世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

持続陽圧呼吸器Cpapデバイス市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Continuous Positive Airway Pressure Cpap Devices Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、持続陽圧呼吸器(CPAP)装置の世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題を含む本質的な市場ダイナミクスを詳細に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月15日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、持続陽圧呼吸器(CPAP)装置の世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題を含む本質的な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- CPAPデバイス市場規模(2024E):39億2000万米ドル
- 市場予測値(2033F):3,920億ドル67億米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 6.1%

CPAPデバイス市場 - レポートスコープ:

CPAP装置は、閉塞性睡眠時無呼吸症候群(OSA)やその他の呼吸器疾患の管理において、マスクを通して連続的な空気の流れを送り、睡眠中に気道を開いた状態に保つことで重要な役割を果たしている。これにより、睡眠の質と全体的な健康状態が改善される。同市場には、固定圧力CPAP装置、自動CPAP装置、二段階気道陽圧(BiPAP)装置などさまざまな装置があり、病院、睡眠センター、在宅ケアの現場で使用されている。市場成長の原動力は、睡眠時無呼吸症候群の有病率の増加、医療費の増加、治療効果と患者の快適性を高める技術の進歩である。

市場成長の促進要因

市場成長の主な促進要因としては、睡眠時無呼吸症候群が重大な健康問題であるという認識の高まり、標準治療としてのCPAP療法の採用拡大などが挙げられる。肥満や高齢化などの要因に関連した睡眠障害の発生率の上昇が、CPAP機器の需要を押し上げている。より静かでコンパクトなCPAP装置や改良されたマスクデザインなどの技術的進歩は、患者の快適性とコンプライアンスの向上に寄与している。さらに、在宅医療環境の拡大や遠隔患者モニタリングソリューションは、よりアクセスしやすく便利な治療オプションを提供し、市場拡大をさらに促進している。

市場の阻害要因

CPAP機器市場が直面する課題には、高額な機器コスト、償還の問題、患者のコンプライアンスへの懸念などがある。特に医療予算が限られている新興国では、CPAP機器や付属品の初期費用が高額になるため、利用しにくくなる可能性がある。地域によって償還政策が異なるため、市場への浸透や患者のアクセスに影響を与える可能性がある。さらに、装置の騒音、不快感、定期的なメンテナンスの必要性に関する問題は、患者の治療へのアドヒアランスに影響を与え、市場成長の障害となる可能性がある。

市場機会:

CPAP機器市場は、技術革新、人口動向、進化する医療提供モデルを通じて大きな成長機会を提供する。遠隔モニタリングやデータ分析などのデジタルヘルス技術の統合は、患者の管理と治療へのアドヒアランスを高める。ポータブルでユーザーフレンドリーなCPAPデバイスの革新やマスク技術の進歩は、新たな成長手段を生み出す。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、新興市場への進出は、こうした機会を活用し、市場でのリーダーシップを維持するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 世界のCPAP機器市場成長の主な要因は何か?
- どのCPAPデバイスとアプリケーションが、さまざまな医療環境での市場導入をリードしているか?
- 技術進歩はCPAPデバイス市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- CPAPデバイス市場の主要プレイヤーは誰で、どのような戦略で競争力を維持しているのか?
- CPAP装置の世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

ResMed社、Philips Respironics社、Fisher & Paykel Healthcare社など、CPAP装置の世界市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業はR&Dに投資し、強化されたデバイス、快適なマスク、統合されたデジタルヘルスプラットフォームなど、先進的なCPAPソリューションを開発している。医療提供者、睡眠センター、保険会社との提携により、市場へのアクセスを強化し、技術導入を促進している。患者教育、コンプライアンス・プログラム、エビデンスに基づく実践に重点を置くことで、市場の成長をさらに後押しし、進化するCPAP機器の状況において患者の転帰を改善する。

主な企業

- メドトロニック
- スミス・グループ plc.
- フィリップスN.V.
- ドラッガーヴェルク AG & Co.KGaA
- フィッシャー&ペイケルヘルスケア
- ハミルトンメディカルAG
- レスメッド
- デビルビス・ヘルスケアLLC
- 3Bメディカル
- BMCメディカル株式会社

