関する意識の高まり、外出先での消費傾向の高まりが成長の原動力となっている。

市場成長の促進要因

世界のノンアルコール飲料市場を後押しする要因はいくつかある。エネルギー飲料、強化水、プロバイオティクス飲料など、健康上のメリットを提供する機能性飲料の人気の高まりが需要を押し上げている。パッケージングと保存における技術の進歩は、これらの飲料の保存可能期間と品質を向上させ、市場拡大に拍車をかけている。さらに、健康志向の消費者が低糖質飲料、天然飲料、有機飲料を選ぶことも市場成長の原動力となっている。可処分所得の増加と都市化も、便利で高級なノンアルコール飲料の需要拡大に寄与している。

市場の阻害要因:

有望な成長見通しとは裏腹に、ノンアルコール飲料市場は、プレミアム製品の高コストや季節変動による原材料価格の変動といった課題に直面している。同市場はまた、低価格の代替品を提供する多数の地元企業や非組織企業による影響を受けており、既存ブランドの市場シェアが制限される可能性がある。さらに、食品・飲料添加物に関する厳しい規制や、消費者の嗜好の変化に対応するための継続的な技術革新の必要性も、市場に影響を与えている。こうした問題に対処し競争力を維持するためには、効果的なサプライチェーン・マネジメント、競争力のある価格設定、研究開発への継続的な投資が必要である。

市場機会:

健康・ウェルネス飲料のトレンドの高まりから、大きな機会が生まれる。高効率で環境に優しい生産方法は、持続可能で高品質なノンアルコール飲料の需要に応える。Eコマース・プラットフォームの拡大は市場成長のための新たなチャネルを提供し、企業はより多くの消費者にリーチすることができる。都市化の進展と健康志向の消費者数の増加が、機能性・栄養強化飲料の需要を牽引する。戦略的パートナーシップ、新技術への投資、革新的なノンアルコール製品の投入は、新たな機会を活用し、市場でのリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで回答した主な質問

- 世界のノンアルコール飲料市場の成長を促進する主な要因は何か?
- ノンアルコール飲料のどの種類と用途が各業界で採用をリードしているか?
- 技術の進歩はノンアルコール飲料市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- ノンアルコール飲料市場の主要プレーヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 世界のノンアルコール飲料市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Coca-Cola Company、PepsiCo, Inc.、Nestlé S.A.などの世界のノンアルコール飲料市場の大手企業は、競争優位性を獲得するために、イノベーション、製品の差別化、戦略的提携に注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、無菌処理や低温充填技術などの高度な生産技術を開発している。小売業者、食品サービス業者、オンライン・プラットフォームとのコラボレーションは、市場へのアクセスを容易にし、新製品の採用を促進する。持続可能な調達、高品質の原料、包括的なマーケティング戦略を重視することで、市場の成長を促進し、進化するノンアルコール飲料の状況においてブランド・ロイヤルティを高めている。

主要企業のプロファイル

- ペプシコ
- コカ・コーラ
- サントリー
- ドクター・ペッパー・スナップル・グループ
- アルカコンチネンタルSABデCV
- 伊藤園
- ユニプレジデントチャイナホールディングス
- モンスター・ビバレッジ
- エンボテラドーラ・アンディーナ SA
- リフレスコ・グループ NV
- ブリトビック・ピーエルシー
- ロッテ七星飲料有限公司カゴメ株式会社
- カゴメカゴメ
- DyDOグループホールディングス
- ラソンデ・インダストリーズ
- タタ・グローバル・ビバレッジズ
- マッシモ・ザネッティ・ビバレッジ・グループ SpA
- フォメント・エコノミコ・メヒカーノ・サブ・デ・CV
- フレイザー・アンド・ニーヴ・ホールディングスBhd.
- オーガニサシオン・キューティバSABデCV

ノンアルコール飲料市場の産業セグメンテーション

製品タイプ別

- 炭酸飲料
- 炭酸なし
- RTD飲料
- ホット飲料
- スポーツ・エネルギー飲料
- スペシャリティドリンク

ソース別
- 果物
- 野菜
- 穀類
- 紅茶
- コーヒー
- ミルク
- ココア/チョコレート
- 植物エキス/ハーブエキス
- 微生物エキス
- ナッツ類
- 大豆
- 花エキス
- 着色料
- 甘味料
- 香料
- 保存料
- 二酸化炭素
- 水

