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歯ブラシ市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024-2032年予測


Toothbrush Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

この度、大手市場調査会社であるPersistence Market Research社は、世界の歯ブラシ市場に関する徹底的な分析を発表しました。この包括的なレポートは、促進要因、動向、機会、課題を網羅した重要な市場ダイナミク... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月2日 US$4,900
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実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

この度、大手市場調査会社であるPersistence Market Research社は、世界の歯ブラシ市場に関する徹底的な分析を発表しました。この包括的なレポートは、促進要因、動向、機会、課題を網羅した重要な市場ダイナミクスを掘り下げ、市場構造に関する詳細な洞察を提供します。

主な洞察

- 歯ブラシの市場規模(2024E):72億米ドル
- 予測市場価値(2033F):100億米ドル101億米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033):3.8%

歯ブラシ市場 - レポートスコープ

歯ブラシは、口腔衛生の維持と歯科疾患の予防に欠かせない。この市場には、多様な消費者ニーズを満たすように設計された手動、電動、スマート歯ブラシが含まれる。子供、大人、高齢者など様々な層に対応し、歯ブラシは小売店、オンラインプラットフォーム、歯科クリニックを通じて流通している。市場成長の原動力となっているのは、口腔衛生に対する意識の高まり、可処分所得の増加、歯ブラシのデザインと機能性を向上させる技術の進歩である。

市場成長の促進要因:

世界の歯ブラシ市場は、口腔衛生上の利点に対する意識の高まりや、虫歯や歯周病などの歯科疾患の流行などの要因によって後押しされています。圧力センサー、ブルートゥース接続、リアルタイムフィードバックを特徴とする電動歯ブラシやスマート歯ブラシの技術革新は、ブラッシング効果と利便性を向上させます。さらに、環境に優しい歯ブラシや定期購入サービスが利用可能になったことで、より幅広い消費者層にアプローチする新たな道が開かれた。

市場の阻害要因

堅調な成長が見込まれるものの、歯ブラシ市場は規制遵守の複雑さ、製品コストの高さ、先進国市場の飽和などの課題に直面している。歯ブラシの製造と販売に関する厳しい規制は、特に参入障壁と運営コストに影響するコンプライアンス上の負担を課している。さらに、高度な歯ブラシのバリエーションは価格が高いため、価格に敏感な市場への浸透に課題があります。これらの障壁に対処するには、手頃な価格で高品質の口腔ケアソリューションへのアクセスを強化するために、利害関係者と政策立案者の協力が必要です。

市場機会:

歯ブラシ市場には、技術の進歩、人口動態の変化、消費者の嗜好の進化を通じた成長機会がある。モバイルアプリや遠隔歯科診療プラットフォームのようなデジタルヘルス技術の統合は、ユーザーの関与を高め、より良い口腔ケア習慣を促進する。さらに、持続可能性への注目の高まりは、生分解性およびリサイクル可能な歯ブラシの技術革新を促進し、市場の可能性を拡大している。戦略的パートナーシップ、R&D投資、費用対効果の高い歯ブラシソリューションの導入は、新たな機会を活用し、市場のリーダーシップを維持するために極めて重要です。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の歯ブラシ市場の成長を促進する主な要因は何か?
- どの歯ブラシの種類と機能が異なるセグメントで消費者の採用を促進するか?
- 技術の進歩は歯ブラシ市場の競争環境をどのように変えているか?
- 歯ブラシ市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略で市場の関連性を維持しているのか?
- 世界の歯ブラシ市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

Procter & Gamble、Colgate-Palmolive Company、Philipsなどの大手企業は、イノベーション、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力し、競争上の優位性を獲得しています。これらの企業は、消費者の多様なニーズに合わせた高度な歯ブラシソリューションを開発するため、研究開発に多額の投資を行っています。歯科専門家、小売業者、規制機関との協力により、市場参入と技術導入が促進されます。消費者教育、環境に優しい製品、定期購入サービスは、進化するオーラルケアの状況において成長を促進し、消費者のロイヤルティを高めるために重視されています。

主な企業

- プロクター・アンド・ギャンブル
- フィリップス
- コリブリー
- コルゲート・パルモリーブ・カンパニー
- ジョンソン・エンド・ジョンソン
- ライオン株式会社
- ユニリーバ・ピーエルシー
- ホーリー&ヘイゼル(BVI)社
- グラクソ・スミスクライン plc
- ウルトラデント・プロダクツ・インク
- 3M社
- パナソニック
- フォレオ
- コンエア株式会社
- 株式会社アイム
- ブラシベビー
- ウォーターピック
- モーンウェル
- コスモスエコフレンズ
- 深圳理順科技有限公司Ltd.

