世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

創傷治癒軟膏市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Wound Healing Ointment Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社はこのほど、創傷治癒軟膏の世界市場に関する詳細な調査レポートを発表し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に評価しました。本レポートは、市場構造... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月8日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
252 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、創傷治癒軟膏の世界市場に関する詳細な調査レポートを発表し、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に評価しました。本レポートは、市場構造に関する包括的な洞察を提供します。

主要な洞察

- 創傷治癒軟膏の市場規模(2024E):11億米ドル
- 市場予測値(2032F):1,100億米ドル19億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2032年): 6.5%

創傷治癒軟膏市場 - レポートスコープ:

創傷治癒軟膏は、切り傷、擦り傷、火傷、外科的切開など、様々なタイプの創傷治療に不可欠である。これらの軟膏は、治癒を早め、感染を予防し、傷跡を最小限に抑えるように設計されている。同市場は、病院、診療所、在宅医療の現場、薬局を対象としており、抗生物質軟膏、消毒軟膏、慢性創傷用の特殊製剤など幅広い製品を提供している。市場の成長は、慢性創傷の発生率の増加、医療費の増加、有効性と患者の転帰を向上させる製品処方の進歩によってもたらされる。

市場成長の促進要因

創傷治癒軟膏の世界市場は、創傷ケア管理に対する意識の高まり、糖尿病性潰瘍や褥瘡などの慢性創傷の有病率の上昇など、いくつかの重要な要因によって牽引されている。慢性創傷を患いやすい高齢化人口の増加が、市場拡大をさらに後押ししている。生物活性創傷治癒軟膏や高度な薬物送達システムなどの技術の進歩は、治癒結果を改善し治療期間を短縮するため、市場の成長を促進する。さらに、在宅創傷治療の普及や遠隔医療サービスの拡大により、市場参入企業はより多くの患者層にアプローチする新たな道が開けている。

市場の阻害要因

有望な成長が見込まれるものの、創傷治癒軟膏市場は規制の遵守、償還政策、特定の成分に関連する安全性への懸念などに関する課題に直面している。創傷治癒用軟膏の製造、販売、使用に関する厳しい規制は、メーカーや医療提供者にコンプライアンス上の負担を課し、市場参入の障壁や運営コストに影響を与えている。さらに、先進的な創傷治療に対する償還範囲が限定的であることや、特殊な軟膏が高額であることが、特に医療予算に制約のある新興国での市場浸透の課題となっている。このような規制や経済的な障壁に対処するためには、業界関係者と政策立案者が協力し、安全で安価な創傷ケアソリューションへのアクセスを促進する必要がある。

市場機会

創傷治癒軟膏市場は、技術革新、人口動向、進化する医療提供モデルによって大きな成長機会がもたらされる。遠隔モニタリングや遠隔医療プラットフォームなどのデジタルヘルス技術の統合により、患者の創傷治療サービスへのアクセスが向上し、治療のアドヒアランスと治療成績が改善する。さらに、外科的切開や放射線熱傷の治療など、従来の創傷治療以外にも創傷治癒軟膏の用途が広がることで、市場の範囲が広がり、技術革新が促進される。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、ユーザーフレンドリーで費用対効果の高い創傷治癒ソリューションの導入は、新たなビジネスチャンスを生かし、ダイナミックな創傷治療の舞台で市場のリーダーシップを維持するために不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 創傷治癒軟膏市場の世界的な成長を促進する主な要因は何か?
- さまざまな医療環境で採用を促進している製品の種類と用途は何か?
- 技術進歩は創傷治癒軟膏市場の競争環境をどのように変えているか?
- 創傷治癒軟膏市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 創傷治癒軟膏の世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

ジョンソン・エンド・ジョンソン、スミス・アンド・ネフュー、ConvaTec Group Plcなど、創傷治癒軟膏の世界市場における主要企業は、競争力を高めるために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、生物活性軟膏やドラッグデリバリーシステムなど、多様な患者のニーズや臨床要件に対応した高度な創傷治癒ソリューションを開発している。医療提供者、医療製品販売業者、規制当局との協力により、市場参入を促進し、技術導入を促進している。臨床研究、エビデンスに基づく実践、患者教育に重点を置くことで、市場の成長を促進し、急速に進化する創傷治療の状況において患者の転帰を向上させます。