パッケージ

- ボトル
- 金属缶
- 液体カートン
- スリムプラスチック容器
- パウチ
- テトラパック
- 小袋
- 持ち帰り用カップ&タンブラー

流通チャネル別

- ハイパーマーケット
- スーパーマーケット
- コンビニエンスストア
- Eコマース
- その他
- ブランドストア
- 伝統的な卸売業者

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 南アジア・太平洋
- 東アジア
- 中東・アフリカ







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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.ノンアルコール飲料は近年用途が広がっている
3.1.2.有利な最終用途産業の需要ダイナミクス
3.2.製品革新・開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.製品の差別化とブランド戦略分析
5.世界のノンアルコール飲料市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(トン)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(トン)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界のノンアルコール飲料市場 - 価格分析
6.1.地域別価格動向分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界のノンアルコール飲料市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.ノンアルコール飲料誘導体の市場概要と将来性
8.1.パームシロップ
8.2.パーム樹液
8.3.パームトディとスイートパームトディ
8.4.ジャガリー
8.5.糖蜜
9.ノンアルコール飲料誘導品 - バリューチェーンと競争分析
9.1.ノンアルコール飲料誘導体市場の既存企業と新興企業
9.2.戦略の概要 - 過去5年間のノンアルコール飲料派生品市場における主な動き
9.3.詳細なバリューチェーン分析 - 変換、利用、原価計算、需要動態
10.市場の背景
10.1.マクロ経済要因
10.1.1.世界のGDP成長見通し
10.1.2.世界の食品・飲料業界の概要
10.1.3.世界のGDPとインフラ投資
10.1.4.国際貿易
10.2.世界の外食産業の概要
10.3.世界の小売業界の概要
10.4.世界のベーカリー・菓子市場の展望
10.5.世界の代替砂糖市場の展望
10.6.ノンアルコール飲料の加工概要
10.7.予測要因-関連性と影響
10.7.1.トップ企業の過去の成長
10.7.2.GDP成長率予測
10.7.3.製造業予測
10.7.4.世界の都市化成長予測
10.8.バリューチェーン
10.8.1.原材料サプライヤー
10.8.2.製品メーカー
10.8.3.包装業者
10.9.市場ダイナミクス
10.9.1.促進要因
10.9.2.阻害要因
10.9.3.機会分析
10.10.世界の需給分析
11.ノンアルコール飲料の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品タイプ別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.製品タイプ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析、2019年~2023年
11.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析と予測、2024年~2033年
11.3.1.炭酸飲料
11.3.1.1.空気入り
11.3.1.2.低/ゼロカロリー飲料
11.3.1.3.低糖・糖質ゼロ飲料
11.3.1.4.その他
11.3.2.炭酸なし
11.3.2.1.フルーツジュース
11.3.2.2.野菜ジュース
11.3.2.3.植物エキスジュース
11.3.2.4.発酵飲料
11.3.3.RTD飲料
11.3.3.1.RTD茶
11.3.3.2.RTDコーヒー
11.3.4.ホットドリンク
11.3.4.1.紅茶
11.3.4.2.コーヒー
11.3.4.3.その他
11.3.5.スポーツ・エネルギー飲料
11.3.5.1.スポーツドリンク
11.3.5.2.エナジードリンク
11.3.6.特殊飲料
11.3.6.1.機能性飲料
11.3.6.2.乳飲料
11.3.6.3.フルーツ・野菜パンチ
11.3.6.4.シャーベットとその他の郷土飲料
11.4.製品タイプ別市場魅力度分析
12.ノンアルコール飲料の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:供給源別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析:供給源別、2019年~2023年
12.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および供給源別数量(トン)分析と予測、2024年~2033年
12.3.1.果物
12.3.2.野菜
12.3.3.穀類
12.3.4.茶
12.3.5.コーヒー
12.3.6.ミルク
12.3.7.ココア/チョコレート
12.3.8.植物エキス/ハーブエキス
12.3.9.微生物エキス
12.3.10.ナッツ類
12.3.11.大豆
12.3.12.花エキス
12.3.13.着色料
12.3.14.甘味料
12.3.15.香料
12.3.16.保存料
12.3.17.二酸化炭素
12.3.18.水
12.4.供給源別市場魅力度分析
13.ノンアルコール飲料の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:パッケージ別
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.包装別の過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析、2019-2023年
13.3.包装別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析と予測、2024年~2033年
13.3.1.ボトル
13.3.1.1.PETボトル
13.3.1.2.HDPEボトル
13.3.1.3.ガラスびん
13.3.2.金属缶
13.3.3.液体カートン
13.3.4.スリムなプラスチック容器
13.3.5.パウチ
13.3.6.テトラパック
13.3.7.小袋
13.3.8.持ち帰り用カップ&タンブラー
13.4.パッケージ別市場魅力度分析
14.ノンアルコール飲料の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
14.1.イントロダクション/主な調査結果
14.2.流通チャネル別の過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析、2019年~2023年
14.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析と予測、2024年~2033年
14.3.1.ハイパーマーケット
14.3.2.スーパーマーケット
14.3.3.コンビニエンスストア
14.3.4.電子商取引
14.3.5.その他
14.3.5.1.ブランドショップ
14.3.5.2.伝統的な卸売業者
14.4.流通チャネル別市場魅力度分析
15.ノンアルコール飲料の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(地域別
15.1.はじめに
15.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)分析、2019年~2023年
15.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)と数量(トン)の分析と予測、2024~2033年
15.3.1.北米
15.3.2.ラテンアメリカ
15.3.3.ヨーロッパ
15.3.4.中東・アフリカ(MEA)
15.3.5.東アジア
15.3.6.南アジア・太平洋
15.4.地域別市場魅力度分析
16.北米のノンアルコール飲料市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)動向分析、2019年~2023年