歯ブラシ産業調査セグメント

製品別
- 手動式
- 電動

毛の種類
- ソフト
- ミディアム
- ハード

用途別
- 子供
- 大人用

流通チャネル別
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- 専門店
- ドラッグストア・薬局
- オンライン小売業者

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.市場の背景
4.1.マクロ経済要因
4.1.1.世界のGDP成長見通し
4.1.2.世界の医療費見通し
4.1.3.オーラルケア市場の展望
4.2.予測要因-関連性と影響
4.2.1.口腔衛生に対する意識の高まり
4.2.2.人口における口腔疾患の有病率の上昇
4.2.3.歯ブラシの進歩
4.2.4.研究開発活動の活発化
4.2.5.採用の増加
4.2.6.コストへの影響
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会分析
5.COVID19 危機分析
5.1.COVID-19影響分析
5.1.1.製品別売上高
5.1.2.剛毛別売上高
5.1.3.用途別売上高
5.1.4.流通チャネル別売上高
5.1.5.国別売上高
5.2.2024年市場シナリオ
6.主な内容
6.1.規制シナリオ
6.2.最近の動向
6.3.市場プレイヤーのプロモーション活動
6.4.ポーター分析
6.5.PESTLE分析
7.世界市場の需要(数量)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の市場(数量)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場(数量)予測、2024-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場-価格分析
8.1.製品別地域別分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカー価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
9.世界市場価値(10億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
9.1.過去の市場価値(10億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(10億米ドル)予測、2024年~2032年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)および製品別数量(ユニット)分析、2024-2032年
10.3.1.手動歯ブラシ
10.3.2.電動歯ブラシ
10.4.製品別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:毛先別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、毛別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、毛別、2024-2032年
11.3.1.ソフト
11.3.2.ミディアム
11.3.3.ハード
11.4.剛毛別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:用途別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析:用途別、2019-2023年
12.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
12.3.1.キッズ
12.3.2.大人
12.4.用途別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:流通チャネル別
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.流通別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019年~2023年
13.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2032年
13.3.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
13.3.2.専門店
13.3.3.ドラッグストア・薬局
13.3.4.オンライン小売業者
13.3.5.その他の販売チャネル
13.4.販売チャネル別市場魅力度分析
14.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、地域別
14.1.はじめに
14.2.地域別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
14.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2032年
14.3.1.北米
14.3.2.中南米
14.3.3.ヨーロッパ
14.3.4.南アジア
14.3.5.東アジア
14.3.6.オセアニア
14.3.7.中東・アフリカ(MEA)
14.4.地域別市場魅力度分析
15.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(億米ドル)市場分類別数量(台)分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)数量(ユニット)分析予測、2024-2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.米国
15.3.1.2.カナダ
15.3.2.製品別
15.3.3.毛別
15.3.4.用途別
15.3.5.販売チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(億米ドル)および市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析予測、2024-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ブラジル
16.3.1.2.メキシコ
16.3.1.3.アルゼンチン
16.3.1.4.その他のラテンアメリカ
16.3.2.製品別
16.3.3.毛別
16.3.4.用途別
16.3.5.販売チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
17.3.2024年~2032年の市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析
17.3.1.国別
17.3.1.1.ドイツ
17.3.1.2.イタリア
17.3.1.3.フランス
17.3.1.4.イギリス
17.3.1.5.スペイン
17.3.1.6.ベネルクス
17.3.1.7.ロシア
17.3.1.8.その他のヨーロッパ
17.3.2.製品別
17.3.3.毛別
17.3.4.用途別
17.3.5.販売チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.南アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析2024年~2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.タイ
18.3.1.3.インドネシア
18.3.1.4.マレーシア
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品別
18.3.3.毛別
18.3.4.用途別
