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世界のBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会データブック 2024年第1四半期最新版


Global Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities Databook 1Q 2024 Update

PayNXT360によると、世界のBNPL決済は年率16.4%成長し、2024年には6,332億米ドルに達すると予想されている。 世界のBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは依然として力強い。BNPL決済の導入は予測期間中に着... もっと見る

 

 

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PayNXT360
ペイネクスト360
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サマリー

PayNXT360によると、世界のBNPL決済は年率16.4%成長し、2024年には6,332億米ドルに達すると予想されている。

世界のBNPL業界の中長期的な成長ストーリーは依然として力強い。BNPL決済の導入は予測期間中に着実に成長し、2024-2029年のCAGRは11.4%を記録すると予想される。この地域のBNPL商品総額は、2023年の5,438億米ドルから増加し、2029年には1兆883億米ドルに達する。フレキシブルな決済ソリューションの採用は地域間で拡大している。ラテンアメリカやアフリカのような市場では、銀行口座を持たない消費者や銀行口座を持たない消費者が普及の原動力となっているが、インフレ率の上昇や生活費の危機により、欧州では決済ソリューションを利用する人が増えている。

中東でも、消費者は必需品や贅沢品などの購入にBNPLスキームを利用している。プロバイダーはまた、同地域で事業を拡大するために資金調達を行っている。アジア太平洋地域でも、インドと東南アジア諸国が地域市場をリードすると予測され、市場は加速度的に成長する態勢を整えている。全体として、PayNXT360は今後3~4年のこの分野の成長見通しをポジティブなものとしている。

企業は戦略的パートナーシップを結び、BNPL製品の流通を拡大している。

消費者の間でクレジットサービスへの需要が世界的に高まる中、プロバイダーはより多くの消費者にリーチし、より高い商品総額を目指すために戦略的提携を結んでいる。
- 例えば、Klarnaはウォルマート・カナダと戦略的提携を結び、買い物客はウォルマート・カナダの小売店で後払い決済ができるようになった。この提携は、カナダ人の間でBNPLの受け入れが急速に拡大している時に実現した。世界全体で、Klarnaは50万以上の小売業者と提携しており、その数は2024年にはさらに増加する見込みだ。
- オーストラリアのBNPL企業であるジップ社は、2023年9月にプライマー社と提携を結んだ。この提携は、中期的に米国市場での浸透をさらに高めるための戦略の一環である。この提携により、Primer社はZip社が提供するBNPLサービスを統合し、小売、旅行、ファッションなどの分野の加盟店を支援する。

PayNXT360は、短中期的な観点から、世界のBNPL市場においてこのような戦略的提携が増えると予想している。これにより、今後3~4年間は、より広範なbuy now pay later市場の成長がサポートされるだろう。

新たな企業がBNPL支払い方法を試験的に導入し、このソリューションに対する需要の高まりに乗り出している。

BNPL業界は、決済ツールの普及と利用が進む中で、今後3~4年間は安定した成長を記録する見通しである。その結果、拡大する市場に参入するため、独自のBNPL決済サービスを提供する企業が増えている。
- 例えばGoogle Payは、ZipおよびAffirmとの戦略的提携を発表し、ユーザーにBNPL決済オプションを提供する。この提携は2023年12月に発表され、2024年には米国全土で決済ソリューションが展開される予定だ。Zipとの統合は2024年1月にパイロットプロジェクトとして開始される。一方、アファームは2024年第1四半期中にグーグルペイで利用可能になる。グーグルペイは中期的に、この分割払いツールを世界中のユーザーに提供する予定だ。

グーグルペイの競合であるアップルは、すでに2023年に米国で消費者向けの決済手段を開始している。米国のBNPL業界におけるグーグルペイの参入は、中期的に急成長する同市場の競争環境を促進するだろう。したがって、競争の激化は、今後3~4年間における業界のイノベーションを促進すると予想される。

2024年、世界のbuy now pay later市場は規制活動が加速すると予測される

市場の急成長に伴い、規制活動も中期的に世界市場のペースを上げると予測される。特に中東の中央銀行は、同地域のプロバイダーに対する新たな規制要件を発表している。
- UAE中央銀行は2023年12月、BNPLサービスを監督するための新規制を発表した。同中央銀行によると、BNPLサービスを提供する事業者は、中央銀行の承認を得て、認可を受けた銀行または金融機関の代理店として営業しなければならない。サウジアラビア中央銀行は2023年12月、急成長するBNPL業界に対する新たな規制を発表した。中央銀行が発表した規則には、ライセンス要件に関する条項のほか、情報セキュリティ基準、内部方針、金融犯罪対策などの規制措置が含まれている。
- ニューヨーク州知事も2024年1月、急成長するBNPL市場に新たな規制を提案する計画を明らかにした。同法案は、BNPLプロバイダーに対し、同州での営業に必要なライセンスの取得を義務付けるものだ。実現すれば、ニューヨーク州はこのような法規制を持つ国内初の州となる。しかし、BNPL業界を規制する最初の州ではない。2023年1月に施行された規制により、AfterpayとKlarnaはニューメキシコ州から事業を撤退した。この規制は特に、BNPL企業が採用する遅延損害金モデルを制限するものであった。

