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ボトル入り海洋深層水市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Bottled Deep Ocean Water Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、ボトル入り海洋深層水市場に関する広範なレポートを発行し、その状況を形成している促進要因、動向、機会、課題などの市場力学を詳細に評価しました。 主な洞察 ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月16日 US$4,900
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279 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、ボトル入り海洋深層水市場に関する広範なレポートを発行し、その状況を形成している促進要因、動向、機会、課題などの市場力学を詳細に評価しました。

主な洞察

- ボトル入り海洋深層水の市場規模(2024E):1,333.7百万米ドル
- 予測市場規模(2033F):1,333.7 Mn USD2,666.6億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024 to 2033): 8.0%

レポートの範囲ボトル入り海洋深層水市場

ボトル入り海洋深層水は、消費用から化粧品・医薬品用まで様々な用途に利用されている。手付かずの海洋深層から採取されるため、純度が高く、健康とウェルネスに有益な豊富なミネラルを含んでいる。同市場は、健康志向の消費者、化粧品産業、製薬部門に対応し、独自の栄養効果を持つ天然の代替品を提供している。

市場成長の促進要因

世界のボトル入り海洋深層水市場は、天然でミネラル豊富な飲料に対する消費者の嗜好の高まり、海洋深層水の飲用に伴う健康効果に対する意識の高まり、化粧品や医薬品への用途の拡大など、いくつかの重要な要因によって推進されている。収穫と包装技術の技術的進歩は、水質と栄養素の保存を確実にし、市場の成長をさらに促進する。

市場の課題:

有望な成長見通しにもかかわらず、ボトル入り海洋深層水市場は、高い生産コスト、深海からの調達における物流の複雑さ、海洋資源利用に関する規制遵守に関連する課題に直面している。これらの要因は、特に新規参入企業や小規模生産者にとって、市場参入や事業拡張の障壁となる。

市場機会:

ボトル入り海洋深層水市場は、持続可能で機能的な飲料に対する消費者の需要の高まり、環境に優しいパッケージング・ソリューションの進歩、流通チャネルの拡大により、大きな成長機会をもたらしている。飲料流通業者との戦略的パートナーシップ、製品イノベーションのための研究開発投資、未開拓地域への地理的拡大は、市場プレーヤーが新たなトレンドを活用し、競争上の優位性を維持する道を提供する。

レポートで扱う主な質問

- ボトル入り海洋深層水市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- ボトル入り海洋深層水の採用率が最も高い消費者層と用途は?
- ボトル入り海洋深層水市場の競争環境は技術進歩によってどのように変化しているか?
- ボトル入り海洋深層水市場に貢献している主要企業はどこか、また市場の関連性を維持するためにどのような戦略をとっているのか?
- 世界のボトル入り海洋深層水市場の新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Kona Deep、Hawaii Deep Blue LLC、Ôdeepなど、世界のボトル入り海洋深層水市場の大手企業は、持続可能性、製品の差別化、戦略的提携に注力し、競争優位を獲得している。これらの企業は、持続可能な収穫方法、革新的なパッケージング・ソリューション、消費者教育に投資し、ブランド・ロイヤルティと市場浸透を高めている。科学研究機関や規制機関との協力により、業界標準を推進し、海洋深層水製品に対する消費者の信頼を強化している。

主な企業

- ハワイ・ディープ・ブルーLLC
- コナ・ディープ
- 台湾有深水股份有限公司
- デスティニー海洋深層水
- ディープオーシャンウォーター社
- 株式会社アイロック
- 赤穂化成株式会社
- 赤穂化成株式会社
- 室戸海洋深層水株式会社
- 新潟佐渡海洋深層水株式会社
- トロピカルワールドフード
- Ôディープ
- オーシャンズヘイロー
- セブン-イレブン・ハワイ
- アクアゲン ヨーロッパ