18.3.5.販売チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2024-2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.中国
19.3.1.2.日本
19.3.1.3.韓国
19.3.2.製品別
19.3.3.毛別
19.3.4.用途別
19.3.5.販売チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(億米ドル)と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2024-2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.オーストラリア
20.3.1.2.ニュージーランド
20.3.2.製品別
20.3.3.毛別
20.3.4.用途別
20.3.5.販売チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
21.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
21.1.はじめに
21.2.市場分類別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019-2023年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2024-2032年
21.3.1.国別
21.3.1.1.GCC諸国
21.3.1.2.トルコ
21.3.1.3.南アフリカ
21.3.1.4.その他の中東・アフリカ
21.3.2.製品別
21.3.3.毛別
21.3.4.用途別
21.3.5.販売チャネル別
21.4.市場魅力度分析
21.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
21.6.促進要因と阻害要因-影響分析
22.主要国市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
22.1.米国市場価値(米ドル)分析
22.1.1.製品別
22.1.2.毛別
22.1.3.用途別
22.1.4.販売チャネル別
22.2.カナダ市場価値(米ドル)分析
22.2.1.製品別
22.2.2.剛毛別
22.2.3.用途別
22.2.4.販売チャネル別
22.3.ブラジル市場価値(米ドル)分析
22.3.1.製品別
22.3.2.毛別
22.3.3.用途別
22.3.4.販売チャネル別
22.4.メキシコ市場価値(米ドル)分析
22.4.1.製品別
22.4.2.剛毛別
22.4.3.用途別
22.4.4.販売チャネル別
22.5.アルゼンチン市場価値(米ドル)分析
22.5.1.製品別
22.5.2.剛毛別
22.5.3.用途別
22.5.4.販売チャネル別
22.6.英国市場価値(米ドル)分析
22.6.1.製品別
22.6.2.毛別
22.6.3.用途別
22.6.4.販売チャネル別
22.7.ドイツ市場価値(米ドル)分析
22.7.1.製品別
22.7.2.剛毛別
22.7.3.用途別
22.7.4.販売チャネル別
22.8.フランス市場価値(米ドル)分析
22.8.1.製品別
22.8.2.毛別
22.8.3.用途別
22.8.4.販売チャネル別
22.9.イタリア市場価値(米ドル)分析
22.9.1.製品別
22.9.2.毛別
22.9.3.用途別
22.9.4.販売チャネル別
22.10.スペイン市場価値(米ドル)分析
22.10.1.製品別
22.10.2.毛別
22.10.3.用途別
22.10.4.販売チャネル別
22.11.ベネルクス市場価値(米ドル)分析
22.11.1.製品別
22.11.2.毛別
22.11.3.用途別
22.11.4.販売チャネル別
22.12.ロシア市場価値(米ドル)分析
22.12.1.製品別
22.12.2.毛別
22.12.3.用途別
22.12.4.販売チャネル別
22.13.インド市場価値(米ドル)分析
22.13.1.製品別
22.13.2.毛別
22.13.3.用途別
22.13.4.販売チャネル別
22.14.ASEAN市場価値(米ドル)分析
22.14.1.製品別
22.14.2.剛毛別
22.14.3.用途別
22.14.4.販売チャネル別
22.15.日本市場の金額(米ドル)分析
22.15.1.製品別
22.15.2.毛別
22.15.3.用途別
22.15.4.販売チャネル別
22.16.中国市場価値(米ドル)分析
22.16.1.製品別
22.16.2.毛別
22.16.3.用途別
22.16.4.販売チャネル別
22.17.韓国市場価値(米ドル)分析
22.17.1.製品別
22.17.2.毛別
22.17.3.用途別
22.17.4.販売チャネル別
22.18.オーストラリア市場価値(米ドル)分析
22.18.1.製品別
22.18.2.毛別
22.18.3.用途別
22.18.4.販売チャネル別
22.19.ニュージーランド市場価値(ドル)分析
22.19.1.製品別
22.19.2.剛毛別
22.19.3.用途別
22.19.4.販売チャネル別
22.20.GCC諸国の市場価値(米ドル)分析
22.20.1.製品別
22.20.2.毛別
22.20.3.用途別
22.20.4.販売チャネル別
22.21.トルコ市場価値(米ドル)分析
22.21.1.製品別
22.21.2.剛毛別
22.21.3.用途別
22.21.4.販売チャネル別
22.22.南アフリカの市場価値(米ドル)分析
22.22.1.製品別
22.22.2.毛別
22.22.3.用途別
22.22.4.流通経路別
23.市場構造分析
23.1.企業階層別市場分析
23.2.市場集中度
23.3.上位企業の市場シェア分析
23.4.市場プレゼンス分析
23.4.1.プレーヤーの地域別フットプリント
23.4.2.プレーヤーの地域別フットプリント
23.4.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
24.競争分析
24.1.競争ダッシュボード
24.2.競合ベンチマーキング
24.3.競合ディープダイブ
24.3.1.プロクター・アンド・ギャンブル
24.3.1.1.概要
24.3.1.2.製品ポートフォリオ
24.3.1.3.主要財務
24.3.1.4.主要開発
24.3.1.5.SWOT分析
24.3.1.6.販売拠点
24.3.1.7.戦略の概要
24.3.1.7.1.素材戦略
24.3.1.7.2.アプリケーション戦略
24.3.1.7.3.チャネル戦略
24.3.2.フィリップス
24.3.2.1.概要
24.3.2.2.製品ポートフォリオ
24.3.2.3.主要財務データ
24.3.2.4.主要開発
24.3.2.5.SWOT分析
24.3.2.6.販売拠点
24.3.2.7.戦略の概要
24.3.2.7.1.素材戦略
24.3.2.7.2.アプリケーション戦略
24.3.2.7.3.チャネル戦略
24.3.3.コリブリー
24.3.3.1.概要
24.3.3.2.製品ポートフォリオ
24.3.3.3.主要財務データ
24.3.3.4.主要開発
24.3.3.5.SWOT分析
24.3.3.6.販売拠点
24.3.3.7.戦略の概要
24.3.3.7.1.素材戦略
24.3.3.7.2.アプリケーション戦略
24.3.3.7.3.チャネル戦略
24.3.4.コルゲート・パルモリーブ・カンパニー
24.3.4.1.概要
24.3.4.2.製品ポートフォリオ
24.3.4.3.主要財務データ
24.3.4.4.主要開発
24.3.4.5.SWOT分析
24.3.4.6.販売拠点
24.3.4.7.戦略の概要
24.3.4.7.1.素材戦略
24.3.4.7.2.アプリケーション戦略
24.3.4.7.3.チャネル戦略
