世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

砂糖漬け・半砂糖漬けフルーツ市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2032年予測


Candied & Semi-candied Fruits Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社はこのほど、砂糖漬けおよび半砂糖漬け果実の世界市場に関する広範なレポートを発行し、業界を形成する市場力学、動向、機会、課題に関する詳細な洞察を提供しています。 主な洞... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月10日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
269 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、砂糖漬けおよび半砂糖漬け果実の世界市場に関する広範なレポートを発行し、業界を形成する市場力学、動向、機会、課題に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- 砂糖漬けと半砂糖漬けの果物市場規模(2024E):6億9,201万米ドル
- 予測市場価値(2032F): 794.60 Million USD7億9460万米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024 to 2032): 1.7%

レポートの範囲

砂糖漬けおよび半砂糖漬けの果物は、世界中の食品産業において極めて重要な役割を果たしており、多様な消費者の嗜好や料理ニーズに応えている。果実をシロップや糖液に浸すことで調製されるこれらの製品は、保存期間を延ばし、風味を向上させる。同市場は製菓、製パン、ホスピタリティ、家庭など様々な分野に対応しており、柑橘類の皮、チェリー、パイナップル、アプリコットなど様々なフルーツを提供している。

市場成長の促進要因

砂糖漬け・半砂糖漬け果実の世界市場は、可処分所得の増加や都市化とともに、自然で贅沢な食品オプションに対する消費者需要の増加が牽引している。これらの果物はベーカリーや製菓の用途に不可欠で、食感、味、視覚的な魅力を提供する。さらに、職人的でグルメな食品を求める傾向が市場の成長に寄与しており、消費者は高級な手作り製品を好んでいる。

市場の阻害要因:

成長見通しにもかかわらず、市場は原材料コストの変動、厳しい食品安全規制、代替スナックとの競争といった課題に直面している。一貫した製品の品質、栄養の完全性、法規制の遵守を確保することは、メーカーにとって経営上のハードルとなり、市場拡大に影響を与える。

市場機会:

同市場は、製品処方、パッケージング、流通チャネルの革新を通じてチャンスをもたらす。メーカー各社は、健康志向の消費者の需要に応えるため、糖分含有量を減らし、栄養プロファイルを改善した、より健康的な製品の開発に注力している。流通網の拡大、オンライン小売プラットフォームの活用、食品サービス業者との戦略的パートナーシップの形成は、市場プレーヤーが顧客基盤を拡大し、新たな地域市場に参入するための手段である。

本レポートで扱う主な質問

- 砂糖漬け・半砂糖漬けフルーツ市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 異なるエンドユーザー層で採用を促進している果物の種類と用途は何か?
- 技術の進歩は砂糖漬け・半砂糖漬けフルーツ市場の競争環境をどのように変えているのか?
- 市場に貢献している主要プレイヤーは誰か、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているか?
- 世界の砂糖漬け・半砂糖漬けフルーツ市場の新たなトレンドと将来性は?

競争環境と戦略:

市場の主要企業は、競争優位性を獲得するために、製品の革新、ポートフォリオの多様化、地理的拡大を重視している。研究開発への投資は、進化する消費者の嗜好に合わせて、新しいフレーバー、テクスチャー、パッケージング・ソリューションの導入を促進する。差別化と成長のためには、食品技術者、風味の専門家、流通パートナーとの協力が不可欠である。

主要企業のプロファイル

- アンドロス・シェフ
- アジエンダ・アグリモンターナS.P.A.
- セザリンS.p.A.
- クルージル
- F.Moreno Candied Fruits S.L.
- フルーツ・ルージュ社
- ゲルパス・グループ
- ジウソ・グイド・スパ
- イタルカンディティS.p.A
- イタルプロッドSRL
- ホセ・マリア・ラサロ S.A.
- カンディ
- ラザヤ
- リーラナウ・フルーツ・カンパニー
- マルキディス&カンパニー
- パシフィック・コースト・プロデューサーズ
- パニシDOO
- パラダイス社