16.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.米国
16.4.1.2.カナダ
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.供給源別
16.4.4.包装別
16.4.5.流通チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.供給源別
16.5.4.包装別
16.5.5.流通チャネル別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.ラテンアメリカのノンアルコール飲料市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.序論
17.2.価格分析
17.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)動向分析、2019年~2023年
17.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.ブラジル
17.4.1.2.メキシコ
17.4.1.3.アルゼンチン
17.4.1.4.その他のラテンアメリカ
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.供給源別
17.4.4.包装別
17.4.5.流通チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.供給源別
17.5.4.包装別
17.5.5.流通チャネル別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.欧州のノンアルコール飲料市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)動向分析、2019年~2023年
18.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.ドイツ
18.4.1.2.イタリア
18.4.1.3.フランス
18.4.1.4.イギリス
18.4.1.5.スペイン
18.4.1.6.ベネルクス
18.4.1.7.ロシア
18.4.1.8.その他のヨーロッパ
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.供給源別
18.4.4.包装別
18.4.5.流通チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.供給源別
18.5.4.包装別
18.5.5.流通チャネル別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.南アジア・太平洋地域のノンアルコール飲料市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)動向分析、2019年~2023年
19.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.インド
19.4.1.2.アセアン
19.4.1.3.オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド)
19.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.供給源別
19.4.4.包装別
19.4.5.流通チャネル別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品タイプ別
19.5.3.供給源別
19.5.4.包装別
19.5.5.流通チャネル別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.東アジアのノンアルコール飲料市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.序論
20.2.価格分析
20.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)動向分析、2019年~2023年
20.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2033年
20.4.1.国別
20.4.1.1.中国
20.4.1.2.日本
20.4.1.3.韓国
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.供給源別
20.4.4.包装別
20.4.5.流通チャネル別
20.5.市場魅力度分析
20.5.1.国別
20.5.2.製品タイプ別
20.5.3.供給源別
20.5.4.包装別
20.5.5.流通チャネル別
20.6.市場動向
20.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
20.8.促進要因と阻害要因-影響分析
21.中東・アフリカのノンアルコール飲料市場分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
21.1.序論
21.2.価格分析
21.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(トン)動向分析、2019年~2023年
21.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(トン)予測、2024年~2033年
21.4.1.国別
21.4.1.1.GCC諸国
21.4.1.2.トルコ
21.4.1.3.アフリカ北部
21.4.1.4.南アフリカ
21.4.1.5.その他の中東・アフリカ
21.4.2.製品タイプ別
21.4.3.供給源別
21.4.4.包装別
21.4.5.流通チャネル別
21.5.市場魅力度分析
21.5.1.国別
21.5.2.製品タイプ別
21.5.3.供給源別
21.5.4.包装別
21.5.5.流通チャネル別
21.6.市場動向
21.7.主要市場参加者-インテンシティ・マッピング
21.8.促進要因と阻害要因-影響分析
22.国別ノンアルコール飲料市場分析、2024年
22.1.序論
22.1.1.主要国別市場金額構成比分析
22.1.2.世界対.各国の成長比較
22.2.米国のノンアルコール飲料市場分析
22.2.1.製品タイプ別
22.2.2.ソース別
22.2.3.包装別
22.2.4.流通チャネル別
22.3.カナダのノンアルコール飲料市場分析
22.3.1.製品タイプ別
22.3.2.ソース別
22.3.3.包装別
22.3.4.流通チャネル別
22.4.メキシコのノンアルコール飲料市場分析
22.4.1.製品タイプ別
22.4.2.ソース別
22.4.3.包装別
22.4.4.流通チャネル別
22.5.ブラジルのノンアルコール飲料市場分析
22.5.1.製品タイプ別
22.5.2.ソース別
22.5.3.包装別
22.5.4.流通チャネル別
22.6.アルゼンチンのノンアルコール飲料市場分析
22.6.1.製品タイプ別
22.6.2.ソース別
22.6.3.包装別
22.6.4.流通チャネル別
22.7.ドイツのノンアルコール飲料市場分析
22.7.1.製品タイプ別
22.7.2.ソース別
22.7.3.包装別
22.7.4.流通チャネル別
22.8.イタリアのノンアルコール飲料市場分析
22.8.1.製品タイプ別
22.8.2.ソース別
22.8.3.包装別
22.8.4.流通チャネル別
22.9.フランスのノンアルコール飲料市場分析
22.9.1.製品タイプ別
22.9.2.ソース別
22.9.3.包装別
22.9.4.流通チャネル別
22.10.イギリスのノンアルコール飲料市場分析
22.10.1.製品タイプ別
22.10.2.ソース別
22.10.3.包装別
22.10.4.流通チャネル別
22.11.スペインのノンアルコール飲料市場分析
22.11.1.製品タイプ別
22.11.2.ソース別
22.11.3.包装別
22.11.4.流通チャネル別
22.12.ロシアのノンアルコール飲料市場の分析
22.12.1.製品タイプ別
22.12.2.ソース別
22.12.3.包装別
22.12.4.流通チャネル別
22.13.中国のノンアルコール飲料市場分析
22.13.1.製品タイプ別
22.13.2.ソース別
22.13.3.包装別
22.13.4.流通チャネル別
22.14.日本のノンアルコール飲料市場分析
22.14.1.製品タイプ別