24.3.5.ジョンソン・エンド・ジョンソン
24.3.5.1.概要
24.3.5.2.製品ポートフォリオ
24.3.5.3.主要財務データ
24.3.5.4.主要開発
24.3.5.5.SWOT分析
24.3.5.6.販売拠点
24.3.5.7.戦略の概要
24.3.5.7.1.素材戦略
24.3.5.7.2.アプリケーション戦略
24.3.5.7.3.チャネル戦略
24.3.6.ライオン株式会社
24.3.6.1.概要
24.3.6.2.製品ポートフォリオ
24.3.6.3.主要財務
24.3.6.4.主要開発
24.3.6.5.SWOT分析
24.3.6.6.販売拠点
24.3.6.7.戦略の概要
24.3.6.7.1.素材戦略
24.3.6.7.2.アプリケーション戦略
24.3.6.7.3.チャネル戦略
24.3.7.ユニリーバ
24.3.7.1.概要
24.3.7.2.製品ポートフォリオ
24.3.7.3.主要財務データ
24.3.7.4.主要開発
24.3.7.5.SWOT分析
24.3.7.6.販売拠点
24.3.7.7.戦略の概要
24.3.7.7.1.素材戦略
24.3.7.7.2.アプリケーション戦略
24.3.7.7.3.チャネル戦略
24.3.8.ホーリー&ヘイゼル(BVI)社
24.3.8.1.概要
24.3.8.2.製品ポートフォリオ
24.3.8.3.主要財務
24.3.8.4.主要開発
24.3.8.5.SWOT分析
24.3.8.6.販売拠点
24.3.8.7.戦略の概要
24.3.8.7.1.素材戦略
24.3.8.7.2.アプリケーション戦略
24.3.8.7.3.チャネル戦略
24.3.9.グラクソ・スミスクライン社
24.3.9.1.概要
24.3.9.2.製品ポートフォリオ
24.3.9.3.主要財務データ
24.3.9.4.主要開発
24.3.9.5.SWOT分析
24.3.9.6.販売拠点
24.3.9.7.戦略の概要
24.3.9.7.1.素材戦略
24.3.9.7.2.アプリケーション戦略
24.3.9.7.3.チャネル戦略
24.3.10.ウルトラデント・プロダクツ社
24.3.10.1.概要
24.3.10.2.製品ポートフォリオ
24.3.10.3.主要財務データ
24.3.10.4.主要開発
24.3.10.5.SWOT分析
24.3.10.6.販売拠点
24.3.10.7.戦略の概要
24.3.10.7.1.素材戦略
24.3.10.7.2.アプリケーション戦略
24.3.10.7.3.チャネル戦略
24.3.11.3M社
24.3.11.1.概要
24.3.11.2.製品ポートフォリオ
24.3.11.3.主要財務データ
24.3.11.4.主要開発
24.3.11.5.SWOT分析
24.3.11.6.販売拠点
24.3.11.7.戦略の概要
24.3.11.7.1.素材戦略
24.3.11.7.2.アプリケーション戦略
24.3.11.7.3.チャネル戦略
24.3.12.パナソニック
24.3.12.1.概要
24.3.12.2.製品ポートフォリオ
24.3.12.3.主要財務データ
24.3.12.4.主要開発
24.3.12.5.SWOT分析
24.3.12.6.販売拠点
24.3.12.7.戦略の概要
24.3.12.7.1.素材戦略
24.3.12.7.2.アプリケーション戦略
24.3.12.7.3.チャネル戦略
24.3.13.フォレオ
24.3.13.1.概要
24.3.13.2.製品ポートフォリオ
24.3.13.3.主要財務
24.3.13.4.主要開発
24.3.13.5.SWOT分析
24.3.13.6.販売拠点
24.3.13.7.戦略の概要
24.3.13.7.1.素材戦略
24.3.13.7.2.アプリケーション戦略
24.3.13.7.3.チャネル戦略
24.3.14.コンエアーコーポレーション
24.3.14.1.概要
24.3.14.2.製品ポートフォリオ
24.3.14.3.主要財務
24.3.14.4.主要開発
24.3.14.5.SWOT分析
24.3.14.6.販売拠点
24.3.14.7.戦略の概要
24.3.14.7.1.素材戦略
24.3.14.7.2.アプリケーション戦略
24.3.14.7.3.チャネル戦略
24.3.15.株式会社アイム
24.3.15.1.概要
24.3.15.2.製品ポートフォリオ
24.3.15.3.主要財務データ
24.3.15.4.主要開発
24.3.15.5.SWOT分析
24.3.15.6.販売拠点
24.3.15.7.戦略の概要
24.3.15.7.1.素材戦略
24.3.15.7.2.アプリケーション戦略
24.3.15.7.3.チャネル戦略
24.3.16.ブラシベビー社
24.3.16.1.概要
24.3.16.2.製品ポートフォリオ
24.3.16.3.主要財務データ
24.3.16.4.主要開発
24.3.16.5.SWOT分析
24.3.16.6.販売拠点
24.3.16.7.戦略の概要
24.3.16.7.1.素材戦略
24.3.16.7.2.アプリケーション戦略
24.3.16.7.3.チャネル戦略
24.3.17.ウォーターピック
24.3.17.1.概要
24.3.17.2.製品ポートフォリオ
24.3.17.3.主要財務データ
24.3.17.4.主要開発
24.3.17.5.SWOT分析
24.3.17.6.販売拠点
24.3.17.7.戦略の概要
24.3.17.7.1.素材戦略
24.3.17.7.2.アプリケーション戦略
24.3.17.7.3.チャネル戦略
24.3.18.モーンウェル
24.3.18.1.概要
24.3.18.2.製品ポートフォリオ
24.3.18.3.主要財務
24.3.18.4.主要開発
24.3.18.5.SWOT分析
24.3.18.6.販売拠点
24.3.18.7.戦略の概要
24.3.18.7.1.素材戦略
24.3.18.7.2.アプリケーション戦略
24.3.18.7.3.チャネル戦略
24.3.19.コスモエコの仲間たち
24.3.19.1.概要
24.3.19.2.製品ポートフォリオ
24.3.19.3.主要財務
24.3.19.4.主要開発
24.3.19.5.SWOT分析
24.3.19.6.販売拠点
24.3.19.7.戦略の概要
24.3.19.7.1.素材戦略
24.3.19.7.2.アプリケーション戦略
24.3.19.7.3.チャネル戦略
24.3.20.Shenzhen Risun Technology Co.Ltd.
24.3.20.1.概要
24.3.20.2.製品ポートフォリオ
24.3.20.3.主要財務
24.3.20.4.主要開発
24.3.20.5.SWOT分析
24.3.20.6.販売拠点
24.3.20.7.戦略の概要
24.3.20.7.1.素材戦略
24.3.20.7.2.アプリケーション戦略
24.3.20.7.3.チャネル戦略
25.前提条件と略語
26.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research, a leading market research firm, has recently unveiled an exhaustive analysis of the global Toothbrush Market. This comprehensive report delves into crucial market dynamics, encompassing drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Toothbrush Market Size (2024E): USD 7.2 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 10.1 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033):3.8%