砂糖漬け・半砂糖漬けフルーツ産業カテゴリー別リサーチ

形態別
- ホール/そのまま
- みじん切り/ダイスカット/果皮

用途別
- ベーカリー
- ペストリー
- アイスクリーム
- ヨーグルト

流通チャネル別
- 伝統的貿易
- モダントレード
- 産業用
- フードサービス

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- オセアニア
- その他の地域

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品のUSP/特徴
4.2.製品の差別化とブランド戦略分析
5.需要割合(PoD)分析-フルーツ・シロップ漬けとフルーツ・アルコール漬け
5.1.果実のシロップ漬けとアルコール漬けの市場ダイナミクス
5.2.主要プレーヤーと製品ポートフォリオ
5.2.1.Luxardo S.p.A.
5.2.2.トスキ・ヴィニョーラ社
5.2.3.ファッブリ社
6.世界の砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場の需要分析2019-2023年および予測、2024-2032年
6.1.過去の市場数量(トン)分析、2019-2023年
6.2.現在および将来の市場規模(トン)予測、2024年~2032年
6.3.前年比成長トレンド分析
7.フルーツの砂糖漬け・半砂糖漬けの世界市場 - 価格分析
7.1.地域別価格動向分析
7.2.世界平均価格分析ベンチマーク
8.砂糖漬け・半砂糖漬け果実の世界市場需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
8.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
8.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024年~2032年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
8.2.2.絶対価格機会分析
9.市場背景
9.1.マクロ経済要因
9.1.1.世界のGDP成長見通し
9.1.2.世界の産業付加価値
9.1.3.世界の食料安全保障指数の見通し
9.1.4.世界ランク - ビジネスのしやすさ
9.1.5.世界ランク - 国境を越えた貿易
9.2.予測要因-関連性と影響力
9.3.バリューチェーン
9.3.1.原材料サプライヤー
9.3.2.製品メーカー
9.3.3.エンドユーザー
9.4.COVID-19危機-影響評価
9.4.1.現在の統計
9.4.2.短期・中長期の見通し
9.4.3.予想されるリバウンド
9.5.COVID-19の食品・飲料業界への影響
9.6.世界の食品・飲料業界の展望
9.7.世界の加工食品産業の概要
9.8.砂糖漬け・半砂糖漬け果実の加工概要
9.9.政策と規制
9.10.市場ダイナミクス
9.10.1.促進要因
9.10.2.阻害要因
9.10.3.機会分析
10.砂糖漬け・半砂糖漬け果実の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:形態別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析:形態別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析および予測、形態別、2024年~2032年
10.3.1.ホール/インタクト
10.3.2.みじん切り/ダイスカット/果皮
10.4.形態別市場魅力度分析
11.砂糖漬け・半砂糖漬け果実の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:用途別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析:用途別、2019-2023年
11.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2032年
11.3.1.ベーカリー
11.3.2.ペストリー
11.3.3.アイスクリーム
11.3.4.ヨーグルト
11.4.用途別市場魅力度分析
12.砂糖漬け・半砂糖漬け果実の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:流通チャネル別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)と流通チャネル別数量分析(2019-2023年
12.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2032年
12.3.1.企業間取引
12.3.2.企業対消費者
12.3.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.3.2.2.コンビニエンスストア
12.3.2.3.オンライン小売
12.4.流通チャネル別市場魅力度分析
13.砂糖漬け・半砂糖漬け果実の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:地域別
13.1.はじめに
13.2.過去の地域別市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2032年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.オセアニア
13.3.5.その他の地域(RoW)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米の砂糖漬け・半砂糖漬けフルーツ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.形式別
14.3.3.申請方法
14.3.4.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.形態別
14.4.3.用途別
14.4.4.流通チャネル別
14.5.促進要因と阻害要因-影響分析
15.ラテンアメリカの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ブラジル
15.3.1.2.メキシコ
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.形態別
15.3.3.用途別
15.3.4.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.形態別
15.4.3.用途別
15.4.4.流通チャネル別
15.5.促進要因と阻害要因-影響分析
16.欧州の砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.北欧
16.3.1.8.ロシア
16.3.1.9.ポーランド
16.3.1.10.その他のヨーロッパ
16.3.2.形態別
16.3.3.用途別
16.3.4.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.形態別
16.4.3.用途別
16.4.4.流通チャネル別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.オセアニアの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
17.1.序論
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.形態別
17.3.3.申請書による
17.3.4.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.形態別
17.4.3.用途別
17.4.4.流通チャネル別
17.5.促進要因と阻害要因-影響分析
18.国別砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析、2024年
18.1.序論
18.1.1.主要国別市場金額構成比分析
18.1.2.世界対.各国の成長比較
18.2.米国の砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.2.1.形態別
18.2.2.用途別
18.2.3.流通チャネル別
18.3.カナダの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.3.1.形態別
18.3.2.用途別
18.3.3.流通チャネル別