主な企業

- 3M
- 太郎製薬
- スミス・アンド・ネフュー
- ノバルティスAG
- ファイザー
- メルンリッケヘルスケアAB
- コンバテック
- コロプラスト
- ミメデックス
- カーディナル・ヘルス
- インテグラ・ライフサイエンス・コーポレーション
- ジョンソン・エンド・ジョンソン・サービス社
- テバ・ファーマシューティカルズUSA
- アンジェリーニ・ファーマ
- BD
- B.ブラウン・メルサンゲンAG
- PSK Pharma Pvt.
- シュルケ&マイヤー社
- エコラボ

創傷治癒軟膏産業調査の主要セグメント

薬剤クラス別
- 抗生物質軟膏
- ステロイド軟膏
- 抗炎症軟膏

用途別
- 急性創傷
- 慢性創傷

流通チャネル別
- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.地域別疾病疫学
4.2.パイプライン評価
4.3.規制情勢
4.4.創傷治癒軟膏の需要増加
4.5.PESTEL分析
4.6.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.世界の製薬業界の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.医薬品支出
5.2.3.創傷治癒軟膏の採用
5.2.4.製品価格
5.2.5.製品・在庫状況
5.2.6.感染症および外科手術の有病率の上昇
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.医薬品クラス別
6.1.2.用途別
6.1.3.流通チャネル別
6.1.4.国別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場の需要(金額または規模:10億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.薬剤クラス別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
8.1.イントロダクション/主な調査結果
8.2.薬剤クラス別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
8.3.薬剤クラス別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
8.3.1.抗生物質軟膏
8.3.2.ステロイド軟膏
8.3.3.抗炎症軟膏
8.3.4.その他
8.4.薬剤クラス別市場魅力度分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:用途別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、用途別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と用途別予測、2024-2032年
9.3.1.急性創傷
9.3.2.慢性創傷
9.4.用途別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:流通チャネル別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、流通チャネル別、2019-2023年
10.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析予測、2024年~2032年
10.3.1.病院薬局
10.3.2.小売薬局
10.3.3.オンライン薬局
10.3.4.その他
10.4.流通チャネル別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、地域別
11.1.はじめに
11.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)予測、2024年~2032年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析、2019-2023年
12.3.現在と将来の市場価値(10億米ドル)予測、2024年~2032年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.薬剤クラス別
12.3.3.用途別
12.3.4.流通チャネル別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.薬剤クラス別
12.4.3.用途別
12.4.4.流通チャネル別
12.5.市場動向
12.6.促進要因と阻害要因-影響分析
12.7.国別分析と予測
12.7.1.米国市場分析
12.7.1.1.導入
12.7.1.2.市場分類別分析と予測
12.7.1.2.1.薬剤クラス別
12.7.1.2.2.用途別
12.7.1.2.3.流通チャネル別
12.7.2.カナダ市場分析
12.7.2.1.序論
12.7.2.2.市場分類別分析と予測
12.7.2.2.1.薬剤クラス別
12.7.2.2.2.用途別
12.7.2.2.3.流通チャネル別
13.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析、2019-2023年
13.3.現在と将来の市場価値(10億米ドル)予測、2024年~2032年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.薬剤クラス別
13.3.3.用途別
13.3.4.流通チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.薬剤クラス別
13.4.3.用途別
13.4.4.流通チャネル別
13.5.市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.国別分析と予測
13.7.1.メキシコ市場分析
13.7.1.1.序論
13.7.1.2.市場分類別分析と予測
13.7.1.2.1.薬剤クラス別
13.7.1.2.2.用途別
13.7.1.2.3.流通チャネル別
13.7.2.ブラジル市場分析
13.7.2.1.序論
13.7.2.2.市場分類別分析と予測
13.7.2.2.1.薬剤クラス別
13.7.2.2.2.用途別
13.7.2.2.3.流通チャネル別
13.7.3.アルゼンチン市場分析
13.7.3.1.序論
13.7.3.2.市場分類別分析と予測
13.7.3.2.1.薬剤クラス別
13.7.3.2.2.用途別
13.7.3.2.3.流通チャネル別
14.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析、2019-2023年
14.3.現在と将来の市場価値(10億米ドル)予測、2024年~2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.イタリア
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.薬剤クラス別
14.3.3.用途別
14.3.4.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.薬剤クラス別
14.4.3.用途別
14.4.4.流通チャネル別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.ドイツ市場分析
14.7.1.1.はじめに
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.薬剤クラス別