Toothbrush Market - Report Scope:

Toothbrushes are essential for maintaining oral hygiene and preventing dental diseases. The market includes manual, electric, and smart toothbrushes designed to meet diverse consumer needs. Serving various demographics like children, adults, and the elderly, toothbrushes are distributed through retail stores, online platforms, and dental clinics. Market growth is driven by rising awareness of oral health benefits, increasing disposable incomes, and technological advancements enhancing toothbrush design and functionality.

Market Growth Drivers:

The global toothbrush market is boosted by factors such as heightened awareness of oral hygiene benefits and the prevalence of dental issues like cavities and gum diseases. Technological innovations in electric and smart toothbrushes, featuring pressure sensors, Bluetooth connectivity, and real-time feedback, improve brushing effectiveness and convenience. Additionally, the availability of eco-friendly toothbrushes and subscription services opens new avenues for reaching broader consumer bases.

Market Restraints:

Despite robust growth prospects, the toothbrush market faces challenges including regulatory compliance complexities, high product costs, and saturation in developed markets. Strict regulations governing toothbrush manufacturing and marketing impose compliance burdens, particularly affecting entry barriers and operational costs. Moreover, the higher prices of advanced toothbrush variants pose challenges in penetrating price-sensitive markets. Addressing these barriers requires collaboration among stakeholders and policymakers to enhance access to affordable, high-quality oral care solutions.

Market Opportunities:

The toothbrush market presents growth opportunities through technological advancements, demographic shifts, and evolving consumer preferences. Integration of digital health technologies like mobile apps and tele-dentistry platforms enhances user engagement and promotes better oral care habits. Moreover, the growing focus on sustainability drives innovation in biodegradable and recyclable toothbrushes, expanding market potential. Strategic partnerships, R&D investments, and the introduction of cost-effective toothbrush solutions are crucial for capitalizing on emerging opportunities and sustaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary drivers fueling global toothbrush market growth?
• Which toothbrush types and features drive consumer adoption across different segments?
• How do technological advancements reshape the toothbrush market's competitive landscape?
• Who are the key players in the toothbrush market and what strategies maintain their market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global toothbrush market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players such as Procter & Gamble, Colgate-Palmolive Company, and Philips focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain competitive advantages. These companies invest heavily in R&D to develop advanced toothbrush solutions tailored to diverse consumer needs. Collaborations with dental professionals, retailers, and regulatory bodies facilitate market access and technology adoption. Consumer education, eco-friendly products, and subscription services are emphasized to drive growth and enhance consumer loyalty in the evolving oral care landscape.

Key Companies Profiled:

• Procter & Gamble
• Koninklijke Philips NV
• Kolibree
• Colgate Palmolive Company
• Johnson & Johnson
• Lion Corporation
• Unilever plc
• Hawley & Hazel (BVI) Co. Ltd.
• GlaxoSmithKline plc
• Ultradent Products Inc.
• 3M Company
• Panasonic
• FOREO
• Conair Corporation
• IM Corporation
• BrushBaby Ltd.
• Water Pik Inc.
• MornWell
• Cosmos Eco Friends
• Shenzhen Risun Technology Co. Ltd.

Toothbrush Industry Research Segmentation

By Product:
• Manual
• Electric

By Bristle:
• Soft
• Medium
• Hard

By Application:
• Kids
• Adults

By Distribution Channel:
• Hypermarkets/Supermarkets
• Speciality Stores
• Drug Stores & Pharmacies
• Online Retailers

