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ハンティングアパレル市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2031年


Hunting Apparel Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2031

Persistence Market Research社はこのほど、ハンティングアパレルの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年6月24日 US$4,900
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168 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、ハンティングアパレルの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題などの重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察ハンティングアパレル市場

- 市場規模(2024E):13億米ドル
- 予測市場価値(2031F):23億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024〜2031): 8.5%

ハンティングアパレル市場 - レポートスコープ:

狩猟用衣料は、様々な気象条件下での快適性、保護、機能性に対するハンターのニーズに応えるもので、アウトドア活動分野で重要な役割を果たしている。これらのアパレルには、狩猟用ジャケット、パンツ、ブーツ、帽子、手袋、迷彩服などが含まれ、狩猟遠征中の隠密性と安全性を高めるように設計されている。この市場は、個人ハンター、ハンティング・クラブ、アウトドア愛好家、プロのガイドを対象としており、さまざまな狩猟環境や狩猟種に合わせた幅広い製品を提供している。

市場成長の促進要因

世界のハンティング・アパレル市場は、アウトドア・レクリエーション活動の人気の高まり、ハンティング・ツーリズムの成長、衣服の耐久性、耐候性、カモフラージュ効果を向上させる繊維技術の進歩など、いくつかの重要な要因によって牽引されている。特に北米と欧州における狩猟スポーツへの参加者の増加は、市場拡大に大きく寄与している。さらに、環境に優しい素材や持続可能な製造方法の採用は、倫理的で環境に配慮した狩猟用具に対する消費者の嗜好の高まりと一致している。

市場の阻害要因

有望な成長見通しにもかかわらず、狩猟用アパレル市場は、季節的な需要の変動、狩猟用アパレルの安全基準の規制遵守、狩猟愛好家の可処分所得に影響を与える経済の不確実性に関連する課題に直面している。さらに、他のアウトドア・アパレル分野との競争や模倣品の出回りが、市場の成長や目の肥えた消費者のブランド評価に対する課題となっている。

市場機会:

狩猟用アパレル市場は、カモフラージュ柄、軽量で通気性のある生地デザイン、快適性と性能を高めるためのスマート・テキスタイル技術の統合といった技術革新によって大きな成長機会がもたらされる。アジア太平洋地域や中南米の新興市場への進出は、狩猟アウトフィッターや野生動物保護団体との戦略的パートナーシップと相まって、市場プレーヤーが製品を多様化し、未開拓の消費者層を獲得する新たな道を開く。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の狩猟用アパレル市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 異なる消費者層で採用が増加している狩猟用アパレルとアクセサリーはどのタイプか?
- 狩猟用アパレル市場の競争環境は技術進歩によってどのように変化しているか?
- 狩猟用アパレル市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 狩猟用アパレルの世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

入手可能な市場データに基づいて記入される主要企業]を含む世界の狩猟用アパレル市場の大手企業は、競争力を得るために技術革新、製品の差別化、戦略的ブランド提携に注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、高性能のハンティング・アパレル・ラインを導入し、流通網を拡大し、ターゲットを絞ったマーケティング・キャンペーンを通じてブランドの認知度を高めている。野生動物保護団体との協力やアウトドアスポーツイベントへの参加は、市場での存在感を高め、世界中の狩猟愛好家のブランドロイヤリティを強化している。

主な企業

- カベラーズ
- バスプロショップス
- アンダーアーマー
- シトカ・ギア
- リアルツリー
- モッシーオーク
- セントブロッカー
- ファーストライト
- クイウ
- ハントワース