ボトル入り海洋深層水のカテゴリー別業界研究

パッケージ別
- 200-500 Ml
- 500-1000 Ml
- 1000-2000 Ml
- 2000ml以上

最終用途別
- 産業用
- 食品・飲料
- 医薬品・栄養補助食品
- パーソナルケア&化粧品
- フードサービス
- 小売

流通チャネル別
- 企業間取引
- 企業対消費者

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア・太平洋
- 東アジア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.消費者の健康飲料志向
3.1.2.若いミレニアル世代とZ世代消費者の間での受容の高まり
3.1.3.その他
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用状況分析
4.2.主な市場参入戦略
5.世界のボトル入り海洋深層水市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場量(千リットル)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場量('000リットル)予測、2024-2033年
5.2.1.前年比成長トレンド分析
6.ボトル入り海洋深層水の世界市場-価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.ボトル入り海洋深層水の世界市場需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.世界のGDPとインフラ投資
8.1.3.国際貿易
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.GDP成長率予測
8.2.3.製造業予測
8.2.4.世界の都市化成長予測
8.2.5.ビジネス環境
8.3.バリューチェーン
8.3.1.原材料サプライヤー
8.3.2.製品メーカー
8.3.3.エンドユーザー
8.4.世界の飲料業界の展望
8.5.世界の栄養補助食品業界の展望
8.6.世界の化粧品業界の展望
8.7.主要規制/ラベル表示
8.8.市場ダイナミクス
8.8.1.促進要因
8.8.2.阻害要因
8.8.3.機会分析
8.9.世界の需給分析
9.ボトル入り海洋深層水の世界市場分析2019-2023年、包装別予測2024-2033年
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(US$ Mn)と包装別数量分析(2019-2023年
9.3.包装別の現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
9.3.1.200~500ml
9.3.2.500-1000 ml
9.3.3.1000-2000ミリリットル
9.3.4.2000ml以上
9.4.パッケージ別市場魅力度分析
10.ボトル入り海洋深層水の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:フレーバー別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)と最終用途別数量分析(2019-2023年
10.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.産業用
10.3.2.食品・飲料
10.3.3.医薬品
10.3.4.栄養補助食品
10.3.5.パーソナルケア&化粧品
10.3.6.フードサービス
10.4.最終用途別市場魅力度分析
11.ボトル入り海洋深層水の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
11.1.序論/主要調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)と流通チャネル別数量分析(2019-2023年
11.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
11.3.1.企業間取引
11.3.2.企業対消費者
11.3.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.3.2.2.専門店
11.3.2.3.オンライン小売
11.3.2.4.その他
11.4.流通チャネル別市場魅力度分析
12.ボトル入り海洋深層水の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(地域別
12.1.はじめに
12.2.過去の地域別市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.南アジア・太平洋
12.3.5.東アジア
12.3.6.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米のボトル入り海洋深層水市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.序論
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.パッケージ別
13.4.3.最終用途別
13.4.4.流通チャネル別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.包装別
13.5.3.最終用途別
13.5.4.流通チャネル別
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.ラテンアメリカのボトル入り海洋深層水市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.序論
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.アルゼンチン
14.4.1.4.その他のラテンアメリカ
14.4.2.包装別
14.4.3.最終用途別
14.4.4.流通チャネル別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.包装別
14.5.3.最終用途別
14.5.4.流通チャネル別
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.欧州のボトル入り海洋深層水市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.ベネルクス
15.4.1.7.北欧
15.4.1.8.ロシア
15.4.1.9.ポーランド
15.4.1.10.その他のヨーロッパ
15.4.2.包装別
15.4.3.最終用途別
15.4.4.流通チャネル別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.包装別
15.5.3.最終用途別
15.5.4.流通チャネル別
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.南アジア・太平洋のボトル入り海洋深層水市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.インド
16.4.1.2.アセアン
16.4.1.3.オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド)
16.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
16.4.2.パッケージ別
16.4.3.最終用途別
16.4.4.流通チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.包装別
16.5.3.最終用途別
16.5.4.流通チャネル別
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東アジアのボトル入り海洋深層水市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.序論
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.中国
17.4.1.2.日本
17.4.1.3.韓国
17.4.2.パッケージ別
17.4.3.最終用途別
17.4.4.流通チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.包装別
17.5.3.最終用途別
17.5.4.流通チャネル別
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中東・アフリカのボトル入り海洋深層水市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.序論