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Market Background
4.1. Macro-Economic Factors
4.1.1. Global GDP Growth Outlook
4.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook
4.1.3. Oral Care Market Outlook
4.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
4.2.1. Growing awareness toward oral hygiene
4.2.2. Rising prevalence of oral disorders among the population
4.2.3. Rising advancement in toothbrushes
4.2.4. Rise in R&D Activities
4.2.5. Growing adoption
4.2.6. Cost Impact
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunity Analysis
5. COVID19 Crisis Analysis
5.1. COVID-19 Impact Analysis
5.1.1. Revenue By Product
5.1.2. Revenue By Bristle
5.1.3. Revenue By Application
5.1.4. Revenue by Distribution Channel
5.1.5. Revenue By Country
5.2. 2024 Market Scenario
6. Key Inclusions
6.1. Regulatory Scenario
6.2. Recent Developments
6.3. Promotional Activities by Market Players
6.4. Porter’s Analysis
6.5. PESTLE Analysis
7. Global Market Demand (in Volume) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
7.1. Historical Market (Volume) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market (Volume) Projections, 2024-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market - Pricing Analysis
8.1. Region-wise Analysis By Product
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
9. Global Market Value (US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2032
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2024-2032
10.3.1. Manual Toothbrushes
10.3.2. Electric Toothbrushes
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Bristle
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Bristle, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Bristle, 2024-2032
11.3.1. Soft
11.3.2. Medium
11.3.3. Hard
11.4. Market Attractiveness Analysis By Bristle
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Application
12.1. Introduction/Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Application, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2032
12.3.1. Kids
12.3.2. Adults
12.4. Market Attractiveness Analysis By Application
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Distribution Channel
13.1. Introduction/Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Distribution, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2032
13.3.1. Hypermarket/Supermarket
13.3.2. Specialty Stores
13.3.3. Drug Stores & Pharmacies
13.3.4. Online retailers
13.3.5. Other Sales Channels
13.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
14. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
14.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
14.3.1. North America
14.3.2. Latin America
14.3.3. Europe
14.3.4. South Asia
14.3.5. East Asia
14.3.6. Oceania
14.3.7. Middle East and Africa (MEA)
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Volume (Units) Analysis Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. U.S.
15.3.1.2. Canada
15.3.2. By Product
15.3.3. By Bristle
15.3.4. By Application
15.3.5. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Brazil
16.3.1.2. Mexico
16.3.1.3. Argentina
16.3.1.4. Rest of Latin America
16.3.2. By Product
16.3.3. By Bristle
16.3.4. By Application
16.3.5. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Germany
17.3.1.2. Italy
17.3.1.3. France
17.3.1.4. U.K.
17.3.1.5. Spain
17.3.1.6. BENELUX
17.3.1.7. Russia
17.3.1.8. Rest of Europe
17.3.2. By Product
17.3.3. By Bristle
17.3.4. By Application
17.3.5. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Thailand
18.3.1.3. Indonesia
18.3.1.4. Malaysia
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product
18.3.3. By Bristle
18.3.4. By Application
18.3.5. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. China
19.3.1.2. Japan
19.3.1.3. South Korea
19.3.2. By Product
19.3.3. By Bristle
19.3.4. By Application
19.3.5. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2024-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. Australia
20.3.1.2. New Zealand
20.3.2. By Product
20.3.3. By Bristle
20.3.4. By Application
20.3.5. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2024-2032
21.3.1. By Country
21.3.1.1. GCC Countries
21.3.1.2. Türkiye
21.3.1.3. South Africa
21.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
21.3.2. By Product
21.3.3. By Bristle
21.3.4. By Application
21.3.5. By Distribution Channel
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
21.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Key Countries Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
22.1. U.S. Market Value (US$) Analysis
22.1.1. By Product
22.1.2. By Bristle
22.1.3. By Application
22.1.4. By Distribution Channel
22.2. Canada Market Value (US$) Analysis
22.2.1. By Product