18.4.メキシコの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.4.1.形態別
18.4.2.用途別
18.4.3.流通チャネル別
18.5.ブラジルの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.5.1.形態別
18.5.2.用途別
18.5.3.流通チャネル別
18.6.アルゼンチンの砂糖漬け&半砂糖漬け果物市場分析
18.6.1.形態別
18.6.2.用途別
18.6.3.流通チャネル別
18.7.ドイツの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.7.1.形態別
18.7.2.用途別
18.7.3.流通チャネル別
18.8.イタリアの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.8.1.形態別
18.8.2.用途別
18.8.3.流通チャネル別
18.9.フランスの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.9.1.形態別
18.9.2.用途別
18.9.3.流通チャネル別
18.10.イギリスの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.10.1.形態別
18.10.2.用途別
18.10.3.流通チャネル別
18.11.スペインの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.11.1.形態別
18.11.2.用途別
18.11.3.流通チャネル別
18.12.ロシアの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.12.1.形態別
18.12.2.用途別
18.12.3.流通チャネル別
18.13.ポーランドの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.13.1.形態別
18.13.2.用途別
18.13.3.流通チャネル別
18.14.オーストラリアの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.14.1.形態別
18.14.2.用途別
18.14.3.流通チャネル別
18.15.ニュージーランドの砂糖漬け・半砂糖漬け果物市場分析
18.15.1.形態別
18.15.2.用途別
18.15.3.流通チャネル別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析(果実の砂糖漬け・半砂糖漬け)
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.アンドロス・シェフ
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.1.4.セールスフットプリント
20.3.1.5.戦略の概要
20.3.2.アジエンダ・アグリモンターナS.P.A.
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.2.4.セールスフットプリント
20.3.2.5.戦略の概要
20.3.3.セザリンS.p.A.
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.3.4.セールスフットプリント
20.3.3.5.戦略の概要
20.3.4.クルージル
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.4.4.販売拠点
20.3.4.5.戦略の概要
20.3.5.F.Moreno Candied Fruits S.L.
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.5.4.販売拠点
20.3.5.5.戦略の概要
20.3.6.フルーツ・ルージュ社
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.6.4.販売拠点
20.3.6.5.戦略の概要
20.3.7.ゲルパスグループ
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.7.4.セールスフットプリント
20.3.7.5.戦略の概要
20.3.8.ジウソ・グイド・スパ
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.8.4.販売拠点
20.3.8.5.戦略の概要
20.3.9.イタルカンディティS.p.A.
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.9.4.セールスフットプリント
20.3.9.5.戦略の概要
20.3.10.ITALPROD SRL
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.10.4.販売拠点
20.3.10.5.戦略の概要
20.3.11.ホセ・マリア・ラサロ社
20.3.11.1.概要
20.3.11.2.製品ポートフォリオ
20.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.11.4.セールスフットプリント
20.3.11.5.戦略の概要
20.3.12.カンディ
20.3.12.1.概要
20.3.12.2.製品ポートフォリオ
20.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.12.4.販売拠点
20.3.12.5.戦略の概要
20.3.13.ラザヤ
20.3.13.1.概要
20.3.13.2.製品ポートフォリオ
20.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.13.4.販売拠点
20.3.13.5.戦略の概要
20.3.14.リーラノー果実会社
20.3.14.1.概要
20.3.14.2.製品ポートフォリオ
20.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.14.4.販売拠点
20.3.14.5.戦略の概要
20.3.15.マルキディス&カンパニー
20.3.15.1.概要
20.3.15.2.製品ポートフォリオ
20.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.15.4.販売拠点
20.3.15.5.戦略の概要
20.3.16.太平洋岸の生産者
20.3.16.1.概要
20.3.16.2.製品ポートフォリオ
20.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.16.4.販売拠点
20.3.16.5.戦略の概要
20.3.17.Pani?i DOO
20.3.17.1.概要
20.3.17.2.製品ポートフォリオ
20.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.17.4.販売拠点
20.3.17.5.戦略の概要
20.3.18.パラダイス社
20.3.18.1.概要
20.3.18.2.製品ポートフォリオ
20.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.18.4.販売拠点
20.3.18.5.戦略の概要
20.3.19.SALGAR S.r.l.
20.3.19.1.概要
20.3.19.2.製品ポートフォリオ
20.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.19.4.販売拠点
20.3.19.5.戦略の概要
20.3.20.サス・シカ・シコディス
20.3.20.1.概要
20.3.20.2.製品ポートフォリオ
20.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.20.4.販売拠点
20.3.20.5.戦略の概要
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global market for candied and semi-candied fruits, offering in-depth insights into market dynamics, trends, opportunities, and challenges shaping the industry.