14.7.1.2.2.用途別
14.7.1.2.3.流通チャネル別
14.7.2.イタリア市場分析
14.7.2.1.序論
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.薬剤クラス別
14.7.2.2.2.用途別
14.7.2.2.3.流通チャネル別
14.7.3.フランス市場分析
14.7.3.1.はじめに
14.7.3.2.市場分類別分析と予測
14.7.3.2.1.薬剤クラス別
14.7.3.2.2.用途別
14.7.3.2.3.流通チャネル別
14.7.4.イギリス市場分析
14.7.4.1.序論
14.7.4.2.市場分類別分析と予測
14.7.4.2.1.薬剤クラス別
14.7.4.2.2.用途別
14.7.4.2.3.流通チャネル別
14.7.5.スペイン市場分析
14.7.5.1.序論
14.7.5.2.市場分類別分析と予測
14.7.5.2.1.薬剤クラス別
14.7.5.2.2.用途別
14.7.5.2.3.流通チャネル別
14.7.6.ベネルクス市場分析
14.7.6.1.序論
14.7.6.2.市場分類別分析と予測
14.7.6.2.1.薬剤クラス別
14.7.6.2.2.用途別
14.7.6.2.3.流通チャネル別
14.7.7.ロシア市場分析
14.7.7.1.序論
14.7.7.2.市場分類別分析と予測
14.7.7.2.1.薬剤クラス別
14.7.7.2.2.用途別
14.7.7.2.3.流通チャネル別
15.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析、2019-2023年
15.3.現在と将来の市場価値(10億米ドル)予測、2024年~2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.薬剤クラス別
15.3.3.用途別
15.3.4.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.薬剤クラス別
15.4.3.用途別
15.4.4.流通チャネル別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.中国市場の分析
15.7.1.1.はじめに
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.薬剤クラス別
15.7.1.2.2.用途別
15.7.1.2.3.流通チャネル別
15.7.2.日本市場分析
15.7.2.1.はじめに
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.薬剤クラス別
15.7.2.2.2.用途別
15.7.2.2.3.流通チャネル別
15.7.3.韓国市場分析
15.7.3.1.序論
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.薬剤クラス別
15.7.3.2.2.用途別
15.7.3.2.3.流通チャネル別
16.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析、2019-2023年
16.3.現在と将来の市場価値(10億米ドル)予測、2024年~2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.インドネシア
16.3.1.3.マレーシア
16.3.1.4.タイ
16.3.1.5.フィリピン
16.3.1.6.ベトナム
16.3.1.7.その他の南アジア
16.3.2.薬剤クラス別
16.3.3.用途別
16.3.4.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.薬剤クラス別
16.4.3.用途別
16.4.4.流通チャネル別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.インド市場の分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.薬剤クラス別
16.7.1.2.2.用途別
16.7.1.2.3.流通チャネル別
16.7.2.インドネシア市場分析
16.7.2.1.序論
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.薬剤クラス別
16.7.2.2.2.用途別
16.7.2.2.3.流通チャネル別
16.7.3.マレーシア市場分析
16.7.3.1.序論
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.薬剤クラス別
16.7.3.2.2.用途別
16.7.3.2.3.流通チャネル別
16.7.4.タイ市場分析
16.7.4.1.序論
16.7.4.2.市場分類別分析と予測
16.7.4.2.1.薬剤クラス別
16.7.4.2.2.用途別
16.7.4.2.3.流通チャネル別
17.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
17.3.現在と将来の市場価値(10億米ドル)予測、2024年~2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.薬効分類別
17.3.3.用途別
17.3.4.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.薬剤クラス別
17.4.3.用途別
17.4.4.流通チャネル別
17.5.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.オーストラリア市場分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.薬剤クラス別
17.7.1.2.2.用途別
17.7.1.2.3.流通チャネル別
17.7.2.ニュージーランド市場分析
17.7.2.1.はじめに
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.薬剤クラス別
17.7.2.2.2.用途別
17.7.2.2.3.流通チャネル別
18.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析 市場分類別動向分析(2019-2023年
18.3.現在と将来の市場価値(10億米ドル)予測、2024年~2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.イスラエル
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.その他の中東・アフリカ
18.3.2.薬剤クラス別
18.3.3.用途別
18.3.4.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.薬剤クラス別
18.4.3.用途別
18.4.4.流通チャネル別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.GCC諸国の市場分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.薬剤クラス別
18.7.1.2.2.用途別
18.7.1.2.3.流通チャネル別
18.7.2.トルコ市場の分析
18.7.2.1.はじめに
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.薬剤クラス別