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.GCC諸国
18.4.1.2.トルコ
18.4.1.3.南アフリカ
18.4.1.4.その他の中東・アフリカ
18.4.2.包装別
18.4.3.最終用途別
18.4.4.流通チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.包装別
18.5.3.最終用途別
18.5.4.流通チャネル別
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.ボトル入り海洋深層水市場の国別分析、2024年
19.1.序論
19.1.1.主要国別市場金額構成比分析
19.1.2.世界対.各国の成長比較
19.2.米国のボトル入り海洋深層水市場分析
19.2.1.パッケージ別
19.2.2.最終用途別
19.2.3.流通チャネル別
19.3.カナダのボトル入り海洋深層水市場分析
19.3.1.パッケージ別
19.3.2.最終用途別
19.3.3.流通チャネル別
19.4.メキシコのボトル入り海洋深層水市場分析
19.4.1.パッケージ別
19.4.2.最終用途別
19.4.3.流通チャネル別
19.5.ブラジルのボトル入り海洋深層水市場分析
19.5.1.パッケージ別
19.5.2.最終用途別
19.5.3.流通チャネル別
19.6.アルゼンチンのボトル入り海洋深層水市場分析
19.6.1.パッケージ別
19.6.2.最終用途別
19.6.3.流通チャネル別
19.7.ドイツのボトル入り海洋深層水市場分析
19.7.1.パッケージ別
19.7.2.最終用途別
19.7.3.流通チャネル別
19.8.イタリアのボトル入り海洋深層水市場の分析
19.8.1.パッケージ別
19.8.2.最終用途別
19.8.3.流通チャネル別
19.9.フランスのボトル入り海洋深層水市場分析
19.9.1.パッケージ別
19.9.2.最終用途別
19.9.3.流通チャネル別
19.10.英国のボトル入り海洋深層水市場分析
19.10.1.パッケージ別
19.10.2.最終用途別
19.10.3.流通チャネル別
19.11.スペインのボトル入り海洋深層水市場分析
19.11.1.パッケージ別
19.11.2.最終用途別
19.11.3.流通チャネル別
19.12.ロシアのボトル入り海洋深層水市場分析
19.12.1.パッケージ別
19.12.2.最終用途別
19.12.3.流通チャネル別
19.13.ポーランドのボトル入り海洋深層水市場分析
19.13.1.パッケージ別
19.13.2.最終用途別
19.13.3.流通チャネル別
19.14.中国のボトル入り海洋深層水市場分析
19.14.1.パッケージ別
19.14.2.最終用途別
19.14.3.流通チャネル別
19.15.日本のボトル入り海洋深層水市場分析
19.15.1.パッケージ別
19.15.2.最終用途別
19.15.3.流通チャネル別
19.16.韓国のボトル入り海洋深層水市場分析
19.16.1.パッケージ別
19.16.2.最終用途別
19.16.3.流通チャネル別
19.17.インドのボトル入り海洋深層水市場分析
19.17.1.パッケージ別
19.17.2.最終用途別
19.17.3.流通チャネル別
19.18.オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド)海洋深層水ボトル詰め市場の分析
19.18.1.パッケージ別
19.18.2.最終用途別
19.18.3.流通チャネル別
19.19.トルコのボトル入り海洋深層水市場分析
19.19.1.パッケージ別
19.19.2.最終用途別
19.19.3.流通チャネル別
19.20.南アフリカのボトル入り海洋深層水市場分析
19.20.1.パッケージ別
19.20.2.最終用途別
19.20.3.流通チャネル別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析(海洋深層水のボトル詰め)
20.2.上位企業の市場シェア分析
20.3.市場プレゼンス分析
21.競争分析
21.1.競合ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.ハワイ・ディープ・ブルー・エルエルシー
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.1.4.セールスフットプリント
21.3.1.5.戦略の概要
21.3.2.コナ・ディープ
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.2.4.セールスフットプリント
21.3.2.5.戦略の概要
21.3.3.台湾海洋深層水股份有限公司
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.3.4.セールスフットプリント
21.3.3.5.戦略の概要
21.3.4.デスティニー海洋深層水
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.4.4.セールスフットプリント
21.3.4.5.戦略の概要
21.3.5.海洋深層水会社
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.5.4.販売拠点
21.3.5.5.戦略の概要
21.3.6. アイロック株式会社
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.6.4.販売拠点
21.3.6.5.戦略の概要
21.3.7.パナブール株式会社
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.7.4.セールスフットプリント
21.3.7.5.戦略の概要
21.3.8.赤穂化成株式会社
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.8.4.販売拠点
21.3.8.5.戦略の概要
21.3.9.室戸海洋深層水株式会社
21.3.9.1.会社概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.9.4.セールスフットプリント
21.3.9.5.戦略の概要
21.3.10.新潟佐渡海洋深層水株式会社
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.10.4.販売拠点
21.3.10.5.戦略の概要
21.3.11.トロピカルワールドフード
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.11.4.セールスフットプリント
21.3.11.5.戦略の概要
21.3.12.ディープ
21.3.12.1.概要
21.3.12.2.製品ポートフォリオ
21.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.12.4.販売拠点
21.3.12.5.戦略の概要
21.3.13.オーシャンズヘイロー
21.3.13.1.概要
21.3.13.2.製品ポートフォリオ
21.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.13.4.販売拠点
21.3.13.5.戦略の概要
21.3.14.セブン-イレブン・ハワイ
21.3.14.1.概要
21.3.14.2.商品ポートフォリオ
21.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.14.4.販売拠点
21.3.14.5.戦略の概要
21.3.15.アクアゲンヨーロッパ
21.3.15.1.概要
21.3.15.2.製品ポートフォリオ
21.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.15.4.販売拠点
21.3.15.5.戦略の概要
21.3.16.その他(追加リクエストによる)
21.3.16.1.概要
21.3.16.2.製品ポートフォリオ
21.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
21.3.16.4.販売拠点
21.3.16.5.戦略の概要
注:上記の企業リストは暫定的なものであり、調査プロセスおよび/またはカスタマイズの要件に基づいて変更される可能性があります。
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the bottled deep ocean water market, offering a detailed assessment of market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges shaping its landscape.