ハンティングアパレル市場調査セグメンテーション

タイプ別
- ジャケット
- ベスト
- パンツ
- ビブス

エンドユーザー別
- 男性
- 女性

販売チャネル別
- スーパーマーケット
- ハイパーマーケット

地域別
- 北米
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア・オセアニア
- 中南米
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.ハンティングアパレルの世界市場スナップショット、2024-2031年
1.2.市場機会評価、2024-2031年、US$ Mn
1.3.主な市場動向
1.4.今後の市場予測
1.5.プレミアム市場の洞察
1.6.業界動向と主要市場イベント
1.7.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場の範囲と定義
2.2.市場ダイナミクス
2.2.1.促進要因
2.2.2.阻害要因
2.2.3.機会
2.2.4.課題
2.2.5.主要トレンド
2.3.タイプライフサイクル分析
2.4.狩猟用アパレル市場バリューチェーン
2.4.1.原材料サプライヤー一覧
2.4.2.メーカー一覧
2.4.3.販売業者リスト
2.4.4.エンドユーザー一覧
2.4.5.収益性分析
2.5.ポーターファイブフォース分析
2.6.地政学的緊張市場への影響
2.7.マクロ経済要因
2.7.1.世界各セクターの見通し
2.7.2.世界のGDP成長率見通し
2.7.3.世界の親会社市場の概要
2.8.予測要因-関連性と影響
2.9.規制とエンドユーザーの状況
3.世界の狩猟用アパレル市場展望:過去(2019年〜2023年)と予測(2024年〜2031年)
3.1.主要ハイライト
3.1.1.市場数量(単位)予測
3.1.2.市場規模と前年比成長率
3.1.3.絶対額ビジネスチャンス
3.2.市場規模(10億米ドル)の分析と予測
3.2.1.過去の市場規模分析、2019年〜2023年
3.2.2.現在の市場規模予測、2024年~2031年
3.3.世界の狩猟用アパレル市場の展望種類
3.3.1.イントロダクション/主な調査結果
3.3.2.タイプ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019年~2023年
3.3.3.タイプ別現在の市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2024年~2031年
3.3.3.1.ジャケット
3.3.3.2.ベスト
3.3.3.3.パンツ
3.3.3.4.ビブス
3.4.市場の魅力度分析タイプ
3.5.世界の狩猟用アパレル市場の展望エンドユーザー
3.5.1.はじめに/主な調査結果
3.5.2.エンドユーザー別の過去市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析、2019年~2023年
3.5.3.エンドユーザー別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2031年
3.5.3.1.男性
3.5.3.2.女性
3.6.市場魅力度分析:エンドユーザー
3.7.世界の狩猟用アパレル市場の展望:エンドユーザー
3.7.1.イントロダクション/主な調査結果
3.7.2.販売チャネル別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
3.7.3.販売チャネル別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(台)予測、2024年~2031年
3.7.3.1.スーパーマーケット
3.7.3.2.ハイパーマーケット
3.8.市場魅力度分析:エンドユーザー
4.ハンティングアパレルの世界市場展望:地域別
4.1.主なハイライト
4.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)および数量(単位)分析、2019年~2023年
4.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
4.3.1.北米
4.3.2.欧州
4.3.3.東アジア
4.3.4.南アジア・オセアニア
4.3.5.ラテンアメリカ
4.3.6.中東・アフリカ(MEA)
4.4.市場の魅力度分析地域
5.北米のハンティングアパレル市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
5.1.主要ハイライト
5.2.価格分析
5.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
5.3.1.国別
5.3.2.タイプ別
5.3.3.エンドユーザー別
5.3.4.エンドユーザー別
5.4.国別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
5.4.1.米国
5.4.2.カナダ
5.5.タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(台)の現状予測、2024~2031年
5.5.1.ジャケット
5.5.2.ベスト
5.5.3.パンツ
5.5.4.ビブス
5.6.エンドユーザー別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
5.6.1.男性用
5.6.2.女性
5.7.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2024~2031年
5.7.1.スーパーマーケット
5.7.2.ハイパーマーケット
5.8.市場魅力度分析
6.欧州ハンティングアパレル市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
6.1.主要ハイライト
6.2.価格分析
6.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
6.3.1.国別
6.3.2.タイプ別
6.3.3.エンドユーザー別
6.3.4.エンドユーザー別
6.4.国別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
6.4.1.ドイツ
6.4.2.フランス
6.4.3.イギリス
6.4.4.イタリア
6.4.5.スペイン
6.4.6.ロシア
6.4.7.トルコ
6.4.8.その他のヨーロッパ
6.5.タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(台)の現状予測、2024~2031年
6.5.1.ジャケット
6.5.2.ベスト
6.5.3.パンツ
6.5.4.ビブス
6.6.エンドユーザー別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
6.6.1.男性用
6.6.2.女性
6.7.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2024~2031年
6.7.1.スーパーマーケット
6.7.2.ハイパーマーケット
6.8.市場魅力度分析
7.東アジアのハンティングアパレル市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
7.1.主要ハイライト
7.2.価格分析
7.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