世界的に、多くの規制当局は、信用力のない借り手の間でもBNPLスキームが採用され、債務の罠が拡大していることを懸念している。その結果、PayNXT360は、短・中期的な観点から規制活動が勢いを増すと予想している。

世界のBNPL決済業界は、電子商取引の普及に支えられ、過去4四半期に力強い成長を記録している。

本レポートは、BNPL(Buy Now Pay Later)業界の詳細なデータ中心の分析を提供し、様々な小売カテゴリーにおける市場機会とリスクを網羅しています。国レベルの75以上のKPIを掲載し、BNPL市場のダイナミクス、市場規模および予測、市場シェア統計を包括的に理解することができます。

ビジネスモデルのタイプ、販売チャネル(オフラインとオンライン)、流通モデル別に市場機会を分類しています。さらに、消費者行動と小売支出動向のスナップショットも提供しています。金額ベースと数量ベースの両方のKPIは、最終市場のダイナミクスを深く理解するのに役立ちます。

PayNXT360の調査手法は、業界のベストプラクティスに基づいています。その偏りのない分析は、独自の分析プラットフォームを活用し、新たなビジネスや投資市場機会の詳細なビューを提供します。

PayNXT360の本タイトルは、以下の22のレポート(1210の表と1540のグラフ)をバンドルしたものです:

1.グローバルBuy Now Pay Laterインサイトブリーフ
2.世界のBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
3.アルゼンチンの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
4.オーストラリアの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
5.ブラジルの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
6.カナダ:後払いビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
7.中国における後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
8.フランスの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
9.ドイツの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
10.インドの後払いビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
11.インドネシア バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
12.イタリアの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
13.ケニアの今すぐ購入できる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
14.メキシコ バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029) データブック
15.ナイジェリア 今すぐできる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年) データブック
16.フィリピン データブック:後払いビジネスと投資機会(2020-2029年
17.ロシア 今すぐできる後払いビジネスと投資機会 (2020-2029年) データブック
18.南アフリカの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
19.タイの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
20.アラブ首長国連邦 バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029) データブック
21.英国 バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
22.米国 バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029)データブック


- Buy Now Pay Laterの市場ダイナミクスを包括的に把握:市場機会の特定、主要動向、予測(2020-2029年)。商品総額、取引量、取引単価などの重要なKPIを通じて市場動向を把握し、時代を先取りする。

- 最終用途分野別の洞察:BNPL市場の最新動向や今後の展開を素早くキャッチアップするために、複数の最終用途部門にわたる新たなビジネスチャンスを評価し、最終用途部門別の市場ダイナミクスを把握します。

- 市場別戦略:定量的予測と革新的洞察の独自の融合により、特定の機会に焦点を当てた成長セグメントを特定し、BNPLセクターにおける市場特有のリスクと重要なトレンドを分析します。

- 消費者の意識と行動に関する知識を得る:本レポートでは、独自の調査データを用いて、年齢別、性別、所得水準別の消費額など、Buy Now Pay Laterの重要なKPIを特定・解釈します。

- BNPL市場の支出額とグローバルでの主なビジネスチャンスに関するマーケットインテリジェンスと将来を見据えた分析を通じて、積極的で有利なビジネス戦略を策定します。

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目次

PayNXT360の本タイトルは、以下の22のレポートがバンドルされており、1218の表と1575の図表で構成されています:

1.グローバルBuy Now Pay Laterインサイトブリーフ
2.世界のBuy Now Pay Laterビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
3.アルゼンチンの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
4.オーストラリアの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
5.ブラジルの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
6.カナダ:後払いビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
7.中国における後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
8.フランスの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
9.ドイツの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
10.インドの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
11.インドネシア バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
12.イタリアの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
13.ケニアの今すぐ購入できる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
14.メキシコ バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029) データブック
15.ナイジェリア 今すぐできる後払いビジネスと投資機会(2020-2029年) データブック
16.フィリピン データブック:後払いビジネスと投資機会(2020-2029年
17.ロシア 今すぐできる後払いビジネスと投資機会 (2020-2029年) データブック
18.南アフリカの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
19.タイの後払いビジネスと投資機会(2020-2029年)データブック
20.アラブ首長国連邦 バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029) データブック
21.英国 バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029)データブック
22.米国 バイ・ナウ・ペイ・レターのビジネスと投資機会(2020-2029)データブック

上記のグローバル、リージョナル、カントリーレポートには、以下の目次があります:

1 本レポートについて
1.1 概要
1.2 方法論
1.3 BNPLの定義
1.4 免責事項

2 Buy Now Pay Later業界の魅力
2.1 Buy Now Pay Later - 商品総額トレンド分析、2020年~2029年
2.2 Buy Now Pay Later - 1トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029 年
2.3 Buy Now Pay Later-取引量トレンド分析、2020-2029年

3 Buy Now Pay Laterの運営KPI
3.1 Buy Now Pay Laterの収益、2020-2029年
3.2 Buy Now Pay Laterの収益セグメント別シェア、2020-2029年
3.2.1 Buy Now Pay Laterの加盟店手数料別収益(2020-2029年
3.2.2 バイ・ナウ ペイ・レート(Buy Now Pay Later)の未払い手数料別収益(2020-2029年
3.2.3 Buy Now Pay Laterのペイナウ・その他収入別収益(2020-2029年
3.3 「バイ・ナウ ペイ・レート」のアクティブ消費者ベース、2020-2029年
3.4 Buy Now Pay Laterの不良債権、2020年~2024年~2029年

4 Buy Now Pay Laterのビジネスモデル別支出分析、2020年~2029年
4.1 Buy Now Pay Laterの二者間ビジネスモデル、2020-2029年
4.2 Buy Now Pay Laterの3者間ビジネスモデル、2020-2029年

5 Buy Now Pay Laterの目的別支出分析、2020-2029年
5.1 Buy Now Pay Laterの利便性、2020-2029年
5.2 Buy Now Pay Later クレジット、2020-2029年

6 機能属性別後払い購入支出分析、2020-2029年
6.1 オープンループシステムによる後払い購入、2020-2029年
6.2 クローズド・ループ・システムによる後払い購入、2020-2029年

7 流通モデル別後払い購入支出分析、2020~2029年
7.1 スタンドアローンによる後払い購入、2020~2029年
7.2 銀行・決済サービス事業者による後払い購入、2020-2029年
7.3 マーケットプレイスによる後払い購入、2020-2029年

8 販売チャネル別Buy Now Pay Later支出分析
8.1 Buy Now Pay Laterの販売チャネル別市場シェア、2020-2029年
8.2 Buy Now Pay Laterオンラインチャネルの市場規模と予測、2020-2029年
8.3 Buy Now Pay Later POSチャネルの市場規模と予測、2020-2029年

9 Buy Now Pay Laterのエンドユーザー分野別スナップショット(2020-2029年
9.1 Buy Now Pay Laterのエンドユーザー分野別市場シェア、2023年
9.2 Buy Now Pay Laterのエンドユーザーセグメント別売上高上昇率(2023年

10 小売ショッピングにおけるBuy Now Pay Later:2020-2029年の市場規模と予測
10.1 Buy Now Pay Later Retail Shopping:商品総額の動向分析、2020-2029年
10.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
10.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping:取引量トレンド分析、2020-2029年

11 Buy Now Pay Laterの小売製品カテゴリー別市場規模および予測
11.1 Buy Now Pay Laterの小売商品カテゴリー別シェア(2023年
11.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping(アパレル、フットウェア、アクセサリー):商品総額動向分析、2020-2029年
11.3 Buy Now Pay Later(後払い)小売:家電製品-商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.5 Buy Now Pay Later Retail Shopping - 玩具、キッズ、ベビー - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.6 Buy Now Pay Later Retail Shopping:宝飾品-商品総額トレンド分析、2020-2029年
11.7 Buy Now Pay Later Retail Shopping - スポーツ用品 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
11.8 Buy Now Pay Later Retail Shopping - エンターテインメント&ゲーム - 商品総額トレンド分析、2020-2029年
11.9 Buy Now Pay Later Retail Shopping - その他 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年

12 ホームセンターにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
12.1 Buy Now Pay Laterホームセンター:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
12.2 Buy Now Pay Laterホームインプルーブメント:平均取引単価動向分析、2020-2029年
12.3 Buy Now Pay Later Home Improvement:取引量トレンド分析、2020-2029年

13 旅行のBuy Now Pay Later:後払い旅行:市場規模推移と予測、2020-2029年
13.1 Buy Now Pay Later Travel:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
13.2 Buy Now Pay Later Travel:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
13.3 Buy Now Pay Later Travel:取引量トレンド分析、2020-2029年

14 メディアとエンターテインメントにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
14.1 Buy Now Pay Later メディアとエンターテインメント:商品総額動向分析、2020-2029年
14.2 Buy Now Pay Laterメディアとエンタテインメント:トランザクションあたりの平均価値動向分析、2020-2029年
14.3 Buy Now Pay Laterメディアとエンタテインメント:取引量トレンド分析、2020-2029年