18.7.2.2.2.用途別
18.7.2.2.3.流通チャネル別
18.7.3.南アフリカ市場分析
18.7.3.1.序論
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.薬剤クラス別
18.7.3.2.2.用途別
18.7.3.2.3.流通チャネル別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.太郎製薬
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.1.4.セールスフットプリント
20.3.1.5.主要財務状況
20.3.1.6.SWOT分析
20.3.1.7.戦略の概要
20.3.2.3M
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.2.4.セールスフットプリント
20.3.2.5.主要財務状況
20.3.2.6.SWOT分析
20.3.2.7.戦略の概要
20.3.3.スミス・アンド・ネフュー
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.3.4.セールスフットプリント
20.3.3.5.主要財務状況
20.3.3.6.SWOT分析
20.3.3.7.戦略の概要
20.3.4.ノバルティスAG
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.4.4.セールスフットプリント
20.3.4.5.主要財務状況
20.3.4.6.SWOT分析
20.3.4.7.戦略の概要
20.3.5.ファイザー
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.5.4.販売拠点
20.3.5.5.主要財務状況
20.3.5.6.SWOT分析
20.3.5.7.戦略の概要
20.3.6.メルンリッケ・ヘルスケアAB
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.6.4.販売拠点
20.3.6.5.主要財務状況
20.3.6.6.SWOT分析
20.3.6.7.戦略の概要
20.3.7.コンバテック、コロプラスト
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.7.4.セールスフットプリント
20.3.7.5.主要財務状況
20.3.7.6.SWOT分析
20.3.7.7.戦略の概要
20.3.8.マイメデックス
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.8.4.販売拠点
20.3.8.5.主要財務状況
20.3.8.6.SWOT分析
20.3.8.7.戦略の概要
20.3.9.カーディナル・ヘルス
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.9.4.セールスフットプリント
20.3.9.5.主要財務状況
20.3.9.6.SWOT分析
20.3.9.7.戦略の概要
20.3.10.インテグラライフサイエンス株式会社
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.10.4.販売拠点
20.3.10.5.主要財務データ
20.3.10.6.SWOT分析
20.3.10.7.戦略の概要
20.3.11.ジョンソン・エンド・ジョンソンサービス
20.3.11.1.概要
20.3.11.2.製品ポートフォリオ
20.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.11.4.セールスフットプリント
20.3.11.5.主要財務状況
20.3.11.6.SWOT分析
20.3.11.7.戦略の概要
20.3.12.テバ・ファーマシューティカルズUSA
20.3.12.1.概要
20.3.12.2.製品ポートフォリオ
20.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.12.4.販売拠点
20.3.12.5.主要財務状況
20.3.12.6.SWOT分析
20.3.12.7.戦略の概要
20.3.13.アンジェリーニ・ファーマ
20.3.13.1.概要
20.3.13.2.製品ポートフォリオ
20.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.13.4.販売拠点
20.3.13.5.主要財務データ
20.3.13.6.SWOT分析
20.3.13.7.戦略の概要
20.3.14.BD
20.3.14.1.概要
20.3.14.2.製品ポートフォリオ
20.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.14.4.販売拠点
20.3.14.5.主要財務状況
20.3.14.6.SWOT分析
20.3.14.7.戦略の概要
20.3.15.B.ブラウン・メルサンゲンAG
20.3.15.1.概要
20.3.15.2.製品ポートフォリオ
20.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.15.4.販売拠点
20.3.15.5.主要財務状況
20.3.15.6.SWOT分析
20.3.15.7.戦略の概要
20.3.16.PSK Pharma Pvt.
20.3.16.1.概要
20.3.16.2.製品ポートフォリオ
20.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.16.4.販売拠点
20.3.16.5.主要財務状況
20.3.16.6.SWOT分析
20.3.16.7.戦略の概要
20.3.17.シュルケ&マイヤー社
20.3.17.1.概要
20.3.17.2.製品ポートフォリオ
20.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.17.4.販売拠点
20.3.17.5.主要財務状況
20.3.17.6.SWOT分析
20.3.17.7.戦略の概要
20.3.18.エコラボ
20.3.18.1.概要
20.3.18.2.製品ポートフォリオ
20.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.18.4.販売拠点
20.3.18.5.主要財務状況
20.3.18.6.SWOT分析
20.3.18.7.戦略の概要
20.3.19.マイランN.V.
20.3.19.1.概要
20.3.19.2.製品ポートフォリオ
20.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
20.3.19.4.販売拠点
20.3.19.5.主要財務状況
20.3.19.6.SWOT分析
20.3.19.7.戦略の概要
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a detailed report on the global market for wound healing ointments, offering an in-depth assessment of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges. This report provides comprehensive insights into the market structure.