22.14.2.ソース別
22.14.3.包装別
22.14.4.流通チャネル別
22.15.韓国のノンアルコール飲料市場分析
22.15.1.製品タイプ別
22.15.2.ソース別
22.15.3.包装別
22.15.4.流通チャネル別
22.16.インドのノンアルコール飲料市場分析
22.16.1.製品タイプ別
22.16.2.ソース別
22.16.3.包装別
22.16.4.流通チャネル別
22.17.ASEANのノンアルコール飲料市場分析
22.17.1.製品タイプ別
22.17.2.ソース別
22.17.3.包装別
22.17.4.流通チャネル別
22.18.オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド)ノンアルコール飲料市場分析
22.18.1.製品タイプ別
22.18.2.ソース別
22.18.3.包装別
22.18.4.流通チャネル別
22.19.トルコのノンアルコール飲料市場分析
22.19.1.製品タイプ別
22.19.2.ソース別
22.19.3.包装別
22.19.4.流通チャネル別
22.20.南アフリカのノンアルコール飲料市場分析
22.20.1.製品タイプ別
22.20.2.ソース別
22.20.3.包装別
22.20.4.流通チャネル別
23.市場構造分析
23.1.企業階層別市場分析(ノンアルコール飲料)
23.2.上位企業の市場シェア分析
23.3.市場プレゼンス分析
24.競争分析
24.1.競合ダッシュボード
24.2.競合ベンチマーキング
24.3.競合ディープダイブ
24.3.1.キューティバSABデCV社
24.3.1.1.概要
24.3.1.2.製品ポートフォリオ
24.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.1.4.セールスフットプリント
24.3.1.5.戦略の概要
24.3.2.ペプシコ
24.3.2.1.概要
24.3.2.2.製品ポートフォリオ
24.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.2.4.セールスフットプリント
24.3.2.5.戦略の概要
24.3.3.コカ・コーラ
24.3.3.1.概要
24.3.3.2.製品ポートフォリオ
24.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.3.4.セールスフットプリント
24.3.3.5.戦略の概要
24.3.4.サントリービバレッジ&フード
24.3.4.1.概要
24.3.4.2.製品ポートフォリオ
24.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.4.4.セールスフットプリント
24.3.4.5.戦略の概要
24.3.5.ドクター・ペッパー・スナップル・グループ
24.3.5.1.概要
24.3.5.2.製品ポートフォリオ
24.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.5.4.販売拠点
24.3.5.5.戦略の概要
24.3.6.アルカ・コンチネンタルSABデCV
24.3.6.1.概要
24.3.6.2.製品ポートフォリオ
24.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.6.4.販売拠点
24.3.6.5.戦略の概要
24.3.7.伊藤園
24.3.7.1.概要
24.3.7.2.製品ポートフォリオ
24.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.7.4.セールスフットプリント
24.3.7.5.戦略の概要
24.3.8.ユニプレジデントチャイナホールディングス
24.3.8.1.概要
24.3.8.2.製品ポートフォリオ
24.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.8.4.販売拠点
24.3.8.5.戦略の概要
24.3.9.モンスター・ビバレッジ
24.3.9.1.概要
24.3.9.2.製品ポートフォリオ
24.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.9.4.セールスフットプリント
24.3.9.5.戦略の概要
24.3.10.エンボテラドーラ・アンディーナSA
24.3.10.1.概要
24.3.10.2.製品ポートフォリオ
24.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.10.4.販売拠点
24.3.10.5.戦略の概要
24.3.11.リフレスコ・グループNV
24.3.11.1.概要
24.3.11.2.製品ポートフォリオ
24.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.11.4.セールスフットプリント
24.3.11.5.戦略の概要
24.3.12.ブリタビック
24.3.12.1.概要
24.3.12.2.製品ポートフォリオ
24.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.12.4.販売拠点
24.3.12.5.戦略の概要
24.3.13.ロッテ七星飲料(株Ltd.
24.3.13.1.概要
24.3.13.2.製品ポートフォリオ
24.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.13.4.販売拠点
24.3.13.5.戦略の概要
24.3.14.カゴメ株式会社カゴメ株式会社
24.3.14.1.概要
24.3.14.2.製品ポートフォリオ
24.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.14.4.販売拠点
24.3.14.5.戦略の概要
24.3.15.DyDOグループホールディングス
24.3.15.1.概要
24.3.15.2.製品ポートフォリオ
24.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.15.4.販売拠点
24.3.15.5.戦略の概要
24.3.16.ラソンデ・インダストリーズ社
24.3.16.1.概要
24.3.16.2.製品ポートフォリオ
24.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.16.4.販売拠点
24.3.16.5.戦略の概要
24.3.17.タタ・グローバル・ビバレッジズ
24.3.17.1.概要
24.3.17.2.製品ポートフォリオ
24.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.17.4.販売拠点
24.3.17.5.戦略の概要
24.3.18.マッシモ・ザネッティ飲料グループSpA
24.3.18.1.概要
24.3.18.2.製品ポートフォリオ
24.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.18.4.販売拠点
24.3.18.5.戦略の概要
24.3.19.メキシコ経済財団
24.3.19.1.概要
24.3.19.2.製品ポートフォリオ
24.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.19.4.販売拠点
24.3.19.5.戦略の概要
24.3.20.フレイザー・アンド・ニーヴ・ホールディングス(Fraser & Neave Holdings Bhd.
24.3.20.1.概要
24.3.20.2.製品ポートフォリオ
24.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
24.3.20.4.販売拠点
24.3.20.5.戦略の概要
25.前提条件と略語
26.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released an extensive report on the global Non-alcoholic Beverages market. This report provides a thorough analysis of critical market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering a comprehensive understanding of the market structure.