7.3.1.国別
7.3.2.タイプ別
7.3.3.エンドユーザー別
7.3.4.エンドユーザー別
7.4.国別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
7.4.1.中国
7.4.2.日本
7.4.3.韓国
7.5.現在の市場規模(億米ドル)および数量(台数)タイプ別予測、2024~2031年
7.5.1.ジャケット
7.5.2.ベスト
7.5.3.パンツ
7.5.4.ビブス
7.6.エンドユーザー別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
7.6.1.男性用
7.6.2.女性
7.7.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2024~2031年
7.7.1.スーパーマーケット
7.7.2.ハイパーマーケット
7.8.市場魅力度分析
8.南アジア・オセアニアのハンティングアパレル市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
8.1.主要ハイライト
8.2.価格分析
8.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
8.3.1.国別
8.3.2.タイプ別
8.3.3.エンドユーザー別
8.3.4.エンドユーザー別
8.4.国別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
8.4.1.インド
8.4.2.東南アジア
8.4.3.ニュージーランド
8.4.4.その他の南アジア・オセアニア
8.5.タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(台)の現状予測、2024~2031年
8.5.1.ジャケット
8.5.2.ベスト
8.5.3.パンツ
8.5.4.ビブス
8.6.エンドユーザー別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
8.6.1.男性用
8.6.2.女性
8.7.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2024~2031年
8.7.1.スーパーマーケット
8.7.2.ハイパーマーケット
8.8.市場魅力度分析
9.ラテンアメリカのハンティングアパレル市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
9.1.主要ハイライト
9.2.価格分析
9.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
9.3.1.国別
9.3.2.タイプ別
9.3.3.エンドユーザー別
9.3.4.エンドユーザー別
9.4.国別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
9.4.1.ブラジル
9.4.2.メキシコ
9.4.3.その他のラテンアメリカ
9.5.タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(台)の現状予測、2024~2031年
9.5.1.ジャケット
9.5.2.ベスト
9.5.3.パンツ
9.5.4.ビブス
9.6.エンドユーザー別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
9.6.1.男性用
9.6.2.女性
9.7.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2024~2031年
9.7.1.スーパーマーケット
9.7.2.ハイパーマーケット
9.8.市場魅力度分析
10.中東・アフリカのハンティングアパレル市場展望:過去(2019年~2023年)と予測(2024年~2031年)
10.1.主要ハイライト
10.2.価格分析
10.3.市場別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019年~2023年
10.3.1.国別
10.3.2.タイプ別
10.3.3.エンドユーザー別
10.3.4.エンドユーザー別
10.4.国別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
10.4.1.GCC
10.4.2.エジプト
10.4.3.南アフリカ
10.4.4.北アフリカ
10.4.5.その他の中東・アフリカ
10.5.タイプ別市場規模(億米ドル)および数量(台)の現状予測、2024~2031年
10.5.1.ジャケット
10.5.2.ベスト
10.5.3.パンツ
10.5.4.ビブス
10.6.エンドユーザー別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024~2031年
10.6.1.男性用
10.6.2.女性
10.7.現在の市場規模(億米ドル)および販売チャネル別数量(ユニット)予測、2024~2031年
10.7.1.スーパーマーケット
10.7.2.ハイパーマーケット
10.8.市場魅力度分析
11.競争環境
11.1.市場シェア分析、2024年
11.2.市場構造
11.2.1.市場別競争激化度マッピング
11.2.2.競争女性
11.2.3.見かけの製品能力
11.3.企業プロフィール(詳細-概要、財務、戦略、最近の動向)
11.3.1.カベラ
11.3.1.1.概要
11.3.1.2.セグメントと製品
11.3.1.3.主要財務データ
11.3.1.4.市場動向
11.3.1.5.市場戦略
11.3.2.バスプロショップス
11.3.2.1.概要
11.3.2.2.セグメントと製品
11.3.2.3.主要財務データ
11.3.2.4.市場動向
11.3.2.5.市場戦略
11.3.3.アンダーアーマー
11.3.3.1.概要
11.3.3.2.セグメントと製品
11.3.3.3.主要財務データ
11.3.3.4.市場動向
11.3.3.5.市場戦略
11.3.4.シトカギア
11.3.4.1.概要
11.3.4.2.セグメントと製品
11.3.4.3.主要財務データ
11.3.4.4.市場動向
11.3.4.5.市場戦略
11.3.5.リアルツリー
11.3.5.1.概要
11.3.5.2.セグメントと製品
11.3.5.3.主要財務データ
11.3.5.4.市場動向
11.3.5.5.市場戦略
11.3.6.モッシーオーク
11.3.6.1.概要
11.3.6.2.セグメントと製品
11.3.6.3.主要財務データ
11.3.6.4.市場動向
11.3.6.5.市場戦略
11.3.7.香りブロッカー
11.3.7.1.概要
11.3.7.2.セグメントと製品
11.3.7.3.主要財務データ
11.3.7.4.市場動向
11.3.7.5.市場戦略
11.3.8.ファーストライト
11.3.8.1.概要
11.3.8.2.セグメントと製品
11.3.8.3.主要財務
11.3.8.4.市場動向
11.3.8.5.市場戦略
11.3.9.クイウ
11.3.9.1.概要
11.3.9.2.セグメントと製品
11.3.9.3.主要財務データ
11.3.9.4.市場動向
11.3.9.5.市場戦略
11.3.10.ハントワース
11.3.10.1.概要
11.3.10.2.セグメントと製品
11.3.10.3.主要財務データ
11.3.10.4.市場動向
11.3.10.5.市場戦略
12.付録
12.1.調査方法
12.2.調査の前提
12.3.頭字語および略語