15 サービスにおけるBuy Now Pay Later:後払いサービスの市場規模推移と予測:2020-2029年
15.1 Buy Now Pay Laterサービス:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
15.2 Buy Now Pay Laterサービス:トランザクション単価トレンド分析、2020-2029年
15.3 Buy Now Pay Laterサービス:取引量トレンド分析、2020-2029年

16 自動車業界におけるBuy Now Pay Later:後払いサービスの市場規模推移と予測、2020-2029年
16.1 Buy Now Pay Later Automotive:商品総額トレンド分析、2020-2029年
16.2 自動車のBuy Now Pay Later:1トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020-2029年
16.3 自動車の後払い購入-取引量トレンド分析、2020-2029年

17 ヘルスケアとウェルネスにおけるBuy Now Pay Later:市場規模と予測、2020-2029年
17.1 Buy Now Pay Laterヘルスケア&ウェルネス:商品総額動向分析、2020-2029年
17.2 Buy Now Pay Later ヘルスケアとウェルネス:トランザクションあたりの平均価値動向分析、2020-2029年
17.3 Buy Now Pay Later ヘルスケアとウェルネスの取引量トレンド分析、2020-2029年

18 その他分野のBuy Now Pay Later:市場規模推移と予測、2020-2029年
18.1 Buy Now Pay Later その他:商品総額のトレンド分析、2020-2029年
18.2 Buy Now Pay Later(後払い)その他:トランザクション当たり平均金額のトレンド分析、2020年~2029年
18.3 Buy Now Pay Later その他:取引量トレンド分析、2020-2029年

19 バイナウ・ペイレイター:消費者態度・行動別分析、2020-2029年
19.1 Buy Now Pay Laterの年齢層別支出シェア(2023年
19.1.1 年齢層別Buy Now Pay Later-Z世代(15-27歳)-商品総額動向分析、2020-2029年
19.1.2 ミレニアル世代(28-44歳)年齢層別Buy Now Pay Later商品総額動向分析、2020-2029年
19.1.3 バイ・ナウ・ペイ・後払い:X世代(45~60歳)年齢層別商品総額動向分析、2020~2029年
19.1.4 Buy Now Pay Laterの年齢層別-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額のトレンド分析、2020-2029年
19.2 「バイ・ナウ・ペイ・レター」の年齢層別デフォルト率別支出シェア(2023年
19.3 「バイ・ナウ ペイ・レター」の所得別シェア(2023年
19.3.1 収入レベル別後払い購入 - ティア1 - 商品総額の動向分析、2020-2029年
19.3.2 収入レベル別Buy Now Pay Later - Tier 2 - 商品総額のトレンド分析、2020-2029年
19.3.3 「バイ・ナウ・ペイ・レター」所得階層別商品総額動向分析(2020-2029年
19.4 Buy Now Pay Laterの男女別商品総額シェア(2023年
19.5 Buy Now Pay Laterの採用理由(2023年
19.6 Buy Now Pay Later市場-平均月間支出額セグメント別支出額、2023年

20 参考資料
20.1 PayNXT360について
20.2 関連調査

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図表リスト

このバンドル商品には、22の地域および国別レポートに58の表が含まれている。すべての地域および国別レポートには以下の表が含まれます:

表1:Buy Now Pay Later - 商品総額トレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年
表2:Buy Now Pay Later - 1トランザクションあたりの平均価値トレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表3:Buy Now Pay Later - トランザクション量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表4:Buy Now Pay Later - 売上高(百万米ドル)、2020年~2029年
表5:Buy Now Pay Later - 加盟店手数料(百万米ドル)、2020-2029年
表6:Buy Now Pay Later - 支払い漏れ手数料収入(百万米ドル)、2020-2029年
表7:Buy Now Pay Later - その他の収入(百万米ドル)、2020-2029年
表8:Buy Now Pay Later - アクティブ消費者ベース(千人)、2020年~2029年
表9: Buy Now Pay Later - 不良債権(百万米ドル)、2022-2024-2029年
表10:Buy Now Pay Later - 二者間ビジネスモデル(百万米ドル)、2020-2029年
表11:Buy Now Pay Later - 3者間ビジネスモデル(百万米ドル)、2020-2029年
表12:Buy Now Pay Later - 利便性(百万米ドル)、2020-2029年
表13:Buy Now Pay Later - クレジット(百万米ドル)、2020-2029年
表14:Buy Now Pay Later - オープンループシステム(百万米ドル)、2020-2029年
表15:後払い購入-クローズドループシステム(百万米ドル)、2020-2029年
表16: Buy Now Pay Later - スタンドアロン(百万米ドル)、2020-2029年
表17:Buy Now Pay Later - 銀行・決済サービスプロバイダー(百万米ドル)、2020年~2029年
表18:Buy Now Pay Later - マーケットプレイス(百万米ドル)、2020年~2029年
表19:Buy Now Pay Later - オンラインチャネル別商品総額(百万米ドル)、2020-2029年
表20:Buy Now Pay Later - POSチャネル別商品総額(百万米ドル)、2020年~2029年
表21:Buy Now Pay Laterの小売-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表22:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 1トランザクション当たりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表23:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表24: Buy Now Pay Later Retail Shopping - アパレル、フットウェア、アクセサリー - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表25:Buy Now Pay Later Retail Shopping - コンシューマー・エレクトロニクス - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表26:Buy Now Pay Later Retail Shopping - 玩具、キッズ、ベビー - 商品総額トレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年
表27:バイナウ・ペイレイター・リテール・ショッピング:宝飾品-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 28:Buy Now Pay Later Retail Shopping - スポーツ用品の商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 29:Buy Now Pay Later Retail Shopping - エンターテインメント&ゲーム - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 30:Buy Now Pay Later Retail Shopping - その他 - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 31:Buy Now Pay Laterホームセンター-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表32:バイナウ・ペイレイター・ホームインプルーブメント-トランザクション当たり平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表33:Buy Now Pay Laterのホームセンター-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表34:Buy Now Pay Later トラベル - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表35:Buy Now Pay Later Travel - 1トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表36:Buy Now Pay Later Travel - トランザクション量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表37:Buy Now Pay Later Media and Entertainment - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表38:Buy Now Pay Laterメディアとエンターテイメント-トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表39:バイナウ・ペイレイター・メディアとエンターテインメント - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表40:Buy Now Pay Laterサービス-商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表41:Buy Now Pay Laterサービス-トランザクションあたりの平均金額のトレンド分析(米ドル)、2020-2029年
表42:Buy Now Pay Laterサービス-取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表43:Buy Now Pay Later Automotive - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表44:Buy Now Pay Later Automotive - 1取引あたりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020年~2029年
表45:Buy Now Pay Later Automotive - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表46:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネス - 商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表47:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネス - 1取引当たりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020年~2029年
表 48:Buy Now Pay Later ヘルスケア&ウェルネスの取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表49:Buy Now Pay Later その他 - 商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020年~2029年
表50: Buy Now Pay Later Others - 1取引あたりの平均金額の動向分析(米ドル)、2020-2029年
表51:Buy Now Pay Later Others - 取引量トレンド分析(千件)、2020-2029年
表52:Buy Now Pay Laterの年齢層別-Z世代(15~27歳)-商品総額の動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表53:ミレニアル世代(28-44歳)年齢層別Buy Now Pay Later商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表54:年齢層別バイ・ナウ・ペイ・レター-X世代(45~60歳)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020~2029年
表55:年齢層別バイ・ナウ・ペイ・レター-ベビーブーマー(60歳以上)-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 56:バイナウ・ペイレイター:所得レベル別-ティア1-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 57:所得レベル別Buy Now Pay Later-ティア2-商品総額動向分析(百万米ドル)、2020-2029年
表 58:所得レベル別Buy Now Pay Later - Tier 3 - 商品総額のトレンド分析(百万米ドル)、2020-2029年

 

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Summary

According to PayNXT360, Global BNPL payments are expected to grow by 16.4% on an annual basis to reach US$633.2 billion in 2024.

The medium to long-term growth story of the global BNPL industry remains strong. BNPL payment adoption is expected to grow steadily over the forecast period, recording a CAGR of 11.4% during 2024-2029. The BNPL gross merchandise value in the region will increase from US$543.8 billion in 2023 to reach US$1,088.3 billion by 2029.The global buy now pay later industry is poised to grow at an accelerated pace over the medium term. The adoption of the flexible payment solution is growing across regions. While the unbanked and underbanked consumers are driving the adoption in markets like Latin America and Africa, higher inflation and cost of living crisis has resulted in more Europeans using the payment solution.

In the Middle East, too, consumers are using the BNPL schemes for purchases, including essentials and luxury. Providers are also raising funding rounds to scale their business across the region. In Asia Pacific, as well, the market is poised for accelerated growth, with India and Southeast Asian countries projected to lead regional market. Overall, PayNXT360 maintains a positive growth outlook for the sector over the next three to four years.

Firms are entering into strategic partnerships to widen the distribution of their BNPL products

Amid the pent-up demand for credit services among consumers globally, providers are entering into strategic collaborations to reach more consumers, while targeting higher gross merchandise value.
• Klarna, for instance, entered into strategic partnership with Walmart Canada, enabling shoppers to make deferred payments at the retailer. The collaboration comes at a time when the acceptance of BNPL is growing at a rapid rate among Canadians. Globally, Klarna has partnered with more than 500,000 retailers and the number is poised to grow further in 2024.
• Zip Co., the Australian BNPL firm, entered into a collaboration with Primer in September 2023. The partnership is part of the firm’s strategy to further increase its penetration in the United States market over the medium term. Under the collaboration, Primer will integrate the BNPL offering of Zip, thereby empowering merchants from sectors such as retail, travel, and fashion among others.