持続陽圧呼吸器(CPAP)産業調査対象主要セグメント

製品
- CPAPデバイス
- CPAP加湿器
- CPAPマスク
- アクセサリー

用途
- 閉塞性睡眠時無呼吸症候群
- 呼吸不全

エンドユーザー
- 病院
- クリニック
- 睡眠センター
- 在宅ケア

地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.付加価値に関する洞察
4.1.製品USP分析
4.2.規制ダイナミクス
4.3.償還シナリオ
4.4.技術評価
4.5.PESTEL分析
4.6.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.睡眠時無呼吸装置の世界市場概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.睡眠時無呼吸症候群の増加
5.2.2.睡眠障害の発生率の増加
5.2.3.主要企業の歴史的成長
5.2.4.技術の進歩
5.2.5.製品のコスト
5.2.6.採用率
5.2.7.老人人口の増加
5.2.8.新興市場への製品浸透
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.用途別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.国別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場数量(台)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場数量(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場規模(単位)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル
8.2.2.ディストリビューター・レベル
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.世界市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
10.3.1.CPAPデバイス
10.3.2.CPAP加湿器
10.3.3.CPAPマスク
10.3.3.1.フルフェイスマスク
10.3.3.2.鼻ピローマスク
10.3.3.3.鼻マスク
10.3.4.アクセサリー
10.4.製品別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、用途別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と用途別予測、2024-2033年
11.3.1.閉塞性睡眠時無呼吸症候群
11.3.2.呼吸不全
11.3.3.その他
11.4.用途別市場魅力度分析
12.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、エンドユーザー別、2024年~2033年
12.3.1.病院
12.3.2.診療所
12.3.3.睡眠センター
12.3.4.在宅ケア
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、地域別
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)と数量(台数)分析、2019-2023年
13.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析と予測、2024年~2033年
13.3.1.北米
13.3.2.中南米
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台数)分析、2019-2023年
14.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(台数)の分析と予測、2024年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
14.8.国別分析と予測
14.8.1.米国市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.用途別
14.8.1.2.3.エンドユーザー別
14.8.2.カナダ市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.用途別
14.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台)分析、2019-2023年
15.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(台数)の分析と予測、2024年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.メキシコ
15.3.1.2.ブラジル
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
15.8.国別分析と予測
15.8.1.メキシコ市場分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.用途別
15.8.1.2.3.エンドユーザー別
15.8.2.ブラジル市場分析
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.用途別
15.8.2.2.3.エンドユーザー別
15.8.3.アルゼンチン市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.用途別
15.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台)分析、2019-2023年
16.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(台数)の分析と予測、2024年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.ロシア
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
16.8.国別分析と予測
16.8.1.ドイツ市場分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.用途別
16.8.1.2.3.エンドユーザー別
16.8.2.イタリア市場分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.用途別
16.8.2.2.3.エンドユーザー別
16.8.3.フランス市場分析
16.8.3.1.はじめに
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.用途別
16.8.3.2.3.エンドユーザー別
16.8.4.英国市場分析
16.8.4.1.序論
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.用途別
16.8.4.2.3.エンドユーザー別
16.8.5.スペイン市場分析
16.8.5.1.はじめに
16.8.5.2.市場分類別分析と予測
16.8.5.2.1.製品別
16.8.5.2.2.用途別
16.8.5.2.3.エンドユーザー別
16.8.6.ベネルクス市場分析
16.8.6.1.序論
16.8.6.2.市場分類別分析と予測
16.8.6.2.1.製品別
16.8.6.2.2.用途別
16.8.6.2.3.エンドユーザー別
16.8.7.ロシア市場分析
16.8.7.1.序論
16.8.7.2.市場分類別分析と予測
16.8.7.2.1.製品別
16.8.7.2.2.用途別
16.8.7.2.3.エンドユーザー別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台)分析、2019-2023年
17.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(台数)の分析と予測、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
17.8.国別分析と予測
17.8.1.中国市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.用途別
17.8.1.2.3.エンドユーザー別
17.8.2.日本市場分析
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.用途別
17.8.2.2.3.エンドユーザー別
17.8.3.韓国市場分析
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.用途別