Key Insights:

• Bottled Deep Ocean Water Market Size (2024E): USD 1,333.7 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 2,666.0 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 8.0%

Scope of the Report: Bottled Deep Ocean Water Market

Bottled deep ocean water serves various applications ranging from consumption to cosmetic and pharmaceutical uses. It is harvested from pristine ocean depths, ensuring purity and rich mineral content beneficial for health and wellness. The market caters to health-conscious consumers, cosmetic industries, and pharmaceutical sectors, offering a natural alternative with unique nutritional benefits.

Market Growth Drivers:

The global bottled deep ocean water market is propelled by several key factors, including growing consumer preference for natural and mineral-rich beverages, increasing awareness about health benefits associated with deep ocean water consumption, and expanding applications in cosmetics and pharmaceuticals. Technological advancements in harvesting and packaging techniques further enhance market growth, ensuring preservation of water quality and nutrients.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the bottled deep ocean water market faces challenges related to high production costs, logistical complexities in sourcing from deep ocean locations, and regulatory compliance concerning marine resource utilization. These factors pose barriers to market entry and operational scalability, particularly for new entrants and small-scale producers.

Market Opportunities:

The bottled deep ocean water market presents significant growth opportunities driven by rising consumer demand for sustainable and functional beverages, advancements in eco-friendly packaging solutions, and expanding distribution channels. Strategic partnerships with beverage distributors, investment in R&D for product innovation, and geographical expansion into untapped regions offer avenues for market players to capitalize on emerging trends and sustain competitive advantage.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the bottled deep ocean water market globally?
• Which consumer segments and applications show the highest adoption rates for bottled deep ocean water?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the bottled deep ocean water market?
• Who are the key players contributing to the bottled deep ocean water market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global bottled deep ocean water market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global bottled deep ocean water market, including Kona Deep, Hawaii Deep Blue LLC., and Ôdeep, focus on sustainability, product differentiation, and strategic alliances to gain a competitive edge. These companies invest in sustainable harvesting practices, innovative packaging solutions, and consumer education to enhance brand loyalty and market penetration. Collaborations with scientific research institutions and regulatory bodies promote industry standards and reinforce consumer confidence in deep ocean water products.

Key Companies Profiled:

• Hawaii Deep Blue LLC.
• Kona Deep
• Taiwan Yes Deep Ocean Water Co., Ltd.
• Destiny Deep Sea Water
• Deep Ocean Water Company LLC.
• iROC Corporation
• Panablu Co., Ltd.
• Ako Kasei Co., Ltd.
• Muroto Deep Sea Water Co., Ltd.
• Niigata Sado Deepsea Water Co., Ltd.
• Tropical World Food
• Ôdeep
• Ocean’s Halo
• Seven-Eleven Hawai, Inc.
• Aquagen Europe

Bottled Deep Ocean Water Industry Research by Category

By Packaging:
• 200-500 Ml
• 500-1000 Ml
• 1000-2000 Ml
• Above 2000 Ml

By End Use:
• Industrial
• Food and Beverages
• Pharmaceuticals & Nutraceuticals
• Personal Care & Cosmetics
• Foodservice
• Retail