Key Insights:

• Non-alcoholic Beverages Market Size (2024E): USD 1921.4 Bn
• Projected Market Value (2033F): USD 2,753.4 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 4.6%

Non-alcoholic Beverages Market - Report Scope:

The Non-alcoholic Beverages market includes a diverse array of products such as soft drinks, juices, bottled water, functional drinks, and ready-to-drink (RTD) tea and coffee. These beverages are crucial for daily hydration, nutrition, and refreshment. The market caters to various segments including retail, food service, and hospitality industries, distributed through channels like supermarkets, convenience stores, online platforms, and specialty retailers. Growth is driven by the increasing consumer preference for healthier and functional beverages, rising awareness about hydration benefits, and the growing trend of on-the-go consumption.

Market Growth Drivers:

Several factors propel the global Non-alcoholic Beverages market. The rising popularity of functional beverages offering health benefits, such as energy drinks, fortified waters, and probiotic drinks, boosts demand. Technological advancements in packaging and preservation enhance the shelf life and quality of these beverages, fueling market expansion. Additionally, health-conscious consumers opting for low-sugar, natural, and organic beverages drive market growth. Increased disposable income and urbanization also contribute to the rising demand for convenient and premium non-alcoholic beverages.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the Non-alcoholic Beverages market faces challenges such as the high cost of premium products and fluctuating prices of raw materials due to seasonal variations. The market is also impacted by numerous local and unorganized players offering lower-cost alternatives, which can limit market share for established brands. Furthermore, stringent regulations on food and beverage additives and the need for continuous innovation to meet evolving consumer preferences influence the market. Effective supply chain management, competitive pricing, and ongoing investment in research and development are necessary to address these issues and maintain a competitive edge.

Market Opportunities:

Significant opportunities arise from the growing trend of health and wellness beverages. High-efficiency and eco-friendly production methods cater to the demand for sustainable and high-quality non-alcoholic beverages. The expansion of e-commerce platforms provides new channels for market growth, enabling companies to reach a broader audience. Increasing urbanization and the rising number of health-conscious consumers drive the demand for functional and fortified beverages. Strategic partnerships, investments in new technologies, and the introduction of innovative non-alcoholic products are essential for capitalizing on emerging opportunities and maintaining market leadership.

KKey Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the Non-alcoholic Beverages market globally?
• Which types and applications of non-alcoholic beverages are leading the adoption in various industries?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the Non-alcoholic Beverages market?
• Who are the key players in the Non-alcoholic Beverages market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global Non-alcoholic Beverages market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global Non-alcoholic Beverages market, including Coca-Cola Company, PepsiCo, Inc., and Nestlé S.A., focus on innovation, product differentiation, and strategic collaborations to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced production technologies, such as aseptic processing and cold-fill technology. Collaborations with retailers, food service providers, and online platforms facilitate market access and promote new product adoption. Emphasis on sustainable sourcing, high-quality ingredients, and comprehensive marketing strategies fosters market growth and enhances brand loyalty in the evolving Non-alcoholic Beverages landscape.

Key Companies Profiled:

• PepsiCo Inc
• The Coca-Cola Co
• Suntory Beverage & Food Ltd
• Dr Pepper Snapple Group Inc
• Arca Continental SAB de CV
• ITO EN Ltd
• Uni-President China Holdings Ltd
• Monster Beverage Corp
• Embotelladora Andina SA
• Refresco Group NV
• Britvic Plc
• Lotte Chilsung Beverage Co. Ltd
• Kagome Co. Ltd
• DyDO Group Holdings Inc
• Lassonde Industries Inc
• Tata Global Beverages Ltd
• Massimo Zanetti Beverage Group SpA
• Fomento Economico Mexicano Sab de CV
• Fraser & Neave Holdings Bhd.
• Organizacion Cutiba SAB de CV

Non-alcoholic Beverages Market Industry Segmentation

By Product Type:

• Carbonated
• Non-Carbonated
• RTD Beverages
• Hot Drinks
• Sports & Energy Drinks
• Speciality Drinks