17.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台)分析、2019-2023年
18.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(台数)の分析と予測、2024年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.インドネシア
18.3.1.3.マレーシア
18.3.1.4.タイ
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品別
18.3.3.用途別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
18.8.国別分析と予測
18.8.1.インド市場分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.用途別
18.8.1.2.3.エンドユーザー別
18.8.2.インドネシア市場分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.用途別
18.8.2.2.3.エンドユーザー別
18.8.3.マレーシア市場分析
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.用途別
18.8.3.2.3.エンドユーザー別
18.8.4.タイ市場分析
18.8.4.1.序論
18.8.4.2.市場分類別分析と予測
18.8.4.2.1.製品別
18.8.4.2.2.用途別
18.8.4.2.3.エンドユーザー別
19.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.2019~2023年の市場分類別過去市場規模(億米ドル)推移と数量(台)分析
19.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(台数)の分析と予測、2024年~2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.用途別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.市場動向
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
19.8.国別分析と予測
19.8.1.オーストラリア市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.用途別
19.8.1.2.3.エンドユーザー別
19.8.2.ニュージーランド市場分析
19.8.2.1.導入
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.用途別
19.8.2.2.3.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ(MEA)市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(億米ドル)推移と市場分類別数量(台)分析、2019-2023年
20.3.現在と将来の市場規模(億米ドル)と数量(台数)の分析と予測、2024年~2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.北アフリカ
20.3.1.4.南アフリカ
20.3.1.5.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品別
20.3.3.用途別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.用途別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.市場動向
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
20.8.国別分析と予測
20.8.1.GCC諸国市場分析
20.8.1.1.はじめに
20.8.1.2.市場分類別分析と予測
20.8.1.2.1.製品別
20.8.1.2.2.用途別
20.8.1.2.3.エンドユーザー別
20.8.2.トルコ市場の分析
20.8.2.1.序論
20.8.2.2.市場分類別分析と予測
20.8.2.2.1.製品別
20.8.2.2.2.用途別
20.8.2.2.3.エンドユーザー別
20.8.3.南アフリカ市場分析
20.8.3.1.はじめに
20.8.3.2.市場分類別分析と予測
20.8.3.2.1.製品別
20.8.3.2.2.用途別
20.8.3.2.3.エンドユーザー別
20.8.4.北アフリカ市場分析
20.8.4.1.はじめに
20.8.4.2.市場分類別分析と予測
20.8.4.2.1.製品別
20.8.4.2.2.用途別
20.8.4.2.3.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
22.競争分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.メドトロニック
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.販売拠点
22.3.1.4.主要財務状況
22.3.1.5.SWOT分析
22.3.1.6.戦略の概要
22.3.2.スミスグループ
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.販売拠点
22.3.2.4.主要財務状況
22.3.2.5.SWOT分析
22.3.2.6.戦略の概要
22.3.3.フィリップスN.V.
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.販売拠点
22.3.3.4.主要財務状況
22.3.3.5.SWOT分析
22.3.3.6.戦略の概要
22.3.4.ドラッガーヴェルクAG&Co.
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.販売拠点
22.3.4.4.主要財務状況
22.3.4.5.SWOT分析
22.3.4.6.戦略の概要
22.3.5.フィッシャー&ペイケルヘルスケア
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.販売拠点
22.3.5.4.主要財務状況
22.3.5.5.SWOT分析
22.3.5.6.戦略の概要
22.3.6.ハミルトンメディカルAG
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.販売拠点
22.3.6.4.主要財務状況
22.3.6.5.SWOT分析
22.3.6.6.戦略の概要
22.3.7.レスメド社
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.販売拠点
22.3.7.4.主要財務状況
22.3.7.5.SWOT分析
22.3.7.6.戦略の概要
22.3.8.デビルビス・ヘルスケア・エルエルシー
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.販売拠点
22.3.8.4.主要財務状況
22.3.8.5.SWOT分析
22.3.8.6.戦略の概要
22.3.9.3Bメディカル
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.販売拠点
22.3.9.4.主要財務状況
22.3.9.5.SWOT分析
22.3.9.6.戦略の概要
22.3.10.BMCメディカルLtd.
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.販売拠点
22.3.10.4.主要財務状況
22.3.10.5.SWOT分析
22.3.10.6.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the global market for Continuous Positive Airway Pressure (CPAP) devices. The report provides an in-depth analysis of essential market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• CPAP Devices Market Size (2024E): USD 3.92 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 6.7 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.1%