Key Insights:

• Wound Healing Ointment Market Size (2024E): USD 1.1 Billion
• Projected Market Value (2032F): USD 1.9 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 6.5%

Wound Healing Ointment Market - Report Scope:

Wound healing ointments are essential in treating various types of wounds, including cuts, abrasions, burns, and surgical incisions. These ointments are designed to promote faster healing, prevent infections, and minimize scarring. The market caters to hospitals, clinics, homecare settings, and pharmacies, offering a wide range of products such as antibiotic ointments, antiseptic ointments, and specialized formulations for chronic wounds. The market's growth is driven by the increasing incidence of chronic wounds, rising healthcare expenditures, and advancements in product formulations, enhancing efficacy and patient outcomes.

Market Growth Drivers:

The global wound healing ointment market is driven by several key factors, including increased awareness about wound care management and the rising prevalence of chronic wounds such as diabetic ulcers and pressure ulcers. The growing aging population, which is more prone to chronic wounds, further fuels market expansion. Technological advancements, such as bioactive wound healing ointments and advanced drug delivery systems, improve healing outcomes and reduce treatment durations, fostering market growth. Additionally, the increasing adoption of home-based wound care and the expansion of telemedicine services provide new avenues for market players to reach a wider patient population.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the wound healing ointment market faces challenges related to regulatory compliance, reimbursement policies, and safety concerns associated with certain ingredients. Stringent regulations governing the manufacturing, marketing, and use of wound healing products impose compliance burdens on manufacturers and healthcare providers, affecting market entry barriers and operational costs. Furthermore, limited reimbursement coverage for advanced wound care treatments and the high cost of specialized ointments pose challenges for market penetration, particularly in emerging economies with constrained healthcare budgets. Addressing these regulatory and economic barriers requires collaboration between industry stakeholders and policymakers to promote access to safe and affordable wound care solutions.

Market Opportunities:

The wound healing ointment market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, demographic trends, and evolving healthcare delivery models. The integration of digital health technologies, such as remote monitoring and telemedicine platforms, enhances patient access to wound care services and improves treatment adherence and outcomes. Additionally, the expanding application of wound healing ointments beyond traditional wound care, including in the treatment of surgical incisions and radiation burns, broadens the market scope and stimulates innovation. Strategic partnerships, investment in research and development, and the introduction of user-friendly, cost-effective wound healing solutions are essential to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership in the dynamic wound care landscape.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the wound healing ointment market globally?
• Which product types and applications are driving adoption across different healthcare settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the wound healing ointment market?
• Who are the key players contributing to the wound healing ointment market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global wound healing ointment market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global wound healing ointment market, including Johnson & Johnson, Smith & Nephew, and ConvaTec Group Plc, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced wound healing solutions, including bioactive ointments and drug delivery systems, catering to diverse patient needs and clinical requirements. Collaborations with healthcare providers, medical product distributors, and regulatory agencies facilitate market access and promote technology adoption. Emphasis on clinical research, evidence-based practice, and patient education fosters market growth and enhances patient outcomes in the rapidly evolving wound care landscape.

Key Companies Profiled:

• 3M
• Taro Pharmaceutical Industries Ltd
• Smith & Nephew
• Novartis AG
• Pfizer Inc.
• Mölnlycke Health Care AB
• ConvaTec
• Coloplast
• MiMedx
• Cardinal Health
• Integra LifeSciences Corporation
• Johnson & Johnson Services, Inc.
• Teva Pharmaceuticals USA, Inc.
• Angelini Pharma Inc.
• BD
• B. Braun Melsungen AG
• PSK Pharma Pvt. Ltd.
• Schülke & Mayr GmbH
• Ecolab

Key Segments of Wound Healing Ointment Industry Research

By Drug Class:
• Antibiotic Ointments
• Steroidal Ointments
• Anti-inflammatory Ointments