By Source:
• Fruits
• Vegetables
• Cereals
• Tea
• Coffee
• Milk
• Cocoa/Chocolate
• Plant Extracts/Herbal Extracts
• Microbial Extracts
• Nuts
• Soybean
• Floral Extracts
• Colorants
• Sweeteners
• Flavors
• Preservatives
• Carbon Dioxide
• Water

By Packaging:

• Bottles
• Metal Can
• Liquid Carton
• Slim Plastic Containers
• Pouch
• Tetra Pack
• Sachet
• Takeaway Cups & Tumblers

By Distribution Channel:

• Hypermarkets
• Supermarket
• Convenience Stores
• E-Commerce
• Others
• Brand Stores
• Traditional Wholesalers

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia & Pacific
• East Asia
• Middle East & Africa







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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Non-Alcoholic Beverages witnessing widened application spectrum in recent years
3.1.2. Favorable end use industries demand dynamics
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Product Differentiation and Brand’s Strategy Analysis
5. Global Non-Alcoholic Beverages Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Non-Alcoholic Beverages Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Trend Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Non-Alcoholic Beverages Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Overview and Potential of Non-Alcoholic Beverages Derivatives
8.1. Palm Syrup
8.2. Palm Sap
8.3. Palm Toddy and Sweet Palm Toddy
8.4. Jaggery
8.5. Molasses
9. Non-Alcoholic Beverages Derivatives – Value Chain and Competition Analysis
9.1. Established and Emerging Players in Non-Alcoholic Beverages Derivatives Market
9.2. Strategies Overview – Key Developments in Non-Alcoholic Beverages Derivatives Market in Past 5 Years
9.3. Detailed Value Chain Analysis – Conversion, Utilization, Costing, and Demand Dynamics
10. Market Background
10.1. Macro-Economic Factors
10.1.1. Global GDP Growth Outlook
10.1.2. Global Food & Beverage Industry Overview
10.1.3. Global GDP and Infrastructure Investment
10.1.4. International Trade
10.2. Global Foodservice Industry Overview
10.3. Global Retail Industry Overview
10.4. Global Bakery & Confectionery Market Outlook
10.5. Global Sugar Alternatives Outlook
10.6. Processing Overview of Non-Alcoholic Beverages
10.7. Forecast Factors - Relevance & Impact
10.7.1. Top Companies Historical Growth
10.7.2. GDP Growth forecast
10.7.3. Manufacturing Industry forecast
10.7.4. Global Urbanization Growth Outlook
10.8. Value Chain
10.8.1. Raw Material Suppliers
10.8.2. Product Manufacturers
10.8.3. Packagers
10.9. Market Dynamics
10.9.1. Drivers
10.9.2. Restraints
10.9.3. Opportunity Analysis
10.10. Global Supply Demand Analysis
11. Global Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product Type
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Product Type, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
11.3.1. Carbonated
11.3.1.1. Aerated
11.3.1.2. Low/Zero Calorie Drinks
11.3.1.3. Low Sugar/Sugar Free Drinks
11.3.1.4. Others
11.3.2. Non-Carbonated
11.3.2.1. Fruit Juice
11.3.2.2. Vegetable Juice
11.3.2.3. Plant Extract Juices
11.3.2.4. Fermented Drinks
11.3.3. RTD Beverages
11.3.3.1. RTD Tea
11.3.3.2. RTD Coffee
11.3.4. Hot Drinks
11.3.4.1. Tea
11.3.4.2. Coffee
11.3.4.3. Others
11.3.5. Sports & Energy Drinks
11.3.5.1. Sports Drinks
11.3.5.2. Energy Drinks
11.3.6. Speciality Drinks
11.3.6.1. Functional Beverages
11.3.6.2. Dairy Based Beverages
11.3.6.3. Fruit and Vegetable Punch
11.3.6.4. Sherbet and Other Local Drinks
11.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
12. Global Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Source
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Source, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Source, 2024-2033
12.3.1. Fruits
12.3.2. Vegetables
12.3.3. Cereals
12.3.4. Tea
12.3.5. Coffee
12.3.6. Milk
12.3.7. Cocoa/Chocolate
12.3.8. Plant Extracts/Herbal Extracts
12.3.9. Microbial Extracts
12.3.10. Nuts
12.3.11. Soybean
12.3.12. Floral Extracts
12.3.13. Colorants
12.3.14. Sweeteners
12.3.15. Flavors
12.3.16. Preservatives
12.3.17. Carbon Dioxide
12.3.18. Water
12.4. Market Attractiveness Analysis By Source
13. Global Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Packaging
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Packaging, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Packaging, 2024-2033
13.3.1. Bottles
13.3.1.1. PET Bottles
13.3.1.2. HDPE Bottles
13.3.1.3. Glass Bottles
13.3.2. Metal Can
13.3.3. Liquid Carton
13.3.4. Slim Plastic Containers
13.3.5. Pouch
13.3.6. Tetra Pack
13.3.7. Sachet
13.3.8. Takeaway Cups & Tumblers
13.4. Market Attractiveness Analysis By Packaging
14. Global Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Distribution Channel
14.1. Introduction / Key Findings
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
14.3.1. Hypermarkets
14.3.2. Supermarket
14.3.3. Convenience Stores
14.3.4. E-Commerce
14.3.5. Others
14.3.5.1. Brand Stores
14.3.5.2. Traditional Wholesalers
14.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
15. Global Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis By Region, 2019-2023
15.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
15.3.1. North America
15.3.2. Latin America
15.3.3. Europe
15.3.4. Middle East and Africa (MEA)
15.3.5. East Asia