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for hunting apparel. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights: Hunting Apparel Market

• Market Size (2024E): USD 1.3 Bn
• Projected Market Value (2031F): USD 2.3 Bn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2031): 8.5%

Hunting Apparel Market - Report Scope:

Hunting apparel plays a crucial role in the outdoor activities segment, catering to hunters' needs for comfort, protection, and functionality in various weather conditions. These apparel items include hunting jackets, pants, boots, hats, gloves, and camouflage gear, designed to enhance stealth and safety during hunting expeditions. The market serves individual hunters, hunting clubs, outdoor enthusiasts, and professional guides, offering a wide range of products tailored to different hunting environments and game species.

Market Growth Drivers:

The global hunting apparel market is driven by several key factors, including the increasing popularity of outdoor recreational activities, growth in hunting tourism, and advancements in textile technologies that improve garment durability, weather resistance, and camouflage effectiveness. Rising participation in hunting sports, particularly in North America and Europe, contributes significantly to market expansion. Additionally, the adoption of eco-friendly materials and sustainable manufacturing practices aligns with growing consumer preferences for ethical and environmentally responsible hunting gear.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the hunting apparel market faces challenges related to seasonal demand fluctuations, regulatory compliance for hunting apparel safety standards, and economic uncertainties affecting disposable incomes of hunting enthusiasts. Furthermore, competition from alternative outdoor apparel segments and the availability of counterfeit products pose challenges to market growth and brand reputation among discerning consumers.

Market Opportunities:

The hunting apparel market presents significant growth opportunities driven by innovations in camouflage patterns, lightweight and breathable fabric designs, and the integration of smart textile technologies for enhanced comfort and performance. Expansion into emerging markets in Asia Pacific and Latin America, coupled with strategic partnerships with hunting outfitters and wildlife conservation organizations, opens new avenues for market players to diversify product offerings and capture untapped consumer segments.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the hunting apparel market globally?
• Which types of hunting apparel and accessories are witnessing increased adoption among different consumer demographics?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the hunting apparel market?
• Who are the key players contributing to the hunting apparel market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global hunting apparel market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global hunting apparel market, including [Key Companies to be filled based on available market data], focus on innovation, product differentiation, and strategic brand partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to introduce high-performance hunting apparel lines, expand distribution networks, and enhance brand visibility through targeted marketing campaigns. Collaboration with wildlife conservation groups and participation in outdoor sports events bolster market presence and reinforce brand loyalty among hunting enthusiasts globally.

Key Companies Profiled:

• Cabela's
• Bass Pro Shops
• Under Armour
• Sitka Gear
• Realtree
• Mossy Oak
• ScentBlocker
• First Lite
• Kuiu
• Huntworth