CPAP Devices Market - Report Scope:

CPAP devices play a crucial role in managing obstructive sleep apnea (OSA) and other respiratory disorders by delivering a continuous stream of air through a mask to keep the airway open during sleep. This improves sleep quality and overall health. The market includes various devices such as fixed-pressure CPAP machines, automatic CPAP machines, and bi-level positive airway pressure (BiPAP) machines, serving hospitals, sleep centers, and homecare settings. Market growth is fueled by the increasing prevalence of sleep apnea, rising healthcare expenditures, and technological advancements that enhance treatment efficacy and patient comfort.

Market Growth Drivers:

Key drivers of market growth include heightened awareness of sleep apnea as a significant health issue and the growing adoption of CPAP therapy as a standard treatment. The rising incidence of sleep disorders, linked to factors like obesity and aging populations, boosts demand for CPAP devices. Technological advancements, such as quieter and more compact CPAP machines and improved mask designs, contribute to increased patient comfort and compliance. Additionally, the growth of homecare settings and remote patient monitoring solutions offer more accessible and convenient treatment options, further driving market expansion.

Market Restraints:

Challenges facing the CPAP devices market include high device costs, reimbursement issues, and patient compliance concerns. The substantial initial cost of CPAP devices and accessories may limit accessibility, particularly in emerging economies with limited healthcare budgets. Variations in reimbursement policies across regions can affect market penetration and patient access. Moreover, issues related to device noise, discomfort, and the need for regular maintenance may impact patient adherence to therapy, presenting obstacles to market growth.

Market Opportunities:

The CPAP devices market offers significant growth opportunities through technological innovations, demographic trends, and evolving healthcare delivery models. The integration of digital health technologies, such as remote monitoring and data analytics, enhances patient management and adherence to treatment. Innovations in portable and user-friendly CPAP devices, as well as advancements in mask technology, create new growth avenues. Strategic partnerships, investment in R&D, and expansion into emerging markets are crucial for leveraging these opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary drivers of global CPAP devices market growth?
• Which CPAP devices and applications are leading market adoption across different healthcare settings?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the CPAP devices market?
• Who are the key players in the CPAP devices market, and what strategies are they using to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global CPAP devices market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global CPAP devices market, such as ResMed, Philips Respironics, and Fisher & Paykel Healthcare, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced CPAP solutions, including enhanced devices, comfortable masks, and integrated digital health platforms. Collaborations with healthcare providers, sleep centers, and insurance companies enhance market access and promote technology adoption. Emphasis on patient education, compliance programs, and evidence-based practices further supports market growth and improves patient outcomes in the evolving CPAP devices landscape.

Key Companies Profiled:

• Medtronic Plc.
• Smiths Group plc.
• Koninklijke Philips N.V.
• Draegerwerk AG & Co. KGaA
• Fisher & Paykel Healthcare
• Hamilton Medical AG
• ResMed Inc.
• DeVilbiss Healthcare LLC
• 3B Medical, Inc.
• BMC Medical Co. Ltd

Key Segments Covered in Continuous Positive Airway Pressure (CPAP) Devices Industry Research