22.2.2. By Bristle
22.2.3. By Application
22.2.4. By Distribution Channel
22.3. Brazil Market Value (US$) Analysis
22.3.1. By Product
22.3.2. By Bristle
22.3.3. By Application
22.3.4. By Distribution Channel
22.4. Mexico Market Value (US$) Analysis
22.4.1. By Product
22.4.2. By Bristle
22.4.3. By Application
22.4.4. By Distribution Channel
22.5. Argentina Market Value (US$) Analysis
22.5.1. By Product
22.5.2. By Bristle
22.5.3. By Application
22.5.4. By Distribution Channel
22.6. U.K. Market Value (US$) Analysis
22.6.1. By Product
22.6.2. By Bristle
22.6.3. By Application
22.6.4. By Distribution Channel
22.7. Germany Market Value (US$) Analysis
22.7.1. By Product
22.7.2. By Bristle
22.7.3. By Application
22.7.4. By Distribution Channel
22.8. France Market Value (US$) Analysis
22.8.1. By Product
22.8.2. By Bristle
22.8.3. By Application
22.8.4. By Distribution Channel
22.9. Italy Market Value (US$) Analysis
22.9.1. By Product
22.9.2. By Bristle
22.9.3. By Application
22.9.4. By Distribution Channel
22.10. Spain Market Value (US$) Analysis
22.10.1. By Product
22.10.2. By Bristle
22.10.3. By Application
22.10.4. By Distribution Channel
22.11. BENELUX Market Value (US$) Analysis
22.11.1. By Product
22.11.2. By Bristle
22.11.3. By Application
22.11.4. By Distribution Channel
22.12. Russia Market Value (US$) Analysis
22.12.1. By Product
22.12.2. By Bristle
22.12.3. By Application
22.12.4. By Distribution Channel
22.13. India Market Value (US$) Analysis
22.13.1. By Product
22.13.2. By Bristle
22.13.3. By Application
22.13.4. By Distribution Channel
22.14. ASEAN Market Value (US$) Analysis
22.14.1. By Product
22.14.2. By Bristle
22.14.3. By Application
22.14.4. By Distribution Channel
22.15. Japan Market Value (US$) Analysis
22.15.1. By Product
22.15.2. By Bristle
22.15.3. By Application
22.15.4. By Distribution Channel
22.16. China Market Value (US$) Analysis
22.16.1. By Product
22.16.2. By Bristle
22.16.3. By Application
22.16.4. By Distribution Channel
22.17. South Korea Market Value (US$) Analysis
22.17.1. By Product
22.17.2. By Bristle
22.17.3. By Application
22.17.4. By Distribution Channel
22.18. Australia Market Value (US$) Analysis
22.18.1. By Product
22.18.2. By Bristle
22.18.3. By Application
22.18.4. By Distribution Channel
22.19. New Zealand Market Value (US$) Analysis
22.19.1. By Product
22.19.2. By Bristle
22.19.3. By Application
22.19.4. By Distribution Channel
22.20. GCC Countries Market Value (US$) Analysis
22.20.1. By Product
22.20.2. By Bristle
22.20.3. By Application
22.20.4. By Distribution Channel
22.21. Türkiye Market Value (US$) Analysis
22.21.1. By Product
22.21.2. By Bristle
22.21.3. By Application
22.21.4. By Distribution Channel
22.22. South Africa Market Value (US$) Analysis
22.22.1. By Product
22.22.2. By Bristle
22.22.3. By Application
22.22.4. By Distribution Channel
23. Market Structure Analysis
23.1. Market Analysis by Tier of Companies
23.2. Market Concentration
23.3. Market Share Analysis of Top Players
23.4. Market Presence Analysis
23.4.1. Regional footprint of Players
23.4.2. Method foot print by Players
23.4.3. Channel Foot Print by Players
24. Competition Analysis
24.1. Competition Dashboard
24.2. Competition Benchmarking
24.3. Competition Deep Dive
24.3.1. Procter & Gamble
24.3.1.1. Overview
24.3.1.2. Product Portfolio
24.3.1.3. Key Financials
24.3.1.4. Key Development
24.3.1.5. SWOT Analysis
24.3.1.6. Sales Footprint
24.3.1.7. Strategy Overview
24.3.1.7.1. Material Strategy
24.3.1.7.2. Application Strategy
24.3.1.7.3. Channel Strategy
24.3.2. Koninklijke Philips NV
24.3.2.1. Overview
24.3.2.2. Product Portfolio
24.3.2.3. Key Financials
24.3.2.4. Key Development
24.3.2.5. SWOT Analysis
24.3.2.6. Sales Footprint
24.3.2.7. Strategy Overview
24.3.2.7.1. Material Strategy
24.3.2.7.2. Application Strategy
24.3.2.7.3. Channel Strategy
24.3.3. Kolibree
24.3.3.1. Overview
24.3.3.2. Product Portfolio
24.3.3.3. Key Financials
24.3.3.4. Key Development
24.3.3.5. SWOT Analysis
24.3.3.6. Sales Footprint
24.3.3.7. Strategy Overview
24.3.3.7.1. Material Strategy
24.3.3.7.2. Application Strategy
24.3.3.7.3. Channel Strategy
24.3.4. Colgate-Palmolive Company
24.3.4.1. Overview
24.3.4.2. Product Portfolio
24.3.4.3. Key Financials
24.3.4.4. Key Development
24.3.4.5. SWOT Analysis
24.3.4.6. Sales Footprint
24.3.4.7. Strategy Overview
24.3.4.7.1. Material Strategy
24.3.4.7.2. Application Strategy
24.3.4.7.3. Channel Strategy
24.3.5. Johnson & Johnson
24.3.5.1. Overview
24.3.5.2. Product Portfolio
24.3.5.3. Key Financials
24.3.5.4. Key Development
24.3.5.5. SWOT Analysis
24.3.5.6. Sales Footprint
24.3.5.7. Strategy Overview
24.3.5.7.1. Material Strategy
24.3.5.7.2. Application Strategy
24.3.5.7.3. Channel Strategy