15.3.6. South Asia and Pacific
15.4. Market Attractiveness Analysis By Region
16. North America Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. U.S.
16.4.1.2. Canada
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Source
16.4.4. By Packaging
16.4.5. By Distribution Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By Source
16.5.4. By Packaging
16.5.5. By Distribution Channel
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Latin America Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. Brazil
17.4.1.2. Mexico
17.4.1.3. Argentina
17.4.1.4. Rest of Latin America
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Source
17.4.4. By Packaging
17.4.5. By Distribution Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product Type
17.5.3. By Source
17.5.4. By Packaging
17.5.5. By Distribution Channel
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Europe Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. Germany
18.4.1.2. Italy
18.4.1.3. France
18.4.1.4. U.K.
18.4.1.5. Spain
18.4.1.6. BENELUX
18.4.1.7. Russia
18.4.1.8. Rest of Europe
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Source
18.4.4. By Packaging
18.4.5. By Distribution Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product Type
18.5.3. By Source
18.5.4. By Packaging
18.5.5. By Distribution Channel
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. South Asia and Pacific Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. India
19.4.1.2. ASEAN
19.4.1.3. Oceania (Australia & New Zealand)
19.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By Source
19.4.4. By Packaging
19.4.5. By Distribution Channel
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Product Type
19.5.3. By Source
19.5.4. By Packaging
19.5.5. By Distribution Channel
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. East Asia Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Pricing Analysis
20.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.4.1. By Country
20.4.1.1. China
20.4.1.2. Japan
20.4.1.3. South Korea
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By Source
20.4.4. By Packaging
20.4.5. By Distribution Channel
20.5. Market Attractiveness Analysis
20.5.1. By Country
20.5.2. By Product Type
20.5.3. By Source
20.5.4. By Packaging
20.5.5. By Distribution Channel
20.6. Market Trends
20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Middle East and Africa Non-Alcoholic Beverages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
21.1. Introduction
21.2. Pricing Analysis
21.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
21.4.1. By Country
21.4.1.1. GCC Countries
21.4.1.2. Turkey
21.4.1.3. Northern Africa
21.4.1.4. South Africa
21.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
21.4.2. By Product Type
21.4.3. By Source
21.4.4. By Packaging
21.4.5. By Distribution Channel
21.5. Market Attractiveness Analysis
21.5.1. By Country
21.5.2. By Product Type
21.5.3. By Source
21.5.4. By Packaging
21.5.5. By Distribution Channel
21.6. Market Trends
21.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
21.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Country Wise Non-Alcoholic Beverages Market Analysis, 2024
22.1. Introduction
22.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
22.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
22.2. U.S. Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.2.1. By Product Type
22.2.2. By Source
22.2.3. By Packaging
22.2.4. By Distribution Channel
22.3. Canada Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.3.1. By Product Type
22.3.2. By Source
22.3.3. By Packaging
22.3.4. By Distribution Channel
22.4. Mexico Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.4.1. By Product Type
22.4.2. By Source
22.4.3. By Packaging
22.4.4. By Distribution Channel
22.5. Brazil Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.5.1. By Product Type
22.5.2. By Source
22.5.3. By Packaging
22.5.4. By Distribution Channel
22.6. Argentina Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.6.1. By Product Type
22.6.2. By Source
22.6.3. By Packaging
22.6.4. By Distribution Channel
22.7. Germany Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.7.1. By Product Type
22.7.2. By Source
22.7.3. By Packaging
22.7.4. By Distribution Channel
22.8. Italy Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.8.1. By Product Type
22.8.2. By Source
22.8.3. By Packaging
22.8.4. By Distribution Channel
22.9. France Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.9.1. By Product Type
22.9.2. By Source
22.9.3. By Packaging
22.9.4. By Distribution Channel
22.10. U.K. Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.10.1. By Product Type
22.10.2. By Source
22.10.3. By Packaging
22.10.4. By Distribution Channel
22.11. Spain Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.11.1. By Product Type
22.11.2. By Source
22.11.3. By Packaging
22.11.4. By Distribution Channel
22.12. Russia Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.12.1. By Product Type
22.12.2. By Source
22.12.3. By Packaging
22.12.4. By Distribution Channel
22.13. China Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.13.1. By Product Type
22.13.2. By Source
22.13.3. By Packaging
22.13.4. By Distribution Channel
22.14. Japan Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.14.1. By Product Type