By Application:
• Acute Wounds
• Chronic Wounds

By Distribution Channel:
• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Disease Epidemiology, by Region
4.2. Pipeline Assessment
4.3. Regulatory Landscape
4.4. Rise in Demand for Wound Healing Ointments
4.5. PESTEL Analysis
4.6. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global Pharmaceutical Industry Outlook
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Pharmaceutical Spending
5.2.3. Adoption Wound Healing Ointments
5.2.4. Product Pricing
5.2.5. Product & Stock Availability
5.2.6. Rising Prevalence of Infections and Surgical Procedures
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID19 and Impact Analysis
6.1.1. By Drug Class
6.1.2. By Application
6.1.3. By Distribution Channel
6.1.4. By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn ) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
7.1. Historical Market Value (US$ Bn ) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn ) Projections, 2024-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Drug Class
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn ) Analysis By Drug Class, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn ) Analysis and Forecast By Drug Class, 2024-2032
8.3.1. Antibiotic Ointments
8.3.2. Steroidal Ointments
8.3.3. Anti-Inflammatory Ointments
8.3.4. Others
8.4. Market Attractiveness Analysis By Drug Class
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Application
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn ) Analysis, By Application, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn ) Analysis and Forecast By Application, 2024-2032
9.3.1. Acute wound
9.3.2. Chronic wound
9.4. Market Attractiveness Analysis By Application
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Distribution Channel
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn ) Analysis, By Distribution Channel, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn ) Analysis Forecast By Distribution Channel, 2024-2032
10.3.1. Hospital Pharmacy
10.3.2. Retail Pharmacy
10.3.3. Online Pharmacy
10.3.4. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Bn ) Analysis By Region, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Value (US$ Bn ) Projections, 2024-2032
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Europe
11.3.4. East Asia
11.3.5. South Asia
11.3.6. Oceania
11.3.7. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn ) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Value (US$ Bn ) Projections, 2024-2032
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.2. By Drug Class
12.3.3. By Application
12.3.4. By Distribution Channel
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Drug Class
12.4.3. By Application
12.4.4. By Distribution Channel
12.5. Market Trends
12.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.7. Country Level Analysis & Forecast
12.7.1. U.S. Market Analysis
12.7.1.1. .Introduction
12.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.7.1.2.1. By Drug Class
12.7.1.2.2. By Application
12.7.1.2.3. By Distribution Channel
12.7.2. Canada Market Analysis
12.7.2.1. Introduction
12.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.7.2.2.1. By Drug Class
12.7.2.2.2. By Application
12.7.2.2.3. By Distribution Channel
13. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn ) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn ) Projections, 2024-2032
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Mexico
13.3.1.2. Brazil
13.3.1.3. Argentina
13.3.1.4. Rest of Latin America
13.3.2. By Drug Class
13.3.3. By Application
13.3.4. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Drug Class
13.4.3. By Application
13.4.4. By Distribution Channel
13.5. Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Country Level Analysis & Forecast
13.7.1. Mexico Market Analysis
13.7.1.1. Introduction
13.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.7.1.2.1. By Drug Class
13.7.1.2.2. By Application
13.7.1.2.3. By Distribution Channel
13.7.2. Brazil Market Analysis
13.7.2.1. Introduction
13.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.7.2.2.1. By Drug Class
13.7.2.2.2. By Application
13.7.2.2.3. By Distribution Channel
13.7.3. Argentina Market Analysis
13.7.3.1. Introduction
13.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.7.3.2.1. By Drug Class
13.7.3.2.2. By Application
13.7.3.2.3. By Distribution Channel
14. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn ) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn ) Projections, 2024-2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Germany
14.3.1.2. Italy
14.3.1.3. France
14.3.1.4. U.K.
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Russia
14.3.1.8. Rest of Europe
14.3.2. By Drug Class
14.3.3. By Application
14.3.4. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Drug Class