24.3.6. Lion Corporation
24.3.6.1. Overview
24.3.6.2. Product Portfolio
24.3.6.3. Key Financials
24.3.6.4. Key Development
24.3.6.5. SWOT Analysis
24.3.6.6. Sales Footprint
24.3.6.7. Strategy Overview
24.3.6.7.1. Material Strategy
24.3.6.7.2. Application Strategy
24.3.6.7.3. Channel Strategy
24.3.7. Unilever Plc.
24.3.7.1. Overview
24.3.7.2. Product Portfolio
24.3.7.3. Key Financials
24.3.7.4. Key Development
24.3.7.5. SWOT Analysis
24.3.7.6. Sales Footprint
24.3.7.7. Strategy Overview
24.3.7.7.1. Material Strategy
24.3.7.7.2. Application Strategy
24.3.7.7.3. Channel Strategy
24.3.8. Hawley & Hazel (BVI) Co. Ltd.
24.3.8.1. Overview
24.3.8.2. Product Portfolio
24.3.8.3. Key Financials
24.3.8.4. Key Development
24.3.8.5. SWOT Analysis
24.3.8.6. Sales Footprint
24.3.8.7. Strategy Overview
24.3.8.7.1. Material Strategy
24.3.8.7.2. Application Strategy
24.3.8.7.3. Channel Strategy
24.3.9. GlaxoSmithKline Plc.
24.3.9.1. Overview
24.3.9.2. Product Portfolio
24.3.9.3. Key Financials
24.3.9.4. Key Development
24.3.9.5. SWOT Analysis
24.3.9.6. Sales Footprint
24.3.9.7. Strategy Overview
24.3.9.7.1. Material Strategy
24.3.9.7.2. Application Strategy
24.3.9.7.3. Channel Strategy
24.3.10. Ultradent Products Inc.
24.3.10.1. Overview
24.3.10.2. Product Portfolio
24.3.10.3. Key Financials
24.3.10.4. Key Development
24.3.10.5. SWOT Analysis
24.3.10.6. Sales Footprint
24.3.10.7. Strategy Overview
24.3.10.7.1. Material Strategy
24.3.10.7.2. Application Strategy
24.3.10.7.3. Channel Strategy
24.3.11. 3M Company
24.3.11.1. Overview
24.3.11.2. Product Portfolio
24.3.11.3. Key Financials
24.3.11.4. Key Development
24.3.11.5. SWOT Analysis
24.3.11.6. Sales Footprint
24.3.11.7. Strategy Overview
24.3.11.7.1. Material Strategy
24.3.11.7.2. Application Strategy
24.3.11.7.3. Channel Strategy
24.3.12. Panasonic
24.3.12.1. Overview
24.3.12.2. Product Portfolio
24.3.12.3. Key Financials
24.3.12.4. Key Development
24.3.12.5. SWOT Analysis
24.3.12.6. Sales Footprint
24.3.12.7. Strategy Overview
24.3.12.7.1. Material Strategy
24.3.12.7.2. Application Strategy
24.3.12.7.3. Channel Strategy
24.3.13. FOREO
24.3.13.1. Overview
24.3.13.2. Product Portfolio
24.3.13.3. Key Financials
24.3.13.4. Key Development
24.3.13.5. SWOT Analysis
24.3.13.6. Sales Footprint
24.3.13.7. Strategy Overview
24.3.13.7.1. Material Strategy
24.3.13.7.2. Application Strategy
24.3.13.7.3. Channel Strategy
24.3.14. Conair Corporation
24.3.14.1. Overview
24.3.14.2. Product Portfolio
24.3.14.3. Key Financials
24.3.14.4. Key Development
24.3.14.5. SWOT Analysis
24.3.14.6. Sales Footprint
24.3.14.7. Strategy Overview
24.3.14.7.1. Material Strategy
24.3.14.7.2. Application Strategy
24.3.14.7.3. Channel Strategy
24.3.15. IM Corporation
24.3.15.1. Overview
24.3.15.2. Product Portfolio
24.3.15.3. Key Financials
24.3.15.4. Key Development
24.3.15.5. SWOT Analysis
24.3.15.6. Sales Footprint
24.3.15.7. Strategy Overview
24.3.15.7.1. Material Strategy
24.3.15.7.2. Application Strategy
24.3.15.7.3. Channel Strategy
24.3.16. BrushBaby Ltd.
24.3.16.1. Overview
24.3.16.2. Product Portfolio
24.3.16.3. Key Financials
24.3.16.4. Key Development
24.3.16.5. SWOT Analysis
24.3.16.6. Sales Footprint
24.3.16.7. Strategy Overview
24.3.16.7.1. Material Strategy
24.3.16.7.2. Application Strategy
24.3.16.7.3. Channel Strategy
24.3.17. Water Pik Inc.
24.3.17.1. Overview
24.3.17.2. Product Portfolio
24.3.17.3. Key Financials
24.3.17.4. Key Development
24.3.17.5. SWOT Analysis
24.3.17.6. Sales Footprint
24.3.17.7. Strategy Overview
24.3.17.7.1. Material Strategy
24.3.17.7.2. Application Strategy
24.3.17.7.3. Channel Strategy
24.3.18. MornWell
24.3.18.1. Overview
24.3.18.2. Product Portfolio
24.3.18.3. Key Financials
24.3.18.4. Key Development
24.3.18.5. SWOT Analysis
24.3.18.6. Sales Footprint
24.3.18.7. Strategy Overview
24.3.18.7.1. Material Strategy
24.3.18.7.2. Application Strategy
24.3.18.7.3. Channel Strategy
24.3.19. CosmosEco Friends
24.3.19.1. Overview
24.3.19.2. Product Portfolio
24.3.19.3. Key Financials
24.3.19.4. Key Development
24.3.19.5. SWOT Analysis
24.3.19.6. Sales Footprint
24.3.19.7. Strategy Overview
24.3.19.7.1. Material Strategy
24.3.19.7.2. Application Strategy
24.3.19.7.3. Channel Strategy
24.3.20. Shenzhen Risun Technology Co. Ltd.
24.3.20.1. Overview
24.3.20.2. Product Portfolio
24.3.20.3. Key Financials
24.3.20.4. Key Development
24.3.20.5. SWOT Analysis
24.3.20.6. Sales Footprint
24.3.20.7. Strategy Overview
24.3.20.7.1. Material Strategy
24.3.20.7.2. Application Strategy
24.3.20.7.3. Channel Strategy
25. Assumptions and Acronyms Used
26. Research Methodology

 

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2024/09/06 10:26

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