22.14.2. By Source
22.14.3. By Packaging
22.14.4. By Distribution Channel
22.15. S. Korea Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.15.1. By Product Type
22.15.2. By Source
22.15.3. By Packaging
22.15.4. By Distribution Channel
22.16. India Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.16.1. By Product Type
22.16.2. By Source
22.16.3. By Packaging
22.16.4. By Distribution Channel
22.17. ASEAN Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.17.1. By Product Type
22.17.2. By Source
22.17.3. By Packaging
22.17.4. By Distribution Channel
22.18. Oceania (Australia and New Zealand) Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.18.1. By Product Type
22.18.2. By Source
22.18.3. By Packaging
22.18.4. By Distribution Channel
22.19. Turkey Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.19.1. By Product Type
22.19.2. By Source
22.19.3. By Packaging
22.19.4. By Distribution Channel
22.20. South Africa Non-Alcoholic Beverages Market Analysis
22.20.1. By Product Type
22.20.2. By Source
22.20.3. By Packaging
22.20.4. By Distribution Channel
23. Market Structure Analysis
23.1. Market Analysis by Tier of Companies (Non-Alcoholic Beverages)
23.2. Market Share Analysis of Top Players
23.3. Market Presence Analysis
24. Competition Analysis
24.1. Competition Dashboard
24.2. Competition Benchmarking
24.3. Competition Deep Dive
24.3.1. Organizacion Cutiba SAB de CV
24.3.1.1. Overview
24.3.1.2. Product Portfolio
24.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.1.4. Sales Footprint
24.3.1.5. Strategy Overview
24.3.2. PepsiCo Inc
24.3.2.1. Overview
24.3.2.2. Product Portfolio
24.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.2.4. Sales Footprint
24.3.2.5. Strategy Overview
24.3.3. The Coca-Cola Co
24.3.3.1. Overview
24.3.3.2. Product Portfolio
24.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.3.4. Sales Footprint
24.3.3.5. Strategy Overview
24.3.4. Suntory Beverage & Food Ltd
24.3.4.1. Overview
24.3.4.2. Product Portfolio
24.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.4.4. Sales Footprint
24.3.4.5. Strategy Overview
24.3.5. Dr Pepper Snapple Group Inc
24.3.5.1. Overview
24.3.5.2. Product Portfolio
24.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.5.4. Sales Footprint
24.3.5.5. Strategy Overview
24.3.6. Arca Continental SAB de CV
24.3.6.1. Overview
24.3.6.2. Product Portfolio
24.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.6.4. Sales Footprint
24.3.6.5. Strategy Overview
24.3.7. ITO EN Ltd
24.3.7.1. Overview
24.3.7.2. Product Portfolio
24.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.7.4. Sales Footprint
24.3.7.5. Strategy Overview
24.3.8. Uni-President China Holdings Ltd
24.3.8.1. Overview
24.3.8.2. Product Portfolio
24.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.8.4. Sales Footprint
24.3.8.5. Strategy Overview
24.3.9. Monster Beverage Corp
24.3.9.1. Overview
24.3.9.2. Product Portfolio
24.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.9.4. Sales Footprint
24.3.9.5. Strategy Overview
24.3.10. Embotelladora Andina SA
24.3.10.1. Overview
24.3.10.2. Product Portfolio
24.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.10.4. Sales Footprint
24.3.10.5. Strategy Overview
24.3.11. Refresco Group NV
24.3.11.1. Overview
24.3.11.2. Product Portfolio
24.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.11.4. Sales Footprint
24.3.11.5. Strategy Overview
24.3.12. Britvic Plc
24.3.12.1. Overview
24.3.12.2. Product Portfolio
24.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.12.4. Sales Footprint
24.3.12.5. Strategy Overview
24.3.13. Lotte Chilsung Beverage Co. Ltd
24.3.13.1. Overview
24.3.13.2. Product Portfolio
24.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.13.4. Sales Footprint
24.3.13.5. Strategy Overview
24.3.14. Kagome Co. Ltd
24.3.14.1. Overview
24.3.14.2. Product Portfolio
24.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.14.4. Sales Footprint
24.3.14.5. Strategy Overview
24.3.15. DyDO Group Holdings Inc
24.3.15.1. Overview
24.3.15.2. Product Portfolio
24.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.15.4. Sales Footprint
24.3.15.5. Strategy Overview
24.3.16. Lassonde Industries Inc
24.3.16.1. Overview
24.3.16.2. Product Portfolio
24.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.16.4. Sales Footprint
24.3.16.5. Strategy Overview
24.3.17. Tata Global Beverages Ltd
24.3.17.1. Overview
24.3.17.2. Product Portfolio
24.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.17.4. Sales Footprint
24.3.17.5. Strategy Overview
24.3.18. Massimo Zanetti Beverage Group SpA
24.3.18.1. Overview
24.3.18.2. Product Portfolio
24.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.18.4. Sales Footprint
24.3.18.5. Strategy Overview
24.3.19. Fomento Economico Mexicano Sab de CV
24.3.19.1. Overview
24.3.19.2. Product Portfolio
24.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.19.4. Sales Footprint
24.3.19.5. Strategy Overview
24.3.20. Fraser & Neave Holdings Bhd.
24.3.20.1. Overview
24.3.20.2. Product Portfolio
24.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
24.3.20.4. Sales Footprint
24.3.20.5. Strategy Overview
25. Assumptions and Acronyms Used
26. Research Methodology

 

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