From the short to medium-term perspective, PayNXT360 expects more such strategic partnerships in the global BNPL market, as the competitive landscape continues to grow in the sector. This will support the growth of the broader buy now pay later market over the next three to four years.

New firms are piloting the BNPL payment method to tap into the growing demand for the solution

The BNPL industry is poised to record steady growth over the next three to four years, amid higher adoption and usage of the payment tool. Consequently, to tap into the growing market, more players are entering the sector with their own BNPL payment service.
• Google Pay, for instance, announced strategic partnerships with Zip and Affirm to offer its users with a BNPL payment option. The partnerships, announced in December 2023, will see the rollout of the payment solution across the United States in 2024. The integration with Zip will begin in January 2024 under the pilot project. Affirm, on the other hand, will be made available on Google Pay during Q1 2024. Google Pay, over the medium term, is planning to launch the installment payment tool to its global user base.

Google Pay’s competitor, Apple, has already launched the payment method for consumers in the United States in 2023. The entry of Google Pay, in the US BNPL industry, is set to drive the competitive landscape in the fast-growing market over the medium term. The growing competition is, therefore, expected to aid innovation in the industry over the next three to four years.

Regulatory activities are projected to pick up pace in the global buy now pay later market in 2024

With the market growing at a rapid rate, regulatory activities are also projected to pick up pace in the global market over the medium term. Central Banks, especially in the Middle East, have announced new regulatory requirements for providers in the region.
• The UAE Central Bank, in December 2023, announced new regulations to oversee BNPL services. According to the Central Bank, businesses providing BNPL services must operate as agents of licensed banks or financial institutions, with approval from the central bank. The Saudi Central Bank announced new regulations for the fast-growing BNPL industry in December 2023. The rules announced by the Central Bank include provisions regarding licensing requirements and other regulatory measures such as information security standards, internal policies, and measures to combat financial crimes.
• The New York State Governor, in January 2024, also revealed that she plans to propose new regulations for the fast-growing BNPL market. The legislation would require BNPL providers to acquire a license for operating in the state. If it happens, New York will become the first state in the country to have such legislation. However, it is not the first state to regulate the BNPL industry. Afterpay and Klarna withdrew operations from New Mexico due to the regulations that came into effect in January 2023. The regulation, notably, limited the late fee model adopted by BNPL firms.

Many regulatory authorities, globally, are concerned about the growing debt trap due to higher adoption of BNPL schemes, even among unworthy credit borrowers. Consequently, PayNXT360 expects regulatory activities to gain momentum from the short to medium-term perspective.

Global BNPL Payment industry has recorded strong growth over the last four quarters, supported by increased e-commerce penetration.

This report provides a detailed data-centric analysis of the Buy Now Pay Later (BNPL) industry, covering market opportunities and risks across a range of retail categories. With over 75 KPIs at the country level, this report provides a comprehensive understanding of BNPL market dynamics, market size and forecast, and market share statistics.

It breaks down market opportunities by type of business model, sales channels (offline and online), and distribution models. In addition, it provides a snapshot of consumer behaviour and retail spending dynamics. KPIs in both value and volume terms help in getting an in-depth understanding of end market dynamics.

PayNXT360’s research methodology is based on industry best practices. Its unbiased analysis leverages a proprietary analytics platform to offer a detailed view of emerging business and investment market opportunities.

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 22 reports (1210 tables and 1540 charts):

1. Global Buy Now Pay Later Insight Brief
2. Global Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
3. Argentina Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
4. Australia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
5. Brazil Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
6. Canada Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
7. China Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
8. France Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
9. Germany Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
10. India Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
11. Indonesia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
12. Italy Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
13. Kenya Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
14. Mexico Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
15. Nigeria Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
16. Philippines Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
17. Russia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
18. South Africa Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
19. Thailand Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
20. United Arab Emirates Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
21. United Kingdom Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
22. United States Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook


• Get a comprehensive understanding of market dynamics for Buy Now Pay Later: Identify market opportunities, major trends, and forecasting (2020-2029). Understand market trends through crucial KPIs like Gross Merchandise Value, Volume, and Average Value per Transaction, to stay ahead of the curve.

• Insights by end-use sectors: Evaluate new opportunities across multiple end-use sectors, and obtain market dynamics by end-use sectors in order to swiftly catch up with the latest and upcoming developments in BNPL markets.

• Market-specific strategies: Identify growth segments focused on specific opportunities, and analysing market-specific risks and important trends in the BNPL sector with our exclusive blend of quantitative forecasting and innovative insights.

• Gain knowledge of consumer attitudes and actions: This report identifies and interprets important Buy Now Pay Later KPIs, such as spend by age, gender, and income level, using data from a proprietary survey.

• Develop proactive and lucrative business strategies through market intelligence and forward-looking analysis of BNPL market spend and major opportunities in Global.