Key Insights:

• Candied & Semi-candied Fruits Market Size (2024E): USD 692.01 Million
• Projected Market Value (2032F): USD 794.60 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 1.7%

Report Scope:

Candied and semi-candied fruits play a pivotal role in the food industry worldwide, meeting diverse consumer preferences and culinary needs. These products, prepared by soaking fruits in syrup or sugar solutions, extend shelf life and enhance flavor profiles. The market caters to various sectors such as confectionery, bakeries, hospitality, and households, offering a range of fruits including citrus peels, cherries, pineapples, and apricots.

Market Growth Drivers:

The global market for candied and semi-candied fruits is driven by increasing consumer demand for natural and indulgent food options, alongside rising disposable incomes and urbanization. These fruits are integral to bakery and confectionery applications, providing texture, taste, and visual appeal. Moreover, the trend towards artisanal and gourmet foods contributes to market growth, with consumers favoring premium, handcrafted products.

Market Restraints:

Despite growth prospects, the market faces challenges such as fluctuating raw material costs, stringent food safety regulations, and competition from alternative snacks. Ensuring consistent product quality, nutritional integrity, and regulatory compliance poses operational hurdles for manufacturers, impacting market expansion.

Market Opportunities:

The market presents opportunities through innovation in product formulations, packaging, and distribution channels. Manufacturers are focusing on developing healthier variants with reduced sugar content and improved nutritional profiles to meet the demands of health-conscious consumers. Expansion of distribution networks, leveraging online retail platforms, and forming strategic partnerships with food service providers are avenues for market players to expand their customer base and enter new geographic markets.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the candied and semi-candied fruits market globally?
• Which fruit types and applications are driving adoption across different end-user segments?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the candied and semi-candied fruits market?
• Who are the key players contributing to the market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global candied and semi-candied fruits market?

Competitive Landscape and Strategies:

Leading companies in the market emphasize product innovation, diversification of portfolios, and geographic expansion to gain competitive advantage. Investment in research and development facilitates the introduction of new flavors, textures, and packaging solutions, aligning with evolving consumer preferences. Collaborations with food technologists, flavor experts, and distribution partners are crucial for differentiation and growth.

Key Companies Profiled:

• Andros Chef
• AZIENDA AGRIMONTANA S.P.A.
• Cesarin S.p.A.
• Cruzilles
• F.Moreno Candied Fruits S.L.
• FRUITS ROUGES & Co.
• Gelpass Group
• Giuso Guido Spa
• Italcanditi S.p.A
• ITALPROD SRL
• José María Lázaro S.A.
• Kandy
• Lazaya
• Leelanau Fruit Company
• Markidis & Co.
• Pacific Coast Producers
• Panici DOO
• Paradise, Inc.