Hunting Apparel Market Research Segmentation

By Type:
• Jackets
• Vests
• Pants
• Bibs

By End User:
• Men
• Women

By Sales Channel:
• Supermarket
• Hypermarket

By Region:
• North America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Oceania
• Latin America
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Hunting Apparel Market Snapshot, 2024-2031
1.2. Market Opportunity Assessment, 2024-2031, US$ Mn
1.3. Key Market Trends
1.4. Future Market Projections
1.5. Premium Market Insights
1.6. Industry Developments and Key Market Events
1.7. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Scope and Definition
2.2. Market Dynamics
2.2.1. Drivers
2.2.2. Restraints
2.2.3. Opportunity
2.2.4. Challenges
2.2.5. Key Trends
2.3. Type Lifecycle Analysis
2.4. Hunting Apparel Market: Value Chain
2.4.1. List of Raw Material Supplier
2.4.2. List of Manufacturers
2.4.3. List of Distributors
2.4.4. List of End User
2.4.5. Profitability Analysis
2.5. Porter Five Force's Analysis
2.6. Geopolitical Tensions: Market Impact
2.7. Macro-Economic Factors
2.7.1. Global Sectorial Outlook
2.7.2. Global GDP Growth Outlook
2.7.3. Global Parent Market Overview
2.8. Forecast Factors - Relevance and Impact
2.9. Regulatory and End User Landscape
3. Global Hunting Apparel Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
3.1. Key Highlights
3.1.1. Market Volume (Units) Projections
3.1.2. Market Size and Y-o-Y Growth
3.1.3. Absolute $ Opportunity
3.2. Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast
3.2.1. Historical Market Size Analysis, 2019-2023
3.2.2. Current Market Size Forecast, 2024-2031
3.3. Global Hunting Apparel Market Outlook: Type
3.3.1. Introduction / Key Findings
3.3.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Type, 2019-2023
3.3.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Type, 2024-2031
3.3.3.1. Jackets
3.3.3.2. Vests
3.3.3.3. Pants
3.3.3.4. Bibs
3.4. Market Attractiveness Analysis: Type
3.5. Global Hunting Apparel Market Outlook: End User
3.5.1. Introduction / Key Findings
3.5.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By End User, 2019-2023
3.5.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By End User, 2024-2031
3.5.3.1. Men
3.5.3.2. Women
3.6. Market Attractiveness Analysis: End User
3.7. Global Hunting Apparel Market Outlook: End User
3.7.1. Introduction / Key Findings
3.7.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2019-2023
3.7.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
3.7.3.1. Supermarket
3.7.3.2. Hypermarket
3.8. Market Attractiveness Analysis: End User
4. Global Hunting Apparel Market Outlook: Region
4.1. Key Highlights
4.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
4.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Region, 2024-2031
4.3.1. North America
4.3.2. Europe
4.3.3. East Asia
4.3.4. South Asia and Oceania
4.3.5. Latin America
4.3.6. Middle East & Africa (MEA)
4.4. Market Attractiveness Analysis: Region
5. North America Hunting Apparel Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
5.1. Key Highlights
5.2. Pricing Analysis
5.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
5.3.1. By Country
5.3.2. By Type
5.3.3. By End User
5.3.4. By End User
5.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
5.4.1. U.S.
5.4.2. Canada
5.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Type, 2024-2031
5.5.1. Jackets
5.5.2. Vests
5.5.3. Pants
5.5.4. Bibs
5.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By End User, 2024-2031
5.6.1. Men
5.6.2. Women
5.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
5.7.1. Supermarket
5.7.2. Hypermarket
5.8. Market Attractiveness Analysis
6. Europe Hunting Apparel Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
6.1. Key Highlights
6.2. Pricing Analysis
6.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
6.3.1. By Country
6.3.2. By Type
6.3.3. By End User
6.3.4. By End User
6.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
6.4.1. Germany
6.4.2. France
6.4.3. U.K.
6.4.4. Italy
6.4.5. Spain
6.4.6. Russia
6.4.7. Turkey
6.4.8. Rest of Europe
6.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Type, 2024-2031
6.5.1. Jackets
6.5.2. Vests
6.5.3. Pants
6.5.4. Bibs
6.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By End User, 2024-2031
6.6.1. Men
6.6.2. Women
6.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
6.7.1. Supermarket
6.7.2. Hypermarket
6.8. Market Attractiveness Analysis
7. East Asia Hunting Apparel Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
7.1. Key Highlights
7.2. Pricing Analysis
7.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
7.3.1. By Country
7.3.2. By Type
7.3.3. By End User
7.3.4. By End User
7.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