14.4.3. By Application
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. Germany Market Analysis
14.7.1.1. Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Drug Class
14.7.1.2.2. By Application
14.7.1.2.3. By Distribution Channel
14.7.2. Italy Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Drug Class
14.7.2.2.2. By Application
14.7.2.2.3. By Distribution Channel
14.7.3. France Market Analysis
14.7.3.1. Introduction
14.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.3.2.1. By Drug Class
14.7.3.2.2. By Application
14.7.3.2.3. By Distribution Channel
14.7.4. U.K. Market Analysis
14.7.4.1. Introduction
14.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.4.2.1. By Drug Class
14.7.4.2.2. By Application
14.7.4.2.3. By Distribution Channel
14.7.5. Spain Market Analysis
14.7.5.1. Introduction
14.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.5.2.1. By Drug Class
14.7.5.2.2. By Application
14.7.5.2.3. By Distribution Channel
14.7.6. BENELUX Market Analysis
14.7.6.1. Introduction
14.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.6.2.1. By Drug Class
14.7.6.2.2. By Application
14.7.6.2.3. By Distribution Channel
14.7.7. Russia Market Analysis
14.7.7.1. Introduction
14.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.7.2.1. By Drug Class
14.7.7.2.2. By Application
14.7.7.2.3. By Distribution Channel
15. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn ) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn ) Projections, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Drug Class
15.3.3. By Application
15.3.4. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Drug Class
15.4.3. By Application
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. China Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Drug Class
15.7.1.2.2. By Application
15.7.1.2.3. By Distribution Channel
15.7.2. Japan Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Drug Class
15.7.2.2.2. By Application
15.7.2.2.3. By Distribution Channel
15.7.3. South Korea Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Drug Class
15.7.3.2.2. By Application
15.7.3.2.3. By Distribution Channel
16. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn ) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn ) Projections, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Indonesia
16.3.1.3. Malaysia
16.3.1.4. Thailand
16.3.1.5. Philippines
16.3.1.6. Vietnam
16.3.1.7. Rest of South Asia
16.3.2. By Drug Class
16.3.3. By Application
16.3.4. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Drug Class
16.4.3. By Application
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. India Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Drug Class
16.7.1.2.2. By Application
16.7.1.2.3. By Distribution Channel
16.7.2. Indonesia Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Drug Class
16.7.2.2.2. By Application
16.7.2.2.3. By Distribution Channel
16.7.3. Malaysia Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Drug Class
16.7.3.2.2. By Application
16.7.3.2.3. By Distribution Channel
16.7.4. Thailand Market Analysis
16.7.4.1. Introduction
16.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.4.2.1. By Drug Class
16.7.4.2.2. By Application
16.7.4.2.3. By Distribution Channel
17. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn ) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn ) Projections, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Australia
17.3.1.2. New Zealand
17.3.2. By Drug Class
17.3.3. By Application
17.3.4. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Drug Class
17.4.3. By Application
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. Australia Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Drug Class
17.7.1.2.2. By Application
17.7.1.2.3. By Distribution Channel
17.7.2. New Zealand Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Drug Class
17.7.2.2.2. By Application
17.7.2.2.3. By Distribution Channel
18. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn ) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn ) Projections, 2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. GCC Countries
18.3.1.2. Israel
18.3.1.3. South Africa
18.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
18.3.2. By Drug Class
18.3.3. By Application
18.3.4. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Drug Class
18.4.3. By Application
18.4.4. By Distribution Channel
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. GCC Countries Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Drug Class
18.7.1.2.2. By Application
18.7.1.2.3. By Distribution Channel
18.7.2. Turkiey Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Drug Class
18.7.2.2.2. By Application
18.7.2.2.3. By Distribution Channel
18.7.3. South Africa Market Analysis
18.7.3.1. Introduction