Candied & Semi-candied Fruits Industry Research by Category

By Form:
• Whole/Intact
• Chopped/Diced/Fruit Peels

By Application:
• Bakery
• Pastries
• Ice Cream
• Yogurt

By Distribution Channel:
• Traditional Trade
• Modern Trade
• Industrial
• Foodservice

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• Oceania
• Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product USPs / Features
4.2. Product Differentiation and Brand’s Strategy Analysis
5. Percentage of Demand (PoD) Analysis - Fruit in Syrup and Fruit in Alcohol
5.1. Market Dynamics of Preserved Fruit in Syrup and Alcohol
5.2. Key Players and Product Portfolio*
5.2.1. Luxardo S.p.A.
5.2.2. TOSCHI VIGNOLA Srl
5.2.3. Fabbri s.p.a.
6. Global Candied & Semi-candied Fruits Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
6.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2032
6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7. Global Candied & Semi-candied Fruits Market - Pricing Analysis
7.1. Regional Pricing Trend Analysis
7.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8. Global Candied & Semi-candied Fruits Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
8.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
8.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2032
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
9. Market Background
9.1. Macro-Economic Factors
9.1.1. Global GDP Growth Outlook
9.1.2. Global Industry Value Added
9.1.3. Global Food Security Index Outlook
9.1.4. Global Rank - Ease of Doing Business
9.1.5. Global Rank - Trading Across Borders
9.2. Forecast Factors - Relevance and Impact
9.3. Value Chain
9.3.1. Raw Material Suppliers
9.3.2. Product Manufacturers
9.3.3. End Users
9.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
9.4.1. Current Statistics
9.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
9.4.3. Likely Rebound
9.5. Impact of COVID-19 on Food & Beverage Industry
9.6. Global Food & Beverages Industry Outlook
9.7. Global Processed Food Industry Overview
9.8. Processing Overview of Candied & Semi-candied Fruits
9.9. Policies and Regulations
9.10. Market Dynamics
9.10.1. Drivers
9.10.2. Restraints
9.10.3. Opportunity Analysis
10. Global Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Form
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Form, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Form, 2024-2032
10.3.1. Whole/Intact
10.3.2. Chopped/Diced/ Fruit Peel
10.4. Market Attractiveness Analysis By Form
11. Global Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2024-2032
11.3.1. Bakery
11.3.2. Pastry
11.3.3. Ice Cream
11.3.4. Yoghurt
11.4. Market Attractiveness Analysis By Application
12. Global Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Distribution Channel
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2032
12.3.1. Business to Business
12.3.2. Business to Consumer
12.3.2.1. Hypermarket/Supermarkets
12.3.2.2. Convenience Stores
12.3.2.3. Online Retail
12.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
13. Global Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. Oceania
13.3.5. Rest of the World (RoW)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Form
14.3.3. By Application
14.3.4. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Form
14.4.3. By Application
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Latin America Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Brazil
15.3.1.2. Mexico
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Form
15.3.3. By Application
15.3.4. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Form
15.4.3. By Application
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Europe Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Nordic
16.3.1.8. Russia
16.3.1.9. Poland
16.3.1.10. Rest of Europe
16.3.2. By Form
16.3.3. By Application
16.3.4. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Form
16.4.3. By Application
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Oceania Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Form
17.3.3. By Application
17.3.4. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Form
17.4.3. By Application
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Country Wise Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis, 2024
18.1. Introduction
18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
18.2. U.S. Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.2.1. By Form
18.2.2. By Application
18.2.3. By Distribution Channel
18.3. Canada Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.3.1. By Form
18.3.2. By Application
18.3.3. By Distribution Channel
18.4. Mexico Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.4.1. By Form
18.4.2. By Application
18.4.3. By Distribution Channel
18.5. Brazil Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.5.1. By Form