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Table of Contents

This title from PayNXT360 is a bundled offering, combining the following 22 reports, covering 1218 tables and 1575 figures:

1. Global Buy Now Pay Later Insight Brief
2. Global Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
3. Argentina Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
4. Australia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
5. Brazil Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
6. Canada Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
7. China Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
8. France Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
9. Germany Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
10. India Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
11. Indonesia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
12. Italy Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
13. Kenya Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
14. Mexico Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
15. Nigeria Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
16. Philippines Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
17. Russia Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
18. South Africa Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
19. Thailand Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
20. United Arab Emirates Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
21. United Kingdom Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook
22. United States Buy Now Pay Later Business and Investment Opportunities (2020-2029) Databook

All global, regional, and country reports mentioned above will have the following tables of contents:

1 About this Report
1.1 Summary
1.2 Methodology
1.3 BNPL Definitions
1.4 Disclaimer

2 Buy Now Pay Later Industry Attractiveness
2.1 Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
2.2 Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
2.3 Buy Now Pay Later—Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

3 Buy Now Pay Later Operational KPIs
3.1 Buy Now Pay Later Revenues, 2020-2029
3.2 Buy Now Pay Later Share by Revenue Segments, 2020-2029
3.2.1 Buy Now Pay Later Revenue by Merchant Commission, 2020-2029
3.2.2 Buy Now Pay Later Revenue by Missed Payment Fee Revenue, 2020-2029
3.2.3 Buy Now Pay Later Revenue by Pay Now & Other Income, 2020-2029
3.3 Buy Now Pay Later Active Consumer Base, 2020-2029
3.4 Buy Now Pay Later Bad Debt, 2020 – 2024 – 2029

4 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Business Model, 2020-2029
4.1 Buy Now Pay Later Two-Party Business Model, 2020-2029
4.2 Buy Now Pay Later Three-Party Business Model, 2020-2029

5 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Purpose, 2020-2029
5.1 Buy Now Pay Later Convenience, 2020-2029
5.2 Buy Now Pay Later Credit, 2020-2029

6 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Functional Attribute, 2020-2029
6.1 Buy Now Pay Later by Open Loop System, 2020-2029
6.2 Buy Now Pay Later by Closed Loop System, 2020-2029

7 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Distribution Model, 2020-2029
7.1 Buy Now Pay Later by Standalone, 2020-2029
7.2 Buy Now Pay Later by Banks & Payment Service Providers, 2020-2029
7.3 Buy Now Pay Later by Marketplaces, 2020-2029

8 Buy Now Pay Later Spend Analysis by Sales Channel
8.1 Buy Now Pay Later Market Share by Sales Channel, 2020-2029
8.2 Buy Now Pay Later Online Channel Market Size and Forecast, 2020-2029
8.3 Buy Now Pay Later POS Channel Market Size and Forecast, 2020-2029

9 Buy Now Pay Later Snapshot by End-Use Sector, 2020-2029
9.1 Buy Now Pay Later Market Share by End-Use Sector, 2023
9.2 Buy Now Pay Later Sales Uplift by End-Use Segment, 2023

10 Buy Now Pay Later in Retail Shopping: Market Size and Forecast, 2020-2029
10.1 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
10.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
10.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

11 Buy Now Pay Later Market Size and Forecast by Retail Product Categories
11.1 Buy Now Pay Later Share by Retail Product Category, 2023
11.2 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Apparel, Footwear & Accessories – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.3 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Consumer Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.5 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Toys, Kids, and Babies – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.6 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Jewellery – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.7 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Sporting Goods – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.8 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Entertainment & Gaming – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
11.9 Buy Now Pay Later Retail Shopping - Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029

12 Buy Now Pay Later in Home Improvement: Market Size and Forecast, 2020-2029
12.1 Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
12.2 Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
12.3 Buy Now Pay Later Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

13 Buy Now Pay Later in Travel: Market Size and Forecast, 2020-2029
13.1 Buy Now Pay Later Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
13.2 Buy Now Pay Later Travel – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
13.3 Buy Now Pay Later Travel – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

14 Buy Now Pay Later in Media and Entertainment: Market Size and Forecast, 2020-2029
14.1 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
14.2 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
14.3 Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

15 Buy Now Pay Later in Service: Market Size and Forecast, 2020-2029
15.1 Buy Now Pay Later Service – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
15.2 Buy Now Pay Later Service – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
15.3 Buy Now Pay Later Service – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

16 Buy Now Pay Later in Automotive: Market Size and Forecast, 2020-2029
16.1 Buy Now Pay Later Automotive – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
16.2 Buy Now Pay Later Automotive – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
16.3 Buy Now Pay Later Automotive – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

17 Buy Now Pay Later in Healthcare and Wellness: Market Size and Forecast, 2020-2029
17.1 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
17.2 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
17.3 Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