18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.3.2.1. By Drug Class
18.7.3.2.2. By Application
18.7.3.2.3. By Distribution Channel
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis by Tier of Companies
19.2. Market Share Analysis of Top Players
19.3. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Benchmarking
20.3. Competition Deep Dive
20.3.1. Taro Pharmaceutical Industries Ltd
20.3.1.1. Overview
20.3.1.2. Product Portfolio
20.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.1.4. Sales Footprint
20.3.1.5. Key Financials
20.3.1.6. SWOT Analysis
20.3.1.7. Strategy Overview
20.3.2. 3M
20.3.2.1. Overview
20.3.2.2. Product Portfolio
20.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.2.4. Sales Footprint
20.3.2.5. Key Financials
20.3.2.6. SWOT Analysis
20.3.2.7. Strategy Overview
20.3.3. Smith & Nephew
20.3.3.1. Overview
20.3.3.2. Product Portfolio
20.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.3.4. Sales Footprint
20.3.3.5. Key Financials
20.3.3.6. SWOT Analysis
20.3.3.7. Strategy Overview
20.3.4. Novartis AG
20.3.4.1. Overview
20.3.4.2. Product Portfolio
20.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.4.4. Sales Footprint
20.3.4.5. Key Financials
20.3.4.6. SWOT Analysis
20.3.4.7. Strategy Overview
20.3.5. Pfizer Inc.
20.3.5.1. Overview
20.3.5.2. Product Portfolio
20.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.5.4. Sales Footprint
20.3.5.5. Key Financials
20.3.5.6. SWOT Analysis
20.3.5.7. Strategy Overview
20.3.6. Mölnlycke Health Care AB
20.3.6.1. Overview
20.3.6.2. Product Portfolio
20.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.6.4. Sales Footprint
20.3.6.5. Key Financials
20.3.6.6. SWOT Analysis
20.3.6.7. Strategy Overview
20.3.7. ConvaTec, Coloplast
20.3.7.1. Overview
20.3.7.2. Product Portfolio
20.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.7.4. Sales Footprint
20.3.7.5. Key Financials
20.3.7.6. SWOT Analysis
20.3.7.7. Strategy Overview
20.3.8. MiMedx
20.3.8.1. Overview
20.3.8.2. Product Portfolio
20.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.8.4. Sales Footprint
20.3.8.5. Key Financials
20.3.8.6. SWOT Analysis
20.3.8.7. Strategy Overview
20.3.9. Cardinal Health
20.3.9.1. Overview
20.3.9.2. Product Portfolio
20.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.9.4. Sales Footprint
20.3.9.5. Key Financials
20.3.9.6. SWOT Analysis
20.3.9.7. Strategy Overview
20.3.10. Integra LifeSciences Corporation
20.3.10.1. Overview
20.3.10.2. Product Portfolio
20.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.10.4. Sales Footprint
20.3.10.5. Key Financials
20.3.10.6. SWOT Analysis
20.3.10.7. Strategy Overview
20.3.11. Johnson & Johnson Services, Inc.
20.3.11.1. Overview
20.3.11.2. Product Portfolio
20.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.11.4. Sales Footprint
20.3.11.5. Key Financials
20.3.11.6. SWOT Analysis
20.3.11.7. Strategy Overview
20.3.12. Teva Pharmaceuticals USA, Inc.
20.3.12.1. Overview
20.3.12.2. Product Portfolio
20.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.12.4. Sales Footprint
20.3.12.5. Key Financials
20.3.12.6. SWOT Analysis
20.3.12.7. Strategy Overview
20.3.13. Angelini Pharma Inc.
20.3.13.1. Overview
20.3.13.2. Product Portfolio
20.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.13.4. Sales Footprint
20.3.13.5. Key Financials
20.3.13.6. SWOT Analysis
20.3.13.7. Strategy Overview
20.3.14. BD
20.3.14.1. Overview
20.3.14.2. Product Portfolio
20.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.14.4. Sales Footprint
20.3.14.5. Key Financials
20.3.14.6. SWOT Analysis
20.3.14.7. Strategy Overview
20.3.15. B. Braun Melsungen AG
20.3.15.1. Overview
20.3.15.2. Product Portfolio
20.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.15.4. Sales Footprint
20.3.15.5. Key Financials
20.3.15.6. SWOT Analysis
20.3.15.7. Strategy Overview
20.3.16. PSK Pharma Pvt. Ltd.
20.3.16.1. Overview
20.3.16.2. Product Portfolio
20.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.16.4. Sales Footprint
20.3.16.5. Key Financials
20.3.16.6. SWOT Analysis
20.3.16.7. Strategy Overview
20.3.17. Schülke & Mayr GmbH
20.3.17.1. Overview
20.3.17.2. Product Portfolio
20.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.17.4. Sales Footprint
20.3.17.5. Key Financials
20.3.17.6. SWOT Analysis
20.3.17.7. Strategy Overview
20.3.18. Ecolab
20.3.18.1. Overview
20.3.18.2. Product Portfolio
20.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.18.4. Sales Footprint
20.3.18.5. Key Financials
20.3.18.6. SWOT Analysis
20.3.18.7. Strategy Overview
20.3.19. Mylan N.V.
20.3.19.1. Overview
20.3.19.2. Product Portfolio
20.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
20.3.19.4. Sales Footprint
20.3.19.5. Key Financials
20.3.19.6. SWOT Analysis
20.3.19.7. Strategy Overview
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(asia)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る