Product:
• CPAP Devices
• CPAP Humidifier
• CPAP Masks
• Accessories

Application:
• Obstructive Sleep Apnea
• Respiratory Failures

End User:
• Hospitals
• Clinics
• Sleep Centers
• Home Care Settings

Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Product USPs Analysis
4.2. Regulatory Dynamics
4.3. Reimbursement Scenario
4.4. Technology Assessment
4.5. PESTEL Analysis
4.6. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global Sleep Apnea Devices Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Increasing Number of Sleep Apnea Disorders
5.2.2. Growing Incidence of Sleeping Disorders
5.2.3. Key Players Historic Growth
5.2.4. Technological Advancements
5.2.5. Cost of the Product
5.2.6. Adoption Rate
5.2.7. Increasing Geriatric Population
5.2.8. Product Penetration into Emerging Markets
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Application
6.1.3. By End User
6.1.4. By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market- Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Product
8.2. Price Break up
8.2.1. Manufacturer Level
8.2.2. Distributor Level
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
10.3.1. CPAP Devices
10.3.2. CPAP Humidifier
10.3.3. CPAP Masks
10.3.3.1. Full Face Mask
10.3.3.2. Nasal pillow Mask
10.3.3.3. Nasal Mask
10.3.4. Accessories
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
11.3.1. Obstructive Sleep Apnea
11.3.2. Respiratory Failures
11.3.3. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Application
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
12.3.1. Hospitals
12.3.2. Clinics
12.3.3. Sleep Centers
12.3.4. Home Care Settings
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Key Players - Intensity Mapping
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. U.S. Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Application
14.8.1.2.3. By End User
14.8.2. Canada Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Application
14.8.2.2.3. By End User
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Mexico
15.3.1.2. Brazil
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Key Players - Intensity Mapping
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Mexico Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Application
15.8.1.2.3. By End User
15.8.2. Brazil Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Application
15.8.2.2.3. By End User
15.8.3. Argentina Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Application
15.8.3.2.3. By End User
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Russia
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Key Players - Intensity Mapping
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Germany Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Application
16.8.1.2.3. By End User
16.8.2. Italy Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Application
16.8.2.2.3. By End User
16.8.3. France Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Application
16.8.3.2.3. By End User
16.8.4. U.K. Market Analysis
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Application
16.8.4.2.3. By End User
16.8.5. Spain Market Analysis
16.8.5.1. Introduction
16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.5.2.1. By Product
16.8.5.2.2. By Application
16.8.5.2.3. By End User
16.8.6. BENELUX Market Analysis
16.8.6.1. Introduction
16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.6.2.1. By Product
16.8.6.2.2. By Application
16.8.6.2.3. By End User
16.8.7. Russia Market Analysis
16.8.7.1. Introduction
16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.7.2.1. By Product
16.8.7.2.2. By Application
16.8.7.2.3. By End User
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Key Players - Intensity Mapping
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. China Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Application
17.8.1.2.3. By End User
17.8.2. Japan Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Application
17.8.2.2.3. By End User
17.8.3. South Korea Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Application
17.8.3.2.3. By End User
18. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Indonesia
18.3.1.3. Malaysia
18.3.1.4. Thailand
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product
18.3.3. By Application
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Application
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Key Players - Intensity Mapping
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. India Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Application
18.8.1.2.3. By End User
18.8.2. Indonesia Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Application
18.8.2.2.3. By End User
18.8.3. Malaysia Market Analysis
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Product
18.8.3.2.2. By Application
18.8.3.2.3. By End User
18.8.4. Thailand Market Analysis
18.8.4.1. Introduction
18.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.4.2.1. By Product
18.8.4.2.2. By Application
18.8.4.2.3. By End User
19. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Application
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Application
19.4.4. By End User
19.5. Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Key Players - Intensity Mapping
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. Australia Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Application
19.8.1.2.3. By End User
19.8.2. New Zealand Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Application
19.8.2.2.3. By End User
20. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Türkiye
20.3.1.3. North Africa
20.3.1.4. South Africa
20.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product
20.3.3. By Application
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Application
20.4.4. By End User
20.5. Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Key Players - Intensity Mapping
20.8. Country Level Analysis & Forecast
20.8.1. GCC Countries Market Analysis
20.8.1.1. Introduction
20.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.1.2.1. By Product
20.8.1.2.2. By Application
20.8.1.2.3. By End User
20.8.2. Türkiye Market Analysis
20.8.2.1. Introduction
20.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.2.2.1. By Product
20.8.2.2.2. By Application
20.8.2.2.3. By End User
20.8.3. South Africa Market Analysis
20.8.3.1. Introduction
20.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.3.2.1. By Product
20.8.3.2.2. By Application
20.8.3.2.3. By End User
20.8.4. North Africa Market Analysis
20.8.4.1. Introduction
20.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.4.2.1. By Product
20.8.4.2.2. By Application
20.8.4.2.3. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. Medtronic Plc.
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Sales Footprint
22.3.1.4. Key Financials
22.3.1.5. SWOT Analysis
22.3.1.6. Strategy Overview
22.3.2. Smiths Group plc.
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Sales Footprint
22.3.2.4. Key Financials
22.3.2.5. SWOT Analysis
22.3.2.6. Strategy Overview
22.3.3. Koninklijke Philips N.V
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Sales Footprint
22.3.3.4. Key Financials
22.3.3.5. SWOT Analysis
22.3.3.6. Strategy Overview
22.3.4. Draegerwerk AG & Co. kGaA
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Sales Footprint
22.3.4.4. Key Financials
22.3.4.5. SWOT Analysis
22.3.4.6. Strategy Overview
22.3.5. Fisher & Paykel Healthcare
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Sales Footprint
22.3.5.4. Key Financials
22.3.5.5. SWOT Analysis
22.3.5.6. Strategy Overview
22.3.6. Hamilton Medical AG
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Sales Footprint
22.3.6.4. Key Financials
22.3.6.5. SWOT Analysis
22.3.6.6. Strategy Overview
22.3.7. ResMed Inc.
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Sales Footprint
22.3.7.4. Key Financials
22.3.7.5. SWOT Analysis
22.3.7.6. Strategy Overview
22.3.8. DeVilbiss Healthcare LLC
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Sales Footprint
22.3.8.4. Key Financials
22.3.8.5. SWOT Analysis
22.3.8.6. Strategy Overview
22.3.9. 3B Medical, Inc.
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Sales Footprint
22.3.9.4. Key Financials
22.3.9.5. SWOT Analysis
22.3.9.6. Strategy Overview
22.3.10. BMC Medical Co. Ltd
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Sales Footprint
22.3.10.4. Key Financials
22.3.10.5. SWOT Analysis
22.3.10.6. Strategy Overview
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Persistence Market Research社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る