18 Buy Now Pay Later in Others: Market Size and Forecast, 2020-2029
18.1 Buy Now Pay Later Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
18.2 Buy Now Pay Later Others – Average Value Per Transaction Trend Analysis, 2020-2029
18.3 Buy Now Pay Later Others – Transaction Volume Trend Analysis, 2020-2029

19 Buy Now Pay Later Analysis by Consumer Attitude and Behaviour, 2020-2029
19.1 Buy Now Pay Later Spend Share by Age Group, 2023
19.1.1 Buy Now Pay Later by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.2 Buy Now Pay Later by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.3 Buy Now Pay Later by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.1.4 Buy Now Pay Later by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.2 Buy Now Pay Later Spend Share by Default Rate by Age Group, 2023
19.3 Buy Now Pay Later Share by Income, 2023
19.3.1 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 1 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.3.2 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 2 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.3.3 Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 3 – Gross Merchandise Value Trend Analysis, 2020-2029
19.4 Buy Now Pay Later Gross Merchandise Value Share by Gender, 2023
19.5 Buy Now Pay Later Adoption Rationale, 2023
19.6 Buy Now Pay Later Market – Spend by Average Monthly Expense Segments, 2023

20 Further Reading
20.1 About PayNXT360
20.2 Related Research

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List of Tables/Graphs

This bundled offering has 58 tables across 22 regional and country reports. All regional and country reports will have the following tables:

Table 1: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 2: Buy Now Pay Later – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 3: Buy Now Pay Later – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 4: Buy Now Pay Later – Revenues (US$ Million), 2020-2029
Table 5: Buy Now Pay Later – Merchant Commission (US$ Million), 2020-2029
Table 6: Buy Now Pay Later – Missed Payment Fee Revenue (US$ Million), 2020-2029
Table 7: Buy Now Pay Later Pay Now – Other Income (US$ Million), 2020-2029
Table 8: Buy Now Pay Later – Active Consumer Base (Thousand), 2020-2029
Table 9: Buy Now Pay Later – Bad Debt (US$ Million), 2022-2024-2029
Table 10: Buy Now Pay Later – Two-Party Business Model (US$ Million), 2020-2029
Table 11: Buy Now Pay Later – Three-Party Business Model (US$ Million), 2020-2029
Table 12: Buy Now Pay Later – Convenience (US$ Million), 2020-2029
Table 13: Buy Now Pay Later – Credit (US$ Million), 2020-2029
Table 14: Buy Now Pay Later – Open Loop System (US$ Million), 2020-2029
Table 15: Buy Now Pay Later – Closed Loop System (US$ Million), 2020-2029
Table 16: Buy Now Pay Later – Standalone (US$ Million), 2020-2029
Table 17: Buy Now Pay Later – Banks & Payment Service Providers (US$ Million), 2020-2029
Table 18: Buy Now Pay Later – Marketplaces (US$ Million), 2020-2029
Table 19: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value by Online Channel (US$ Million), 2020-2029
Table 20: Buy Now Pay Later – Gross Merchandise Value by POS Channel (US$ Million), 2020-2029
Table 21: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 22: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 23: Buy Now Pay Later Retail Shopping – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 24: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Apparel, Footwear & Accessories – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 25: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Consumer Electronics – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 26: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Toys, Kids, and Babies – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 27: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Jewellery – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 28: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Sporting Goods – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 29: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Entertainment & Gaming – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 30: Buy Now Pay Later Retail Shopping - Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 31: Buy Now Pay Later Home Improvement – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 32: Buy Now Pay Later Home Improvement – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 33: Buy Now Pay Later Retail Shopping Home Improvement – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 34: Buy Now Pay Later Travel – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 35: Buy Now Pay Later Travel – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 36: Buy Now Pay Later Travel – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 37: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 38: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 39: Buy Now Pay Later Media and Entertainment – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 40: Buy Now Pay Later Service – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 41: Buy Now Pay Later Service– Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 42: Buy Now Pay Later Service – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 43: Buy Now Pay Later Automotive – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 44: Buy Now Pay Later Automotive – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 45: Buy Now Pay Later Automotive – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 46: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 47: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 48: Buy Now Pay Later Healthcare and Wellness – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 49: Buy Now Pay Later Others – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 50: Buy Now Pay Later Others – Average Value Per Transaction Trend Analysis (US$), 2020-2029
Table 51: Buy Now Pay Later Others – Transaction Volume Trend Analysis (Thousand), 2020-2029
Table 52: Buy Now Pay Later by Age Group – Gen Z (15-27) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 53: Buy Now Pay Later by Age Group – Millennials (28–44) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 54: Buy Now Pay Later by Age Group – Gen X (45 – 60) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 55: Buy Now Pay Later by Age Group – Baby Boomers (60+) – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 56: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 1 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 57: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 2 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029
Table 58: Buy Now Pay Later by Income Level – Tier 3 – Gross Merchandise Value Trend Analysis (US$ Million), 2020-2029

 

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2024/11/27 10:26

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