18.5.2. By Application
18.5.3. By Distribution Channel
18.6. Argentina Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.6.1. By Form
18.6.2. By Application
18.6.3. By Distribution Channel
18.7. Germany Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.7.1. By Form
18.7.2. By Application
18.7.3. By Distribution Channel
18.8. Italy Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.8.1. By Form
18.8.2. By Application
18.8.3. By Distribution Channel
18.9. France Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.9.1. By Form
18.9.2. By Application
18.9.3. By Distribution Channel
18.10. U.K. Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.10.1. By Form
18.10.2. By Application
18.10.3. By Distribution Channel
18.11. Spain Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.11.1. By Form
18.11.2. By Application
18.11.3. By Distribution Channel
18.12. Russia Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.12.1. By Form
18.12.2. By Application
18.12.3. By Distribution Channel
18.13. Poland Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.13.1. By Form
18.13.2. By Application
18.13.3. By Distribution Channel
18.14. Australia Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.14.1. By Form
18.14.2. By Application
18.14.3. By Distribution Channel
18.15. New Zealand Candied & Semi-candied Fruits Market Analysis
18.15.1. By Form
18.15.2. By Application
18.15.3. By Distribution Channel
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies (Candied & Semi-candied Fruits)
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Andros Chef
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.1.4. Sales Footprint
20.3.1.5. Strategy Overview
20.3.2. AZIENDA AGRIMONTANA S.P.A.
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.2.4. Sales Footprint
20.3.2.5. Strategy Overview
20.3.3. Cesarin S.p.A.
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.3.4. Sales Footprint
20.3.3.5. Strategy Overview
20.3.4. Cruzilles
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.4.4. Sales Footprint
20.3.4.5. Strategy Overview
20.3.5. F.Moreno Candied Fruits S.L.
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.5.4. Sales Footprint
20.3.5.5. Strategy Overview
20.3.6. FRUITS ROUGES & Co.
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.6.4. Sales Footprint
20.3.6.5. Strategy Overview
20.3.7. Gelpass group
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.7.4. Sales Footprint
20.3.7.5. Strategy Overview
20.3.8. Giuso Guido Spa
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.8.4. Sales Footprint
20.3.8.5. Strategy Overview
20.3.9. Italcanditi S.p.A
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.9.4. Sales Footprint
20.3.9.5. Strategy Overview
20.3.10. ITALPROD SRL
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.10.4. Sales Footprint
20.3.10.5. Strategy Overview
20.3.11. José María Lázaro S.A.
20.3.11.1. Overview
20.3.11.2. Product Portfolio
20.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.11.4. Sales Footprint
20.3.11.5. Strategy Overview
20.3.12. Kandy
20.3.12.1. Overview
20.3.12.2. Product Portfolio
20.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.12.4. Sales Footprint
20.3.12.5. Strategy Overview
20.3.13. Lazaya
20.3.13.1. Overview
20.3.13.2. Product Portfolio
20.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.13.4. Sales Footprint
20.3.13.5. Strategy Overview
20.3.14. Leelanau Fruit Company
20.3.14.1. Overview
20.3.14.2. Product Portfolio
20.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.14.4. Sales Footprint
20.3.14.5. Strategy Overview
20.3.15. Markidis & Co.
20.3.15.1. Overview
20.3.15.2. Product Portfolio
20.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.15.4. Sales Footprint
20.3.15.5. Strategy Overview
20.3.16. Pacific Coast Producers
20.3.16.1. Overview
20.3.16.2. Product Portfolio
20.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.16.4. Sales Footprint
20.3.16.5. Strategy Overview
20.3.17. Pani?i DOO
20.3.17.1. Overview
20.3.17.2. Product Portfolio
20.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.17.4. Sales Footprint
20.3.17.5. Strategy Overview
20.3.18. Paradise, Inc.
20.3.18.1. Overview
20.3.18.2. Product Portfolio
20.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.18.4. Sales Footprint
20.3.18.5. Strategy Overview
20.3.19. SALGAR S.r.l.
20.3.19.1. Overview
20.3.19.2. Product Portfolio
20.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.19.4. Sales Footprint
20.3.19.5. Strategy Overview
20.3.20. SAS SICA SICODIS
20.3.20.1. Overview
20.3.20.2. Product Portfolio
20.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.20.4. Sales Footprint
20.3.20.5. Strategy Overview
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/06 10:26

144.24 円

160.68 円

192.83 円

ページTOPに戻る