7.4.1. China
7.4.2. Japan
7.4.3. South Korea
7.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Type, 2024-2031
7.5.1. Jackets
7.5.2. Vests
7.5.3. Pants
7.5.4. Bibs
7.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By End User, 2024-2031
7.6.1. Men
7.6.2. Women
7.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
7.7.1. Supermarket
7.7.2. Hypermarket
7.8. Market Attractiveness Analysis
8. South Asia & Oceania Hunting Apparel Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
8.1. Key Highlights
8.2. Pricing Analysis
8.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
8.3.1. By Country
8.3.2. By Type
8.3.3. By End User
8.3.4. By End User
8.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
8.4.1. India
8.4.2. Southeast Asia
8.4.3. ANZ
8.4.4. Rest of South Asia & Oceania
8.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Type, 2024-2031
8.5.1. Jackets
8.5.2. Vests
8.5.3. Pants
8.5.4. Bibs
8.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By End User, 2024-2031
8.6.1. Men
8.6.2. Women
8.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
8.7.1. Supermarket
8.7.2. Hypermarket
8.8. Market Attractiveness Analysis
9. Latin America Hunting Apparel Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
9.1. Key Highlights
9.2. Pricing Analysis
9.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
9.3.1. By Country
9.3.2. By Type
9.3.3. By End User
9.3.4. By End User
9.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
9.4.1. Brazil
9.4.2. Mexico
9.4.3. Rest of Latin America
9.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Type, 2024-2031
9.5.1. Jackets
9.5.2. Vests
9.5.3. Pants
9.5.4. Bibs
9.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By End User, 2024-2031
9.6.1. Men
9.6.2. Women
9.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
9.7.1. Supermarket
9.7.2. Hypermarket
9.8. Market Attractiveness Analysis
10. Middle East & Africa Hunting Apparel Market Outlook: Historical (2019-2023) and Forecast (2024-2031)
10.1. Key Highlights
10.2. Pricing Analysis
10.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Market, 2019-2023
10.3.1. By Country
10.3.2. By Type
10.3.3. By End User
10.3.4. By End User
10.4. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Country, 2024-2031
10.4.1. GCC
10.4.2. Egypt
10.4.3. South Africa
10.4.4. Northern Africa
10.4.5. Rest of Middle East & Africa
10.5. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Type, 2024-2031
10.5.1. Jackets
10.5.2. Vests
10.5.3. Pants
10.5.4. Bibs
10.6. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By End User, 2024-2031
10.6.1. Men
10.6.2. Women
10.7. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Sales Channel, 2024-2031
10.7.1. Supermarket
10.7.2. Hypermarket
10.8. Market Attractiveness Analysis
11. Competition Landscape
11.1. Market Share Analysis, 2024
11.2. Market Structure
11.2.1. Competition Intensity Mapping By Market
11.2.2. Competition Women
11.2.3. Apparent Product Capacity
11.3. Company Profiles (Details - Overview, Financials, Strategy, Recent Developments)
11.3.1. Cabela's
11.3.1.1. Overview
11.3.1.2. Segments and Product
11.3.1.3. Key Financials
11.3.1.4. Market Developments
11.3.1.5. Market Strategy
11.3.2. Bass Pro Shops
11.3.2.1. Overview
11.3.2.2. Segments and Product
11.3.2.3. Key Financials
11.3.2.4. Market Developments
11.3.2.5. Market Strategy
11.3.3. Under Armour
11.3.3.1. Overview
11.3.3.2. Segments and Product
11.3.3.3. Key Financials
11.3.3.4. Market Developments
11.3.3.5. Market Strategy
11.3.4. Sitka Gear
11.3.4.1. Overview
11.3.4.2. Segments and Product
11.3.4.3. Key Financials
11.3.4.4. Market Developments
11.3.4.5. Market Strategy
11.3.5. Realtree
11.3.5.1. Overview
11.3.5.2. Segments and Product
11.3.5.3. Key Financials
11.3.5.4. Market Developments
11.3.5.5. Market Strategy
11.3.6. Mossy Oak
11.3.6.1. Overview
11.3.6.2. Segments and Product
11.3.6.3. Key Financials
11.3.6.4. Market Developments
11.3.6.5. Market Strategy
11.3.7. ScentBlocker
11.3.7.1. Overview
11.3.7.2. Segments and Product
11.3.7.3. Key Financials
11.3.7.4. Market Developments
11.3.7.5. Market Strategy
11.3.8. First Lite
11.3.8.1. Overview
11.3.8.2. Segments and Product
11.3.8.3. Key Financials
11.3.8.4. Market Developments
11.3.8.5. Market Strategy
11.3.9. Kuiu
11.3.9.1. Overview
11.3.9.2. Segments and Product
11.3.9.3. Key Financials
11.3.9.4. Market Developments
11.3.9.5. Market Strategy
11.3.10. Huntworth
11.3.10.1. Overview
11.3.10.2. Segments and Product
11.3.10.3. Key Financials
11.3.10.4. Market Developments
11.3.10.5. Market Strategy
12. Appendix
12.1. Research Methodology
12.2. Research Assumptions
12.3. Acronyms and Abbreviations

 

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