By Distribution Channel:
• Business to Business
• Business to Consumer

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia & Pacific
• East Asia
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Consumer Inclination towards Consumption of Healthy Beverages
3.1.2. Growing Acceptance among Young Millennials and Gen Z consumers
3.1.3. Others
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Key Market Entry Strategies
5. Global Bottled Deep Ocean Water Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (‘000 Liters) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (‘000 Liters) Projections, 2024-2033
5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Bottled Deep Ocean Water Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Bottled Deep Ocean Water Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Global GDP and Infrastructure Investment
8.1.3. International Trade
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Manufacturing Industry forecast
8.2.4. Global Urbanization Growth Outlook
8.2.5. Business Climate
8.3. Value Chain
8.3.1. Raw Material Suppliers
8.3.2. Product Manufacturers
8.3.3. End Users
8.4. Global Beverage Industry Outlook
8.5. Global Nutraceutical Industry Outlook
8.6. Global Cosmetics Industry Outlook
8.7. Key Regulations/Label Claims
8.8. Market Dynamics
8.8.1. Drivers
8.8.2. Restraints
8.8.3. Opportunity Analysis
8.9. Global Supply Demand Analysis
9. Global Bottled Deep Ocean Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Packaging
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Packaging, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Packaging, 2024-2033
9.3.1. 200-500 ml
9.3.2. 500-1000 ml
9.3.3. 1000-2000 ml
9.3.4. Above 2000 ml
9.4. Market Attractiveness Analysis By Packaging
10. Global Bottled Deep Ocean Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Flavor
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End Use, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End Use, 2024-2033
10.3.1. Industrial
10.3.2. Food and Beverages
10.3.3. Pharmaceuticals
10.3.4. Nutraceuticals
10.3.5. Personal Care & Cosmetics
10.3.6. Foodservice
10.4. Market Attractiveness Analysis By End Use
11. Global Bottled Deep Ocean Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Distribution Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2033
11.3.1. Business to Business
11.3.2. Business to Consumer
11.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
11.3.2.2. Specialty Stores
11.3.2.3. Online Retail
11.3.2.4. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
12. Global Bottled Deep Ocean Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. South Asia and Pacific
12.3.5. East Asia
12.3.6. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Bottled Deep Ocean Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Packaging
13.4.3. By End Use
13.4.4. By Distribution Channel
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Packaging
13.5.3. By End Use
13.5.4. By Distribution Channel
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Latin America Bottled Deep Ocean Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Argentina
14.4.1.4. Rest of Latin America
14.4.2. By Packaging
14.4.3. By End Use
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Packaging
14.5.3. By End Use
14.5.4. By Distribution Channel
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Europe Bottled Deep Ocean Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. U.K.
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. BENELUX
15.4.1.7. Nordic
15.4.1.8. Russia
15.4.1.9. Poland
15.4.1.10. Rest of Europe
15.4.2. By Packaging
15.4.3. By End Use
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Packaging
15.5.3. By End Use
15.5.4. By Distribution Channel
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. South Asia and Pacific Bottled Deep Ocean Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. India
16.4.1.2. ASEAN
16.4.1.3. Oceania (Australia & New Zealand)
16.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
16.4.2. By Packaging
16.4.3. By End Use
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Packaging
16.5.3. By End Use
16.5.4. By Distribution Channel
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. East Asia Bottled Deep Ocean Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. China
17.4.1.2. Japan
17.4.1.3. South Korea
17.4.2. By Packaging
17.4.3. By End Use
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Packaging
17.5.3. By End Use
17.5.4. By Distribution Channel
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Middle East and Africa Bottled Deep Ocean Water Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. GCC Countries
18.4.1.2. Turkey
18.4.1.3. South Africa
18.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
18.4.2. By Packaging
18.4.3. By End Use
18.4.4. By Distribution Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Packaging
18.5.3. By End Use
18.5.4. By Distribution Channel
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Country Wise Bottled Deep Ocean Water Market Analysis, 2024
19.1. Introduction
19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
19.2. U.S. Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.2.1. By Packaging
19.2.2. By End Use
19.2.3. By Distribution Channel
19.3. Canada Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.3.1. By Packaging
19.3.2. By End Use
19.3.3. By Distribution Channel
19.4. Mexico Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.4.1. By Packaging
19.4.2. By End Use
19.4.3. By Distribution Channel
19.5. Brazil Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.5.1. By Packaging
19.5.2. By End Use
19.5.3. By Distribution Channel
19.6. Argentina Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.6.1. By Packaging
19.6.2. By End Use
19.6.3. By Distribution Channel
19.7. Germany Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.7.1. By Packaging
19.7.2. By End Use
19.7.3. By Distribution Channel
19.8. Italy Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.8.1. By Packaging
19.8.2. By End Use
19.8.3. By Distribution Channel
19.9. France Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.9.1. By Packaging
19.9.2. By End Use
19.9.3. By Distribution Channel
19.10. U.K. Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.10.1. By Packaging
19.10.2. By End Use
19.10.3. By Distribution Channel
19.11. Spain Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.11.1. By Packaging
19.11.2. By End Use
19.11.3. By Distribution Channel
19.12. Russia Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.12.1. By Packaging
19.12.2. By End Use
19.12.3. By Distribution Channel
19.13. Poland Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.13.1. By Packaging
19.13.2. By End Use
19.13.3. By Distribution Channel
19.14. China Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.14.1. By Packaging
19.14.2. By End Use
19.14.3. By Distribution Channel
19.15. Japan Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.15.1. By Packaging
19.15.2. By End Use
19.15.3. By Distribution Channel
19.16. South Korea Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.16.1. By Packaging
19.16.2. By End Use
19.16.3. By Distribution Channel
19.17. India Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.17.1. By Packaging
19.17.2. By End Use
19.17.3. By Distribution Channel
19.18. Oceania (Australia and New Zealand) Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.18.1. By Packaging
19.18.2. By End Use
19.18.3. By Distribution Channel
19.19. Turkey Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.19.1. By Packaging
19.19.2. By End Use
19.19.3. By Distribution Channel
19.20. South Africa Bottled Deep Ocean Water Market Analysis
19.20.1. By Packaging
19.20.2. By End Use
19.20.3. By Distribution Channel
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Bottled Deep Ocean Water)
20.2. Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Presence Analysis
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Hawaii Deep Blue LLC.
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.1.4. Sales Footprint
21.3.1.5. Strategy Overview
21.3.2. Kona Deep
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.2.4. Sales Footprint
21.3.2.5. Strategy Overview
21.3.3. Taiwan Yes Deep Ocean Water Co., Ltd.
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.3.4. Sales Footprint
21.3.3.5. Strategy Overview
21.3.4. Destiny Deep Sea Water
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.4.4. Sales Footprint
21.3.4.5. Strategy Overview
21.3.5. Deep Ocean Water Company LLC.
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.5.4. Sales Footprint
21.3.5.5. Strategy Overview
21.3.6. iROC Corporation
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.6.4. Sales Footprint
21.3.6.5. Strategy Overview
21.3.7. Panablu Co., Ltd.
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.7.4. Sales Footprint
21.3.7.5. Strategy Overview
21.3.8. Ako Kasei Co., Ltd.
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.8.4. Sales Footprint
21.3.8.5. Strategy Overview
21.3.9. Muroto Deep Sea Water Co., Ltd.
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.9.4. Sales Footprint
21.3.9.5. Strategy Overview
21.3.10. Niigata Sado Deepsea Water Co., Ltd.
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.10.4. Sales Footprint
21.3.10.5. Strategy Overview
21.3.11. Tropical World Food
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.11.4. Sales Footprint
21.3.11.5. Strategy Overview
21.3.12. Ôdeep
21.3.12.1. Overview
21.3.12.2. Product Portfolio
21.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.12.4. Sales Footprint
21.3.12.5. Strategy Overview
21.3.13. Ocean’s Halo
21.3.13.1. Overview
21.3.13.2. Product Portfolio
21.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.13.4. Sales Footprint
21.3.13.5. Strategy Overview
21.3.14. Seven-Eleven Hawai, Inc.
21.3.14.1. Overview
21.3.14.2. Product Portfolio
21.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.14.4. Sales Footprint
21.3.14.5. Strategy Overview
21.3.15. Aquagen Europe
21.3.15.1. Overview
21.3.15.2. Product Portfolio
21.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.15.4. Sales Footprint
21.3.15.5. Strategy Overview
21.3.16. Others (on additional request)
21.3.16.1. Overview
21.3.16.2. Product Portfolio
21.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
21.3.16.4. Sales Footprint
21.3.16.5. Strategy Overview
Note: The list of companies above is tentative and it is subjected to change based on research process and/or customization requirements
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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2024/10/08 10:26

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